Bardzo długie kolejki do kasy, prawie zawsze otwarte jedno okienko. Czeka się za obsłużeniem 45-90minut
ZaletyMiła obsługa
WadyOtwarta prawie zawsze tylko jedna kasa
Czas oczekiwania na swoją kolei
~Mr.Robot / 2022-07-19 10:35
Ocena: 2.67 / 5
Tragedia, zdecydowanie nie polecam tego banku! Jak cała moja rodzina. Dodzwonić się koszmar 2h oczekiwania na połączenie i nic... Do tego ciągle problemy z aplikacją jak i u innych znajomych. Przestrzegam przed założeniem tutaj ...właściwie to czegokolwiek.
ZaletyPlus na akumulatorze w firmowym samochodzie. -BRAK
WadyJak wyżej.
~Patii / 2019-04-20 20:10
Ocena: 2.67 / 5
Wplacilam 13.04.pieniadze do wplatomatu spora sumę bo 2600 zł i.do tej pory nie mam ich na koncie. Złożyłam reklamację i mam czekać 14 dni. Zostałam bez środków na święta. A na infolinii każą być cierpliwym...
~Patrycja / 2022-03-31 21:18
Ocena: 2.67 / 5
Wzięłam w tym banku swój pierwszy kredyt.
Ogólnie z zamiarem spłaty w pierwszej w racie , tak również się stało, ba nawet został spłacony przed pierwsza rata. Na zwrot prowizji czekam ponad 2 miesiące. Reklamacje są rozpatrywane w ciągu jednego miesiąca. Dodatkowo po przyjęciu reklamacji dotyczącej prowizji mam czekać kolejne 14 dni na zwrot prowizji, śmiech na sali. Ostatni raz biorę w tym banku pożyczkę. Nie polecam :(
ZaletyAplikacja mobilna , łatwa w obsłudze
WadyZwlekanie z wypłata prowizji
~Piotr Li / 2024-03-04 11:57
Ocena: 2.67 / 5
Pekao SA to bank, który usiłuje wdrażać nowoczesne metody, ale za pomocą pracowników w oddziałach tkwiących w latach 80 ubiegłego wieku. Tacy ludzie się nie zmienią a ich podejście do klienta jest zawsze w stylu urzędnika pocztowego: klient to petent, ma być upodlony i ma czekać w kolejce i ogon pod siebie. Urzędnik w banku to PAN i WŁADCA a klient jest zawsze głupi.
Żeby nie było, że hejtuję - mam konta w kilku bankach, ale założyłem konto przekorzystne w Pekao SA z uwagi na atrakcyjną ofertę konta oszczędnościowego oraz lokatę w walucie USD. O ile założenie samego konta odbyło się w miarę sprawnie (internet,apka, selfie) to już wpłata gotówki w USD i założenie z niej lokaty to PIEKŁO!!!!! oddziału w Sulejówku ul Reymonta 43.
Pomimo, że umówiłem się na konkretną godzinę, z konkretną osobą to spędziłem w oddziale ponad godzinę przy nienawistnych obelgach ze strony starszych ludzi czekających już od 8:40 przed drzwiami oddziału. Oddział został otwarty dopiero po uporczywym naciskaniu dzwonka o godzinie 9:10
O ile wpłata gotówki odbyła się średnio sprawnie (osobna kolejka do kasy), to założenie lokaty w umówionym okienku to koszmar słusznie minionych lat: podpisywanie stosów, dokumentów, ankiety ryzyka inwestycyjnego, kopiowanie mojego dowodu osobistego na kserografie (co jest ponoć niedozwolone prawnie) i teksty, że jak mi się nie podoba to można nie zakładać lokaty.
Reasumując - pracownikom banku, a przynajmniej tego oddziału nie zależy na kliencie, klient jest traktowany jak intruz. Polecam, aby osoba odpowiedzialna za jakość obsługi klienta wsadziła swoje 4 litery w firmowy samochód z logiem żubra i sama się przekonała incognito jak wygląda nowoczesność w oddziale Pekao SA, ul. Rejmonta 43 w Sulejówku.
Ja w kazdym razie uciekam z tego banku jak mi się skończy lokata tj. za 3 miesiące
ZaletyCiekawa oferta konta oszczędnościowego i lokata walutowa
Wady1. Brak możliwości obsługi lokat przez internet i konieczność przyjazdu do oddziału
2. Tragiczny poziom obsługi ludności w oddziale ul. Rejmonta 43 Sulejówek - lata 80 XX wieku w rozkwicie
3. Brak szacunku do klienta, brak poszanowania dla jego czasu
4. Oddział jest czynny pon-pt od 9:00 do 16:30 - to jest może czas dla emerytów ale nie dla pracującego człowieka
~Przekręt finansowy / 2023-05-10 14:50
Ocena: 2.67 / 5
Przelew w kwocoe 40 Euro na zagraniczne konto przechwycony przez Bank jako pranie brudnych pieniędzy.
