Tabun Ukraińców (nie mających biletów) tratujących przed wejściem do autobusu. Chamski kierowca, który po pokazaniu biletu mówi, że nic z tego nie rozumie i mówi żeby powiedzieć samo nazwisko. Miejsca na nogi w autobusie tyle co kury w klatce hodowlanej.
ZaletyNie ma takich
WadyChamstwo kierowcy
Tabun pchających się Ukraińców
Mało miejsca
~Ola / 2023-05-03 15:26
Ocena: 1.00 / 5
Co za chamstwo w dzisiejszych czasach kierowcy autobusu kierują ludźmi jak bydłem podróż z przewoźnikiem porażka nie otwieranie tylnych drzwi przy wysiadaniu wysiadający i wsiadając Cisna się małym wejściem z przodu a ludzie którzy jadą 10 godzin nie mają prawa wysiąść na przerwę nawet 5 minutowa żeby rozprostować nogi bo drzwi są pozamykane nie polecam tej firmy zero szacunku dla podróżujących
~Oliwiaa / 2017-08-30 19:02
Ocena: 1.00 / 5
Witam
Dzisiaj podrozowalam z "Firma".Neobus..Chwalicie sie Państwo i kiedy klienta pyta na infolini czy usluga platnosci karta w autobisie jest dostepna,dostalam odp ze "oczywiscie"..
Niestety tak nie bylo,gdyby nie jeden z pasazerow ktory pozyczyl mi pieniadze na podroz(poniewaz kierowca byl nie ugiety,nawet kiedy powiedzialam ze na moim przystanku przy wysiadaniu moj maz przyjde po mnie i zaplaci)została bym na lodzie ....Ponad to w drodze modlilam ze 3 razy zeby dojechac cala..kierowca myslal chyba ze jedzie sam..
Wielki minus...nie obiecujcie czegos czego nie ma..
~Ones / 2021-08-01 16:35
Ocena: 1.00 / 5
Przednia szyba pęknięta-kto dopuścił autobus do trasy?Kierowcy niemili i trochę bezczelni/- mimo zmian w rozporządzeniu w pandemii blokują miejsca z przodu dla własnej wygody w zamian nie przestrzegając wymogu zakładania masek.Na pytania pasażerów odpowiadają z wyższością i po chamsku,mimo trudnych warunków pogodowych rozmawiają między sobą- wydaje mi się ze są zbyt pewni siebie i ktoś powinien skontrolować Ich pracę Ogólnie nie polecam tego środku transportu,
Zaletybrak
WadyNiemili kierowcy
~Ostatnia podróż / 2019-06-19 10:01
Ocena: 1.00 / 5
Łódz-Kielce 19.06
Tragiczny sposób jazdy!!! Ryzykowne wyprzedzanie - samochody z naprzeciwka musiały zjeżdżać na pobocze, gwałtowne hamowanie i nie zachowywanie bezpiecznej odległości od innych pojazdów.
Podczas ledwo 2,5 godzinnej podróży wielokrotnie bałam się wypadku.
"Klimatyzacja" ledwie działająca. Pracownik pytany o możliwość otworzenia szyberdachu odmówił.
Zdecydowanie ostatnia podróż z tym przewoźnikiem!
Wady-sposób jazdy
-ryzyko że to ostatnia podróż w twoim życiu
-brak klimatyzacji
~Pasazerowiezbalic / 2019-05-22 02:00
Ocena: 1.00 / 5
Kierowca mial odebrac pasazerow z lotniska Krakow Balice. Kierowca spoznil sie, przejechal cale lotnisko, zwalnijac ale nie zatrzymujac sie. Nastepnie wyjechal z lotniska udajac, ze nie widzi pasazerow. Wszyscy bylismy w szoku. Strasznie nieprofesjonalna firma. Bardzo odradzam, na platnej infolinii otrzymalismy informacje, ze autobus sie zjawil. Owszem zjawil sie, ale nie umozliwil zadnemu z pasazerow wejscia na poklad, gdyz nawet sie nie zatrzymal! Skandaliczne podejscie, jest to najgorsza firma transportowa w Polsce.
ZaletyBrak
WadyBrak profesjonalizmu, brak jakichkolwiek zasad, platna infolinia, chamscy kierowcy
~Pasażer / 2020-08-22 20:44
Ocena: 1.00 / 5
Byłem świadkiem na zachodnim dworcu jak kierowca na nocnym kursie zgarnął 500 zł za przesyłkę, byłem w lekkim szoku że tyle można wziąść,były to półki czy coś podobnego...W każdym razie,więcej tego było niż bagaży .Ciekawe czy szef wie jak kierowcy kasuja za tego typu usługi??
ZaletyBrak
~Pasażer / 2023-12-08 18:13
Ocena: 1.00 / 5
Kierowcy firmy Neobus są niesamowicie chamscy, w stosunku do klientów i pasażerów stosują groźby słowne. Absolutnie nie polecam.
