strona 15 z 78
- « poprzednia
- 1 ...
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- nastepna »
-
~Sly / 2021-10-29 14:13
Dodatkowa opłata za wypłata gotówki w kasie banku wynosi 8 zł.
Niespodzianka.
Oceńcie sami. -
-
~Sweet Bird / 2023-02-01 22:05
Składałem reklamacje w zakresie podwójnego a nawet potrójnego naliczenia opłat od egzekucji. W praktyce pobrana kwota większa niż suma na rachunku. Pracownik BOK wprowadził w mnie w błąd. Na reklamacje pisemne zakłamywanie i stwarzanie wrażenia, że co innego było podstawą reklamacji. Na wszystko dowody. Pożegnałem się z bankiem. Nigdy więcej. ZaletyBankowość przez WWW była ok.WadyZakłamanie w odpowiedziach na reklamacje i inne. -
~Tom / 2022-11-19 19:23
Chwalą się wysokim % na koncie oszczędnościowym, ale po założeniu konta nie dotrzymują warunków umowy i oprocentowanie jest standardowe 2%. Reklamacje są olewane. ZaletyFajna apkaWadyObsługa reklamacji nie istnieje -
~tom / 2023-03-10 11:56
program polecam nie dziala to fikcja reklamacja 2 miesiące i dalej odwolanie Zaletykonto oszczednoscioweWadyslaba komunikacja -
~Valdi777 / 2018-08-04 15:40
Bardzo drogi i mało mobilny bank dla kont firmowych. Opłaty za byle usługę to jawna lichwa.
Brak dostępu do zadysponowania własnymi pieniędzmi od 20:do 8:00 oraz w weekendy.
Zero dostępu do swojej kasy przez internet. Mała ilość placówek a godziny otwarcia tylko dla emerytów.
Dobrze że z końcem roku zostawię ten bank żubrom.ZaletyBrakWadyTen bank to jedna totalna wada jeżeli chodzi o konta firmowe. -
~xxxnananaxxx / 2019-08-22 14:10
Bank w ogóle nie trzyma się terminów przelewów. Sesje napisane są jasno a różnica w przelewach MIMO TO różni się nawet w DNIACH! Kiedy pierwsza sesja przychodząca jest o 11, pieniędzy należy spodziewać PO 17STEJ albo następnego dnia!
Obsługa w placówce to jakaś komedia. Wnioski online które rozpatrywane są według nich w 3 dni robocze, w rzeczywistości po dwóch tygodniach i upomnieniach ŁASKAWIE DZWONIĄ Z BANKU!ZaletyBRAK.WadyOBSŁUGA, SESJE PRZYCHODZĄCE -
~Zawiedziona / 2018-07-12 19:53
Brak kontaktu z infolinią. W momencie awarii nikt na infolinii nie odbiera telefonu. W dniu dzisiejszym nie moglam zapłacić kartą kredytową. Trzy razy próbowałam i za każdym razem transakcja odrzucona. Nie wiem co się dzieje bo z nikim nie ma kontaktu. Muszę czekać do dnia jutrzejszego aby wejść do placowki i uzyskac jakieś informacje. Jak założyć konto albo wcisnąć kredyt to będą dzwonić nawet o 21 a jak odebrać telefon to nie ma kto. Miło jest ale w jedną stronę jak bank coś potrzebuje. ZaletyZawsze miło jak chcą ludzie z infolinii coś sprzedaćWadyZachecaja do aplikacji mobilnych a często aplikacje nie działają. -
~1111 / 2020-06-02 21:20
Od momentu nowego oprogramowania systemu pekao24 i peopay, mam zablokowany dostęp do konta. Pomocy brak. -
-
~Aneta / 2020-07-14 19:24
Od jakiegoś miesiąca występują problemy z logowaniem do konta i to z różnych komputerów. Serwis nie odpowiada, przerywa połączenie po kilku minutach, bardzo często nie można się wcale zalogować, strasznie długo to trwa, Jakaś tragedia. Nie można przejść do innej zakładki. W starym serwisie to nie występowało -
~Arek121 / 2020-04-26 05:20
Nieprzyjemna obsługa telefoniczną.
Mało jasne zadawane pytania.
Komplikacje w wyjaśnianiu spraw. -
~Bbbb / 2024-06-29 13:52
Przez peopay wczoraj zakładałam konto PRZEKOZYSTNE - tragedia
Aplikacja się zawieszała i trzeba było o dnowa.Po jakieś godzinę udało się ale nie mogło mnie zweryfikować na podstawie zdjęcia dowodu osobistego i selfi. Zadzwoniłam na infolinię bardzo miła Pani poinformpeała mnie, że muszę iść do Banku. Ok.
Dzisiaj spróbowałam ponownie i za pomocą mObywatel i selfi się udało. Nawet umowę zawarłam.
Postanowiłam wejść na Pekao24 ale nie działa już kilka godzin. Co z tego że przepraszają o mówią slróbój ponownie.
