WadyKOLEJKI !!!, płatne obce bankomaty
strona 11 z 77
- « poprzednia
- 1 ...
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- nastepna »
-
~Hanusia / 2023-04-01 01:59
Bardzo kopetetna obsługa, wiedza , empatia oraz cierpliwości dla Kluenta to jest filar tego Banku dotyczy o Tarnów pl Kazimierza Wlk i pracownika tegoż działu Pani Katarzyny Kaczor -
-
~jacek / 2014-08-19 09:46
W zasadzie bank ok.posiadam konto wspólne z żoną i nie było kłopotów większych.Posiadam również konto internetowe które poleciła pani w okienku i okazało się całkiem niezłym rozwiązaniem zwłaszcza jak się ma sporo opłat.Ustanawia się przelewy zdefiniowane i leci i to bez opłat dodatkowych.Przelewy z kart kodów jednorazowych też dobre tylko trochę kłopotliwe,ale po kolejnym razie do przełknięcia.opłaty za konto mogły by być niższe,ale jak czytam o innych bankach to nie jest najgorzej.Weźmy taki ING niby super a opłata 7 zeta za nie korzystanie z karty przegięcie.W ogóle to opłata tego typu to zdzierstwo nie dosyć,że co miesiąc pobierają frycowe to jeszcze za takie rzeczy płacić.Posiadamy też kredyt hipoteczny i powiem,że z załatwieniem nie było kłopotu 14 dni i po sprawie może dla tego,że jesteśmy klientami z dłuższym stażem.Tak czy siak bez kłopotu.Pomyłki się zdarzają w każdym banku a co do sprawdzania wiarygodności klientów takie są zasady bo jak coś się wydarzy złego to dopiero jest zadyma,że bank do bani itp. Zaletydosyć czytelnie i prostoWadywysokie połaty -
~K / 2019-11-06 12:54
Nie podoba mi się iż obsługa kont jest prowadzona przez kasjerów. Wowczas osoba ktora chce tylko wpłacić, lub wypłacic pieniążki czeka masakryczną ilość czasu, a w okienkach bezgotówkowych panie niekiedy zabijają nudę czymkolwiek... Okienka kasowe powinny być jak kiedyś oddzielone dla płynnosci, a nie utknięcia na kilka godzin jak u lekarza za własną kasą. WadyBeznadziejnie -
~Liudmyla / 2022-07-05 16:58
Jestem klientem banku od 6 lat. Byłam zadowolona ze współpracy przez cały ten okres. 29 czerwca 2022 r. z mojego konta skradziono środki w wysokości 59,90 zł. Złożyłam reklamację z nadzieją na zwrot tych środków. Odpowiedź banku była taka, że wypłata tych środków z mojego konta odbyła się według wszystkich zasad i środki nie zostaną mi zwrócone. Niestety. Oznacza to, że pieniądze można ukraść z naszych kont w tym banku, a bank w odpowiedzi mówi, że to normalne. Zablokowałam kartę, czekam na nową, ale nie ma gwarancji... -
~Marcin / 2020-11-17 16:02
Od 28 lat chodzę do filii pekao sa w Al. Jerozolimskich 2 w Warszawie i dziś pierwszy raz zobaczyłem faceta w kasie. Nie mówi dzień dobry ani do widzenia, nie odpowiada na pytania. Gruby i nabzdyczony. Żywcem przeniesiony z PRL, albo z filmów Barei.
Nie powinno się aż tak oszczędzać na personelu.
-
~mg / 2023-08-31 17:47
W przypadku problemów polecam kontakt z Panem Mardnem Radziszewskim. Pan Marcin z dużym zaangażowaniem zajął się moją sprawą, okazal mi wiele cierpliwości i cały czas pozostawał w kontakcie. Bardzo mu za to dziękuję. ZaletyFachowość i życzliwy stosunek do klienta. -
~Nikt / 2023-03-29 14:06
Oddział Marszałkowska 111 stanął na wysokości zadania i rozwiązał problem nie do przejścia dla dwóch innych placówek tego banku. ZaletyMiła, kompetentna obsługa - pracownicy z dużym doświadczeniem i empatią.