O dziwo taki sam Przelew pół roku wcześniej przeszedł bez problemu.
A najlepsze jest to że przelew widniał jako zrealizowany! Banda "Łobuzów finansowych" tak łagodnie. powiedziane. Dopiero po mojej interwencji pieniążki zwrócono z dopiskiem "podejrzenia prania brudnych pieniedzy".
~Przemysław / 2023-11-23 18:08
Ocena: 2.67 / 5
BEZNADZIEJNY BANK. Euronet ukradł mi 13 500 ZŁ przy wpłacie kartą do banku, a bank od 1,5 tygodnia nic z tym nie robi i mnie olewa!! Przestrzegam bo panuje tam ogromny burdel i nikt nie potrafi mi pomóc. Przenoszę swoje konto jako długoletni klient do mBanku a w sprawie tych oszustów jutro idę na policję i skonsultuję sprawę z prawnikiem. OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM!
~Roman / 2025-05-14 00:32
Ocena: 2.67 / 5
System pekaobiznes24.pl to istna droga przez mękę. Każdą operację potwierdzasz 3-5x a na końcu przelew wstrzymany. To przypomina zabawę w zatrzymanie użytkownika dla wyświetlenia reklam a nie bank. Jak coś robisz to nie ma czasu na takie marnotrawstwo czasu.
Jeżeli do obsługi systemu trzeba sążnistej instrukcji to chyba powinno to to dać do myślenia dyrekcji banku, że coś jest nie tak
Najgorszy bank na świecie przetrzymuje pieniądze wszyscy pracownicy którzy mają w innych bankach typu mBank czy Santander itd mają pieniądze już na kontach tego samego dnia niestety w Pekao przetrzymują zawsze pieniądze i nie chodzi tu wcale o godziny sesji tak szczerze nie wiem co oni robią z tymi pieniędzmi bo ja i reszta znajomych którzy mają w tym banku konto otrzymują pieniądze dopiero na drugi dzień po 11:30 albo i później.
ZaletyBrak
WadyPrzetrzymywanie pieniędzy. Wysoka opłata 4.99 za szybki przelew
~SŁAWEK / 2020-03-22 20:02
Ocena: 2.67 / 5
żeby załatwić coś przez infolinie koszmar odblokowanie konta PKO 24 trwało dwa dni i wizyta w oddziale banku .Infolinia płatna ,aby połączyć się z konsultantem trzeba wysłuchać minimum 40min kociej muzyki konsultanci nie douczeni połączenia z konsultantem nie daje pewności rozwiązania problemu i słuchanie muzyczki zaczyna się od nowa a płacić trzeba jak za koncert dobrego zespołu .W dobie korono wirusa infolinia powinna być darmowa ale nie w tym biednym baku .Zablokowanie skradzionej /12.o2.2020/karty płatniczej w oddziale banku w warszawie trwało godzinę Pani tłumaczyła że jest do bardzo dużo pisania dopiero po mojej stanowczej interwencji pani wzięła się do roboty zablokowanie trwało nie całe 10 min ale z konta zniknęło w tymczasie 3000zł.Komentaż Pani obsługującej"niech Pan się cieszy że nie wyczyścili w całości.Zeby było jeszcze smieśniej bank za podjęcie pieniędzy przez złodziei w innym bankomacie skasował mnie 120 zł. cO PRAWDA PO MIEJ SKARDZE NA POLICJI I W BANKU ZWRUCONO 3000 ZŁ ALE 120 ZŁ NIE
ZaletyBRAK
Wady95%
~stefan / 2023-07-07 13:06
Ocena: 2.67 / 5
Chciałem załozyć konto w tym banku ale po przeczytaniu tylu negatywnych opinii chyba zrezygnuję
Zaletywidzę same negatywy
Wadybrak pewnosci pracowników co do interpretacji regulaminów i przepisów prawa
~Zniesmaczony / 2022-08-25 10:06
Ocena: 2.67 / 5
Nie wiem, czy tak są uczeni, czy zatrudniają samych nieuków, ale jeszcze się nie spotkałem, żeby osoby z infolinii odmieniły nazwisko. Za każdym razem "czy rozmawiam z Panem Wojciechem Nowak?". Nie! Z Nowakiem!
Zablokowałem możliwość kontaktu telefonicznego. Ledwo się kliknie w pożyczkę i już dzwonią gluche telefony 500990160 10x dziennie.
