Bank w ogóle nie trzyma się terminów przelewów. Sesje napisane są jasno a różnica w przelewach MIMO TO różni się nawet w DNIACH! Kiedy pierwsza sesja przychodząca jest o 11, pieniędzy należy spodziewać PO 17STEJ albo następnego dnia!
Obsługa w placówce to jakaś komedia. Wnioski online które rozpatrywane są według nich w 3 dni robocze, w rzeczywistości po dwóch tygodniach i upomnieniach ŁASKAWIE DZWONIĄ Z BANKU!
ZaletyBRAK.
WadyOBSŁUGA, SESJE PRZYCHODZĄCE
~Zawiedziona / 2018-07-12 19:53
Ocena: 3.00 / 5
Brak kontaktu z infolinią. W momencie awarii nikt na infolinii nie odbiera telefonu. W dniu dzisiejszym nie moglam zapłacić kartą kredytową. Trzy razy próbowałam i za każdym razem transakcja odrzucona. Nie wiem co się dzieje bo z nikim nie ma kontaktu. Muszę czekać do dnia jutrzejszego aby wejść do placowki i uzyskac jakieś informacje. Jak założyć konto albo wcisnąć kredyt to będą dzwonić nawet o 21 a jak odebrać telefon to nie ma kto. Miło jest ale w jedną stronę jak bank coś potrzebuje.
ZaletyZawsze miło jak chcą ludzie z infolinii coś sprzedać
WadyZachecaja do aplikacji mobilnych a często aplikacje nie działają.
~1111 / 2020-06-02 21:20
Ocena: 2.67 / 5
Od momentu nowego oprogramowania systemu pekao24 i peopay, mam zablokowany dostęp do konta. Pomocy brak.
~Aneta / 2020-07-14 19:24
Ocena: 2.67 / 5
Od jakiegoś miesiąca występują problemy z logowaniem do konta i to z różnych komputerów. Serwis nie odpowiada, przerywa połączenie po kilku minutach, bardzo często nie można się wcale zalogować, strasznie długo to trwa, Jakaś tragedia. Nie można przejść do innej zakładki. W starym serwisie to nie występowało
~Arek121 / 2020-04-26 05:20
Ocena: 2.67 / 5
Nieprzyjemna obsługa telefoniczną.
Mało jasne zadawane pytania.
Komplikacje w wyjaśnianiu spraw.
~Bbbb / 2024-06-29 13:52
Ocena: 2.67 / 5
Przez peopay wczoraj zakładałam konto PRZEKOZYSTNE - tragedia
Aplikacja się zawieszała i trzeba było o dnowa.Po jakieś godzinę udało się ale nie mogło mnie zweryfikować na podstawie zdjęcia dowodu osobistego i selfi. Zadzwoniłam na infolinię bardzo miła Pani poinformpeała mnie, że muszę iść do Banku. Ok.
Dzisiaj spróbowałam ponownie i za pomocą mObywatel i selfi się udało. Nawet umowę zawarłam.
Postanowiłam wejść na Pekao24 ale nie działa już kilka godzin. Co z tego że przepraszają o mówią slróbój ponownie.
To nie jest pierwszy bank gdzie zakładam konto drogą elektroniczną i tak skomplikowanego zakładania to nigdzie nie było. Już drugi dzień i nie mogę z konta korzystać
ZaletyŻadne skoro 2 dni zakładam konto i nic z tego nie wychodzi
WadyJak wyżej
~Była klientka / 2019-10-07 18:46
Ocena: 2.67 / 5
Pekao Mrągowo. Panie pracują jak za karę. Szczególnie jedna z pracownic odnosi się opryskliwie do klientów.
~Daria / 2023-08-09 13:41
Ocena: 2.67 / 5
Infolinia to jest jakiś żart. Kilka dni dzwoniłam i wszystko co słyszałam to że wszyscy konsultanci są zajęci i muszę zaczekać na wolnego. Podejrzewam że tych konsultantów w ogóle nie ma u nich.
~dawid781 / 2009-01-09 23:00
Ocena: 2.67 / 5
mam dośc stania w kolejkach kiedy pani w kasie pije sobie kawe, to jest smieszne- HAŃBA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!
~Der / 2023-05-31 15:20
Ocena: 2.67 / 5
Oferta? Na stronie i aplikacji, w porównaniu do oferty czterech innych banków wypada na drugim miejscu i to tylko dlatego, że ofertę dostałem w placówce partnerskiej a które, z racji tego że dostaje okres obniżonych kosztów, zaoferowało czasowo znacznie lepszą ofertę. Koszta, zbliżony poziom. Odsetki z kapitału? Praktycznie, nieistniejące w stosunku do kwoty. Prostota obsługi. Dobra aplikacja, rachunek spłaty a dyspozycji to dwa różne rachunki. Co do ostatniej kwestii, obsługa klienta to dramat. Odpowiadanie na ostatnią chwilę i to z informacją, w której znów każą mi czekać. Odpowiedzi z których nic nie wynika, i dwukrotne wprowadzenie w błąd. Rozłączenie się z wideorozmowy, i to na pewno nie z powodu mojego łącza i gówno odpowiedzi na czacie. Rozmowa jak z jakaś laską która ma cię ewidentnie w żoopie, a ty ciągle zagadujesz. Na telefonii nieco lepiej poza tym, że czekałem 27 minut na odbiór połączenia. Podsumowując- jestem klientem od 8 lat, i chyba ewakuuję się z tego banku.
