Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

NeoBus opinie

Ocena na podstawie 715 opinii

2.64 / 5

  • Poziom cen
    2.83
  • Oferta
    2.78
  • Jakość obsługi
    2.27
  • Wygoda
    2.76

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Meczet / 2019-06-14 16:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Wieczne spóźniony. Bilety drogie a kursów mało. Nie polecam.
  • ~Michal / 2022-06-26 03:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka opóźnienia ponad godzinę. Dno. Kierowca zamiast przeprosić za opoznienie cwaniakuje.
  • ~Michał / 2022-12-01 22:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Pomimo zakupionego biletu online i czasie wyjazdu autobusu według rozkładu 14:20, autobus wyjechał wcześniej przed planowanym rozkładem. Firma nie poczuwa się do zwrotu za bilet lub jakiejkolwiek formy rekompensaty. Zasłania się twierdzeniem "że pan kierowca powiedział nam, że wyjechał o czasie", żenada i domowe przedszkole. Nie zamówię już żadnego przejazdu za pośrednictwem NEOBUS-a. Są po prostu pseudo profesjonalni.
    ZaletyNie ma
    WadyNiekompetencja
  • ~Milena / 2021-08-16 08:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Wielokrotnie korzystałam z usług przewoźnika w latach 2017-2019 i często natrafiałam na chamskich kierowców, ale w tym roku to już przesada.

    Kierowca, który dnia 06.08 wyjechał z Warszawy o 5 rano w kierunku Ustrzyk Dolnych przez całą drogę zajęty był rozmową z pasażerką (córką) oraz drugim kierowcą mimo trudnych warunków na drodze (ulewa). Pomimo próśb pasażerów, 'przerwę' zrobił dopiero w Nowej Dębie, która trwała 4min., a następnie odjechał przed czasem nie zważając na fakt, że na siedzeniu został plecak bez właściciela.
    Kierowca zostawił mnie na przystanku w Nowej Dębie po godz. 9 rano, a arogancka paniusia z infolinii kazała czekać na następny kurs 4h i kupić nowy bilet twierdząc, że nie może opóźnić kursu i zawrócić autobusu (kwestia 10min.). ŻENADA!
    Oczywiście kolejny kurs opóźniony był o 45min i wtedy nie było żadnego problemu.
    NIE POLECAM PRZEJAZDÓW NEOBUSEM!
    ZaletyBrak
    Wady- mało miejsca na nogi
    - klimatyzacja na full
    - chamscy kierowcy i obsługa infolinii
    - brak przerw i smród z toalety
    - drogie bilety
  • ~Minika / 2019-07-27 12:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Autobus spoznil się 2 godziny masakra pierwszy i ostatni raz wybrałam te firmę!!!!
    WadyTragedia
  • ~Monika / 2017-09-24 16:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Od dluzszego czasu autokary spod szyldu Neobus notorycznie opzniaja swoj przyjaz do miejsca docelowego. Proponuje zminic godziny podawane w rozkladzie jazdy i przestac wprowadzac klientow w blad.
  • ~Monsun / 2018-12-22 00:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Chamstwo kierowców wybierają sobie osoby które mogą jechać A które nie.
    ZaletyBrak
    WadyBrak profesjonalizmu
  • ~MściVoytas / 2022-03-28 08:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Moje zadowolenie systematycznie spada a korzystam z ich usług od lat. Zawyżanie cen przy powtórnym wyszukiwaniu tego samego kursu jest pierwszą z rzeczy które zaczęły mi przeszkadzać. Ostatnio będąc zalogowanym nie naliczyli mi tzw "punktów premium". Częste spóźnienia oraz absolutny brak poczucia winy ze strony przewoźnika. Najwyższa pora przesiąść się na konkurencję bo dobrze to już było a od lat jakość pikuje w dół
  • ~Nadiezda / 2025-02-13 14:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Dotyczy 13.02.25 Warszawa-Rzeszow, brak spulczucia u kierowcy do osób,na prośbę, że jestem chorą i jadę z nadciśnieniem,po zasczyku na pogotowie dać miejcie na dole, wysłał na górę, najgorszej to, że na dole wszystkie wolne miejcia. Brak słów. Kierowca niema serdca.
  • ~Natali / 2023-10-31 15:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Chamskie podejście kierowców do kobiet.
    Kpią z biednych kobiet, chowając ich walizki, a potem śmieją się, gdy kobieta ich nie znajduje.
    ~12.00 Rzeszów-Wrocław 30.10.23
    Nie polecam. Szkoda nerwów.
    ZaletyNie
    WadyKpią z kobiet
  • ~nick / 2019-06-14 15:59
    Ocena: 1.00 / 5
    W mojej miejscowosci autobus jest zawsze spozniony: od 5 do 55 minut. Teraz w 30 kilku stopniowym upale ludzie jadà bez klimatyzacji.Najgorsza firma transportowa jakà niestety miewam nieprzyjemnosc jezdzic. Mam nadzieje,ze wreszcie drogà sàdowà ludzie zacznà dochodzic swoich praw w zeiazku z wszelkimi niedogodnosciami spowodowanymi przez tà firmé.
  • ~Niezadowolony / 2019-05-26 09:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Jakosc obslugi zerowa. Kierowcy bardzo nieuprzejmi i bez kultury. Podroz z Warszawy wygladala nastepujaco. Wysiadajac na jednym z przystanków w gminie Niebylec kierowca nie chcial sie zatrzymac wiec komentarz drugiego kierowcy: to sie mu zatrzymaj skoro mieszka na takim zadup*u. Poza tym podroz nie nalezala do przyjemnych z uwagi na dziwny sposob prowadzenia pojazdu przez kierowcę. Ostre hamowania co kilka sekund na tak dlugiej trasie byly okropnym doswiadczeniem. Kolejnym razem skorzystam z innego przewoznika.
    ZaletyBrak
  • ~Nina / 2023-03-10 19:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta na bardzo niskim poziomie, jechałam z Krosna do Warszawy, chciałam wysiąść na lotnisku Chopina, kolejnym przystankiem był Dworzec centralny. Pan nakrzyczał na mnie, że nie mogę wysiąść ( a był to przystanek wcześniejszy od mojego docelowego) bo niby musiałabym dopłacić.
    Ponadto kierowcy z przodu głośno rozmawiali, przeklinali i śmiali się przez cała podróż zakłócając podróż trwającą 6 godzin.
    Już nigdy nie skorzystam z tego przewoźnika i będę odradzać znajomym.
  • ~Noname / 2019-05-07 00:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Tabun Ukraińców (nie mających biletów) tratujących przed wejściem do autobusu. Chamski kierowca, który po pokazaniu biletu mówi, że nic z tego nie rozumie i mówi żeby powiedzieć samo nazwisko. Miejsca na nogi w autobusie tyle co kury w klatce hodowlanej.
    ZaletyNie ma takich
    WadyChamstwo kierowcy
    Tabun pchających się Ukraińców
    Mało miejsca
  • ~Ola / 2023-05-03 15:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Co za chamstwo w dzisiejszych czasach kierowcy autobusu kierują ludźmi jak bydłem podróż z przewoźnikiem porażka nie otwieranie tylnych drzwi przy wysiadaniu wysiadający i wsiadając Cisna się małym wejściem z przodu a ludzie którzy jadą 10 godzin nie mają prawa wysiąść na przerwę nawet 5 minutowa żeby rozprostować nogi bo drzwi są pozamykane nie polecam tej firmy zero szacunku dla podróżujących
  • ~Oliwiaa / 2017-08-30 19:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam
    Dzisiaj podrozowalam z "Firma".Neobus..Chwalicie sie Państwo i kiedy klienta pyta na infolini czy usluga platnosci karta w autobisie jest dostepna,dostalam odp ze "oczywiscie"..
    Niestety tak nie bylo,gdyby nie jeden z pasazerow ktory pozyczyl mi pieniadze na podroz(poniewaz kierowca byl nie ugiety,nawet kiedy powiedzialam ze na moim przystanku przy wysiadaniu moj maz przyjde po mnie i zaplaci)została bym na lodzie ....Ponad to w drodze modlilam ze 3 razy zeby dojechac cala..kierowca myslal chyba ze jedzie sam..
    Wielki minus...nie obiecujcie czegos czego nie ma..
  • ~Ones / 2021-08-01 16:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Przednia szyba pęknięta-kto dopuścił autobus do trasy?Kierowcy niemili i trochę bezczelni/- mimo zmian w rozporządzeniu w pandemii blokują miejsca z przodu dla własnej wygody w zamian nie przestrzegając wymogu zakładania masek.Na pytania pasażerów odpowiadają z wyższością i po chamsku,mimo trudnych warunków pogodowych rozmawiają między sobą- wydaje mi się ze są zbyt pewni siebie i ktoś powinien skontrolować Ich pracę Ogólnie nie polecam tego środku transportu,
    Zaletybrak
    WadyNiemili kierowcy
  • ~Ostatnia podróż / 2019-06-19 10:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Łódz-Kielce 19.06
    Tragiczny sposób jazdy!!! Ryzykowne wyprzedzanie - samochody z naprzeciwka musiały zjeżdżać na pobocze, gwałtowne hamowanie i nie zachowywanie bezpiecznej odległości od innych pojazdów.
    Podczas ledwo 2,5 godzinnej podróży wielokrotnie bałam się wypadku.
    "Klimatyzacja" ledwie działająca. Pracownik pytany o możliwość otworzenia szyberdachu odmówił.

