Podróżowałam z Wami z Iwonicza Zdrój do Łodzi 15.05.23.
Panowie kierowcy bardzo mili,z dużym profesjonalizmem , jazda spokojna,czułam się bezpiecznie pomimo przelotnych opadów i średniej jakości nawierzchni szos.
Dziękuję i polecam.
ZaletyBezpieczna podróż.
WadyBrak
~Patrycja / 2023-05-16 19:29
Ocena: 3.00 / 5
Dzień dobry. Jeżdżę z państwem już 8 lat,jestem bardzo zadowolona z połączeń i usług. Ale to co mnie kiedyś spotkało podczas zmiany rezerwacji zaskoczyło mnie mocno. Pani która odebrała telefon była wyjątkowo niegrzeczna,wręcz na mnie nakrzyczała bez powodu. Ja rozumiem wszystko ale czy ta pani pracuje za darmo i czy jest tam za kare? Bo takie właśnie odniosłam wrażenie...Dodam tylko że dzwonilam w niedziele rano i być może to właśnie był powód że ta pani tak nie ładnie się zachowała.
ZaletyŁadne autobusy
WadyChamska obsługa infolini
~Krystian / 2023-05-13 07:11
Ocena: 3.25 / 5
Witam. Kto zatrudnia osobę na infolinię która się jąka i zacina. Przepraszam za moją opinię tego pana ale za połączenie zapłaciłem słono a informacji konkretnej nie otrzymałem.
ZaletyŁadne autobusy
WadyInfolinia słaba informacja.
~J / 2023-05-11 15:32
Ocena: 1.00 / 5
Miałam wykupiony bilet na trasie Przemyśl- Wrocław. Z przemyśla do Rzeszowa była przesiadka. Otrzymałam informację od kierowcy aby czekać na stanowisku 4 oraz że jest 10 minutowe opóźnienie. Po 10 minutach podjechał autobus na stanowisko 4 jak się później okazuję był to inny autobus a właściwy do Wrocławia podjechał na stanowisko 5. Zanim się zorientowałam (kwestia 2-3 minut), że podjechał nie właściwy autobus to mój autobus odjechał. Kierowca posiada listę pasażerów, którzy wykupili bilet, dziwne że nie zauważył że brakuję jednej osoby. Kiedy zadzwoniłam na infolinię, aby opowiedzieć co się wydarzyło, dowiedziałam się że nic nie można zrobić a obsługa klienta łaskawie sprawdziła mi że mam pociąg za ok.2h. Takie zachowanie jest niedopuszczalne. Widać jak neobus dba o klienta. Nie dotarłam na czas na umówione miejsce. Musiałam czekać prawie 2h na kolejny transport. Dziwi mnie, że kierowca się nie zastanowił, że brakuje mu pasażera z listy. Tym bardziej, że była przesiadka a sam autobus się spóźnił. Jeździłam już wieloma autobusami. Wiem z doświadczenia, że np. Flixbus- jeśli przyjeżdża z opóźnieniem to podjeżdża na właściwe stanowisko i czeka kilka minut na pasażerów. Przekonałam się na własnej skórze jak Neobus dba o swoich klientów. Zdecydowanie nie polecam.
WadyNiedbałość o klienta.
~Marko / 2023-05-11 08:37
Ocena: 5.00 / 5
Pani,która pisze że kierowcy na trasie Polańczyk Wrocław kłamie. To Pani zachowanie było chamskie i wulgarne.To przecież Panią uspokajali inni pasażerowie łącznie z Panem,który był Pani (chyba) mężem. To przecież Pani nie chciała udostępnić miejsca koło siebie innemu pasażerowi. Kierowcy tłumaczyli, że miejsca te są dla matek z dziećmi lecz do Pani to nie docierało. To,że 500+ się należy to nie znaczy że należy się Pani wszystko..Pozdrawiam kierowców Neobu,a Pani życzę więcej dobrego wychowania.
