Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PEKAO SA opinie

Ocena na podstawie 1548 opinii

1.83 / 5

  • Prostota obsługi
    1.79
  • Oferta
    1.85
  • Obsługa klienta
    1.81

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~BEATA / 2023-06-30 22:28
    Ocena: 3.67 / 5
    Personalnie jes OK
    Bardzo długi czas na uzyskanie potwierdzenia złożonej dyspozycji, pracownik musi ubiegać się o kilkukrotne akceptacje tego co robi od innej osoby... to jest frustrujące
    Mam wrażenie,że system banku Pekao SA nie nadąża za potrzebami klienta
    ZaletyMiła osobowość pracowników
    WadySystem do wymiany
  • ~Były pracownik / 2020-06-06 10:43
    Ocena: 3.67 / 5
    Do emi. Twoja chamska wypowiedź o leniwych kasjerkach jest żenująca! Dla Ciebie! Pojęcia nie masz o pracy w banku. Zawsze możesz zamknąć konto albo zostać kasjerem. Ciekawe czy będziesz mieć czas żeby wyjść do WC. Że względu na takich klientów jak Ty praca w banku jest już czasem niemożliwa.
    ZaletyMiła obsługa
    WadyAplikacja
  • ~Cliopl / 2022-08-11 13:58
    Ocena: 3.67 / 5
    Infolinia to porażka! Nie można dodzwonić się do konsultanta! Od m-c kwietnia mam problem z potwierdzeniem mojej karty kredytowej. Karta jest dobra, ale jak pyta się Booking, a wczoraj też Autopey to jest informacja, że karta nieważna. Mam tego dość i na pewno zmienię Bank.
    ZaletyBardzo mili pracownicy!
    WadyBrak wsparcia technicznego i możliwość połączenia się z konsultantem. Masa zbędnych informacji co zabiera czas i pieniądze za połączenie!
  • ~Klientka / 2020-05-07 22:37
    Ocena: 3.67 / 5
    Michał pisze że Bank nie istnieje bo godziny otwarcia nie takie. No to skąd te kolejki? Ktoś tam jednak przychodzi. Więc myślę że Bank sobie poradzi. Dla mnie obsługa jest najwazniejsza. I nie narzekam. Moja opiekunka to super babka.
    ZaletyObsluga
    WadyOferta lokat żadna
  • ~Marian / 2022-10-21 10:14
    Ocena: 3.67 / 5
    Konto firmowe. Od kilku miesięcy bank co miesiąc pobiera opłatę 8 zł, mimo, że wg umowy konto miało być darmowe przez 2 lata, które jeszcze nie minęły...
    Piszę więc reklamacje, bank zwraca mi 8 zł, a w kolejnym miesiącu historia się powtarza.
    Nie mam zastrzeżeń co do apki, prostoty obsługi, ale sam fakt, że co miesiąc muszę pisać reklamację, skutecznie mnie zniechęca i po upływie 2 lat powiem BYE BYE!
  • ~Mxa / 2023-10-06 08:35
    Ocena: 3.67 / 5
    Polecam https://tmlead.pl/redirect/724063_1134


