Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

NeoBus opinie

Ocena na podstawie 719 opinii

2.64 / 5

  • Poziom cen
    2.82
  • Oferta
    2.78
  • Jakość obsługi
    2.26
  • Wygoda
    2.75

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Aro / 2018-11-17 21:56
    Ocena: 2.00 / 5
    Zależało mi dojechać w określone miejsce, na czas wybrałem Neobus,bez czytania opinii ,i to była moja porażka.
    ZaletyZwrot ,80% ceny biletu
    WadyWielka niewiadoma,autobus będzie czy nie, może tak,ale o której godzinie?
  • ~ZNIESMACZONY / 2018-11-14 16:54
    Ocena: 2.25 / 5
    PROBLEM Z UKRAIŃSKIMI PASAŻERAMI PIJĄCYMI ALKOHOL PODCZAS PODRÓZY !!!!
    Zaletydużo kursów
    WadySPÓŻNIENIA PONAD MIARĘ , NIECZYNNE TOALETY , WOLNE WIFI , NIEKOMPETENTNA OBSŁUGA
  • ~SZKODA CZASU / 2018-11-13 12:41
    Ocena: 1.75 / 5
    Opoznienia plus wxrost cen oraz chamstwo kierowcow
    ZaletyNOTORYCZNE OPOZNIEMIA CHAMSCY KIEROWCY
    WadyCEMY W GORE
    JAKOSC W DOL
  • ~Ananke / 2018-11-10 23:14
    Ocena: 3.00 / 5
    Nie jestem zadowolona z tej firmy .
    Ludzie są nie mili... Duszno ( brak klimatyzacji ) Zapach papierosów . Wybieram więc San Busa . Szybko sprawnie bez konfliktowo .
  • ~Podróżnik / 2018-11-06 10:56
    Ocena: 1.00 / 5
    W śordę 31.10.2018 miałem kipiony bilet na trasę Łódź-Kielce. Spóźniłem się dosłownie kilka minut.Ostatni pasażerowie wsiadali do autobusu a kierowca oznajmił że mój bilet przepadł bo się spóźniłem. To jeszcze nic bo kiedy wystąpiłem o zwrot kosztów firma twierdzi że mi się nie należy. Stanowczo odradzam każdemu podróż z tym przewoźnikiem
  • ~Anna / 2018-11-04 17:39
    Ocena: 2.00 / 5
    Jechalam w dniu 27/10/2018 z lotniska Balice do Sanoka o godzinie 16:40 prawidlowy odjazd o 15:30 .Na moje pytanie dlaczego tak spozniony kierowca odpowiedzial ze nie bedzie ze mna dyskutowal bo to tylko strata czasu...Bardzo niemily i przy tym wrecz agresywny! Nie myslcie sobie ze ktos wam pomoze z bagazem.Musicie zdac sie sami na siebie.Dziwie sie bardzo ze ktokolwiek jeszcze jezdzi tymi liniami.Anna
    ZaletyZadna
    WadySpoznieni,znudzeni kierowcy ktorym nie zalezy na kliencie,
  • ~Beata / 2018-10-28 17:50
    Ocena: 2.50 / 5
    Z Wrocławia do Katowic w autobusie panowała sauna. Nie dało się wytrzymac, grzejniki na ful, a jak się poprosiło Pana kierowcę o zmniejszenie temperatury lub wyłączenie grzejników to włączal Klime która nic nie dawała a grzejniki dalej grzaly bardzo mocno. Gdzie tu sens?? Proszę popracować nad jakością warunków w autobusach. Logiczniej jest wyłączyć grzejniki i zostawić nawiewy tak aby każdy sobie dostosowal temperaturę.
    ZaletyJak wyżej
  • ~Pasażer / 2018-10-27 17:06
    Ocena: 1.75 / 5
    Szanowni Państwo! Moja mama podróżowała dzisiaj Państwa liniami z Warszawy do Sanoka wyjazd godz. 9.00. W autobusie panowała okropna atmosfera spowodowana przez kilku pasażerów, którzy na całej trasie z lotniska Chopina do Sanoka zachowywali się bardzo niekulturalnie, wulgarnie oraz spożywali alkohol. Pijaństwo było do tego stopnia, że jeden z pasażerów zwymiotował nawet na siebie! Kierowca nie zrobił nic w tej sprawie, ponadto również był nieuprzejmy do innych pasażerów (starszej kobiety). Na końcu w sposób wulgarny kierowca zwrócił uwagę innemu kierowcy, który przypadkowo zaparkował na Państwa miejscu (nieoznakowanym) pod dworcem w Sanoku. Uważałem Państwa linie za naprawdę bardziej profesjonalną, ale to co przytrafiło się dzisiaj mojej mamie (również starszej kobiecie) to jest jakaś kpina i kompletny brak obsługi klienta! W dzisiejszych czasach takie sytuacje się mszczą niestety, a reputację dobrej firmy można bardzo szybko stracić.
    WadyObsługa klienta przez kierowców!
  • ~Anna / 2018-10-27 08:39
    Ocena: 2.00 / 5
    Na trasie Łódź Polańczyk pod koniec trasy kobieta która prowadziła autobus porażka, chamska,arogandzka, jak zadałam pytanie kiedy będziemy, chamsko odpowiedziała jak dojedziemy. Nie miło oddnosiła się do pasażerów. To kolejny raz jak widzę, że obsługa neobusa baaardzo się zmieniła. Zapominają że jak pasażerów nie będzie,NIE będą mieli kogo wozić.Ja rezygnuje z ich usług. C
  • ~Piotr / 2018-10-21 19:32
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem mile zaskoczony super obsluga zadnych opoznien duzy komfort
    ZaletyPunktualnosc mila obsluga
    WadyZadnych
  • ~Daria / 2018-10-21 16:53
    Ocena: 5.00 / 5
