W mieście są 2 bankomaty z funkcją wpłatomatu oczywiście żaden nieczynny beznadziejny bank łącznie z bankomatami wpłatomatami i całą obsługą. Wiecznie problemy łącznie z niedziałającą aplikacją
ZaletyBrak
WadySame wady
~Marcin / 2021-09-29 03:32
Ocena: 2.33 / 5
Prowizje za wybieranie z innego bankomatu SERIO ???
20 lat temu moze ok dziś to żenada.
~Mariusz / 2021-04-08 18:33
Ocena: 2.33 / 5
Rano dzwonili do mnie z propozycją pożyczki, przemyślałem oddzwoniłem.. Poinformowali mnie ze oddzwonia za godzinę cisza zadzwonilem drugi raz umówiłem się na 17:30czekalem i cisza. Mam świetna historie kredytowa i umowę o pracę. Bank jest do dupy i to kompletnej pod względem ludzi którzy tam pracują i jak traktują klijenta. Czekam do wieczora jak nie dostanę sygnału to zmieniam to gowno na inny.
ZaletyOferta
WadyNiesłowność
~marta / 2017-01-16 15:30
Ocena: 2.33 / 5
Ogolnie jestem zadowolona z obslugi, jedno co mnie zaskoczylo to card chardges za karte ktorej nie zauktualizowalam I nie uzywam. Nie zostalam poinformowana w banku ze bede placic za karte, w takim wypadku bym karty nie chciala. Ja nie mieszkam w Polsce I nie bylo mnie kiedy karta przyszla wiec caly czs lezy nie zakutalizowana. Dziwi mnie ze bank nie jest zainteresowany czy karta doszla do wlasciciela konta ale oplate pobiera!!
~MB / 2020-04-05 19:53
Ocena: 2.33 / 5
Bank PKO SA zmusza swoich klientów w tym tych z grupy największego ryzyka do wizyt w oddziałach banku i oddziałach poczty polskiej nota bene to jedyny taki bank na ternie naszego kraju, który w oczywisty sposób naraża zdrowie i życie ludzkie.
Jestem osobą z tzw. grupy ryzyka, dziś rano zablokowałam sobie konto w PKO24, poinformowano mnie (zresztą w bardzo miły sposób) że niestety nie ma możliwości odblokowania mojego konta innego niż wycieczka do oddziału lub na pocztę po list, ponieważ nie pamiętam jakiegoś 4 cyfrowego pinu (pin używany bardzo rzadko nadałam go sobie 5 lat temu i nie korzystałam z niego).
ZaletyBRAK
WadyBardo dużo
~Michał / 2023-05-19 19:16
Ocena: 2.33 / 5
Najgorszy z możliwych banków, nie wiem czy który kolwiek bank oprócz pekao pobiera opłate za wpłate pieniędzy na konto w odziale banku. Wieczne problemy z bankomatami, prowizje za wypłaty, ukryte koszty, wisienka na torcie kantor walutowy z przelicznikiem gorszym niż na lotnisku to szczyt bez szczelności z ich strony plus do tego oczywiście procenty od płatności kontem walutowym. Średni kurs euro 4.55 w kantorach iinternetowych oraz innych bankach w pekao 4.31!! Miałem konta ponad 15 lat, miarka się przebrała...
ZaletyDobra aplikacja
WadyOpłaty, prowizje karygodny kantor walutowy przeliczniki wyimaginowane przez pekao można by to wręcz nazwać ....
~Mieczysław / 2023-08-28 06:21
Ocena: 2.33 / 5
Szczerze mówiąc nie polecam tego banku, to jest kpina z klienta. Pierwszy raz spotkałem się z czymś takim, że za wcześniejszą spłatę kredytu hipotecznego zamiast otrzymać zwrot pieniędzy muszę im jeszcze dopłacić, inaczej nie otrzymam potwierdzenia że go spłaciłem. Nie powiem pracownicy banku są mili ale chyba tylko po to aby Cię dokładnie wyskubać z kasy. Rok w rok trzeba było dostarczać różne dokumenty że to ty jesteś ubezpieczony i dom i wszystko jest na Bank. Jestem zawiedziony i wkurzony. Wpłacę im te pieniądze i zamykam konto, nie chcę mieć z tym bankiem nic wspólnego.
