Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PEKAO SA opinie

Ocena na podstawie 1531 opinii

1.81 / 5

  • Prostota obsługi
    1.77
  • Oferta
    1.83
  • Obsługa klienta
    1.79

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Nadzeya / 2024-03-13 17:14
    Ocena: 3.00 / 5
    Bardzo mnie przykro że pracownik call center gdy słyszy mój akcent przełącza mnie na specjalistę który mówi w języku ukraińskim. Nie rozumiem ukraińskiego. Nie zapytali mnie czy chce dostać konsultacje w tym języku. Moim zdaniem to jest brak profesjonalizmu.
  • ~Patryk / 2020-08-14 11:18
    Ocena: 3.00 / 5
    Kosztowne konto. Co miesiąc płacę bankowi kilkanaście złotych Przepraszam płaciłem... niestety dobrowolnie.
    Zaletyod strony technicznej jest ok.
    Wadydrogo, drogo , drogo
  • ~Paula / 2022-11-11 07:48
    Ocena: 3.00 / 5
    Witam ja również zostałam oszukana ledwo co założyłam konto w tym banku i ktoś robił oraz wykonywał na nim różne operacje wpłacał i wypłacał gotówke z czego z mojego konta zostały skradzione pieniązki dziecka jestem w trakcie wyjaśniana sprawy.Nie polecam nikomu tego banku nikt nie chce racze żeby spotkała go taka sytuacja jak u mnie.
  • ~Piotr / 2023-03-10 06:26
    Ocena: 3.00 / 5
    Niesamowite jak w dzisiejszych czasach można oscentacyjnie pokazywać gdzie ma się klienta ???? Czas odpowiedzi na proste pytanie na razie nie znany bo czekam już 3 dzień ???? Oczywiście na infolinii nie uzyskacie informacji na pytanie o Wasze konto bo nie mają dostępu.
  • ~Samba / 2022-02-27 07:57
    Ocena: 3.00 / 5
    Do czego to podobne żeby bankomaty były nie czynne na weekend.Wiecznie bankomat nie czynny
    Nie wszędzie można płacić kartą
  • ~Sly / 2021-10-29 14:13
    Ocena: 3.00 / 5
    Dodatkowa opłata za wypłata gotówki w kasie banku wynosi 8 zł.
    Niespodzianka.
    Oceńcie sami.
  • ~Sweet Bird / 2023-02-01 22:05
    Ocena: 3.00 / 5
    Składałem reklamacje w zakresie podwójnego a nawet potrójnego naliczenia opłat od egzekucji. W praktyce pobrana kwota większa niż suma na rachunku. Pracownik BOK wprowadził w mnie w błąd. Na reklamacje pisemne zakłamywanie i stwarzanie wrażenia, że co innego było podstawą reklamacji. Na wszystko dowody. Pożegnałem się z bankiem. Nigdy więcej.
    ZaletyBankowość przez WWW była ok.
    WadyZakłamanie w odpowiedziach na reklamacje i inne.
  • ~Tom / 2022-11-19 19:23
    Ocena: 3.00 / 5
    Chwalą się wysokim % na koncie oszczędnościowym, ale po założeniu konta nie dotrzymują warunków umowy i oprocentowanie jest standardowe 2%. Reklamacje są olewane.
    ZaletyFajna apka
    WadyObsługa reklamacji nie istnieje
  • ~tom / 2023-03-10 11:56
    Ocena: 3.00 / 5
    program polecam nie dziala to fikcja reklamacja 2 miesiące i dalej odwolanie
    Zaletykonto oszczednosciowe
    Wadyslaba komunikacja
  • ~Valdi777 / 2018-08-04 15:40
    Ocena: 3.00 / 5
    Bardzo drogi i mało mobilny bank dla kont firmowych. Opłaty za byle usługę to jawna lichwa.
    Brak dostępu do zadysponowania własnymi pieniędzmi od 20:do 8:00 oraz w weekendy.
    Zero dostępu do swojej kasy przez internet. Mała ilość placówek a godziny otwarcia tylko dla emerytów.
    Dobrze że z końcem roku zostawię ten bank żubrom.
    ZaletyBrak
    WadyTen bank to jedna totalna wada jeżeli chodzi o konta firmowe.
  • ~xxxnananaxxx / 2019-08-22 14:10
    Ocena: 3.00 / 5
    Bank w ogóle nie trzyma się terminów przelewów. Sesje napisane są jasno a różnica w przelewach MIMO TO różni się nawet w DNIACH! Kiedy pierwsza sesja przychodząca jest o 11, pieniędzy należy spodziewać PO 17STEJ albo następnego dnia!
    Obsługa w placówce to jakaś komedia. Wnioski online które rozpatrywane są według nich w 3 dni robocze, w rzeczywistości po dwóch tygodniach i upomnieniach ŁASKAWIE DZWONIĄ Z BANKU!
    ZaletyBRAK.
    WadyOBSŁUGA, SESJE PRZYCHODZĄCE
  • ~Zawiedziona / 2018-07-12 19:53
    Ocena: 3.00 / 5
    Brak kontaktu z infolinią. W momencie awarii nikt na infolinii nie odbiera telefonu. W dniu dzisiejszym nie moglam zapłacić kartą kredytową. Trzy razy próbowałam i za każdym razem transakcja odrzucona. Nie wiem co się dzieje bo z nikim nie ma kontaktu. Muszę czekać do dnia jutrzejszego aby wejść do placowki i uzyskac jakieś informacje. Jak założyć konto albo wcisnąć kredyt to będą dzwonić nawet o 21 a jak odebrać telefon to nie ma kto. Miło jest ale w jedną stronę jak bank coś potrzebuje.