    Zdecydowanie ostatnia podróż z tym przewoźnikiem!
    Wady-sposób jazdy
    -ryzyko że to ostatnia podróż w twoim życiu
    -brak klimatyzacji
  • ~Pasazerowiezbalic / 2019-05-22 02:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Kierowca mial odebrac pasazerow z lotniska Krakow Balice. Kierowca spoznil sie, przejechal cale lotnisko, zwalnijac ale nie zatrzymujac sie. Nastepnie wyjechal z lotniska udajac, ze nie widzi pasazerow. Wszyscy bylismy w szoku. Strasznie nieprofesjonalna firma. Bardzo odradzam, na platnej infolinii otrzymalismy informacje, ze autobus sie zjawil. Owszem zjawil sie, ale nie umozliwil zadnemu z pasazerow wejscia na poklad, gdyz nawet sie nie zatrzymal! Skandaliczne podejscie, jest to najgorsza firma transportowa w Polsce.
    ZaletyBrak
    WadyBrak profesjonalizmu, brak jakichkolwiek zasad, platna infolinia, chamscy kierowcy
  • ~Pasażer / 2020-08-22 20:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Byłem świadkiem na zachodnim dworcu jak kierowca na nocnym kursie zgarnął 500 zł za przesyłkę, byłem w lekkim szoku że tyle można wziąść,były to półki czy coś podobnego...W każdym razie,więcej tego było niż bagaży .Ciekawe czy szef wie jak kierowcy kasuja za tego typu usługi??
    ZaletyBrak
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.82, ilość opinii: 5083
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3141
Sindbad
Ocena: 2.40, ilość opinii: 867
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 715
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 356
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.95, ilość opinii: 337
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4612
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4459
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3932
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3502
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2990