Pani na infolini nie potrafi zrozumieć sensu problemu.Na pytanie odpowiada pobocznymi bzdurami.
ZaletyZadnych
WadyBrak kompetencji i chęci rozwiazania problemu
~PB / 2023-07-25 13:32
Ocena: 1.67 / 5
Oddział w Inowrocławiu to jakaś porażka nie interesują się klientem pomimo że patrzą na ciebie od 30 min.jak czekasz do twoim zdaniem prawidłowego stanowiska,brak informacji o tym, że na piętrze obsługiwane są kredyty hipoteczne a jak już tam wejdziesz to Pani od tych kredytów zmęczona życiem traktuje klienta jak intruza. Po zapytaniu o zrobienie symulacji kredytu, która trwa 15 min Pani mówi, że nie ma czasu w tym tygodniu a w następnym ma urlop.Jeszcze nigdy nie spotkaliśmy się z taką słabą obsługą w banku.
ZaletyŻadnych
WadyBardzo słaba obsługa klienta
~Evgen / 2023-07-25 12:38
Ocena: 2.00 / 5
Chciałbym podzielić się swoją negatywną opinią na temat Banku Pekao i ogólnie z komunikacji z pracownikami banku. Sam oddział banku w Rybniku jest przyjemny, a pracownicy banku mili i uśmiechnięci, ale na tym kończą się wszystkie przyjemne rzeczy. Kiedy miałem problem z przelewem środków za granicę, zwróciłem się o pomoc do banku. Pracownicy działu wytłumaczyli mi, że nie ma się czym martwić i wystarczy poczekać 3 dni, mówią, że problem sam się rozwiąże, ale problem sam się nie rozwiązał! Potem ponownie zwróciłem się do oddziału i poprosiłem o rozwiązanie problematycznego przelewu, tym razem powiedziano mi, że tak trudno jest zwrócić pieniądze, to jest SWIFT i jest drogi i poprosili mnie, abym znowu poczekał kilka dni! Na tym skończyły się moje doświadczenia z kontaktami z bankiem, a zaczęła się długa korespondencja z bankiem, która trwa już ponad 30 dni! O aplikacji mobilnej Pekao przy wysyłaniu pieniędzy stan konta nie jest aktualizowany od razu - jest to niewygodne, logowanie do Pekao 24 na komputerze jest niewygodne ze względu na format wprowadzania hasła! W Rybniku jest tylko jeden bankomat, w którym można wpłacić pieniądze na kartę i wypłacić pieniądze, w całym mieście jest tylko kilka bankomatów i często się psują! Mam nadzieję, że moja recenzja i doświadczenie w kontaktach z bankiem pomogą komuś dokonać właściwego wyboru!
Wadyniewygodny format hasła, słabe wsparcie techniczne, bankomaty nie działają często, nie można wpłacić gotówki w bankomacie, pracownicy oddziału nie spieszą się z pomocą
~Bea / 2023-07-24 18:52
Ocena: 1.00 / 5
Co jakiś czas znika mi dostęp do aplikacji Peopey. Nie mam informacji co się stało. Ogólnie tragedia. Próbuje się zatem połączyć z infolinią banku i co, kolejny koszmar bo żeby się połączyć trzeba uzbroić się w nieziemską cierpliwość. I teraz najlepsze, jak już w końcu się doczekam to konsultant potrafi się rozłączyć w trakcie rozmowy. Bez komentarza
ZaletyZero
WadySame
~Anita / 2023-07-24 11:24
Ocena: 1.33 / 5
Wiecznie nieczynne bankomaty przy oddziale w Skawinie. Przez cały weekend nikt nie naprawił awarii. same urzadzenie brudne i polkejone .Wstyd!
Zaletybrak
~Kaczuszka / 2023-07-22 20:19
Ocena: 1.00 / 5
Totalna żenada! Ze świeczką trzeba by szukać gorszego banku od PEKAO.
