Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PEKAO SA opinie

Ocena na podstawie 1548 opinii

1.83 / 5

  • Prostota obsługi
    1.79
  • Oferta
    1.85
  • Obsługa klienta
    1.81

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~nabity w PEKAO / 2023-09-22 15:32
    Ocena: 2.00 / 5
    Dot. działu kredytów hipotecznych. Obsługa Banku nastawiona tylko na targety i do czasu podpisania umowy bardzo pomocni. Przy dalszej obsłudze klienta nic z bankiem nie można załatwić. Opiekun, który został mi przypisany - nie odbiera telefonów. Trzeba zmienić swój numer, z którego się dzwoni na taki, którego jeszcze bank nie zna, żeby 'przypadkowo' się dodzwonić. Gdy sprawa ostatecznie nie zostaje załatwiona, bo wymaga kolejnej iteracji, to kolejna próba połączenia telefonicznego wymaga znowu zmiany nr telefonu.... .
    Postanowiłem w inny sposób uzyskać pomoc, tym razem na infolinii - bezskutecznie, przekierowują mnie do placówki banku (teoretycznie dowolnej), lecz sugerują, że najlepiej do "swojego" opiekuna.
    Skierowałem się do innej placówki banku z prośbą o zmianę opiekuna. Moją prośbę odrzucono, do czasu załatwienia tematu z obecnym opiekunem. Zapewniono mnie jednak, że jak już problem rozwiążę, to będę mógł skorzystać z usług nowej placówki.

    Tylko tak się zastanawiam w jakim celu, jak już może ktoś wreszcie się zlituje i rozwiąże mój problem to będę omijał ten bank szerokim łukiem, czego i Państwu życzę!