ZaletyBrak
WadyGroźby wypowiadane do klientów i pasażerów
~pasażerka / 2020-12-01 14:52
Ocena: 1.00 / 5
Fatalna obsługa, kierowca niegrzeczny i agresywny. Aż dziwne, że mają koncesję na przewozy
~Pasażerka / 2023-07-03 22:23
Ocena: 1.00 / 5
Tydzień temu kupiłam bilet z Krakowa (MDM) przez lotnisko Balice do Wrocławia. Z powodu opóźnienia samolotu zadzwoniłam na infolinie z informacja ze nie dam rady dojechać do centrum i będę czekać na Lotnisku Balice (czyli następnym planowym przystanku).
Pomimo autokaru z wieloma pustymi miejscami i wykupionym biletem na trasie Kraków MDM- Wrocław (przez lBalice) kierowca mnie nie zabrał tłumacząc ze mój bilet jest już nieaktualny i żądając prawie trzykrotnie wyższej zapłaty zaczynając podróż z Lotniska w Krakowie.
Nie zdecydowałam się na kupno nowego biletu bo uważam to za zwykle naciąganie. Wolałam dać zarobić PKP i właśnie wracam pociągiem.
Nie omieszkam sprawy skonsultować z prawnikiem. Do tej pory miałam sentyment bo to firma z Podkarpacia ale już się go skutecznie pozbyłam :)
Skorzystam z ich usług tylko gdy będę naprawdę zmuszona. Podróż koleją jest duuużo wygodniejsza. A fakturę za dzisiejszy bilet powrotny wyślę im pocztą.
~Pasażerka / 2023-08-05 11:08
Ocena: 1.00 / 5
W nawiązaniu do mojej opinii z dnia 03.07.2023 informuję że udało mi się odzyskać koszt poniesionych biletów za to że nie wpuszczono mnie do autobusu w dniu 03.07.2023 w Krakowie Balicach z powodu opóźnienia samolotu (pomimo wykupionego biletu na trasie Kraków- Wrocław) oraz wielu pustych miejsc w autobusie.
Dojechałam do domu 3 godziny później, chora, ledwo żywa. Następnego dnia napisałam do Rzecznika Praw Konsumentów którego następnie zacytowałam w mailu do NEOBUSA dołączając zdjęcia biletów.
Bez słowa tłumaczenia i "przepraszam" ale chociaż szybko zrobili przelew na moje konto za dwa pociągi którymi musiałam alternatywnie wrócić do Wrocławia.
Podsumowując: wiedzieli że nie mają prawa wypraszać mnie z autobusu!!!!
Liczą na ludzką niewiedzę, naiwność i że ktoś dla świętego spokoju zapłaci dużo wyższą cenę za nowy bilet.
Podejrzewam że gdybym wykupiła nowy bilet w dużo wyższej cenie to również podczas odwołania się musieliby mi za niego zwrócić.
Tego posta pisze dla osób które będą miały taką samą sytuację i mam nadzieję że informacja komuś się przyda :)
ZaletyPo postraszeniu Rzecznikiem Praw Konsumentów nie dyskutują tylko szybko robią przelew.
WadyNie wiedzą co to są prawa konsumenta i nie znają słowa PRZEPRASZAM
~Patrycja / 2020-08-18 05:58
Ocena: 1.00 / 5
Niestety nie udało mi się dojechać na wakacyjny urlop bo autobus nie zatrzymał się na podanymi mi, przez Panią która sprzedała mi bilet, przystanku. W ulotce neobus też jest ten przystanek wyznaczony bo specjalnie sprawdzałam, autokar jechał, kurs był jednakże w całkiem innym miejscu.
Nie polecam, firma logistyczna a nie ogarniaja przystanków i człowiek czeka jak głupi na podanym w ulotce i w kasie przystanku, a kierowca zatrzymuje się na innym.
