Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PEKAO SA opinie

Ocena na podstawie 1548 opinii

1.83 / 5

  • Prostota obsługi
    1.79
  • Oferta
    1.85
  • Obsługa klienta
    1.81

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Klient / 2021-05-26 12:10
    Ocena: 3.00 / 5
    Nie mam nic do zarzucenia samemu bakowi jaki obsłudze banku, Jednak aplikacja mobilna jak i sama strona internetowa to tragedia nie zdarzyło mi się ani razu żebym mógł się zalogować do aplikacji bez problemu za każdym razem kiedy chcę coś sprawdzić czy wykonać którąś z zachwalanych przez bank czynności na mobilnej aplikacji wyskakuje informacja o pracach serwisowych lub innym błędzie.
    Bank jako bank ok ale nad mobilnością radzę popracować. Ciężko ocenić.
    ZaletyObsługa
    Niskie koszty
    WadyAplikacja peopay
    Pekao 24
  • ~Kowalski / 2022-03-14 13:02
    Ocena: 3.00 / 5
    Dzisiaj PEKAO SA mnie mocno zaskoczyło - chciałem zapłacić szybkim przelewem, (przelew był poniżej limitów, ważna była każda minuta), a tu dostaję info, że w celu potwierdzenia transakcji będzie do mnie jeszcze dzwonił konsultant. Takie szybkie przelewy to ja mam w nosie.
  • ~Lidia / 2021-05-29 21:08
    Ocena: 3.00 / 5
    Dzisiaj zamöwiłam produkt z allegro ,za który niestety nie udało mi się zapłacić .Nie przekierowało mnie do mojego banku z powodu prac serwisowych .Zbyt często są prowadzone takie prace A szczególnie w weekendy ,kiedy to mamy czas na zamówienia internetowe .Jestem zawiedziona i wkurzona ,bo nigdy w takich sytuacjach nie wiem czy to nie przypadkiem atak na moje konto .
    ZaletyBez opłat
    WadyNie stosowanie się do uwag klientów i opini
  • ~Maciej / 2024-03-21 13:40
    Ocena: 3.00 / 5
    INFOLINIA MASAKRA !!!! Trzeba wisiec na telefonie i w koncu bez rezultatu! Bardzo cięzko sie skontaktowac! Graniczy to z cudem!
  • ~Magda / 2022-08-10 14:01
    Ocena: 3.00 / 5
    Powinni lepiej szkolić pracowników infolini, bo to jest jakaś porażka. Pani przez 15 minut nie potrafiła mi powiedzieć gdzie mam kliknąć, żeby zwiększyć limit płatności blikiem. !5 minut..... i cały czas" proszę chwile poczekać, prosze poczekać, a jeszcze raz mogę Pani dane". No ludzie..... Szybciej sama znalazłam niż doczekałam odpowiedzi od pracownika banku.
  • ~Małgorzata / 2022-08-05 19:02
    Ocena: 3.00 / 5
    Aplikacja banku jest niesprawna. Przy większości rzeczy kręci się kółeczko w nieskończoność.
    ZaletyMiła obsługa
    Wadyźle działająca aplikacja na telefon
  • ~Marcin / 2020-07-29 20:48
    Ocena: 3.00 / 5
    Jestem już u nich ponad 5 lat skorzystałem przez wirusa zawieszeniem na dwa miesiące raty i właśnie za to że zawiesiłem kredyt nie duży 680 zł na miesiąc ale przez to że zawiesiłem kredytu nie dostanę nic nie dbają o stałych klientów tak samo jest w pracach i telefoniach komórkowych najważniejsi są nowi klienci
  • ~Marzanna / 2021-02-24 16:03
    Ocena: 3.00 / 5
    Bank na wniosek komornika zablokował mi konto...chodziło o 48 zł nie,aplaconego mandatu...miało to miejsce 5 lutego...tego samego dnia wpłaciłam re pieniądze komornik wyslal pismo do banku i zaczęła się droga przez mękę...Na infolinii nikt nie umiał nic powiedzieć czemu konto jest nieodblokowane i tak mijał dzień za dniem...dopiero dzisiaj 24 lutego bank łaskawca odblokował mi konto...dodam jeszcze że komornik interweniował w tej sprawie wielokrotnie...to jakaś paranoja...a jeśli ktoś przebywałby za granicą i bank zablokowalby mu konto no to trzeba umrzeć z głodu...
    ZaletyZadnychwszystko
    WadyWszystko co mozliwe
  • ~Michu / 2023-06-22 10:27
    Ocena: 3.00 / 5
    Konto zamknięte, a opłaty naliczane. Nijak nie można się dowiedzieć dlaczego, bo nawet pracownicy banku mają zawiązane ręce, dzwonią po różnych centralach czy po koleżankach a i tak nikt nie potrafi nic powiedzieć dlaczego tak się stało tylko płać. Nie ma gwarancji że jak zapłacę to konto będzie zamknięte.
    ZaletyZadnych
    WadyHaczyki w każdej umowie
  • ~Monika / 2021-02-24 17:06
    Ocena: 3.00 / 5