Zalety-Oferta
- Aplikacja
Wady-Aplikacja
-Koszta
-NIE Obsługa klienta.
-
~Gosiek1403 / 2019-09-13 10:33
Ocena: 2.67 / 5
Od maja 2019 PEKAO SA zmienił układ prezentowanych transakcji na Wyciągach firmowych. Teraz wyciągi to straszy bałagan!!! Kiedyś operacje były w sposób uporządkowany - kwoty rosnąco , następnie malejąco. Byłam bardzo zadowolona z przejrzystości WB. Teraz jest CYRK!!! Wyciąg księguje się obecnie dwukrotnie dłużej i jest to bardzo, bardzo męczące. Na infolinii moją reklamację dot. przywrócenia pliku pdf WB do poprzedniej uporządkowanej wersji rozpatrzono - odmownie. Koleżance księgowej sugerowano nawet, że jak się nie podoba nawet drogę sądową !
Bank - beton żadne argumenty nie trafiają. Odnoszę wrażenie że dział techniczny nadzorujący takie zmiany zawalił coś i teraz nie może się wycofać. Może uda mi się nakłonić szefa do zmiany banku z lepszymi wyciągami.
Mam nadzieję że ktoś inteligentny w tym banku wreszcie rozwiąże powstały od maja 2019 problem w wyciągami firmowymi.... tylko czy ktoś taki w Banku PEKAO S.A tam pracuje??? i czyta takie uwagi klientów ?
WadyTotalny bałagan w prezentowanych operacjach na wyciągach firmowych od maja 2019.
Bank nie dał możliwości dostępu WB w pdf wg. starej dobrej wersji.
~jek56 / 2022-10-11 20:17
Ocena: 2.67 / 5
Nieco z innej strony. Małe stowarzyszenie, starsi panowie , dziadkowie , obrót 2-5 tys. rocznie, konto firmowe bezpłatne , przyjazne dla starszych osób bawiących się przeszłość i spotykających w teraźniejszości. I wszystko kręciło się bardzo pozytywnie. Dopóki ?... dopóty bank był własnością Włochów. Kiedy przejęli bank pOLSCY pREZESI (po wykupie przez pol. państwo) wszystko się zmieniło. Wprowadzono dziadkom opłaty w wysokości 90 zł/mies. w tym 50 zł z papierowy wydruk comiesięcznej historii (średnio 2-3 strony) , po który UWAGA !!! należało się zgłosić osobiście do banku (wersji poczta - nie było). Oczywista rzecz , że bank został spuszczony do ....a , znaleziono lepszy i bardziej umiarkowany w apetycie na kasę dziś już bardziej staruszków . Czasem jakiś gostek wydzwania z banku by założyć konto w Pko Sa. Nigdy , nigdy , przenigdy, na wieki wieków amen. Było to w 2019r., czy dzisiaj nam to czegoś nie przypomina ? Pozdr ...
ZaletyNa początku za włoskich prezesów bezpłatny, stabilny, normalny .
WadyNa końcu, od czasu polskich prezesów bezprzykładnie pazerny.
~Klient szarak / 2020-02-28 22:03
Ocena: 2.67 / 5
Przy pożyczce gotówkowej 3000zl bank wymaga całej historii z konta w innym banku. Nie wystarczają wpływy tylko zarządali pełnej historii z pół roku. A że wygenerowany plik z PKO BP miał 200 stron.. obsługa zdziwiona że aż tyle. Nie wiem po co takiej instytucji informacje gdzie i za ile kupuje mięso mielone czy ile tankuję do samochodu. Tragedia. Łatwiej w tym banku procesowałem kredyt hipoteczny. Tragedia... odnośnie obsługi...to w porównaniu do PKO BP jest przepaść na korzyść PKO BP...ofertowo na kredyty gotówkowe również.
~Krakus / 2020-05-20 16:40
Ocena: 2.67 / 5
Nie można od 2 dni zmienić stałego zlecenia. Po wpisaniu kodu z SMS pojawia się komunikat - brak połączenia.
ZaletyObsługa klienta bez zarzutu w siedzibie banku.
WadyNowe Pekao 24 jest gorsze od starego. Mało czytelne.
~Małgorzata / 2020-06-05 20:28
Ocena: 2.67 / 5
Nowa aplikacja działa tragicznie, cały czas się zawiesza, wyrzuca.I tak od klilku tygodni. czy ktoś wreszczie coś z tym zrobi?