    PS ja tylko chcę dostarczyć dokumenty o zakończeniu budowy i zacząć spłacać kapitał swojego kredytu a nie tylko odsetki a czuję się jakbym grał w filmie znanego reżysera z lat 80tych ubiegłego wieku ;/
    Wadyobsługa
  • ~Wojciech / 2023-09-22 12:41
    Ocena: 5.00 / 5
    Profesjonalna obsługa i doradztwo przez Głównego Skarbnika banku PEKAO S.A. w Łomży. Pani od lat zawsze uśmiechnięta, posiadająca rozległą wiedzę, z której często korzystają pozostali pracownicy. Nie zdarzyło mi się przez lata, aby nie mogła zrealizować jakiejkolwiek transakcji. Oczywiście zawsze postara się rozwiać wszelkie wątpliwości.
    ZaletyOlbrzymią wiedzą, uprzejma, uczynna i miła dla klienta.
    WadyBrak
  • ~Milena / 2023-09-22 10:53
    Ocena: 5.00 / 5
    Rumia- wspaniała obsługa, szybko i powiedziane tak, by człowiek skorzystał a nie stracił, za co bardzo dziękuję Pani w oddziale Rumia. Aplikacja i strony banku chodza bez zarzutu, wszystko czytelne i bardzo proste. Przelewy i wpłaty wychodzą i wchodzą natychmiast (widzę to, sprawdzam). Jestem bardzo zadowolona
    Zaletysame zalety
    Wadybrak
  • ~Piotr Z. / 2023-09-21 21:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Niekompetentny bank.
    Przekaz wysłany do niemiec nie dotarł do odbiorcy.
    Reklamacja w banku do 35 dni roboczych.
    Zero zainteresowania rozwiązaniem problemu z przekazem.
    ZaletyZ E R O
    WadyPrzekaz nie dociera do odbiorcy
  • ~Robson / 2023-09-21 21:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenada wpłatomat w Żorach nie działa od poniedziałku. Podobno 24h i naprawia . Dziś czwartek to go odłączyli całkiem z prądu. W du... mają klienta by wpłacić pieniądze w wplatomscie. Dziennie mam jeździć po 20 km żeby zrobić wpłatę. Wplatomst Żory Rynek. W Tychach na Niepodległości i Wyszyńskiego to samo . Porażka z tym bankiem.
  • ~Xxxxxx / 2023-09-21 15:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam każdemu konta w tym banku. Pani w oddziale powiedziała mi że od wpłacania pieniędzy jest wpłatomat tak więc poszłam do wpłatomatu banku pekao SA i wpłatomat zabrał mi ponad 3 tysiące !!!! Wydał kartę i kwitek coś poszło nie tak zadzwoń na infolinię. Po złożeniu reklamacji nikt się sprawa nie interesuje czekam i czekam musiałam zapłacić karę za nieopłacenie rachunku w terminie, szczerze nie wiem co mam robić. Wydzwaniam na infolinię i dostaje informacje że prosimy o cierpliwość szlak człowieka trafia!!!!!
    ZaletyŻadne
    WadyOszuści
  • ~Wojtek / 2023-09-19 12:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank to PKO SĄ na ul. Tomasza w Krakowie ( rynek ) . Bardzo nie miła , nie rzetelna obsługa klienta szczególnie w hipotekach z laska Pan Płecki udziela
    Informacji bo czuje się lepszy od klienta . Jest mie kompetentny i chamowaty. Dzownilem w tej sprawie do centrali w Warszawie ! Skandal !!
  • ~Greg / 2023-09-15 12:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Infolinia to jakaś pomyłka. Przez 2 dni się nie dodzwoniłam do konsultanta. Mam wrażenie, że obsługa zatrzymała się na jakimś etapie i jest niekompetentną w tym co robi. Nie nadąża lub nie jest nabieżąco z przepisami, a boi się konsultować ze zwierzchnikami.
    ZaletyBrak
    WadyBrak kompetencji u pracowników i chęci do załatwienia problematycznych spraw.
  • ~loan / 2023-09-14 18:55
    Ocena: 5.00 / 5
    I am a private money lender that give out fast cash no collateral required. all cash amounts and currencies, if interested TO started no matter your location (WhatsApp) number +918131026914 or email pacificlanding350@gmail.com Pacific landing Services Mr. Gupta Dwyer.
  • ~K / 2023-09-14 16:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Niemożliwe jest dodzwonienie się na infolinię o żadnej porze,z każdą bzdeta trzeba chodzić do oddziału. Oddział otwarty do 17 po czym jest 1 otwarte okienko na tłum ludzi którzy próbują cokolwiek załatwić po pracy. Tragedia
  • ~OdradzamPekao / 2023-09-13 15:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank z jakim miałem do czynienia. Nie ma możliwości dodzwonienia się na infolinie, czekanie w kolejce po 40-50 minut. Po napisaniu wiadomości wewnątrz systemu bankowego brak odpowiedzi od tygodnia.
    W jaki sposób można tutaj cokolwiek załatwić, jeżeli nie da się skontaktować z bankiem i uzyskać niezbędnych informacji?
  • ~Paweł / 2023-09-12 21:19
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo fajny bank załatwienie pożyczki przez a0likacje czy też infolinię super proste wszystko jasne i zrozumiałe, bardzo proste zasady i nie wielki procent.Bardzo wysika jakość obsługi oraz bezpieczeństwa banku i jego klientów.Cieszę się że od 20 lat bank nie zmienia się na gorsze a wychodzi na przeciw do klienta.Posiadanie konta u państwa to czysta przyjemność wiem że można wam zaufać i nigdy się nie zawiodłem.
    ZaletyBardzo prosta obsługa
    WadyOdrobinę wysokie opłaty.
