strona 16 z 78
- « poprzednia
- 1 ...
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- nastepna »
-
~Przekręt finansowy / 2023-05-10 14:50
Przelew w kwocoe 40 Euro na zagraniczne konto przechwycony przez Bank jako pranie brudnych pieniędzy.
O dziwo taki sam Przelew pół roku wcześniej przeszedł bez problemu.
A najlepsze jest to że przelew widniał jako zrealizowany! Banda "Łobuzów finansowych" tak łagodnie. powiedziane. Dopiero po mojej interwencji pieniążki zwrócono z dopiskiem "podejrzenia prania brudnych pieniedzy". -
-
~Przemysław / 2023-11-23 18:08
BEZNADZIEJNY BANK. Euronet ukradł mi 13 500 ZŁ przy wpłacie kartą do banku, a bank od 1,5 tygodnia nic z tym nie robi i mnie olewa!! Przestrzegam bo panuje tam ogromny burdel i nikt nie potrafi mi pomóc. Przenoszę swoje konto jako długoletni klient do mBanku a w sprawie tych oszustów jutro idę na policję i skonsultuję sprawę z prawnikiem. OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM! -
~Roman / 2025-05-14 00:32
System pekaobiznes24.pl to istna droga przez mękę. Każdą operację potwierdzasz 3-5x a na końcu przelew wstrzymany. To przypomina zabawę w zatrzymanie użytkownika dla wyświetlenia reklam a nie bank. Jak coś robisz to nie ma czasu na takie marnotrawstwo czasu.
Jeżeli do obsługi systemu trzeba sążnistej instrukcji to chyba powinno to to dać do myślenia dyrekcji banku, że coś jest nie takWadystrasznie uciążliwa obsługa sytemu komputerowego - MASAKRA -
~SŁAWEK / 2020-03-22 20:02
żeby załatwić coś przez infolinie koszmar odblokowanie konta PKO 24 trwało dwa dni i wizyta w oddziale banku .Infolinia płatna ,aby połączyć się z konsultantem trzeba wysłuchać minimum 40min kociej muzyki konsultanci nie douczeni połączenia z konsultantem nie daje pewności rozwiązania problemu i słuchanie muzyczki zaczyna się od nowa a płacić trzeba jak za koncert dobrego zespołu .W dobie korono wirusa infolinia powinna być darmowa ale nie w tym biednym baku .Zablokowanie skradzionej /12.o2.2020/karty płatniczej w oddziale banku w warszawie trwało godzinę Pani tłumaczyła że jest do bardzo dużo pisania dopiero po mojej stanowczej interwencji pani wzięła się do roboty zablokowanie trwało nie całe 10 min ale z konta zniknęło w tymczasie 3000zł.Komentaż Pani obsługującej"niech Pan się cieszy że nie wyczyścili w całości.Zeby było jeszcze smieśniej bank za podjęcie pieniędzy przez złodziei w innym bankomacie skasował mnie 120 zł. cO PRAWDA PO MIEJ SKARDZE NA POLICJI I W BANKU ZWRUCONO 3000 ZŁ ALE 120 ZŁ NIE ZaletyBRAKWady95% -
~stefan / 2023-07-07 13:06
Chciałem załozyć konto w tym banku ale po przeczytaniu tylu negatywnych opinii chyba zrezygnuję Zaletywidzę same negatywyWadybrak pewnosci pracowników co do interpretacji regulaminów i przepisów prawa -
~Zniesmaczony / 2022-08-25 10:06
Nie wiem, czy tak są uczeni, czy zatrudniają samych nieuków, ale jeszcze się nie spotkałem, żeby osoby z infolinii odmieniły nazwisko. Za każdym razem "czy rozmawiam z Panem Wojciechem Nowak?". Nie! Z Nowakiem!
Zablokowałem możliwość kontaktu telefonicznego. Ledwo się kliknie w pożyczkę i już dzwonią gluche telefony 500990160 10x dziennie. -
~!!!YebaćPIS!!! / 2021-11-02 17:31
Do tej pory byłem szczęśliwym klientem Idea Banku a stałem się nieszczęśliwym Pekao. Oczy mi wyszły z orbity jak pobrano mi w 10.2021 łącznie 50 PLN prowizji za wypłatę własnych pieniędzy z bankomatu. Brałem z PKO nie zdając sobie sprawy, że obsługuje to inna banda złodzieji. Jedyny plus, to taki że na infolini obsługa jest w porządku, ale mimo tego zrywam się z tego tworu, bo to jakimś pisowskim PRL'em pachnie. W 20-to tysięcznej mieścinie nie mogę spokojnie wybrać pieniędzy, bo nie ma ich bankomatu. Limity wypłat, to wsadzić można sobie głęboko. ZaletyMiła obsługa na infoliniiWadyTen twór wali taką stęchlizną, że zbiera mi się na wymioty jak o nim pomyślę. -
~.Zawiedziona. / 2022-08-23 18:06
Oceniam ten bank negatywnie. Jestem klientem od 25 lat. To smutne, w tym banku jest brak zabezpieczeń. Posiadam kartę kredytową z której pobierane są pieniądze bez mojej akceptacji , to jest skandal. Dzwoniłam do swojej placówki w Ożarowie , bez skutku. Dzwoniłam na infolinie gdzie stwierdzono ,że są pobierane z karty pieniądze i nic nie mogą na to poradzić. Spłaciłam i Zablokowałam kartę oraz otrzymałam nową z innym numerem. Ale na nowej karcie nie ma pełnego limitu. Proszę o pomoc nie stać mnie na to aby dokładać do złodziei. ZaletySzybki kredytWadyBrak zabezpieczeń. -
-
~Adi / 2019-06-19 15:57
