strona 10 z 77
- « poprzednia
- 1 ...
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- nastepna »
-
~Andrzej / 2023-11-13 21:19
Ocena: 5.00 / 5
PKO SA przy ul. Bielskiej w Opolu 1-placówka spełnia moje oczekiwania,jestem zadowolony z obsługi Pani Beaty,które tam pracuje,jest zawsze uśmiechnięte .potrafią profesjonalnie doradzić klientowi,pozdrawiam Andrzej. -
-
~Andrzej / 2025-03-04 12:31
Bank PKO SA w Ząbkach- profesjonalna obsługa oraz szybkie i sprawne załatwienie wszystkich spraw finansowych.
Jestem stałym klientem tej placówki. -
~Anna / 2023-06-22 11:41
Jestem bardzo zadowolona z obsługi w oddziale w Radomiu na ul. Piłsudskiego. Pani Kasia wszystko dokładnie mi wytłumaczyła,i wyjaśniła. Po rozmowie z nią nie miałam już żadnych wątpliwości. ZaletyKompetencja, cierpliwość, wyczerpujące odpowiedziWadyBrak -
~Ares / 2022-08-17 17:26
https://tmlead.pl/redirect/613908_1134 super promocja -
~EWA / 2014-10-25 11:15
Nie jest tak źle.Moim zdaniem obsługa Pekao24 jest bardzo prosta wystarczy czytać wszystko na ekranie. Słuchać co mówia pracownicy i czytać dokumenty które sie dostaje.Jeśli chodzi o bankomaty to Euronety są prawie wszędzie a tam wypłata jest bez prowizji.Jak masz konto w jednym Banku a nie przelewasz i kombinujesz z jednego banku do drugiego to przelewy zdefiniowane są super, nie martwisz się o płatności . ZaletyDużo oddziałów , bankomaty euronetWadykolejki przy kasach15 -
~Hanna / 2023-03-03 12:26
Chciałam serdecznie podziękować Pani Ż.Andżelice /konsultantka infolinii/za profesjonalizm,empatię i próbę wyjaśnienia błędu pracownika w IX oddziale W Warszawie.Niestety nie wszystko może wyprostować konsultant.
Oby jak najwięcej takich pracowników miała ta instytucja.
Rozmowa w dniu 03.03.2023 ok.godz.11
Szkoda,że wcześniej nie trafiłam na tę Panią.WadyMało oddziałów,jedna kasa,jedno stanowisko do obsługi rachunków.
Zlikwidowałam konto. -
~joanna / 2019-10-04 18:35
Mam konto przekorzystne, fajną apke, zero za prowadzenie i 3% na koncie oszczędnościowym . Do tego logowanie przez odcisk dla mnie na pięć , łatwo ,szybko -
~Justi / 2022-04-15 13:22
Wiecznie pracę techniczne kiedy zrobicie wreszcie porządek z tym człowiek nie ma własnego wejścia do sprawdzenia konta wieczne awarie mylę o zmianie banku???????????? ZaletyBrakWadyPorzadek -
-
~Karolina / 2025-04-16 21:54
Jestem bardzo zadowolona z profesjonalnej fachowej i konkretnej obsługi doradcy klienta Pani Barbary oddział w Śremie. ZaletySzybka i fachowa pomoc .WadyBrak. -
~Kolorowy / 2024-01-15 20:01
Dawno nie byłem w oddziale, wszystko załatwiam w aplikacji, super!!! ZaletySamoobsługaWadyMarne oprocentowanie -
~Marek / 2021-11-27 11:10
U mnie wszystko przebiegało bez przeszkód. Wszystkie pieniądze z Idea Bank trafiły na konto pkosa. Cała historia operacji także jest dostępna. Mam tylko problem z płaceniem kartą biznes za granicą, ale chyba dlatego że karta przypisana jest do konta w PLN na którym nie posiadam środków. -
~MB / 2023-07-13 12:26
Polecam panią Alicję M. z Oddziału Banku w Stalowej Woli, miła i szybka obsługa klienta. -
~Monika / 2022-12-02 10:56
Oferowali 200zl nagrody za założenie konta dał dzieci (Kids). Spelnilismy wszystkie warunki. Osobiście nawet poprosiłam panią z banku czy są spełnione warunki. Czy nic nie przegapiliśmy. Pani sprawdziła i mówiła że wszystko jest dobrze . Do 30 listopada na dzieci konto powinno wpłynąć 200zl . Oczywiście wpłynęło ale nie 200 tylko 50zl -
~Paweł / 2023-04-20 12:04
Jestem bardzo z Obslugi w oddziale we Włocławku przy ul. Kościuszki
Szybko i profesjonalnie -
~pekao241984 / 2009-09-16 21:38
bardzo dobry bank. pożyczka lub coś inneo złatwić to dla nich łatwizna. pekao24 bardzo wygodne. tylko dość drogo liczą sobie za urzytkowanie konta. Wadyopłaty za konto bardzo wysokie2 lata -
~PIOTR / 2024-04-07 11:34
SERDECZNE PODZIĘKOWANIA DLA PRACOWNIKÓW BANKU PEKAO
- VII ODDZIAŁ W SZCZECINIE, UL GRODZKA 9.
