strona 14 z 78
- « poprzednia
- 1 ...
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- nastepna »
-
~Grzegorz / 2023-05-07 22:31
Za wpłatę 600Euro przy okienku opłata 2 Euro. Przy wypłacie to samo. Zwykły haracz, bo wplatomatu walutowego nie ma. Bank w Sochaczewie. -
-
~Ja / 2018-11-25 10:28
Gdy potrzebowałam gotówki w czerwcu to jej nie dostałam, bo moje pieniądze wpływające co miesiąc na konto (walutowe) były jakieś nie takie. Kredyt wzięłam w innym banku. Teraz dwa razy w miesiącu dostaję esmesy, że mają przygotowane dla mnie super okazjonalne pożyczki. Tylko, że teraz nie potrzebuje pieniędzy. Zastanawiam się czy to bank jest dla ludzi, czy ludzie dla banku. No i ciągle zwiększający się koszt utrzymania konta. Chyba pora zmienić bank ZaletyNie widzęWadyNapisałam wyżej co mi się nie pidoba -
~Ja / 2022-05-06 17:28
Jestem długim klientem ,kantor tragedia , dymanie klienta , dużo dodatkowych opłat w ostatnim czasie . Trzeba zmieniać bank , naszczescie są z lepszymi propozycjami, ZaletyDotychczas było okWadyKonto walutowe powiązane z kantorem tragedia -
~Juraj16 / 2023-09-01 23:03
Oferta na początku wydaje się zachęcająca i ciekawa. Gorzej jak zaczynają się jakieś problemy.
W moim przypadku problem powstał,gdy komornik sądowy przesłał do banku pismo o egzekucję .
Bank nie zwracając uwagi że kwoty 500+, alimenty itp ustawowo są wolne od zajęć zajął całą kwotę znajdującą się na koncie tj.także 500+,część alimentów.
Wytłumaczono mi że bank widzi saldo na rachunku I nie jest w stanie rozstrzygnąć co to za środki. Ironic Polegate na tym, że 2 dni przed zajęciem
ZUS przesłał na konto 500zł zaznaczyć że jest to świadczenie 500+.
Ten bank nie rozumie także co to jest kwota wolna od zajęcia (2700zł). W rozmowie usłyszałem,że ewentualnie jak przyjadę do banku to w kasie będę mógł wypłacić kwotę świadczenia natomiast ani przy pomocy karty bankomatowej ani przez bankowość internetową nic nie załatwię.
W banku PKO BP takich problemów nie ma.
Świadczenia socjalne oraz kwota wolna od zajęcia są przestrzegane,a blokadzie podlegają środki ponad kwotę wolną od zajęć tj 2700zł bez zajmowania świadczeń socjalnych -
~Klaudia / 2023-11-16 19:57
Widać że bank stara się nadążyć za konkurencją i wyjść na przeciw oczekiwaniom klientów, jednak według mnie długa jeszcze droga. Wcześniej bardzo słabo wypadała obsługa bezpośrednia, teraz widać duży postęp w tej sprawie ale infolinia to jakaś porażka, wprowadzają w błąd klientów, nie potrafią w większości przypadków pomóc zdalnie i nie mają wiedzy w temacie na który się wypowiadają. Mam wrażenie że to jacyś uczniowie albo stażyści bez znajomości zagadnień bankowych ZaletyPoprawa obsługi bezpośredniejWadyInfolinia -
~Klient / 2021-05-26 12:10
Nie mam nic do zarzucenia samemu bakowi jaki obsłudze banku, Jednak aplikacja mobilna jak i sama strona internetowa to tragedia nie zdarzyło mi się ani razu żebym mógł się zalogować do aplikacji bez problemu za każdym razem kiedy chcę coś sprawdzić czy wykonać którąś z zachwalanych przez bank czynności na mobilnej aplikacji wyskakuje informacja o pracach serwisowych lub innym błędzie.
