strona 18 z 78
- « poprzednia
- 1 ...
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- nastepna »
-
~Aneta / 2023-08-17 14:52
Najgorszy bank.Pani w oddziale w Rumii na dziale kredytów, mowi że nie obsłuży bo jest zajęta, a za 2 dni jedzie na urlop. Mogę się umówić na audiencję może w przyszłym tygodniu!!! -
-
~Alka / 2023-08-15 23:23
Jestem bardzo zadowolona z obsługi i bogatej oferty. Szybko, sprawnie, życzliwie. -
~Monika / 2023-08-15 08:21
Dramat ! Sprawdzałam w jakim banku uzyskam kredyt w ING dostałam ofertę ,ale w Pekao była korzystniejsza propozycja dostałam wstępna zgodę bez sprawdzenia BIK po czym zaproszono mnie do oddziału gdzie byłam z 2 godziny pani zanim sprawdziła BIK drukowała masę kartek z moimi wyciągami po czym wyskoczyła jej decyzja negatywna. Procesowanie wniosku w tym banku to dramat wróciłam do domu i uzyskałam kredyt w ING całkowicie online.
Odradzam bank PekaoZaletyBrakWadyNiemiła baba która mnie obsługiwała,masa formalności, stracony czas , sprawdzanie nik w oddziale -
~Wwa / 2023-08-14 11:40
Aby uzyskać informację poprzez infolinię 519 222222 czekałam pół godziny. Po tym czasie oczekiwania poddałam się. Dramat. -
~Donata / 2023-08-11 19:25
Miła i kompetentna obsługa, indywidualne podejście do klienta ZaletyFachowość, kompetencja -
~Gosia / 2023-08-10 16:13
Tragedia!!! Przelewy które w inny banku dochodziły zawsze o stałej porze z urzędów tutaj przychodzą kiedy chcą. Obsługa klienta przez czat ...można czekać godzinę i nic. Najgorsze konto w banku jakie założyłam!! ZaletyŻadnych -
~Wojtek / 2023-08-10 15:19
Bardzo dobra obsługa. Szybko załatwione sprawy. Aertfd vgfsss . Bgdfg.vghgfg csfgcgtuufh vgsygfyy -
~Daria / 2023-08-09 13:41
Infolinia to jest jakiś żart. Kilka dni dzwoniłam i wszystko co słyszałam to że wszyscy konsultanci są zajęci i muszę zaczekać na wolnego. Podejrzewam że tych konsultantów w ogóle nie ma u nich. -
-
~Aska / 2023-08-07 20:02
Najgorsza obsługa ,jeżeli chodzi o kontakt z infolinia ,to jakiś żart ,dzwoniłam 27razy 3osoby , przełączają mnie dalej .To jest cyrk ,jedno wiem na pewno,dla mnie czas szukać innego banku ,banku który nie ma w d....e swoich klientów,a dzwoniąc oczekują pomocy .Jeszcze raz nie polecam -
~Monika / 2023-08-05 17:26
Najgorszy bank z jakim kiedykolwiek mialam do czynienia! Kazda tranzakcja ktora probowalam wykonac online lub przez PeoPay byla blokowana i musialam dzwonic w celu zweryfikowania mojej tozsamosci. Po 14 takich telefonach w ciagu ostatniego tygodnia zdecydowalam ze mam juz ich dosyc. -
~Zadowolona klientka / 2023-08-05 10:11
Najlepsze Panie w oddziale w Gnieźnie, Pani Marta, Pani Małgosia, profesjonalizm i mega uprzejmość. Dziękuję Paniom. -
~Andrzej / 2023-08-04 17:25
Niczego nie można się dowiedzieć, ani osobiście ani on linę. Ps. Aplikacja przestała działać ZaletyMiła obsługaWadyNikt nie odbiera telefonu. Nieczytelne narzędzia, jak np. dyspozycje. -
~Katia / 2023-08-04 12:35
Ok,pracownicy ok. Kredyty i pożyczki - szybko. Brak czasu kolejki ZaletySzybkosc, pracowtosc, szybkość, profesjonaliznWadyBrak personelu, bankomaty -
~Barbara / 2023-08-03 16:40
Super obsługa . Jestem zadowolona z ofert z których korzystałam. -
~Janek / 2023-08-02 12:45
Puszczają po za kolejkami i jeszcze uciszaja gdy kolejka się burzy, mają ludzie priorytet bo co?? Też place zarabiam i wymagam WadyNa 10 stanowisk są 3 panie -
~Klient / 2023-08-02 07:03
Szczerze ? Oparte na faktach.
Tragedia !
Dlatego opinia jedna z najgorszych na rynku.
Zwłaszcza: słabe zabezpieczenia, słaby kontakt, buta,chamstwo i perfidia przy rozpatrywaniu wielu reklamacji.ZaletyNie znamWadyNiewiarygodność. Zamiast informować klienta, że jest enty w kolejce do połączenia, zarabia się na oczekiwaniu na połączenie i wydłuża czas oczekiwania -
-
~Viktoria / 2023-07-31 17:42
Zrobiłam przelew z niemieckiego banku do banku w Polsce.Po drodze ten przelew trafił (nie wiem dlaczego do banku PEKAO SA na tzw.konto techniczne)Bank PEKAO SA przelał pieniądze na moje konto w banku PKO i pobrał prowizję od kazdego przelewu po 113 Euro.Nie mogę złożyć reklamacji na infolinii bo nie jestem ich klientem,mogę zrobić to w oddziale ale mam 35 km do najbliższej placówki.To nie bank to horror. Zaletynie ma żądnych zaletWadybrak jakiejkolwiek pomocy -
~Paweł / 2023-07-31 08:27
Nie polecam kantory wymiany walut w aplikacji Peopay, kilka miesięcy temu kursy walut były dobre teraz bank zaniża kursy o 3-5 ocze masakra!!! wracam do internetowego kantoru! ZaletyNie widzę zaletWadyOpłaty za wszystko i słaby kurs walut -
~Piotr / 2023-07-28 17:31
Jestem użytkownikiem peopay kids gdy wybierałem kartę jasno było napisane że przyjdzie mi karta wybrana przez mnie ale przyszła mi inna nie polecam ZaletyDosyć dobra obsługaWadyPrzysyłanie innych kart -
~Nat / 2023-07-27 16:12
Dramat, od kilku dni próbowała założyć konto online. Cały czas anulowany wniosek, nie można przejść dalej, albo błąd techniczny. Dzwoniąc na infolinię również nie są w stanie pomóc.
W innym banku zakładając konto bez problemu przeszła weryfikacja, na infolinii konsultanci serdeczni i pomocni.
Po 4 dniach nieudanych prób logowania zrezygnowałam z otwarcia konta w tym banku. Jeśli na samym początku pojawiają się takie problemy i pracownicy którzy nic nie wiedzą i nie są w stanie pomóc to nie chce z nimi podejmować dalszej współpracy.
strona 18 z 78
- « poprzednia
- 1 ...
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- nastepna »