Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

NeoBus opinie

Ocena na podstawie 715 opinii

2.64 / 5

  • Poziom cen
    2.83
  • Oferta
    2.78
  • Jakość obsługi
    2.27
  • Wygoda
    2.76

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Fan neobusa / 2022-02-04 18:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Kolejny raz neobus się spóźnia godziny na stronie są zupełnie inne rozumiem żeby to był pierwszy raz ale to kolejny i to nie minuta spóźnienia tylko 40!
    Poziom zaangażowania kierowców dramat. Zero zainteresowania ze ludzie się spiesza do pracy on ma czas na wszystko
    Serdecznie nie polecam tej firmy i odradzam korzystania z jej usług
    ZaletyBrak
    WadySpóźnienia, chamska obsługa
  • ~FS / 2022-09-23 11:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejna obsluga klientow szczegolnie jesli chodzi o udogodnienia dla seniorow. Bilety ze znizka seniora mozna zabookowac jedynie przez infolinie, a dodzwonienie sie na infolinie graniczy z cudem (dodatkowo infolinia 1,26 PLN/minute), czeka sie na infolinii ok 15-30min - wydaje sie, że to jest kolejny pomysl na biznes, naciaganie klientow na koszt kontaktu z BOK.
    ZaletyOpoznienia na trasie
    WadyMega Opoznienia na trasie
  • ~Gabriela / 2019-03-22 23:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Spóźniając się na wyjazd z Wrocławia do Sanoka dotarłam do Krakowa na wlasna rękę i tam chciałam wsiąść na kolejny odcinek mojej wykupionej trasy, do tego samego autokaru, ktorym miałam jechać. Niestety musiałam płacić kolejny bilet, bez sensu.
  • ~GB / 2021-08-26 21:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Na trasie Wrocław-Kraków ponad godzinę opóźnienia!
  • ~Góral / 2021-07-24 23:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam zakupiłem bilet na internecie Zakopane-Kraków nigdzie na ich stronie nie ma informacji ze autokar nie jedzie przy czym czekaliśmy na dworcu i dowiedzieliśmy się ze kurs jest zawieszony. Bilety przez internet można było kupić normalnie.. MASAKRA…
    ZaletyBrak
    WadyAutobus nie podjechał
  • ~Grzegorz / 2019-04-18 22:12
    Ocena: 1.00 / 5
    To już nie ten Neobus co dawniej. Kierowcy nie mili do tego ukrainiec, nie można się dogadać (jedzie tragicznie). Autobus nie wygodny, ciasnota i duchota. No i do tego jak zwykle opóżniony ;/
    Zaletybrak
    Wadyjakość usług, obsługa, nieplanowość
  • ~Grzegorz / 2022-11-12 22:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Kierowcy robia sobie przerwy na kawę i na papierosa,a pasażerowie w tym czasie czekają w autobusie.
    ZaletyBrak
    WadyNieprzewidziane postoje
  • ~gwiazda / 2018-12-23 12:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam!!
    Zero komunikacji kierowcy z pasażerami.Brak jakiejkolwiek informacji o przesiadce w tracie wsiadania do autobusu i w czasie jazdy z Wwy do Polańczyka ( JECHAŁAM PIERWSZY RAZ).Miało to miejsce w dniu 30.11.2018r. Informacja o przesiadce do innego autokaru podana w ostatniej chwili wjazdu do Nebylaca. Ta podróż przejdzie do historii, w Nebylcu w trakcie przesiadki ( noc, ciemnio)straszny chaos,okazuje się więcej pasażerów niż miejsc w piętrowym autobusie , gdzie wpakowanie bagażu graniczy z cudem.Pasażerowie ,, upchani,, w autobus ,między siedzeniami bagaże po sufit , zimno, ciasno.Reszta bagażu pozostawiona na stanowisku dojedzie busem .Bagaże do autobusu nie pakowano lecz wrzucano jak worki z kartoflami.Do Polańczyka dociera bus z bagażami zaraz po nas, w chwili otworzenia drzwi bagaże wypadają na ulicę. Taki oto finał mojej podróży i reszty pasażerów z firmą Neobus.
    NIGDY WIĘCEJ NEOBUS !!!!
    Zaletyzero
    Wadychamstwo kierowców nawet na bazie w Nebylcu.
  • ~Hh / 2023-09-27 13:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Jadą powoli często blokując ruch. Na pytania odpowiadają niegrzecznie nie udzielając informacji. Ostatni raz korzystam z usług tego przewoźnika.
  • ~I / 2023-01-15 08:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Rozczarowanie pracownikami infolinii. Zarezerwowałam telefonicznie bilety na podróż 14.05.2022 i 15.01.2023. Co się okazało? Żadnej informacji u kierowców autobusów na wskazane dni, godziny i nazwisko nie było. Takiego nieodpowiedzialnego pracownika infolinii należy zwolnić z pracy. Nagrania rozmowy jest i wszystko można sprawdzić. Ta informacja przyda się dla podróżujących, którzy mogą wszystko zaplanować i zarezerwować, ale nie zrealizować, bo na infolinii siedzą upośledzeni pracownicy.