Dostępność placówek.
Sprawna, intuicyjna aplikacja bez zbędnych wodotrysków.
Rozsądne koszty usług (ROR, CC)
Bank jest spółką publiczną, więc jest dostęp do sprawozdań finansowych.WadyDłuższy niż gdzie indziej czas oczekiwania na przelew przychodzący.
Mało bankomatów. Wpłatomatów jeszcze mnie, a jak się taki znajdzie to zwykle nie działa.
Procedury wymagają wielu stopni zatwierdzania nawet w oczywistych sprawach. -
~Nrkdkow / 2022-08-02 12:55
Dobra oferta karty wielowalutowej, konto oszczędnościowe na znośnym poziomie, ale szczerze, to w każdym banku oprocentowanie jest śmieszne.
Darmowa karta, darmowe konto, bardzo intuicyjna aplikacja (choć często w nocy ma prace serwisowe...), Po ostatnich aktualizacjach działa bez zarzutu.
Karta ma dostępne ciekawe wzory do wyboru.
Kiepska obsługa klienta, ale chat działa na dobrym poziomie i polecam z niego korzystać - dużo szybciej można załatwić sprawę:) -
-
~TOMASZ / 2022-03-10 11:01
Spełnia ten bank moje oczekiwania w każdej kategorii ZaletyIstnieje od latWadyKrótkie godziny otwarcia i nie czynny w sobotę żaden oddział -
~xxx / 2020-03-26 19:04
Witam,
Kto wymyślił na dzień dzisiejszy godziny otwarcia i zamknięcia banków tj od 10.00 do 17.00?? Dla kogo otwarte są te banki? Dla osób nie pracujących czy starszych? Jeszcze ochroniarz, który powinien dawno być w domu wraz z pracownikami biura obsługi miał ogromny ubaw, ze ktoś przyszedł po siedemnastej i są zamknięte drzwi......i z lekka się zdenerwował.Tak głupiego zachowania jeszcze nie widziałam. Szczyt głupoty, że teraz w takim momencie niektórzy mają z tego ubaw po pachy...
Bank pekao są-szczecin - brama portowa. Czy nie można zrobić raz lub dwa razy w tygodniu otwarte od 8.00????Wyjść jak ludzie do ludzi?? -
~xxx / 2020-03-26 19:04
Witam,
Kto wymyślił na dzień dzisiejszy godziny otwarcia i zamknięcia banków tj od 10.00 do 17.00?? Dla kogo otwarte są te banki? Dla osób nie pracujących czy starszych? Jeszcze ochroniarz, który powinien dawno być w domu wraz z pracownikami biura obsługi miał ogromny ubaw, ze ktoś przyszedł po siedemnastej i są zamknięte drzwi......i z lekka się zdenerwował.Tak głupiego zachowania jeszcze nie widziałam. Szczyt głupoty, że teraz w takim momencie niektórzy mają z tego ubaw po pachy...
Bank pekao są-szczecin - brama portowa. Czy nie można zrobić raz lub dwa razy w tygodniu otwarte od 8.00????Wyjść jak ludzie do ludzi?? -
~Zbig / 2021-09-22 11:42
PeKaO SA Oddział w Białymstoku.
