Od prawie 30 lat korzystam z usług Banku Pekao SA w Gdańsku i regularnie odwiedzam oddziały przy ul Kołobrzeskiej oraz Grunwaldzkiej 92.Jestem bardzo zadowolona z obsługi kompetentnych i miłych Pań obsługujących, które zawsze przychylnie i profesjonalnie spełniają swoje obowiązki. Dziękuję i życzę wszystkiego, co najlepsze, gdyż wyprowadziłam się z Trójmiasta. Iza W.
ZaletyMiły i kompetentny personel
WadyZbyt krótkie godziny pracy oddziałów
~Edward / 2024-11-09 15:25
Ocena: 1.00 / 5
Czytają reklaamacje bez zrozumienia, odpowiadają szablonami W wyniku błędu technicznego wysłali dwa przelewy. Wina klienta.Osoby zatrudnione beż znajomosci języka polskiego, Opowiadają bez sensu na pytania. Sprawdza się nie musisz mieć odpoeiedniego wykształcenia, aby u na pracować - MBW.
WadySzablonowość
~Pat / 2024-10-24 16:04
Ocena: 1.00 / 5
Obsługa klienta dokonującego wpłat w placówce banku w Gdańsku to kpina. Czekam 15-20 minut aby pracownik skończył rozmawiać przez telefon w sprawie obsługi pralki!!!
~Ola / 2024-10-23 18:59
Ocena: 1.00 / 5
Bank PEKAO a szczególnie placówka w Jastrzębiu Zdroju to jakiś dramat. Jeden bankomat na prawie 100 tyś miasto
ZaletyZero zalet
WadyDużo
~Tadeusz / 2024-10-22 13:52
Ocena: 5.00 / 5
Od wielu lat korzystam z uslug banku pekao w Stargardzie ul Czarnieckiego w Stargardzie , od pewnego czasu obsluguje mnie Dorota Wardzinska ,bardzo kompetentna ,mila .gratuluje takiego pracownika
~Bodzio / 2024-10-22 10:20
Ocena: 1.00 / 5
Niby darmowe konto a kurier przywozi kartę i 36 zeta w plecy
~Marzena / 2024-10-21 17:46
Ocena: 1.00 / 5
Moje doświadczenie z tym bankiem trwają bardzo krótko z rok ,wcześniej był to Alior Bank i powiem szczerze że w najbliższym czasie rezygnuje z tego banku PKO .Moja ocena to 0 ,koszmar notoryczne awarie ,problemy .Więcej nie mogę korzystać z własnych pieniędzy niż mogę ,w innych bankach czegos takiego nie ma jak co najmniej kilka awarii na miesiąc.Dzis znów płacę zbliżeniowo z 40 osób w kasie i odmowa a następnie brak możliwości płacenia blokiem ,dzwonię na infolinię i po 15 minutach pan powiedział mamy znów awarie .!!!!!!Dno
ZaletyBrak
WadyAwarie i problemy z aplikacją
~Grzegorz / 2024-10-18 21:49
Ocena: 5.00 / 5
Dzień dobry,byłem obsugiwany w oddziale Banku PekaO w Zduńskiej Woli,obsługiwała mnie P.Ewa M.Profesjonalna obsługa,osoba b.kompetentna,przemiła.????Aby wiecej takich pracowników w Banku.Polecam i pozdrawiam.
~gb / 2024-10-18 19:23
Ocena: 1.67 / 5
Zdecydowałem spróbować nowy bank. Potrzebowałem: systematyzację I statystykę potrąceń, płanowanie budżetu, procent oszczędności, złapać jakąś promocję jako nowy klient.
Jestem obcokrajowcem z legalnym pobytem, mieszkam w Polsce już 5 lat, legalnie pracuję, to jest mój nowy dom. Po przemyśleniu ofert, wybrałem Pekao. Łatwo było dodzwonić się na infolinię, 4/5 konsultantów byłi pomocne, jakby apka nie zła i promocja dobra.
Przygoda zaczęła się od weryfikacji tożsamości w aplikacji. Pokazywało błąd i tyle. Sprawa była w karcie pobytu, jako obcokrajowiec musiałem jechać do banku. Ok, nie super, ale rozumiem.
