Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

NeoBus opinie

Ocena na podstawie 715 opinii

2.64 / 5

  • Poziom cen
    2.83
  • Oferta
    2.78
  • Jakość obsługi
    2.27
  • Wygoda
    2.76

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 36 z 36
  • ~Raros / 2017-04-05 20:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno i wodorosty.Brak kultury kierowców i zlosliwosci.
    ZaletyBrak
    WadyNiekulturalni kierowcy.
  • ~Voytek / 2017-03-25 12:26
    Podróżowałem wczoraj Neobusem. Moja ocena jest jak najbardziej pozytywna: szybko, punktualnie, komfortowa. Internet w autokarze działa. Polecam Neobus.
    ZaletyPunktualność, komfort, cena.
    WadyNie doznałem żadnych niewygód, wiec nie wpisuję ;)
  • ~Zuza / 2017-01-19 23:34
    Ocena: 5.00 / 5
    Złego słowa na Neo nie dam powiedzieć. Nie wiem ile razy z nimi jechałam, 20 -30 a może więcej. Zawsze było komfortowo i miło. Zdecydowanie polecam ????
  • ~kuba / 2016-12-10 20:42
    Ocena: 3.50 / 5
    z przykrością musze stwierdzić że firma neobus zatrudnia kierowców którzy (na pewno nie wszyscy ale jednak)nie nadają się do przewozu ludzi a myślę że ziemniaków też bo to też jest jakaś odpowiedzialność .nie wiem jak można zostawić pasażera świadomie w połowie drogi zostawiając go bez cennego bagażu i dokumentów na pastwę losu gdzie inny pasażer zwraca uwagę że nie ma kompletu pasażerów a kierowca który chyba według prawa powinien być odpowiedzialny za ludzi olewa jego uwagi i jedzie dalej zostawiając go bez żadnych skrupułów .dwa tygodnie potem nie dowozi innego pasażera na miejsce docelowe (czyli lotnisko )narażając go na spóźnienie się na samolot i poniesienie dodatkowych kosztów i stratę cennego czasu. myślę że jeżeli pracownicy tej firmy tak będą podchodzić do klientów firma poniesie dotkliwe straty i renomę
  • ~Ryszard / 2016-10-17 12:08
    Ocena: 3.50 / 5
    NeoBus oceniam jako dobrego przewoźnika. Autokar którym miałem okazję podróżować na plus. Aczkolwiek przydałoby się więcej miejsca na nogi. Aczkolwiek tragedii nie ma i poziom jest przyzwoity. Zaskoczeniem była miła obsługa. Do tego załadunek i rozładunek bagażu wyjątkowo szybki i sprawny. Szkoda że mają tylko trzy trasy.
    ZaletyKursy niemal całą dobę, przyzwoity komfort podróży, miła obsługa
    WadyBrak możliwości rezerwacji konkretnych miejsc.
  • ~Sławek / 2016-09-09 22:21
    Ocena: 1.75 / 5
    Kupując bilet droższy bo z przystanku kilka kilometrów dalej wydrukowuje owszem droższy ale z miasta wojewódzkiego czyli trasa krótsza. Jakichkolwiek prób wyjaśnienia nie przyjmują do wiadomości. Każą jeszcze dopłacać. Mam bilet droższy ale krótszy. Cieszą się , bo narżnęli kolejną osobę. Wieśniacka buta i pokazanie, że im nie zależy. Zdecydowanie odradzam. Naciągacze.
    WadyChamstwo i buta drobkiewiczów.
  • ~stopNeobus / 2016-09-01 00:40
    Ocena: 1.25 / 5
    Przejazdów w Neobus szczerze nie polecam. Zakupiłem bilet w promocji dużo wcześniej ,zachęcony promocją biletów za złotówkę nie czytając wcześniej opinii o firmie i to był błąd , który mnie dużo nauczył ...

    1. Nie można pobrać biletu z linka w mailu ,dopiero po kontakcie z infolinią uzyskałem bilety ,ale niekompetentny operator na infolinii kilkakrotnie przysyłał mi te kilka biletów bo się ciągle mylił...
    2. Sama jazda to nieprzyjemny kierowca , przy informacji ,że chcę wysiąść wcześniej (myślałem że to nie problem , bo zmieniły mi się plany miejsca wypoczynku), chciał wymusić abym zakupił całkowicie nowy bilet ,a można tylko dopłacić w Niebylcu n a dalszą trasę , o czym nie raczył mnie poinformować
    3. Brak poczęstunku .
    4. Nie działał dostęp do internetu
    5. Brak napięcia w gniazdkach przy siedzeniach ( opryskliwa odpowiedź zapytanego kierowcy , że "jest awaria" )

