Kierowcy firmy Neobus są niesamowicie chamscy, w stosunku do klientów i pasażerów stosują groźby słowne. Absolutnie nie polecam.
ZaletyBrak
WadyGroźby wypowiadane do klientów i pasażerów
~pasażerka / 2020-12-01 14:52
Ocena: 1.00 / 5
Fatalna obsługa, kierowca niegrzeczny i agresywny. Aż dziwne, że mają koncesję na przewozy
~Pasażerka / 2023-07-03 22:23
Ocena: 1.00 / 5
Tydzień temu kupiłam bilet z Krakowa (MDM) przez lotnisko Balice do Wrocławia. Z powodu opóźnienia samolotu zadzwoniłam na infolinie z informacja ze nie dam rady dojechać do centrum i będę czekać na Lotnisku Balice (czyli następnym planowym przystanku).
Pomimo autokaru z wieloma pustymi miejscami i wykupionym biletem na trasie Kraków MDM- Wrocław (przez lBalice) kierowca mnie nie zabrał tłumacząc ze mój bilet jest już nieaktualny i żądając prawie trzykrotnie wyższej zapłaty zaczynając podróż z Lotniska w Krakowie.
Nie zdecydowałam się na kupno nowego biletu bo uważam to za zwykle naciąganie. Wolałam dać zarobić PKP i właśnie wracam pociągiem.
Nie omieszkam sprawy skonsultować z prawnikiem. Do tej pory miałam sentyment bo to firma z Podkarpacia ale już się go skutecznie pozbyłam :)
Skorzystam z ich usług tylko gdy będę naprawdę zmuszona. Podróż koleją jest duuużo wygodniejsza. A fakturę za dzisiejszy bilet powrotny wyślę im pocztą.
~Pasażerka / 2023-08-05 11:08
Ocena: 1.00 / 5
W nawiązaniu do mojej opinii z dnia 03.07.2023 informuję że udało mi się odzyskać koszt poniesionych biletów za to że nie wpuszczono mnie do autobusu w dniu 03.07.2023 w Krakowie Balicach z powodu opóźnienia samolotu (pomimo wykupionego biletu na trasie Kraków- Wrocław) oraz wielu pustych miejsc w autobusie.
Dojechałam do domu 3 godziny później, chora, ledwo żywa. Następnego dnia napisałam do Rzecznika Praw Konsumentów którego następnie zacytowałam w mailu do NEOBUSA dołączając zdjęcia biletów.
Bez słowa tłumaczenia i "przepraszam" ale chociaż szybko zrobili przelew na moje konto za dwa pociągi którymi musiałam alternatywnie wrócić do Wrocławia.
Podsumowując: wiedzieli że nie mają prawa wypraszać mnie z autobusu!!!!
Liczą na ludzką niewiedzę, naiwność i że ktoś dla świętego spokoju zapłaci dużo wyższą cenę za nowy bilet.
Podejrzewam że gdybym wykupiła nowy bilet w dużo wyższej cenie to również podczas odwołania się musieliby mi za niego zwrócić.
Tego posta pisze dla osób które będą miały taką samą sytuację i mam nadzieję że informacja komuś się przyda :)
ZaletyPo postraszeniu Rzecznikiem Praw Konsumentów nie dyskutują tylko szybko robią przelew.
WadyNie wiedzą co to są prawa konsumenta i nie znają słowa PRZEPRASZAM
~Patrycja / 2020-08-18 05:58
Ocena: 1.00 / 5
Niestety nie udało mi się dojechać na wakacyjny urlop bo autobus nie zatrzymał się na podanymi mi, przez Panią która sprzedała mi bilet, przystanku. W ulotce neobus też jest ten przystanek wyznaczony bo specjalnie sprawdzałam, autokar jechał, kurs był jednakże w całkiem innym miejscu.
Nie polecam, firma logistyczna a nie ogarniaja przystanków i człowiek czeka jak głupi na podanym w ulotce i w kasie przystanku, a kierowca zatrzymuje się na innym.
