Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PEKAO SA opinie

Ocena na podstawie 1538 opinii

1.81 / 5

  • Prostota obsługi
    1.78
  • Oferta
    1.84
  • Obsługa klienta
    1.80

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~artur / 2022-01-23 10:17
    Ocena: 3.00 / 5
    Witajcie.
    Uwaga na Bank PeKaO sa.
    Bank nie zwraca pieniędzy z tytułu wcześniejszej spłaty kredytów co jest niezgodne z prawem.
    Po spłacie kredytu jedną wpłatą czekałem 30 dni na zwrot pieniędzy z tytułu wcześniejszej spłaty niestety brak.
    Złożyłem reklamację i czekałem 30 dni. bank odpisał mi, że mam czekać kolejne 30 dni na rozstrzygnięcie reklamacji.

    Złożyłem wniosek do uokiku o pomoc.

    Chyba droga sądowa to jedyne co mi pozostało.

    Omijajcie Bank PeKaO sa szerokim łukiem.
    Zaletydo tej pory bank działał dobrze
    Wadynie zwracają pieniędzy z tytułu wcześniejszej spłaty
  • ~Asia / 2020-06-10 07:14
    Ocena: 3.00 / 5
    Konto przekorzystne opłaty pobierane mimo spełnienia warunków. Nie polecam
    ZaletyPo spełnieniu warunków konto bez opłat. W moim przypadku nie działa.
    WadyKonto karta debetowa
  • ~Basia / 2022-11-07 11:56
    Ocena: 3.00 / 5
    Awarie trwają zbyt długo,czy ten bank nie wie,że klienci potrzebują mieć dostęp do operacji na kontach?Chyba podziękuję za współpracę ????
    ZaletyŁadne logo banku
    WadyNazbyt długo trwające awarie!
  • ~Damian / 2018-12-10 13:27
    Ocena: 3.00 / 5
    Nie mam nic do zarzucenia samemu bakowi jaki obsłudze banku, Jednak aplikacja mobilna jak i sama strona internetowa to tragedia nie zdarzyło mi się ani razu żebym mógł się zalogować do aplikacji bez problemu za każdym razem kiedy chcę coś sprawdzić czy wykonać którąś z zachwalanych przez bank czynności na mobilnej aplikacji wyskakuje informacja o pracach serwisowych lub innym błędzie.
    Bank jako bank ok ale nad mobilnością radzę popracować.
  • ~damos / 2020-04-16 15:13
    Ocena: 3.00 / 5
    wpłatomat w m. Przeworsk ciągle zepsuty, (najbliższy 2 x 20km), infolinia łączy się ze mną w bólu że nie mogę wpłacić w najbezpieczniejszy aktualnie sposób, ale nic nie pomoże trzeba kontaktować się z oddziałem. W Przeworsku nikt nie odbiera telefonu, dostałem nr do osobistego opiekuna w banku, nie odbiera...……….. Jak rozumiem mam wpłacić w gotówce w kasie czyli zwiększyć ryzyko dla pracownika , moje , ludzi którzy stoja w kolejce. Ludzie / pracownicy banku, przeczytajcie uważnie list swojego Prezesa z dnia 18.03.2020 związany zagrożeniem epidemicznym i do dzieła!!!! Pamiętajcie do momentu do którego mamy świadomość możemy działać, COVID nie odbiera myślenia.... chyba, że ktoś ma normalnie stan ograniczonego myślenia
  • ~Darek / 2018-12-10 15:34
    Ocena: 3.00 / 5
    strona internetowa jest bardzo niebezpieczna ponieważ nigdy nie wiadomo czy ma się dostęp do SWOICH pieniędzy!!!
    Zaletybrak!!!
    Wadydużoooo!!!
  • ~DeustcheKKQC / 2022-08-24 19:11
    Ocena: 3.00 / 5
    Mam wrażenie że infolinia nie istnieje. Przed chwilą próbowałem się skontaktować z bankiem, czekałem 2h i połączenie zerwało. Niemniej jednak PEKAO jako jeden z nielicznych banków oferuje konta walutowe osobą niepełnoletnim. Niestety ten plus jest przysłonięty dużą wadą - żeby cokolwiek zrobić trzeba jechać z rodzicem do placówki. Co jest szczególnie uciążliwe w mojej sytuacji gdzie mieszkamy poza granicami Polski. Rodzic nie może zlecić etc. czegokolwiek związanego z dzieckiem przez panel rodzica/pekao24. W samym banku panuje dezinformacja, konsultant na infolinii podaje inne informacje niż pracownik oddziału i vice versa
