Odradzam ten Bank. Łamią prawo, brak winnych. A doczekać się na odpowiedź w sprawie reklamacji graniczy z cudem. Wszystko, co złe jest w tym Banku.
Zaletybrak
WadyCały Bank jest jedną wielką pomyłką
~Wojciech / 2023-09-12 09:34
Ocena: 3.67 / 5
pragnę tą drogą serdecznie podziękować pracownikom obsługi kredytowej w ramach bankowej infolinii ( a zwłaszcza Pani A.S.) za udzieloną mi pomoc przy otrzymaniu szybkiej pożyczki finansowej. Życzliwość łatwość nawiązania kontaktu oraz pełny profesjonalizm w czasie rozmowy pozwalał mi szybko podjąć decyzje w zakresie warunków na jakich mogła zostać zawarta umowa a także na jakich można ją rozwiązać.
Zaletyszybkość i profesjonalizm
Wadynie mam
~Anna / 2023-09-12 06:18
Ocena: 1.67 / 5
Dodzwonić się na infolinie graniczy z cudem !!!1,5 dnia straciłam na połączenia i z nikim nie udało się połączyć !!!! Ponoć infolinia całodobowa a wiecznie słyszę ze wszyscy konsultanci są zajęci !!! Kpina !!!
~Igor / 2023-09-11 15:35
Ocena: 1.00 / 5
Wszystko co najgorsze jest w tym banku. Na 20 telefonów odebrali 2 a sprawa nadal nie wyjaśniona. ODRADZAM !!!!!
ZaletyBrak
WadyWszystko od konta zwykłego po kredyt hipoteczny
~Wojciech / 2023-09-09 10:57
Ocena: 1.00 / 5
Jestem skazany trochę przez klienta na ten bank. Najpierw żeby złożyć papiery donuruchonia kredytu czeka się ponad tydzień, a potem na samo uruchomienie bank ma 14dni. Czyli ponad 3 tygodnie bezsensownego czekania. Oni muszą skończyć jak Poczta Polska która żyje z wyprzedaży majątku. Relikt czasów słusznie minionych albo jako że Państwowy obecnie, wracający do czasów słusznie minionych z poziomem obsługi.
ZaletyNie udało mi się zlokalizować
WadyPosiadanie klienta w du…
~Mac Jay / 2023-09-06 19:51
Ocena: 1.00 / 5
Tylko dlatego, że doradca z pośrednictwa kredytowego, był w stanie ze względów formalnych, załatwić kredyt w pekao lub ing (podkusilo mnie na pekao niestety) wszedłem we wspolprace z tym reliktem minionej epoki.
Ile nerwów, straconego czasu, na walke o swoje. Wrzesień 2023 r.inflacja spada od pół roku, NBP obniża stopy, a bank pekao podnosi oprocentowanie z 9 na 10%. Rata wzrasta o 10%, mimo ze zgodnie z tendencja, juz raz ja obnizyli. Mysli człowiek, no w koncu znowu obniża a tu jeps! Rata wyzsza niz w szczycie inflacji. Na infolinię dodzwonilem sie za trzecim razem po lacznie 53min.czekania.
Los mnie pokaral tym bankiem. Konto takie pomicne, ze za wyplate 6.000 z euronetu (wyplata dla ekipy remontowej) bank potracil sobie 120zl!
Nigdy nie miałem takich nerwów z Aliorem, w którym mam konto od 10lat.
Reklamacje rozpatrywali przez 5miesiecy, chociaz to bylo bezprawne. I jeszcze bylo po drodze kilka stresujacych historii, ale nie mam siły juz o tym pisać.
Z własnej woli nikomu bym nie polecił.