ZaletyNie ma
WadyJak wyzej
~Paula / 2022-01-14 18:30
Ocena: 1.00 / 5
Autobus opóźniony godzinę, przewoźnik nie odbiera telefonów. :)
ZaletyŻadne
WadyOpóźnienie (godzinne !!!!!) I brak kontsktu
~paula / 2024-04-05 16:36
Ocena: 1.00 / 5
W dniu 2.04 o godzinie 13:30 jechałam na trasie Mielec-Łódź. Autobus już wtedy był opóźniony 30 minut.Po włożeniu bagażu, bez jakiejkolwiek pomocy kierowcy chciałam zająć miejsce, niestety wszystkie miejsca z tyłu były zajęte, a kierowcy byli rozłożeni na 4 miejscach z przodu nie zwrócili uwagi na to że pasażerowie stoją w tym ja. Dopiero gdy podeszłam do kierowcy to pozwolił mi usiąść z przodu z wielką łaską i z komentarzem, aby się przesiąść do tyłu jeżeli będzie jakieś wolne. Przez całą trasę nie zwolniło się żadne miejsce. Przez pewien moment nawet osoby musiały stać, ponieważ zostało sprzedane za dużo biletów. Na przystanku w Staszowie kierowcy czekali ponad 20 minut na jakiegoś Pana nie poinformowali żadnego z pasażerów o zaistniałej sytuacji ani o chwilowym postoju. Rozmawiali z jakimiś znajomymi przez telefon. Opóźnienie już wtedy wynosiło ponad 40 minut. Następnie w Busku Zdrój nie zorganizowali przerwy, też nie informując o tym pasażerów. W Kielcach starszy Pan chciał wysiąść i rozprostować nogi - jechał od Krosna od 10:50 nawet od 11 ponieważ już tam autobus przyjechał spóźniony. Na co kierowca bardzo niemiło mu odpowiedział, że „To nie jest wycieczka krajoznawcza i że nie będzie robił przerwy ponieważ mamy już takie opóźnienie ”. Na co starszy Pan stwierdził, że to nie z jego winy, a kierowca na to chamsko zapytał „A z mojej? „Bardzo niemiło też zwracał się do innych pasażerów, mówiąc, że to nasza wina, że psujemy gniazdka, a potem się dziwimy czemu nie ma prądu. Bardzo nie polecam podróży neobusem, opóźnienie końcowe wynosiło prawie 2 godziny, do kierowców lepiej się nie odzywać, a bezpieczeństwo jazdy pozostawia wiele do życzenia.
~Paulina / 2019-08-10 15:40
Ocena: 1.00 / 5
Pierwszy raz jechałam z Neobusem i ostatni raz. Tragedia. Przesiadka w Niebylcu ludzie masakrują się walizkami, kierowcy pośpieszają żeby szybciej wyciągać walizki. Po pośpiechu w szukaniu walizki i zaliczeniu kilku siniaków zmieniamy autobus gdzie czekamy 40 min na kierowcę. Autobus z Warszawy do Krosna opóźniony o ponad godzinę.
Nie polecam nikomu ja napewno już nie skorzystam.
~Paweł / 2023-11-16 20:49
Ocena: 1.00 / 5
Jechaliśmy dziś Neobusem 16.11.2023 kurs planowy o 16.40 z Ostrowca do Warszawy. Autobus przyjechał z 30 min. opóźnieniem, które zwiększyło się później do godziny. Wiele osób, łącznie z nami, spóźniło się na dalsze połączeniami. Kierowca nie chciał wypuścić pasażerki na Okęciu, wywiązała się kłótnia. Obaj kierowcy, aroganccy, spóźnienia notoryczne, chamska obsługa. Zdecydowanie odradzam!
~Piotr / 2019-06-03 10:13
Ocena: 1.00 / 5
Opóźnienie jak na tą chwilę 20 minut. Infolinia płatna. Kiedyś było lepiej. Odradzam. Bilet numer 431816633069.
~Podrożnik / 2023-09-15 15:28
Ocena: 1.00 / 5
NIEPUNKTUALNIE NIEBEZPIECZNIE DROGO BRAK JAKICHKOLWIEK INFORMACJI BRAK KONTAKTU Z OSOBAMI ODPOWIEDZIALNYMI POD TELEFONEM NIEMILE KOBIETY KTORE NIE MAJA NIC INNEGO DO POWIEDZENIA NIZ TO ZE WSZYSTKO JEST WINA REMONTOW NA DROGACH W NIEBYLCU NA ODJAZD CZEKA SIE GODZINAMI! DZIS MIAL BYC PRZYJAZD DO SANOKA 15.25 A AUTOBUS JESZCZE STOI W NIEBYLCU!!!!!!!
NAJGORSZY TRANSPORT ŚWIATA!
ZaletyNic
WadyWszystko
~Podróżnik / 2018-11-06 10:56
Ocena: 1.00 / 5
W śordę 31.10.2018 miałem kipiony bilet na trasę Łódź-Kielce. Spóźniłem się dosłownie kilka minut.Ostatni pasażerowie wsiadali do autobusu a kierowca oznajmił że mój bilet przepadł bo się spóźniłem. To jeszcze nic bo kiedy wystąpiłem o zwrot kosztów firma twierdzi że mi się nie należy. Stanowczo odradzam każdemu podróż z tym przewoźnikiem
~Podróżujący / 2019-04-14 08:27
Ocena: 1.00 / 5
Brak jakiego kol wiek kontaktu z klientem!!!
