Jedyna zaletą to miły pan na infolini inych zalet nie widzę. Chore założenie konta przez internet niby łatwizna ale u nich to tragedia szkoda mi nerwów. Kilkanaście razy próbowałam potwierdzić swoją tożsamość i bez skutku. Nosz kurde wiadomo ze czlowiek po prawie 10 latach ma prawo się troszkę zmienić.
ZaletyJedyny plus to bardzo sympatyczny pan na infolini
WadyMasakryczna weryfikacja tożsamości
~Festiwal niemocy i niekompetencji / 2015-05-20 16:46
Ocena: 2.33 / 5
Nie polecam , najlepiej trzymajcie się z daleka od tego banku. Zawsze znajdą sposób żeby Was ukarać . Wysyłają pisma zwykłym listem ( czyli nie wysyłają ) za każde upomnienie 50 zł, kara od niezapłaconej kwoty 160 zł wyniosła 170 zł, plus upomnienie razem 380 zł . I to wszystko w majestacie prawa. Nie wierzcie w dobre oprocentowanie , to fikcja.
ZaletyŻadnych
WadyNiedopisania , to trzeba poczuć na własnej skórze.
2 lata
~firma / 2022-01-06 21:24
Ocena: 2.33 / 5
Po tym jak zlikwidowano IdeaBank otrzymałem konto w Pekao SA. Pierwsze co mnie spotkało w tym banku to opłata za każdy przelew do innego banku 1 zł, ba ten bank chce by płacić im nawet za przelewy wewnętrzne aż 70 groszy. Czaicie, nikt nie wpisuje tego ręcznie, wszystko robi automat a ten Bank chce by mu za to płacić. Dodatkowo nie poinformował mnie ten bank, że jakiekolwiek opłaty będą.
ZaletyNie poznałem albo nie ma względem innych banków
WadyWysokie opłaty bankowe dla firm
~Franio 16 / 2023-09-05 14:14
Ocena: 2.33 / 5
Dziś pojechałem do banku żeby wypłacić w kasie emeryturę ( zgodnie z twierdzeniem pracownika banku jeśli komornik zrobił zajęcie konta to mimo iż ustawa jasno określa,że świadczenia socjalne itp nie podlegają zajęciu tak jak miesięczna kwota wolna tj 2700zł bank zablokował mi konto). Emerytura wpłynęła na konto o godz 11.00 ja w banku byłem o godz.12,30 dowiedziałem się że nie mogę wypłacić pieniędzy bo brak potwierdzenia z komórki która zajmuje się zajęciami kont. Na moje pytanie to októrej mogę dokonaĉ wypłaty, usłyszałem, że za około 3 godziny tj około godz.15,30 .
Parodią jest to że konto nazywa się "Przekorzystne". Pytanie dla kogo? Napewno nie dla klienta.
WadyBrak wiedzy o przepisach obowiązujących oraz dowola ich interpretacja przez pracowników banku.
~guuioo78 / 2024-04-12 16:09
Ocena: 2.33 / 5
Odradzam stanowczo! Strata czasu z odblokowywaniem dostępu do konta, wymaganą aplikacją aby cokolwiek zmienić na stronie internetowej (autoryzacja, przelewy). Strata czasu, uciekać jak najdalej!
Zaletybrak
WadyWymagana aplikacja mobilna do większości podstawowych ustawień i konfiguracji konta
~Iwona / 2021-02-19 00:50
Ocena: 2.33 / 5
Co chwila niedostępne konta. Pracę jakieś trwają. Chcesz zrobić przelew A nie możesz. Nie można sprawdzić ilości środków. Aplilacja słaba. Mam kredyt hipoteczny. Problem z obiegiem dokumentów ogromny. Nie polecam.
WadyZacofany
~jeszcze klient PKO / 2020-11-26 20:36
Ocena: 2.33 / 5
Nowa szata graficzna serwisu PKO 24 bardzo nieprzyjazna i nieczytelna dla klienta jak dla mnie nie do przyjęcia. Po co było zmieniać coś co było dobre z tego tylko powodu rozważam zmianę banku.
