strona 29 z 36
- « poprzednia
- 1 ...
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- nastepna »
-
~adrian / 2019-10-17 16:32
kolejny raz bylem niestety zmuszony jechac z tym przewoznikiem - autobus przyjechal godzinę później do Krakowa niz podano w rozkładzie, nie polecam nikomu -
-
~ADRIANNA / 2019-08-22 16:52
Tragedia przejdź z Wrocławia do Kraków trwa ponad 5h. Kierowcą zatrzymuje się na papierosie robi przerwy 10 min. ZaletyNie ma zaletWadyCena, czas trwania podróży -
~aga 3022 / 2019-05-22 12:15
Wolna amerykanka ,cena biletu powinna być stała na danej trasie ,a nie zależna od daty i godziny WadyNie stała cena biletów -
~agnieszka / 2019-06-01 11:16
Rzucanie walizkami jak szmatami na porządku dziennym. Zaletyzero zaletWadybrak profesjonalizmu i chamstwo kierowcy -
~Ajx / 2018-08-03 02:08
Kierowca wulgarny i przez 6 godzin jazdy nie zrobił nawet 1 przerwy łamiąc przepisy o przewozie osób. Dno. Kurs nocny 3/8/18 niebylec- Warszawa -
~Aleksandra / 2019-09-07 17:41
Byłam na przystanku 10 minut przed czasem. Trasa Żarnów - Łódź.
Po 40 minutach oczekiwania zadzwoniłam na płatna infolinie - 1.90 zł za minutę.
Zostałam poinformowana, że kierowca przed chwilą minął Żarnów. Na moją informacje, że jest to niemożliwe, bo stoję na przystanku od 40 minut i żaden autobus mnie nie mijał, zostałam poinformowana, że kierowca jest za Paradyżem.
Nie wiem jak to skomentować. Żenada. -
~Amanda / 2019-05-07 04:32
Kupiłam 3 bilety z Warszawa Chopin do Radom niestety ale autokar nie przyjechał po wielokrotnych próbach do dzwonienia się i czekaniu ponad godziny, zmuszeni byliśmy dostać się do Radomia innym transportem a pieniądze przepadły za 3 bilety, i do dzisiaj czekam na e-mail z neobus o wyjaśnienie tej sytuacji, szkoda czasu i pieniędzy na tą ,,firme" -
~an_noma / 2023-07-03 20:21
Tragedia, cena na stronie inna niż faktycznie jest. Obsługa niemiła i dopiero po 3 telefonie da się czegoś dowiedzieć. Nie ma napisane nigdzie nic o biletach "promocyjnych" które wybierane są jak na loterii. ZaletybrakWadywszystko -
-
~Ana81 / 2018-09-14 18:53
Klient ma stać i czekać na autobus, bo opóźnienia to standard . Panie na infolinii bardzo niemiłe. ZaletyZdecydowanie brakWadySpóżnienia, wysokie ceny, obsługa klienta beznadziejną. -
~Andri / 2019-02-21 19:50
Brak słów co dzieje sie w tej firmie, jak traktuje sie pasazerow. A to co opowiadaja kierowcy jak wyglada ich praca w tej firmie nie miesci sie w glowie... ZaletyZero zaletWadyPisalbym godzinami -
~Anielka / 2023-08-06 04:33
Obsługa relacji Krosno- Wrocław poniżej krytyki ,kierowca jedzie jak ze zwierzętami, nie informując pasażerów do którego schowka przyporządkować bagaże, walizka całą porysowana i rzucana przez kierowcę , dodatkowo używającego brzydkich słów.Totalna porażka taki gość nadaje się do zamiatania ulicy a nie do pracy z ludźmi. -
~Anna / 2022-03-05 14:03
13,30 Warszawa zachodnia -Rzeszów , 05.03.2022 autobus pełny , zero przestrzegania obostrzeń pandemicznych przez pasażerów , mimo wielokrotnie zwracanej uwagi , narażanie innych na chorobę , czy kierowca za cokolwiek odpowiada ? Gdzie policja ? Wylęgarnia covid 10 beztroska . Zdecydowanie nie polecam ZaletyBrakWadyNiebezpieczeństwo pandemiczne -
~Anna / 2023-07-17 20:54
