Mam wrażenie że infolinia nie istnieje. Przed chwilą próbowałem się skontaktować z bankiem, czekałem 2h i połączenie zerwało. Niemniej jednak PEKAO jako jeden z nielicznych banków oferuje konta walutowe osobą niepełnoletnim. Niestety ten plus jest przysłonięty dużą wadą - żeby cokolwiek zrobić trzeba jechać z rodzicem do placówki. Co jest szczególnie uciążliwe w mojej sytuacji gdzie mieszkamy poza granicami Polski. Rodzic nie może zlecić etc. czegokolwiek związanego z dzieckiem przez panel rodzica/pekao24. W samym banku panuje dezinformacja, konsultant na infolinii podaje inne informacje niż pracownik oddziału i vice versa
ZaletyKonta walutowe poniżej 18 lat
Karta wielowalutowa -//-
WadyNiesamowicie długie czasy oczekiwania na infolinii
Rodzic musi jechać z podopiecznym aby złożyć jakąkolwiek dyspozycji - nie da się tego zrobić online
Dezinformacja i niedoinformowanie wśród pracowników
~Diana / 2016-07-27 14:51
Ocena: 3.00 / 5
Jestem niezmiernie zadowolona z obsługi i kultury pracowników, niezależnie od tego czy telefonicznie czy osobiście, zawsze spotykałam się z życzliwością. Prostota obsługi? Jak wszędzie, dużo biadolenia, informowania etc, nie narzekam, nie chwalę. Ale najistotniejszą kwestią jaka do mnie przemawia, żeby pożegnać się z tym bankiem jest fakt, że nie ma przelewów ekspresowych, żeby i kosztowały 10zł. Są sytuacje które wymagają szybkiego przesłania pieniędzy, ten bank jest daleko w tyle. Właśnie dlatego zamierzam się z nim rozstać w najbliższym czasie.
ZaletyMiła obsługa
WadyBRAK MOŻLIWOŚCI WYKONANIA PRZELEWÓW EKSPRESOWYCH
~gość / 2021-05-29 19:37
Ocena: 3.00 / 5
Do tej pory ok ale ta nowa witryna czy jak to zwał to koszmar małe literki dużo ramek do tej pory miałem przed oczami przelew który wysyłałem teraz mam stronę gazety w gąszczu której umieszczono malutkie rubryczki rozmywające się z tekstem jeśli to postęp to chyba do tyłu
~Grzegorz / 2023-05-07 22:31
Ocena: 3.00 / 5
Za wpłatę 600Euro przy okienku opłata 2 Euro. Przy wypłacie to samo. Zwykły haracz, bo wplatomatu walutowego nie ma. Bank w Sochaczewie.
~Ja / 2018-11-25 10:28
Ocena: 3.00 / 5
Gdy potrzebowałam gotówki w czerwcu to jej nie dostałam, bo moje pieniądze wpływające co miesiąc na konto (walutowe) były jakieś nie takie. Kredyt wzięłam w innym banku. Teraz dwa razy w miesiącu dostaję esmesy, że mają przygotowane dla mnie super okazjonalne pożyczki. Tylko, że teraz nie potrzebuje pieniędzy. Zastanawiam się czy to bank jest dla ludzi, czy ludzie dla banku. No i ciągle zwiększający się koszt utrzymania konta. Chyba pora zmienić bank
ZaletyNie widzę
WadyNapisałam wyżej co mi się nie pidoba
~Ja / 2022-05-06 17:28
Ocena: 3.00 / 5
Jestem długim klientem ,kantor tragedia , dymanie klienta , dużo dodatkowych opłat w ostatnim czasie . Trzeba zmieniać bank , naszczescie są z lepszymi propozycjami,
ZaletyDotychczas było ok
WadyKonto walutowe powiązane z kantorem tragedia
~Juraj16 / 2023-09-01 23:03
Ocena: 3.00 / 5
Oferta na początku wydaje się zachęcająca i ciekawa. Gorzej jak zaczynają się jakieś problemy.
