strona 9 z 38
-
~Aneta / 2020-11-08 23:15Ocena: 4.25 / 5
8.11.2020
kierowca z trasy Jarosław -Rzeszów
nie przyjemny
arogancki i nie na miejscu, łaskę robił odpowiadając na pytania pasażerów.
KierowcyRzeszów -Balice super.
pełna kultura i jeszcze kiedys skorzystam z usług neobusa.
oby Nie ten kierowca z Medyka-Rzeszów.
-
-
~Angelika / 2020-07-13 15:36Ocena: 4.25 / 5
Kiedy wcześniej używałam przewożnika Neobus nie miała zastrzeżeń, dziś przejazd Rzeszów- Babice, Kolonia , wyjazd z Rzeszowa miał być o 14:11 był o 14:25 , w Babice, Kolonia miał być o 14:31 był o 14:57 , Panowie zadowoleni, uśmiechnięci wgl nie śpieszyli się, fakt nie wszystko trzeba brać śmiertelnie na serio a opóznienia jal wszedzie sie zdażają ale taka luzacka postawa Panów jaką reprezentowali zdenerwowała mnie. Oczywiście wszystkie moje przesiadki musiałam przeorganizowac. -
~Długoletni pasażer / 2025-07-24 20:03Ocena: 4.25 / 5
Witam. Ooo widzę że pan To..z Z powrócił .Firma schodzi na psy przyjmując z powrotem ludzi którzy tak pogardliwie wypowiadali się na temat byłej swojej firmy. To nie przystoi poprostu ale widocznie właścicielom to nie przeszkadza i muszą być braki skoro wracają takie buraki. -
~Ja / 2021-12-27 21:22Ocena: 4.25 / 5
Ogòlnie dobrze,wygodnie,czysto,punktualnie. Qqqqqqqq1qqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqqaaaaaaaaaaaaaaaa WadyCzësto brak internetu!!! Bardzo często!!! To po się tak reklamują??? I ta płatna linia telefoniczna!!! -
~Kama / 2020-07-08 22:07Ocena: 4.25 / 5
Majka123 a nie pomyślałaś że może kierowcy są nowi,uczący się i również jak pasażerowie się denerwowali?nie każdy rodzic się geniuszem a chcąc zdobyć jakieś doświadczenie kiedyś trzeba zacząć.czlowiek uczy się na błędach nie sądzisz?z tego co wiem nikomu nic się nie stało a opóźnienia były są i będą..kierowcy zachowali się wporzadku przeprosili i podziękowali więc nie zupełnie tacy imbecyle jak mówisz..troszeczkę zrozumienia.. ZaletyKierowcy 5+ -
~Krzysiek / 2019-01-03 22:07Ocena: 4.25 / 5
Nie raz korzystałem i widziałem różne sytuacje ale firma zawsze staje po stronie klienta nie tylko w sytuacjach podczas podróży ale i w rozpatrywaniu reklamacji. Kierowca to człowiek i tak samo jak pasażer też ma słabsze dni.
Poszanowanie dla pracowników też bo nie wszystkie firmy odpuszczają jazdę w takie dni jak Boże Narodzenie , Wielkanoc czy sylwester.
Polecam ,a tak duża liczba opini pokazuje jak często wszyscy korzystają z usług pomimo czasami słabszych ocen;)ZaletyInfolinia całą dobę , woda gratisWadyCzasami ciężko zająć samemu podwójny fotel -
~Lizi / 2024-06-24 12:45Ocena: 4.25 / 5
Ostatnio dzieci jeżdżą obok kierowcy w autobusie. Czy nie za szybko na wakacyjną pracę. Sprawdza bilety chłopiec 10-12 lat,
Dopinguje do wyprzedzania..itp..
Też chciałabym moc wziąć dziecko do pracy, niestety nie mogę sobie na to pozwolić... -
~Luki / 2025-08-01 21:10Ocena: 4.25 / 5
Często jeżdżę z reguły ok. Czasem jak wszędzie drobne problemy. -
-
~MARTA / 2020-03-08 12:07Ocena: 4.25 / 5
Infolinia 24h i zablokowana odsyłają do konsultanta i na tym koniec .Brak połączenia.Bilet chyba przepadnie. -
~Podkarpackie / 2022-01-31 21:59Ocena: 4.25 / 5
Jestem zadowolony z usług. Na trasie Nowa Dęba-Warszawa nie znajdę lepszej alternatywy.
Obsługa bez zastrzeżeń, punktualnie zawsze odjeżdżał z Warszawy. W drugą stronę miał co prawda spóźnienia, ale w końcu to jest droga na której wszystko może się zdarzyć.
Co do wygody przejazdu zależy czy jedzie się zwykłym czy piętrowym. Ten pierwszy według mnie jest za ciasny. I siedzenia bywają nie wygodne. Piętrowy zaś bez zastrzeżeń.
I co najważniejsze dla mnie nikt tutaj nie zawraca głowy z zakładaniem masek. Covidki niech jadą sobie w nicy cała drogę. Ale normalni ludzie chcą bez przeszkód oddychać podczas podróży. Dlatego ogromny plusZaletyCena
Brak wymogu masekWadyLekko średnia wygoda jazdy w mniejszych autokarach -
~Radek / 2019-11-06 07:19Ocena: 4.25 / 5
Jadę właśnie z Krakowa do Wrocławia. Co prawda autobus spóźnił się 10 minut (z Rzeszowa), ale jeśli chodzi o komfort w porównaniu do Flixbusa jestem mega zaskoczony na plus. Dużo miejsca na nogi. Polecam. -
~Szmitu / 2018-02-20 13:36Ocena: 4.25 / 5
Trasa - Katowice-Wrocław
Porównując do np. PolskiegoBusa autokar przyjaźniejszy dla osób >1,75 wzrostu, więcej miejsca na nogi, co przekłada się na wygodę. Na plus darmowa woda. -
~Treich / 2023-01-14 13:26Ocena: 4.25 / 5
Tanio i to główna zaleta.