To nie jest pierwszy bank gdzie zakładam konto drogą elektroniczną i tak skomplikowanego zakładania to nigdzie nie było. Już drugi dzień i nie mogę z konta korzystaćZaletyŻadne skoro 2 dni zakładam konto i nic z tego nie wychodziWadyJak wyżej -
~Była klientka / 2019-10-07 18:46
Pekao Mrągowo. Panie pracują jak za karę. Szczególnie jedna z pracownic odnosi się opryskliwie do klientów. -
~Daria / 2023-08-09 13:41
Infolinia to jest jakiś żart. Kilka dni dzwoniłam i wszystko co słyszałam to że wszyscy konsultanci są zajęci i muszę zaczekać na wolnego. Podejrzewam że tych konsultantów w ogóle nie ma u nich. -
~dawid781 / 2009-01-09 23:00
mam dośc stania w kolejkach kiedy pani w kasie pije sobie kawe, to jest smieszne- HAŃBA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!! -
~Der / 2023-05-31 15:20
Oferta? Na stronie i aplikacji, w porównaniu do oferty czterech innych banków wypada na drugim miejscu i to tylko dlatego, że ofertę dostałem w placówce partnerskiej a które, z racji tego że dostaje okres obniżonych kosztów, zaoferowało czasowo znacznie lepszą ofertę. Koszta, zbliżony poziom. Odsetki z kapitału? Praktycznie, nieistniejące w stosunku do kwoty. Prostota obsługi. Dobra aplikacja, rachunek spłaty a dyspozycji to dwa różne rachunki. Co do ostatniej kwestii, obsługa klienta to dramat. Odpowiadanie na ostatnią chwilę i to z informacją, w której znów każą mi czekać. Odpowiedzi z których nic nie wynika, i dwukrotne wprowadzenie w błąd. Rozłączenie się z wideorozmowy, i to na pewno nie z powodu mojego łącza i gówno odpowiedzi na czacie. Rozmowa jak z jakaś laską która ma cię ewidentnie w żoopie, a ty ciągle zagadujesz. Na telefonii nieco lepiej poza tym, że czekałem 27 minut na odbiór połączenia. Podsumowując- jestem klientem od 8 lat, i chyba ewakuuję się z tego banku. Zalety-Oferta
- AplikacjaWady-Aplikacja
-Koszta
-NIE Obsługa klienta.
- -
~Gosiek1403 / 2019-09-13 10:33
Od maja 2019 PEKAO SA zmienił układ prezentowanych transakcji na Wyciągach firmowych. Teraz wyciągi to straszy bałagan!!! Kiedyś operacje były w sposób uporządkowany - kwoty rosnąco , następnie malejąco. Byłam bardzo zadowolona z przejrzystości WB. Teraz jest CYRK!!! Wyciąg księguje się obecnie dwukrotnie dłużej i jest to bardzo, bardzo męczące. Na infolinii moją reklamację dot. przywrócenia pliku pdf WB do poprzedniej uporządkowanej wersji rozpatrzono - odmownie. Koleżance księgowej sugerowano nawet, że jak się nie podoba nawet drogę sądową !
Bank - beton żadne argumenty nie trafiają. Odnoszę wrażenie że dział techniczny nadzorujący takie zmiany zawalił coś i teraz nie może się wycofać. Może uda mi się nakłonić szefa do zmiany banku z lepszymi wyciągami.
Mam nadzieję że ktoś inteligentny w tym banku wreszcie rozwiąże powstały od maja 2019 problem w wyciągami firmowymi.... tylko czy ktoś taki w Banku PEKAO S.A tam pracuje??? i czyta takie uwagi klientów ?
WadyTotalny bałagan w prezentowanych operacjach na wyciągach firmowych od maja 2019.
Bank nie dał możliwości dostępu WB w pdf wg. starej dobrej wersji. -
-
~jek56 / 2022-10-11 20:17
Nieco z innej strony. Małe stowarzyszenie, starsi panowie , dziadkowie , obrót 2-5 tys. rocznie, konto firmowe bezpłatne , przyjazne dla starszych osób bawiących się przeszłość i spotykających w teraźniejszości. I wszystko kręciło się bardzo pozytywnie. Dopóki ?... dopóty bank był własnością Włochów. Kiedy przejęli bank pOLSCY pREZESI (po wykupie przez pol. państwo) wszystko się zmieniło. Wprowadzono dziadkom opłaty w wysokości 90 zł/mies. w tym 50 zł z papierowy wydruk comiesięcznej historii (średnio 2-3 strony) , po który UWAGA !!! należało się zgłosić osobiście do banku (wersji poczta - nie było). Oczywista rzecz , że bank został spuszczony do ....a , znaleziono lepszy i bardziej umiarkowany w apetycie na kasę dziś już bardziej staruszków . Czasem jakiś gostek wydzwania z banku by założyć konto w Pko Sa. Nigdy , nigdy , przenigdy, na wieki wieków amen. Było to w 2019r., czy dzisiaj nam to czegoś nie przypomina ? Pozdr ... ZaletyNa początku za włoskich prezesów bezpłatny, stabilny, normalny .WadyNa końcu, od czasu polskich prezesów bezprzykładnie pazerny. -
~Klient szarak / 2020-02-28 22:03
Przy pożyczce gotówkowej 3000zl bank wymaga całej historii z konta w innym banku. Nie wystarczają wpływy tylko zarządali pełnej historii z pół roku. A że wygenerowany plik z PKO BP miał 200 stron.. obsługa zdziwiona że aż tyle. Nie wiem po co takiej instytucji informacje gdzie i za ile kupuje mięso mielone czy ile tankuję do samochodu. Tragedia. Łatwiej w tym banku procesowałem kredyt hipoteczny. Tragedia... odnośnie obsługi...to w porównaniu do PKO BP jest przepaść na korzyść PKO BP...ofertowo na kredyty gotówkowe również. -
~Krakus / 2020-05-20 16:40
Nie można od 2 dni zmienić stałego zlecenia. Po wpisaniu kodu z SMS pojawia się komunikat - brak połączenia. ZaletyObsługa klienta bez zarzutu w siedzibie banku.WadyNowe Pekao 24 jest gorsze od starego. Mało czytelne. -
~Małgorzata / 2020-06-05 20:28
Nowa aplikacja działa tragicznie, cały czas się zawiesza, wyrzuca.I tak od klilku tygodni. czy ktoś wreszczie coś z tym zrobi? Zaletynie widzę
strona 15 z 78
- « poprzednia
- 1 ...
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- nastepna »