Najgorszy bank! Przytrzymują pieniądze, przelewy przychodzą z opóźnieniem nawet te expresowe do 15 minut. Połączenie na infolinii graniczy z cudem.
ZaletyBrak
WadyPrzytrzymują przelewy przychodzące przychodzą z opoznieniem w następnej sesji.
~Mieczysław / 2023-08-28 06:21
Ocena: 2.33 / 5
Szczerze mówiąc nie polecam tego banku, to jest kpina z klienta. Pierwszy raz spotkałem się z czymś takim, że za wcześniejszą spłatę kredytu hipotecznego zamiast otrzymać zwrot pieniędzy muszę im jeszcze dopłacić, inaczej nie otrzymam potwierdzenia że go spłaciłem. Nie powiem pracownicy banku są mili ale chyba tylko po to aby Cię dokładnie wyskubać z kasy. Rok w rok trzeba było dostarczać różne dokumenty że to ty jesteś ubezpieczony i dom i wszystko jest na Bank. Jestem zawiedziony i wkurzony. Wpłacę im te pieniądze i zamykam konto, nie chcę mieć z tym bankiem nic wspólnego.
ZaletyBrak
WadyNic na korzyść klienta, aby był zadowolony
~Grazyna / 2023-08-27 18:05
Ocena: 1.00 / 5
Bankomaty non stop popsute.
Polikwidowane filie.
Bank ktory prężnie się rozwijał obecnie okrojony z placówek i posiadajacy przestarzałe bankomaty. Tragedia.
~Zniesmaczony / 2023-08-26 12:46
Ocena: 2.00 / 5
Bank robiacy ze wszystkim problemy nie mówiac juz ze jak chcesz zabrac kredyt to jest dramat. Brak indywidualnego podejscia do klienta tylko wszystko ksiazkowi. Przetwarzanie danych w biku jak zakonczyles kredyt ale miales opoznienie (rozne sytuacje zyciowe mogs sie zdarzyc) powyzej 60 dni jest niemozliwe. Inne banki smialo daly wpisy do czesci statystycznej ale ci twardo trzymaja sie zapisów a fakt jest taki ze nie musieli by. Nie polecam a najlepsze ze po zamknieciu konta i karty u nich wydzwaniaja z oferta kredytu mimo iz wczesniej odmowili przesuniecia wpisu negatywnego do czesci statystycznej w bik serio to kpina.
WadySame problemy i brak indywidualnego podejscia do klienta.
~To Go / 2023-08-24 15:06
Ocena: 1.00 / 5
Macie wiecznie problem z systemem kiedy trzeba składać wnioski z polisa o zabezpieczenie kredytu.
Ciągle człowiek traci czas na wasze "awarie". Za co kuźwa pobieracie opłaty????
Do chrzanu z waszym systemem.
~Monika / 2023-08-24 12:28
Ocena: 1.00 / 5
21 sierpnia chciałam wpłacić wpłatomatem 6500zł. Wpłatomat po zabraniu pieniędzy popsuł się i dostałam tylko karteczkę z dowcipnym "oops coś poszło nie tak". Zadzwoniłam na infolinię, złożyłam reklamację. Pieniędzy nie mam, a reklamacja ma być rozpatrywana przez 3 tygodnie. To jest szczyt bezczelności, bo przecież oni mają te pieniądze i wiedzą, że powinni je zwrócić. To nie 65 ani nawet nie 650zł. Dla większości osób 6500zł to już znacząca kwota. Za każdy dzień zwłoki powinni mi zapłacić odsetki.
~Leszek / 2023-08-24 11:29
Ocena: 5.00 / 5
Jestem bardzo zadowolony z produktów bankowych i obsługi w PKO SA w Świnoujściu. Pani była bardzo pomocna, profesjonalna, umiejąca doradzić i wyjaśnić wątpliwości. Jestem pod wrażeniem...dziękuję
ZaletyProfesjonalizm
WadyBrak
~beata / 2023-08-24 10:26
Ocena: 2.33 / 5
dodzwonienie sie do doradcy /konsultanta graniczy z cudem, probuje drugi dzien pod rzad po godzinie wciaz automat przekonuje mnie zeby zadzwonic w terminie pozniejszym zaznaczam ze mam kont ktore w nazwie ma VIP
Bank który nie zasługuje nawet na jedna gwiazdkę !
Obsługa dramat , bankomaty zatrzymujące 4 razy w miesiącu pieniądze a na zwrot drogi kliencie czekasz miesiąc - masakra !!!
Bank który bawi się na koszt własnych klientów !
Dla mnie ktoś powinien w końcu się tym zainteresować bi ludzie nie śpią na pieniądzach !!
~Eliza / 2023-08-22 12:28
Ocena: 1.00 / 5
Bardzo długie kolejki , czas oczekiwania do kasy ponad godzina .
