Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Otvarta opinie

Ocena na podstawie 710 opinii

3.47 / 5

  • Cena/Jakość
    3.64
  • Obsługa klienta
    3.11
  • Oferta
    3.70

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 36
  • ~Marian zWasem / 2025-11-07 07:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Przeniesienie numeru do nich trwa 10 dni. Trezba byc pod telefonem i odpowiadac na glupkowate pytania gdy zadzwonia zeby sie upewnic, ze ty to ty, pomimo, ze uwierzytelniles sie za pomoca banku. Jak nie odbierzesz albo nie masz czasu, to nie ruszys z miejsca.
    Potem to juz jest "z gorki" - karta eSIM nie dziala, bo sie nie aktywuje. I teraz absolutny hit: to twoja winaj jest i jak chcesz nowa karte sim - fizyczna, to wysla cie poczta polska zwyklem listem. List szedl 10 dni - wiem, nie maja wplywu na dzialanie Poczty Polskiej, ale kto wysyla cos poczta dzis? KOnkurenci uzywaja firm kurierskich.
    Na kazdym etapie jestes utwierdzany w przekonaniu, ze to wszystko twoja wina przez panie konsultantki.
    Jestes frajerem i jelopem, ktory przyszedl i zakloca ich spokoj, zero jakiejs empatii, zrozumienia z ich strony.
    Musisz sam kombinowac i myslec jak tutaj rozwiazac problem.
    Za kazda czynnosc - wymiana karty SIM, wlaczenie pakietu wakacyjnego - pobieraja oplate i to nie mala, bo 25zl, gdzie miesieczny koszt abonamentu to 17.99 zl.
    Co do roamingu to jest to pierwsz siec, ktora sie nawet nie zaloguje do innego operatora, bo nie i ch...uj.
    W glupim srak taku czy innym na karte ze stanem konta 0zl - karta SIM zawsze sie logowala do operatora czy to w UE czy poza i przychodzily smsy z kodami do logowania do banku i innych kont. W tej poyebanej sieci nie.
    Bo nie i juz. Jestes od samego poczatku traktowany jako zlodziej i naciagacz - od momentu zamowienia az do konca.
    Trzeba aktywowac cos co u innych operatorow dziala od razu i pobieraja oplate ze aktywacje, jeszcze kasuja za wszystko rowno. Co do zasiegu, jakosci polaczen i internetu sie nie wypowiem, bo przez miesiac od przeniesienia numeru do nich numer nie dzialal. Wymiana karty SiM, ktora sobie szla poczta zwyklym listem itd itp.
    A na koniec wisienka na torcie - nawet nie mozesz im podziekowac, bo zeby zabrac od nich numer i przeniesc do innego NORMALNEGO operatora, musisz miec kod weryfikacyjny, kory przychodzi smsem, a ze karta nie dziala, nie loguje sie. SMSy nie przychodza, no bo jak niby? I jestes w duupie. Miesiac bez telefonu, dostepu do banku, dostepu do konta pacjenta i jeszce paru innych. MIESIAC UZERANIA SIE. Za jedyne 17.99zl. Nie dajcie sie skusic. NIE NIE NIE i jeszcze 100 razy NIE!
    ZaletyZero
    WadyJak wyzej - najgorsza obsluga klienta jaka moze istniec, nizej to juz tylko brazowa maz.