W oddziale kolejka "po staremu", bez numerków, pracownicy się nie spieszą. 30 minut czekania, żeby dowiedzieć się, że jest problem otwierania konta z Białoruskim paszportem, będzie odmowa.
Dzwonię na infolinię, 3 razy, konsultanci mówią, że nie powinno być problemu, potrzebuję taki komplet dokumentów, radzą spróbować inny odział. Ok, już zdecydowałem się, dam jeszcze szansę przygodzie, warunki dobre.
Przygotowałem się, zaplanowałem, pojechałem do dużego oddziału. Myślę: "Tam powinna być profesjonalna obsługa, będzie szybko, wezmę wszystkie dokumenty". Kolejka "po staremu" na 50 minut... 90% ludzie w wieku. Pracownicy z nimi raczej gadają, niż obslugują...
W końcu doszła kolejka do mnie, ją też musiałem chronić, bo nie ma elektronicznego systemu. Pani nie była miła i uprzejma na początku. I tutaj na weryfikację, kontakt z innymi oddziałami banku, czekanie na odpowiedzi i jakieś kwestionariuszy w których chcą wiedzieć wszystko wydałem 5 godzin własnego czasu... Żeby otrzymać ultimatum, trzeba jeszcze dodatkowy dokument... Nie, no to jest żart ;) Zrezygnowałem. Jeżeli taki problem z otwieraniem konta, boję się wyobrazić co tam się dzieje z korzystaniem takim bankiem.
Nikt nie zwróci mnie czas, energię i nerwy, ale dziękuję za pomóc w zdecydowaniu na korzyść innego banku :)
P.S. Podczas czekania otworzyłem konto w zagranicznym banku przez aplikację za 3 minuty))))
~Urszula / 2024-10-16 22:08
Ocena: 1.33 / 5
Zakładając konto w oddziale Swarzędz Pani mało pomocna.wszystko bez konkretów,szczegółów,tłumaczeń.cytuje"niech pan to zrobi w aplikacji"itd itp.zapewniano mnie też że (o co pytałem i tłumaczyłem dokładnie)wyjeżdżając za granice,przy płaceniu i wypłacaniu będę miał(w moim przypadku euro konto) pobierane środki z euro.jest tak tylko przy płaceniu.natomiast przy wypłacaniu z bankomatu bank cwanie pobiera mi z konta złotówkowego i"sprzedaje" mi automatycznie euro np: po cenie( widnieje na wyciągu) 4,32 i coś za 1euro.gdzie karta jest podpięta pod euro konto i zapewniano mnie że będzie wypłacało z euro konta.po interwencjach na infolinji jedna pani zgłosiła problem do odpowiedniego działu co w niczym nie pomogło,inna pani stwierdziła że mam szukać innego bankomatu gdzie będzie widniała opcja"wypłac w euro".logiczne że będąc w kraju gdzie walutą jest euro nie będzie takiej opcji w bankomacie.wyplacac będzie w euro,chyba że wybiorę inna walute.poprostu świadomie wprowadzono mnie w błąd aby pobierać z konta złotówkowego przy wypłacie z bankomatu i sprzedawać mi euro i zarabiać na tym.podsumowywujac zwykła kradzież.
Bank Pekao SA w Bytomiu.Chciałabym wyrazić uznanie dla Pani Iwony za jej profesjonalizm i uprzejmość podczas obsługi klienta. Polecam ten oddział banku.
