Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PEKAO SA opinie

Ocena na podstawie 1534 opinii

1.81 / 5

  • Prostota obsługi
    1.77
  • Oferta
    1.83
  • Obsługa klienta
    1.79

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~eM / 2021-04-14 18:18
    Ocena: 2.00 / 5
    Bank Pekao Sa traktuje swoich długoletnich klientów jak bandytów i złodziei. Najpierw cofnięto mi kredyt odnawialny-bez wypowiedzenia, bez podania przyczyny, w ogóle bez żadnych oznak, że to nastąpi. Na rachunku w ogóle nie ma śladu po zainkasowaniu kwoty 4 000 złotych z moich ostatnich poborów. Były i nie ma. Dzwonię do oddziału .Opiekun klienta widzi, że pieniądze zeszły, dlaczego nie widzę tego ja niestety pani nie wie. Nie wie również dlaczego cofnięto mi ów kredyt-żadnych zaległości w spłatach, regularnie co miesiąc od 20 lat pobory na konto. Naciskam. To w "centrali" tak zdecydowali, to nie my.Bingo ! Mrożek po prostu. Jaki jest powód? Dlaczego brak wypowiedzenia/ dzwonię na infolinię. Konsultant nie wie dlaczego, każe pisać reklamację (nie wiadomo do kogo, elektronicznie). Po 3 dniach dostaję odpowiedź, że pani przekazała moje pytanie do stosownego działu. Piszę kolejnego maila z pytaniem gdzie to wysłała i gdzie mogę się zwrócić z reklamacją, a nie wiadomością na stronie banku, która nie ma żadnej mocy także prawnej, nie mogę więc jej użyć w sądzie. Brak odpowiedzi do dziś.
    Po dwóch dniach bank blokuje mi wszystkie środki na koncie- uwaga w kwocie 40 złotych - nie zeszła rata pożyczki. Ok - skoro zabrano mi kredyt nie mam na ratę. Pytam jak mam wpłacić pieniądze żeby zapłacić rachunek za telefon. Nie można wpłacić niczego bo jak wpłacę to wszystko do kwoty raty zostanie zainkasowane.
    PO kilku dniach, w oddziale, pocztą pantoflową i konspiracyjnym szeptem bo "może pani ma coś w BIK-u".W BIku mam kartę wydaną w przez rzeczony bank -nieważne, że z nieprzekroczonym limitem. No, ale ma Pani więc może korzystać.
    A to wpływa na zdolność kredytową. Ponownie bingo !
    Mam karabin, to na pewno będę strzelać.
    Mieszkam nad jeziorem to na pewno co dzień łowię ryby.
    Szczyty niekompetencji, bałaganu, nieetycznego szukania oszczędności.
    Omijać szerokim łukiem
    ZaletyBrak
    WadyNiekompetencja
    Bałagan
    Brak etyki i profesjonalizmu
    Brak odpowiedzialności
    Ukrywanie przed klientem istotnych informacji
  • ~Evgen / 2023-07-25 12:38
    Ocena: 2.00 / 5
    Chciałbym podzielić się swoją negatywną opinią na temat Banku Pekao i ogólnie z komunikacji z pracownikami banku. Sam oddział banku w Rybniku jest przyjemny, a pracownicy banku mili i uśmiechnięci, ale na tym kończą się wszystkie przyjemne rzeczy. Kiedy miałem problem z przelewem środków za granicę, zwróciłem się o pomoc do banku. Pracownicy działu wytłumaczyli mi, że nie ma się czym martwić i wystarczy poczekać 3 dni, mówią, że problem sam się rozwiąże, ale problem sam się nie rozwiązał! Potem ponownie zwróciłem się do oddziału i poprosiłem o rozwiązanie problematycznego przelewu, tym razem powiedziano mi, że tak trudno jest zwrócić pieniądze, to jest SWIFT i jest drogi i poprosili mnie, abym znowu poczekał kilka dni! Na tym skończyły się moje doświadczenia z kontaktami z bankiem, a zaczęła się długa korespondencja z bankiem, która trwa już ponad 30 dni! O aplikacji mobilnej Pekao przy wysyłaniu pieniędzy stan konta nie jest aktualizowany od razu - jest to niewygodne, logowanie do Pekao 24 na komputerze jest niewygodne ze względu na format wprowadzania hasła! W Rybniku jest tylko jeden bankomat, w którym można wpłacić pieniądze na kartę i wypłacić pieniądze, w całym mieście jest tylko kilka bankomatów i często się psują! Mam nadzieję, że moja recenzja i doświadczenie w kontaktach z bankiem pomogą komuś dokonać właściwego wyboru!