    Klikajcie w link i zakładajcie konto bo naprawdę warto
    ZaletyWszystko
    WadyBrak
  • ~ot708 / 2010-10-17 13:20
    Ocena: 3.67 / 5
    użytkuje eurokonto net gdzieś od roku, nie mam do rachunku karty, ponieważ przeważnie wpłacam gotówkę na konto i wykonuje przelewy. problemu z placówkami nie ma, bo w centrum miasta mam aż 3! minus za duże czasem kolejki do kasy, ale idzie przeżyć. od kilku lat korzystam z kont internetowych, wiec prostota obsługi to rzecz względna, jak dla mnie ok, łącznie z kodami z listy (przelewy mam zdefiniowane, wiec nie często listy kodów używam).
    bank ponadto bardzo potrafi 'wycisnąć' klienta - dla mnie w sensie pozytywnym - zaoferowano mi z czasem kartę kredytowa (tu tragiczne nieuaktualniane na bieżąco w necie dane o wydatkach na karcie) oraz kredyt konsolidacyjny - gdzie zaoszczędziłem parę stówek zamykając kredyt w innym banku!
    uzytkuje rok, nie place za konto
  • ~Przemysław / 2024-03-15 07:58
    Ocena: 3.67 / 5
    Konto w pekao posiadam już od kilkunastu lat. Założyłem je już podczas studiów. Od początku byłem zadowolony z usług tegoż banku. Jakość obsługi również jest na dobrym poziomie. Natomiast bardzo słabo oceniam dostępność placówek oraz bankomatów. Rozumiem, że w dobie płatności elektronicznej tradycyjna bankowość przechodzi do lamusa. Niemniej przypadki w których w ponad stutysięcznym mieście jest tylko jedna placówka banku jest zdecydowanie znacznym utrudnieniem dla Klientów. Drodzy Państwo z Pekao, nie zawsze mamy możliwość płatności kartą. Sytuacja w której musimy się udać na dłuższą ekspedycję e celu wybrania gotówki jest dla Państwa strzałem w kolano. Przypominam tylko, że Pekao należy do największych banków w Polsce, więc byłoby miło, gdyby została zeiekszona liczba bankomatów.
  • ~Robert / 2023-02-01 09:26
    Ocena: 3.67 / 5
    Dopiero co założyłem firmowe konto w tym banku a już rozważam przejście do innego. Żeby w XXI wieku nie funkcjonowały ( w ogóle nie było) powiadomienia o przelewach!!!!!!!!!
    WadyOgromna wada w dzisiejszych czasach- brak powiadomień o przelewach przychodzących, szczególnie jak ktoś ma wiele przelewów!!! Dotyczy to tylko kont firmowych.
  • ~safina / 2022-01-28 11:55
    Ocena: 3.67 / 5
    Szkoda że jeden z największych Polskich banków nie posiada oferty płatności telefonem dla użytkownków innych kont niż Google i pominięci są użytkownicy App Galery
  • ~Wasyl / 2023-04-05 22:29
    Ocena: 3.67 / 5
    Marszkowska 111 Warszawa
    Polecam placówkę i Panią Larysę zawsze pomoże , wysłucha.
    Bardzo pomocna.
    Inni pracownicy placówki wiele do życzenia.
    Jak masz zproblem do jedynej Pani Larysu
    ZaletyZrozumieni wysłuchanie chęć pomocy społecznej
    WadyBrak
  • ~Wojciech / 2023-09-12 09:34
    Ocena: 3.67 / 5
    pragnę tą drogą serdecznie podziękować pracownikom obsługi kredytowej w ramach bankowej infolinii ( a zwłaszcza Pani A.S.) za udzieloną mi pomoc przy otrzymaniu szybkiej pożyczki finansowej. Życzliwość łatwość nawiązania kontaktu oraz pełny profesjonalizm w czasie rozmowy pozwalał mi szybko podjąć decyzje w zakresie warunków na jakich mogła zostać zawarta umowa a także na jakich można ją rozwiązać.
    Zaletyszybkość i profesjonalizm
    Wadynie mam
  • ~Anna / 2023-07-01 20:01
    Ocena: 3.33 / 5
    Bank oszukuje klientów kredytowych na odsetkach. Wcześniej spłacane pr-ez kredytobiorców kwoty do zmniejszenia kwoty zadłużenia permanentnie opóźnia w księgowaniu. Są to żadne pieniądze dla takiego wielkiego banku ale mimo to proceder jest powszechny. Żenada...