Zaletynie widzę
~Mi / 2019-08-26 16:42
Ocena: 2.67 / 5
Bardzo długie kolejki do kasy, prawie zawsze otwarte jedno okienko. Czeka się za obsłużeniem 45-90minut
ZaletyMiła obsługa
WadyOtwarta prawie zawsze tylko jedna kasa
Czas oczekiwania na swoją kolei
~Mr.Robot / 2022-07-19 10:35
Ocena: 2.67 / 5
Tragedia, zdecydowanie nie polecam tego banku! Jak cała moja rodzina. Dodzwonić się koszmar 2h oczekiwania na połączenie i nic... Do tego ciągle problemy z aplikacją jak i u innych znajomych. Przestrzegam przed założeniem tutaj ...właściwie to czegokolwiek.
ZaletyPlus na akumulatorze w firmowym samochodzie. -BRAK
WadyJak wyżej.
~Patii / 2019-04-20 20:10
Ocena: 2.67 / 5
Wplacilam 13.04.pieniadze do wplatomatu spora sumę bo 2600 zł i.do tej pory nie mam ich na koncie. Złożyłam reklamację i mam czekać 14 dni. Zostałam bez środków na święta. A na infolinii każą być cierpliwym...
~Patrycja / 2022-03-31 21:18
Ocena: 2.67 / 5
Wzięłam w tym banku swój pierwszy kredyt.
Ogólnie z zamiarem spłaty w pierwszej w racie , tak również się stało, ba nawet został spłacony przed pierwsza rata. Na zwrot prowizji czekam ponad 2 miesiące. Reklamacje są rozpatrywane w ciągu jednego miesiąca. Dodatkowo po przyjęciu reklamacji dotyczącej prowizji mam czekać kolejne 14 dni na zwrot prowizji, śmiech na sali. Ostatni raz biorę w tym banku pożyczkę. Nie polecam :(
ZaletyAplikacja mobilna , łatwa w obsłudze
WadyZwlekanie z wypłata prowizji
~Piotr Li / 2024-03-04 11:57
Ocena: 2.67 / 5
Pekao SA to bank, który usiłuje wdrażać nowoczesne metody, ale za pomocą pracowników w oddziałach tkwiących w latach 80 ubiegłego wieku. Tacy ludzie się nie zmienią a ich podejście do klienta jest zawsze w stylu urzędnika pocztowego: klient to petent, ma być upodlony i ma czekać w kolejce i ogon pod siebie. Urzędnik w banku to PAN i WŁADCA a klient jest zawsze głupi.
Żeby nie było, że hejtuję - mam konta w kilku bankach, ale założyłem konto przekorzystne w Pekao SA z uwagi na atrakcyjną ofertę konta oszczędnościowego oraz lokatę w walucie USD. O ile założenie samego konta odbyło się w miarę sprawnie (internet,apka, selfie) to już wpłata gotówki w USD i założenie z niej lokaty to PIEKŁO!!!!! oddziału w Sulejówku ul Reymonta 43.
Pomimo, że umówiłem się na konkretną godzinę, z konkretną osobą to spędziłem w oddziale ponad godzinę przy nienawistnych obelgach ze strony starszych ludzi czekających już od 8:40 przed drzwiami oddziału. Oddział został otwarty dopiero po uporczywym naciskaniu dzwonka o godzinie 9:10
O ile wpłata gotówki odbyła się średnio sprawnie (osobna kolejka do kasy), to założenie lokaty w umówionym okienku to koszmar słusznie minionych lat: podpisywanie stosów, dokumentów, ankiety ryzyka inwestycyjnego, kopiowanie mojego dowodu osobistego na kserografie (co jest ponoć niedozwolone prawnie) i teksty, że jak mi się nie podoba to można nie zakładać lokaty.
Reasumując - pracownikom banku, a przynajmniej tego oddziału nie zależy na kliencie, klient jest traktowany jak intruz. Polecam, aby osoba odpowiedzialna za jakość obsługi klienta wsadziła swoje 4 litery w firmowy samochód z logiem żubra i sama się przekonała incognito jak wygląda nowoczesność w oddziale Pekao SA, ul. Rejmonta 43 w Sulejówku.
Ja w kazdym razie uciekam z tego banku jak mi się skończy lokata tj. za 3 miesiące
ZaletyCiekawa oferta konta oszczędnościowego i lokata walutowa
Wady1. Brak możliwości obsługi lokat przez internet i konieczność przyjazdu do oddziału
2. Tragiczny poziom obsługi ludności w oddziale ul. Rejmonta 43 Sulejówek - lata 80 XX wieku w rozkwicie
3. Brak szacunku do klienta, brak poszanowania dla jego czasu
4. Oddział jest czynny pon-pt od 9:00 do 16:30 - to jest może czas dla emerytów ale nie dla pracującego człowieka