Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

NeoBus opinie

Ocena na podstawie 715 opinii

2.64 / 5

  • Poziom cen
    2.83
  • Oferta
    2.78
  • Jakość obsługi
    2.27
  • Wygoda
    2.76

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Radek / 2019-11-06 07:19
    Ocena: 4.25 / 5
    Jadę właśnie z Krakowa do Wrocławia. Co prawda autobus spóźnił się 10 minut (z Rzeszowa), ale jeśli chodzi o komfort w porównaniu do Flixbusa jestem mega zaskoczony na plus. Dużo miejsca na nogi. Polecam.
  • ~Szmitu / 2018-02-20 13:36
    Ocena: 4.25 / 5
    Trasa - Katowice-Wrocław
    Porównując do np. PolskiegoBusa autokar przyjaźniejszy dla osób >1,75 wzrostu, więcej miejsca na nogi, co przekłada się na wygodę. Na plus darmowa woda.
  • ~Treich / 2023-01-14 13:26
    Ocena: 4.25 / 5
    Tanio i to główna zaleta.
    Stosunek ceny do jakości idealny, otwarta toaleta jest dla mnie minusem, ludzie korzystają z niej jakby nie mogli skorzystać z toalety na dworcu.
    ZaletyCena, gniazdka
    WadyCiasno
  • ~2738228 / 2020-11-29 07:53
    Ocena: 4.00 / 5
    Jechałem na trasie Kraków- Warszawa
    Autokar pusty wjechał na dworzec a miał podobno jechać od Rzeszowa. Jechałem tylko ja i jeszce jeden pasażer. Kierowcy patrzyli na mnie (dziwnie )
    Trochę średnia jakość obsługi .
    Mało miejsca na nogi, ale da się przeżyć
    Bo to jedyne połączenie autokarowe Krakowa z Warszawą.
    ZaletyDobre ceny
    WadyBrak szczególnych
  • ~Alina / 2018-10-09 18:43
    Ocena: 4.00 / 5
    W drodze z Warszawy do Nowej Dęby 06.10.2018r. (wyjazd o 9.00 z Warszawy) kierowca nie zrobił żadnego postoju przynajmniej 10-cio minutowego. Wszyscy się nastawili, że postój będzie w Ostrowcu Świętokrzyskim, niestety nie było. Pierwszy postój był w Nowej Dębie i to całe 5 minut, chociaż kierowca był tam pół godziny przed czasem. Ponadto uważam, że kierowca powinien informować pasażerów przy wsiadaniu do autokaru o możliwości skorzystania z bezpłatnej wody mineralnej. Niestety nowi pasażerowie wsiadający na przystankach na trasie nie wiedzą o tej ofercie. Korzystałam z usług Neobusa już kilka razy i uważam, że może standard autokarów znacznie się poprawił, ale podejście do klienta bardzo się pogorszyło. Przykre to.
    Zaletywygodny autokar
    Wady- brak postojów na długiej trasie (o tym decyduje kierowca i zazwyczaj go nie ma, bo kierowcy śpieszno do domu),
    - jeżeli ktoś myśli o podróży bez rezerwacji, to powinien zjawić się na przystanku "na trasie" przynajmniej pół godziny wcześniej przed planowym przyjazdem autokaru
  • ~Barbara / 2019-10-16 10:48
    Ocena: 4.00 / 5
    15 paździrnika 2019. Podróż z Niebylca (wyjazd o 11:35) do Kielc (przyjazd na 16:12). Kierowcy uprzejmi, informacje podawane w czasie jazdy - konkretne i wystarczające. Wygodna jazda. Przyjechaliśmy na miejsce z kilkuminutowym opóźnieniem, ale uważam, że jest to w granicach błędu. Jestem zadowolona z tego Przewoźnika.
  • ~Ewa / 2018-09-10 21:29
    Ocena: 4.00 / 5
    Kupiłam bilet przez internet, na przystanku okazało się, że tego konkretnego kursu nie ma na rozkładzie, autobusu też nie było...spanikowałam, bo musiałam dojechać na lotnisko, a samoloty nie czekają:(
    Postanowiłam zadzwonić na informację, nawet się udało, ale dlaczego połączenie jest płatne i to nie mało? Przez 3 minuty słuchałam formułek z automatu, Pani przez kwadrans szukała autobusu, całość kosztowała około 10 zł. A wystarczyłoby aby na przystanku był aktualny rozkład jazdy.
