strona 14 z 77
- « poprzednia
- 1 ...
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- nastepna »
-
~Nadzeya / 2024-03-13 17:14
Bardzo mnie przykro że pracownik call center gdy słyszy mój akcent przełącza mnie na specjalistę który mówi w języku ukraińskim. Nie rozumiem ukraińskiego. Nie zapytali mnie czy chce dostać konsultacje w tym języku. Moim zdaniem to jest brak profesjonalizmu. -
-
~Patryk / 2020-08-14 11:18
Kosztowne konto. Co miesiąc płacę bankowi kilkanaście złotych Przepraszam płaciłem... niestety dobrowolnie. Zaletyod strony technicznej jest ok.Wadydrogo, drogo , drogo -
~Paula / 2022-11-11 07:48
Witam ja również zostałam oszukana ledwo co założyłam konto w tym banku i ktoś robił oraz wykonywał na nim różne operacje wpłacał i wypłacał gotówke z czego z mojego konta zostały skradzione pieniązki dziecka jestem w trakcie wyjaśniana sprawy.Nie polecam nikomu tego banku nikt nie chce racze żeby spotkała go taka sytuacja jak u mnie. -
~Piotr / 2023-03-10 06:26
Niesamowite jak w dzisiejszych czasach można oscentacyjnie pokazywać gdzie ma się klienta ???? Czas odpowiedzi na proste pytanie na razie nie znany bo czekam już 3 dzień ???? Oczywiście na infolinii nie uzyskacie informacji na pytanie o Wasze konto bo nie mają dostępu. -
~Samba / 2022-02-27 07:57
Do czego to podobne żeby bankomaty były nie czynne na weekend.Wiecznie bankomat nie czynny
Nie wszędzie można płacić kartą
-
~Sly / 2021-10-29 14:13
Dodatkowa opłata za wypłata gotówki w kasie banku wynosi 8 zł.
Niespodzianka.
Oceńcie sami. -
~Sweet Bird / 2023-02-01 22:05
Składałem reklamacje w zakresie podwójnego a nawet potrójnego naliczenia opłat od egzekucji. W praktyce pobrana kwota większa niż suma na rachunku. Pracownik BOK wprowadził w mnie w błąd. Na reklamacje pisemne zakłamywanie i stwarzanie wrażenia, że co innego było podstawą reklamacji. Na wszystko dowody. Pożegnałem się z bankiem. Nigdy więcej. ZaletyBankowość przez WWW była ok.WadyZakłamanie w odpowiedziach na reklamacje i inne. -
~Tom / 2022-11-19 19:23
Chwalą się wysokim % na koncie oszczędnościowym, ale po założeniu konta nie dotrzymują warunków umowy i oprocentowanie jest standardowe 2%. Reklamacje są olewane. ZaletyFajna apkaWadyObsługa reklamacji nie istnieje -
-
~tom / 2023-03-10 11:56
program polecam nie dziala to fikcja reklamacja 2 miesiące i dalej odwolanie Zaletykonto oszczednoscioweWadyslaba komunikacja -
~Valdi777 / 2018-08-04 15:40
Bardzo drogi i mało mobilny bank dla kont firmowych. Opłaty za byle usługę to jawna lichwa.
Brak dostępu do zadysponowania własnymi pieniędzmi od 20:do 8:00 oraz w weekendy.
Zero dostępu do swojej kasy przez internet. Mała ilość placówek a godziny otwarcia tylko dla emerytów.
Dobrze że z końcem roku zostawię ten bank żubrom.ZaletyBrakWadyTen bank to jedna totalna wada jeżeli chodzi o konta firmowe. -
~xxxnananaxxx / 2019-08-22 14:10
Bank w ogóle nie trzyma się terminów przelewów. Sesje napisane są jasno a różnica w przelewach MIMO TO różni się nawet w DNIACH! Kiedy pierwsza sesja przychodząca jest o 11, pieniędzy należy spodziewać PO 17STEJ albo następnego dnia!