~Barbara / 2024-10-08 16:43
Ocena: 5.00 / 5
Bank Pekao w Warszawie, Al. Jerozolimskie 98. Dzielę się z Państwem swoją bardzo dobrą opinią dot. tej właśnie placówki, a w szegolnosci dot.specjalistki da sprzedaży i obsługi klienta p. Barbary Zuchowicz???? od lat jestem klientką tego banku, zadowoloną klientką i muszę przyznać, że chętnie odwiedzam Państwa placówkę, tym chętniej odkąd oddział banku zmienił lokalizację na bardzo dla mnie korzystną. Dziękuję p. Basi i innym paniom za cierpliwość i otwartość na moje potrzeby, dobre emocje i umiejętność edukacji finansowej.Bardzo gratuluję serdeczności i fachowości. Polecam Państwu placówkę w Alejach Jerozolimskich 98. ????Barbara Łapinska
~Krzysztof / 2024-10-01 12:25
Ocena: 5.00 / 5
Jako długoletni klient, mam o Banku PKO SA umiarkowaną negatywną opinię, jednak kilka dni temu (24.09.24), w II Oddziale w Krakowie (Kapelanka 1) spotkała mnie bardzo miła niespodzianka. Sprawa, którą chciałem załatwić, wymagała uprzedniego przygotowania z mojej strony. Otrzymałem precyzyjną instrukcję jak mam to zrobić. Gdy przyszedłem nazajutrz, zastałem tę samą panią. Teraz wszystko odbyło się szybko, sprawnie i zgodnie z moimi oczekiwaniami. Dowiedziałem się także, o dodatkowych usługach Banku, z których mam zamiar skorzystać. Z pieczątki pozostawionej na dokumencie odczytałem, że była to Pani Urszula Cebula, specjalista do spraw sprzedaży. Jako klient mogłem się przekonać, że Pani Urszula, będąc kompetentnym reprezentantem Banku, potrafi stworzyć atmosferę życzliwości w kontaktach z klientem. Mam nadzieję, że takie cechy osobowe są odpowiednio doceniane przez przełożonych, gdyż mają niezwykle istotne znaczenie dla promocji Banku wobec znacznej konkurencji na rynku tego rodzaju usług. Mam też nadzieję, że wśród przeważającej liczby negatywnych opinii, ten pozytywny głos zostanie dostrzeżony.
ZaletyPodane powyżej
WadyBrak
~ZBIGNIEW GOLEBIEWSKI / 2024-09-21 18:36
Ocena: 2.00 / 5
Infolinia nikompetentna i nie zaintresowana moimi problemami..Wyslalem do chase banku pieniadze po udanej prze ze mnie uautoryzacji na tel.myslalem ze wszystko zalatwione nistety po tel z Banku chcieli jeszcze raz autoryzacje Banku
to nie problem ale rozmowa zostala pprzerwana przeez bank iowszystkie konta sa zablokowaneod od13;30 juz 6 razy
dzwwonilem i rozmawialem ze konsultant do mni zadzwoni za kilka minut no i tak czkam.juz jest18;30
i nikt nie dzwoni.
PROSZE O POMOC ZBIGNIEW.GOLEBIEWSKI
WadyBRAK ZAINERSOWANI KLIENTEM
~Sławomir / 2024-09-20 19:13
Ocena: 2.33 / 5
Bankomat Pekao.
Sklep Biedronka, Kraków Wybickiego 18.
Bankomat nieczynny od tygodnia.
Mam nadzieję, że nowy właściciel zrobi z tym porządek. 20.09.2024
~Andrzej / 2024-09-20 14:43
Ocena: 1.67 / 5
Oddział banku w Pile przy ul. Witaszka absolutne nieporozumienie w XXI wieku. Część personelu nie ma podstawowych wiadomości potrzebnych do tej pracy. Brak profesjonalizmu i brak znajomości przepisów, również bankowych. Kadra kierownicza nie ustępuje w tym zakresie podległym pracownikom. Żenada.
ZaletyZalet jak na razie nie widać
WadyWad jest aż za dużo, można napisać sporą opowieść.
~Dana / 2024-09-17 09:12
Ocena: 5.00 / 5
Od lat jestem klientem tego Banku. Niedawno trafiłam do Banku przy al. Jerozolimskich 98 w Warszawie. Można powiedzieć, że po raz pierwszy byłam tak profesjonalnie obsługiwana. Pani Anna Pitura oraz Pani Karolina potrafiły odpowiedzieć na każde zadane przeze mnie pytanie jednocześnie doradzić mi w innych interesujących mnie sprawach. Pełen profesjonalizm. POLECAM
~pawel / 2024-09-16 16:16
Ocena: 5.00 / 5
pani anna w.super obsługa szybko miło i konkretnie oby więcej takich pracowników jak w krakowie ul conrada
~Damian / 2024-09-05 21:17
Ocena: 1.00 / 5
Bank całkowicie nie odpowiedni dla osób, które mają problemy z obsługą telefonu, itp.