    ZaletyKonta walutowe poniżej 18 lat
    Karta wielowalutowa -//-
    WadyNiesamowicie długie czasy oczekiwania na infolinii
    Rodzic musi jechać z podopiecznym aby złożyć jakąkolwiek dyspozycji - nie da się tego zrobić online
    Dezinformacja i niedoinformowanie wśród pracowników
  • ~Diana / 2016-07-27 14:51
    Ocena: 3.00 / 5
    Jestem niezmiernie zadowolona z obsługi i kultury pracowników, niezależnie od tego czy telefonicznie czy osobiście, zawsze spotykałam się z życzliwością. Prostota obsługi? Jak wszędzie, dużo biadolenia, informowania etc, nie narzekam, nie chwalę. Ale najistotniejszą kwestią jaka do mnie przemawia, żeby pożegnać się z tym bankiem jest fakt, że nie ma przelewów ekspresowych, żeby i kosztowały 10zł. Są sytuacje które wymagają szybkiego przesłania pieniędzy, ten bank jest daleko w tyle. Właśnie dlatego zamierzam się z nim rozstać w najbliższym czasie.
    ZaletyMiła obsługa
    WadyBRAK MOŻLIWOŚCI WYKONANIA PRZELEWÓW EKSPRESOWYCH
  • ~gość / 2021-05-29 19:37
    Ocena: 3.00 / 5
    Do tej pory ok ale ta nowa witryna czy jak to zwał to koszmar małe literki dużo ramek do tej pory miałem przed oczami przelew który wysyłałem teraz mam stronę gazety w gąszczu której umieszczono malutkie rubryczki rozmywające się z tekstem jeśli to postęp to chyba do tyłu
  • ~Grzegorz / 2023-05-07 22:31
    Ocena: 3.00 / 5
    Za wpłatę 600Euro przy okienku opłata 2 Euro. Przy wypłacie to samo. Zwykły haracz, bo wplatomatu walutowego nie ma. Bank w Sochaczewie.
  • ~Ja / 2018-11-25 10:28
    Ocena: 3.00 / 5
    Gdy potrzebowałam gotówki w czerwcu to jej nie dostałam, bo moje pieniądze wpływające co miesiąc na konto (walutowe) były jakieś nie takie. Kredyt wzięłam w innym banku. Teraz dwa razy w miesiącu dostaję esmesy, że mają przygotowane dla mnie super okazjonalne pożyczki. Tylko, że teraz nie potrzebuje pieniędzy. Zastanawiam się czy to bank jest dla ludzi, czy ludzie dla banku. No i ciągle zwiększający się koszt utrzymania konta. Chyba pora zmienić bank
    ZaletyNie widzę
    WadyNapisałam wyżej co mi się nie pidoba
  • ~Ja / 2022-05-06 17:28
    Ocena: 3.00 / 5
    Jestem długim klientem ,kantor tragedia , dymanie klienta , dużo dodatkowych opłat w ostatnim czasie . Trzeba zmieniać bank , naszczescie są z lepszymi propozycjami,
    ZaletyDotychczas było ok
    WadyKonto walutowe powiązane z kantorem tragedia
  • ~Juraj16 / 2023-09-01 23:03
    Ocena: 3.00 / 5
    Oferta na początku wydaje się zachęcająca i ciekawa. Gorzej jak zaczynają się jakieś problemy.
    W moim przypadku problem powstał,gdy komornik sądowy przesłał do banku pismo o egzekucję .
    Bank nie zwracając uwagi że kwoty 500+, alimenty itp ustawowo są wolne od zajęć zajął całą kwotę znajdującą się na koncie tj.także 500+,część alimentów.
    Wytłumaczono mi że bank widzi saldo na rachunku I nie jest w stanie rozstrzygnąć co to za środki. Ironic Polegate na tym, że 2 dni przed zajęciem
    ZUS przesłał na konto 500zł zaznaczyć że jest to świadczenie 500+.
    Ten bank nie rozumie także co to jest kwota wolna od zajęcia (2700zł). W rozmowie usłyszałem,że ewentualnie jak przyjadę do banku to w kasie będę mógł wypłacić kwotę świadczenia natomiast ani przy pomocy karty bankomatowej ani przez bankowość internetową nic nie załatwię.
    W banku PKO BP takich problemów nie ma.
