Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PEKAO SA opinie

Ocena na podstawie 1539 opinii

1.81 / 5

  • Prostota obsługi
    1.78
  • Oferta
    1.84
  • Obsługa klienta
    1.80

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Alka / 2023-08-15 23:23
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem bardzo zadowolona z obsługi i bogatej oferty. Szybko, sprawnie, życzliwie.
  • ~Monika / 2023-08-15 08:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat ! Sprawdzałam w jakim banku uzyskam kredyt w ING dostałam ofertę ,ale w Pekao była korzystniejsza propozycja dostałam wstępna zgodę bez sprawdzenia BIK po czym zaproszono mnie do oddziału gdzie byłam z 2 godziny pani zanim sprawdziła BIK drukowała masę kartek z moimi wyciągami po czym wyskoczyła jej decyzja negatywna. Procesowanie wniosku w tym banku to dramat wróciłam do domu i uzyskałam kredyt w ING całkowicie online.
    Odradzam bank Pekao
    ZaletyBrak
    WadyNiemiła baba która mnie obsługiwała,masa formalności, stracony czas , sprawdzanie nik w oddziale
  • ~Wwa / 2023-08-14 11:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Aby uzyskać informację poprzez infolinię 519 222222 czekałam pół godziny. Po tym czasie oczekiwania poddałam się. Dramat.
  • ~Donata / 2023-08-11 19:25
    Ocena: 5.00 / 5
    Miła i kompetentna obsługa, indywidualne podejście do klienta
    ZaletyFachowość, kompetencja
  • ~Gosia / 2023-08-10 16:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia!!! Przelewy które w inny banku dochodziły zawsze o stałej porze z urzędów tutaj przychodzą kiedy chcą. Obsługa klienta przez czat ...można czekać godzinę i nic. Najgorsze konto w banku jakie założyłam!!
    ZaletyŻadnych
  • ~Wojtek / 2023-08-10 15:19
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo dobra obsługa. Szybko załatwione sprawy. Aertfd vgfsss . Bgdfg.vghgfg csfgcgtuufh vgsygfyy
  • ~Daria / 2023-08-09 13:41
    Ocena: 2.67 / 5
    Infolinia to jest jakiś żart. Kilka dni dzwoniłam i wszystko co słyszałam to że wszyscy konsultanci są zajęci i muszę zaczekać na wolnego. Podejrzewam że tych konsultantów w ogóle nie ma u nich.
  • ~Aska / 2023-08-07 20:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza obsługa ,jeżeli chodzi o kontakt z infolinia ,to jakiś żart ,dzwoniłam 27razy 3osoby , przełączają mnie dalej .To jest cyrk ,jedno wiem na pewno,dla mnie czas szukać innego banku ,banku który nie ma w d....e swoich klientów,a dzwoniąc oczekują pomocy .Jeszcze raz nie polecam
  • ~Monika / 2023-08-05 17:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank z jakim kiedykolwiek mialam do czynienia! Kazda tranzakcja ktora probowalam wykonac online lub przez PeoPay byla blokowana i musialam dzwonic w celu zweryfikowania mojej tozsamosci. Po 14 takich telefonach w ciagu ostatniego tygodnia zdecydowalam ze mam juz ich dosyc.
  • ~Zadowolona klientka / 2023-08-05 10:11
    Ocena: 5.00 / 5
    Najlepsze Panie w oddziale w Gnieźnie, Pani Marta, Pani Małgosia, profesjonalizm i mega uprzejmość. Dziękuję Paniom.
  • ~Andrzej / 2023-08-04 17:25
    Ocena: 1.67 / 5
    Niczego nie można się dowiedzieć, ani osobiście ani on linę. Ps. Aplikacja przestała działać
    ZaletyMiła obsługa
    WadyNikt nie odbiera telefonu. Nieczytelne narzędzia, jak np. dyspozycje.
  • ~Katia / 2023-08-04 12:35
    Ocena: 5.00 / 5
    Ok,pracownicy ok. Kredyty i pożyczki - szybko. Brak czasu kolejki
    ZaletySzybkosc, pracowtosc, szybkość, profesjonalizn
    WadyBrak personelu, bankomaty
  • ~Barbara / 2023-08-03 16:40
    Ocena: 5.00 / 5
    Super obsługa . Jestem zadowolona z ofert z których korzystałam.
