Nie mam nic do zarzucenia samemu bakowi jaki obsłudze banku, Jednak aplikacja mobilna jak i sama strona internetowa to tragedia nie zdarzyło mi się ani razu żebym mógł się zalogować do aplikacji bez problemu za każdym razem kiedy chcę coś sprawdzić czy wykonać którąś z zachwalanych przez bank czynności na mobilnej aplikacji wyskakuje informacja o pracach serwisowych lub innym błędzie.
Bank jako bank ok ale nad mobilnością radzę popracować. Ciężko ocenić.
ZaletyObsługa
Niskie koszty
WadyAplikacja peopay
Pekao 24
~Kowalski / 2022-03-14 13:02
Ocena: 3.00 / 5
Dzisiaj PEKAO SA mnie mocno zaskoczyło - chciałem zapłacić szybkim przelewem, (przelew był poniżej limitów, ważna była każda minuta), a tu dostaję info, że w celu potwierdzenia transakcji będzie do mnie jeszcze dzwonił konsultant. Takie szybkie przelewy to ja mam w nosie.
~Lidia / 2021-05-29 21:08
Ocena: 3.00 / 5
Dzisiaj zamöwiłam produkt z allegro ,za który niestety nie udało mi się zapłacić .Nie przekierowało mnie do mojego banku z powodu prac serwisowych .Zbyt często są prowadzone takie prace A szczególnie w weekendy ,kiedy to mamy czas na zamówienia internetowe .Jestem zawiedziona i wkurzona ,bo nigdy w takich sytuacjach nie wiem czy to nie przypadkiem atak na moje konto .
ZaletyBez opłat
WadyNie stosowanie się do uwag klientów i opini
~Maciej / 2024-03-21 13:40
Ocena: 3.00 / 5
INFOLINIA MASAKRA !!!! Trzeba wisiec na telefonie i w koncu bez rezultatu! Bardzo cięzko sie skontaktowac! Graniczy to z cudem!
~Magda / 2022-08-10 14:01
Ocena: 3.00 / 5
Powinni lepiej szkolić pracowników infolini, bo to jest jakaś porażka. Pani przez 15 minut nie potrafiła mi powiedzieć gdzie mam kliknąć, żeby zwiększyć limit płatności blikiem. !5 minut..... i cały czas" proszę chwile poczekać, prosze poczekać, a jeszcze raz mogę Pani dane". No ludzie..... Szybciej sama znalazłam niż doczekałam odpowiedzi od pracownika banku.
~Małgorzata / 2022-08-05 19:02
Ocena: 3.00 / 5
Aplikacja banku jest niesprawna. Przy większości rzeczy kręci się kółeczko w nieskończoność.
ZaletyMiła obsługa
Wadyźle działająca aplikacja na telefon
~Marcin / 2020-07-29 20:48
Ocena: 3.00 / 5
Jestem już u nich ponad 5 lat skorzystałem przez wirusa zawieszeniem na dwa miesiące raty i właśnie za to że zawiesiłem kredyt nie duży 680 zł na miesiąc ale przez to że zawiesiłem kredytu nie dostanę nic nie dbają o stałych klientów tak samo jest w pracach i telefoniach komórkowych najważniejsi są nowi klienci
~Marzanna / 2021-02-24 16:03
Ocena: 3.00 / 5
Bank na wniosek komornika zablokował mi konto...chodziło o 48 zł nie,aplaconego mandatu...miało to miejsce 5 lutego...tego samego dnia wpłaciłam re pieniądze komornik wyslal pismo do banku i zaczęła się droga przez mękę...Na infolinii nikt nie umiał nic powiedzieć czemu konto jest nieodblokowane i tak mijał dzień za dniem...dopiero dzisiaj 24 lutego bank łaskawca odblokował mi konto...dodam jeszcze że komornik interweniował w tej sprawie wielokrotnie...to jakaś paranoja...a jeśli ktoś przebywałby za granicą i bank zablokowalby mu konto no to trzeba umrzeć z głodu...
ZaletyZadnychwszystko
WadyWszystko co mozliwe
~Michu / 2023-06-22 10:27
Ocena: 3.00 / 5
Konto zamknięte, a opłaty naliczane. Nijak nie można się dowiedzieć dlaczego, bo nawet pracownicy banku mają zawiązane ręce, dzwonią po różnych centralach czy po koleżankach a i tak nikt nie potrafi nic powiedzieć dlaczego tak się stało tylko płać. Nie ma gwarancji że jak zapłacę to konto będzie zamknięte.