ZaletyŻadnej nie znalazlem
~Franio 16 / 2023-09-05 14:14
Ocena: 2.33 / 5
Dziś pojechałem do banku żeby wypłacić w kasie emeryturę ( zgodnie z twierdzeniem pracownika banku jeśli komornik zrobił zajęcie konta to mimo iż ustawa jasno określa,że świadczenia socjalne itp nie podlegają zajęciu tak jak miesięczna kwota wolna tj 2700zł bank zablokował mi konto). Emerytura wpłynęła na konto o godz 11.00 ja w banku byłem o godz.12,30 dowiedziałem się że nie mogę wypłacić pieniędzy bo brak potwierdzenia z komórki która zajmuje się zajęciami kont. Na moje pytanie to októrej mogę dokonaĉ wypłaty, usłyszałem, że za około 3 godziny tj około godz.15,30 .
Parodią jest to że konto nazywa się "Przekorzystne". Pytanie dla kogo? Napewno nie dla klienta.
WadyBrak wiedzy o przepisach obowiązujących oraz dowola ich interpretacja przez pracowników banku.
~Dorota / 2023-09-04 11:24
Ocena: 1.33 / 5
Wszystko ok przy otwarciu konta. Przy zamknięciu przepytywanie, a dlaczego, a po co, przecież konto darmowe. Przelew większej kwoty na inne konto wymaga dodatkowego zatwierdzenia, na które czekam trzeci dzień. Za wykonanie go w kasie opłata 10 zł. W kasie działają 4 stanowiska, jedno obsługuje, a w kolejce 11 osób. Jedna pani nie zwraca w ogóle uwagi na kolejkę, druga liczy torby drobnych, trzecia stuka zapamiętale w klawiaturę. 40 minut czekania. PORAŻKA. I to ganianie ludzi od stanowiska obsługi do kasy i z powrotem. Po co?!
~Milena / 2023-09-02 20:19
Ocena: 5.00 / 5
Konto mam od miesiąca, również lokatę, jestem bardzo zadowolona. Strony chodzą szybko, autoryzacje i potwierdzenia też. Kontakt z obsługą bez problemu. Mieszkam w Rumi, mam nadzieję, że obsługa F2F też będzie super, o czym Wam napiszę ;)
Zaletywszystko działa szybki i jak należy
Wadynie stwierdzam żadnych wad
~Gigachad / 2023-09-02 10:09
Ocena: 1.67 / 5
Ten bank to porażka i to totalna. Nie da się skorzystać z dwu promocji i nikt k tym nie powiedział, nawet Pani w oddziale oczywiście przypisali mnie do promocji na której mniej stracą czyli przez polecenie. Ponadto, płaci się 7 zł za przelew z konta oszczędnościowego na ror co jest absolutnym ewenementem. Jedynie chyba za przelew z aplikacji mobilnej nic się nie płaci i znów nikt o tym nie powiedział itp. Prze potężnie tragiczny bank, zostaje ze względu na obligacje.
ZaletyObligacje skarbowe
WadyCała reszta i osoby pracujące w oddziale nie wiedzące po co tam są. Setki telefonów w sprawie pożyczek, wystarczy źle kliknąć coś w apce xd
~Juraj16 / 2023-09-01 23:03
Ocena: 3.00 / 5
Oferta na początku wydaje się zachęcająca i ciekawa. Gorzej jak zaczynają się jakieś problemy.
W moim przypadku problem powstał,gdy komornik sądowy przesłał do banku pismo o egzekucję .
Bank nie zwracając uwagi że kwoty 500+, alimenty itp ustawowo są wolne od zajęć zajął całą kwotę znajdującą się na koncie tj.także 500+,część alimentów.
Wytłumaczono mi że bank widzi saldo na rachunku I nie jest w stanie rozstrzygnąć co to za środki. Ironic Polegate na tym, że 2 dni przed zajęciem
ZUS przesłał na konto 500zł zaznaczyć że jest to świadczenie 500+.
Ten bank nie rozumie także co to jest kwota wolna od zajęcia (2700zł). W rozmowie usłyszałem,że ewentualnie jak przyjadę do banku to w kasie będę mógł wypłacić kwotę świadczenia natomiast ani przy pomocy karty bankomatowej ani przez bankowość internetową nic nie załatwię.