ZaletyNie ma
WadyJak wyzej
~Paula / 2022-01-14 18:30
Ocena: 1.00 / 5
Autobus opóźniony godzinę, przewoźnik nie odbiera telefonów. :)
ZaletyŻadne
WadyOpóźnienie (godzinne !!!!!) I brak kontsktu
~paula / 2024-04-05 16:36
Ocena: 1.00 / 5
W dniu 2.04 o godzinie 13:30 jechałam na trasie Mielec-Łódź. Autobus już wtedy był opóźniony 30 minut.Po włożeniu bagażu, bez jakiejkolwiek pomocy kierowcy chciałam zająć miejsce, niestety wszystkie miejsca z tyłu były zajęte, a kierowcy byli rozłożeni na 4 miejscach z przodu nie zwrócili uwagi na to że pasażerowie stoją w tym ja. Dopiero gdy podeszłam do kierowcy to pozwolił mi usiąść z przodu z wielką łaską i z komentarzem, aby się przesiąść do tyłu jeżeli będzie jakieś wolne. Przez całą trasę nie zwolniło się żadne miejsce. Przez pewien moment nawet osoby musiały stać, ponieważ zostało sprzedane za dużo biletów. Na przystanku w Staszowie kierowcy czekali ponad 20 minut na jakiegoś Pana nie poinformowali żadnego z pasażerów o zaistniałej sytuacji ani o chwilowym postoju. Rozmawiali z jakimiś znajomymi przez telefon. Opóźnienie już wtedy wynosiło ponad 40 minut. Następnie w Busku Zdrój nie zorganizowali przerwy, też nie informując o tym pasażerów. W Kielcach starszy Pan chciał wysiąść i rozprostować nogi - jechał od Krosna od 10:50 nawet od 11 ponieważ już tam autobus przyjechał spóźniony. Na co kierowca bardzo niemiło mu odpowiedział, że „To nie jest wycieczka krajoznawcza i że nie będzie robił przerwy ponieważ mamy już takie opóźnienie ”. Na co starszy Pan stwierdził, że to nie z jego winy, a kierowca na to chamsko zapytał „A z mojej? „Bardzo niemiło też zwracał się do innych pasażerów, mówiąc, że to nasza wina, że psujemy gniazdka, a potem się dziwimy czemu nie ma prądu. Bardzo nie polecam podróży neobusem, opóźnienie końcowe wynosiło prawie 2 godziny, do kierowców lepiej się nie odzywać, a bezpieczeństwo jazdy pozostawia wiele do życzenia.
~Paulina / 2019-08-10 15:40
Ocena: 1.00 / 5
Pierwszy raz jechałam z Neobusem i ostatni raz. Tragedia. Przesiadka w Niebylcu ludzie masakrują się walizkami, kierowcy pośpieszają żeby szybciej wyciągać walizki. Po pośpiechu w szukaniu walizki i zaliczeniu kilku siniaków zmieniamy autobus gdzie czekamy 40 min na kierowcę. Autobus z Warszawy do Krosna opóźniony o ponad godzinę.
Nie polecam nikomu ja napewno już nie skorzystam.
~Paweł / 2023-11-16 20:49
Ocena: 1.00 / 5
Jechaliśmy dziś Neobusem 16.11.2023 kurs planowy o 16.40 z Ostrowca do Warszawy. Autobus przyjechał z 30 min. opóźnieniem, które zwiększyło się później do godziny. Wiele osób, łącznie z nami, spóźniło się na dalsze połączeniami. Kierowca nie chciał wypuścić pasażerki na Okęciu, wywiązała się kłótnia. Obaj kierowcy, aroganccy, spóźnienia notoryczne, chamska obsługa. Zdecydowanie odradzam!
~Piotr / 2019-06-03 10:13
Ocena: 1.00 / 5
Opóźnienie jak na tą chwilę 20 minut. Infolinia płatna. Kiedyś było lepiej. Odradzam. Bilet numer 431816633069.
~Podrożnik / 2023-09-15 15:28
Ocena: 1.00 / 5
NIEPUNKTUALNIE NIEBEZPIECZNIE DROGO BRAK JAKICHKOLWIEK INFORMACJI BRAK KONTAKTU Z OSOBAMI ODPOWIEDZIALNYMI POD TELEFONEM NIEMILE KOBIETY KTORE NIE MAJA NIC INNEGO DO POWIEDZENIA NIZ TO ZE WSZYSTKO JEST WINA REMONTOW NA DROGACH W NIEBYLCU NA ODJAZD CZEKA SIE GODZINAMI! DZIS MIAL BYC PRZYJAZD DO SANOKA 15.25 A AUTOBUS JESZCZE STOI W NIEBYLCU!!!!!!!
NAJGORSZY TRANSPORT ŚWIATA!
ZaletyNic
WadyWszystko
~Podróżnik / 2018-11-06 10:56
Ocena: 1.00 / 5
W śordę 31.10.2018 miałem kipiony bilet na trasę Łódź-Kielce. Spóźniłem się dosłownie kilka minut.Ostatni pasażerowie wsiadali do autobusu a kierowca oznajmił że mój bilet przepadł bo się spóźniłem. To jeszcze nic bo kiedy wystąpiłem o zwrot kosztów firma twierdzi że mi się nie należy. Stanowczo odradzam każdemu podróż z tym przewoźnikiem
~Podróżujący / 2019-04-14 08:27
Ocena: 1.00 / 5
Brak jakiego kol wiek kontaktu z klientem!!!
Jak przyjedzie wcześniej nie ma szans ze wam ktoś zadzwonie i coś powie, info linia odbiera po 5 minutach oczekiwania, a później pani jak by kontaktuje się z kierowcom kolejne 10 min, a my za to płacimy po 1.40 zł za minutę!!!
Totalni oszuści nie polecam! Kurde po co w takim razie podajemy swój nomer komurki?
Neobus f*ck off!!!