Podwyżka x5 pzez 2 lata. (ze 194 na 984 !!!!)
Blokada usługi bez powiadomienia (ich własne maile nie przechodzą na adres na ich serwerze).
Janusze hostingu, omijać szerokim łukiem!!!
Zaletybrak
Wadytechnicznie słabo, wsparcie beznadziejne, traktowanie klienta - poniżej krytyki
~Kaja / 2019-08-14 19:32
Ocena: 1.00 / 5
Fatalna jakość usług! Fatalna jakość informacji od tzw. konsultantów.Wiele problemów z hostingiem, funkcjonowaniem poczty, mailingiem , dokładnie - ZE WSZYSTKIM ! Wysokośc opłat i tempo ich wzrostu - dokładnie odwrotnie proporcjonalna do jakości usług. PRZESTRZEGAM przed skorzystaniem z usług 012 !!!
ZaletyBRAK ZALET
WadyWszystko to co w opinii i jeszcze więcej.
~Kamila / 2019-02-19 13:31
Ocena: 1.00 / 5
Koszmarne wsparcie techniczne, od miesięcy nie jestem w stanie otrzymać korekty źle wystawionej faktury i się rozliczyć. Komunikacja jak z betonową ścianą, bardzo drogie usługi. Zero wsparcia i pomocy.
~kamilkosiak / 2019-08-27 14:43
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma hostingowa na świecie. Chociaż nazwanie tego ,,czegoś" firmą to obraza dla innych. Totalne zero jakościowe jak i merytoryczne jeżeli chodzi o pracowników.
ZaletyBrak
WadyChyba wszystko
~Kangur / 2019-08-14 12:51
Ocena: 1.00 / 5
Wszystko już jest napisane, firma idzie na dno i nie widzi w tym żadnego problemu. Gratuluje i życzę wszystkiego dobrego. Wszystkim radze uciekać!!!!
Zaletybrak
Wadywszystko co można robić źle to robią
~Kara / 2018-10-20 20:08
Ocena: 1.00 / 5
Wsparcie techniczne -10, cena -10.
Od czasu nastania o12.pl próbuje uciec, ale mam tam strony kilku klientów od dobrych 10 lat.
Wszystko działało bez zarzutu aż 012.pl zablokowało część stron. Działają tylko czyste HTMLe, WP i Joomla leżą i kwiczą nie da się postawić na nowo! Pomoc techniczna nie istnieje! Te same strony na serwerach u innych operatorów hulają! MASAKRA ODRADZAM
Zaletynie ma
Wadysame
~Klient Netlooku / 2018-11-16 12:05
Ocena: 1.00 / 5
Firma skandaliczna! Skok opłat o 400%! Natychmiast zrezygnowałem z usług. Spotkało się to z utrudnianiem przesłania kodu Authinfo, Kilkukrotne nieprzyjmowanie wniosków o jego wydanie pod co raz to nowym wydumanym pretekstem. Traktowanie klienta jak głupca, którego można zbyć i wmówić idiotyczną bajkę. Od dziś zaczynam z czarnym pijarem tej pseudofirmy. Niezależnie moi prawnicy otrzymali polecenie zajęcia się tą amatorską firemką na drodze prawnej.
ZaletyŻadnych
WadySame wady
~Marcin / 2018-10-18 04:42
Ocena: 1.00 / 5
Bardzo duże koszta co do roku poprzedniego. Wsparcie techniczne do niczego. Trzeba długo czekać na reakcję. Nie polecam.
~Marcin / 2023-07-26 15:49
Ocena: 1.00 / 5
Dno. Tak jak można przeczytać w komentarzach poniżej - utrudniają odejście na maksa, windują ceny WIELOKROTNIE, tłumacząc się inflacją. :) Informację o gigantycznych podwyżkach przekazują dopiero z proformami. Za czasów Netlooka było super, obecnie firma o12.pl jest o wiele droższa od konkurencji, nie oferując nic w zamian za tak wysokie ceny. Unikać jak ognia.
Wadywindowanie cen, wielokrotne zwiększanie cen, brak informowania o podwyżkach cen, stawianie klienta przed faktem dokonanym
~Micha / 2022-07-17 10:40
Ocena: 1.00 / 5
Skandaliczna obsługa ! Opłaty za przedłużenie domeny skandaliczne utrudniają wydanie kodów authinfo.
NIGDY więcej !
~Mnemonic / 2017-03-10 18:50
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia. Wypowiedzieli umowę z dnia na dzień bez podania jakichkolwiek powodów. Póki co brak możliwości odzyskania bazy danych z serwera. Brak jakiejkolwiek informacji, że zamierzają tak postąpić. Na infolinii tłumaczą się, że to decyzja zwierzchników. Klient współpracował z nimi wiele lat i tak został potraktowany. Zdecydowanie odradzam korzystanie z usług tej firmy.