W moim przypadku problem powstał,gdy komornik sądowy przesłał do banku pismo o egzekucję .
Bank nie zwracając uwagi że kwoty 500+, alimenty itp ustawowo są wolne od zajęć zajął całą kwotę znajdującą się na koncie tj.także 500+,część alimentów.
Wytłumaczono mi że bank widzi saldo na rachunku I nie jest w stanie rozstrzygnąć co to za środki. Ironic Polegate na tym, że 2 dni przed zajęciem
ZUS przesłał na konto 500zł zaznaczyć że jest to świadczenie 500+.
Ten bank nie rozumie także co to jest kwota wolna od zajęcia (2700zł). W rozmowie usłyszałem,że ewentualnie jak przyjadę do banku to w kasie będę mógł wypłacić kwotę świadczenia natomiast ani przy pomocy karty bankomatowej ani przez bankowość internetową nic nie załatwię.
W banku PKO BP takich problemów nie ma.
Świadczenia socjalne oraz kwota wolna od zajęcia są przestrzegane,a blokadzie podlegają środki ponad kwotę wolną od zajęć tj 2700zł bez zajmowania świadczeń socjalnych
~Klaudia / 2023-11-16 19:57
Ocena: 3.00 / 5
Widać że bank stara się nadążyć za konkurencją i wyjść na przeciw oczekiwaniom klientów, jednak według mnie długa jeszcze droga. Wcześniej bardzo słabo wypadała obsługa bezpośrednia, teraz widać duży postęp w tej sprawie ale infolinia to jakaś porażka, wprowadzają w błąd klientów, nie potrafią w większości przypadków pomóc zdalnie i nie mają wiedzy w temacie na który się wypowiadają. Mam wrażenie że to jacyś uczniowie albo stażyści bez znajomości zagadnień bankowych
ZaletyPoprawa obsługi bezpośredniej
WadyInfolinia
~Klient / 2021-05-26 12:10
Ocena: 3.00 / 5
Nie mam nic do zarzucenia samemu bakowi jaki obsłudze banku, Jednak aplikacja mobilna jak i sama strona internetowa to tragedia nie zdarzyło mi się ani razu żebym mógł się zalogować do aplikacji bez problemu za każdym razem kiedy chcę coś sprawdzić czy wykonać którąś z zachwalanych przez bank czynności na mobilnej aplikacji wyskakuje informacja o pracach serwisowych lub innym błędzie.
Bank jako bank ok ale nad mobilnością radzę popracować. Ciężko ocenić.
ZaletyObsługa
Niskie koszty
WadyAplikacja peopay
Pekao 24
~Kowalski / 2022-03-14 13:02
Ocena: 3.00 / 5
Dzisiaj PEKAO SA mnie mocno zaskoczyło - chciałem zapłacić szybkim przelewem, (przelew był poniżej limitów, ważna była każda minuta), a tu dostaję info, że w celu potwierdzenia transakcji będzie do mnie jeszcze dzwonił konsultant. Takie szybkie przelewy to ja mam w nosie.
~Lidia / 2021-05-29 21:08
Ocena: 3.00 / 5
Dzisiaj zamöwiłam produkt z allegro ,za który niestety nie udało mi się zapłacić .Nie przekierowało mnie do mojego banku z powodu prac serwisowych .Zbyt często są prowadzone takie prace A szczególnie w weekendy ,kiedy to mamy czas na zamówienia internetowe .Jestem zawiedziona i wkurzona ,bo nigdy w takich sytuacjach nie wiem czy to nie przypadkiem atak na moje konto .
ZaletyBez opłat
WadyNie stosowanie się do uwag klientów i opini
~Maciej / 2024-03-21 13:40
Ocena: 3.00 / 5
INFOLINIA MASAKRA !!!! Trzeba wisiec na telefonie i w koncu bez rezultatu! Bardzo cięzko sie skontaktowac! Graniczy to z cudem!
