Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PEKAO SA opinie

Ocena na podstawie 1548 opinii

1.83 / 5

  • Prostota obsługi
    1.79
  • Oferta
    1.85
  • Obsługa klienta
    1.81

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Arek / 2022-12-17 07:25
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie potrafią obliczać odsetek od karty kredytowej, liczą za okres bezodsetkowy, masakra. Miałem 20 kart kredytowych w innych bankach i nigdy nie było problemu. Po czym reklamację na to po miesiącu (pierwotnie ich lit na rozpatrzenie), przesuwają o kolejny miesiąc. Tam chyba nie ma komu tego robić bo tak prostą rzecz liczy się w minutę na kalkulatorze. Sprawdzajcie swoje rozliczenia miesięczne, oszukują!
    ZaletyCiekawa oferta kart kredytowychm
    WadyObsługa tu nie istnieje...
  • ~Be Te / 2020-09-21 19:59
    Ocena: 2.00 / 5
    Jestem klientem banku od ponad 8 lat, mimo iż posiadam konto które zwolnione jest od pobierania prowizji przy wypłatach z obcych bankomatów - prowizja jest pobierana i to w niemała, czasami po kilkadziesiąt złotych. Zgłaszanie problemu nic nie daje, za każdym razem konsultant zapewnia że problem został rozwiązany, reklamacje i oczekiwanie na zwrot niesłusznie naliczonej prowizji to oczekiwanie do 21 dni .... i tak do nastepnego razu, PROBLEM NIE DO ROZWIĄZANIA DLA TEGO BANKU. Panie w oddziałach rozkładają ręce, konsultantki nie mają kompetencji, umówione rozmowy z przełożonymi to fikcja. Czas na zmiane. Nikomu nie polecam tego banku !
    ZaletyNie ma
    WadyWiele
  • ~beatrycze / 2019-07-05 00:20
    Ocena: 2.00 / 5
    Jestem zła , bo od ponad miesiąca czekam na pieniądze,które zostały pobrane przelewem na prywatne konto w innym banku ale odbiorca ich nie otrzymał i nie wróciły z powrotem na moje konto . Jak teraz wyglądam w oczach odbiorcy ??? Będę musiała chyba zmienić bank ,bo u złodziei nie będę trzymać moich ciężko zarobionych złotówek ????????????
    ZaletyBrak
    WadyZa dużo by je wymieniać
  • ~bnbnjb / 2021-02-17 16:57
    Ocena: 2.00 / 5
    NAJGORSZY BANK. Kiedy kiedykolwiek zadzwonię na infolinie to rzadko kiedy uzyska satysfakcjonującą pomoc
    ZaletyBRAK
    WadyZawsze musiałam radzić sobie sama
  • ~Box / 2022-08-16 18:30
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie można dodzwonić się na infolinię ani nawet na telefon stacjonarny oddziału banku. Co to jest?
    ZaletyBrak
    WadyNie szanowanie klienta
  • ~były klient na szczęście / 2020-06-07 23:29
    Ocena: 2.00 / 5
    Jeden z gorszych banków jakie spotkałem. Brak możliwości rezygnacji online z konta które można założyć ultranowoczesnym skanem dowodu i zdjęciem selfi, bez kontaktu nawet z kurierem. Do rezygnacji, jak mi napisano konieczne jest ustawienie się w kolejce do "pani z okienka" na poczcie lub w banku. Ten toporny sposób utrzymania klienta frajera skutecznie zachęca do rezygnacji. Zapytałem, co w związku z zagrożeniem życia i zdrowia gdzie inne banki stosują procedure "bezkontaktowe" i otrzymałem odpowiedz, że nie ma to dla nich znaczenia.
    OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM!
    PS. Tej opinii nie da się dodać na stronie PKO SA który prosi o opinie... Zakwalifikował moją jako spam... Jak widzisz drogi czytelniku. Ten bank to DNO!
    Zaletynie ma żadnych
    Wadywadą jest że klient jest traktowany jak frajer i bezmózga dojna krowa
  • ~D / 2022-04-15 12:40
    Ocena: 2.00 / 5
    Najgorszy bank. Wybrałem, bo musiałem. Miałem konto w wielu bankach, to jakiś absurd. Systematyczne przerwy techniczne, problemy z przelewami i tłumaczenie, że już nad tym pracują. Parodia nie bankowość internetowa. Teraz mam konto firmowe, ostatni raz dałem się namówić na ten bank.