1. Znikną Ci pieniądze z konta w piątek po 18:00 to na próżno szukać jakiejkolwiek pomocy na infolinii. Konsultant radzi żeby udać się do oddziału banku, bo on owszem widzi, że saldo konta się pomniejszyło w niewyjaśnionych okolicznościach ale on nie może sprawdzić szczegółów transakcji bo nie ma takich uprawnień. Doradza żeby złożyć reklamację, którą następnie szanowny bank rozpatruje po 1,5 miesiąca.
2. Aplikacja działa jak za czasów kamienia łupanego, non stop ograniczony dostęp, brak możliwości logowania i zrobienia przelewu z powodu ich notorycznie występujących problemów technicznych.
3. Kartę płatniczą unieważnili nagle z sobie tylko znanych powodów. Zero jakiegokolwiek kontaktu, uprzedzenia w tej sprawie. Po czym okazuje się, że przestały im się zgadzać moje dane. (Nie przypominam sobie, żeby było to poparte jakąś rzetelną przesłanką).
Dno i wodorosty!
ZaletyBRAK
Wady1. Awaryjna, niedziałająca aplikacja.
2. W przypadku zniknięcia pieniędzy z konta, klient pozostawiony jest sam sobie.
3. Nagłe Unieważnienie karty (mimo jej rocznej ważności) bez jakiegokolwiek uprzedzenia, informacji.
~R.H / 2023-07-20 12:39
Ocena: 1.33 / 5
Mimo iz posiadam konto firmowe jak i prywatne, jestem bardzo niezadowolony z obslugi w temacie np limitu w koncie lub kredytu. Mimo sporego obrotu na koncie, bank wymaga tylu dokumentów jakbym był nowym, nieznanym klientem.
To już inne banki mimo że nie posiadam w nich konta, wymagaja mniej dokumentów do udzielenia kredytu lub limitu obrotowego.
Do tego ten bank jest bardzo do tyłu z opcjami i aplikacjami.
Niestety to typowy Państwowy bank stąd problemy.
Zapomniałem dodać że warunki ( prowizje, odsetki itd ) nie są małe, a nawet są mniej konkurencyjne niż w innych bankach.
Zaletybrak
Wadydrogi bank, słaba oferta, bardzo dużo papierologi i obostrzeń
~Łukasz / 2023-07-19 13:01
Ocena: 1.00 / 5
Nie można się w ogóle dodzwonić! Jeśli już przekieruje dalej i znów czekanie a potem zadanie jakie chorych pinów które się ustalało chyba przy urodzeniu i wszystko od nowa
~Elżbieta / 2023-07-18 23:43
Ocena: 5.00 / 5
Jestem bardzo wdzięczna za profesjonalną, życzliwą i miłą obsługę. Mam zaufanie do banku Pekao w Olkuszu dzięki pracującym tam pracownikom, zwłaszcza chodzi mi o Panie: Agnieszkę Świątek i Martę Kasprzak. P. Agnieszka Świątek pomogła mi założyć konto i mogę do niej dzwonić w sprawie bezpieczeństwa swego konta oraz wszystkiego co go dotyczy nawet, gdy jest na urlopie. P. Marta Kasprzak bardzo życzliwie mi doradziła w sprawie wypłaty z konta. Te Panie świetną wizytówką banku Pekao w Olkuszu.
~Sentorek / 2023-07-17 22:15
Ocena: 1.00 / 5
Brak empatii, kreatywności, zachowanie jak sztuczna inteligencja. Dać wieśniakom odrobinę władzy i zachowują się jak lordowie. Żenada. Moja Mama ma prawie 70 lat, a potraktowano Nas (prowadziłem rozmowę razem z Nią) jak byśmy byli najeźdźcami, a nie klientami. W tej chwili rezygnujemy z waszych usług i będziemy polecać wszystkim Naszym znajmom trzymać się od Was zdala.
