Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PEKAO SA opinie

Ocena na podstawie 1548 opinii

1.83 / 5

  • Prostota obsługi
    1.79
  • Oferta
    1.85
  • Obsługa klienta
    1.81

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Piotr / 2023-08-24 00:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank.
    Bankomaty zatrzymują wypłaty.
    Realizacje reklamacji to jakaś totalna pomyłka.
    ZaletyBrak.
    WadyTylko wady.
  • ~Monika / 2023-08-23 22:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank który nie zasługuje nawet na jedna gwiazdkę !
    Obsługa dramat , bankomaty zatrzymujące 4 razy w miesiącu pieniądze a na zwrot drogi kliencie czekasz miesiąc - masakra !!!
    Bank który bawi się na koszt własnych klientów !
    Dla mnie ktoś powinien w końcu się tym zainteresować bi ludzie nie śpią na pieniądzach !!
  • ~Eliza / 2023-08-22 12:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo długie kolejki , czas oczekiwania do kasy ponad godzina .
    ZaletyBrak
    WadyCzas , brak wygody i klimatyzacji .
  • ~Ewa / 2023-08-22 10:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak zalet, długie terminy na wszystko, zapewne po to, by pobierać dodatkowe pieniądze, bo to jest jedyny powód. Dlaczego nie można od razu zrealizować dyspozycji przy okienku? Papierologia, biurokracja, bezsensownie długie terminy i brak pracowników. Niekompetentni.
  • ~Anula / 2023-08-21 15:47
    Ocena: 1.00 / 5
    obsluga klienta w tym banku to jakis czarny humor. Nikt nie odbiera telefonow, napisalam na kontakt elektroniczny z zapytyniem jak mozna skontaktowac sie z bankiem w sprawie zrobienia terminu na wizyte, odpisano mi, ze mam sie zalogowac przez peopay lub pekao24, ale ja nie mam login, nie jestem klientem banku ale chce cos zalatwic na termin. NIE MA SZANS!!!
    To jest jakis kompletny kosmos.
    Za co ci ludzie dostaja pieniadze????
    ZaletyNie ma zadnych zalet
    WadyWad bez liku, obsluga klienta to kompletne zero!!!! ZERO!!
  • ~andzia / 2023-08-18 16:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia.
    Czekanie w kolejce w oddziale - ponad pół godziny (5 pracowników na ponad 10 okienek)
    Utworzenie prostej dyspozycji - prawie godzina (bo system wolny, bo nie może znaleźć)
    Czekanie na realizację dyspozycji - 2 miesiące.
    Dodzwonić się do oddziału praktycznie nie było szans, na stacjonarny udało mi się wbić po miesiącu. Pani, która przyjmowała dyspozycję nie odebrała ani razu. Na infolinię nie ma szans się dodzwonić, za każdym razem konsultanci są zajęci i czas oczekiwania jest dłuższy niż zwykle.
    Nie do uwierzenia, że ten bank ma jeszcze klientów.
  • ~Rozczarowanie / 2023-08-18 11:47
    Ocena: 1.67 / 5
    Infolinia = tragedia, dodzwonić to się można szybciej ale do prezydenta niż do banku, dodatkowo często samoczynnie rozłącza podłączenie. Do czasu podpisania umowy wszystko w miarę sprawnie i przyjemnie, jednak po podpisaniu umowy rozczarowanie przy pierwszej racie. Pomimo dostarczenia wymaganych dokumentów rata nie pokrywała się z ofertą która była przedstawiona w banku. Reklamacja? Złożonych 5 reklamacji, każda przedłużona o czym informują w wiadomości bankowej aplikacji. Każda z reklamacji rozpatrzona z odpowiedzią odmowną, pomimo że przyznają się do błędu technicznego to nie poczuwają się do zadośćuczynienia. Czas odpowiedzi na reklamację od 3-5 miesięcy, pomimo że ustawowy mają do 60 dni. Nie można być zadowolonym z takiej obslugi i kontaktu już po zawarciu umowy z bankiem. Nie potrafię znaleźć zalet, pomimo wytężenia umysłu...
  • ~Grzegorz / 2023-08-17 19:10
    Ocena: 1.67 / 5
    Brak możliwości dodzwonienia się na infolinię. 15 prób w ciągu dnia i wciąż komunikat, że wszyscy konsultanci są zajęci, a po 5 minutach czekania automatyczne rozłączenie. Dramat
  • ~Aneta / 2023-08-17 14:52
    Ocena: 1.33 / 5