Jak przyjedzie wcześniej nie ma szans ze wam ktoś zadzwonie i coś powie, info linia odbiera po 5 minutach oczekiwania, a później pani jak by kontaktuje się z kierowcom kolejne 10 min, a my za to płacimy po 1.40 zł za minutę!!!
Totalni oszuści nie polecam! Kurde po co w takim razie podajemy swój nomer komurki?
Neobus f*ck off!!!
ZaletyEeeeeeee nie ma takich
WadyWada to synonim nazwy Neobus
~Qwerty / 2024-05-05 21:53
Ocena: 1.00 / 5
Gdyby można było dać 0 gwiazdek to właśnie taka byłaby moja opinia o tej firmie.
Kierowcy to chamy, gbury, są agresywni i niebezpieczni. Zwracają się do pasażerów na „ty”, odmawiają jakiejkolwiek współpracy. Kiedy powiedzieliśmy kierowcy (niedzielny kurs Sanok -> Warszawa o 14:00 z Sanoka), że wraz z partnerem mamy chorobę lokomocyjną, a siedzenie z przodu zdecydowanie nam pomaga, odparł: „uspokój się, na przodzie to chciałby siedzieć każdy”. Kierowca był w tej rozmowie tak chamski i werbalnie agresywny, że zaczęłam się go bać. Gdy wróciliśmy na swoje miejsce to do autobusu wsiadło dwóch mężczyzn, pasażerów, którzy zostali usadzeni na owych „zajętych dla kierowcy” miejscach.
Pozostałe dwa miejsca były przez chwilę zajęte przez drugiego kierowcę, a potem przez większość czasu podróży były po prostu puste.
Kiedy chcieliśmy wysiąść z autobusu na wcześniejszym przystanku (ze względu na prawie godzinne opóźnienie) to kierowcy odmówili wydania nam bagaży.
Zachowanie kierowców w tej firmie jest poniżej jakiejkolwiek krytyki.
ZaletyBrak
WadyKierowcy
~Raros / 2017-04-05 20:23
Ocena: 1.00 / 5
Dno i wodorosty.Brak kultury kierowców i zlosliwosci.
ZaletyBrak
WadyNiekulturalni kierowcy.
~regina / 2018-08-05 19:15
Ocena: 1.00 / 5
Ludzie nigdy nie wybierajcie neobusa. Wracamy obecnie z Warszawy do Rzeszowa. Na zewnątrz jest ponad 32 st.a w autobusie BRAK KLIMATYZACJI. .. Ludzie przechodzą mękę... NIGDY WIĘCEJ! !!!
WadyNIE WŁĄCZYLI KLIMATYZACJI PRZY PONAD 30 STOPNI OWYCH UPAŁ ACH.
~Regina / 2023-05-03 12:12
Ocena: 1.00 / 5
02.05.2023 Autobus z Rymanowa do Wrocławia kurs nr 231 Obsługa klienta tragiczna układy ,znajomości zajmowanie najlepszych miejsc po układach dla znajomych krzyczenie do mnie ze nie mam prawa usiąść na miejsce z przodu autobusu przy stolikach bo to są miejsca dla matek z dziećmi po czym inne osoby bez dzieci zajmują te miejsca chamstwo kłamstwo obłuda za nasze pieniądze dzięki nam mają klientów pracę a w zamian brak szacunku .U przewoźnika Neobus bez znajomości siedzi się koło toalety gdzie jest ruch i smierdzi jak na dworcu
~Ren / 2022-06-18 06:25
Ocena: 1.00 / 5
Beznadzieja, autokary ciasne, klima 13 stopni, mimo sygnałów pasażerów zimno na calego, każdy okutany jak tylko można, skoro kierowcy się boją że zasną to nie powinni jechać w ogole
ZaletyBrak
WadyWszystko, nie powinni prowadzić tego biznesu skoro tak ich wszystko przerasta
~Riko / 2023-09-11 09:27
Ocena: 1.00 / 5
Pracownicy którzy sprzątają autokar i znajdują rzeczy które do nich nie należą potrafią nadzwyczajne okraść z zawartości jaka się znajdowała w saszetce mojego syna.Sytuacja ta miała miejsce 10.09.2023 w Niebylcu, oddali saszetkę bez zawartości,szok jeszcze raz szok .
~Roman / 2018-11-21 23:26
Ocena: 1.00 / 5
Dno. Nic dobrego nie można powiedzieć, wszystko co oferuje ta firma przewozowa to dno i kilometr mulu
ZaletyNic dobrego nie można powiedzieć, wszystko co oferuje ta firma przewozowa to dno i kilometr mulu
WadyWszystko co oferuje ta firma przewozowa to dno, nic dobrego nie można powiedzieć