  • ~Roman / 2025-11-06 21:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Straszna sieć. Najgorsza z jaką kiedykolwiek miałem do czynienia. Brak zasięgu w budynkach. Miarka się przebrała gdy pierwszy raz po aktywacji (który dr facto trwa miesiąc, więc zapomnijcie o ich zapewnieniach 14 dni na zwrot) poszedłem do sklepu to zonk mnie złapał jak nie mogłem zapłacić za zakupy, bo co ? Bo brak zasięgu... H+... Co to qwa jest ?. Moje korzystanie z ich usług nie trwało nawet dwóch tygodni. I nie nie chodzi o to, że to był tylko ten raz. W każdym budynku praktycznie brak zasięgu. Najwyżej LTE się załączy, ale też działa jakby nie chciał. Przerzuciłem numer do innej sieci i nie mam żadnych problemów z zasięgiem. Te opinie pozytywne co mają to na bank są wykupywane przez nich, przez marketingowców. Bajzel na kółkach. Napisałem maila do szanownych popapra.ców po ok. tygodniu od aktywacji numeru, że chcę zrezygnować na zasadzie 14 dni odstąpienia od umowy bo nie jestem zadowolony z ich usług. Wszystko im wypisałem od przerywania rozmów po brak internetu. Szanowna Pani do mnie oddzwoniła i zachowywała się jakbym był idiotą, paskudna obsługa klienta. Stwierdziła, że oni nie mają wpływu na zasięg, a jak chce Pan zrezygnować to proszę bardzo, ale 14 dni Panu nie przysługuje bo umowę podpisał Pan ELEKTRONICZNIE w momencie gdy otrzymał Pan maila z informacją o tym, że numer będzie przeniesiony... Czyli ok 3 tygodnie temu... Żart ? Naliczyli mi koszty za ten okres 67 zł... Miało być 35 zł... Powiedziałem słodkiej śwince, że to bardzo ciekawe, że nie macie wpływu na zasięg. Ok zgodzę się, że w mniejszych miejscowościach możecie nie mieć wpływu, ale w Warszawie ? To wy chyba te anteny macie z plastiku ?... Badziew , badziew i jeszcze raz badziew. Omijać ich szerokim łukiem... Dla porównania "ten drugi operator", do którego się przeniosłem załatwił wszystko w dwa dni (I też była to dostawa kurierem, jak w przypadku Otvartej) dostałem kartę, numer tymczasowy do momentu gdy rozwiążą umowę z tą "Zamkniętą" z pełną ofertą i zabezpieczeniem. Nie dajcie się oszukać. Polska firma... Standard... Dla mnie śmietnik i obsługa na poziomie wręcz idiotycznym.
    ZaletyBRAK, ZERO, TOTALNE DNO
    WadyJeżeli wyobraźcie sobie najgorszy możliwy scenariusz to dodajcie jeszcze do tego rozwolnienie.
  • ~Dzidek / 2025-11-06 19:53
    Ocena: 3.00 / 5
    Internet w roamingu masakra cenowo zużyłem 8 GB koszt 370 pln ZŁODZIEJE.
    OCZYWIŚCIE po przekroczeniu 100 pln blokada jak by mieli dzieci pod opieką PARANOJA NIKOMU NIE POLECAM. Moim zdaniem jak wszędzie kończy się oferowany internet nadal działa ale słabszy przesył a tu kroją jak by był że złota
    ZaletyOpłacasz nie używasz
    WadyRoaming
  • ~Dziki żołądź / 2025-11-02 17:35
    Ocena: 2.00 / 5
    Obsługa klienta na miernym poziomie, miałem problem z kartą fizyczną i iPhone’em. Brak aktywacji usług iMessage i FaceTime. Sprawę spychali na Apple. Porzuciłem tą sieć gdyż coraz więcej operatorów umożliwia zakup eSIM
    ZaletyOferta, ceny
    WadyPłatne mms, problemy za granicą (Grecja) brak usług, trudności z iMessage/facetime
  • ~Roman / 2025-11-01 12:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Mieli mi przenieść o północy numer do innego operatora ale ponieważ dzisiaj jest święto a jutro niedziela będę czekał aż do poniedziałku. Firma która w ogóle nie liczy się z klientem. Najgorsze co mogłem zrobić to związać się z nimi umową. Na maila odpowiada automat i obiecuje kontakt, którego nie realizują. Odradzam wszystkim. Prędzej czy później będą kłopoty.