  • ~Jarek / 2022-04-29 08:09
    Ocena: 4.00 / 5
    Generalnie ok, ale kierowca jak dla mnie -3. Pozagradzal 4 miejsca z przodu jakimiś gumkami i przeganiał ludzi na tył. Mówił,że zarezerwowane ale od Krakowa do Wrocławia nikt się nie pojawił. Ja miałem łokieć w żebrach bo pasażer który siedział obok mnie zasnął, a 4 fotele sobie komfortowo puste jechały. Jak spytałem kierowcy po trasie czemu to pozagradzał to tylko zdobył się na śmiech (taki do sera).24.04.22r
    WadyKierowca zepsuł wizerunek firmy
  • ~Kaga / 2017-10-03 15:04
    Ocena: 4.00 / 5
    Może i jeżdżą szybko, ale za każdym razem miałam poczucie bezpieczeństwa, kierowca w pełni panował nad pojazdem. Nie wiem skąd się biorą złe opinie o obsłudze. Dość często jeżdżę Neobusem w Bieszczady i za każdym razem trafiam na naprawdę miłą obsługę.
  • ~kasai / 2017-09-11 11:10
    Ocena: 4.00 / 5
    jestem bardzo zadowolona z usługi fakt kierowca mógłby pomagać z bagażami ale przecież nie musi jest kierowcą a nie bagażowym.Jechałam do Leska i z powrotem z W-wy i kierowcy byli mili.Ceny biletów bardzo satysfakcjonujące autobus nowy więcej miejsca na nogi niż w Polskim Busie.Obsługa na infolinii także miła i pomocna musiałam skorzystać bo zapomniałam telefonu z autobusu :-).Bardzo miłym zaskoczeniem był fakt że dostałam pełny zwrot pieniędzy za niewykorzystany bilet-z mojej winy bo przez roztrzepanie źle zarezerwowałam bilet.Na minus zapisuję brak odpowiedzi na maila.na pewno w przyszłym roku skorzystam.
    zakup przez internet ok40 zł osoba.
  • ~mikie111 / 2016-06-01 21:00
    Ocena: 4.00 / 5
    Podróż komfortowa, lecz dzięki uprzejmości Pana kierowcy zamiast dotrzeć do domu o godzinie 2:20, będe o 3:20:) a wystarczylo się zatrzymać i otworzyć drzwi... Teraz pozostaje czekanie na nocny:/
  • ~Pasażer / 2019-08-29 19:38
    Ocena: 4.00 / 5
    Wracałem w niedzielę w nocy z Wrocławia do Sanoka. Dwóch kierowców. Jeden siwy stary dziad drugi młody pod krawatem. Stary cały czas przeklinał jechał niebezpiecznie szybko. Gdy ten drugi młody wsiadł za kierownicę jazda była całkiem inna. Spokojny opanowany kierowca. Tylko ten stary cały czas go poganiał i uczył go jak ma jeździć. Współczuje temu Panu jeździć z takim starym zgrzybialym dziadem
    ZaletyMiły kierowca
  • ~Piotr / 2021-03-12 00:55
    Ocena: 4.00 / 5
    Ja jechalem wczoraj sanok - krakow bylo ok
    Jechalem dzisiaj Warszawa-Kraków o 19:30 z warszawy kierowcy wporzadku cieplo jest toaleta mozna podladowac telefon czego chciec wiecej a jesli ktos lubi luksusy to niech lata samolotem a nie wymaga cudow.
  • ~Piotr / 2021-03-12 08:12
    Ocena: 4.00 / 5
    Apropo masek.Kazdy z nas jest dorosly wiec powinien wiedzieć ze jezeli jest stan epidemii to zakladamy maski. A kierowca nie jest od biegania po autobusie i upominania pasazerow by zakladali maski. Obowiązkiem kierowcy jest dowieść bezpiecznie pasażerów i obsłużyć w zakresie bagazu przynajmniej tak mi sie wydaje.
    Kwestia opóźnień. Opóźnienia byly i beda bo sa korki a autobus nie przefrunie.
    Wielki szacun dla kierowców za prowadzenie takich autobusów i cierpliwość do klientów bo można zwariować.
    Taki jest moj punkt widzenia a pamiętajcie punkt widzenia zalezy od punktu siedzenia.
