Chciałbym podzielić się swoją negatywną opinią na temat Banku Pekao i ogólnie z komunikacji z pracownikami banku. Sam oddział banku w Rybniku jest przyjemny, a pracownicy banku mili i uśmiechnięci, ale na tym kończą się wszystkie przyjemne rzeczy. Kiedy miałem problem z przelewem środków za granicę, zwróciłem się o pomoc do banku. Pracownicy działu wytłumaczyli mi, że nie ma się czym martwić i wystarczy poczekać 3 dni, mówią, że problem sam się rozwiąże, ale problem sam się nie rozwiązał! Potem ponownie zwróciłem się do oddziału i poprosiłem o rozwiązanie problematycznego przelewu, tym razem powiedziano mi, że tak trudno jest zwrócić pieniądze, to jest SWIFT i jest drogi i poprosili mnie, abym znowu poczekał kilka dni! Na tym skończyły się moje doświadczenia z kontaktami z bankiem, a zaczęła się długa korespondencja z bankiem, która trwa już ponad 30 dni! O aplikacji mobilnej Pekao przy wysyłaniu pieniędzy stan konta nie jest aktualizowany od razu - jest to niewygodne, logowanie do Pekao 24 na komputerze jest niewygodne ze względu na format wprowadzania hasła! W Rybniku jest tylko jeden bankomat, w którym można wpłacić pieniądze na kartę i wypłacić pieniądze, w całym mieście jest tylko kilka bankomatów i często się psują! Mam nadzieję, że moja recenzja i doświadczenie w kontaktach z bankiem pomogą komuś dokonać właściwego wyboru!Wadyniewygodny format hasła, słabe wsparcie techniczne, bankomaty nie działają często, nie można wpłacić gotówki w bankomacie, pracownicy oddziału nie spieszą się z pomocą