Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PEKAO SA opinie

Ocena na podstawie 1548 opinii

1.83 / 5

  • Prostota obsługi
    1.79
  • Oferta
    1.85
  • Obsługa klienta
    1.81

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Kamil / 2024-05-21 21:55
    Ocena: 2.33 / 5
    Ostrzegam przez tym bankiem. Na podstawie transakcji międzynarowej zablokowali mi dwukrotnie dostęp do wszystkich rachunków bankowych (bez podania przyczyny) w tym konta firmowego, 3 kont oszczędnościowych w różnych walutach i konta osobistego. Dostęp do konta można odzyskać tylko po wizycie w banku,, co w moim przypadku trwało 5 dni (od piątku do wtorku). Pomimo wizyty w oddziale i tak nie jest to takie proste, bo tam nic nie wiedzą i nie mają uprawnień. Muszą pisać maile i dzwonić do departamentu bezpieczeństwa co trwa min. 1,5 godziny i później każą przyjść na drugi dzień. Po zablokowaniu mi dostępu do 5 rachunków twierdzą że nic się nie stało i tego samego dnia znowu zablokowali mi konto. W tym banku to pracownicy decydują komu możesz zrobić przelew, a komu nie. Do tego wielokrotnie wprowadzają człowieka w błąd, a ty jak pajac musisz chodzić po bankach, bo nic się nie da załatwić zdalnie. DRAMATYCZNA OBSŁUGA.
  • ~Kasia / 2018-03-06 23:03
    Ocena: 2.33 / 5
    Dla mnie totalna masakra Pracownicy bardzo mili ,bo zapewne muszą być mili pod presją zarządzających Opłacam zakupy i nagle w trakcie transakcji wyskakuje karta kodów nieaktywna mimo ,że wcześniej nie było informacji ,że to przedostatni kod z poprzedniej karty Tym samym ściągają klientów do oddziału i rozwiązują ich pseudo problemy,które sami powodują Za wszystko biorą opłaty ,nawet za obsługę konta,które mam u nich 20 lat
    Zaletybrak
    Wadymnóstwo
  • ~Kasia / 2019-08-20 10:26
    Ocena: 2.33 / 5
    Jakość obsługi tragiczna. Właśnie stoję 30 min w kolejce do kasy. Kolejka długa, a Pani na kasie tylko jedna. Zawsze powtarza się to samo.
    Biorąc kredyt hipoteczny Pani również nie kompetenta. Cała procedura trwała 3 razy dłużej niż powinna. rachunek przenoszę do innego banku.
  • ~KK / 2020-05-20 13:29
    Ocena: 2.33 / 5
    Piszesz przez 15 minut w serwisie reklamację, dajesz wyślij i masz komunikat, że połączenie z bankiem zostało zakończone i zaloguj się ponownie. Oczywiście po zalogowaniu wszystko przepadło i trzeba pisać od nowa. Po ponownym napisaniu i próbie wysłaniu ta sama sytuacja. A wszystko bez żadnego ostrzeżenia i możliwości przedłużenia sesji.
  • ~klient / 2020-09-20 21:10
    Ocena: 2.33 / 5
    Na czacie ogólniki bardzo kiepska pomoc i "uciekanie" konsultantów z czatu to jest wręcz haniebne.
    przez tel chca zagadywac a nie wysłuchac i pomóc.