~Kris / 2023-05-03 19:33
Ocena: 1.00 / 5
W dniu dzisiejszym jadąc do Wrocławia z Polańczyka trafiłam na najgorszego przewoźnika chamskie zachowanie kierowców ,ale hitem było nie udostępnienie miejsc podróżującym które były wolne bo kierowca miał taki kaprys i gdy ludzie zajęli miejsca z przodu autobusu to zostali zmuszeni do zmiany miejsc bo kierowca położył się tam spać .Mam nagrania zdjęcia w jaki sposób traktowali ludzi i mam nadzieję że przeczyta tą opinię właściciel firmy i wyciągnie z tego wnioski może jak kierowcy posiedzą na bezrobotnym albo nie dostaną premii to docenią pasażerów
~Ola / 2023-05-03 15:26
Ocena: 1.00 / 5
Co za chamstwo w dzisiejszych czasach kierowcy autobusu kierują ludźmi jak bydłem podróż z przewoźnikiem porażka nie otwieranie tylnych drzwi przy wysiadaniu wysiadający i wsiadając Cisna się małym wejściem z przodu a ludzie którzy jadą 10 godzin nie mają prawa wysiąść na przerwę nawet 5 minutowa żeby rozprostować nogi bo drzwi są pozamykane nie polecam tej firmy zero szacunku dla podróżujących
~Regina / 2023-05-03 12:12
Ocena: 1.00 / 5
02.05.2023 Autobus z Rymanowa do Wrocławia kurs nr 231 Obsługa klienta tragiczna układy ,znajomości zajmowanie najlepszych miejsc po układach dla znajomych krzyczenie do mnie ze nie mam prawa usiąść na miejsce z przodu autobusu przy stolikach bo to są miejsca dla matek z dziećmi po czym inne osoby bez dzieci zajmują te miejsca chamstwo kłamstwo obłuda za nasze pieniądze dzięki nam mają klientów pracę a w zamian brak szacunku .U przewoźnika Neobus bez znajomości siedzi się koło toalety gdzie jest ruch i smierdzi jak na dworcu
~MAREK / 2023-04-20 19:46
Ocena: 2.75 / 5
Jazda autobusem z Warszawy do Kolbuszowa z opóźnieniem 45 minut. Przy wzroście 185 cm ciężko wyprostować kolana. Toaleta zapchana.
ZaletyŻe polski przewoźnik
WadyOpóźnienie 45 minut, nie pierwszy raz.
~Grzegorz / 2023-04-01 08:26
Ocena: 2.50 / 5
Pierwszy raz spotkałem się z sytuacją, aby kierowca po przejechaniu ze 20 km od ostatniego przystanku, zawrócił do niego bo zapomniał wziąć pasażera. Ledwo zdążyłem na lotnisko. Brak profesjonalizmu.
~Marta / 2023-03-24 14:50
Ocena: 1.00 / 5
Spóźniłam się na autobus, dogoniłam go taksówką na następnym planowanym przystanku i od kierowcy dowiedziałam się, że moja opłacona już rezerwacja przepadła i muszę kupić nowy bilet , czy to nie jest chore
WadyMasakra
~Nina / 2023-03-10 19:34
Ocena: 1.00 / 5
Obsługa klienta na bardzo niskim poziomie, jechałam z Krosna do Warszawy, chciałam wysiąść na lotnisku Chopina, kolejnym przystankiem był Dworzec centralny. Pan nakrzyczał na mnie, że nie mogę wysiąść ( a był to przystanek wcześniejszy od mojego docelowego) bo niby musiałabym dopłacić.
Ponadto kierowcy z przodu głośno rozmawiali, przeklinali i śmiali się przez cała podróż zakłócając podróż trwającą 6 godzin.
Już nigdy nie skorzystam z tego przewoźnika i będę odradzać znajomym.
~Siwy / 2023-03-06 11:11
Ocena: 3.00 / 5
Chodzi o to ze z Rzeszowa do Wrocławia jedzie FlixBus i jest taka cana jak by była wyższa nikt by nie jechał to już lepiej kupić dwa bilety Krosno -Rzeszów. Rzeszów - Wrocław za 70 zł ????