    Wadyniewygodny format hasła, słabe wsparcie techniczne, bankomaty nie działają często, nie można wpłacić gotówki w bankomacie, pracownicy oddziału nie spieszą się z pomocą
  • ~Ewelina / 2022-09-26 07:47
    Ocena: 2.00 / 5
    To jakaś masakra....w miasteczku rawa mazowiecka jeden oddzial banku i jeden jedyny bankomat. Oddzial banku zamkniety a bankomat od 3 tygodni nieczynny....zero szacunku dla Klientow..... ale już z mężem zmieniamy bank. Nie chca ..to nie.....a kiedyś mial taką renomę....a teraz dno...
    ZaletyTeraz już żadnych
    WadyDuuuzo....
  • ~Falek / 2020-06-17 10:36
    Ocena: 2.00 / 5
    Uwaga na ten bank przelew zrobiony pieniądze nie doszły do kontrahenta a na koncie ich nie mam do tej pory.juz tydzień!przelew robiłem przez peo pay.
  • ~Graza / 2022-06-09 10:52
    Ocena: 2.00 / 5
    Dziwnym trafem w firmie TOYSTAR składanie zabawek, trzeba celem podjęcia pracy założyć konto właśnie w tym banku. Przypadek? Lata temu wycofałam się z uwagi na skostniały sposób obsługi klienta. Sądzę, że przez to wielu klientów odpłynęło, a teraz reflinek akurat do tego banku. Hmmm......
  • ~Igor / 2023-10-03 08:24
    Ocena: 2.00 / 5
    Przebywam na Ukrainie, w związku z wojną nie mam możliwości wyjazdu, zablokowała się aplikacja peopay numer telefonu pod który podpięte konto już nie aktualny. Wiele czasu wałczę z tym żeby zmienić numer kontaktowy na który musze otrzymać powiadomienie w celu potwierdzenia, ale niestety złożone reklamacje nie pomagają, konsultanci jak jeden twierdzą ze musze pojawić się w płacówce banku osobiście. Cały czas jakieś niejasne odpowiedzi na złożone reklamacje, niby jaja się robią. Jak by nie posiadałam kredytu w tym banku chętnie nie korzystałem by z ich usług. Naprawdę żałośne podejście do Klienta, żadnej wyrozumiałości. A ni przelewu nie zrobisz normalnie, nie z aktualizujesz swoje dane, nic.
    Probuje zdalnie przewrócić numer co jest tez tak mi się wydaje niemożliwe.
  • ~Iwona / 2020-12-04 20:32
    Ocena: 2.00 / 5
    Nowy serwis PKO24 to totalne nieporozumienie. Wykonanie prostego przelewu wymaga kilkakrotnego zalogowania z powodu: " zalogowanie w serwisie jest obecnie niemożliwe", " odmowa dostępu" po czym jak mi się wydaje ,że jest już ok to wywala mnie w trakcie operacji. Poprzedni serwis szary skromny działał bez zarzutu, widać " dobra zmiana " dopadła też bank. Reasumując - przykro mi , ale po wieloletnim korzystaniu z usług banku otworzę rachunek u konkurencji. Próbowałam telefonicznie zgłaszać problem - miła Pani na infolinii wyraziła przekonanie, że może korzystam z nieodpowiedniej przeglądarki ( wiem, że to bzdura- ale sprawdziłam- to samo ). Nie polecam nikomu korzystania z tej usługi w jej obecnej wersji.
  • ~Izabela / 2022-12-30 11:24
    Ocena: 2.00 / 5
    Prawie nic nie można załatwić w oddziale banku. Wszystko przez konto 24 lub infolinię. Jeżeli chodzi o watiwosci i złożenie zapytania przez infinię to jest dramat. Oczekiwanie na połączenie z konsultantem ok godziny. To jest niepoważne!
  • ~Julia / 2019-09-12 14:55
    Ocena: 2.00 / 5
    Infolinia to tragedia. Zero pomocy, zero wyjaśniania.
    ZaletyOferta/karta
    WadyObsługa klienta, pomoc w rozwiązaniu problemów.
  • ~kaja / 2021-10-18 10:05
    Ocena: 2.00 / 5
    Takiego bałaganu jakie sprawia nowa poczta jeszcze nie było, stara była czytelna i łatwiejsza w obsłudze, tu to masakra
    Zaletybrak
    Wadyskomplikowanie elektronicznej obsługi
  • ~Kalki / 2021-10-14 14:41
    Ocena: 2.00 / 5
    Likwidacja oddziałów. Jeden pracownik na kilka stanowisk, żeby wypłacić gotówkę. Miałam kilka podejść do trzech oddziałów na Ursynowie. Wszędzie czekałam około godziny do kasy
  • ~karme999 / 2021-08-01 11:26
    Ocena: 2.00 / 5
    Bardzo źle wspominam ten bank. Ogromne opłaty miesiąc w miesiąc a funkcjonalność bardzo słaba. Mało możliwości i drogo. Nie polecam
    Wadymała funkcjonalność, mnóstwo opłat pobocznych
  • ~Karmelel / 2021-08-03 23:39
    Ocena: 2.00 / 5
    Korzystam już jakiś czas i obsługa czat i infolinia to istny dramat.Dzwonisz z pytaniem za co jest naliczona opłata , usłyszałam nie wiem ....Na czacie prosisz o podanie konkretów tez nic się nie dowiesz.