    WadyNaciąganie kredytobiorców na nadpłaconych wpłatach do wcześniejszych spłat i opóżnianie księgowania wpłat, "oszczędzając" odsetki
  • ~Bożena / 2024-11-11 12:31
    Ocena: 3.33 / 5
    Witam, ostatnio przeżyłam szok przy kasie w banku PKO SA Zamość wpłacając pieniądze pobrali prowizję, nie dość ze im wpłacam, obracają póżniej moimi pieniędzmi to jeszcze trzeba im za to zapłacić. Draństwo!!!
  • ~Eleon / 2023-09-01 18:14
    Ocena: 3.33 / 5
    Bank traktuje zwykłego klienta jak Łazarza ,proponują mało ofert ludzie nie zamożni mają mało ofert albo bardzo niskie kredyty bo przecież biedaka nie będzie stać na większy kredyt .Dam przykład mój mąż ma w innym banku kredyt i zaproponowali mu przy takich dochodach jak moje dwa razy większy kredyt.Nawet bank w którym sama wplacam sobie pieniądze na konto ma dla mnie ofertę lepsza niż PKO SA gdzie mam wpływu z tytułu wynagrodzenia.Porazka
    ZaletyMiła obsługa
    WadySłabe oferty dla przeciętnie zarabiającego człowieka
  • ~Grzech / 2020-08-19 14:05
    Ocena: 3.33 / 5
    Bank koszmar coś załatwić to trzeba kilo soli zjeść bardzo skoplikowane procedury i przestarzale obsługa klijeta ok ale na poziomie kasjerek tylko i wyłocznie
    ZaletyBrak zalet
    WadySkoplikowane procedury i bardzo drogo nie polecam tego banku coś załatwić to koszmar
  • ~Ja / 2022-02-12 23:15
    Ocena: 3.33 / 5
    E tam. Zaraz najgorszy. Taki jak każdy. Poczytajcie opinie o innych bankach . Też same najgorsze
  • ~M. / 2024-06-22 12:49
    Ocena: 3.33 / 5
    Płatność przez internet to porażka, wpisywanie pojednyczych cyfr z kodu skutkuje pomyłkami, jeśli robię to przez telefon i jeszcze pamiętanie nr klienta, bo nazwę użytkownika nie nam pomysłu jaką bym miała wpisać, czy piszę z umowy, czy z karty to nie wchodzi, bo tam jest myslnik.
    Zbyt poplątane są te zakupy.
    Plus dlugi "zapłon" aplikacji i wylogowywanie zanim skończę jakaś czynność i przymusowa część dyspozycji przez aplikację w telefonie, żeby bylo darmowe, ani to bezpieczne ani wygodne. Chyba jednak ten bank nie był dobrym wyborem, muszę pomyśleć nad zmianą.
  • ~marco / 2022-08-21 12:29
    Ocena: 3.33 / 5
    W maju br załozyć konto przekorzystne w odziałe banku , gdyż nie mogłem z przyczyn ode mnie niezaleznych nie mogłem dokończyć procwdury elektronicznej. W odziale Banku podobną próbę podjeła pracownica Banku. Próba spaliła na panewce. Dopiero jak skazowała wszelki stare dane personalne, byłem w przeszłości klientem Banku, procedura zalozenia konta sie powiodła. zgodnie z warunkami promocji spełnialem kolejne warunki promocyjne by uzyskać przewidziane bonusy, niestety ale na start nie otrzymalem 50 zł. Reklamacja z 23 lipca nie rozpatrzono, trwa wyjasnianie do 21 wrzesnia - 2 misiace. Zeneujące
  • ~Miniratka / 2022-11-17 11:35
    Ocena: 3.33 / 5
    Bardzo złodziejski Bank jak nie stopy procentowe to zmienne odsetki i kredyt cały czas rośnie kolega ma kredyt w innym banku i zmienne oprocentowanie a nie podnoszą tak jak w tym banku.
    ZaletyBrak
    WadyPotrafią upierdliwie wydzwaniać lub wysyłać wiadomości SMS
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2031
PEKAO SA
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1548
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1220
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 983
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.77, ilość opinii: 954
PKO Bank Polski
Ocena: 2.73, ilość opinii: 909
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4702
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4504
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3965
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3033