~!!!YebaćPIS!!! / 2021-11-02 17:31
Ocena: 2.33 / 5
Do tej pory byłem szczęśliwym klientem Idea Banku a stałem się nieszczęśliwym Pekao. Oczy mi wyszły z orbity jak pobrano mi w 10.2021 łącznie 50 PLN prowizji za wypłatę własnych pieniędzy z bankomatu. Brałem z PKO nie zdając sobie sprawy, że obsługuje to inna banda złodzieji. Jedyny plus, to taki że na infolini obsługa jest w porządku, ale mimo tego zrywam się z tego tworu, bo to jakimś pisowskim PRL'em pachnie. W 20-to tysięcznej mieścinie nie mogę spokojnie wybrać pieniędzy, bo nie ma ich bankomatu. Limity wypłat, to wsadzić można sobie głęboko.
ZaletyMiła obsługa na infolinii
WadyTen twór wali taką stęchlizną, że zbiera mi się na wymioty jak o nim pomyślę.
~.Zawiedziona. / 2022-08-23 18:06
Ocena: 2.33 / 5
Oceniam ten bank negatywnie. Jestem klientem od 25 lat. To smutne, w tym banku jest brak zabezpieczeń. Posiadam kartę kredytową z której pobierane są pieniądze bez mojej akceptacji , to jest skandal. Dzwoniłam do swojej placówki w Ożarowie , bez skutku. Dzwoniłam na infolinie gdzie stwierdzono ,że są pobierane z karty pieniądze i nic nie mogą na to poradzić. Spłaciłam i Zablokowałam kartę oraz otrzymałam nową z innym numerem. Ale na nowej karcie nie ma pełnego limitu. Proszę o pomoc nie stać mnie na to aby dokładać do złodziei.
ZaletySzybki kredyt
WadyBrak zabezpieczeń.
~Adi / 2019-06-19 15:57
Ocena: 2.33 / 5
Bank jakby zatrzymał się w czasie.Masa dziwnych opłat i prowizji za usługi i prowadzenie konta.Przelewy dochodzą po terminie.Jak do pożyczki to mili do bulu a potem totalna olewka i zero kontaktu.Niemiła obsługa.Dlatego po 15latach zmieniłem bank i tego nie żałuje.
WadyArogancja wobec klienta.Masa opłat za usługi co w innych bankach ich nie ma.
~Ags / 2019-07-19 12:58
Ocena: 2.33 / 5
W zwiazku z kredytem musialam zrezygnowac z poprzedniego banku I przejsc do Pekao SA. Niestety obsluga w banku jest bardzo slaba. Panie w 2 punktach na terenie Krakowa sa nie pomocne, przynoszac dokumenty czuje sie, jakbym znowu zorbila cos zle a pani byla niezadowlona, ze znowu z czyms przyszlam I ze zadaje jakiekolwiek pytanie. Widac, ze traktuje sie klienta jak osobe, ktora nic nie wie.
ZaletyW miare logiczne konto online
WadyOplata sa sms z kodem do przelewow. Brak znizek/zwrotow za zakupy w niektorych sklepach. Bardzo zla obsluga z przypadku kredytu.
~Alicja / 2022-10-14 21:37
Ocena: 2.33 / 5
W środku nocy miałam nieautoryzowaną transakcje, składałam reklamacje, lecz została odrzucona - w samym okresie październik-wrzesień słyszałam o wielu przypadkach nieautoryzowanych transakcji (brak zabezpieczeń ze strony banku) a bank milczy.
~Angelika / 2020-07-09 20:58
Ocena: 2.33 / 5
Oferta bez szału. Po zmianach wyglądu panelu obsługi klienta liczne problemy techniczne. Reklamacje rozpatrywane tygodniami, ewidentna gra na zniechęcenie klienta, odpowiadanie przez automat, często bez związku ze sprawą. Po zdecydowaniu się na usługę i podpisaniu umowy, serwis zerowy. Nie można domówić karty zdalnie, nie można rozwiązać umowy zdalnie, a przy przedłużaniu profilu zaufanego nieustanny problem techniczny. Nie polecam!
~Ania / 2022-07-14 14:36
Ocena: 2.33 / 5
Jestem klientem banku od kilkunastu lat. Ale ostatnio z bankiem dzieje sie cos bardzo zlego. 2 miesiace temu bank bezpodstawnie sciagnal mi z konta prawie 1000zl. Zglosilam reklamacje, dostalam informacje ze na rozpatrzenie maja 30 dni. Po 30 dniach echo, zadnej informacji. Po interwencji otrzymalam informacje ze potrzebuja kolejnych 30 dni! Po 2 miesiacach otrzymalam informacje ze reklamacje uznano. Minely 3 tygodnie a pieniedzy nadal nie oddali. Alarmuje w banku, zlozylam kolejna reklamacje i nic. Maja mnie w nosie, pieniedzy nie mam. Czuje sie okradziona. Nie wiem co moge jeszcze zrobic.
WadyBank nie dba o klienta, jest nieuczciwy.
~Anita / 2023-03-04 07:22
Ocena: 2.33 / 5
Brudne bankomaty to znak rozpoznawczy. Człowiek rezygnuje po zobaczeniu poklejonej klawiatury. Wstyd.
Miasto- Skawina