  • ~Janek / 2023-08-02 12:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Puszczają po za kolejkami i jeszcze uciszaja gdy kolejka się burzy, mają ludzie priorytet bo co?? Też place zarabiam i wymagam
    WadyNa 10 stanowisk są 3 panie
  • ~Klient / 2023-08-02 07:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Szczerze ? Oparte na faktach.
    Tragedia !
    Dlatego opinia jedna z najgorszych na rynku.
    Zwłaszcza: słabe zabezpieczenia, słaby kontakt, buta,chamstwo i perfidia przy rozpatrywaniu wielu reklamacji.
    ZaletyNie znam
    WadyNiewiarygodność. Zamiast informować klienta, że jest enty w kolejce do połączenia, zarabia się na oczekiwaniu na połączenie i wydłuża czas oczekiwania
  • ~Viktoria / 2023-07-31 17:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Zrobiłam przelew z niemieckiego banku do banku w Polsce.Po drodze ten przelew trafił (nie wiem dlaczego do banku PEKAO SA na tzw.konto techniczne)Bank PEKAO SA przelał pieniądze na moje konto w banku PKO i pobrał prowizję od kazdego przelewu po 113 Euro.Nie mogę złożyć reklamacji na infolinii bo nie jestem ich klientem,mogę zrobić to w oddziale ale mam 35 km do najbliższej placówki.To nie bank to horror.
    Zaletynie ma żądnych zalet
    Wadybrak jakiejkolwiek pomocy
  • ~Paweł / 2023-07-31 08:27
    Ocena: 2.33 / 5
    Nie polecam kantory wymiany walut w aplikacji Peopay, kilka miesięcy temu kursy walut były dobre teraz bank zaniża kursy o 3-5 ocze masakra!!! wracam do internetowego kantoru!
    ZaletyNie widzę zalet
    WadyOpłaty za wszystko i słaby kurs walut
  • ~Piotr / 2023-07-28 17:31
    Ocena: 1.67 / 5
    Jestem użytkownikiem peopay kids gdy wybierałem kartę jasno było napisane że przyjdzie mi karta wybrana przez mnie ale przyszła mi inna nie polecam
    ZaletyDosyć dobra obsługa
    WadyPrzysyłanie innych kart
  • ~Nat / 2023-07-27 16:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat, od kilku dni próbowała założyć konto online. Cały czas anulowany wniosek, nie można przejść dalej, albo błąd techniczny. Dzwoniąc na infolinię również nie są w stanie pomóc.
    W innym banku zakładając konto bez problemu przeszła weryfikacja, na infolinii konsultanci serdeczni i pomocni.
    Po 4 dniach nieudanych prób logowania zrezygnowałam z otwarcia konta w tym banku. Jeśli na samym początku pojawiają się takie problemy i pracownicy którzy nic nie wiedzą i nie są w stanie pomóc to nie chce z nimi podejmować dalszej współpracy.
  • ~Xcxc / 2023-07-27 13:30
    Ocena: 1.33 / 5
    Bardzo nie polecam Pani od kredytów hipotecznych. Mimo umówionej wizyty Pani twierdzi, że nas nie przyjmie bo nie ma czasu. Miała problem skserować dokumenty, więc musieliśmy robić to na własną rękę. Prosiliśmy, by sprawdziła, czy wniosek jest wypisany prawidłowo, powiedziała, że nie ma czasu, a gdy mąż zapytał skąd ma wiedzieć czy wniosek przejdzie, oznajmiła, że jej to nie interesuje ponieważ za dwa dni idzie na urlop. Droga Pani jeżeli męczy Panią ta praca niech Pani zatrudni się gdzie indziej i zwolni miejsce osobie, która jest bardziej kompetentna. Nie pozdrawiam.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2021
PEKAO SA
Ocena: 1.81, ilość opinii: 1539
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1215
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 978
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.76, ilość opinii: 914
PKO Bank Polski
Ocena: 2.74, ilość opinii: 900
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4651
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4482
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3949
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3004