Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

NeoBus opinie

Ocena na podstawie 715 opinii

2.64 / 5

  • Poziom cen
    2.83
  • Oferta
    2.78
  • Jakość obsługi
    2.27
  • Wygoda
    2.76

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Mietek / 2018-09-20 09:31
    Ocena: 1.25 / 5
    Kierowca opryskliwy zostawił na dworcu ponad 80 letniego mężczyznę, który tylko zapytał czy to jego autobus, wprowadził go w błąd i tym samym pieniądze i przejazd przepadły, osoba miała rezerwację opłacona, biuro obsługi nie ustosunkowalo się do reklamacji po prostu maja gdzieś ludzi, nawet nie racza odpisać, nie ma co jeździć tym dziadostwem i im nabijac kieszeni
    WadyKompletne zero
  • ~Ola / 2019-12-19 17:49
    Ocena: 1.25 / 5
    Kurs 19 grudnia o godz. 15 z Warszawy Zachodniej do Rzeszowa. Bilet mam wykupiony do Radomia Rondo ul. Warszawska. Kierowca nie zatrzymuje się na wyznaczonym przystanku bo jak twierdzi zagapił się. Robi z pasażerów debili nie chce się zatrzymać ani zawrócić. Wysadza nas na ul. Słowackiego tj. 10 km.dalej na drugim końcu miasta. Muszę zapłacić za taksówkę żeby z ciężkim bagażem dotrzeć do domu. Nigdy więcej podróży z Neobus.
  • ~P / 2019-08-11 15:10
    Ocena: 1.25 / 5
    Warszawa-Niebylec wyjazd z Wwy o 9.00: sześć godzin w upale ponad 30 stopni bez klimatyzacji- Koszmar! żadnego przystanku żeby wyjść na chwilę, kierowca mega nieuprzejmy, nawet nie przeprosił że w takich warunkach jędziemy
    Wadybrak klimatyzacji, przerwy w czasie jazdy, nieuprzejmy kierowca
  • ~Pasazer217 / 2019-05-09 18:22
    Ocena: 1.25 / 5
    Ciagle opoznienia,i brak informacji o nich dla pasazerow. Płatna infolinia.
  • ~Pasażer / 2022-08-23 01:31
    Ocena: 1.25 / 5
    Autokar Krosno-Warszawa. Niewygodne fotele, koszmarna klimatyzacja. Kierowców lepiej o nic nie prosić ani nie pytać, bo albo filozofują w tonie wyższości nad pasażerem albo odsyłają na płatną infolinię, bo oni tu tylko pracują. Nie wiem, może lepiej sprawdziliby się przy wożeniu ziemniaków albo innych zajęciach nie wymagających kontaktu z klientem.
    Cieszę się, że na razie nie muszę jechać na Podkarpacie. A następnym razem poszukam jakiegoś alternatywnego środka transportu.
    ZaletyDojechałem do celu
    WadyPodejście do pasażera, tłok, mało miejsca, kiepska klimatyzacja, wysoka cena nieadekwatna do jakości usługi
  • ~Podróżnik / 2020-02-08 05:52
    Ocena: 1.25 / 5
    Wlasnie moja pierwsza i chyba ostatnia podroz z Neobus dobiega końca. Wydawałoby się,że komuna się skończyła a jednak nie. Podróż z Warszawy do Polanczyka po północy 8 lutego 2020. Bardzo niemiły kierowca, brak kultury. Przez większą część drogi dwóch kierowców obgaduje kolegę używając wulgaryzmów. Cały autobus tego słucha. Zupelny brak szacunku dla pasażera. Przesiadka nad ranem (bez informacji dla pasażera) podczas mrozu. Człowiek nie wie co się dzieje.Poczestunek, ktorym reklamuje się firma to butelka wody.Moja najgorsza podróż od niepamiętnych czasów. Wstyd dla firmy.
    ZaletyJedzie do przodu
    WadyBrak kultury kierowców.
  • ~Poirytowany_pasażer. / 2024-03-11 18:06
    Ocena: 1.25 / 5
    Jechałem w dniu 10.03.2024 z Warszawy do Rzeszowa o 20.20. Kurs był autobusem piętrowym. Kierowca najpierw bezczelnie zablokował wejście na niższe piętro z siedzeniami zmuszając wszystkich pasażerów aby wyłącznie korzystali z piętra wyższego. Schody na piętro wyższe są kręte i bardzo niewygodne co jest szczególnie uciążliwe dla osób starszych lub z ograniczoną sprawnością ruchową. Kiedy udało mi się w końcu przedostać tylnimi schodkami na piętro niższe ujrzałem zablokowanie pasami bezpieczeństwa przejście do miejsc siedzących na całym poziomie - cały niższy poziom z miejscami siedzącymi nie był dostępny dla pasażerów. Ponieważ miejsca te były wolne rozłączyłem "blokadę" z pasów bezpieczeństwa i usiadłem na jednym z miejsc siedzących. Po kilku chwilach przyszedł jeden z kierowców i z bluzgiem wulgarnych słów i agresji zaatakował mnie, jakim prawem usiadłem na siedzeniach na niższym poziomie skoro autobus dwupiętrowy ma dostępne jedynie miejsca z piętra wyżej. To on kierowca będzie decydował kto na jakim miejscu będzie siedział. Dodatkowo nazwał mnie potencjalnym złodziejem i chamem od którego trzeba się odgrodzić abym czegoś nie ukradł. Następnie kierowca stwierdził że ma on prawo zająć dowolną część autobusu na tzw. garderobę i sypialnię aby nikt mu tam nie wchodził i nie przeszkadzał jak on będzie spał (w trakcie jazdy drugiego kierowcy). Poziom niewypowiedzianej agresji werbalnej, chamstwa, arogancji i prostactwa tego człowieka jak i absurdalność jego argumentacji co do ograniczenia liczby miejsc siedzących spowodowały, że zadzwoniłem na płatną infolinię Neobusa aby wyjaśnić zaistniałą sytuację. Pani przyznała mi rację, że pasażerowie mają prawo do wyboru miejsca siedzącego o ile nie jest ono zajmowane już przez innego pasażera, a blokowanie miejsc przez kierowcę jest niedopuszczalne. Poza tym pasy bezpieczeństwa mają służyć poprawie bezpieczeństwa a nie jako narzędzie odgradzania się od pasażerów. Pani z infolinii przeprosiła mnie w imieniu firmy za przykrość która spotkała mnie ze strony kierowcy. Kiedy poinformowałem kierowcę o tym że nie ma racji zaatakował mnie jeszcze bardziej agresywnie grożąc pozwem do sądu ze względu na moje pytanie czy dobrze się czuje. Następnie w związku z moim komentowaniem zaistniałej sytuacji ze współpasażerem, zostałem zaatakowany przez drugiego kierowcę, który stwierdził, że ze względu na mój sprzeciw zachowaniem dugiego kierowcy on nie jest w stanie dalej prowadzić autobusu bo od całej nerwowej sytuacji skoczyło mu ciśnienie (nie widziałem aby je mierzył). W skutek zniecierpliwienia innych pasażerów nieuzasadnionym postojem autobusu, kerowca zdecydował się po ok 15 minutach na kontynuację jazdy. W czasie podróży obaj kierowcy byli bardzo zaczepni i szukali prowokacji - pouczali innych pasażerów a ja po wyjściu do WC usłyszałem po powrocie, że jak w danym momencie nie siedzę na swoim siedzeniu powinienem zgasić światełka nad siedzeniem bo przeszkadzają mu one w czasie drzemki.