Bank jakby zatrzymał się w czasie.Masa dziwnych opłat i prowizji za usługi i prowadzenie konta.Przelewy dochodzą po terminie.Jak do pożyczki to mili do bulu a potem totalna olewka i zero kontaktu.Niemiła obsługa.Dlatego po 15latach zmieniłem bank i tego nie żałuje. WadyArogancja wobec klienta.Masa opłat za usługi co w innych bankach ich nie ma. -
~Ags / 2019-07-19 12:58
W zwiazku z kredytem musialam zrezygnowac z poprzedniego banku I przejsc do Pekao SA. Niestety obsluga w banku jest bardzo slaba. Panie w 2 punktach na terenie Krakowa sa nie pomocne, przynoszac dokumenty czuje sie, jakbym znowu zorbila cos zle a pani byla niezadowlona, ze znowu z czyms przyszlam I ze zadaje jakiekolwiek pytanie. Widac, ze traktuje sie klienta jak osobe, ktora nic nie wie. ZaletyW miare logiczne konto onlineWadyOplata sa sms z kodem do przelewow. Brak znizek/zwrotow za zakupy w niektorych sklepach. Bardzo zla obsluga z przypadku kredytu. -
~Alicja / 2022-10-14 21:37
W środku nocy miałam nieautoryzowaną transakcje, składałam reklamacje, lecz została odrzucona - w samym okresie październik-wrzesień słyszałam o wielu przypadkach nieautoryzowanych transakcji (brak zabezpieczeń ze strony banku) a bank milczy. -
~Angelika / 2020-07-09 20:58
Oferta bez szału. Po zmianach wyglądu panelu obsługi klienta liczne problemy techniczne. Reklamacje rozpatrywane tygodniami, ewidentna gra na zniechęcenie klienta, odpowiadanie przez automat, często bez związku ze sprawą. Po zdecydowaniu się na usługę i podpisaniu umowy, serwis zerowy. Nie można domówić karty zdalnie, nie można rozwiązać umowy zdalnie, a przy przedłużaniu profilu zaufanego nieustanny problem techniczny. Nie polecam! -
~Ania / 2022-07-14 14:36
Jestem klientem banku od kilkunastu lat. Ale ostatnio z bankiem dzieje sie cos bardzo zlego. 2 miesiace temu bank bezpodstawnie sciagnal mi z konta prawie 1000zl. Zglosilam reklamacje, dostalam informacje ze na rozpatrzenie maja 30 dni. Po 30 dniach echo, zadnej informacji. Po interwencji otrzymalam informacje ze potrzebuja kolejnych 30 dni! Po 2 miesiacach otrzymalam informacje ze reklamacje uznano. Minely 3 tygodnie a pieniedzy nadal nie oddali. Alarmuje w banku, zlozylam kolejna reklamacje i nic. Maja mnie w nosie, pieniedzy nie mam. Czuje sie okradziona. Nie wiem co moge jeszcze zrobic. WadyBank nie dba o klienta, jest nieuczciwy. -
~Anita / 2023-03-04 07:22
Brudne bankomaty to znak rozpoznawczy. Człowiek rezygnuje po zobaczeniu poklejonej klawiatury. Wstyd.
Miasto- Skawina -
~Arielllle / 2020-06-25 16:52
Nowa wersja aplikacji PeoPay jest okropna. Powoli działa, często sa przerwy techniczne. Czasami żeby zrobić jeden nieszczęsny przelew na kwotę 20 zł, trzeba nad tym spędzić 15 minut! Porażka. Poprzednia wersja była o wiele lepsza. Jestem bardzo rozczarowana. -
~ASIA88 / 2020-07-09 20:20
Nowy peopay powolny,zawiesza sie i potrafi mega zdraznic. Jesli chodzi o obsługę klienta,to..slow mi brakuje...w skrócie- od 24.05.piszac przez Pekao24 do dzialu Reklamacje,staram sie wyjasnic bledna decyzje banku z dnia 10.05. co do mojej prosby z dnia 24.04...do dzisiaj cisza. 19.07 jest ostatnim dniem w ktorym mozna odkrecic sprawe. Dzwonie na infolinie i slysze ze Pani nie ma wgladu do mojej sprawy i nie pomoze,w punkcie stacjonarnym Pan twierdz ze sie tym nie zajmuje i informuje mnie ze prosze pisac do dzialu reklamacje przez Pekao24 a z Pekao24 dostaje odpowidz ze mam zadzwonić na infolinie lub isc do siedziby banku. Bledne kolo,czuje sie oszukana,bede zmieniala bank. -
-
~Barbara / 2021-08-17 14:37
Jak coś było dobre,mówię o aplikacji to oczywiście trzeba popsuć dodając mnóstwo niepotrzebnych rzeczy . Aplikacja zrobiła się trudna dla starszych ludzi choć z początku była prosta. Powiadomienia o wpływie na konto przychodzą po tygodniu....obsługa w Kościerzynie bardzo niemiła... -
~Barbara Jędras / 2021-08-11 12:29
Złodzieje wypłaciłam 3000zł z bankomatu euronet i pobrali prowizjie 1000zł
Odradzam ten bank. Hieny złodziejeZaletyNieWadyBardzo dużo -
~Bartek / 2021-08-21 10:50
Czekam drugi miesiąc na rozwiązanie sprawy z cofniętymi pieniędzmi do bankomatu, masakra, jak jeszcze był eurobank to taki sam problem załatwili mi tego samego dnia zwracając mi pieniądze na konto
-
~Bartek / 2022-05-30 22:27
Bardzo długi czas przelewu,wyplata u wszystkich pracowników którzy mają konto w innym banku, w pekao brak. ZaletyNie ma zaletWady2 bankomaty na miasto ,40 tys ludzi
strona 16 z 78
- « poprzednia
- 1 ...
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- nastepna »