ZaletyNowe autobusy
~Adrian / 2023-03-02 09:55
Ocena: 2.00 / 5
Witam. Jadąc w dniu 26.02.2023 z Krosna do Wrocławia tragedia
-mało miejsca między fotelami, mając 184 cm wzrostu czułem jakby fotel przede na łamał mi kolana
- fotele uszkodzone, same się rozkładają
- strasznie długo jedzie, średnio o 3 godziny dłużej niż pociąg
- a jeżeli chodzi oceny biletów to dopiero paradoks
Zakupiłem bilet przez internet za kwotę 104.50 oczywiście jak powyżej napisałem ruszałem z miejscowości Krosno. Cena biletu z Rzeszowa do Wrocławia kosztuje 49 zł. To o co tutaj chodzi cena biletu z Krosna do Rzeszowa kosztowała 55.50 to jest złodziejstwo. Sprawdziłem cenę biletu Neobus Krosno - Rzeszów 19 zł. Ostatni raz jechałem Neobusem.
~Pasażerka / 2023-02-19 20:22
Ocena: 2.50 / 5
Kierowca dosłownie nakrzyczał na mnie za to, że wsiadłam do autobusu trzy minuty przed odjazdem. Na przystanku byłam już od godziny, żegnałam się z partnerem przed drzwiami i na wezwanie kierowcy weszłam do środka. Cała ta sytuacja spotkała się z wielkim niezadowoleniem. Przez następne kilkanaście minut słuchałam tego, jak okropna jest dzisiejsza młodzież.
~Ewa / 2023-02-15 09:37
Ocena: 2.50 / 5
Właśnie jadę z Polańczyka do Warszawy,koszmar bagaże między siedzeniami ,ciasno .Luk bagażowy wysoko ,walizkę trzeba dźwigać ,To co naprawili przez 3 tygodnie w sanatorium ,podróż Neo busem to zepsuje .
ZaletyMili kierowcy
WadyCiasnota ,brak komfortu jazdy
~Kacper / 2023-02-10 19:52
Ocena: 2.75 / 5
Gniazdka nie działają, przednia szyba (autokar piętrowy ) jest rozbita
~Kamil / 2023-01-31 09:20
Ocena: 3.33 / 5
uwaga kiedy rezerwujesz bilety to system jest tak ustawiony, że po kilku kliknięciach na ta sama datę np. wyjazdu w promocyjnych cenach podnosi ci o określona sumę najczęściej jest to 10,00 zł. Kliencie sam możesz ocenić przewoźnika. Druga rzecz jak chcesz zgłosić problem przewoźnikowi to jeszcze musisz za to zapłacić niezły hit. Telefon mocno "pożera pieniądze". dzwoniłem kilkakrotnie i zgłaszałem problem ale nic to nie daje, tylko po drugiej stronie ignorancja problemu no bo przewoźnik ma niby pseudopromocje. We FLIXBUSIE nie ma takiej parodii. Bez problemu można załatwić każdą reklamację poprzez internet. Widać, że to polski przewoźnik i to z podkarpacia, tam zawsze była "galicyjska bida" i takie zarządzanie.
WadyJak wyżej dzwoniłem kilkakrotnie i zgłaszałem problem ale nic to nie daje
~I / 2023-01-15 08:01
Ocena: 1.00 / 5
Rozczarowanie pracownikami infolinii. Zarezerwowałam telefonicznie bilety na podróż 14.05.2022 i 15.01.2023. Co się okazało? Żadnej informacji u kierowców autobusów na wskazane dni, godziny i nazwisko nie było. Takiego nieodpowiedzialnego pracownika infolinii należy zwolnić z pracy. Nagrania rozmowy jest i wszystko można sprawdzić. Ta informacja przyda się dla podróżujących, którzy mogą wszystko zaplanować i zarezerwować, ale nie zrealizować, bo na infolinii siedzą upośledzeni pracownicy.
~Treich / 2023-01-14 13:26
Ocena: 4.25 / 5
Tanio i to główna zaleta.
Stosunek ceny do jakości idealny, otwarta toaleta jest dla mnie minusem, ludzie korzystają z niej jakby nie mogli skorzystać z toalety na dworcu.