  • ~KC / 2020-01-04 15:43
    Ocena: 2.00 / 5
    Obsluga bardzo mila ale nie moze nic pomoc.Zablokowalam usluge Peopay i nie moge nic odblokowac telefonicznie bo bankowy system nie pozwala.Musze pojsc do Banku i to odblokowac. W soboty tylko w trzech miastach placowki sa otwarte. Wyjezdzam w Niedziele.
  • ~Klara / 2022-06-17 21:01
    Ocena: 2.00 / 5
    Najgorszy bank z jakim miałam do czynienia. Ciężko tam cokolwiek załatwić bez kilku wizyt w placówce. Na infolinii każdy udziela innych informacji i wprowadza w błąd. Przez internet mało co można zrobić, chyba że wykonać przelew lub zaciągnąć kredyt. Jedyne co działa sprawnie to pobieranie różnych opłat.
  • ~klent / 2022-10-15 01:30
    Ocena: 2.00 / 5
    Od 4 dni usiłuje założyć lokatę w peo pey , aplikacja nie działa, dzwonię na infolinię z prośbą o pomoc mili ludzie przyjmują moje uwagi i nadal nie ma rozwiązania problemu , żenada, czekam do poniedziałku, jak sądzicie czy bank powinien oddać mi odsetki za czas oczekiwania na funkcjonującą aplikację, będę zmuszona złożyć reklamację, bo wszystkie warunki spełniłam założyłam aplikacje, udzieliłam zgody marketingowe, pozostało mi to kliknąć i założyć lokatę ale peo pey nie działa przy lokatach o dziwo przy pożyczce tak
    Zalety???
    Wadysystem 20 wiek
  • ~Klientka / 2019-09-09 17:54
    Ocena: 2.00 / 5
    Biurokracja i tony druków.
    Kasjerka przepisuje na potwierdzenie wypłaty ręcznie wszystko to, co poprzednia pani wydrukowala do kasy, jako polecenie wypłaty.
    Panie miłe, ale ptocesy komplenie nie przemyślane.
    Gratulacje dla zarządzających za brak organizacji.
    ZaletyBrak
    WadyBrak organizacji pracy. Procesy nie zautomatyzowane w 21 wieku.
  • ~Konrad / 2024-12-15 18:13
    Ocena: 2.00 / 5
    1. Największy zarzut: Konsultant dzwoniący z konkretną propozycją jeśli otrzyma odmowę ignoruje potrzeby klienta, mimo że zapewnił że ktoś się skontaktuje w danym temacie. 2. Częste awarie wybranych funkcjonalności elektronicznych, czesto ciągnące się miesiącami. 3. Obsługa w wielu placówkach fizycznych pozostawia wiele do życzenia w kwestii obsługi klienta. Często spotkać się można z lekceważącym i dość niemiłym podejściem.
    ZaletyJeżeli funkcjonalności, których używamy działają, to jest OK.
    WadyObsługa klienta, nastawienie na zysk przy jednoczesnym ignorowaniu potrzeb klienta, awarie usług elektronicznych
  • ~Kotuś / 2023-07-07 17:20
    Ocena: 2.00 / 5
    Co za przedpotopowy bank. Nigdzie już tak nie ma, że mając komornika na koncie musisz jechać do placówki wypłacić pieniądze. Wszędzie możesz normalnie używać karty, a w Pekao wyplata tylko w placówce. Wstyd i hańba dla tego banku. Pekao to bank z epoki kamienia łupanego.
    ZaletyBrak
    WadyBrak możliwości wypłacenia pieniędzy z bankomatu i płacenia kartą jak się ma komornika. Tylko wyplata w placówce banku. Śmiech na sali.
  • ~Krzysztof / 2021-09-30 19:58
    Ocena: 2.00 / 5
    W Czestochowie przy ul.Kopernika bankomat i wplatomat ciagle zepsute.Trzeba bedzie zmienic bank ? Obsluga obrosla w piorka? Jak bedzie tak dalej to klienci pokażą fige, cierpliwosc sie konczy !!!
    Zalety0000000!!!!!!!!
    WadyObsluga kasowa slamazarna,najczesciej dwie kasjerki, za wszystkie operacje tzn.wplata na swoje konto np.50 pln pobieraja opłatę 8 pln !!!
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.81, ilość opinii: 1534
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 974
PKO Bank Polski
Ocena: 2.72, ilość opinii: 888
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.74, ilość opinii: 846
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4595
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976