    Opisana sytuacja jest jedną z wielu przykrych których może doświadczyć człowiek podróżujący NEOBUSEM. Kierowcy traktują pokład autobusu jako swoją prywatną własność i wydaje im się, ze będą przestawiać pasażerów po kątach i robić wielką łaskę, ze wykonują swoje obowiązki. Do pasażerów odzyswają się jak do natrętów którzy bezczelnie korzystają z miejsc siedzących robiących za garderobę i sypialnię kierowców. W końcu ograniczają liczbę miejsc siedzących blokując je taśmą albo powiązanymi pasami bezpieczeństwa i twierdzą że muszą tak robić bo każdy pasażer jest potencjalnym złodziejem, który może ich okraść zabierając dokumenty z ich portfeli trzymanych na miejscach siedzących z przodu. Niestety opinie na tym forum o chamstwie kierowców NEOBUSA są pawdziwe. Gdzie są te czasy z początku działalności firmy NEOBUS, gdzie kierowcy byli dla klientów uprzejmi, mili i pomocni np przy wkładaniu bagażu. Co się takiego wydarzyło w ostanich latach, że obsługę na dobrym poziomie zastąpili ordynarni i prostaccy kierowcy traktujący pasażerów jak jakieś bydło. Jak będziecie jechać na trasie Warszawa - Rzeszów to uważajcie i nie dajcie się dwóm agresywnym kowbojom, którzy z autobusu zrobili sobie prywatne ranczo a tylko czekać jak zaczną strzelać do ludzi z dubeltówek jak na westernach. Warto protestować i kierować skargi do firmy w dużej, hurtowej ilości- presja ma sens i może pozwoli wyeliminować tą patologię obsługi, która zadomowiła się w NEOBUSIE w ostanich czasach.
    Zaletybrak
    Wadychamstwo i ordynarne odzywki kierowców
    niewygodne autbusy piętrwe
    ograniczenie miejsc na dole w autbusie piętrowym.
  • ~Raff / 2021-07-26 23:58
    Ocena: 1.25 / 5
    Brak słów i porażka po całości.. W necie wszystko na 5 plus a w Realu mniej niż zero...
    Bo zdeterminowani Ukraincy i tak pojadą.. Do czasu...
  • ~Robert / 2019-05-19 20:50
    Ocena: 1.25 / 5
    Firma spada na psy. Autokar przyjechał 15 minut przed czasem. Pomimo mojefo telfonu i wypelnjenia formularza reklamacyjnego nie otrzymałem żadnych wyjaśnień czy przeprosin, żadnej odpowiedzi. Ceny na stronie są fauszywe, po kliknieciu na kub bilet za 15zl wyskakuje błąd i ten sam bilet jest już za 36zl, miałem tak już kilkukrotnie. Nie polecam tej firmy
    WadyNie odpisują na reklamację które dotyczą niepunktualności kierowców
  • ~stopNeobus / 2016-09-01 00:40
    Ocena: 1.25 / 5
    Przejazdów w Neobus szczerze nie polecam. Zakupiłem bilet w promocji dużo wcześniej ,zachęcony promocją biletów za złotówkę nie czytając wcześniej opinii o firmie i to był błąd , który mnie dużo nauczył ...

