Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PEKAO SA opinie

Ocena na podstawie 1534 opinii

1.81 / 5

  • Prostota obsługi
    1.77
  • Oferta
    1.83
  • Obsługa klienta
    1.79

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Katika / 2023-07-06 16:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank świata!!!
    Pod kazdym względem!!!

    Pracownicy ubezwłasnowolnieni - o wszystko pisza do centrali i czekaj tatka latka...
    Kradna kase z konta za rzekomo niespelnione warunki kredytowe, ktore zostaly spelnione, ale nie zauwazyli. Reklamacje na owa kradziez rozpatruja 60 dni, kase oddaja po kolejnych 30 dniach na konto techniczne, ktorego nie widze, oczywiscie bez odsetek, w dodatku niepelna kwote. Zadnego pisma, zadnego przepraszam. Moglabym pisac wiecej! P A R A N O J A.
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~niestety_klient / 2023-07-06 11:52
    Ocena: 1.33 / 5
    Jeżeli chcesz tracić czas i nerwy przy kredycie mieszkaniowym to jest to idealny bank. Czepiają się do najmniejszych rzeczy. Już dawno nikt mi nie dostarczył tyle stresu i nie podniósł tak ciśnienia.
  • ~Tobias / 2023-07-06 08:28
    Ocena: 1.00 / 5
    OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM
    napisałem wiadomość do Banku tydzień temu odnośnie przeniesienia do nich karty kredytowej z innego banku do dziś żadnej odpowiedzi pomimo że deklarują maksymalnie 3 dni na udzielenie odpowiedzi. Dobrze że już na początku wiadomo żeby sobie nimi głowy nie zawracać.
    ZaletyBrak
    WadyJW
  • ~tom / 2023-07-05 13:01
    Ocena: 1.67 / 5
    masz konto to masz mieć a nie zeby go zamykać bo to pekao

