Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PEKAO SA opinie

Ocena na podstawie 1560 opinii

1.83 / 5

  • Prostota obsługi
    1.80
  • Oferta
    1.85
  • Obsługa klienta
    1.82

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~xxx / 2020-03-26 19:04
    Ocena: 4.00 / 5
    Witam,
    Kto wymyślił na dzień dzisiejszy godziny otwarcia i zamknięcia banków tj od 10.00 do 17.00?? Dla kogo otwarte są te banki? Dla osób nie pracujących czy starszych? Jeszcze ochroniarz, który powinien dawno być w domu wraz z pracownikami biura obsługi miał ogromny ubaw, ze ktoś przyszedł po siedemnastej i są zamknięte drzwi......i z lekka się zdenerwował.Tak głupiego zachowania jeszcze nie widziałam. Szczyt głupoty, że teraz w takim momencie niektórzy mają z tego ubaw po pachy...
    Bank pekao są-szczecin - brama portowa. Czy nie można zrobić raz lub dwa razy w tygodniu otwarte od 8.00????Wyjść jak ludzie do ludzi??
  • ~xxx / 2020-03-26 19:04
    Ocena: 4.00 / 5
    Witam,
    Kto wymyślił na dzień dzisiejszy godziny otwarcia i zamknięcia banków tj od 10.00 do 17.00?? Dla kogo otwarte są te banki? Dla osób nie pracujących czy starszych? Jeszcze ochroniarz, który powinien dawno być w domu wraz z pracownikami biura obsługi miał ogromny ubaw, ze ktoś przyszedł po siedemnastej i są zamknięte drzwi......i z lekka się zdenerwował.Tak głupiego zachowania jeszcze nie widziałam. Szczyt głupoty, że teraz w takim momencie niektórzy mają z tego ubaw po pachy...
    Bank pekao są-szczecin - brama portowa. Czy nie można zrobić raz lub dwa razy w tygodniu otwarte od 8.00????Wyjść jak ludzie do ludzi??
  • ~Zbig / 2021-09-22 11:42
    Ocena: 4.00 / 5
    PeKaO SA Oddział w Białymstoku.
    Pani załatwiająca moją sprawę bardzo uprzejma. Niestety aby skserować mój dowód osobisty (z czipem) musiała wyjść z dowodem z pokoju, w którym załatwialiśmy sprawę. Nie było jej 2-3 minuty. Jest to niedopuszczalne. Brak profesjonalizmu. Nie polecam Banku PeKaO SA.
  • ~zdziwionu_klient / 2020-04-03 15:51
    Ocena: 4.00 / 5
    Szalejąca zaraza. Wszystko wszędzie można załatwić on-line, i w banku Pekao SA można załatwić 3-miesięczne wakacje kredytowe, tylko jest jedno malutkie ale. Owo ALE, to trzeba mieć dostęp do bankowości elektronicznej i aby je uzyskać trzeba do oddziału banku przyjść OSOBIŚCIE. Taką informację otrzymałem na infolini +48225912232 wczoraj o 16:53. Ciekawe czy pracownik banku tak ochoczo przyszedł by do mnie do domu. A przecież to także w interesie banku - podaję na tacy trzymiesięczne odsetki i muszę zaryzykować życie (swoje i nie tylko), aby je przyjęli.
  • ~amaris / 2019-01-24 11:50
    Ocena: 3.67 / 5