~Magda / 2022-08-10 14:01
Ocena: 3.00 / 5
Powinni lepiej szkolić pracowników infolini, bo to jest jakaś porażka. Pani przez 15 minut nie potrafiła mi powiedzieć gdzie mam kliknąć, żeby zwiększyć limit płatności blikiem. !5 minut..... i cały czas" proszę chwile poczekać, prosze poczekać, a jeszcze raz mogę Pani dane". No ludzie..... Szybciej sama znalazłam niż doczekałam odpowiedzi od pracownika banku.
~Małgorzata / 2022-08-05 19:02
Ocena: 3.00 / 5
Aplikacja banku jest niesprawna. Przy większości rzeczy kręci się kółeczko w nieskończoność.
ZaletyMiła obsługa
Wadyźle działająca aplikacja na telefon
~Marcin / 2020-07-29 20:48
Ocena: 3.00 / 5
Jestem już u nich ponad 5 lat skorzystałem przez wirusa zawieszeniem na dwa miesiące raty i właśnie za to że zawiesiłem kredyt nie duży 680 zł na miesiąc ale przez to że zawiesiłem kredytu nie dostanę nic nie dbają o stałych klientów tak samo jest w pracach i telefoniach komórkowych najważniejsi są nowi klienci
~Marzanna / 2021-02-24 16:03
Ocena: 3.00 / 5
Bank na wniosek komornika zablokował mi konto...chodziło o 48 zł nie,aplaconego mandatu...miało to miejsce 5 lutego...tego samego dnia wpłaciłam re pieniądze komornik wyslal pismo do banku i zaczęła się droga przez mękę...Na infolinii nikt nie umiał nic powiedzieć czemu konto jest nieodblokowane i tak mijał dzień za dniem...dopiero dzisiaj 24 lutego bank łaskawca odblokował mi konto...dodam jeszcze że komornik interweniował w tej sprawie wielokrotnie...to jakaś paranoja...a jeśli ktoś przebywałby za granicą i bank zablokowalby mu konto no to trzeba umrzeć z głodu...
ZaletyZadnychwszystko
WadyWszystko co mozliwe
~Michu / 2023-06-22 10:27
Ocena: 3.00 / 5
Konto zamknięte, a opłaty naliczane. Nijak nie można się dowiedzieć dlaczego, bo nawet pracownicy banku mają zawiązane ręce, dzwonią po różnych centralach czy po koleżankach a i tak nikt nie potrafi nic powiedzieć dlaczego tak się stało tylko płać. Nie ma gwarancji że jak zapłacę to konto będzie zamknięte.
ZaletyZadnych
WadyHaczyki w każdej umowie
~Monika / 2021-02-24 17:06
Ocena: 3.00 / 5
Bank się wyróżnia ale niestety w tym negatywnym sensie. Opłaty praktycznie za wszystko , wieczny problem z zalogowaniem do bankowości elektronicznej, przelewy idą chyba piechotą. Na infolini nie można praktycznie nic załatwić bo w jakiej sprawie nie dzwonić nikt nic nie wie. Szkoda że jeden z najstarszych Banków w Polsce nie dba wogole o klienta. Otworzyłam niedawno konto w ING i różnica jest kolosalna. Żadnych problemów.
ZaletyMiła obsługa w oddziałach.
WadyOpłaty, Spóźnione przelewy, Infolinia
~Nadzeya / 2024-03-13 17:14
Ocena: 3.00 / 5
Bardzo mnie przykro że pracownik call center gdy słyszy mój akcent przełącza mnie na specjalistę który mówi w języku ukraińskim. Nie rozumiem ukraińskiego. Nie zapytali mnie czy chce dostać konsultacje w tym języku. Moim zdaniem to jest brak profesjonalizmu.
~Patryk / 2020-08-14 11:18
Ocena: 3.00 / 5
Kosztowne konto. Co miesiąc płacę bankowi kilkanaście złotych Przepraszam płaciłem... niestety dobrowolnie.