OD WIELU LAT KORZYSTAŁEM Z KONTA OSOBISTEGO W TYM ODDZIALE. ZAWSZE SPOTYKAŁEM SIĘ Z PROFESJONALIZMEM ZAWODOWYM PRACOWNIKÓW. BIEŻĄCA INFORMACJA O MOŻLIWOŚCIACH INWESTOWANIA I OSZCZĘDZANIA ŚRODKÓW FINANSOWYCH ŁĄCZYŁA SIĘ Z OTWARTOŚCIĄ I POMOCĄ W ROZWIĄZYWANIU ZGŁASZANYCH PROBLEMÓW ORAZ MIŁĄ I ŻYCZLIWĄ OBSŁUGĄ. POLECAM. -
-
~TOMASZ / 2022-12-25 21:13
Ja jestem klientem od dłuższego czasu to jest jedyny bank gdzie mam święty spokój ZaletyAplikacjaWadyKrótkie godziny pracy i brak otwartych oddziałów w sobotę -
~Zoltek / 2008-03-24 14:03
Poprzednio bylem posiadaczem konta w banku BPH widziałem wiele kont internetowych i stwierdzam ze jeśli chodzi o prostotę obsługi to BPH było najlepsze. Zostałem przeniesiony do PEKAO i myślałem ze skoro ten bank przejmuje niektóre placówki BPH oraz ma podpisana umowę na udostępnienie systemu sezam będzie wszystko dobrze. Jednak myliłem sie. Faktem jest ze PEKAO ma podobny system do sezamu jednak są pewne rzeczy które użytkownikowi sezamu będą przeszkadzały, inne to moim zdaniem błędy powstałe dawno temu i nikt tego nie zmienił. Jako przykład mogę podać to ze wysyłając przelew na stronie PEKAO widzimy przycisk zapisz. Gdyby ktoś nie wiedział co jest grane to mógłby pomyśleć ze w rzeczywistości jego przelew nie jest wysyłany tylko zapisywany a dopiero później ktoś podejmie decyzje czy go wysłać czy tez nie. Ewentualnie sami będziemy musieli to zrobić gdzieś indziej. Niby taki mały przycisk a ile przez niego problemów. Zaleta tego banku jest to ze obsługa działa bardzo sprawnie mimo wielu błędów jakie są popełniane. Przykładami w tym wypadku mogą być: niedostarczenie karty płatniczej do klienta, zagubienie kodu pin, przeniesienie klienta z jednego banku do drugiego bez pisemnego powiadomienia, brak pisemnego powiadomienia o potrzebie zgłoszenia sie do placówki banku po zmianie systemu bankowości internetowej w celu ustalenia nowego hasła i podania klientowi nowego numeru CIF. Te błędy oczywiście w przypadku zgłoszenia sie do banku zostają w miarę szybko rozwiązywane za co oczywiście oceniam obsługę wysoko jednak takich przypadków powinno być jak najmniej. 2 miesiace -
~AbcToAbc / 2022-03-26 14:51
Brakuje mi jednego bo w sklepie play moje dziecko ma ustawiony region na włochy i nie może zainstalować aplikacji bo pisze że w twoim kraju nie jest dostępna aplikacja -
~Gosiek1403 / 2019-07-09 10:37
Od maja 2019 PEKAO SA zmienił układ prezentowanych transakcji na wyciągach firmowych. Teraz wyciągi to straszy bałagan. Kiedyś operacje były w sposób uporządkowany - kwoty rosnąco , następnie malejąco. Teraz : CYRK. Wyciąg księguje się obecnie dwukrotnie dłużej i jest to bardzo męczące. Na infolinii reklamacje przywrócenia pliku pdf wyciągu do poprzedniej wersji rozpatrzono -odmownie. Koleżance księgowej sugerowano, że jak się nie podoba nawet drogę sądową. Bank - beton żadne argumenty nie trafiają. Odnoszę wrażenie że dział techniczny nadzorujący takie zmiany zawalił coś i teraz nie może się wycofać. Może uda mi się nakłonić szefa do zmiany banku z lepszymi wyciągami. Wiem że inni klienci korporacyjni też już szukają. WadyTotalny bałagan w prezentowanych operacjach na wyciągach firmowych od maja 2019.
Bank nie dał możliwości dostępu wyciągów w pdf wg. starej dobrej wercji
strona 10 z 77
- « poprzednia
- 1 ...
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- nastepna »