    Konto w tym banku mam od roku 2004 i zdecydowanie mogę polecić obsługę. W ciągu tych lat zdarzyło mi się kilka nieprzyjemnych sytuacji życiowych, m.in. kradzież kart wraz z dowodem osobistym i bank zachował się w tej sytuacji bardzo pomocnie.
    Serwis bankowości elektronicznej działa stabilnie.
    Jedyne na co mogę narzekać to czas obsługi- zawsze muszę zarezerwować na to 30 min.
    Jestem zadowolona z karty kredytowej- dotychczas bez żadnych opłat wg umowy (spłata w terminie, wykorzystywanie środków)
    Zaletystabilny serwis internetowy, karta kredytowa
    Wadywolna obsługa w placówce banku
  • ~BEATA / 2023-06-30 22:28
    Ocena: 3.67 / 5
    Personalnie jes OK
    Bardzo długi czas na uzyskanie potwierdzenia złożonej dyspozycji, pracownik musi ubiegać się o kilkukrotne akceptacje tego co robi od innej osoby... to jest frustrujące
    Mam wrażenie,że system banku Pekao SA nie nadąża za potrzebami klienta
    ZaletyMiła osobowość pracowników
    WadySystem do wymiany
  • ~Były pracownik / 2020-06-06 10:43
    Ocena: 3.67 / 5
    Do emi. Twoja chamska wypowiedź o leniwych kasjerkach jest żenująca! Dla Ciebie! Pojęcia nie masz o pracy w banku. Zawsze możesz zamknąć konto albo zostać kasjerem. Ciekawe czy będziesz mieć czas żeby wyjść do WC. Że względu na takich klientów jak Ty praca w banku jest już czasem niemożliwa.
    ZaletyMiła obsługa
    WadyAplikacja
  • ~Cliopl / 2022-08-11 13:58
    Ocena: 3.67 / 5
    Infolinia to porażka! Nie można dodzwonić się do konsultanta! Od m-c kwietnia mam problem z potwierdzeniem mojej karty kredytowej. Karta jest dobra, ale jak pyta się Booking, a wczoraj też Autopey to jest informacja, że karta nieważna. Mam tego dość i na pewno zmienię Bank.
    ZaletyBardzo mili pracownicy!
    WadyBrak wsparcia technicznego i możliwość połączenia się z konsultantem. Masa zbędnych informacji co zabiera czas i pieniądze za połączenie!
  • ~Klientka / 2020-05-07 22:37
    Ocena: 3.67 / 5
    Michał pisze że Bank nie istnieje bo godziny otwarcia nie takie. No to skąd te kolejki? Ktoś tam jednak przychodzi. Więc myślę że Bank sobie poradzi. Dla mnie obsługa jest najwazniejsza. I nie narzekam. Moja opiekunka to super babka.
    ZaletyObsluga
    WadyOferta lokat żadna
  • ~Marian / 2022-10-21 10:14
    Ocena: 3.67 / 5
    Konto firmowe. Od kilku miesięcy bank co miesiąc pobiera opłatę 8 zł, mimo, że wg umowy konto miało być darmowe przez 2 lata, które jeszcze nie minęły...
    Piszę więc reklamacje, bank zwraca mi 8 zł, a w kolejnym miesiącu historia się powtarza.
    Nie mam zastrzeżeń co do apki, prostoty obsługi, ale sam fakt, że co miesiąc muszę pisać reklamację, skutecznie mnie zniechęca i po upływie 2 lat powiem BYE BYE!
  • ~Mxa / 2023-10-06 08:35
    Ocena: 3.67 / 5
    Polecam https://tmlead.pl/redirect/724063_1134


