Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PEKAO SA opinie

Ocena na podstawie 1516 opinii

1.79 / 5

  • Prostota obsługi
    1.75
  • Oferta
    1.82
  • Obsługa klienta
    1.78

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Michu / 2023-06-22 10:27
    Ocena: 3.00 / 5
    Konto zamknięte, a opłaty naliczane. Nijak nie można się dowiedzieć dlaczego, bo nawet pracownicy banku mają zawiązane ręce, dzwonią po różnych centralach czy po koleżankach a i tak nikt nie potrafi nic powiedzieć dlaczego tak się stało tylko płać. Nie ma gwarancji że jak zapłacę to konto będzie zamknięte.
    ZaletyZadnych
    WadyHaczyki w każdej umowie
  • ~Zofia / 2023-06-22 10:10
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo miła obsługa, chętna do pomocy w każdej sytuacji, naprawdę polecam tą placówkę
  • ~Al Capone / 2023-06-21 14:23
    Ocena: 2.00 / 5
    Przelew w wysokości 41 Euro na konto znajomego we Włoszech potraktowane jako pranie brudnych pieniędzy.
    Przez 7 dni Bank PEKAO schował (obracał moimi pieniędzmi) nie powiadamiając mnie o tak poważnych zarzutach.
    Dopiero po mojej interwencji pieniądze zostały zwrócone.
    Proponuję Bankowi łopatkę z wiaderkiem i niech się idą pobawić w piaskownicy. Tam wsród przedszkolaków będzie można takie bajki opowiadać o praniu brudnych pieniędzy.

    Jaki Bank taka śmiechawa!
    ZaletyJuż żadnych
    WadyBank dla przedszkolaków któremu można wcisnąć każdy kit!
  • ~zadowolona klientka / 2023-06-19 17:53
    Ocena: 5.00 / 5
    Miałam do załatwienia trochę nietypowa sprawę w Banku i w jednym z oddziałów nie udało mi się jej załatwić , więc wybrałam się do swojego Oddziału Tarnów pl.Kazimierza wlk.3 A/chociaż nie jest zlokalizowany najbliżej mojego miejsca zamieszkania/ i tam moja ulubiona Pani Doradca znalazła idealne rozwiązanie e mojej sprawy- bardzo profesjonalnie i kompetentnie.
  • ~Stasia / 2023-06-17 07:31
    Ocena: 5.00 / 5
    Zakładałam konto w banku w II Oddziale przy ul. Garncarskiej w Gdańsku. Obsługiwała mnie kompetentna pani Monika Wołoszyn. Jako nierezydentka Polski spodziewałam się, że za pierwszym razem nie załatwię sprawy, że będę musiała wrócić ponownie. Jednak załatwiłam sprawę od razu, sprawnie, szybko. Bardzo kompetentna pani, a do tego miła, uśmiechnięta, życzliwa. Polecam.
  • ~aloj55 / 2023-06-16 22:26
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem klientką banku Pekao w Gdańsku, II Oddział przy ul. Garncarskiej. Od lat moim opiekunem jest Pani Hanna Mańka. Jestem bardzo zadowolona z jej profesjonalizmu, empatii, pomocy, kompetencji, zawsze z uśmiechem. Chętna do kontaktu, nie odmawia pomocy przy nowinkach technologicznych. Wiem, że kończy prace zawodową i bardzo Jej dziękuję za współpracę.
  • ~Alex Morrison / 2023-06-16 14:53
    Ocena: 5.00 / 5
    Bylam w Banku dzisiaj w Tomaszowie Maz ul.Moscickiego 31/33 zalozyc nowe konto.Pani Marta Florczak-Kuta ktora mnie obslugiwala obalima moje stereotypy na temat zlej obslugi.Mila usmiechnieta wyrozumiala,profesjonalna.Tylko pozazdoscic takiego pracownika.Bardzo dziekuje.
    ZaletyProfesionalism,cierpliwosc super podejscie do klijenta.
  • ~Anna206 / 2023-06-13 20:48
    Ocena: 5.00 / 5
    Ja polecam założyć konto w PKO !
    Link do banku ;)
    https://tmlead.pl/redirect/242894_2404
  • ~paweł / 2023-06-12 14:52
    Ocena: 1.00 / 5
    to jest jakaś rzęźnia:( ile można czekać na połączenie????
  • ~CRIS / 2023-06-12 11:58
    Ocena: 1.00 / 5
    BANK, Z KTÓRYM NIE MOIŻNA NIC ZAŁATWIĆ
    REKLAMACJE CZEKAWSZ, CZEKASZ I CZEKASZ, DZWONISZ NIKT NIC NIE WIE

