ZaletyFachowość, kompetencja
strona 16 z 76
- « poprzednia
- 1 ...
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- nastepna »
-
~Donata / 2023-08-11 19:25
Miła i kompetentna obsługa, indywidualne podejście do klienta -
-
~Gosia / 2023-08-10 16:13
Tragedia!!! Przelewy które w inny banku dochodziły zawsze o stałej porze z urzędów tutaj przychodzą kiedy chcą. Obsługa klienta przez czat ...można czekać godzinę i nic. Najgorsze konto w banku jakie założyłam!! ZaletyŻadnych -
~Wojtek / 2023-08-10 15:19
Bardzo dobra obsługa. Szybko załatwione sprawy. Aertfd vgfsss . Bgdfg.vghgfg csfgcgtuufh vgsygfyy -
~Daria / 2023-08-09 13:41
Infolinia to jest jakiś żart. Kilka dni dzwoniłam i wszystko co słyszałam to że wszyscy konsultanci są zajęci i muszę zaczekać na wolnego. Podejrzewam że tych konsultantów w ogóle nie ma u nich. -
~Aska / 2023-08-07 20:02
Najgorsza obsługa ,jeżeli chodzi o kontakt z infolinia ,to jakiś żart ,dzwoniłam 27razy 3osoby , przełączają mnie dalej .To jest cyrk ,jedno wiem na pewno,dla mnie czas szukać innego banku ,banku który nie ma w d....e swoich klientów,a dzwoniąc oczekują pomocy .Jeszcze raz nie polecam -
~Monika / 2023-08-05 17:26
Najgorszy bank z jakim kiedykolwiek mialam do czynienia! Kazda tranzakcja ktora probowalam wykonac online lub przez PeoPay byla blokowana i musialam dzwonic w celu zweryfikowania mojej tozsamosci. Po 14 takich telefonach w ciagu ostatniego tygodnia zdecydowalam ze mam juz ich dosyc. -
~Zadowolona klientka / 2023-08-05 10:11
Najlepsze Panie w oddziale w Gnieźnie, Pani Marta, Pani Małgosia, profesjonalizm i mega uprzejmość. Dziękuję Paniom. -
~Andrzej / 2023-08-04 17:25
Niczego nie można się dowiedzieć, ani osobiście ani on linę. Ps. Aplikacja przestała działać ZaletyMiła obsługaWadyNikt nie odbiera telefonu. Nieczytelne narzędzia, jak np. dyspozycje. -
-
~Katia / 2023-08-04 12:35
Ok,pracownicy ok. Kredyty i pożyczki - szybko. Brak czasu kolejki ZaletySzybkosc, pracowtosc, szybkość, profesjonaliznWadyBrak personelu, bankomaty -
~Barbara / 2023-08-03 16:40
Super obsługa . Jestem zadowolona z ofert z których korzystałam. -
~Janek / 2023-08-02 12:45
Puszczają po za kolejkami i jeszcze uciszaja gdy kolejka się burzy, mają ludzie priorytet bo co?? Też place zarabiam i wymagam WadyNa 10 stanowisk są 3 panie -
~Klient / 2023-08-02 07:03
Szczerze ? Oparte na faktach.
Tragedia !
Dlatego opinia jedna z najgorszych na rynku.
Zwłaszcza: słabe zabezpieczenia, słaby kontakt, buta,chamstwo i perfidia przy rozpatrywaniu wielu reklamacji.ZaletyNie znamWadyNiewiarygodność. Zamiast informować klienta, że jest enty w kolejce do połączenia, zarabia się na oczekiwaniu na połączenie i wydłuża czas oczekiwania -
~Viktoria / 2023-07-31 17:42
Zrobiłam przelew z niemieckiego banku do banku w Polsce.Po drodze ten przelew trafił (nie wiem dlaczego do banku PEKAO SA na tzw.konto techniczne)Bank PEKAO SA przelał pieniądze na moje konto w banku PKO i pobrał prowizję od kazdego przelewu po 113 Euro.Nie mogę złożyć reklamacji na infolinii bo nie jestem ich klientem,mogę zrobić to w oddziale ale mam 35 km do najbliższej placówki.To nie bank to horror. Zaletynie ma żądnych zaletWadybrak jakiejkolwiek pomocy -
~Paweł / 2023-07-31 08:27
Nie polecam kantory wymiany walut w aplikacji Peopay, kilka miesięcy temu kursy walut były dobre teraz bank zaniża kursy o 3-5 ocze masakra!!! wracam do internetowego kantoru! ZaletyNie widzę zaletWadyOpłaty za wszystko i słaby kurs walut -
~Piotr / 2023-07-28 17:31
Jestem użytkownikiem peopay kids gdy wybierałem kartę jasno było napisane że przyjdzie mi karta wybrana przez mnie ale przyszła mi inna nie polecam ZaletyDosyć dobra obsługaWadyPrzysyłanie innych kart -
~Nat / 2023-07-27 16:12
Dramat, od kilku dni próbowała założyć konto online. Cały czas anulowany wniosek, nie można przejść dalej, albo błąd techniczny. Dzwoniąc na infolinię również nie są w stanie pomóc.