~NickYoung / 2018-10-22 12:32
Ocena: 1.00 / 5
Dramatyczna jakość usług i obsługi. Nieżyciowe podejście do klienta.
~niezadowolony / 2017-04-28 18:55
Ocena: 1.00 / 5
Zgadzam się z przedmówcą AWARIA goni AWARIĘ
Jak widać to na co dzień korzystając z ich usług to szkoda już słów i kasy na nich wydawać.
Już niedługo bo za niespełna trzy miechy kończy mi się roczny okres abonamentowy więc zakończę w końcu z nimi na zawsze moja znajomość.
ZaletyObecnie BRAK
Wadyczęste awarie, wielogodzinny czas reakcji, utrudniony kontakt
~Norfear / 2018-10-05 12:34
Ocena: 1.00 / 5
1. Serwery muła jak jasna .... 3 dni strona www nie działała co mocno odbiło mi się to w pozycjonowaniu.
2. Wsparcie techniczne ma totalnie w d.... klienta, zero pomocy technicznej.
Dobrze że współpracuję z INNYMI firmami hostingowymi i w razie problemów pomogli mi nawet w o12 ogarnąć temat. mimo że nie należało to do ich obowiązków
Z czystym sumieniem mogę powiedzieć że jest to najgorszą firma hostingowa z jaką miałem do czynienia w ostatnich 10 latach.
Wady1. Tragiczny support
2. Częste awarie serwerów
~ona / 2018-09-25 22:07
Ocena: 1.00 / 5
O S Z U Ś C I I Z Ł O D Z I E J E !!!!!!!!!!!!!!!!!!
400 % wyższe ceny i wielkie kary za nie zapłacenie faktury w terminie , uciekajcie od nich, Nie polecam nawet najgorszemu wrogowi
Zaletybrak
Wadybardzo wysokie ceny, ogromne kary za nie zapłacenie faktury w terminie
~PabloGT / 2019-01-11 14:09
Ocena: 1.00 / 5
To jest jakaś kpina nie firma! Skok na kase o 400%! Traktują klienta jak barana do golenia! A wszystko w akompaniamencie regulaminu !
dramat, utrudniają odejście jak mogą, ceny podnoszą nieadekwatnie do poziomu usług jak inflacji
Zaletydramat, utrudniają odejście jak mogą, ceny podnoszą nieadekwatnie do poziomu usług jak inflacji
Wadydramat, utrudniają odejście jak mogą, ceny podnoszą nieadekwatnie do poziomu usług jak inflacji
~SFE / 2023-05-09 13:16
Ocena: 1.00 / 5
NIE POLECAM. Ceny w kosmos, choć nie oferują niczego lepszego niż konkurencja. Dodatkowo uzyskanie kodów Authinfo własnych, opłaconych domen jest utrudnione maksymalnie - trzeba wypełnić papierki, wysłać pocztą i czekać na listonosza - i to wszystko w firmie działającej w sferze IT!
ZaletyBRAK
WadyCeny, podejście do klienta - utrudniają maksymalnie zarządzanie wykupionymi usługami.
~simworld / 2017-04-24 11:50
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia. Od początku 2017 same problemy. Awarie techniczne co tydzień, wielogodzinne i bez reakcji, jeśli się samemu nie zgłosi awarii. Na infolinii osoby, które nie mają wiedzy technicznej, a jedynie w kółko zapewniają, że awaria została zgłoszona administratorom i jest naprawiana, ale nie wiedzą czy zajmie to kilka godzin czy dni (!). Brak możliwości rozmowy z osobami technicznymi. Niefunkcjonalny i wprowadzający w błąd panel klienta. Przywrócenie backupów opisanych jako ten sam dzień (tworzonych około 1:00 w nocy), spowodowało utratę WSZYSTKICH maili sprzed 48 godzin. Potwierdzone przez dział techniczny, z lekceważącym komentarzem, że tak się zdarzyło i że to błąd systemu, ale używają wtyczek zewnętrznych i to nie ich wina (?!?). Kpina z klienta i niepewność działania. Może się nadać do prywatnej strony, ale nie jako rozwiązanie dla biznesu. Komentarz wpisany podczas piątej awarii w przeciągu nieco ponad dwóch tygodni. Brak możliwości dodzwonienia się na linię pomocy technicznej.
Zaletybrak, kiedyś bezproblemowo
Wadyczęste awarie, wielogodzinny czas reakcji, utrudniony kontakt
7 lat
~Spajk / 2019-07-09 11:45
Ocena: 1.00 / 5
masakra, nic dodać nic ująć obsługa fatalna informacja i działanie BOK tragedia a do tego niesprawne funkcjonowanie serwerów