    JAK DLA MNIE NAJGORSZY BANK Z JAKIM MIAŁEM DOCZYNIENIA

    KLIENT TO OSTATECZNOŚĆ DLA PEKAO - Z BANKIEM MNIE DA RADY NIC ZAŁATWIĆ

    ZaletyBRAK
    WadyREKLAMACJE - DRAMAT
    INFORMACJIE - NIKT NIC NIE WIE
  • ~Emil / 2023-06-07 06:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Pekao najgorszy bank z którym miałem do czynienia pobierają pieniądze z konta za nic reklamacja 22 dni czekasz. Wczoraj wpłatomat wciągnął pieniądze i zamiast dać kartkę że jest awaria to nic w oddziale nie zrobili. Nie polecam omijaj z daleka ten bank.
  • ~tom / 2023-06-06 22:53
    Ocena: 1.67 / 5
    Osoby które pisą że jest ok musiały nie mieć kontaktu w innym banku.
    internetowo jest bardzo źle .
    reklamacje ? nie istnieją dla Pekao .
    Błacha sprawa 60 dni
    u konkurenci 6 dni
    Testowaliśmy konta i te konto jest naj gorsze i obsługa też
    skarga w odział albo pisemnie
    przez aplikację 4m błacha sprawa 30 + 30 następnie odwołanie 30+ 30
    żałosne
    Zaletyna ten moment nie widzę
    Wadymax lekceważenie klientów
  • ~Kondziioss / 2023-06-06 10:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje i oszuści wogule powinni ten bank usunąć
    ZaletyMasakra
    WadyMasakra
  • ~Ja / 2023-06-06 09:57
    Ocena: 5.00 / 5
    Polecam, dla mnie bez żadnych zarzutów, a do tego miła obsługa:)
  • ~Brak / 2023-06-05 21:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank moja partnerka ma konto w tym banku raz chciała wypłacić pieniądze w Dino transakcja nie doszła do skutku ale pieniądze zostały pobrane z konta za parę dni pieniądze wróciły ale tylko na chwilę bank znowu je pobrał i od dwóch miesięcy nie chce ich oddać po wielokrotnym pisaniu reklamacji z banku cisza zostało nam tylko sprawa sądowa i komornik który ściągnie z banku to co nam się należy NIE POLECAM UNIKAJCIE GO JAK OGNIA
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~sobolewskab7@gmail.com / 2023-06-05 13:35
    Ocena: 5.00 / 5
    Polecam ten Oddział ????. Wszystko załatwione szybko i na 100%
  • ~Małgorzata / 2023-06-02 14:49
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem w tym banku już od 20 lat. Obsługa bardzo miła i pomocna w każdej chwili
  • ~Der / 2023-05-31 15:20
    Ocena: 2.67 / 5
    Oferta? Na stronie i aplikacji, w porównaniu do oferty czterech innych banków wypada na drugim miejscu i to tylko dlatego, że ofertę dostałem w placówce partnerskiej a które, z racji tego że dostaje okres obniżonych kosztów, zaoferowało czasowo znacznie lepszą ofertę. Koszta, zbliżony poziom. Odsetki z kapitału? Praktycznie, nieistniejące w stosunku do kwoty. Prostota obsługi. Dobra aplikacja, rachunek spłaty a dyspozycji to dwa różne rachunki. Co do ostatniej kwestii, obsługa klienta to dramat. Odpowiadanie na ostatnią chwilę i to z informacją, w której znów każą mi czekać. Odpowiedzi z których nic nie wynika, i dwukrotne wprowadzenie w błąd. Rozłączenie się z wideorozmowy, i to na pewno nie z powodu mojego łącza i gówno odpowiedzi na czacie. Rozmowa jak z jakaś laską która ma cię ewidentnie w żoopie, a ty ciągle zagadujesz. Na telefonii nieco lepiej poza tym, że czekałem 27 minut na odbiór połączenia. Podsumowując- jestem klientem od 8 lat, i chyba ewakuuję się z tego banku.
    Zalety-Oferta
    - Aplikacja
    Wady-Aplikacja
    -Koszta
    -NIE Obsługa klienta.
    -
  • ~Wszędzie dobrze.... / 2023-05-25 22:53
    Ocena: 3.33 / 5
    Te Wasze opinie są dobre do poczytania na s*aczu XD
    ZaletyJak wszędzie
    WadyJak wszędzie
  • ~Mam dość okradania klientow / 2023-05-25 12:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści, zmienili umowę bez mojej wiedzy, po pół roku każą zapłacić olbrzymie pieniądze w celu zamknięcia konta. Zostały opłacone, a konto wciąż nie zostało Zamknięte, bo doliczyli nielegalnie kolejne oplaty (mimo zapewnień na infolinii, ze już żadnych nie będzie). Z dala od złodziei
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2006
PEKAO SA
Ocena: 1.79, ilość opinii: 1516
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1207
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 967
PKO Bank Polski
Ocena: 2.69, ilość opinii: 859
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 828
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4482
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4416
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3885
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3494
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2929