    Najgorszy bank.Pani w oddziale w Rumii na dziale kredytów, mowi że nie obsłuży bo jest zajęta, a za 2 dni jedzie na urlop. Mogę się umówić na audiencję może w przyszłym tygodniu!!!
  • ~Alka / 2023-08-15 23:23
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem bardzo zadowolona z obsługi i bogatej oferty. Szybko, sprawnie, życzliwie.
  • ~Monika / 2023-08-15 08:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat ! Sprawdzałam w jakim banku uzyskam kredyt w ING dostałam ofertę ,ale w Pekao była korzystniejsza propozycja dostałam wstępna zgodę bez sprawdzenia BIK po czym zaproszono mnie do oddziału gdzie byłam z 2 godziny pani zanim sprawdziła BIK drukowała masę kartek z moimi wyciągami po czym wyskoczyła jej decyzja negatywna. Procesowanie wniosku w tym banku to dramat wróciłam do domu i uzyskałam kredyt w ING całkowicie online.
    Odradzam bank Pekao
    ZaletyBrak
    WadyNiemiła baba która mnie obsługiwała,masa formalności, stracony czas , sprawdzanie nik w oddziale
  • ~Wwa / 2023-08-14 11:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Aby uzyskać informację poprzez infolinię 519 222222 czekałam pół godziny. Po tym czasie oczekiwania poddałam się. Dramat.
  • ~Donata / 2023-08-11 19:25
    Ocena: 5.00 / 5
    Miła i kompetentna obsługa, indywidualne podejście do klienta
    ZaletyFachowość, kompetencja
  • ~Gosia / 2023-08-10 16:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia!!! Przelewy które w inny banku dochodziły zawsze o stałej porze z urzędów tutaj przychodzą kiedy chcą. Obsługa klienta przez czat ...można czekać godzinę i nic. Najgorsze konto w banku jakie założyłam!!
    ZaletyŻadnych
  • ~Wojtek / 2023-08-10 15:19
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo dobra obsługa. Szybko załatwione sprawy. Aertfd vgfsss . Bgdfg.vghgfg csfgcgtuufh vgsygfyy
  • ~Daria / 2023-08-09 13:41
    Ocena: 2.67 / 5
    Infolinia to jest jakiś żart. Kilka dni dzwoniłam i wszystko co słyszałam to że wszyscy konsultanci są zajęci i muszę zaczekać na wolnego. Podejrzewam że tych konsultantów w ogóle nie ma u nich.
  • ~Aska / 2023-08-07 20:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza obsługa ,jeżeli chodzi o kontakt z infolinia ,to jakiś żart ,dzwoniłam 27razy 3osoby , przełączają mnie dalej .To jest cyrk ,jedno wiem na pewno,dla mnie czas szukać innego banku ,banku który nie ma w d....e swoich klientów,a dzwoniąc oczekują pomocy .Jeszcze raz nie polecam
  • ~Monika / 2023-08-05 17:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank z jakim kiedykolwiek mialam do czynienia! Kazda tranzakcja ktora probowalam wykonac online lub przez PeoPay byla blokowana i musialam dzwonic w celu zweryfikowania mojej tozsamosci. Po 14 takich telefonach w ciagu ostatniego tygodnia zdecydowalam ze mam juz ich dosyc.
  • ~Zadowolona klientka / 2023-08-05 10:11
    Ocena: 5.00 / 5
    Najlepsze Panie w oddziale w Gnieźnie, Pani Marta, Pani Małgosia, profesjonalizm i mega uprzejmość. Dziękuję Paniom.
  • ~Andrzej / 2023-08-04 17:25
    Ocena: 1.67 / 5
    Niczego nie można się dowiedzieć, ani osobiście ani on linę. Ps. Aplikacja przestała działać
    ZaletyMiła obsługa
    WadyNikt nie odbiera telefonu. Nieczytelne narzędzia, jak np. dyspozycje.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2031
PEKAO SA
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1548
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1220
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 983
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.77, ilość opinii: 954
PKO Bank Polski
Ocena: 2.73, ilość opinii: 909
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4703
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4504
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3967
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3035