Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PEKAO SA opinie

Ocena na podstawie 1548 opinii

1.83 / 5

  • Prostota obsługi
    1.79
  • Oferta
    1.85
  • Obsługa klienta
    1.81

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Rafał / 2023-07-15 22:40
    Ocena: 5.00 / 5
    Nie spodziewalem się tak miłej i profesjonalnej obsługi pozdrawiam ????i zapraszam do placówki w Łomży .
    ZaletyBardzo miła atmosfera mój problem został rozwiązany w bardzo miłej i zabawnej atmosferze
    WadyCzas w kolejce ale tez trzeba zdać sobie sprawę z tego ze każdy problem trzeba rozwiązać a to jednak troszkę czasu zajmuje
  • ~Bert / 2023-07-14 08:48
    Ocena: 1.33 / 5
    Chciałem założyć konto przez internet. Już 2 tydzień wydzwaniam do nich bo ciągle jest coś nie tak.
    ZaletyBrak
    WadyNa wszystko trzeba czekać min. 24 godziny
  • ~Marta / 2023-07-13 21:53
    Ocena: 4.67 / 5
    Byłam w dniu dzisiejszym w Banku na ul. Dereniowej !
    Chciałam podziękować p.Ewie za profesjonalne podejście do mojej sprawy.
    Wszystkim polecam tą placówkę .
    ZaletyKompetencja
  • ~MB / 2023-07-13 12:26
    Ocena: 4.33 / 5
    Polecam panią Alicję M. z Oddziału Banku w Stalowej Woli, miła i szybka obsługa klienta.
  • ~Piotr / 2023-07-12 08:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Pytanie . Ile jeszcze muszą wytrzymać klienci? Testujecie ? Placówki znikają, Bankomaty/wpłatomaty non stop uszkodzone . Przykłady ? Z ostatnich dwóch dni : Gorlice (38-300) Wszystkie Bankomaty nieczynne – 1 zdemontowaliście przy byłej placówce. 1 w Rynku wyłączony z użytkowania. Dziś : Biecz (38-340 ) nie działa klawiatura, Jadę 12 km do Gorlic . Nie działa moduł wpłat, biegnę do innego, Nie wypłaca gotówki i nie moduł wpłat nie działa . Co to ma być ?????
    Zaletybrak
    Wadypermanantnie nie działająca bankoamty
  • ~klient od początku / 2023-07-10 18:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Chciałem podjąć 5 tys zł w Oddziale a tu ...zonk! PROWIZJA! Od wszystkiego już płacisz prowizję! I ostatni bankomat w Kaliszu zamurowali......./nie liczę 2 w oddziałach banku, otwartych tylko w okr. godzinach/.
    ZaletyNiewiele
    WadyCoraz więcej
  • ~Borys / 2023-07-10 15:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Po przejęciu przez tą szarańczę z pis bank nastawiony jedynie na dojenie. Nawet za wpłatę w kasie euro pobrali 5 % wartości kwoty wpłacanej nie informując ze taką prowizję pobierają. Za wpłatę za to ze daję im kasę do obrotu. Jpdle co za ściek.
  • ~Iwona / 2023-07-10 12:12
    Ocena: 5.00 / 5
    Serdecznie polecam Pania Ewe Szajewska specjaliste ds sprzedazy i Obslugi Klienkta z VII oddzialu w Szczecinie. Bardzo profesionalna obsluga i cierpliwa.
  • ~Renata / 2023-07-10 11:57
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem pod wrazeniem profesjonalnej obslugi klienta przez Pania Ewe Szajewska z VII oddzialu przy ul. grodzkiej w Szczecinie.
    Chcialabym tutaj podziekowac Pani Ewie i polecic jej uslugi innym klientom.
    Problem jaki mialam z aplikacja probowalam bezkutecznie rozwiazac w inych odzialam banku. Pani Ewa po szybkiej analizie faktow rozwiazala problem .
    Jest ona wspanialym pracownikiem z sercem obslugujaca klientow.
  • ~Jerzy / 2023-07-09 18:02
    Ocena: 5.00 / 5
    Po wielu latach usilnych,ale mało owocnych poszukiwań,wreszcie trafiłem w Banku PEKAO S.A.w Krakowie, przy ul. Kapelanka 1 na osobę, która pomogła mi:
    -odzyskać utracony przez moją nieporadność dostęp do mojego konta
    -otwierać nowe, korzystne lokaty,
    -regulować moje rachunki za pośrednictwem poczty elektronicznej,
    -korzystać z wielu możliwości stworzonych w PEKAO 24
    Dziękuję za to serdecznie pani Urszuli Cebuli - Specjalistce d/s Sprzedaży, II Oddział Banku PEKAO S.A. w Krakowie, ul. Kapelanka 1.
  • ~Emi / 2023-07-08 09:51
    Ocena: 2.33 / 5
    Jedyna zaletą to miły pan na infolini inych zalet nie widzę. Chore założenie konta przez internet niby łatwizna ale u nich to tragedia szkoda mi nerwów. Kilkanaście razy próbowałam potwierdzić swoją tożsamość i bez skutku. Nosz kurde wiadomo ze czlowiek po prawie 10 latach ma prawo się troszkę zmienić.
    ZaletyJedyny plus to bardzo sympatyczny pan na infolini
    WadyMasakryczna weryfikacja tożsamości
  • ~Kotuś / 2023-07-07 17:20
    Ocena: 2.00 / 5
    Co za przedpotopowy bank. Nigdzie już tak nie ma, że mając komornika na koncie musisz jechać do placówki wypłacić pieniądze. Wszędzie możesz normalnie używać karty, a w Pekao wyplata tylko w placówce. Wstyd i hańba dla tego banku. Pekao to bank z epoki kamienia łupanego.
    ZaletyBrak
    WadyBrak możliwości wypłacenia pieniędzy z bankomatu i płacenia kartą jak się ma komornika. Tylko wyplata w placówce banku. Śmiech na sali.
  • ~stefan / 2023-07-07 13:06
    Ocena: 2.67 / 5
    Chciałem załozyć konto w tym banku ale po przeczytaniu tylu negatywnych opinii chyba zrezygnuję
    Zaletywidzę same negatywy
    Wadybrak pewnosci pracowników co do interpretacji regulaminów i przepisów prawa
  • ~Monika / 2023-07-07 07:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak jestes emerytem i masz tygodnie na załatwienie jednej sprawy to idealny bank dla ciebie. Innym odradzam. Strata czasu i nerwów.
  • ~Katika / 2023-07-06 16:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank świata!!!
    Pod kazdym względem!!!