ZaletyBrak
WadyNic na korzyść klienta, aby był zadowolony
~niki / 2022-07-12 14:34
Ocena: 2.33 / 5
bankomat nie wypłacił mi pieniędzy ale pobrał je z mojego konta. Panie z banku tuż za ścianą, miały gdzieś że bankomat jest uszkodzony i że nie jestem pierwszą osobą z takim problemem. Reklamację napisałem od razu. I teraz okazuje się że czas oczekiwania na rozpatrzenie reklamacji to równy miesiąc. Potem okazało się że bank po rozpatrzeniu pozytywnym reklamacji, ma kolejne 30 dni na zwrot pieniędzy. Ogólnie maje pieniądze mogą być zamrożone przez 60 dni. To jest jakieś pieprzone złodziejstwo. W głowie się nie mieści. Chyba zrezygnuję z usług tego tragicznego banku.
~Olka / 2020-04-24 19:30
Ocena: 2.33 / 5
Jestem klientem Banku od wielu lat. Obsługa w Oddziale super. Zawsze starają się pomóc. Pracownicy mili i sympatyczni. Niestety nowe pekao24- koszmar. Nie można się zalogować. Dwa tygodnie temu, po kliknięciu w zakładkę nowe pekao24 wyświetlała się biała strona. Teraz już od razu widoczna jest nowa strona. Niestety po wpisaniu nr klienta i hasła system WISI. W obecnej sytuacji pandemii koszmar utrudniać życie klientom. Zróbcie coś z tym. Zastanawiam się nad zmianą banku. Podczas wizyty w oddziale też nie można było się zalogować. Może i chcieliście dobrze, ale wyszło jak zawsze.
Zaletymiła obsługa w oddziale
Wadynowe pekao24 porażka
~P / 2021-11-04 18:04
Ocena: 2.33 / 5
ODRADZAM, założyłem rachunek firmowy zajęło mi to 8 dni w tym 3 krotne odwiedziny doradcy. Na karty do bankomatu czekałem 10 dni bo zapomnieli.
Jednak to co jest najbardziej irytujące to ile muszę zmarnować czasu żeby zrealizować przelewy za pomocą PekaoBiznes24 -tam niedoróbka goni niedoróbkę, wygląda na to że twórca tego "koromosła" nigdy nie sprawdziła swojego "dzieła". Wysłanie kilkunastu przelewów zajmuje mi ponad godzinę. Nawet potwierdzenie smsem przelewy jest niedorobione: brakuje kwoty którą się potwierdza za pomocą smsu, a przypadku jednoczesnego zatwierdzania kilku przelewów w smsie podana jest liczba zleceń ale znowy brakuje sumarycznej kwoty. Zdublowanie wykonanego wcześniej przelewy -> trudna sprawa i łatwo o pomyłkĘ.
Opłaty za przelewy walutowe: 25zł /szt ...
Porażka, szczeże odradzam. Żeby było jasne, inne banki nie są idealne ale ten jest fatalny. Posiadam rachunki w: ING,MBank,PKO,ALIOR.
Zaletybrak same wady, drogo nie wygodnie i niebezpiecznie (ŁATWO O POMYŁKĘ), aplikacja mobilna - z innej epoki.
Wadybrak same wady, drogo nie wygodnie i niebezpiecznie (ŁATWO O POMYŁKĘ), aplikacja mobilna - z innej epoki.
~Paweł / 2023-07-31 08:27
Ocena: 2.33 / 5
Nie polecam kantory wymiany walut w aplikacji Peopay, kilka miesięcy temu kursy walut były dobre teraz bank zaniża kursy o 3-5 ocze masakra!!! wracam do internetowego kantoru!
ZaletyNie widzę zalet
WadyOpłaty za wszystko i słaby kurs walut
~Piotrek / 2018-04-10 11:32
Ocena: 2.33 / 5
Nie polecam przedsiębiorcom.
Notorycznie problem ze stroną pekaobiznes24 i z przelewami ok. 10 danego miesiąca. PORAŻKA!
10.04.18 kolejny problem. Nie interesuje mnie czy ich serwery nie wytrzymują, na umowie nie mam klauzuli że 10 mam nie wykonywać przelewów.
Od lutego tego roku moje koszty wzrosły z 50 miesięcznie do 200zł.:), takie ukryte koszty pana premiera/bankiera.
Obsługa 80% pracowników - żenująca, Warszawa - Modlińska.