  • ~izkaa89 / 2019-04-19 00:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie wiem jak opisać jakość przewozu nie używając agresywnego języka. Poważnie. Trasa Warszawa Krosno miała trwać nieco ponad 6 godzin, i zawsze mniej wiecej w jej połowie organizowany był postój, na którym można było skorzystać z toalety lub coś zjeść. Dziś jak zawsze kierowca zajechał na ten parking, ale nie zatrzymując się nawet, szybko z niego wyjechał. Nie ukrywam, bardzo mi na nim zależało. Oczywiście nie ma tym konkretnym miejscu, bo jeszcze wtedy myślałam, ze każde miejsce będzie dobre, byle by móc skorzystać z toalety. Gdy jednak pół godziny później zatrzymalismy sie na stacji paliw zmieniłam zdanie. Jedna toaleta (nie, nie jedna damska i jedna meska, tylko jedna wspólna) i kolejka na 20 osob. Postój trwa 10 minut. Oczywiście większość nie zdążyła. Gdy zrezygnowani wszyscy wracali do autobusu, poprosiłam stojącego obok kierowcę o dodatkowe trzy minuty, gdyz bardzo pilnie tego potrzebuje. Usłyszałam chamskim tonem 'Nie'. Później burknal coś, ze toaleta jest w autobusie. Owszem jest, mała i choć była nawet czysta, są dni w życiu kobiety kiedy potrzebuje ona toalety z prawdziwego zdarzenia. Niestety. Ale ok, jakoś dam rade, prawda? Jeszcze tylko trzy godziny. Mniej więcej. Tutaj jak sie domyślacie-wiecej. Dojeżdżając na dworzec w Rzeszowie mieliśmy już 35 minut opóźnienia. Jeszcze sie łudziłam, to tylko pol godziny. Jednak z każda kolejna minuta przestawalam.. Aż minęło 40. Tak. Staliśmy opóźnionym o pół godziny autobusem przez 40minut na dworcu. Tak po prostu. Nie był to ogloszony postój, więc nie mogliśmy sobie po prostu wyjsc na chwilę. Nie chcialam nawet pytać kierowcy, bo słyszałam jego chamskie odzywki do pytajacych o co innego pasażerów. Wywnioskowałam, ze czekaliśmy na autokar z Kielc. Jak się później dowiedziałam od starszej Pani, która się do mnie dosiadla, odjechał stamtąd z godzinnym opóźnieniem i nikt nie zapowiadał przesiadki. Co więcej, wybrała Neobusa bo zależało jej na braku przesiadek. I naprawdę było mi przykro mówić jej, ze w Niebylcu czeka ją kolejna. Gdy już udało nam się ruszyć z Rzeszowa (a wg rozkładu już od 15minut powinnam być na miejscu, w Krośnie), utknelismy w gigantycznym korku. Ostatecznie dojechałam na miejsce z prawie 2 godzinnym opóźnieniem. I o ile zupełnie rozumiem, ze z powodu wypadku na wyjeździe z Rzeszowa spoznilismy się o pół godziny, to zupełnie nie rozumiem ani pół godzinnego opóźnienia przed Rzeszowem (nie staliśmy w zadnym korku), ani tym bardziej tego 'postoju'ktory nie był postojem na tamtejszym dworcu. Mogłabym wiadomo, patrzeć na to otwarcie, tłumaczyć sobie, ze może jakieś problemy. Ale wtedy, uważam, ze cały autokar ludzi zasługuje na choć krótkie wyjaśnienie. Musimy poczekać tu pół godziny, przepraszamy za utrudnienia. Ale nie. To zbyt wiele.
    No i moze jeszcze dodam, ze 'wysoki' standard autokaru jest wysoki tylko z nazwy, miejsca bardzo ciasne, niedziłajace kontakty pod fotelami (już drugi raz mi sie to zdazyło, więc to nie przypadek jak sądzę). Ale naprawdę, jestem w stanie przejechać tą trasę w niewygodnym fotelu, życzyłabym sobie tylko odrobinę zrozumienia, empatii i szacunku ze strony kierowców. Chyba za coś my-pasażerowie-placimy?
    Zaletybrak
    Wadychamscy kierowcy
    niby nowy autokar, a jaki niewygodny
    opóźnienia niewynikajace z korków ani trudnej sytuacji na drodze
  • ~J / 2023-05-11 15:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Miałam wykupiony bilet na trasie Przemyśl- Wrocław. Z przemyśla do Rzeszowa była przesiadka. Otrzymałam informację od kierowcy aby czekać na stanowisku 4 oraz że jest 10 minutowe opóźnienie. Po 10 minutach podjechał autobus na stanowisko 4 jak się później okazuję był to inny autobus a właściwy do Wrocławia podjechał na stanowisko 5. Zanim się zorientowałam (kwestia 2-3 minut), że podjechał nie właściwy autobus to mój autobus odjechał. Kierowca posiada listę pasażerów, którzy wykupili bilet, dziwne że nie zauważył że brakuję jednej osoby. Kiedy zadzwoniłam na infolinię, aby opowiedzieć co się wydarzyło, dowiedziałam się że nic nie można zrobić a obsługa klienta łaskawie sprawdziła mi że mam pociąg za ok.2h. Takie zachowanie jest niedopuszczalne. Widać jak neobus dba o klienta. Nie dotarłam na czas na umówione miejsce. Musiałam czekać prawie 2h na kolejny transport. Dziwi mnie, że kierowca się nie zastanowił, że brakuje mu pasażera z listy. Tym bardziej, że była przesiadka a sam autobus się spóźnił. Jeździłam już wieloma autobusami. Wiem z doświadczenia, że np. Flixbus- jeśli przyjeżdża z opóźnieniem to podjeżdża na właściwe stanowisko i czeka kilka minut na pasażerów. Przekonałam się na własnej skórze jak Neobus dba o swoich klientów. Zdecydowanie nie polecam.
    WadyNiedbałość o klienta.
  • ~J.S / 2022-08-19 10:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam!!!
    Jeśli chcecie podróżować z dziećmi to lepiej omijać szerokim łukiem
    Na trasie Kraków -Wrocław autobus przeładowany, miałam zakupione 4 bilety, wsiadamy całą rodziną,pytam kierowcy gdzie mogę usiąść z dwójką dzieci,a on do mnie bardzo niemiło, że sama mam sobie miejsca zorganizować,bo autobus i tak już jest przepełniony.... znaleźliśmy 3miejsca ,syn jechał przez godzinę na moich kolanach , dopóki nie zwolniło się kolejne miejsce
    Reklamacja złożona i co .....cisza. przykre
    WadyBrak wolnych miejsc
    Chaos
    Brak kultury u kierowcy