    Często podróżuje Neobusem. Nie mogę złego słowa powiedziec czy do obsługi, do wygody i bezpieczeństwa.dzisiejsza podróż z godz 12.20 relacji Rzeszow - Warszawa kierowca mistrzostwo świata, autobus piętrowy a czuje się jak bym jechała osobowka, szybko, płynnie bezpiecznie.
    ZaletyWygodne autokary, woda darmowa, miła obsluga
  • ~Grandziq / 2018-10-21 15:22
    Ocena: 5.00 / 5
    Rewelacja, jechałem wczoraj z Warszawy do Rzeszowa o godzinie 17:00. Bardzo luksusowy autokar. Z zewnątrz prezentuje się świetnie i wnętrze również nie odstaje:) Kierowca bardzo miły i uprzejmy. Jechał szybko i dynamicznie, ale za razem bezpiecznie, dzięki czemu w Rzeszowie byłem 20 minut przed czasem. Jedyny mały minus to duża frekwencja
    ZaletySzybkie połączenie
    Darmowa woda
    Luksusowe autokary
    Miłega obsługa
    WadyDuża frekwencja(trzeba wcześniej rezerwować
  • ~Marxzy / 2018-10-21 14:40
    Ocena: 1.75 / 5
    Kierowcy kierowcy Neobusa to chyba jakiś żart... Jechalem pierwszy raz nie dali mi biletu kase schowali do kieszeni. Za drugim razem spotkalo mnie chamstwo z ich strony o ktorym szkoda pisac. Przy ograniczeniu predkosci jadą jak szaleni doslownie siedzac na tyle samochodu z przeciwka. Dziekuje ale nigdy wiecej...
  • ~Mateusz / 2018-10-12 20:51
    Ocena: 2.00 / 5
    Warszawa Krosno jadę drugi raz i drugi raz odjazd jest przesunięty o 30 minut "bo było opóźnienie do Warszawy". Dodatkowo kierowca niemiły.
  • ~BRtek / 2018-10-11 20:25
    Ocena: 1.75 / 5
    Notoryczne spóźnienia, bez poinformowania klienta.
  • ~Ewelina / 2018-10-11 18:32
    Ocena: 1.75 / 5
    Najgorsze możliwie połączenie z Katowic i Krakowa do Rzeszowa.Nieustanne opóźnienia powyżej 30 min, na dodatek niemiła obsługa.
    ZaletyDarmowa woda
    WadyOpóźnienia
  • ~Alina / 2018-10-09 18:43
    Ocena: 4.00 / 5
    W drodze z Warszawy do Nowej Dęby 06.10.2018r. (wyjazd o 9.00 z Warszawy) kierowca nie zrobił żadnego postoju przynajmniej 10-cio minutowego. Wszyscy się nastawili, że postój będzie w Ostrowcu Świętokrzyskim, niestety nie było. Pierwszy postój był w Nowej Dębie i to całe 5 minut, chociaż kierowca był tam pół godziny przed czasem. Ponadto uważam, że kierowca powinien informować pasażerów przy wsiadaniu do autokaru o możliwości skorzystania z bezpłatnej wody mineralnej. Niestety nowi pasażerowie wsiadający na przystankach na trasie nie wiedzą o tej ofercie. Korzystałam z usług Neobusa już kilka razy i uważam, że może standard autokarów znacznie się poprawił, ale podejście do klienta bardzo się pogorszyło. Przykre to.
    Zaletywygodny autokar
    Wady- brak postojów na długiej trasie (o tym decyduje kierowca i zazwyczaj go nie ma, bo kierowcy śpieszno do domu),
    - jeżeli ktoś myśli o podróży bez rezerwacji, to powinien zjawić się na przystanku "na trasie" przynajmniej pół godziny wcześniej przed planowym przyjazdem autokaru
  • ~ Jolanta / 2018-10-07 18:34
    Ocena: 5.00 / 5
    Wracałam z sanatorium Rymanów-Zdrój -Warszawa. Czysto, uprzejmie, profesjonalnie. Sprawne przegrupowanie pasażerów na bazie. Punktualnie na zachodnim. Polecam tego przewoźnika.
    ZaletyPunktualność, dobra organizacja przegrupowania pasażerów na bazie, ustawianie bagaży, woda mineralna gratis, czysto,kultura obslugi
    WadyNie zauważyłam
  • ~Katarzyna / 2018-10-03 21:08
    Ocena: 1.25 / 5
    Autobusy spóźnione, brak należytego powiadomienia! Brak informacji ze strony kierowcy o zmianie trasy lub opóźnieniach (pasażerowie mają się domyślać). Przy istniejącej konkurencji bardzo przeciętnie.
    WadyBrak informacji w autobusie o opóźnieniach. Autobusy nie na czas!
  • ~podróżniczka / 2018-10-03 14:16
    Ocena: 2.50 / 5
    Autobus był na czas, jednak kierowca dopiero po 20 minutach jazdy poinformował o zmianie trasy przejazdu, nie informując o tym jak wpłynie to na godzinę przyjazdu, który zmienił się o 2h (przy przejeździe, który początkowo tyle miał trwać. Toaleta poniżej wszelkiego standardu, brudno i zapewne nie czyszczona od dłuższego czasu.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.83, ilość opinii: 5203
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3207
Sindbad
Ocena: 2.40, ilość opinii: 885
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 719
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 358
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.99, ilość opinii: 350
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4693
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4500
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3963
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3027