    Czasem czytam ze gniazdko nie dziala. Wszystko sie psuje a zawsze mozna sie przesiąść do sprawnie dzialajacego.
    Boli mnie fakt keden gdy widze jak pasazerowie lekcewaza bezpieczenstwo nie zapinaja pasow.po to sa by bezpiecznie podrozowac a nie potem jojcyc ze wypadlo sie z autobusu gdyby doszlo do wypadku.
    Tyle mam do powiedzenia w tych kwestiach.
    Ja jestem zadowolony i bede dalej korzystal z uslug firmy Neobus.
  • ~salomon / 2017-08-04 16:08
    Ocena: 4.00 / 5
    Firma powinna skorygować rozkład, jest zbyt napięty - w niedzielę przy znikomym ruchu na drogach opóźnienie 20 min z Warszawy do Sanoka, m.in. przez nie uwzględnianie przesiadki w Niebylcu. W dzień powszedni wakacji kurs Sanok- Warszawa zakończył się dzięki dobremu kierowcy 5 minut przed czasem. Poza tym na wielki plus przestrzeń w autobusach (w Polskim Busie trzeba wyginać nogi, by siedzieć), gniazdka, wifi, w oknach zasłonki, klimatyzacja bez zarzutu, woda z Rymanowa w upały bez ograniczeń. Tyle po dwóch przejazdach linią N1 z tą firmą.
    ZaletyDużo miejsca na nogi
    WadyZbyt napięty rozkład
    linia N1
  • ~Sara / 2024-09-19 15:41
    Ocena: 4.00 / 5
    Zwrot za bilet otrzymałam po tygodniu. W drodze powrotnej wszystko o czasie.
    ZaletyMożliwość zakupu biletu u kierowcy.
  • ~Szyms80 / 2019-08-01 18:53
    Ocena: 4.00 / 5
    Kupiłem bilet Wrocław - Katowice, taniej niż FlixBus. Ale tez z uwagi na to ze krótszy czas podróży. Czekając na busa przeczytałem te wszystkie negatywne oponie, trochę się wystarszylem, ale bus przyjechał 15min przed odjazdem, obsługa OK, bus nowy.
    ZaletyNiskie ceny, krótszy czas podróży niż konkurencja.
    WadyBrak aplikacji na której widać aktualne dane przejazdu jak FlixBus
  • ~Zed / 2020-10-16 14:35
    Ocena: 4.00 / 5
    Jadąc z Krakowa do Niebylca jest wiecznie opuzniony po 30 do 40 minut to jest chore. A potem czekamy nie wiem na co w Rzeszowie.
    ZaletyWygoda
    WadyOpuznienia
  • ~Zosia / 2019-08-14 11:41
    Ocena: 4.00 / 5
    Jeżdżąc kilkukrotnie tym przewodnikiem zawsze byłam zadowolona, ale podczas ostatniego wyjazdu do Warszawy spotkałam się z bardzo chamskim zachowaniem kierowcy dowożacego z Rymanowa do Niebyleca,pan był bardzoo nieuprzejmy i mam nadzieję go więcej nie spotkać.
  • ~Zośka / 2021-08-16 08:27
    Ocena: 4.00 / 5
    autobus spóźniony. brak informacji o opóźnieniu.
    brak klimatyzacji, na trasie Rzeszów - Łódź w taki upał jak wczoraj - tragedia, dużo ludzi brak nawiewu, zepsute szyberdachy..
    jeden z kierowców dość nie miły...
    nie działają kontakty.. brak wifi
    Zaletyw miare szybki transport
    Wadybrak klimatyzacji, nie działają kontakty żeby podłączyć sprzęty
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.82, ilość opinii: 5082
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3141
Sindbad
Ocena: 2.40, ilość opinii: 867
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 715
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 356
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.95, ilość opinii: 336
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4609
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4458
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3931
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3502
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2986