    ZaletyŻadnych
  • ~Nieotvarta / 2025-10-31 14:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to skandal! Blokują numer mimo wpłaty i tłumaczą się nieporadną księgowością, której księgowanie wpłaty w dobie automatyzacji zajmuje 3 dni!!! 3 dni blokady mino wcześniejszej wpłaty ze względu na nieudolną księgowość! Kpina... uważajcie na tą firmę! Cwaniaki pierwszej klasy/!
    Zaletynie widzę, cenowo oferta standard
    Wadyblokada numerów mimo wpłaty w niedzielę gdy nie pracują! Wyłączają się podczas rozmowy! Blokują też dostęp do własnej infolinii!
  • ~Chris / 2025-09-04 18:40
    Ocena: 2.00 / 5
    Od nie wiem jakiego czasu, chyba już roku mam ciągłe problemy z logowaniem do swojego konta otwarta 24 .Początkowo uważałem, że to fajna sieć, bo lubię minimalizm, wydaje mi się jednak ,że nie jest to najlepsze rozwiązanie jeśli nie chcesz się denerwować przy logowaniu, płatnościach itp. Pewnie nigdzie nie jest idealnie ,ale z drugiej strony przy takim rozwoju technologicznym ,pracy ludzi przy user expierience ,AI ,ciągle musisz doświadczać problemów komputerowych jak sprzed 15 lat, bo strona otwarta.pl działa mało wydajnie i nie jest przyjazna.
    Zaletycena
    Wadysłaby interfejs portalu ,ciągłe problemy z logowaniem do konta
  • ~User / 2025-08-25 00:13
    Ocena: 3.33 / 5
    Brak roamingu mimo prawidłowo włączonej usługi.
    Wypowiedzialem umowę. Nie warto za tak marne grosze niszczyć sobie zdrowia.
  • ~Jaan / 2025-08-23 01:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Pozmi iali mi usługi nawet nie informując o tym..Straciłem darmowe minuty
    ZaletyŻadnych xalet
    WadyDane wady
  • ~Andrzej / 2025-08-12 16:57
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam, zablokowane połączenia zaraz po info sms, brak czasu na możliwość wykonania przelewu. Nawet po wykonaniu szybkiego przelewu trzeba czekać na „system „ Obsługa infolinii porażka. Przenoszę 5 telefonów i nigdy więcej
    ZaletyCena
    WadyBrak zasięgu , internet muli
  • ~Ted / 2025-08-10 10:54
    Ocena: 2.33 / 5
    Operator chyba już na krótkim oddechu. Oszustwa i niekompetecja , chyba celowa. Naganiają nie wykonywalnymi połaczeniami. Nie można u nich zablokować połączeń doddatkowo płatnych- chyba celowo!
  • ~Jarek / 2025-07-17 19:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Oferta może nie najgorsza, ale jak się spóźnicie kilka dni z płatnością to blokują od razu połączenia/internet. Po kilka tyg. czyli de facto nie zapłaconej 1 fakturze, grożą smsami, że wypowiedzą umowę. Opłaciłem te kolosalną kwotę 17,99zł. Oczywiście za okres zablokowany nie oddadzą kasy, dodatkowo paniusia na infolinii komentuje zaległość i chce dyskutować na temat który nie powinna. Sam im wypowiadam umowę na kilka numerów, to niebezpieczne, gdy masz ważne sprawy a sieć Cię blokuje bo myśli, że uciekniesz za granice xD
    Wadyblokowanie, straszenie wypowiedzenień po kilku dni zaległości.