~Wieslaw / 2023-07-16 13:00
Ocena: 5.00 / 5
Profesjonalna i miła w obsłudze p. Halina Halczynska z którą wspolpracuje już ponad 30 lat moje gratulacje
~Rafał / 2023-07-15 22:40
Ocena: 5.00 / 5
Nie spodziewalem się tak miłej i profesjonalnej obsługi pozdrawiam ????i zapraszam do placówki w Łomży .
ZaletyBardzo miła atmosfera mój problem został rozwiązany w bardzo miłej i zabawnej atmosferze
WadyCzas w kolejce ale tez trzeba zdać sobie sprawę z tego ze każdy problem trzeba rozwiązać a to jednak troszkę czasu zajmuje
~Bert / 2023-07-14 08:48
Ocena: 1.33 / 5
Chciałem założyć konto przez internet. Już 2 tydzień wydzwaniam do nich bo ciągle jest coś nie tak.
ZaletyBrak
WadyNa wszystko trzeba czekać min. 24 godziny
~Marta / 2023-07-13 21:53
Ocena: 4.67 / 5
Byłam w dniu dzisiejszym w Banku na ul. Dereniowej !
Chciałam podziękować p.Ewie za profesjonalne podejście do mojej sprawy.
Wszystkim polecam tą placówkę .
ZaletyKompetencja
~MB / 2023-07-13 12:26
Ocena: 4.33 / 5
Polecam panią Alicję M. z Oddziału Banku w Stalowej Woli, miła i szybka obsługa klienta.
~Piotr / 2023-07-12 08:19
Ocena: 1.00 / 5
Pytanie . Ile jeszcze muszą wytrzymać klienci? Testujecie ? Placówki znikają, Bankomaty/wpłatomaty non stop uszkodzone . Przykłady ? Z ostatnich dwóch dni : Gorlice (38-300) Wszystkie Bankomaty nieczynne – 1 zdemontowaliście przy byłej placówce. 1 w Rynku wyłączony z użytkowania. Dziś : Biecz (38-340 ) nie działa klawiatura, Jadę 12 km do Gorlic . Nie działa moduł wpłat, biegnę do innego, Nie wypłaca gotówki i nie moduł wpłat nie działa . Co to ma być ?????
Zaletybrak
Wadypermanantnie nie działająca bankoamty
~klient od początku / 2023-07-10 18:36
Ocena: 1.00 / 5
Chciałem podjąć 5 tys zł w Oddziale a tu ...zonk! PROWIZJA! Od wszystkiego już płacisz prowizję! I ostatni bankomat w Kaliszu zamurowali......./nie liczę 2 w oddziałach banku, otwartych tylko w okr. godzinach/.
ZaletyNiewiele
WadyCoraz więcej
~Borys / 2023-07-10 15:18
Ocena: 1.00 / 5
Po przejęciu przez tą szarańczę z pis bank nastawiony jedynie na dojenie. Nawet za wpłatę w kasie euro pobrali 5 % wartości kwoty wpłacanej nie informując ze taką prowizję pobierają. Za wpłatę za to ze daję im kasę do obrotu. Jpdle co za ściek.
~Iwona / 2023-07-10 12:12
Ocena: 5.00 / 5
Serdecznie polecam Pania Ewe Szajewska specjaliste ds sprzedazy i Obslugi Klienkta z VII oddzialu w Szczecinie. Bardzo profesionalna obsluga i cierpliwa.
~Renata / 2023-07-10 11:57
Ocena: 5.00 / 5
Jestem pod wrazeniem profesjonalnej obslugi klienta przez Pania Ewe Szajewska z VII oddzialu przy ul. grodzkiej w Szczecinie.
Chcialabym tutaj podziekowac Pani Ewie i polecic jej uslugi innym klientom.
Problem jaki mialam z aplikacja probowalam bezkutecznie rozwiazac w inych odzialam banku. Pani Ewa po szybkiej analizie faktow rozwiazala problem .
Jest ona wspanialym pracownikiem z sercem obslugujaca klientow.