    Zaletyfajny czerwony kolor
    Wadywiele. Nawet w siedzibie trzeba długo czekać
  • ~Klient / 2023-05-24 16:06
    Ocena: 2.33 / 5
    Tragedia obsługa, weryfikacja przelewu, kredyty, konta słabe, nękanie telefonami, czas oczekiwania na przelew
    ZaletyBrak
  • ~Klient / 2024-01-17 17:35
    Ocena: 2.33 / 5
    witam. jestem wieloletnim klientem tego banku ale to co odwala sie od listopada to w glowie sie nie miesci. Nagle w tym banku zaczely pojawiac mi sie na koncie najpierw zwroty nierozliczonej transakcji (po tygodniu od zakupu) mimo ze zakupy sa brane nawet przez internet i mam potwierdzenie ze przelew dotarl do odbiorcy.Po kolejnych kilku dniach znow sa pobrane te odeslane. Ja rozumiem jak by nie bylo potwierdzenia ze doszly do odbiorcy ale prosze panstwa na infolinii nie róbcie z ludzi idiotow
    Zaletymalo
  • ~Kluska / 2022-07-08 20:34
    Ocena: 2.33 / 5
    Zero poszanowania dla klienta
    Coś takiego jak terminy na odpowiedź, reklamację PKO zupełnie przestały obowiązywać!!
    Za to wciskac starszym.osobom kredyty na kiepskich warunkach, czy pchać się z ubezpieczeniem to pierwsi!
    Lekceważenie na każdym kroku!!!
    ZaletyBrak
    WadyLekceważenie klienta.
  • ~KRYSTIAN / 2018-12-05 22:57
    Ocena: 2.33 / 5
    Dzień dobry nie zdaża mi się pisać tego typu komentarzy lecz w tym przypadku postanowiłem podzielić się. W dniu dzisiejszym dzwoniłem na państwa infolinię w celu potwierdzenia prawidłowości mojego nr. Konta tak aby został zrobiony przelew na moje konto. Dzwoniłem trzy krotnie i za każdym razem z innym rozmawiałem z innym konsultantem zostałem połączony niestety pracownicy zachowywalisię tak aby jak najszybciej skrucić rozmowę tłumacząc że nie mogą pomuc i odsyłając Mie do placówki stacjonarnej w celu uzyskania informacji. Placówka otwarta jest następnego dnia od 9 a sprawa moja była pilna i niby błacha sprawa okazała przerastać Panie. Szczególnie Pani jak się przedstawiła jako Joanna Widmozer robiła mega problem zastawoajac się bezpieczeństwem. Nieusilnie podawałem pesel/nr karty płatniczej ostatnie 4 nr konta nie mogła zweryfikowość mojego nr. Rachunku dodam że podczas rozmowy był kierownik. ŻENADA I ZDENERWOWANIE postanowiłem zadzwonić ostatni raz w. Celu uzyskania informacji i na szczęście trafiłem na Panią Gołembiewska Anna która w parę minut po weryfikacji wszystkich danych *pesel nazwisko rodowe i tak dalej (szacunek za bezpieczeństwo) porostu potwierdziła zgodność więc poczułem się zaopiekoowany. I to że osoba z kturą rozmawiam wie co robi. Tak więc na Państwa ręce składam podziękowania dla Pani Anny Gołembieeskiej za profesjonalizm żetelność i dbałość o klienta. Oby państwa usługi były za każdym razem jakim wykazała się Pani Anna pogratulować takiego pracownika
    Z poważaniem
    Krystian Kadłubowska wieloletni klient
    Dnia 05.12.18
    Rozmowa odbyła się ok. Godz. 20








    ZaletyZielonka
    WadyNiemiła obsługa brak chęci pomocy
  • ~KVS / 2015-07-03 16:56
    Ocena: 2.33 / 5
    Kiepski bank, ale takie są wszystkie, co gorsza - pazerny.
    Zamierzałem założyć konto walutowe, bo jest nowa wielowalutowa karta płatnicza (do PLN też). Niestety nawet oprocentowanie od 10.000 EUR nie skompensuje kosztu konta.
    Bankomaty sieci Unicredito bezpłatne, ale we Francji i np. Belgii ich nie ma. A inne są płatne i to sporo.
    No to kasa dalej poleży w skarpecie. Nie zarobicie ...
    ZaletyPrzyzwoity home banking
    WadyDobre zabezpieczenie tokenem (ale kiepskim). Wysoki koszt konta; kolejki. Nachalny marketing
    Nawet najstarsi górale nie pamiętają ...