Kogo oni wysyłają w trasę to chyba sami nie wiedzą, kierowcy błądzą, nie wiedzą gdzie mają jechać i w dodatku nawet nie potrafią sprzedać biletu. Nie wiadomo czy śmiać się czy płakać, szczególnie jeśli ktoś czeka 3 godziny na dworcu na opóźniony bo autobus. Nie polecam i ja nigdy więcej nie skorzystam. Robią sobie kpiny z ludzi z których żyją, tym bardziej że bilety nie należą do najtańszych więc wypadałoby zadbać o klienta. WadyGigantyczne opóźnienie
Kierowcy nie wiedzą po co są w autobusie -
~Anna / 2024-08-22 05:58
TRAGEDIA!!!!!!!!!!!Wczoraj poznym wieczorem ok godz 22.30 mialam przesiadke w Niebylcu z busa pospiesznego Rzeszow do mniejszego busa w strone Krosna przez Lutcze spytalam sie kierowce gdzie bedzie sie zatrzymywal nie udzielil mi odpowiedzi ....bezczelnie I swiadomie przejechal przystanek przy stadionie w Lutczy kiedy sie zorientowalam ze juz przejechal przystanek I poprosilam zeby mnie wypuscil z laska zatrzymal sie na przystanku za Nowym kosciolem.....kiedy poprosilam o Dane kierowcy to nie udzielil mi odpowiedzi tylko z kolega zaczeli sie smiac ze firma zna Dane.......goraco nie polecam tego przewoznika ZaletyBrak -
~ANNA BRYŁA / 2018-12-20 22:08
OKROPNY PRZEJAZD !!!! PONAD GODZINA OPÓŹNIENIA MIMO NORMALNYCH WARUNKÓW NA DRODZE. SIEDZENIA STARE. DUSZNO, KLIMATYZACJA NIE DZIAŁA, ŚMIERDZI, JECHAŁAM TEGO SAMEGO DNIA W OBIE STRONY. TO BYŁ PIERWSZY I OSTATNI RAZ. NIE POLECAM ???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? ZaletyŻadneWadyWszystko -
~Anonim123 / 2019-07-18 15:40
Tragedia. Ceny wysokie gdzie flixbus bierze polowe taniej! Jak mozna takie ceny ustalac. To do Swinoujścia taniej placilam z Tarnowa. W dodatku na stronie nie ma informacji o ponad 1,5godz opoznienia. Darujcie sobie chocby nawet patrzac na "komfor" ktory nie siega nawet 1/3 ceny. Pierwszy i ostatni raz. ZaletyZadneWadyCena, czas jady -
-
~Asia / 2016-08-28 16:41
Na stronie podane są niedokładne informacje. Jest napisane, że bus odjeżdża z parkingu PKS w Łodzi. Niestety bądź i stety, takowe istnieją dwa. Vis-a-vis zielonego budynku Dworca Łodzi Kaliskiej i ten, z którego odjeżdża Polski-Bus. Na tym drugim istnieje 6 stanowisk pod zadaszeniem, z czego tylko ostatnie zawiera rozkłady jazdy łącznie z konkretnymi firmami. Przed dworcem także nie można było znaleźć wzmianki o neobusie na tablicach informacyjnych. Człowiek stał pod strzechą, wybiła godzina przyjazdu (lub raczej odjazdu), a busa nadal nie było widać. Nagle wyjechał z alei Adama Mickiewicza, skręcił w Karolewską i nie zatrzymał się, tylko przejechał pod wiaduktem. Z wypchanym plecakiem i obładowanymi torbami zaczęłam biec na drugi parking (odległość ok. 600-700 metrów), ale zmroziło mnie gdy zobaczyłam, jak ten odjeżdża sobie w najlepsze. Nie minęła nawet minuta. Od razu zadzwoniłam do nich na infolinię chcąc dowiedzieć się, czy to na pewno był bus jadący na Rzeszów. Pani po drugiej stronie słysząc moje pytanie bezczelnie się rozłączyła, nie udzielając odpowiedzi. Dzwonię po raz drugi. Odbiera inna osoba, która zaczęła opowiadać bajki, jakoby neobus czekał w Łodzi 15 minut i że wsiadło tam najwięcej ludzi. To już był szczyt wszystkiego. Musiałam załatwiać na poczekaniu Polskiego Busa, który na szczęście odjeżdżał godzinę później.
