Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PEKAO SA opinie

Ocena na podstawie 1548 opinii

1.83 / 5

  • Prostota obsługi
    1.79
  • Oferta
    1.85
  • Obsługa klienta
    1.81

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~pekao241984 / 2009-09-16 21:38
    Ocena: 4.33 / 5
    bardzo dobry bank. pożyczka lub coś inneo złatwić to dla nich łatwizna. pekao24 bardzo wygodne. tylko dość drogo liczą sobie za urzytkowanie konta.
    Wadyopłaty za konto bardzo wysokie
    2 lata
  • ~PIOTR / 2024-04-07 11:34
    Ocena: 4.33 / 5
    SERDECZNE PODZIĘKOWANIA DLA PRACOWNIKÓW BANKU PEKAO
    - VII ODDZIAŁ W SZCZECINIE, UL GRODZKA 9.
    OD WIELU LAT KORZYSTAŁEM Z KONTA OSOBISTEGO W TYM ODDZIALE. ZAWSZE SPOTYKAŁEM SIĘ Z PROFESJONALIZMEM ZAWODOWYM PRACOWNIKÓW. BIEŻĄCA INFORMACJA O MOŻLIWOŚCIACH INWESTOWANIA I OSZCZĘDZANIA ŚRODKÓW FINANSOWYCH ŁĄCZYŁA SIĘ Z OTWARTOŚCIĄ I POMOCĄ W ROZWIĄZYWANIU ZGŁASZANYCH PROBLEMÓW ORAZ MIŁĄ I ŻYCZLIWĄ OBSŁUGĄ. POLECAM.
  • ~TOMASZ / 2022-12-25 21:13
    Ocena: 4.33 / 5
    Ja jestem klientem od dłuższego czasu to jest jedyny bank gdzie mam święty spokój
    ZaletyAplikacja
    WadyKrótkie godziny pracy i brak otwartych oddziałów w sobotę
  • ~Zoltek / 2008-03-24 14:03
    Ocena: 4.33 / 5
    Poprzednio bylem posiadaczem konta w banku BPH widziałem wiele kont internetowych i stwierdzam ze jeśli chodzi o prostotę obsługi to BPH było najlepsze. Zostałem przeniesiony do PEKAO i myślałem ze skoro ten bank przejmuje niektóre placówki BPH oraz ma podpisana umowę na udostępnienie systemu sezam będzie wszystko dobrze. Jednak myliłem sie. Faktem jest ze PEKAO ma podobny system do sezamu jednak są pewne rzeczy które użytkownikowi sezamu będą przeszkadzały, inne to moim zdaniem błędy powstałe dawno temu i nikt tego nie zmienił. Jako przykład mogę podać to ze wysyłając przelew na stronie PEKAO widzimy przycisk zapisz. Gdyby ktoś nie wiedział co jest grane to mógłby pomyśleć ze w rzeczywistości jego przelew nie jest wysyłany tylko zapisywany a dopiero później ktoś podejmie decyzje czy go wysłać czy tez nie. Ewentualnie sami będziemy musieli to zrobić gdzieś indziej. Niby taki mały przycisk a ile przez niego problemów. Zaleta tego banku jest to ze obsługa działa bardzo sprawnie mimo wielu błędów jakie są popełniane. Przykładami w tym wypadku mogą być: niedostarczenie karty płatniczej do klienta, zagubienie kodu pin, przeniesienie klienta z jednego banku do drugiego bez pisemnego powiadomienia, brak pisemnego powiadomienia o potrzebie zgłoszenia sie do placówki banku po zmianie systemu bankowości internetowej w celu ustalenia nowego hasła i podania klientowi nowego numeru CIF. Te błędy oczywiście w przypadku zgłoszenia sie do banku zostają w miarę szybko rozwiązywane za co oczywiście oceniam obsługę wysoko jednak takich przypadków powinno być jak najmniej.
    2 miesiace
  • ~AbcToAbc / 2022-03-26 14:51
    Ocena: 4.00 / 5
    Brakuje mi jednego bo w sklepie play moje dziecko ma ustawiony region na włochy i nie może zainstalować aplikacji bo pisze że w twoim kraju nie jest dostępna aplikacja
  • ~Gosiek1403 / 2019-07-09 10:37
    Ocena: 4.00 / 5
    Od maja 2019 PEKAO SA zmienił układ prezentowanych transakcji na wyciągach firmowych. Teraz wyciągi to straszy bałagan. Kiedyś operacje były w sposób uporządkowany - kwoty rosnąco , następnie malejąco. Teraz : CYRK. Wyciąg księguje się obecnie dwukrotnie dłużej i jest to bardzo męczące. Na infolinii reklamacje przywrócenia pliku pdf wyciągu do poprzedniej wersji rozpatrzono -odmownie. Koleżance księgowej sugerowano, że jak się nie podoba nawet drogę sądową. Bank - beton żadne argumenty nie trafiają. Odnoszę wrażenie że dział techniczny nadzorujący takie zmiany zawalił coś i teraz nie może się wycofać. Może uda mi się nakłonić szefa do zmiany banku z lepszymi wyciągami. Wiem że inni klienci korporacyjni też już szukają.