    1. Nie można pobrać biletu z linka w mailu ,dopiero po kontakcie z infolinią uzyskałem bilety ,ale niekompetentny operator na infolinii kilkakrotnie przysyłał mi te kilka biletów bo się ciągle mylił...
    2. Sama jazda to nieprzyjemny kierowca , przy informacji ,że chcę wysiąść wcześniej (myślałem że to nie problem , bo zmieniły mi się plany miejsca wypoczynku), chciał wymusić abym zakupił całkowicie nowy bilet ,a można tylko dopłacić w Niebylcu n a dalszą trasę , o czym nie raczył mnie poinformować
    3. Brak poczęstunku .
    4. Nie działał dostęp do internetu
    5. Brak napięcia w gniazdkach przy siedzeniach ( opryskliwa odpowiedź zapytanego kierowcy , że "jest awaria" )

    Ogólnie Wielka porażka i już nigdy nie skorzystam z usług tej firmy
  • ~Zawiedziona, no comments / 2021-09-06 17:41
    Ocena: 1.25 / 5
    Gdybym mogła dać za jakość obsługi 0 to byłoby to 0/5.
    Obsługa, która nie potrafi sklecić kilku zdań od siebie, odpowiedzi zdawkowe.

    Brak elastyczności - niestety BRAK JAKIEJKOLWIEK POMOCY I CHĘCI, gdy pojawia się problem.
    Na ostatniego maila już nie odpisali - pewnie, lepiej nie odpisać, bo po co, może Klient zapomni i się odczepi.
    Pewnie - oby tak dalej, bravo.

    Proszę nad tym popracować, bo ściągacie Klientów konkursami, po czym zostawiacie na lodzie.
    Sama pracuję w obsłudze i szczerze przykro mi pisać taką opinię - moja pierwsza negatywna o jakiejkolwiek firmie w sieci.