  • ~Lidia / 2022-07-26 08:04
    Ocena: 2.33 / 5
    W mieście są 2 bankomaty z funkcją wpłatomatu oczywiście żaden nieczynny beznadziejny bank łącznie z bankomatami wpłatomatami i całą obsługą. Wiecznie problemy łącznie z niedziałającą aplikacją
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Marcin / 2021-09-29 03:32
    Ocena: 2.33 / 5
    Prowizje za wybieranie z innego bankomatu SERIO ???
    20 lat temu moze ok dziś to żenada.
  • ~Mariusz / 2021-04-08 18:33
    Ocena: 2.33 / 5
    Rano dzwonili do mnie z propozycją pożyczki, przemyślałem oddzwoniłem.. Poinformowali mnie ze oddzwonia za godzinę cisza zadzwonilem drugi raz umówiłem się na 17:30czekalem i cisza. Mam świetna historie kredytowa i umowę o pracę. Bank jest do dupy i to kompletnej pod względem ludzi którzy tam pracują i jak traktują klijenta. Czekam do wieczora jak nie dostanę sygnału to zmieniam to gowno na inny.
    ZaletyOferta
    WadyNiesłowność
  • ~marta / 2017-01-16 15:30
    Ocena: 2.33 / 5
    Ogolnie jestem zadowolona z obslugi, jedno co mnie zaskoczylo to card chardges za karte ktorej nie zauktualizowalam I nie uzywam. Nie zostalam poinformowana w banku ze bede placic za karte, w takim wypadku bym karty nie chciala. Ja nie mieszkam w Polsce I nie bylo mnie kiedy karta przyszla wiec caly czs lezy nie zakutalizowana. Dziwi mnie ze bank nie jest zainteresowany czy karta doszla do wlasciciela konta ale oplate pobiera!!
  • ~MB / 2020-04-05 19:53
    Ocena: 2.33 / 5
    Bank PKO SA zmusza swoich klientów w tym tych z grupy największego ryzyka do wizyt w oddziałach banku i oddziałach poczty polskiej nota bene to jedyny taki bank na ternie naszego kraju, który w oczywisty sposób naraża zdrowie i życie ludzkie.


    Jestem osobą z tzw. grupy ryzyka, dziś rano zablokowałam sobie konto w PKO24, poinformowano mnie (zresztą w bardzo miły sposób) że niestety nie ma możliwości odblokowania mojego konta innego niż wycieczka do oddziału lub na pocztę po list, ponieważ nie pamiętam jakiegoś 4 cyfrowego pinu (pin używany bardzo rzadko nadałam go sobie 5 lat temu i nie korzystałam z niego).
    ZaletyBRAK
    WadyBardo dużo
  • ~Michał / 2023-05-19 19:16
    Ocena: 2.33 / 5
    Najgorszy z możliwych banków, nie wiem czy który kolwiek bank oprócz pekao pobiera opłate za wpłate pieniędzy na konto w odziale banku. Wieczne problemy z bankomatami, prowizje za wypłaty, ukryte koszty, wisienka na torcie kantor walutowy z przelicznikiem gorszym niż na lotnisku to szczyt bez szczelności z ich strony plus do tego oczywiście procenty od płatności kontem walutowym. Średni kurs euro 4.55 w kantorach iinternetowych oraz innych bankach w pekao 4.31!! Miałem konta ponad 15 lat, miarka się przebrała...
    ZaletyDobra aplikacja
    WadyOpłaty, prowizje karygodny kantor walutowy przeliczniki wyimaginowane przez pekao można by to wręcz nazwać ....
  • ~Mieczysław / 2023-08-28 06:21
    Ocena: 2.33 / 5
    Szczerze mówiąc nie polecam tego banku, to jest kpina z klienta. Pierwszy raz spotkałem się z czymś takim, że za wcześniejszą spłatę kredytu hipotecznego zamiast otrzymać zwrot pieniędzy muszę im jeszcze dopłacić, inaczej nie otrzymam potwierdzenia że go spłaciłem. Nie powiem pracownicy banku są mili ale chyba tylko po to aby Cię dokładnie wyskubać z kasy. Rok w rok trzeba było dostarczać różne dokumenty że to ty jesteś ubezpieczony i dom i wszystko jest na Bank. Jestem zawiedziony i wkurzony. Wpłacę im te pieniądze i zamykam konto, nie chcę mieć z tym bankiem nic wspólnego.