Stosunek ceny do jakości idealny, otwarta toaleta jest dla mnie minusem, ludzie korzystają z niej jakby nie mogli skorzystać z toalety na dworcu.ZaletyCena, gniazdkaWadyCiasno -
~2738228 / 2020-11-29 07:53Ocena: 4.00 / 5
Jechałem na trasie Kraków- Warszawa
Autokar pusty wjechał na dworzec a miał podobno jechać od Rzeszowa. Jechałem tylko ja i jeszce jeden pasażer. Kierowcy patrzyli na mnie (dziwnie )
Trochę średnia jakość obsługi .
Mało miejsca na nogi, ale da się przeżyć
Bo to jedyne połączenie autokarowe Krakowa z Warszawą.ZaletyDobre cenyWadyBrak szczególnych -
~Alina / 2018-10-09 18:43Ocena: 4.00 / 5
W drodze z Warszawy do Nowej Dęby 06.10.2018r. (wyjazd o 9.00 z Warszawy) kierowca nie zrobił żadnego postoju przynajmniej 10-cio minutowego. Wszyscy się nastawili, że postój będzie w Ostrowcu Świętokrzyskim, niestety nie było. Pierwszy postój był w Nowej Dębie i to całe 5 minut, chociaż kierowca był tam pół godziny przed czasem. Ponadto uważam, że kierowca powinien informować pasażerów przy wsiadaniu do autokaru o możliwości skorzystania z bezpłatnej wody mineralnej. Niestety nowi pasażerowie wsiadający na przystankach na trasie nie wiedzą o tej ofercie. Korzystałam z usług Neobusa już kilka razy i uważam, że może standard autokarów znacznie się poprawił, ale podejście do klienta bardzo się pogorszyło. Przykre to. Zaletywygodny autokarWady- brak postojów na długiej trasie (o tym decyduje kierowca i zazwyczaj go nie ma, bo kierowcy śpieszno do domu),
- jeżeli ktoś myśli o podróży bez rezerwacji, to powinien zjawić się na przystanku "na trasie" przynajmniej pół godziny wcześniej przed planowym przyjazdem autokaru -
~Barbara / 2019-10-16 10:48Ocena: 4.00 / 5
15 paździrnika 2019. Podróż z Niebylca (wyjazd o 11:35) do Kielc (przyjazd na 16:12). Kierowcy uprzejmi, informacje podawane w czasie jazdy - konkretne i wystarczające. Wygodna jazda. Przyjechaliśmy na miejsce z kilkuminutowym opóźnieniem, ale uważam, że jest to w granicach błędu. Jestem zadowolona z tego Przewoźnika. -
-
~Ewa / 2018-09-10 21:29Ocena: 4.00 / 5
Kupiłam bilet przez internet, na przystanku okazało się, że tego konkretnego kursu nie ma na rozkładzie, autobusu też nie było...spanikowałam, bo musiałam dojechać na lotnisko, a samoloty nie czekają:(
Postanowiłam zadzwonić na informację, nawet się udało, ale dlaczego połączenie jest płatne i to nie mało? Przez 3 minuty słuchałam formułek z automatu, Pani przez kwadrans szukała autobusu, całość kosztowała około 10 zł. A wystarczyłoby aby na przystanku był aktualny rozkład jazdy. -
~Jarek / 2022-04-29 08:09Ocena: 4.00 / 5
Generalnie ok, ale kierowca jak dla mnie -3. Pozagradzal 4 miejsca z przodu jakimiś gumkami i przeganiał ludzi na tył. Mówił,że zarezerwowane ale od Krakowa do Wrocławia nikt się nie pojawił. Ja miałem łokieć w żebrach bo pasażer który siedział obok mnie zasnął, a 4 fotele sobie komfortowo puste jechały. Jak spytałem kierowcy po trasie czemu to pozagradzał to tylko zdobył się na śmiech (taki do sera).24.04.22r WadyKierowca zepsuł wizerunek firmy -
~Kaga / 2017-10-03 15:04Ocena: 4.00 / 5
Może i jeżdżą szybko, ale za każdym razem miałam poczucie bezpieczeństwa, kierowca w pełni panował nad pojazdem. Nie wiem skąd się biorą złe opinie o obsłudze. Dość często jeżdżę Neobusem w Bieszczady i za każdym razem trafiam na naprawdę miłą obsługę. -
~kasai / 2017-09-11 11:10Ocena: 4.00 / 5
jestem bardzo zadowolona z usługi fakt kierowca mógłby pomagać z bagażami ale przecież nie musi jest kierowcą a nie bagażowym.Jechałam do Leska i z powrotem z W-wy i kierowcy byli mili.Ceny biletów bardzo satysfakcjonujące autobus nowy więcej miejsca na nogi niż w Polskim Busie.Obsługa na infolinii także miła i pomocna musiałam skorzystać bo zapomniałam telefonu z autobusu :-).Bardzo miłym zaskoczeniem był fakt że dostałam pełny zwrot pieniędzy za niewykorzystany bilet-z mojej winy bo przez roztrzepanie źle zarezerwowałam bilet.Na minus zapisuję brak odpowiedzi na maila.na pewno w przyszłym roku skorzystam. zakup przez internet ok40 zł osoba.
strona 9 z 38