    Ogólnie Wielka porażka i już nigdy nie skorzystam z usług tej firmy
  • ~Asia / 2016-08-28 16:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Na stronie podane są niedokładne informacje. Jest napisane, że bus odjeżdża z parkingu PKS w Łodzi. Niestety bądź i stety, takowe istnieją dwa. Vis-a-vis zielonego budynku Dworca Łodzi Kaliskiej i ten, z którego odjeżdża Polski-Bus. Na tym drugim istnieje 6 stanowisk pod zadaszeniem, z czego tylko ostatnie zawiera rozkłady jazdy łącznie z konkretnymi firmami. Przed dworcem także nie można było znaleźć wzmianki o neobusie na tablicach informacyjnych. Człowiek stał pod strzechą, wybiła godzina przyjazdu (lub raczej odjazdu), a busa nadal nie było widać. Nagle wyjechał z alei Adama Mickiewicza, skręcił w Karolewską i nie zatrzymał się, tylko przejechał pod wiaduktem. Z wypchanym plecakiem i obładowanymi torbami zaczęłam biec na drugi parking (odległość ok. 600-700 metrów), ale zmroziło mnie gdy zobaczyłam, jak ten odjeżdża sobie w najlepsze. Nie minęła nawet minuta. Od razu zadzwoniłam do nich na infolinię chcąc dowiedzieć się, czy to na pewno był bus jadący na Rzeszów. Pani po drugiej stronie słysząc moje pytanie bezczelnie się rozłączyła, nie udzielając odpowiedzi. Dzwonię po raz drugi. Odbiera inna osoba, która zaczęła opowiadać bajki, jakoby neobus czekał w Łodzi 15 minut i że wsiadło tam najwięcej ludzi. To już był szczyt wszystkiego. Musiałam załatwiać na poczekaniu Polskiego Busa, który na szczęście odjeżdżał godzinę później.
    Summa summarum weszłam ponownie na ich stronę, żeby wypełnić formularz za zwrot biletów. Po wpisaniu danych, dodaniu załącznika z wydrukowanym biletem dostałam odpowiedź na e-mail, że pieniędzy nie otrzymam, ponieważ jest już dawno po odjeździe. I mogę teraz położył krzyżyk na tych 50 złotych.
    Wracając (wykupiłam też powrotny) mieliśmy przesiadkę w Niebylcu, pod ich siedzibą. Wywiązała się następująca rozmowa, ok. godziny 22:04:
    Kierowca: O której my mieliśmy wyjechać?
    Kontroler: Chyba 15 po.
    Kierowca: A to pojadę teraz.
    Po prostu nóż w kieszeni się sam otwiera. Niech was to ostatecznie odwiedzie od wybrania tego przewoźnika.
  • ~magda / 2016-06-01 22:20
    Ocena: 2.25 / 5
    Bardzo czesto jezdze ale ostatnio bardzo sie zawiodlam zachowaniem waszych kierowcow (Sanok-Krakow). Piewsze 8 siedzen bylo zajete przez wode I nie wolno jej przestawic ( pan sie doslownie wydarl ze to on decyduje o rozmieszczeniu pasazerow w autobusie) nic nie dalo tlumaczrnie ze zarowno ja jak i Moj syn mamy chorobe lokomocyjna I na pzednich siedzeniach gdzie widzimy droge naj mniej jest DLA nas to dokuczliwe powiedzial zebysmy kolo toalety usiedli I ze mozemy tam sobie zygc do woli. No i porzdek w autobusie pierwszy raz byla taki tragiczny balagan (zdjecie posiadam tego porzadku) :-(
    Zaletywygodne siedzenia
    WadyArogancja kierowcy I porzadek w autobusie, brak wi-fii podobno awaria
    jezdze na trasie Sanok-Krakow i Krakow-Sanok od okolo 1 .5 roku
  • ~Katarzyna / 2016-06-01 21:23
    Ocena: 5.00 / 5
    Polecam w 100%. Miła i fachowa obsługa. Kierowcy zawsze pomogą wsadzić ciężki bagaż oraz udzielają informacji na zadane pytania. Autokary zawsze czyste, schludne, całą podróż dostęp do wody mineralnej w butelkach. Polecam.
    Przejechałam z Neobusem już 40 tysięcy kilometrów, gdybym mogła drugi raz wybrać przewoźnika, wybrałabym tego samego.
  • ~mikie111 / 2016-06-01 21:00
    Ocena: 4.00 / 5
    Podróż komfortowa, lecz dzięki uprzejmości Pana kierowcy zamiast dotrzeć do domu o godzinie 2:20, będe o 3:20:) a wystarczylo się zatrzymać i otworzyć drzwi... Teraz pozostaje czekanie na nocny:/
  • ~queen / 2016-02-18 17:41
    Ocena: 5.00 / 5
    Mają darmowe wifi, kontakty do ładowania, jest czysto i kulturalnie. Dobrze się jeździ.
    Zaletywifi
strona 36 z 36
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.81, ilość opinii: 5039
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3116
Sindbad
Ocena: 2.39, ilość opinii: 860
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 715
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 356
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.93, ilość opinii: 331
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4549
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3915
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2962