    WadyPrzerwy techniczne, niestabilne działanie aplikacji, ciągłe problemy z bankowością internetową
  • ~dariusz / 2019-04-23 15:23
    Ocena: 2.00 / 5
    witam oprócz tego ze nie jestem zadowolony z obsługi w banku powodem sa duże kolejiki w oczekiwaniu do okienek wyplaty i wplaty placówki sa daleko oddalone od Ronda Wiatraczna w Warszawie brakuje bankomatow przy Rondzie WItraczna przykre ze zamknięto placowke banku rog Rondo Wiatraczna a ul Grochowska zlikwidowano bankomat jedyny który znajdowal się przy starym centrum spolem obecnie nowe wybudowane centrum wiatraczna dodam ze mamy już trzy centra handlowe dookoła ronda nie ma zadnej placówki naszego banku ani bankomatu przykre przykre przykre jesteśmy duza grupa ludzi emerytow i rencistów prosimy o podjecie dzialan i czekamy na odpowiedz co stoi na przeszkodzie ze jest tak zle w tym rejonie Warszawy
    Wadyjestem mieszkancem Ronda Wiatraczna w Warszawie dookoła trzy duże centra handlowe petla tramwajowa petla autobusowa zlikwidowano placowke banku pekao.sa prz ul.Grochowskiej tuz przy Rondzie Witraczna zlikwidowano jedyny bankomat który znajdowal się przy starym centrum supersam spolem obecnie to duże nowe wybudowane centrum wiatraczna pytanie gdzie mamy chociaż jeden bankomat naszego banku żeby spokojnie bez prowizji pobierac kilka razy w miesiącu pieniądze dlaczego tez nie ma placówki banku w tak zatłoczonym zaludnionym miejscu Warszawy pisze w imieniu swoim jak i wielu klientów tego banku tak zle nie było czy można liczyc na zainstalowanie chociaż jednego bankomatu bo o placówce już nie wspomnę
  • ~Dominika / 2023-10-19 12:48
    Ocena: 2.00 / 5
    Bank porażka. Nie mam wypłaty przeszło miesiąc. I nie zmierzają wypłacić. Niespójne informacje. W oddziale banku pracownicy niekompetentni.
    ZaletyJak dotąd brak.
    WadyBrak spójności.
    Nie dbają o klienta.
  • ~Elżbieta / 2022-12-07 22:47
    Ocena: 2.00 / 5
    Od miesiąca września bank ma problem w rozwiązaniu problemu gdyż mimo prawidłowych ustawień w peopay mój mąż nadal nie może otrzymać przelewu na nr telefonu. W dniu wczorajszym otrzymaliśmy info, że sprawa przedłuży się do stycznia. Drodzy Państwo ile można czekać na ustalenie co jest przyczyną takiej sytuacji. Mąż płaci blikiem, wysyła pieniądze na nr telefonu a sam nie może otrzymać przelewu na nr telefonu. Pierwsza rozmową z konsultantem 12.09.22 a następne 13.09.22 17.09.22, 23.09.22, 28.09.22 02.10.22, 14.10.22 i 7.11.22. To jest po prostu żenada i brak profesjonalizmu.