ZaletyBrak
WadyCzas , brak wygody i klimatyzacji .
~Ewa / 2023-08-22 10:50
Ocena: 1.00 / 5
Brak zalet, długie terminy na wszystko, zapewne po to, by pobierać dodatkowe pieniądze, bo to jest jedyny powód. Dlaczego nie można od razu zrealizować dyspozycji przy okienku? Papierologia, biurokracja, bezsensownie długie terminy i brak pracowników. Niekompetentni.
~Anula / 2023-08-21 15:47
Ocena: 1.00 / 5
obsluga klienta w tym banku to jakis czarny humor. Nikt nie odbiera telefonow, napisalam na kontakt elektroniczny z zapytyniem jak mozna skontaktowac sie z bankiem w sprawie zrobienia terminu na wizyte, odpisano mi, ze mam sie zalogowac przez peopay lub pekao24, ale ja nie mam login, nie jestem klientem banku ale chce cos zalatwic na termin. NIE MA SZANS!!!
To jest jakis kompletny kosmos.
Za co ci ludzie dostaja pieniadze????
ZaletyNie ma zadnych zalet
WadyWad bez liku, obsluga klienta to kompletne zero!!!! ZERO!!
~andzia / 2023-08-18 16:42
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia.
Czekanie w kolejce w oddziale - ponad pół godziny (5 pracowników na ponad 10 okienek)
Utworzenie prostej dyspozycji - prawie godzina (bo system wolny, bo nie może znaleźć)
Czekanie na realizację dyspozycji - 2 miesiące.
Dodzwonić się do oddziału praktycznie nie było szans, na stacjonarny udało mi się wbić po miesiącu. Pani, która przyjmowała dyspozycję nie odebrała ani razu. Na infolinię nie ma szans się dodzwonić, za każdym razem konsultanci są zajęci i czas oczekiwania jest dłuższy niż zwykle.
Nie do uwierzenia, że ten bank ma jeszcze klientów.
~Rozczarowanie / 2023-08-18 11:47
Ocena: 1.67 / 5
Infolinia = tragedia, dodzwonić to się można szybciej ale do prezydenta niż do banku, dodatkowo często samoczynnie rozłącza podłączenie. Do czasu podpisania umowy wszystko w miarę sprawnie i przyjemnie, jednak po podpisaniu umowy rozczarowanie przy pierwszej racie. Pomimo dostarczenia wymaganych dokumentów rata nie pokrywała się z ofertą która była przedstawiona w banku. Reklamacja? Złożonych 5 reklamacji, każda przedłużona o czym informują w wiadomości bankowej aplikacji. Każda z reklamacji rozpatrzona z odpowiedzią odmowną, pomimo że przyznają się do błędu technicznego to nie poczuwają się do zadośćuczynienia. Czas odpowiedzi na reklamację od 3-5 miesięcy, pomimo że ustawowy mają do 60 dni. Nie można być zadowolonym z takiej obslugi i kontaktu już po zawarciu umowy z bankiem. Nie potrafię znaleźć zalet, pomimo wytężenia umysłu...
~Grzegorz / 2023-08-17 19:10
Ocena: 1.67 / 5
Brak możliwości dodzwonienia się na infolinię. 15 prób w ciągu dnia i wciąż komunikat, że wszyscy konsultanci są zajęci, a po 5 minutach czekania automatyczne rozłączenie. Dramat
~Aneta / 2023-08-17 14:52
Ocena: 1.33 / 5
Najgorszy bank.Pani w oddziale w Rumii na dziale kredytów, mowi że nie obsłuży bo jest zajęta, a za 2 dni jedzie na urlop. Mogę się umówić na audiencję może w przyszłym tygodniu!!!
~Alka / 2023-08-15 23:23
Ocena: 5.00 / 5
Jestem bardzo zadowolona z obsługi i bogatej oferty. Szybko, sprawnie, życzliwie.
~Monika / 2023-08-15 08:21
Ocena: 1.00 / 5
Dramat ! Sprawdzałam w jakim banku uzyskam kredyt w ING dostałam ofertę ,ale w Pekao była korzystniejsza propozycja dostałam wstępna zgodę bez sprawdzenia BIK po czym zaproszono mnie do oddziału gdzie byłam z 2 godziny pani zanim sprawdziła BIK drukowała masę kartek z moimi wyciągami po czym wyskoczyła jej decyzja negatywna. Procesowanie wniosku w tym banku to dramat wróciłam do domu i uzyskałam kredyt w ING całkowicie online.
Odradzam bank Pekao
ZaletyBrak
WadyNiemiła baba która mnie obsługiwała,masa formalności, stracony czas , sprawdzanie nik w oddziale
~Wwa / 2023-08-14 11:40
Ocena: 1.00 / 5
Aby uzyskać informację poprzez infolinię 519 222222 czekałam pół godziny. Po tym czasie oczekiwania poddałam się. Dramat.