    Na pewno nie wrócę jako Klientka i będę odradzać.
    Zaletynie zauważyłam żadnych
    Wadykompletnie niepomocna obsługa
    kup bilet, ale nie licz na pomoc i logikę w działaniu
  • ~- / 2019-08-10 23:06
    Ocena: 1.00 / 5
    straciłem 30 złotych,zeby zarezerwować miejsce,chore,koszmar
    Zaletynie ma
    Wadyopieszałośc
  • ~.. / 2022-10-04 01:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam serdecznie kierowca nie mógł łaskawie zaczekać 4min bo tyle mieliśmy opóźniony dojazd z lotniska ale jak oni się spóźniają po godzinę i trzeba na nich czekać to już jest okej także z całego serca nie POLECAM!
  • ~... / 2021-12-21 11:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Dnia 21 grudnia wsiadłam w spóźniony autokar do Warszawy z polanczyka.Autokar zapełniony ludźmi, każde miejsce zajęte, kierowca bez maseczki!!! Jest czas covidu a tu takie coś! W dodatku bilety coraz droższe...jeśli wiadomo że autokar ma być zapełniony po przegi to wypadałoby zadzwonić i poinformować. Bo z tego co słyszałam jest wymóg odstępu jednego metra...
    WadyBrak bezpieczeństwa!!!
  • ~***** *** / 2020-07-23 13:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej
    Nie dość że drogo to jakość również tragiczna. Kierowcy stwarzają zagrożenia na drodze. Nie mozna doprosic sie o zwrot lub zmiane biletu. Żadnych informacji ani niczego w dodatku strona internetowa to porażka
  • ~128991 / 2019-05-20 12:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Okropna firma przewozowa. Dzwoniąc na infolinie dowiedziałam się ze mogę zapłacić karta a na miejscu okazało się ze to strasznie problematyczne. Transakcja nie chciała przejść (mimo środków na koncie) sugerowałam żebyśmy wyjechali z podziemia bo może być to kwestia zasięgu jednak spotkało się to z oporem ze strony kierowcy. Oczywiście po wyjeździe na ulice transakcja doszła do skutku. Zero zrozumienia, niechęć pomocy, podejrzliwość. Autobus niewygodny. Gdyby nie moj upór (kierowca kazał mi wyjść i nie dyskutować), musiałby czekać na kolejny transport 3h (dodam ze był środek nocy). Kompletne dno
  • ~A / 2024-06-11 02:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Kupiłam bilet u kierowcy na BEZPOŚREDNI bus z Przemyśla do Krakowa. Nikt mi nie powiedział że będzie przesiadka w Rzeszowie i nie zachowałam malutki papierowy paragon, nie miałam pojęcia że będzie potrzebny. W Rzeszowie kierowca zmusił mnie kupować bilet ponownie i nie puścił bez poprzedniego biletu mimo iż to on mi go sprzedał godzinę przed!!! Oprócz tego, rozmawiał Pan bardzo nieuczciwie i traktował mnie chamsko. Zero szacunku i oszustwo.
    ZaletyBrak
    WadyChamstwo i oszustwo
  • ~aaaaa / 2019-08-13 16:27
    Ocena: 1.00 / 5
    co za dziadostwo, wczoraj sanok - krakow, przyjezdza spóźniony 40 minut, dzisiaj krakow - brzozow opozniony 45 minut. nie polecam nikomu!
  • ~Ada / 2023-12-02 08:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak punktualności wiecznie po czasie godzinne postoje w Niebylcu w oczekiwaniu na niewiadomo co
  • ~Adam / 2022-02-11 21:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Autobus notorycznie się spóźnia. Na trasie Kraków- Brzozów były aż 2 długie i bezcelowe przerwy plus oczywiście przesiadki. Szacowany czas przejazdu (3h 30 minut) wydłużył się o godzinę! 2 lata temu wystawiałem 5 gwiazdek, więc teraz z czystym sumieniem wystawiam jedną. Korzystam z usług tej firmy tylko i wyłącznie w ostateczności, z powodu braku innej alternatywy. Nie polecam.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.82, ilość opinii: 5083
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3141
Sindbad
Ocena: 2.40, ilość opinii: 867
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 715
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 356
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.95, ilość opinii: 337
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4612
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4459
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3932
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3502
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2990