    ZaletyBrak
    WadyBrak prawidłowego przepływu informacji między pracownikami
  • ~eM / 2021-04-14 18:18
    Ocena: 2.00 / 5
    Bank Pekao Sa traktuje swoich długoletnich klientów jak bandytów i złodziei. Najpierw cofnięto mi kredyt odnawialny-bez wypowiedzenia, bez podania przyczyny, w ogóle bez żadnych oznak, że to nastąpi. Na rachunku w ogóle nie ma śladu po zainkasowaniu kwoty 4 000 złotych z moich ostatnich poborów. Były i nie ma. Dzwonię do oddziału .Opiekun klienta widzi, że pieniądze zeszły, dlaczego nie widzę tego ja niestety pani nie wie. Nie wie również dlaczego cofnięto mi ów kredyt-żadnych zaległości w spłatach, regularnie co miesiąc od 20 lat pobory na konto. Naciskam. To w "centrali" tak zdecydowali, to nie my.Bingo ! Mrożek po prostu. Jaki jest powód? Dlaczego brak wypowiedzenia/ dzwonię na infolinię. Konsultant nie wie dlaczego, każe pisać reklamację (nie wiadomo do kogo, elektronicznie). Po 3 dniach dostaję odpowiedź, że pani przekazała moje pytanie do stosownego działu. Piszę kolejnego maila z pytaniem gdzie to wysłała i gdzie mogę się zwrócić z reklamacją, a nie wiadomością na stronie banku, która nie ma żadnej mocy także prawnej, nie mogę więc jej użyć w sądzie. Brak odpowiedzi do dziś.
    Po dwóch dniach bank blokuje mi wszystkie środki na koncie- uwaga w kwocie 40 złotych - nie zeszła rata pożyczki. Ok - skoro zabrano mi kredyt nie mam na ratę. Pytam jak mam wpłacić pieniądze żeby zapłacić rachunek za telefon. Nie można wpłacić niczego bo jak wpłacę to wszystko do kwoty raty zostanie zainkasowane.
    PO kilku dniach, w oddziale, pocztą pantoflową i konspiracyjnym szeptem bo "może pani ma coś w BIK-u".W BIku mam kartę wydaną w przez rzeczony bank -nieważne, że z nieprzekroczonym limitem. No, ale ma Pani więc może korzystać.
    A to wpływa na zdolność kredytową. Ponownie bingo !
    Mam karabin, to na pewno będę strzelać.
    Mieszkam nad jeziorem to na pewno co dzień łowię ryby.
    Szczyty niekompetencji, bałaganu, nieetycznego szukania oszczędności.
    Omijać szerokim łukiem
    ZaletyBrak
    WadyNiekompetencja
    Bałagan
    Brak etyki i profesjonalizmu
    Brak odpowiedzialności
    Ukrywanie przed klientem istotnych informacji
  • ~Evgen / 2023-07-25 12:38
    Ocena: 2.00 / 5
    Chciałbym podzielić się swoją negatywną opinią na temat Banku Pekao i ogólnie z komunikacji z pracownikami banku. Sam oddział banku w Rybniku jest przyjemny, a pracownicy banku mili i uśmiechnięci, ale na tym kończą się wszystkie przyjemne rzeczy. Kiedy miałem problem z przelewem środków za granicę, zwróciłem się o pomoc do banku. Pracownicy działu wytłumaczyli mi, że nie ma się czym martwić i wystarczy poczekać 3 dni, mówią, że problem sam się rozwiąże, ale problem sam się nie rozwiązał! Potem ponownie zwróciłem się do oddziału i poprosiłem o rozwiązanie problematycznego przelewu, tym razem powiedziano mi, że tak trudno jest zwrócić pieniądze, to jest SWIFT i jest drogi i poprosili mnie, abym znowu poczekał kilka dni! Na tym skończyły się moje doświadczenia z kontaktami z bankiem, a zaczęła się długa korespondencja z bankiem, która trwa już ponad 30 dni! O aplikacji mobilnej Pekao przy wysyłaniu pieniędzy stan konta nie jest aktualizowany od razu - jest to niewygodne, logowanie do Pekao 24 na komputerze jest niewygodne ze względu na format wprowadzania hasła! W Rybniku jest tylko jeden bankomat, w którym można wpłacić pieniądze na kartę i wypłacić pieniądze, w całym mieście jest tylko kilka bankomatów i często się psują! Mam nadzieję, że moja recenzja i doświadczenie w kontaktach z bankiem pomogą komuś dokonać właściwego wyboru!
    Wadyniewygodny format hasła, słabe wsparcie techniczne, bankomaty nie działają często, nie można wpłacić gotówki w bankomacie, pracownicy oddziału nie spieszą się z pomocą
  • ~Ewelina / 2022-09-26 07:47
    Ocena: 2.00 / 5
    To jakaś masakra....w miasteczku rawa mazowiecka jeden oddzial banku i jeden jedyny bankomat. Oddzial banku zamkniety a bankomat od 3 tygodni nieczynny....zero szacunku dla Klientow..... ale już z mężem zmieniamy bank. Nie chca ..to nie.....a kiedyś mial taką renomę....a teraz dno...