W banku PKO BP takich problemów nie ma.
Świadczenia socjalne oraz kwota wolna od zajęcia są przestrzegane,a blokadzie podlegają środki ponad kwotę wolną od zajęć tj 2700zł bez zajmowania świadczeń socjalnych
~Hania / 2023-09-01 21:12
Ocena: 1.00 / 5
Jeśli ktoś potrzebuje czegoś innego niż pozyczka to mają cię gdzieś.
ZaletyBrak
WadyNie przeszkoleni pracownicy
~Eleon / 2023-09-01 18:14
Ocena: 3.33 / 5
Bank traktuje zwykłego klienta jak Łazarza ,proponują mało ofert ludzie nie zamożni mają mało ofert albo bardzo niskie kredyty bo przecież biedaka nie będzie stać na większy kredyt .Dam przykład mój mąż ma w innym banku kredyt i zaproponowali mu przy takich dochodach jak moje dwa razy większy kredyt.Nawet bank w którym sama wplacam sobie pieniądze na konto ma dla mnie ofertę lepsza niż PKO SA gdzie mam wpływu z tytułu wynagrodzenia.Porazka
ZaletyMiła obsługa
WadySłabe oferty dla przeciętnie zarabiającego człowieka
~Karolina / 2023-09-01 15:11
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam zakaldac tam konta. Najgorsze te koeljki pol dnia trzeba stracic aby zalatwic co sie chce. Obsluga nie mila. Nie potrafia cenic czasu drugiej osoby. W jednej sprawie musialam chodzic 3 razy i czekac 1.5h. Nie polecam!
ZaletyBrak
WadyNie polecam
~Marek / 2023-09-01 15:06
Ocena: 1.00 / 5
Zeby zamknac konto trzeba 5 razy chodzic obsluga nie wie co robic kolejki po godzinie , robia z człowieka idiote zeby biegac szukac nie wiadomo czego .
ZaletyNie ma żadnych zalet
WadyNie miła obsługa
~user / 2023-08-31 22:50
Ocena: 1.00 / 5
Bardzo zle warunki, regulaminy, procedury. Jeszcze z 2 lata temu banki prosily sie o klienta a teraz gardza czlowiekiem. Ludzie powinni wyplacac pieniadze z banku a na kontach zostawiac najmniej jak sie da.
~mg / 2023-08-31 17:47
Ocena: 4.00 / 5
W przypadku problemów polecam kontakt z Panem Mardnem Radziszewskim. Pan Marcin z dużym zaangażowaniem zajął się moją sprawą, okazal mi wiele cierpliwości i cały czas pozostawał w kontakcie. Bardzo mu za to dziękuję.
ZaletyFachowość i życzliwy stosunek do klienta.
~Pikolina / 2023-08-30 18:16
Ocena: 1.00 / 5
Pięć wizyt w oddziałach aby przelać na konto w innym banku. Odrzucona reklamacja usługi przez centrale Banku. I dalej nie zrealizowana usługa przelewu z konta zmarłego- oczywiście po postępowaniu spadkowym, że wszyszytkimi dokumentami- czy ktoś płacił prowizję od spadku? W tym banku jest! Fatalna obsługa i warunki dla klienta ( w Siedlcach siestoi przy prlowskim okienku). Wina oprogramowania że ci pracownicy tak żmudnie wklikuja dane? Nigdy nikomu nie pochwalę tego banku.
ZaletyBrak
WadyCzarna dziura
~Bożena / 2023-08-30 15:38
Ocena: 5.00 / 5
miła i błyskawiczna obsługa, obsługa dobrze nastawiona do swojej pracy, bardzo polecam :)
Zaletykomunikatywność
Wadynie ma
~Marcin / 2023-08-30 07:21
Ocena: 1.00 / 5
Niestety bank spoznia sie z kredytem hipotecznym deweloper zacznie mi naliczac karne odsetki obiecany kredyt mialem pod koniec sierpnia,jestem bardzo niezadowolony z tak powolnego dzialania banku