    Klikajcie w link i zakładajcie konto bo naprawdę warto
    ZaletyWszystko
    WadyBrak
  • ~ot708 / 2010-10-17 13:20
    Ocena: 3.67 / 5
    użytkuje eurokonto net gdzieś od roku, nie mam do rachunku karty, ponieważ przeważnie wpłacam gotówkę na konto i wykonuje przelewy. problemu z placówkami nie ma, bo w centrum miasta mam aż 3! minus za duże czasem kolejki do kasy, ale idzie przeżyć. od kilku lat korzystam z kont internetowych, wiec prostota obsługi to rzecz względna, jak dla mnie ok, łącznie z kodami z listy (przelewy mam zdefiniowane, wiec nie często listy kodów używam).
    bank ponadto bardzo potrafi 'wycisnąć' klienta - dla mnie w sensie pozytywnym - zaoferowano mi z czasem kartę kredytowa (tu tragiczne nieuaktualniane na bieżąco w necie dane o wydatkach na karcie) oraz kredyt konsolidacyjny - gdzie zaoszczędziłem parę stówek zamykając kredyt w innym banku!
    uzytkuje rok, nie place za konto
  • ~Przemysław / 2024-03-15 07:58
    Ocena: 3.67 / 5
    Konto w pekao posiadam już od kilkunastu lat. Założyłem je już podczas studiów. Od początku byłem zadowolony z usług tegoż banku. Jakość obsługi również jest na dobrym poziomie. Natomiast bardzo słabo oceniam dostępność placówek oraz bankomatów. Rozumiem, że w dobie płatności elektronicznej tradycyjna bankowość przechodzi do lamusa. Niemniej przypadki w których w ponad stutysięcznym mieście jest tylko jedna placówka banku jest zdecydowanie znacznym utrudnieniem dla Klientów. Drodzy Państwo z Pekao, nie zawsze mamy możliwość płatności kartą. Sytuacja w której musimy się udać na dłuższą ekspedycję e celu wybrania gotówki jest dla Państwa strzałem w kolano. Przypominam tylko, że Pekao należy do największych banków w Polsce, więc byłoby miło, gdyby została zeiekszona liczba bankomatów.
  • ~Robert / 2023-02-01 09:26
    Ocena: 3.67 / 5
    Dopiero co założyłem firmowe konto w tym banku a już rozważam przejście do innego. Żeby w XXI wieku nie funkcjonowały ( w ogóle nie było) powiadomienia o przelewach!!!!!!!!!
    WadyOgromna wada w dzisiejszych czasach- brak powiadomień o przelewach przychodzących, szczególnie jak ktoś ma wiele przelewów!!! Dotyczy to tylko kont firmowych.
  • ~safina / 2022-01-28 11:55
    Ocena: 3.67 / 5
    Szkoda że jeden z największych Polskich banków nie posiada oferty płatności telefonem dla użytkownków innych kont niż Google i pominięci są użytkownicy App Galery
  • ~Wasyl / 2023-04-05 22:29
    Ocena: 3.67 / 5
    Marszkowska 111 Warszawa
    Polecam placówkę i Panią Larysę zawsze pomoże , wysłucha.
    Bardzo pomocna.
    Inni pracownicy placówki wiele do życzenia.
    Jak masz zproblem do jedynej Pani Larysu
    ZaletyZrozumieni wysłuchanie chęć pomocy społecznej
    WadyBrak
  • ~Wojciech / 2023-09-12 09:34
    Ocena: 3.67 / 5
    pragnę tą drogą serdecznie podziękować pracownikom obsługi kredytowej w ramach bankowej infolinii ( a zwłaszcza Pani A.S.) za udzieloną mi pomoc przy otrzymaniu szybkiej pożyczki finansowej. Życzliwość łatwość nawiązania kontaktu oraz pełny profesjonalizm w czasie rozmowy pozwalał mi szybko podjąć decyzje w zakresie warunków na jakich mogła zostać zawarta umowa a także na jakich można ją rozwiązać.
    Zaletyszybkość i profesjonalizm
    Wadynie mam
  • ~Anna / 2023-07-01 20:01
    Ocena: 3.33 / 5
    Bank oszukuje klientów kredytowych na odsetkach. Wcześniej spłacane pr-ez kredytobiorców kwoty do zmniejszenia kwoty zadłużenia permanentnie opóźnia w księgowaniu. Są to żadne pieniądze dla takiego wielkiego banku ale mimo to proceder jest powszechny. Żenada...
    WadyNaciąganie kredytobiorców na nadpłaconych wpłatach do wcześniejszych spłat i opóżnianie księgowania wpłat, "oszczędzając" odsetki
  • ~Bożena / 2024-11-11 12:31
    Ocena: 3.33 / 5
    Witam, ostatnio przeżyłam szok przy kasie w banku PKO SA Zamość wpłacając pieniądze pobrali prowizję, nie dość ze im wpłacam, obracają póżniej moimi pieniędzmi to jeszcze trzeba im za to zapłacić. Draństwo!!!
  • ~Eleon / 2023-09-01 18:14
    Ocena: 3.33 / 5
    Bank traktuje zwykłego klienta jak Łazarza ,proponują mało ofert ludzie nie zamożni mają mało ofert albo bardzo niskie kredyty bo przecież biedaka nie będzie stać na większy kredyt .Dam przykład mój mąż ma w innym banku kredyt i zaproponowali mu przy takich dochodach jak moje dwa razy większy kredyt.Nawet bank w którym sama wplacam sobie pieniądze na konto ma dla mnie ofertę lepsza niż PKO SA gdzie mam wpływu z tytułu wynagrodzenia.Porazka
    ZaletyMiła obsługa
    WadySłabe oferty dla przeciętnie zarabiającego człowieka
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2048
PEKAO SA
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1560
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.87, ilość opinii: 1226
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.78, ilość opinii: 1011
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 988
PKO Bank Polski
Ocena: 2.75, ilość opinii: 928
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4785
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4558
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 4007
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3211
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3100