Zaletyżadnych
Wadycały nowy serwis
~Joanna / 2017-10-16 07:54
Ocena: 2.33 / 5
Gdy potrzebujesz kredytu hipotecznego Pekao S.A najszybciej przedstawi ofertęktora nie jest najgorsza. Pani w oddziale jest b.miła i się decydujesz. Efekt jest taki ze zostajesz uwiazany na 30 lat z bankiem który ma najdroższe bankomaty, płatne przelewy online. Wysyłają Ci wysokość raty gdy ta jest wciąż ta sama ale przestają gdy wrasra. Pani w banku juz nie jest miła i robi z ciebie idiotę.
ZaletySzybka oferta kredytu hipotecznego i szybki proces uruchomienia
WadyBezużyteczna infolinia - wszystko załatwia się z opiekumen. Płatne bankomaty, przelewy
kredyt od 1,5 roku oddzial Poznan ul. Masztalarska
~Jola / 2024-06-10 18:39
Ocena: 2.33 / 5
Dno,dno i jeszcze raz dno!!!!!!!!!Jedynie miłe Panie ale ci co siedzą wyżej to katastrofa
ZaletyBrak
WadySame wady
~Jolanta / 2018-09-04 19:49
Ocena: 2.33 / 5
bardzo drogi bank, a prawie same wady, głęboki socjalizm
Zalety strona internetowa i na tym koniec
Wadyfochy, język czasem jak z bazaru, brak form grzecznościowych
~Kamil / 2024-05-21 21:55
Ocena: 2.33 / 5
Ostrzegam przez tym bankiem. Na podstawie transakcji międzynarowej zablokowali mi dwukrotnie dostęp do wszystkich rachunków bankowych (bez podania przyczyny) w tym konta firmowego, 3 kont oszczędnościowych w różnych walutach i konta osobistego. Dostęp do konta można odzyskać tylko po wizycie w banku,, co w moim przypadku trwało 5 dni (od piątku do wtorku). Pomimo wizyty w oddziale i tak nie jest to takie proste, bo tam nic nie wiedzą i nie mają uprawnień. Muszą pisać maile i dzwonić do departamentu bezpieczeństwa co trwa min. 1,5 godziny i później każą przyjść na drugi dzień. Po zablokowaniu mi dostępu do 5 rachunków twierdzą że nic się nie stało i tego samego dnia znowu zablokowali mi konto. W tym banku to pracownicy decydują komu możesz zrobić przelew, a komu nie. Do tego wielokrotnie wprowadzają człowieka w błąd, a ty jak pajac musisz chodzić po bankach, bo nic się nie da załatwić zdalnie. DRAMATYCZNA OBSŁUGA.
~Kasia / 2018-03-06 23:03
Ocena: 2.33 / 5
Dla mnie totalna masakra Pracownicy bardzo mili ,bo zapewne muszą być mili pod presją zarządzających Opłacam zakupy i nagle w trakcie transakcji wyskakuje karta kodów nieaktywna mimo ,że wcześniej nie było informacji ,że to przedostatni kod z poprzedniej karty Tym samym ściągają klientów do oddziału i rozwiązują ich pseudo problemy,które sami powodują Za wszystko biorą opłaty ,nawet za obsługę konta,które mam u nich 20 lat
Zaletybrak
Wadymnóstwo
~Kasia / 2019-08-20 10:26
Ocena: 2.33 / 5
Jakość obsługi tragiczna. Właśnie stoję 30 min w kolejce do kasy. Kolejka długa, a Pani na kasie tylko jedna. Zawsze powtarza się to samo.
Biorąc kredyt hipoteczny Pani również nie kompetenta. Cała procedura trwała 3 razy dłużej niż powinna. rachunek przenoszę do innego banku.
~KK / 2020-05-20 13:29
Ocena: 2.33 / 5
Piszesz przez 15 minut w serwisie reklamację, dajesz wyślij i masz komunikat, że połączenie z bankiem zostało zakończone i zaloguj się ponownie. Oczywiście po zalogowaniu wszystko przepadło i trzeba pisać od nowa. Po ponownym napisaniu i próbie wysłaniu ta sama sytuacja. A wszystko bez żadnego ostrzeżenia i możliwości przedłużenia sesji.
~klient / 2020-09-20 21:10
Ocena: 2.33 / 5
Na czacie ogólniki bardzo kiepska pomoc i "uciekanie" konsultantów z czatu to jest wręcz haniebne.
przez tel chca zagadywac a nie wysłuchac i pomóc.