    Bank się wyróżnia ale niestety w tym negatywnym sensie. Opłaty praktycznie za wszystko , wieczny problem z zalogowaniem do bankowości elektronicznej, przelewy idą chyba piechotą. Na infolini nie można praktycznie nic załatwić bo w jakiej sprawie nie dzwonić nikt nic nie wie. Szkoda że jeden z najstarszych Banków w Polsce nie dba wogole o klienta. Otworzyłam niedawno konto w ING i różnica jest kolosalna. Żadnych problemów.
    ZaletyMiła obsługa w oddziałach.
    WadyOpłaty, Spóźnione przelewy, Infolinia
  • ~Nadzeya / 2024-03-13 17:14
    Ocena: 3.00 / 5
    Bardzo mnie przykro że pracownik call center gdy słyszy mój akcent przełącza mnie na specjalistę który mówi w języku ukraińskim. Nie rozumiem ukraińskiego. Nie zapytali mnie czy chce dostać konsultacje w tym języku. Moim zdaniem to jest brak profesjonalizmu.
  • ~Patryk / 2020-08-14 11:18
    Ocena: 3.00 / 5
    Kosztowne konto. Co miesiąc płacę bankowi kilkanaście złotych Przepraszam płaciłem... niestety dobrowolnie.
    Zaletyod strony technicznej jest ok.
    Wadydrogo, drogo , drogo
  • ~Paula / 2022-11-11 07:48
    Ocena: 3.00 / 5
    Witam ja również zostałam oszukana ledwo co założyłam konto w tym banku i ktoś robił oraz wykonywał na nim różne operacje wpłacał i wypłacał gotówke z czego z mojego konta zostały skradzione pieniązki dziecka jestem w trakcie wyjaśniana sprawy.Nie polecam nikomu tego banku nikt nie chce racze żeby spotkała go taka sytuacja jak u mnie.
  • ~Piotr / 2023-03-10 06:26
    Ocena: 3.00 / 5
    Niesamowite jak w dzisiejszych czasach można oscentacyjnie pokazywać gdzie ma się klienta ???? Czas odpowiedzi na proste pytanie na razie nie znany bo czekam już 3 dzień ???? Oczywiście na infolinii nie uzyskacie informacji na pytanie o Wasze konto bo nie mają dostępu.
  • ~Samba / 2022-02-27 07:57
    Ocena: 3.00 / 5
    Do czego to podobne żeby bankomaty były nie czynne na weekend.Wiecznie bankomat nie czynny
    Nie wszędzie można płacić kartą
  • ~Sly / 2021-10-29 14:13
    Ocena: 3.00 / 5
    Dodatkowa opłata za wypłata gotówki w kasie banku wynosi 8 zł.
    Niespodzianka.
    Oceńcie sami.
  • ~Sweet Bird / 2023-02-01 22:05
    Ocena: 3.00 / 5
    Składałem reklamacje w zakresie podwójnego a nawet potrójnego naliczenia opłat od egzekucji. W praktyce pobrana kwota większa niż suma na rachunku. Pracownik BOK wprowadził w mnie w błąd. Na reklamacje pisemne zakłamywanie i stwarzanie wrażenia, że co innego było podstawą reklamacji. Na wszystko dowody. Pożegnałem się z bankiem. Nigdy więcej.
    ZaletyBankowość przez WWW była ok.
    WadyZakłamanie w odpowiedziach na reklamacje i inne.
  • ~Tom / 2022-11-19 19:23
    Ocena: 3.00 / 5
    Chwalą się wysokim % na koncie oszczędnościowym, ale po założeniu konta nie dotrzymują warunków umowy i oprocentowanie jest standardowe 2%. Reklamacje są olewane.
    ZaletyFajna apka
    WadyObsługa reklamacji nie istnieje
  • ~tom / 2023-03-10 11:56
    Ocena: 3.00 / 5
    program polecam nie dziala to fikcja reklamacja 2 miesiące i dalej odwolanie
    Zaletykonto oszczednosciowe
    Wadyslaba komunikacja
  • ~Valdi777 / 2018-08-04 15:40
    Ocena: 3.00 / 5
    Bardzo drogi i mało mobilny bank dla kont firmowych. Opłaty za byle usługę to jawna lichwa.
    Brak dostępu do zadysponowania własnymi pieniędzmi od 20:do 8:00 oraz w weekendy.
    Zero dostępu do swojej kasy przez internet. Mała ilość placówek a godziny otwarcia tylko dla emerytów.
    Dobrze że z końcem roku zostawię ten bank żubrom.
    ZaletyBrak
    WadyTen bank to jedna totalna wada jeżeli chodzi o konta firmowe.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2031
PEKAO SA
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1548
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1220
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 983
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.77, ilość opinii: 954
PKO Bank Polski
Ocena: 2.73, ilość opinii: 909
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4703
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4504
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3965
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3034