ZaletyZadnych
WadyHaczyki w każdej umowie
~Monika / 2021-02-24 17:06
Ocena: 3.00 / 5
Bank się wyróżnia ale niestety w tym negatywnym sensie. Opłaty praktycznie za wszystko , wieczny problem z zalogowaniem do bankowości elektronicznej, przelewy idą chyba piechotą. Na infolini nie można praktycznie nic załatwić bo w jakiej sprawie nie dzwonić nikt nic nie wie. Szkoda że jeden z najstarszych Banków w Polsce nie dba wogole o klienta. Otworzyłam niedawno konto w ING i różnica jest kolosalna. Żadnych problemów.
ZaletyMiła obsługa w oddziałach.
WadyOpłaty, Spóźnione przelewy, Infolinia
~Nadzeya / 2024-03-13 17:14
Ocena: 3.00 / 5
Bardzo mnie przykro że pracownik call center gdy słyszy mój akcent przełącza mnie na specjalistę który mówi w języku ukraińskim. Nie rozumiem ukraińskiego. Nie zapytali mnie czy chce dostać konsultacje w tym języku. Moim zdaniem to jest brak profesjonalizmu.
~Patryk / 2020-08-14 11:18
Ocena: 3.00 / 5
Kosztowne konto. Co miesiąc płacę bankowi kilkanaście złotych Przepraszam płaciłem... niestety dobrowolnie.
Zaletyod strony technicznej jest ok.
Wadydrogo, drogo , drogo
~Paula / 2022-11-11 07:48
Ocena: 3.00 / 5
Witam ja również zostałam oszukana ledwo co założyłam konto w tym banku i ktoś robił oraz wykonywał na nim różne operacje wpłacał i wypłacał gotówke z czego z mojego konta zostały skradzione pieniązki dziecka jestem w trakcie wyjaśniana sprawy.Nie polecam nikomu tego banku nikt nie chce racze żeby spotkała go taka sytuacja jak u mnie.
~Piotr / 2023-03-10 06:26
Ocena: 3.00 / 5
Niesamowite jak w dzisiejszych czasach można oscentacyjnie pokazywać gdzie ma się klienta ???? Czas odpowiedzi na proste pytanie na razie nie znany bo czekam już 3 dzień ???? Oczywiście na infolinii nie uzyskacie informacji na pytanie o Wasze konto bo nie mają dostępu.
~Samba / 2022-02-27 07:57
Ocena: 3.00 / 5
Do czego to podobne żeby bankomaty były nie czynne na weekend.Wiecznie bankomat nie czynny
Nie wszędzie można płacić kartą
~Sly / 2021-10-29 14:13
Ocena: 3.00 / 5
Dodatkowa opłata za wypłata gotówki w kasie banku wynosi 8 zł.
Niespodzianka.
Oceńcie sami.
~Sweet Bird / 2023-02-01 22:05
Ocena: 3.00 / 5
Składałem reklamacje w zakresie podwójnego a nawet potrójnego naliczenia opłat od egzekucji. W praktyce pobrana kwota większa niż suma na rachunku. Pracownik BOK wprowadził w mnie w błąd. Na reklamacje pisemne zakłamywanie i stwarzanie wrażenia, że co innego było podstawą reklamacji. Na wszystko dowody. Pożegnałem się z bankiem. Nigdy więcej.
ZaletyBankowość przez WWW była ok.
WadyZakłamanie w odpowiedziach na reklamacje i inne.
~Tom / 2022-11-19 19:23
Ocena: 3.00 / 5
Chwalą się wysokim % na koncie oszczędnościowym, ale po założeniu konta nie dotrzymują warunków umowy i oprocentowanie jest standardowe 2%. Reklamacje są olewane.
ZaletyFajna apka
WadyObsługa reklamacji nie istnieje
~tom / 2023-03-10 11:56
Ocena: 3.00 / 5
program polecam nie dziala to fikcja reklamacja 2 miesiące i dalej odwolanie
Zaletykonto oszczednosciowe
Wadyslaba komunikacja
~Valdi777 / 2018-08-04 15:40
Ocena: 3.00 / 5
Bardzo drogi i mało mobilny bank dla kont firmowych. Opłaty za byle usługę to jawna lichwa.
Brak dostępu do zadysponowania własnymi pieniędzmi od 20:do 8:00 oraz w weekendy.
Zero dostępu do swojej kasy przez internet. Mała ilość placówek a godziny otwarcia tylko dla emerytów.
Dobrze że z końcem roku zostawię ten bank żubrom.
ZaletyBrak
WadyTen bank to jedna totalna wada jeżeli chodzi o konta firmowe.