Obsługa w placówce to jakaś komedia. Wnioski online które rozpatrywane są według nich w 3 dni robocze, w rzeczywistości po dwóch tygodniach i upomnieniach ŁASKAWIE DZWONIĄ Z BANKU!ZaletyBRAK.WadyOBSŁUGA, SESJE PRZYCHODZĄCE -
~Zawiedziona / 2018-07-12 19:53
Brak kontaktu z infolinią. W momencie awarii nikt na infolinii nie odbiera telefonu. W dniu dzisiejszym nie moglam zapłacić kartą kredytową. Trzy razy próbowałam i za każdym razem transakcja odrzucona. Nie wiem co się dzieje bo z nikim nie ma kontaktu. Muszę czekać do dnia jutrzejszego aby wejść do placowki i uzyskac jakieś informacje. Jak założyć konto albo wcisnąć kredyt to będą dzwonić nawet o 21 a jak odebrać telefon to nie ma kto. Miło jest ale w jedną stronę jak bank coś potrzebuje. ZaletyZawsze miło jak chcą ludzie z infolinii coś sprzedaćWadyZachecaja do aplikacji mobilnych a często aplikacje nie działają. -
~1111 / 2020-06-02 21:20
Od momentu nowego oprogramowania systemu pekao24 i peopay, mam zablokowany dostęp do konta. Pomocy brak. -
~Aneta / 2020-07-14 19:24
Od jakiegoś miesiąca występują problemy z logowaniem do konta i to z różnych komputerów. Serwis nie odpowiada, przerywa połączenie po kilku minutach, bardzo często nie można się wcale zalogować, strasznie długo to trwa, Jakaś tragedia. Nie można przejść do innej zakładki. W starym serwisie to nie występowało -
~Arek121 / 2020-04-26 05:20
Nieprzyjemna obsługa telefoniczną.
Mało jasne zadawane pytania.
Komplikacje w wyjaśnianiu spraw. -
~Bbbb / 2024-06-29 13:52
Przez peopay wczoraj zakładałam konto PRZEKOZYSTNE - tragedia
Aplikacja się zawieszała i trzeba było o dnowa.Po jakieś godzinę udało się ale nie mogło mnie zweryfikować na podstawie zdjęcia dowodu osobistego i selfi. Zadzwoniłam na infolinię bardzo miła Pani poinformpeała mnie, że muszę iść do Banku. Ok.
Dzisiaj spróbowałam ponownie i za pomocą mObywatel i selfi się udało. Nawet umowę zawarłam.
Postanowiłam wejść na Pekao24 ale nie działa już kilka godzin. Co z tego że przepraszają o mówią slróbój ponownie.
To nie jest pierwszy bank gdzie zakładam konto drogą elektroniczną i tak skomplikowanego zakładania to nigdzie nie było. Już drugi dzień i nie mogę z konta korzystaćZaletyŻadne skoro 2 dni zakładam konto i nic z tego nie wychodziWadyJak wyżej -
-
~Była klientka / 2019-10-07 18:46
Pekao Mrągowo. Panie pracują jak za karę. Szczególnie jedna z pracownic odnosi się opryskliwie do klientów. -
~Daria / 2023-08-09 13:41
Infolinia to jest jakiś żart. Kilka dni dzwoniłam i wszystko co słyszałam to że wszyscy konsultanci są zajęci i muszę zaczekać na wolnego. Podejrzewam że tych konsultantów w ogóle nie ma u nich. -
~dawid781 / 2009-01-09 23:00
mam dośc stania w kolejkach kiedy pani w kasie pije sobie kawe, to jest smieszne- HAŃBA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!! -
~Der / 2023-05-31 15:20
Oferta? Na stronie i aplikacji, w porównaniu do oferty czterech innych banków wypada na drugim miejscu i to tylko dlatego, że ofertę dostałem w placówce partnerskiej a które, z racji tego że dostaje okres obniżonych kosztów, zaoferowało czasowo znacznie lepszą ofertę. Koszta, zbliżony poziom. Odsetki z kapitału? Praktycznie, nieistniejące w stosunku do kwoty. Prostota obsługi. Dobra aplikacja, rachunek spłaty a dyspozycji to dwa różne rachunki. Co do ostatniej kwestii, obsługa klienta to dramat. Odpowiadanie na ostatnią chwilę i to z informacją, w której znów każą mi czekać. Odpowiedzi z których nic nie wynika, i dwukrotne wprowadzenie w błąd. Rozłączenie się z wideorozmowy, i to na pewno nie z powodu mojego łącza i gówno odpowiedzi na czacie. Rozmowa jak z jakaś laską która ma cię ewidentnie w żoopie, a ty ciągle zagadujesz. Na telefonii nieco lepiej poza tym, że czekałem 27 minut na odbiór połączenia. Podsumowując- jestem klientem od 8 lat, i chyba ewakuuję się z tego banku. Zalety-Oferta
- AplikacjaWady-Aplikacja
-Koszta
-NIE Obsługa klienta.
-
strona 14 z 77
- « poprzednia
- 1 ...
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- nastepna »