    Pracownicy ubezwłasnowolnieni - o wszystko pisza do centrali i czekaj tatka latka...
    Kradna kase z konta za rzekomo niespelnione warunki kredytowe, ktore zostaly spelnione, ale nie zauwazyli. Reklamacje na owa kradziez rozpatruja 60 dni, kase oddaja po kolejnych 30 dniach na konto techniczne, ktorego nie widze, oczywiscie bez odsetek, w dodatku niepelna kwote. Zadnego pisma, zadnego przepraszam. Moglabym pisac wiecej! P A R A N O J A.
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~niestety_klient / 2023-07-06 11:52
    Ocena: 1.33 / 5
    Jeżeli chcesz tracić czas i nerwy przy kredycie mieszkaniowym to jest to idealny bank. Czepiają się do najmniejszych rzeczy. Już dawno nikt mi nie dostarczył tyle stresu i nie podniósł tak ciśnienia.
  • ~Tobias / 2023-07-06 08:28
    Ocena: 1.00 / 5
    OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM
    napisałem wiadomość do Banku tydzień temu odnośnie przeniesienia do nich karty kredytowej z innego banku do dziś żadnej odpowiedzi pomimo że deklarują maksymalnie 3 dni na udzielenie odpowiedzi. Dobrze że już na początku wiadomo żeby sobie nimi głowy nie zawracać.
    ZaletyBrak
    WadyJW
  • ~tom / 2023-07-05 13:01
    Ocena: 1.67 / 5
    masz konto to masz mieć a nie zeby go zamykać bo to pekao

    dramat
  • ~Były kl. / 2023-07-04 17:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten Bank nie przestrzega RODO, pani pyta ile Pan ma dochodu i jakie raty a cała sala słucha ! ! !
    WadyAll
  • ~Marek / 2023-07-03 21:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Okropny bank. Założyłem konto zachęcony promocją. Niestety obsługa banku nie jest w stanie potwierdzić szczegółów warunków.
    Infolinia nic nie wie, korespondencja mailowa cisza, w placówce banku Pani wydrukowała regulamin i stwierdziła że nie wie jak go interpretować
    Zaletybrak
    WadyOkropny bank. Założyłem konto zachęcony promocją. Niestety obsługa banku nie jest w stanie potwierdzić szczegółów warunków.
    Infolinia nic nie wie, korespondencja mailowa cisza, w placówce banku Pani wydrukowała regulamin i stwierdziła że nie wie jak go interpretować
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2031
PEKAO SA
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1548
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1220
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 983
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.77, ilość opinii: 954
PKO Bank Polski
Ocena: 2.73, ilość opinii: 909
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4703
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4504
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3967
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3035