Summa summarum weszłam ponownie na ich stronę, żeby wypełnić formularz za zwrot biletów. Po wpisaniu danych, dodaniu załącznika z wydrukowanym biletem dostałam odpowiedź na e-mail, że pieniędzy nie otrzymam, ponieważ jest już dawno po odjeździe. I mogę teraz położył krzyżyk na tych 50 złotych.
Wracając (wykupiłam też powrotny) mieliśmy przesiadkę w Niebylcu, pod ich siedzibą. Wywiązała się następująca rozmowa, ok. godziny 22:04:
Kierowca: O której my mieliśmy wyjechać?
Kontroler: Chyba 15 po.
Kierowca: A to pojadę teraz.
Po prostu nóż w kieszeni się sam otwiera. Niech was to ostatecznie odwiedzie od wybrania tego przewoźnika. -
~AUU / 2019-07-25 09:18
Kurs z Soliny do Warszawy. Przesiadka w Niebylcu (jakos tak).14.07.2019 O tym fakcie dowiedzialysmy sie od gospodarzy u ktorych mieszkalysmy,bo przeciez to jest takie oczywiste... moze dla stalych klientow.
Pani Kierowca,bardzo niemiła.
Jeśli chodzi o autobus bardzo niewygodny . Tak ciasne fotele(a miejsca wszystkie zajęte)
Do tego klimatyzacja.. porażka. Nie polecam. -
~Ben / 2019-05-06 12:11
Oszuści i złodzieje , tak w dużym skrócie.
Sytuacja z wczoraj: próbuję wejść z rodziną do autobusu , kierowca mówi ze nie ma mnie na wydrukowanej liście , pokazuję mu bilet który kupiłem przez internet parę dni wcześniej , kierowca stwierdza ze nic go to nie interesuje , bo jego lista jest ważniejsza od mojego biletu (nota bene wysłanego ze strony NEOBUS) , żadne argumenty , pokazanie biletu, wpłaty nic go nie interesują .
Zresztą twierdzi ze nie ma już miejsc wiec jak widać firma NEOBUS sprzedaje kilka biletów na jedno miejsce . Próbuję dzwonić na infolinię - wyłączona. Z powodu majówki i tłumów wyjeżdżam z Wrocławia parę godzin później , powoduje to że moja żona spóźnia się na samolot . Będziemy z tego powodu mieli kłopoty finansowe. Dziś rano infolinia nadal wyłączona , w administracji nic nie wiedzą, polecono mi kontakt tylko mailowy. Prawdopodobnie ze względu na straty finansowe sprawa znajdzie dalszy ciąg w sądzie.ZaletybrakWadyWulgarna i chamska obsługa , infolinia nie działa , sprzedaż kilku biletów na jedno miejsce. -
~Beti / 2021-06-28 17:36
Nie miałam okazji podróżować Neobusem ponieważ mój kurs jeden dzień przed odjazdem został odwołany. Ja rozumiem że zdarzają się takie sytuacje ale wkurza mnie to że pieniądze nie zostały zwrócone w całości tylko nie wiadomo z jakiej okazji przewoźnik zabrał jakiś procent. Z usług tego przewoźnika już nie skorzystam
strona 29 z 36
- « poprzednia
- 1 ...
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- nastepna »