  • ~Maciej / 2025-07-15 17:46
    Ocena: 1.67 / 5
    Masakra, obsługa klienta bezczelna. Długo czas oczekiwania na połączenie się. Panienka nie potrafi znaleźć w bazie klienta. Blokują usługi pomimo nadpłaty na kącie
    ZaletyBrak
    WadyDużo
  • ~Zbyszek / 2025-07-09 20:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam byłem użytkownikiem sieci otvarta kilka lat posiadałem 4 numery.Powiem krótko dziadostwo do potęgi,słaby zasięg ,internet strasznie muli. Na koniec niespodzianka nie ma roamingu za granicą nikt na to nie patrzy zawierając nową umowę bo to chyba standard dzisiaj.A oni przecież się tym nie chwalą.
    ZaletyBrak
    WadyBrak Roamingu za granicą,słaby zasięg i internet.
  • ~Hatamoto / 2025-06-26 07:52
    Ocena: 5.00 / 5
    Mam od nich internet mobilny 500GB za 99,99zł jako kolejna wersję którą wybrałem. Uzywam tego do całodniowego streamingu, wykorzystuje 2/3 mniej więcej. Wykorzystywany jest w aglomeracji slaskiej (to zeby wiedzieć w jakim terenie i regionie). W ciagu kilku lat były kilka razy jednodniowe problemy z transmisją ale przejściowo. Zgłoszenia przyjmowane i wyjaśniane na bieżąco. Obsługa bez problemu. Jestem zadowolony z tego wyboru
    ZaletyZasadniczo brak problemów technicznych
  • ~Użytkownik przez okres miesiąca / 2025-06-13 21:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziadostwo ,3g.w budynku albo brak sieci,infolinia -dramat co mi z 50gb neta skoro nie działa i to co zostanie nie przechodzi na kolejny miesiąc.. Generalnie syf.
    ZaletyBrak
    WadyCałokształt usług
  • ~andy / 2025-06-06 08:01
    Ocena: 2.67 / 5
    Niestety bardzo niska ocena za obsługę, gdyby było "0" nie byłoby krzywdy. Płacę regularnie od kilku lat abonament, a za "zaległość" 1,99 zł zablokowali połączenia wychodzące. Przestrzegam prze taką firmą. Obsługa rzuca słuchawką i ma za nic ma klienta. SKANDAL !!!!
    Zaletycena
    Wadyskandaliczna obsługa Klienta
  • ~Monika / 2025-06-03 14:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Zasięg bardzo, bardzo słaby. Obsługa bardzo niemiła. A na koniec wisienka na torcie: po opłaceniu faktury po około dwóch tygodniach okazało się że mam niedoplate (uwaga!) 1,16 zł. Napisali sms(nie zawsze czytam, bo chyba nie muszę) że wyłączą mi rozmowy wychodzące. I jakież było moje zdziwienie gdy faktycznie wyłączyli. ZA (UWAGA!!!!) 1.16 ZŁ ZOSTAŁAM BEZ DOSTĘPU DO SIECI!!!!! Już zrezygnowałam. Na razie 2 numery. Za chwilkę zrezygnują moi bliscy. I to tyle w temacie Otvarta Sp.z o.o.
    ZaletyBrak
    WadySłaby zasięg, niemiła obsługa
  • ~Hubert / 2025-05-29 10:02
    Ocena: 3.00 / 5
    Zasięg porażka zasięg z plusa tragedia wypowiadam umowę i żegnam ich
    ZaletyCena
    WadyZasięg zasięg i jeszcze raz zasięg
  • ~JurekK / 2025-05-22 08:54
    Ocena: 1.00 / 5
    5 maja 2025r zadzwoniłem do ich infolini aby uruchomili w moim telefonie możliwość telefonowania oraz uruchomili mi internet od 6.05.2025r, ponieważ tego dnia wyjeżdżałem na Węgry.
    Tak załatwili sprawę, że w efekcie telefonować mogłem ale internetu, a głównie gps-a nie mogłem używać!!!
strona 1 z 36
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4932
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4092
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3170
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2713
Mobile Vikings
Ocena: 4.53, ilość opinii: 1347
Lajt Mobile
Ocena: 3.78, ilość opinii: 1210
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4624
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2067
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1187