ZaletyPolski Bank
WadyProblem z przelewami, awarie systemu informatycznego, obsługa.
~Prezes za 8,95ml PLN / 2021-03-20 10:10
Ocena: 2.33 / 5
Posiadającym konto w Pekao proponuję po zalogowaniu wpisać w historię: " opłata"" prowizja " np. za ostatni rok.
Mam konto ponad dwadzieścia lat w Pekao.
Bardzo droga obsługa konta w stosunku do konkurencji z pierwszych miejsc rankingu banków.
Drogie przelewy do zus, drogie wypłaty z obcych bankomatów, wymiana walut i prowadzenie dodatkowego rachunku walutowego to już kosmos dla małej firemki.
Jedynie co moja firma ma za zero zł to wypłata z bankomatów Pekao (tylko Pekao o ile są czynne).
Nowa aplikacja na telefon w prywatnym rachunku, pomimo iż wcześniej korzystałem z telefonu-nieintuicyjna.
Otwarłem równolegle konto w N... Banku zero opłat (teraz już wypłata w niektórych bankomatach z prowizją).
Patriotyzm i sentyment nie wygrają z bilansem rachunku ekonomii-: Wniosek o zamknięcie rachunku Pekao Biznes.
ZaletyPolski Bank.
WadyDrogo, zbyt drogo do tego co jest na rynku.
~robert / 2016-03-03 08:11
Ocena: 2.33 / 5
zakładając konto internetowe było za darmo i na zawsze. teraz kosztuje już 11zł miesiecznie i to nie koniec. ogulnie człowiek który niema konta w banku jest zacofany, a banki zawsze oszukiwali i żerowali na ludziach. nasze władze powinny pomyśleć nad bankiem który będzię państwowy i nienastawiony na zysk ale dla ludzi. jak konto za zero to za zero jak z opłatami to jasnymi i stałymi.
Zaletybym chciał coś wpisać ale długo myśląc nic nie znalazłem oprucz ładnych pań .
Wadymasz unich swoją kase płacisz dużo, jeśli już uda się pożyczyć od nich wtedy płacisz bardzo dużo.
prowadzenie konta 5.99 karta 3.99 każdy przelew 0.2 . ale to ciągle wzrasta.
~Sławomir / 2024-09-20 19:13
Ocena: 2.33 / 5
Bankomat Pekao.
Sklep Biedronka, Kraków Wybickiego 18.
Bankomat nieczynny od tygodnia.
Mam nadzieję, że nowy właściciel zrobi z tym porządek. 20.09.2024
~Stefan / 2024-01-10 12:54
Ocena: 2.33 / 5
Obsługa Banku niekompetentna i
Aby otrzymać "Zaświadczenie o spłacie kredytu hipotecznego" najpierw przekazano mi, że będzie gotowe za tydzień. Po tygodniu że za 10 dni roboczych. Po miesiącu obsługa dopiero przy mnie przygotowywała dokument za którego wydanie zażądano ode mnie wzoru podpisu celem mojej identyfikacji. Pomimo iż $22 Regulamin banku mówi, że opcjonalnie jeden z dokumentów. Nie wystarczył dow. os. i karta płatnicza Banku.Bo Obsługa interpretuje własne przepisy jak chce. W efekcie do dzisiaj nie mam "Zaświadczenia..."
A wszystko dlatego że odmówiłem dania swojego dow. os. do ręki... tylko udostępniłem wgląd.
ZaletyBrak
WadyBank nie dba o klienta tylko o niekompetentne pracownice.
~szkoda / 2023-05-09 17:05
Ocena: 2.33 / 5
Bank nie naliczył podwyższonego oprocentowania zgodnie z regulaminem promocji "Promocja 8,00%
na Koncie Oszczędnościowym albo na Koncie Oszczędnościowym Premium – III edycja.
Na zapytanie o spełnienie warunków (wiadomość w PEKAO24) otrzymuje się odpowiedź która nie jest odpowiedzią, Konsultant na czacie z kolei nie ma wglądu w detale rachunków.
Oczywiście można złożyć reklamacje - termin rozpatrzenia do 30 dni.
Pierwszy kontakt z tym bankiem wygląda słabo i nie rokuje na utrzymanie współpracy.