    dramat
  • ~Były kl. / 2023-07-04 17:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten Bank nie przestrzega RODO, pani pyta ile Pan ma dochodu i jakie raty a cała sala słucha ! ! !
    WadyAll
  • ~Marek / 2023-07-03 21:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Okropny bank. Założyłem konto zachęcony promocją. Niestety obsługa banku nie jest w stanie potwierdzić szczegółów warunków.
    Infolinia nic nie wie, korespondencja mailowa cisza, w placówce banku Pani wydrukowała regulamin i stwierdziła że nie wie jak go interpretować
    Zaletybrak
    WadyOkropny bank. Założyłem konto zachęcony promocją. Niestety obsługa banku nie jest w stanie potwierdzić szczegółów warunków.
    Infolinia nic nie wie, korespondencja mailowa cisza, w placówce banku Pani wydrukowała regulamin i stwierdziła że nie wie jak go interpretować
  • ~Krzysztof B / 2023-07-03 09:14
    Ocena: 1.67 / 5
    Pekao wyłączyło dostęp do aplikacji mobilnej posiadaczom starszych telefonów - ot tak, po prostu, najpierw nachalnie zachęcali do instalowania apki a potem zablokowali do niej dostęp - dziwne, że przy okazji nie przekierowali do serwisu pekaosmartfony24, gdzie można kupić odpowiedni tel. Dodatkowo, próba wysłanie większej płatności przez bankowość mobilną zakończyła się zablokowaniem wszystkich dostępów, żeby je odblokować należy połączyć się z infolinią - automat z infolinii odsyła na stronę www, na której jest komunikat że dostępy zablokowany więc należy zadzwonić na infolinię, która odsyła na wwww itd itd. I nie, nie ma możliwości wybrania połączenia z konsultantem. Podsumowując, jeśli ktoś lubi biegać z byle czym do placówki i ślęczeć w kolejkach zapraszam do Pekao SA, ja to mam w **** i zawijam się z tego banku, czego też wszystkim pozostałym klientom tego banku życzę
  • ~Tomasz / 2023-07-03 08:52
    Ocena: 1.67 / 5
    Składanie dyspozycji na dostarczenie polisy ubezpieczeniowej to jest gehenna. Dziwnym trafem zawsze trzeba składać kilka razy, bo mają problem widać, żeby wklepać dane. Poszedłem do banku - to samo, dwa razy bo jeden raz to mało. Ale odsetki od razu wchodzą większe za brak polisy. Nienawidzę tego banku, jak tylko spłacę kredyt zamykam konto!!!!
    ZaletyBRAK
    WadySAME
  • ~Anna / 2023-07-01 20:01
    Ocena: 3.33 / 5
    Bank oszukuje klientów kredytowych na odsetkach. Wcześniej spłacane pr-ez kredytobiorców kwoty do zmniejszenia kwoty zadłużenia permanentnie opóźnia w księgowaniu. Są to żadne pieniądze dla takiego wielkiego banku ale mimo to proceder jest powszechny. Żenada...
    WadyNaciąganie kredytobiorców na nadpłaconych wpłatach do wcześniejszych spłat i opóżnianie księgowania wpłat, "oszczędzając" odsetki
  • ~BEATA / 2023-06-30 22:28
    Ocena: 3.67 / 5
    Personalnie jes OK
    Bardzo długi czas na uzyskanie potwierdzenia złożonej dyspozycji, pracownik musi ubiegać się o kilkukrotne akceptacje tego co robi od innej osoby... to jest frustrujące
    Mam wrażenie,że system banku Pekao SA nie nadąża za potrzebami klienta
    ZaletyMiła osobowość pracowników
    WadySystem do wymiany
  • ~Vira / 2023-06-29 15:33
    Ocena: 5.00 / 5
    Dziękuję bardzo Pani Annie Kowalczyk za profesjonalizm i miłą obsługę.
    Zaletypolecam
  • ~Stan / 2023-06-28 11:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank oferuje w internecie rzekomą pracę polegającą na zakładaniu kont bakowych i polecaniu go innym. Szczególnie narażone są młode osoby, które szukają pracy po raz pierwszy i zakładają takie konta. Następnie umowy do konta nie można już rozwiązań zdalnie, tak jak została nawiązana, tylko trzeba pisać pisma i wysyłać na adres centrali banku. Proceder godny pożałowania i wymagający zgłoszenia go do odpowiednich instytucji nadzoru.
  • ~Oszukany / 2023-06-28 01:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank powinien być zaorany w XX wieku,bo ma standardy obsługi na poziome wieku XIX.
    Od 3 dni nie mam dostępu do swojego rachunku, ale wg nich wszystko jest w porządku. Brawo Zarząd!
  • ~polo / 2023-06-27 13:10
    Ocena: 3.33 / 5
    Masz konto walutowe to powoli ubywa na nim środków, i jeszcze rośnie dług za konto. wpłacasz a po pewnym czasie jesteś na minusie
    ZaletyNie znam
    WadyStracisz jak w banku
  • ~.Bozena / 2023-06-23 13:46
    Ocena: 5.00 / 5
    Pani Ula i Pani Angelika to super profesjonalne i bardzo sympatyczne pracownice. Są bardzo zaangażowane w proces udzielania pożyczki ,skuteczne w działaniu polecam serdecznie
    Gratuluję takich pracownikow
  • ~Zenon / 2023-06-22 14:53
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo profesjonalna obsługa ,wysoka półka panią Ulę polecam
  • ~Wieslawa / 2023-06-22 11:46
    Ocena: 5.00 / 5
    życzliwie,kompetentnie pracownik pani Urszula .
    Pprofesjonalnie ,pomocna pomogła w instalacji .
    Nadmienię e jestem osobą niedowidzącą. Gdyby była wyższa skala dałabym 10 na 10
  • ~Anna / 2023-06-22 11:41
    Ocena: 4.33 / 5
    Jestem bardzo zadowolona z obsługi w oddziale w Radomiu na ul. Piłsudskiego. Pani Kasia wszystko dokładnie mi wytłumaczyła,i wyjaśniła. Po rozmowie z nią nie miałam już żadnych wątpliwości.
    ZaletyKompetencja, cierpliwość, wyczerpujące odpowiedzi
    WadyBrak
  • ~Michu / 2023-06-22 10:27
    Ocena: 3.00 / 5
    Konto zamknięte, a opłaty naliczane. Nijak nie można się dowiedzieć dlaczego, bo nawet pracownicy banku mają zawiązane ręce, dzwonią po różnych centralach czy po koleżankach a i tak nikt nie potrafi nic powiedzieć dlaczego tak się stało tylko płać. Nie ma gwarancji że jak zapłacę to konto będzie zamknięte.
    ZaletyZadnych
    WadyHaczyki w każdej umowie
  • ~Zofia / 2023-06-22 10:10
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo miła obsługa, chętna do pomocy w każdej sytuacji, naprawdę polecam tą placówkę
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.81, ilość opinii: 1534
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 974
PKO Bank Polski
Ocena: 2.72, ilość opinii: 888
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.74, ilość opinii: 846
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4595
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976