  • ~Zniesmaczony / 2023-09-12 20:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam ten Bank. Łamią prawo, brak winnych. A doczekać się na odpowiedź w sprawie reklamacji graniczy z cudem. Wszystko, co złe jest w tym Banku.
    Zaletybrak
    WadyCały Bank jest jedną wielką pomyłką
  • ~Wojciech / 2023-09-12 09:34
    Ocena: 3.67 / 5
    pragnę tą drogą serdecznie podziękować pracownikom obsługi kredytowej w ramach bankowej infolinii ( a zwłaszcza Pani A.S.) za udzieloną mi pomoc przy otrzymaniu szybkiej pożyczki finansowej. Życzliwość łatwość nawiązania kontaktu oraz pełny profesjonalizm w czasie rozmowy pozwalał mi szybko podjąć decyzje w zakresie warunków na jakich mogła zostać zawarta umowa a także na jakich można ją rozwiązać.
    Zaletyszybkość i profesjonalizm
    Wadynie mam
  • ~Anna / 2023-09-12 06:18
    Ocena: 1.67 / 5
    Dodzwonić się na infolinie graniczy z cudem !!!1,5 dnia straciłam na połączenia i z nikim nie udało się połączyć !!!! Ponoć infolinia całodobowa a wiecznie słyszę ze wszyscy konsultanci są zajęci !!! Kpina !!!
  • ~Igor / 2023-09-11 15:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Wszystko co najgorsze jest w tym banku. Na 20 telefonów odebrali 2 a sprawa nadal nie wyjaśniona. ODRADZAM !!!!!
    ZaletyBrak
    WadyWszystko od konta zwykłego po kredyt hipoteczny
  • ~Wojciech / 2023-09-09 10:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem skazany trochę przez klienta na ten bank. Najpierw żeby złożyć papiery donuruchonia kredytu czeka się ponad tydzień, a potem na samo uruchomienie bank ma 14dni. Czyli ponad 3 tygodnie bezsensownego czekania. Oni muszą skończyć jak Poczta Polska która żyje z wyprzedaży majątku. Relikt czasów słusznie minionych albo jako że Państwowy obecnie, wracający do czasów słusznie minionych z poziomem obsługi.
    ZaletyNie udało mi się zlokalizować
    WadyPosiadanie klienta w du…
  • ~Mac Jay / 2023-09-06 19:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Tylko dlatego, że doradca z pośrednictwa kredytowego, był w stanie ze względów formalnych, załatwić kredyt w pekao lub ing (podkusilo mnie na pekao niestety) wszedłem we wspolprace z tym reliktem minionej epoki.
    Ile nerwów, straconego czasu, na walke o swoje. Wrzesień 2023 r.inflacja spada od pół roku, NBP obniża stopy, a bank pekao podnosi oprocentowanie z 9 na 10%. Rata wzrasta o 10%, mimo ze zgodnie z tendencja, juz raz ja obnizyli. Mysli człowiek, no w koncu znowu obniża a tu jeps! Rata wyzsza niz w szczycie inflacji. Na infolinię dodzwonilem sie za trzecim razem po lacznie 53min.czekania.
    Los mnie pokaral tym bankiem. Konto takie pomicne, ze za wyplate 6.000 z euronetu (wyplata dla ekipy remontowej) bank potracil sobie 120zl!
    Nigdy nie miałem takich nerwów z Aliorem, w którym mam konto od 10lat.
    Reklamacje rozpatrywali przez 5miesiecy, chociaz to bylo bezprawne. I jeszcze bylo po drodze kilka stresujacych historii, ale nie mam siły juz o tym pisać.
    Z własnej woli nikomu bym nie polecił.
    ZaletyŻadnej nie znalazlem
  • ~Franio 16 / 2023-09-05 14:14
    Ocena: 2.33 / 5
    Dziś pojechałem do banku żeby wypłacić w kasie emeryturę ( zgodnie z twierdzeniem pracownika banku jeśli komornik zrobił zajęcie konta to mimo iż ustawa jasno określa,że świadczenia socjalne itp nie podlegają zajęciu tak jak miesięczna kwota wolna tj 2700zł bank zablokował mi konto). Emerytura wpłynęła na konto o godz 11.00 ja w banku byłem o godz.12,30 dowiedziałem się że nie mogę wypłacić pieniędzy bo brak potwierdzenia z komórki która zajmuje się zajęciami kont. Na moje pytanie to októrej mogę dokonaĉ wypłaty, usłyszałem, że za około 3 godziny tj około godz.15,30 .
    Parodią jest to że konto nazywa się "Przekorzystne". Pytanie dla kogo? Napewno nie dla klienta.
    WadyBrak wiedzy o przepisach obowiązujących oraz dowola ich interpretacja przez pracowników banku.
  • ~Dorota / 2023-09-04 11:24
    Ocena: 1.33 / 5
    Wszystko ok przy otwarciu konta. Przy zamknięciu przepytywanie, a dlaczego, a po co, przecież konto darmowe. Przelew większej kwoty na inne konto wymaga dodatkowego zatwierdzenia, na które czekam trzeci dzień. Za wykonanie go w kasie opłata 10 zł. W kasie działają 4 stanowiska, jedno obsługuje, a w kolejce 11 osób. Jedna pani nie zwraca w ogóle uwagi na kolejkę, druga liczy torby drobnych, trzecia stuka zapamiętale w klawiaturę. 40 minut czekania. PORAŻKA. I to ganianie ludzi od stanowiska obsługi do kasy i z powrotem. Po co?!
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2031
PEKAO SA
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1548
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1220
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 983
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.77, ilość opinii: 954
PKO Bank Polski
Ocena: 2.73, ilość opinii: 909
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4703
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4504
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3967
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3034