Polecam skorzystać z usług innych instytucji
Zaletydobre oprocentowanie w okresie promocji
serwis online
aplikacja
Wadypromocje się nie włączają
czas rozpatrywania reklamacji
konsultanci bez wglądu w szczegóły rachunków klienta (poczta w pekao24 oraz czat)
~Tommm / 2021-04-16 19:26
Ocena: 2.33 / 5
Wpłaciłem spora sume we wplatomacie, pieniędzy nie mam na koncie i nie wiadomo czy kiedykolwiek odzyskam, olewanie klienta, nie polecam
~Trado / 2024-02-29 03:35
Ocena: 2.33 / 5
Problemy z przelewami Elixir i inne awarie:
Przelew Elixir z mojego drugiego banku (wysłany na moje konto w Pekao S.A.) wychodził ostatnią sesją wychodzącą (o 14:30), ale bank Pekao S.A. nie zaksięgował pieniędzy na moim koncie po swojej najbliższej sesji przychodzącej (o 15:00), ani nawet w tuż po drugiej sesji przychodzącej (17:30). Bank Pekao S.A. zaksięgował przelew dopiero po godzinie 18:30 (po ponad godzinie, po ostatniej sesji przychodzącej) - po tym jak już zdążyłem wszcząć alarm w banku z którego wysyłałem pieniądze, gdyż był to bardzo ważny przelew. Na złożoną reklamację w tej sprawie bank odpowiedział mi nonszalancko, że jak pieniądze doszły w dniu wysłania, to nie widzi problemu. Otóż problem jest, bo z tak wielkim opóźnieniem księgowania przelewów jeszcze nie miałem do czynienia (a miałem konta w wielu bankach na przestrzeni wielu lat). Przeważnie przelew przychodzący jest księgowany najpóźniej po około 15 minutach od sesji przychodzącej, no ale nie w Pekao S.A. gdzie na przyjęcie przelewu trzeba było czekać ponad 3 godziny, a w międzyczasie klient banku może zastanawiać się gdzie wsiąkły pieniądze. Do tego dochodzą inne problemy - kilka razy mój przelew (z konta w Pekao) był odrzucany (w wyniku awarii), a webowa strona banku Pekao ulegała awarii (wylogowanie w środku operacji). Niepowodzeniem zakończyły się też moje niedawne próby kupna rzeczy na Allegro (zakupy opłacane były przelewem online przez Pekao), pomimo potwierdzenia przez stronę Pekao, że transakcja powiodła się - chociaż w tym wypadku winny może być serwis Przelewy24, z którego korzysta Allegro. Podsumowując: nie polecam usług w banku Pekao, bo nie działają zgodnie z oczekiwaniami i kosztują masę nerwów, i straconego czasu. Nie jest to bankowość XXI wieku, tworzona z myślą o klientach banku Pekao.
Zalety- dosyć przejrzyście funkcjonujący i łatwy obsłudze serwis online dla klientów banku.
Wady- problemy z przelewami,
- awarie serwisu online dla klientów banku,
- nieżyczliwa obsługa, nierozumiejąca potrzeb klientów banku.
~werka / 2017-03-22 19:09
Ocena: 2.33 / 5
Mam konto w banku PEKAO S.A od paru lat, nigdy nie miałam nic do zarzucenia, ale niestety po ukończeniu 18 roku życia zaczęli wydzwaniać do mnie z ofertą karty kredytowej, mówiłam kobiecie na infolinii że to nie dla mnie bo nie mam stałej pracy, a ta powiedziała że mam pójść do oddziału i dowiedzieć sie co i jak oraz są tam przygotowane jakieś słuchawki w philipsa dla mnie jako klienta banku (to chyba na zachętę żebym przyszła). Byłam umówiona na drugi dzień na godzinę 17.15 do Pani. Kiedy przyszłam, ona nic nie wiedziała na temat umówionego spotkania, po czym skierowała mnie do faceta który obsługiwał innych klientów więc musiałam poczekać. Kiedy zbliżała się godzina 18, czyli pora zamknięcia banku, Pani jednak mogła sprawdzić o co chodzi i po 45 minutach siedzenia dowiedziałam się tylko tyle, że jednak oferta nie jest skierowana do mnie bo jedyne wpływy tytułem wynagrodzenia to wypłata mojej mamy, no a oczywiście o słuchawkach żadnej mowy nie ma. Obsługa klienta jak dla mnie to DNO.