Bank jako bank ok ale nad mobilnością radzę popracować. Ciężko ocenić.ZaletyObsługa
Niskie kosztyWadyAplikacja peopay
Pekao 24 -
~Kowalski / 2022-03-14 13:02
Dzisiaj PEKAO SA mnie mocno zaskoczyło - chciałem zapłacić szybkim przelewem, (przelew był poniżej limitów, ważna była każda minuta), a tu dostaję info, że w celu potwierdzenia transakcji będzie do mnie jeszcze dzwonił konsultant. Takie szybkie przelewy to ja mam w nosie. -
~Lidia / 2021-05-29 21:08
Dzisiaj zamöwiłam produkt z allegro ,za który niestety nie udało mi się zapłacić .Nie przekierowało mnie do mojego banku z powodu prac serwisowych .Zbyt często są prowadzone takie prace A szczególnie w weekendy ,kiedy to mamy czas na zamówienia internetowe .Jestem zawiedziona i wkurzona ,bo nigdy w takich sytuacjach nie wiem czy to nie przypadkiem atak na moje konto . ZaletyBez opłatWadyNie stosowanie się do uwag klientów i opini -
-
~Maciej / 2024-03-21 13:40
INFOLINIA MASAKRA !!!! Trzeba wisiec na telefonie i w koncu bez rezultatu! Bardzo cięzko sie skontaktowac! Graniczy to z cudem! -
~Magda / 2022-08-10 14:01
Powinni lepiej szkolić pracowników infolini, bo to jest jakaś porażka. Pani przez 15 minut nie potrafiła mi powiedzieć gdzie mam kliknąć, żeby zwiększyć limit płatności blikiem. !5 minut..... i cały czas" proszę chwile poczekać, prosze poczekać, a jeszcze raz mogę Pani dane". No ludzie..... Szybciej sama znalazłam niż doczekałam odpowiedzi od pracownika banku. -
~Małgorzata / 2022-08-05 19:02
Aplikacja banku jest niesprawna. Przy większości rzeczy kręci się kółeczko w nieskończoność. ZaletyMiła obsługaWadyźle działająca aplikacja na telefon -
~Marcin / 2020-07-29 20:48
Jestem już u nich ponad 5 lat skorzystałem przez wirusa zawieszeniem na dwa miesiące raty i właśnie za to że zawiesiłem kredyt nie duży 680 zł na miesiąc ale przez to że zawiesiłem kredytu nie dostanę nic nie dbają o stałych klientów tak samo jest w pracach i telefoniach komórkowych najważniejsi są nowi klienci -
~Marzanna / 2021-02-24 16:03
Bank na wniosek komornika zablokował mi konto...chodziło o 48 zł nie,aplaconego mandatu...miało to miejsce 5 lutego...tego samego dnia wpłaciłam re pieniądze komornik wyslal pismo do banku i zaczęła się droga przez mękę...Na infolinii nikt nie umiał nic powiedzieć czemu konto jest nieodblokowane i tak mijał dzień za dniem...dopiero dzisiaj 24 lutego bank łaskawca odblokował mi konto...dodam jeszcze że komornik interweniował w tej sprawie wielokrotnie...to jakaś paranoja...a jeśli ktoś przebywałby za granicą i bank zablokowalby mu konto no to trzeba umrzeć z głodu... ZaletyZadnychwszystkoWadyWszystko co mozliwe -
~Michu / 2023-06-22 10:27
Konto zamknięte, a opłaty naliczane. Nijak nie można się dowiedzieć dlaczego, bo nawet pracownicy banku mają zawiązane ręce, dzwonią po różnych centralach czy po koleżankach a i tak nikt nie potrafi nic powiedzieć dlaczego tak się stało tylko płać. Nie ma gwarancji że jak zapłacę to konto będzie zamknięte. ZaletyZadnychWadyHaczyki w każdej umowie -
~Monika / 2021-02-24 17:06
Bank się wyróżnia ale niestety w tym negatywnym sensie. Opłaty praktycznie za wszystko , wieczny problem z zalogowaniem do bankowości elektronicznej, przelewy idą chyba piechotą. Na infolini nie można praktycznie nic załatwić bo w jakiej sprawie nie dzwonić nikt nic nie wie. Szkoda że jeden z najstarszych Banków w Polsce nie dba wogole o klienta. Otworzyłam niedawno konto w ING i różnica jest kolosalna. Żadnych problemów. ZaletyMiła obsługa w oddziałach.WadyOpłaty, Spóźnione przelewy, Infolinia -
~Nadzeya / 2024-03-13 17:14
Bardzo mnie przykro że pracownik call center gdy słyszy mój akcent przełącza mnie na specjalistę który mówi w języku ukraińskim. Nie rozumiem ukraińskiego. Nie zapytali mnie czy chce dostać konsultacje w tym języku. Moim zdaniem to jest brak profesjonalizmu. -
-
~Patryk / 2020-08-14 11:18
Kosztowne konto. Co miesiąc płacę bankowi kilkanaście złotych Przepraszam płaciłem... niestety dobrowolnie. Zaletyod strony technicznej jest ok.Wadydrogo, drogo , drogo -
~Paula / 2022-11-11 07:48
Witam ja również zostałam oszukana ledwo co założyłam konto w tym banku i ktoś robił oraz wykonywał na nim różne operacje wpłacał i wypłacał gotówke z czego z mojego konta zostały skradzione pieniązki dziecka jestem w trakcie wyjaśniana sprawy.Nie polecam nikomu tego banku nikt nie chce racze żeby spotkała go taka sytuacja jak u mnie. -
~Piotr / 2023-03-10 06:26
Niesamowite jak w dzisiejszych czasach można oscentacyjnie pokazywać gdzie ma się klienta ???? Czas odpowiedzi na proste pytanie na razie nie znany bo czekam już 3 dzień ???? Oczywiście na infolinii nie uzyskacie informacji na pytanie o Wasze konto bo nie mają dostępu. -
~Samba / 2022-02-27 07:57
Do czego to podobne żeby bankomaty były nie czynne na weekend.Wiecznie bankomat nie czynny
Nie wszędzie można płacić kartą
strona 14 z 78
- « poprzednia
- 1 ...
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- nastepna »