    WadyTotalny bałagan w prezentowanych operacjach na wyciągach firmowych od maja 2019.
    Bank nie dał możliwości dostępu wyciągów w pdf wg. starej dobrej wercji
  • ~Hanusia / 2023-04-01 01:59
    Ocena: 4.00 / 5
    Bardzo kopetetna obsługa, wiedza , empatia oraz cierpliwości dla Kluenta to jest filar tego Banku dotyczy o Tarnów pl Kazimierza Wlk i pracownika tegoż działu Pani Katarzyny Kaczor
    WadyKOLEJKI !!!, płatne obce bankomaty
  • ~jacek / 2014-08-19 09:46
    Ocena: 4.00 / 5
    W zasadzie bank ok.posiadam konto wspólne z żoną i nie było kłopotów większych.Posiadam również konto internetowe które poleciła pani w okienku i okazało się całkiem niezłym rozwiązaniem zwłaszcza jak się ma sporo opłat.Ustanawia się przelewy zdefiniowane i leci i to bez opłat dodatkowych.Przelewy z kart kodów jednorazowych też dobre tylko trochę kłopotliwe,ale po kolejnym razie do przełknięcia.opłaty za konto mogły by być niższe,ale jak czytam o innych bankach to nie jest najgorzej.Weźmy taki ING niby super a opłata 7 zeta za nie korzystanie z karty przegięcie.W ogóle to opłata tego typu to zdzierstwo nie dosyć,że co miesiąc pobierają frycowe to jeszcze za takie rzeczy płacić.Posiadamy też kredyt hipoteczny i powiem,że z załatwieniem nie było kłopotu 14 dni i po sprawie może dla tego,że jesteśmy klientami z dłuższym stażem.Tak czy siak bez kłopotu.Pomyłki się zdarzają w każdym banku a co do sprawdzania wiarygodności klientów takie są zasady bo jak coś się wydarzy złego to dopiero jest zadyma,że bank do bani itp.
    Zaletydosyć czytelnie i prosto
    Wadywysokie połaty
  • ~K / 2019-11-06 12:54
    Ocena: 4.00 / 5
    Nie podoba mi się iż obsługa kont jest prowadzona przez kasjerów. Wowczas osoba ktora chce tylko wpłacić, lub wypłacic pieniążki czeka masakryczną ilość czasu, a w okienkach bezgotówkowych panie niekiedy zabijają nudę czymkolwiek... Okienka kasowe powinny być jak kiedyś oddzielone dla płynnosci, a nie utknięcia na kilka godzin jak u lekarza za własną kasą.
    WadyBeznadziejnie
  • ~Liudmyla / 2022-07-05 16:58
    Ocena: 4.00 / 5
    Jestem klientem banku od 6 lat. Byłam zadowolona ze współpracy przez cały ten okres. 29 czerwca 2022 r. z mojego konta skradziono środki w wysokości 59,90 zł. Złożyłam reklamację z nadzieją na zwrot tych środków. Odpowiedź banku była taka, że ​​wypłata tych środków z mojego konta odbyła się według wszystkich zasad i środki nie zostaną mi zwrócone. Niestety. Oznacza to, że pieniądze można ukraść z naszych kont w tym banku, a bank w odpowiedzi mówi, że to normalne. Zablokowałam kartę, czekam na nową, ale nie ma gwarancji...
  • ~Marcin / 2020-11-17 16:02
    Ocena: 4.00 / 5
    Od 28 lat chodzę do filii pekao sa w Al. Jerozolimskich 2 w Warszawie i dziś pierwszy raz zobaczyłem faceta w kasie. Nie mówi dzień dobry ani do widzenia, nie odpowiada na pytania. Gruby i nabzdyczony. Żywcem przeniesiony z PRL, albo z filmów Barei.
    Nie powinno się aż tak oszczędzać na personelu.
  • ~mg / 2023-08-31 17:47
    Ocena: 4.00 / 5
    W przypadku problemów polecam kontakt z Panem Mardnem Radziszewskim. Pan Marcin z dużym zaangażowaniem zajął się moją sprawą, okazal mi wiele cierpliwości i cały czas pozostawał w kontakcie. Bardzo mu za to dziękuję.
    ZaletyFachowość i życzliwy stosunek do klienta.
  • ~Nikt / 2023-03-29 14:06
    Ocena: 4.00 / 5
    Oddział Marszałkowska 111 stanął na wysokości zadania i rozwiązał problem nie do przejścia dla dwóch innych placówek tego banku.
    ZaletyMiła, kompetentna obsługa - pracownicy z dużym doświadczeniem i empatią.
    Dostępność placówek.
    Sprawna, intuicyjna aplikacja bez zbędnych wodotrysków.
    Rozsądne koszty usług (ROR, CC)
    Bank jest spółką publiczną, więc jest dostęp do sprawozdań finansowych.
    WadyDłuższy niż gdzie indziej czas oczekiwania na przelew przychodzący.
    Mało bankomatów. Wpłatomatów jeszcze mnie, a jak się taki znajdzie to zwykle nie działa.