Pani załatwiająca moją sprawę bardzo uprzejma. Niestety aby skserować mój dowód osobisty (z czipem) musiała wyjść z dowodem z pokoju, w którym załatwialiśmy sprawę. Nie było jej 2-3 minuty. Jest to niedopuszczalne. Brak profesjonalizmu. Nie polecam Banku PeKaO SA. -
~zdziwionu_klient / 2020-04-03 15:51
Szalejąca zaraza. Wszystko wszędzie można załatwić on-line, i w banku Pekao SA można załatwić 3-miesięczne wakacje kredytowe, tylko jest jedno malutkie ale. Owo ALE, to trzeba mieć dostęp do bankowości elektronicznej i aby je uzyskać trzeba do oddziału banku przyjść OSOBIŚCIE. Taką informację otrzymałem na infolini +48225912232 wczoraj o 16:53. Ciekawe czy pracownik banku tak ochoczo przyszedł by do mnie do domu. A przecież to także w interesie banku - podaję na tacy trzymiesięczne odsetki i muszę zaryzykować życie (swoje i nie tylko), aby je przyjęli. -
~amaris / 2019-01-24 11:50
Konto w tym banku mam od roku 2004 i zdecydowanie mogę polecić obsługę. W ciągu tych lat zdarzyło mi się kilka nieprzyjemnych sytuacji życiowych, m.in. kradzież kart wraz z dowodem osobistym i bank zachował się w tej sytuacji bardzo pomocnie.
Serwis bankowości elektronicznej działa stabilnie.
Jedyne na co mogę narzekać to czas obsługi- zawsze muszę zarezerwować na to 30 min.
Jestem zadowolona z karty kredytowej- dotychczas bez żadnych opłat wg umowy (spłata w terminie, wykorzystywanie środków)Zaletystabilny serwis internetowy, karta kredytowaWadywolna obsługa w placówce banku -
~BEATA / 2023-06-30 22:28
Personalnie jes OK
Bardzo długi czas na uzyskanie potwierdzenia złożonej dyspozycji, pracownik musi ubiegać się o kilkukrotne akceptacje tego co robi od innej osoby... to jest frustrujące
Mam wrażenie,że system banku Pekao SA nie nadąża za potrzebami klientaZaletyMiła osobowość pracownikówWadySystem do wymiany -
~Były pracownik / 2020-06-06 10:43
Do emi. Twoja chamska wypowiedź o leniwych kasjerkach jest żenująca! Dla Ciebie! Pojęcia nie masz o pracy w banku. Zawsze możesz zamknąć konto albo zostać kasjerem. Ciekawe czy będziesz mieć czas żeby wyjść do WC. Że względu na takich klientów jak Ty praca w banku jest już czasem niemożliwa. ZaletyMiła obsługaWadyAplikacja -
-
~Cliopl / 2022-08-11 13:58
Infolinia to porażka! Nie można dodzwonić się do konsultanta! Od m-c kwietnia mam problem z potwierdzeniem mojej karty kredytowej. Karta jest dobra, ale jak pyta się Booking, a wczoraj też Autopey to jest informacja, że karta nieważna. Mam tego dość i na pewno zmienię Bank. ZaletyBardzo mili pracownicy!WadyBrak wsparcia technicznego i możliwość połączenia się z konsultantem. Masa zbędnych informacji co zabiera czas i pieniądze za połączenie! -
~Klientka / 2020-05-07 22:37
Michał pisze że Bank nie istnieje bo godziny otwarcia nie takie. No to skąd te kolejki? Ktoś tam jednak przychodzi. Więc myślę że Bank sobie poradzi. Dla mnie obsługa jest najwazniejsza. I nie narzekam. Moja opiekunka to super babka. ZaletyObslugaWadyOferta lokat żadna -
~Marian / 2022-10-21 10:14
Konto firmowe. Od kilku miesięcy bank co miesiąc pobiera opłatę 8 zł, mimo, że wg umowy konto miało być darmowe przez 2 lata, które jeszcze nie minęły...
Piszę więc reklamacje, bank zwraca mi 8 zł, a w kolejnym miesiącu historia się powtarza.
Nie mam zastrzeżeń co do apki, prostoty obsługi, ale sam fakt, że co miesiąc muszę pisać reklamację, skutecznie mnie zniechęca i po upływie 2 lat powiem BYE BYE! -
~Mxa / 2023-10-06 08:35
Polecam https://tmlead.pl/redirect/724063_1134
Klikajcie w link i zakładajcie konto bo naprawdę wartoZaletyWszystkoWadyBrak
strona 11 z 77
- « poprzednia
- 1 ...
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- nastepna »