    ZaletyZawsze miło jak chcą ludzie z infolinii coś sprzedać
    WadyZachecaja do aplikacji mobilnych a często aplikacje nie działają.
  • ~1111 / 2020-06-02 21:20
    Ocena: 2.67 / 5
    Od momentu nowego oprogramowania systemu pekao24 i peopay, mam zablokowany dostęp do konta. Pomocy brak.
  • ~Aneta / 2020-07-14 19:24
    Ocena: 2.67 / 5
    Od jakiegoś miesiąca występują problemy z logowaniem do konta i to z różnych komputerów. Serwis nie odpowiada, przerywa połączenie po kilku minutach, bardzo często nie można się wcale zalogować, strasznie długo to trwa, Jakaś tragedia. Nie można przejść do innej zakładki. W starym serwisie to nie występowało
  • ~Arek121 / 2020-04-26 05:20
    Ocena: 2.67 / 5
    Nieprzyjemna obsługa telefoniczną.
    Mało jasne zadawane pytania.
    Komplikacje w wyjaśnianiu spraw.
  • ~Bbbb / 2024-06-29 13:52
    Ocena: 2.67 / 5
    Przez peopay wczoraj zakładałam konto PRZEKOZYSTNE - tragedia
    Aplikacja się zawieszała i trzeba było o dnowa.Po jakieś godzinę udało się ale nie mogło mnie zweryfikować na podstawie zdjęcia dowodu osobistego i selfi. Zadzwoniłam na infolinię bardzo miła Pani poinformpeała mnie, że muszę iść do Banku. Ok.
    Dzisiaj spróbowałam ponownie i za pomocą mObywatel i selfi się udało. Nawet umowę zawarłam.
    Postanowiłam wejść na Pekao24 ale nie działa już kilka godzin. Co z tego że przepraszają o mówią slróbój ponownie.
    To nie jest pierwszy bank gdzie zakładam konto drogą elektroniczną i tak skomplikowanego zakładania to nigdzie nie było. Już drugi dzień i nie mogę z konta korzystać
    ZaletyŻadne skoro 2 dni zakładam konto i nic z tego nie wychodzi
    WadyJak wyżej
  • ~Była klientka / 2019-10-07 18:46
    Ocena: 2.67 / 5
    Pekao Mrągowo. Panie pracują jak za karę. Szczególnie jedna z pracownic odnosi się opryskliwie do klientów.
  • ~Daria / 2023-08-09 13:41
    Ocena: 2.67 / 5
    Infolinia to jest jakiś żart. Kilka dni dzwoniłam i wszystko co słyszałam to że wszyscy konsultanci są zajęci i muszę zaczekać na wolnego. Podejrzewam że tych konsultantów w ogóle nie ma u nich.
  • ~dawid781 / 2009-01-09 23:00
    Ocena: 2.67 / 5
    mam dośc stania w kolejkach kiedy pani w kasie pije sobie kawe, to jest smieszne- HAŃBA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ~Der / 2023-05-31 15:20
    Ocena: 2.67 / 5
    Oferta? Na stronie i aplikacji, w porównaniu do oferty czterech innych banków wypada na drugim miejscu i to tylko dlatego, że ofertę dostałem w placówce partnerskiej a które, z racji tego że dostaje okres obniżonych kosztów, zaoferowało czasowo znacznie lepszą ofertę. Koszta, zbliżony poziom. Odsetki z kapitału? Praktycznie, nieistniejące w stosunku do kwoty. Prostota obsługi. Dobra aplikacja, rachunek spłaty a dyspozycji to dwa różne rachunki. Co do ostatniej kwestii, obsługa klienta to dramat. Odpowiadanie na ostatnią chwilę i to z informacją, w której znów każą mi czekać. Odpowiedzi z których nic nie wynika, i dwukrotne wprowadzenie w błąd. Rozłączenie się z wideorozmowy, i to na pewno nie z powodu mojego łącza i gówno odpowiedzi na czacie. Rozmowa jak z jakaś laską która ma cię ewidentnie w żoopie, a ty ciągle zagadujesz. Na telefonii nieco lepiej poza tym, że czekałem 27 minut na odbiór połączenia. Podsumowując- jestem klientem od 8 lat, i chyba ewakuuję się z tego banku.
    Zalety-Oferta
    - Aplikacja
    Wady-Aplikacja
    -Koszta
    -NIE Obsługa klienta.
    -
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.81, ilość opinii: 1531
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 974
PKO Bank Polski
Ocena: 2.72, ilość opinii: 888
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.74, ilość opinii: 839
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4591
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4451
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3923
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3500
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2973