    ZaletyTeraz już żadnych
    WadyDuuuzo....
  • ~Falek / 2020-06-17 10:36
    Ocena: 2.00 / 5
    Uwaga na ten bank przelew zrobiony pieniądze nie doszły do kontrahenta a na koncie ich nie mam do tej pory.juz tydzień!przelew robiłem przez peo pay.
  • ~Graza / 2022-06-09 10:52
    Ocena: 2.00 / 5
    Dziwnym trafem w firmie TOYSTAR składanie zabawek, trzeba celem podjęcia pracy założyć konto właśnie w tym banku. Przypadek? Lata temu wycofałam się z uwagi na skostniały sposób obsługi klienta. Sądzę, że przez to wielu klientów odpłynęło, a teraz reflinek akurat do tego banku. Hmmm......
  • ~Igor / 2023-10-03 08:24
    Ocena: 2.00 / 5
    Przebywam na Ukrainie, w związku z wojną nie mam możliwości wyjazdu, zablokowała się aplikacja peopay numer telefonu pod który podpięte konto już nie aktualny. Wiele czasu wałczę z tym żeby zmienić numer kontaktowy na który musze otrzymać powiadomienie w celu potwierdzenia, ale niestety złożone reklamacje nie pomagają, konsultanci jak jeden twierdzą ze musze pojawić się w płacówce banku osobiście. Cały czas jakieś niejasne odpowiedzi na złożone reklamacje, niby jaja się robią. Jak by nie posiadałam kredytu w tym banku chętnie nie korzystałem by z ich usług. Naprawdę żałośne podejście do Klienta, żadnej wyrozumiałości. A ni przelewu nie zrobisz normalnie, nie z aktualizujesz swoje dane, nic.
    Probuje zdalnie przewrócić numer co jest tez tak mi się wydaje niemożliwe.
  • ~Iwona / 2020-12-04 20:32
    Ocena: 2.00 / 5
    Nowy serwis PKO24 to totalne nieporozumienie. Wykonanie prostego przelewu wymaga kilkakrotnego zalogowania z powodu: " zalogowanie w serwisie jest obecnie niemożliwe", " odmowa dostępu" po czym jak mi się wydaje ,że jest już ok to wywala mnie w trakcie operacji. Poprzedni serwis szary skromny działał bez zarzutu, widać " dobra zmiana " dopadła też bank. Reasumując - przykro mi , ale po wieloletnim korzystaniu z usług banku otworzę rachunek u konkurencji. Próbowałam telefonicznie zgłaszać problem - miła Pani na infolinii wyraziła przekonanie, że może korzystam z nieodpowiedniej przeglądarki ( wiem, że to bzdura- ale sprawdziłam- to samo ). Nie polecam nikomu korzystania z tej usługi w jej obecnej wersji.
  • ~Izabela / 2022-12-30 11:24
    Ocena: 2.00 / 5
    Prawie nic nie można załatwić w oddziale banku. Wszystko przez konto 24 lub infolinię. Jeżeli chodzi o watiwosci i złożenie zapytania przez infinię to jest dramat. Oczekiwanie na połączenie z konsultantem ok godziny. To jest niepoważne!
  • ~Julia / 2019-09-12 14:55
    Ocena: 2.00 / 5
    Infolinia to tragedia. Zero pomocy, zero wyjaśniania.
    ZaletyOferta/karta
    WadyObsługa klienta, pomoc w rozwiązaniu problemów.
  • ~kaja / 2021-10-18 10:05
    Ocena: 2.00 / 5
    Takiego bałaganu jakie sprawia nowa poczta jeszcze nie było, stara była czytelna i łatwiejsza w obsłudze, tu to masakra
    Zaletybrak
    Wadyskomplikowanie elektronicznej obsługi
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2031
PEKAO SA
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1548
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1220
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 983
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.77, ilość opinii: 954
PKO Bank Polski
Ocena: 2.73, ilość opinii: 909
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4703
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4504
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3967
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3034