W innym banku zakładając konto bez problemu przeszła weryfikacja, na infolinii konsultanci serdeczni i pomocni.
Po 4 dniach nieudanych prób logowania zrezygnowałam z otwarcia konta w tym banku. Jeśli na samym początku pojawiają się takie problemy i pracownicy którzy nic nie wiedzą i nie są w stanie pomóc to nie chce z nimi podejmować dalszej współpracy. -
-
~Xcxc / 2023-07-27 13:30
Bardzo nie polecam Pani od kredytów hipotecznych. Mimo umówionej wizyty Pani twierdzi, że nas nie przyjmie bo nie ma czasu. Miała problem skserować dokumenty, więc musieliśmy robić to na własną rękę. Prosiliśmy, by sprawdziła, czy wniosek jest wypisany prawidłowo, powiedziała, że nie ma czasu, a gdy mąż zapytał skąd ma wiedzieć czy wniosek przejdzie, oznajmiła, że jej to nie interesuje ponieważ za dwa dni idzie na urlop. Droga Pani jeżeli męczy Panią ta praca niech Pani zatrudni się gdzie indziej i zwolni miejsce osobie, która jest bardziej kompetentna. Nie pozdrawiam. -
~Andrzej / 2023-07-27 09:46
Pani na infolini nie potrafi zrozumieć sensu problemu.Na pytanie odpowiada pobocznymi bzdurami. ZaletyZadnychWadyBrak kompetencji i chęci rozwiazania problemu -
~PB / 2023-07-25 13:32
Oddział w Inowrocławiu to jakaś porażka nie interesują się klientem pomimo że patrzą na ciebie od 30 min.jak czekasz do twoim zdaniem prawidłowego stanowiska,brak informacji o tym, że na piętrze obsługiwane są kredyty hipoteczne a jak już tam wejdziesz to Pani od tych kredytów zmęczona życiem traktuje klienta jak intruza. Po zapytaniu o zrobienie symulacji kredytu, która trwa 15 min Pani mówi, że nie ma czasu w tym tygodniu a w następnym ma urlop.Jeszcze nigdy nie spotkaliśmy się z taką słabą obsługą w banku. ZaletyŻadnychWadyBardzo słaba obsługa klienta -
~Evgen / 2023-07-25 12:38
Chciałbym podzielić się swoją negatywną opinią na temat Banku Pekao i ogólnie z komunikacji z pracownikami banku. Sam oddział banku w Rybniku jest przyjemny, a pracownicy banku mili i uśmiechnięci, ale na tym kończą się wszystkie przyjemne rzeczy. Kiedy miałem problem z przelewem środków za granicę, zwróciłem się o pomoc do banku. Pracownicy działu wytłumaczyli mi, że nie ma się czym martwić i wystarczy poczekać 3 dni, mówią, że problem sam się rozwiąże, ale problem sam się nie rozwiązał! Potem ponownie zwróciłem się do oddziału i poprosiłem o rozwiązanie problematycznego przelewu, tym razem powiedziano mi, że tak trudno jest zwrócić pieniądze, to jest SWIFT i jest drogi i poprosili mnie, abym znowu poczekał kilka dni! Na tym skończyły się moje doświadczenia z kontaktami z bankiem, a zaczęła się długa korespondencja z bankiem, która trwa już ponad 30 dni! O aplikacji mobilnej Pekao przy wysyłaniu pieniędzy stan konta nie jest aktualizowany od razu - jest to niewygodne, logowanie do Pekao 24 na komputerze jest niewygodne ze względu na format wprowadzania hasła! W Rybniku jest tylko jeden bankomat, w którym można wpłacić pieniądze na kartę i wypłacić pieniądze, w całym mieście jest tylko kilka bankomatów i często się psują! Mam nadzieję, że moja recenzja i doświadczenie w kontaktach z bankiem pomogą komuś dokonać właściwego wyboru! Wadyniewygodny format hasła, słabe wsparcie techniczne, bankomaty nie działają często, nie można wpłacić gotówki w bankomacie, pracownicy oddziału nie spieszą się z pomocą
strona 16 z 76
- « poprzednia
- 1 ...
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- nastepna »