Odradzam. Jeśli chcecie zaoszczędzić sobie wstydu i kłopotów radzę wybrać inny bank. Od 2021 roku to co się dzieje z tym bankiem to porażka. Bez uprzedzenia potrafią "zamknąć" kartę. Nie, nie zablokować, bo do zablokowania trzeba mieć podstawy. Po prostu zamknąć, bo będą wymieniać na nową. Nowej jednak bank nie dostarczył. Na infolinii czas oczekiwania ponad pół godziny, żeby dowiedzieć się, że konsultant nic nie może. Na pytania wysyłane przez pocztę wewnętrzną zamiast rzeczowych odpowiedzi wysyłane są propozycje pożyczek. Reklamacje zawsze rozpatrywane bez ładu i składu. Odnoszę wrażenie, że nawet nie są czytane. Żałuję, że dopiero teraz podjęłam decyzję o zamknięciu konta, bo powinnam to zrobić już dawno. ZaletyKonto oszczędnościowy
Wadynierzetelność, pomyłki w adresie, brak dostarczania kart w terminie, liczne telefony z reklamami pożyczek, każdy sms z kodem do płatności internetowych dodatkowo płatny, brak pomocy ze strony konsultantów na infolinii, bardzo długi czas oczekiwania na połączenie.