Zaletyfajny czerwony kolor
Wadywiele. Nawet w siedzibie trzeba długo czekać
~Klient / 2023-05-24 16:06
Ocena: 2.33 / 5
Tragedia obsługa, weryfikacja przelewu, kredyty, konta słabe, nękanie telefonami, czas oczekiwania na przelew
ZaletyBrak
~Klient / 2024-01-17 17:35
Ocena: 2.33 / 5
witam. jestem wieloletnim klientem tego banku ale to co odwala sie od listopada to w glowie sie nie miesci. Nagle w tym banku zaczely pojawiac mi sie na koncie najpierw zwroty nierozliczonej transakcji (po tygodniu od zakupu) mimo ze zakupy sa brane nawet przez internet i mam potwierdzenie ze przelew dotarl do odbiorcy.Po kolejnych kilku dniach znow sa pobrane te odeslane. Ja rozumiem jak by nie bylo potwierdzenia ze doszly do odbiorcy ale prosze panstwa na infolinii nie róbcie z ludzi idiotow
Zaletymalo
~Kluska / 2022-07-08 20:34
Ocena: 2.33 / 5
Zero poszanowania dla klienta
Coś takiego jak terminy na odpowiedź, reklamację PKO zupełnie przestały obowiązywać!!
Za to wciskac starszym.osobom kredyty na kiepskich warunkach, czy pchać się z ubezpieczeniem to pierwsi!
Lekceważenie na każdym kroku!!!
ZaletyBrak
WadyLekceważenie klienta.
~KRYSTIAN / 2018-12-05 22:57
Ocena: 2.33 / 5
Dzień dobry nie zdaża mi się pisać tego typu komentarzy lecz w tym przypadku postanowiłem podzielić się. W dniu dzisiejszym dzwoniłem na państwa infolinię w celu potwierdzenia prawidłowości mojego nr. Konta tak aby został zrobiony przelew na moje konto. Dzwoniłem trzy krotnie i za każdym razem z innym rozmawiałem z innym konsultantem zostałem połączony niestety pracownicy zachowywalisię tak aby jak najszybciej skrucić rozmowę tłumacząc że nie mogą pomuc i odsyłając Mie do placówki stacjonarnej w celu uzyskania informacji. Placówka otwarta jest następnego dnia od 9 a sprawa moja była pilna i niby błacha sprawa okazała przerastać Panie. Szczególnie Pani jak się przedstawiła jako Joanna Widmozer robiła mega problem zastawoajac się bezpieczeństwem. Nieusilnie podawałem pesel/nr karty płatniczej ostatnie 4 nr konta nie mogła zweryfikowość mojego nr. Rachunku dodam że podczas rozmowy był kierownik. ŻENADA I ZDENERWOWANIE postanowiłem zadzwonić ostatni raz w. Celu uzyskania informacji i na szczęście trafiłem na Panią Gołembiewska Anna która w parę minut po weryfikacji wszystkich danych *pesel nazwisko rodowe i tak dalej (szacunek za bezpieczeństwo) porostu potwierdziła zgodność więc poczułem się zaopiekoowany. I to że osoba z kturą rozmawiam wie co robi. Tak więc na Państwa ręce składam podziękowania dla Pani Anny Gołembieeskiej za profesjonalizm żetelność i dbałość o klienta. Oby państwa usługi były za każdym razem jakim wykazała się Pani Anna pogratulować takiego pracownika
Z poważaniem
Krystian Kadłubowska wieloletni klient
Dnia 05.12.18
Rozmowa odbyła się ok. Godz. 20
ZaletyZielonka
WadyNiemiła obsługa brak chęci pomocy
~KVS / 2015-07-03 16:56
Ocena: 2.33 / 5
Kiepski bank, ale takie są wszystkie, co gorsza - pazerny. Zamierzałem założyć konto walutowe, bo jest nowa wielowalutowa karta płatnicza (do PLN też). Niestety nawet oprocentowanie od 10.000 EUR nie skompensuje kosztu konta. Bankomaty sieci Unicredito bezpłatne, ale we Francji i np. Belgii ich nie ma. A inne są płatne i to sporo. No to kasa dalej poleży w skarpecie. Nie zarobicie ...