    Procedury wymagają wielu stopni zatwierdzania nawet w oczywistych sprawach.
  • ~Nrkdkow / 2022-08-02 12:55
    Ocena: 4.00 / 5
    Dobra oferta karty wielowalutowej, konto oszczędnościowe na znośnym poziomie, ale szczerze, to w każdym banku oprocentowanie jest śmieszne.
    Darmowa karta, darmowe konto, bardzo intuicyjna aplikacja (choć często w nocy ma prace serwisowe...), Po ostatnich aktualizacjach działa bez zarzutu.
    Karta ma dostępne ciekawe wzory do wyboru.
    Kiepska obsługa klienta, ale chat działa na dobrym poziomie i polecam z niego korzystać - dużo szybciej można załatwić sprawę:)
  • ~TOMASZ / 2022-03-10 11:01
    Ocena: 4.00 / 5
    Spełnia ten bank moje oczekiwania w każdej kategorii
    ZaletyIstnieje od lat
    WadyKrótkie godziny otwarcia i nie czynny w sobotę żaden oddział
  • ~xxx / 2020-03-26 19:04
    Ocena: 4.00 / 5
    Witam,
    Kto wymyślił na dzień dzisiejszy godziny otwarcia i zamknięcia banków tj od 10.00 do 17.00?? Dla kogo otwarte są te banki? Dla osób nie pracujących czy starszych? Jeszcze ochroniarz, który powinien dawno być w domu wraz z pracownikami biura obsługi miał ogromny ubaw, ze ktoś przyszedł po siedemnastej i są zamknięte drzwi......i z lekka się zdenerwował.Tak głupiego zachowania jeszcze nie widziałam. Szczyt głupoty, że teraz w takim momencie niektórzy mają z tego ubaw po pachy...
    Bank pekao są-szczecin - brama portowa. Czy nie można zrobić raz lub dwa razy w tygodniu otwarte od 8.00????Wyjść jak ludzie do ludzi??
  • ~xxx / 2020-03-26 19:04
    Ocena: 4.00 / 5
    Witam,
    Kto wymyślił na dzień dzisiejszy godziny otwarcia i zamknięcia banków tj od 10.00 do 17.00?? Dla kogo otwarte są te banki? Dla osób nie pracujących czy starszych? Jeszcze ochroniarz, który powinien dawno być w domu wraz z pracownikami biura obsługi miał ogromny ubaw, ze ktoś przyszedł po siedemnastej i są zamknięte drzwi......i z lekka się zdenerwował.Tak głupiego zachowania jeszcze nie widziałam. Szczyt głupoty, że teraz w takim momencie niektórzy mają z tego ubaw po pachy...
    Bank pekao są-szczecin - brama portowa. Czy nie można zrobić raz lub dwa razy w tygodniu otwarte od 8.00????Wyjść jak ludzie do ludzi??
  • ~Zbig / 2021-09-22 11:42
    Ocena: 4.00 / 5
    PeKaO SA Oddział w Białymstoku.
    Pani załatwiająca moją sprawę bardzo uprzejma. Niestety aby skserować mój dowód osobisty (z czipem) musiała wyjść z dowodem z pokoju, w którym załatwialiśmy sprawę. Nie było jej 2-3 minuty. Jest to niedopuszczalne. Brak profesjonalizmu. Nie polecam Banku PeKaO SA.
  • ~zdziwionu_klient / 2020-04-03 15:51
    Ocena: 4.00 / 5
    Szalejąca zaraza. Wszystko wszędzie można załatwić on-line, i w banku Pekao SA można załatwić 3-miesięczne wakacje kredytowe, tylko jest jedno malutkie ale. Owo ALE, to trzeba mieć dostęp do bankowości elektronicznej i aby je uzyskać trzeba do oddziału banku przyjść OSOBIŚCIE. Taką informację otrzymałem na infolini +48225912232 wczoraj o 16:53. Ciekawe czy pracownik banku tak ochoczo przyszedł by do mnie do domu. A przecież to także w interesie banku - podaję na tacy trzymiesięczne odsetki i muszę zaryzykować życie (swoje i nie tylko), aby je przyjęli.
  • ~amaris / 2019-01-24 11:50
    Ocena: 3.67 / 5
    Konto w tym banku mam od roku 2004 i zdecydowanie mogę polecić obsługę. W ciągu tych lat zdarzyło mi się kilka nieprzyjemnych sytuacji życiowych, m.in. kradzież kart wraz z dowodem osobistym i bank zachował się w tej sytuacji bardzo pomocnie.
    Serwis bankowości elektronicznej działa stabilnie.
    Jedyne na co mogę narzekać to czas obsługi- zawsze muszę zarezerwować na to 30 min.
    Jestem zadowolona z karty kredytowej- dotychczas bez żadnych opłat wg umowy (spłata w terminie, wykorzystywanie środków)
    Zaletystabilny serwis internetowy, karta kredytowa
    Wadywolna obsługa w placówce banku
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2031
PEKAO SA
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1548
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1220
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 983
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.77, ilość opinii: 954
PKO Bank Polski
Ocena: 2.73, ilość opinii: 909
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4702
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4504
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3965
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3033