    ZaletyBrak
    WadyNic na korzyść klienta, aby był zadowolony
  • ~niki / 2022-07-12 14:34
    Ocena: 2.33 / 5
    bankomat nie wypłacił mi pieniędzy ale pobrał je z mojego konta. Panie z banku tuż za ścianą, miały gdzieś że bankomat jest uszkodzony i że nie jestem pierwszą osobą z takim problemem. Reklamację napisałem od razu. I teraz okazuje się że czas oczekiwania na rozpatrzenie reklamacji to równy miesiąc. Potem okazało się że bank po rozpatrzeniu pozytywnym reklamacji, ma kolejne 30 dni na zwrot pieniędzy. Ogólnie maje pieniądze mogą być zamrożone przez 60 dni. To jest jakieś pieprzone złodziejstwo. W głowie się nie mieści. Chyba zrezygnuję z usług tego tragicznego banku.
  • ~Olka / 2020-04-24 19:30
    Ocena: 2.33 / 5
    Jestem klientem Banku od wielu lat. Obsługa w Oddziale super. Zawsze starają się pomóc. Pracownicy mili i sympatyczni. Niestety nowe pekao24- koszmar. Nie można się zalogować. Dwa tygodnie temu, po kliknięciu w zakładkę nowe pekao24 wyświetlała się biała strona. Teraz już od razu widoczna jest nowa strona. Niestety po wpisaniu nr klienta i hasła system WISI. W obecnej sytuacji pandemii koszmar utrudniać życie klientom. Zróbcie coś z tym. Zastanawiam się nad zmianą banku. Podczas wizyty w oddziale też nie można było się zalogować. Może i chcieliście dobrze, ale wyszło jak zawsze.
    Zaletymiła obsługa w oddziale
    Wadynowe pekao24 porażka
  • ~P / 2021-11-04 18:04
    Ocena: 2.33 / 5
    ODRADZAM, założyłem rachunek firmowy zajęło mi to 8 dni w tym 3 krotne odwiedziny doradcy. Na karty do bankomatu czekałem 10 dni bo zapomnieli.
    Jednak to co jest najbardziej irytujące to ile muszę zmarnować czasu żeby zrealizować przelewy za pomocą PekaoBiznes24 -tam niedoróbka goni niedoróbkę, wygląda na to że twórca tego "koromosła" nigdy nie sprawdziła swojego "dzieła". Wysłanie kilkunastu przelewów zajmuje mi ponad godzinę. Nawet potwierdzenie smsem przelewy jest niedorobione: brakuje kwoty którą się potwierdza za pomocą smsu, a przypadku jednoczesnego zatwierdzania kilku przelewów w smsie podana jest liczba zleceń ale znowy brakuje sumarycznej kwoty. Zdublowanie wykonanego wcześniej przelewy -> trudna sprawa i łatwo o pomyłkĘ.
    Opłaty za przelewy walutowe: 25zł /szt ...
    Porażka, szczeże odradzam. Żeby było jasne, inne banki nie są idealne ale ten jest fatalny. Posiadam rachunki w: ING,MBank,PKO,ALIOR.
    Zaletybrak same wady, drogo nie wygodnie i niebezpiecznie (ŁATWO O POMYŁKĘ), aplikacja mobilna - z innej epoki.
    Wadybrak same wady, drogo nie wygodnie i niebezpiecznie (ŁATWO O POMYŁKĘ), aplikacja mobilna - z innej epoki.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2031
PEKAO SA
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1548
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1220
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 983
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.77, ilość opinii: 954
PKO Bank Polski
Ocena: 2.73, ilość opinii: 909
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4703
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4504
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3967
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3034