  • ~Ja / 2022-07-31 03:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Jazda tragediia, miejsca mało jak sardynka w puszce się człowiek czuje
    ZaletyZero
    WadySame
  • ~Ja / 2024-04-01 08:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalna obsługa i kierowcy to gbury i chamy. Jedzie starszy człowiek a kierowca w Krośnie mówi że nie jest od pomagania do wnoszenia bagażu. To niech nie dają dodatkowego bagażnika z tyłu piętrowego. Jak ma człowiek tam wrzucić bagaż do góry????
    Miejsca mało, ceny ponad 100 zł. Kierowcy rozwalenie na 4 siedzeniach.
    Zróbcie z tym porządek z tymi chamami, bo w innych liniach to szanują pracę a tutaj!!! Myślą, że wszystko im wolno.
    Autobus z pęknięta szyba przednia, jakim cudem jeszcze jeździ??
    WadyZrobiliście sobie monopol i myślicie, że można wszystko
  • ~Jan / 2022-01-13 17:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Opóźnienie straszą kierowca szarpie strasznie ogólnie chujowo
    ZaletyNie ma
    WadyWszytko do kitu
  • ~Juusta / 2018-02-18 00:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Jadę obecnie z Warszawy do Rymanowa. Od Ostrowa Świętokrzyskiego autobus ma wyrazne problemy techniczne (kontrolki wariuja) a pod górę jedziemy 10 km/h. A Pan kierowca dalej kontynuuje jazdę. A na dodatek gada przez telefon i pyta co ma robić.... Ale dalej jedzie. Co więcej Od Nowej Dęby nagle ot Tak chyba autobus sam się naprawia albo Pan kierowca nie zdaje sobie sprawy że wiezie ludzi, bo tak szybko jedzie że... Nawet tira z górki wyprzedza na zakręcie. Brak słów. Widocznie chce nadrobić opóźnienie... Nie polecam.
    ZaletyWygodny fotel
    WadyKierowca powinien udać się na szkolenia z OBSLUGI klienta
  • ~Katarzyna / 2019-02-01 15:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurs z Wrocławia do Krakowa o 3.50 w sobotę 26 stycznia br. Autobus nie podjeżdża. Jedna z oczekujących osób dodzwoniła się na infolinię. Autobus uszkodzony, nie wiadomo, o której podstawią. Brak awaryjnego, brak informacji sms - podajemy numery telefonu. Może się zdarzyć awaria każdej firmie przewozowej ale brak zupełnie odpowiedzialności za pasażerów i próby zminimalizowania strat. Za bilet zwrócono ale nie za prywatny przejazd, który zorganizowałam - nawet za koszt opłat na bramkach. Nawet nie usłyszałam ani nie otrzymałam słowa przepraszam.
  • ~Kazimierz K. / 2019-05-06 15:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma jest nie rzetelna i nie profesjonalna. Odradzam!
    ZaletyBrak
    WadyDuże opóźnienia i częsty brak postoju
  • ~kkslkd / 2019-06-15 12:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Kolejny raz, podróz na trasie Warszawa- Rzeszów autobusem bez klimatyzacji (popsuła się), zero reakcji od strony infolinii, zero procedur, nie polecam
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.82, ilość opinii: 5083
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3141
Sindbad
Ocena: 2.40, ilość opinii: 867
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 715
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 356
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.95, ilość opinii: 337
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4612
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4459
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3932
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3502
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2990