    Świadczenia socjalne oraz kwota wolna od zajęcia są przestrzegane,a blokadzie podlegają środki ponad kwotę wolną od zajęć tj 2700zł bez zajmowania świadczeń socjalnych
  • ~Klaudia / 2023-11-16 19:57
    Ocena: 3.00 / 5
    Widać że bank stara się nadążyć za konkurencją i wyjść na przeciw oczekiwaniom klientów, jednak według mnie długa jeszcze droga. Wcześniej bardzo słabo wypadała obsługa bezpośrednia, teraz widać duży postęp w tej sprawie ale infolinia to jakaś porażka, wprowadzają w błąd klientów, nie potrafią w większości przypadków pomóc zdalnie i nie mają wiedzy w temacie na który się wypowiadają. Mam wrażenie że to jacyś uczniowie albo stażyści bez znajomości zagadnień bankowych
    ZaletyPoprawa obsługi bezpośredniej
    WadyInfolinia
  • ~Klient / 2021-05-26 12:10
    Ocena: 3.00 / 5
    Nie mam nic do zarzucenia samemu bakowi jaki obsłudze banku, Jednak aplikacja mobilna jak i sama strona internetowa to tragedia nie zdarzyło mi się ani razu żebym mógł się zalogować do aplikacji bez problemu za każdym razem kiedy chcę coś sprawdzić czy wykonać którąś z zachwalanych przez bank czynności na mobilnej aplikacji wyskakuje informacja o pracach serwisowych lub innym błędzie.
    Bank jako bank ok ale nad mobilnością radzę popracować. Ciężko ocenić.
    ZaletyObsługa
    Niskie koszty
    WadyAplikacja peopay
    Pekao 24
  • ~Kowalski / 2022-03-14 13:02
    Ocena: 3.00 / 5
    Dzisiaj PEKAO SA mnie mocno zaskoczyło - chciałem zapłacić szybkim przelewem, (przelew był poniżej limitów, ważna była każda minuta), a tu dostaję info, że w celu potwierdzenia transakcji będzie do mnie jeszcze dzwonił konsultant. Takie szybkie przelewy to ja mam w nosie.
  • ~Lidia / 2021-05-29 21:08
    Ocena: 3.00 / 5
    Dzisiaj zamöwiłam produkt z allegro ,za który niestety nie udało mi się zapłacić .Nie przekierowało mnie do mojego banku z powodu prac serwisowych .Zbyt często są prowadzone takie prace A szczególnie w weekendy ,kiedy to mamy czas na zamówienia internetowe .Jestem zawiedziona i wkurzona ,bo nigdy w takich sytuacjach nie wiem czy to nie przypadkiem atak na moje konto .
    ZaletyBez opłat
    WadyNie stosowanie się do uwag klientów i opini
  • ~Maciej / 2024-03-21 13:40
    Ocena: 3.00 / 5
    INFOLINIA MASAKRA !!!! Trzeba wisiec na telefonie i w koncu bez rezultatu! Bardzo cięzko sie skontaktowac! Graniczy to z cudem!
  • ~Magda / 2022-08-10 14:01
    Ocena: 3.00 / 5
    Powinni lepiej szkolić pracowników infolini, bo to jest jakaś porażka. Pani przez 15 minut nie potrafiła mi powiedzieć gdzie mam kliknąć, żeby zwiększyć limit płatności blikiem. !5 minut..... i cały czas" proszę chwile poczekać, prosze poczekać, a jeszcze raz mogę Pani dane". No ludzie..... Szybciej sama znalazłam niż doczekałam odpowiedzi od pracownika banku.
  • ~Małgorzata / 2022-08-05 19:02
    Ocena: 3.00 / 5
    Aplikacja banku jest niesprawna. Przy większości rzeczy kręci się kółeczko w nieskończoność.
    ZaletyMiła obsługa
    Wadyźle działająca aplikacja na telefon
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2019
PEKAO SA
Ocena: 1.81, ilość opinii: 1538
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1212
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 978
PKO Bank Polski
Ocena: 2.73, ilość opinii: 894
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.75, ilość opinii: 892
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4636
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4473
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3937
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2997