strona 28 z 36
- « poprzednia
- 1 ...
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- nastepna »
-
~Wioleta / 2019-03-06 00:04
nie polecam tego przewoźnika bilety drogie jadąc do warszawy z rzeszowa zapłaciłem w kasie 48zł a z powrotem kupiłem u kierowcy i zapłaciłem 60zł INTERNET pisze ze darmowy ale trzeba sie zalogowac i podac hasło ale JAKIE chyba ze ktos ma fecboka to przez niego -
-
~XXX / 2019-03-04 21:34
Dzień Dobry
W niedziele 24 lutego wracałem autobusem Neobus kurs odj 20:50 Warszawa Okęcie - przyj 01:05 Rzeszów Dw. Kiedy wsiadłem do autobusu okazało się że jest prawie pełen, zająłem jedno z miejsc w środkowej części z innym pasażerem. Niestety nie byłem w stanie tam usiedzieć 5 min ponieważ nie dość że było ciasno to i nie było czym oddychać. Postanowiłem więc że przeniosę się na pierwsze siedzenie tuż za KIEROWCĄ. Było tamo o wiele więcej miejsca gdyż na miejscu obok spoczywała wygodnie tylko skrzynka z wodą. Okazało się też że bliżej kierowcy jest o wiele więcej świeżego powietrza i jest czym oddychać. Radość moja nie trwała długo, gdyż niespełna po 15 sekundach kierowca podniesionym tonem w bardzo nie miły sposób powiedział : "Niech Pan wraca na miejsce!!!!" Zapytałem dlaczego? Usłyszałem ponownie : "Niech Pan wraca na miejsce!!!!" Zacząłem się tłumaczyć że nie czuje się komfortowo z tyłu autobusu, nie ma czym oddychać itd. Pan kierowca już tym razem bardzo nie miłym i stanowczym głosem powiedział: "Niech pan wraca na miejsce bo zaraz zatrzymam autobus i i pana wysadzę !!!!!" Byłem tak zmęczony po jeszcze kilku godzinnej podróży wcześniej samolotem, że nie miałem siły się już kłócić. Po za tym nie chciałem spędzić nocy gdzieś przy drodze w lesie w końcu zapłaciłem za bilet. Nie wiem jaki regulamin posiada Neobus , ale czy przednie siedzenia zarówno za kierowcą, należą do skrzyneczki z wodą tak aby się jej lepiej podróżowało? A siedzenia przednie po prawej stronie na prywatne rzeczy kierowcy? Wiem że 67,50zł to nie są duże pieniądze żeby wymagać cudów ale przynajmniej jakakolwiek kultura powinna obowiązywać Kierowce!
-
~qbus / 2019-03-01 13:31
Trasa Przemyśl - Warszawa. Nie ma ŻADNEJ informacji o przesiadce w Rzeszowie. Po czym autokar przepełniony, w porównaniu do innych ciasny i niewygodny - kolanami obijałem fotel.
Nie po to wsiadam na pierwszej stacji, żeby później zająć miejsce byle gdzie. W przewozach nocnych musi być informacja o przesiadce. Gdybym wiedział to bym pojechał godzinę wcześniej PKS.Wadybrak informacji o przesiadce -
~Dariusz / 2019-02-24 22:09
Chciałem wsiasc na drugim przystanku w Warszawie przy zakupionym bilecie z pierwszego przystanku, okazało się, ze mam dopłacić dwukrotnosć zapłaconego biletu!
Skandal!
Złoze skarge do rzecznika Praw Konsumentów
Nie polecam przewoznika!!!!! -
~Andri / 2019-02-21 19:50
Brak słów co dzieje sie w tej firmie, jak traktuje sie pasazerow. A to co opowiadaja kierowcy jak wyglada ich praca w tej firmie nie miesci sie w glowie... ZaletyZero zaletWadyPisalbym godzinami -
~Nadia / 2019-02-19 08:55
Nie zdążyłam na odjazd. Dogoniłam go autem na kolejnym przystanku i musiałam kupić kolejny bilet. A w regulaminie mają, że w takich przypadkach trzeba zapłacić RÓŻNICĘ w cenie biletów, nie kolejny cały bilet. Do tego Pan kierowca niemiły i kłamliwy. -
~Anna / 2019-02-18 00:25
Wieczne opóźnienia, kierowcy wgl nie pilnują rozkładów. Ryzykowna jazda w trudnych warunkach, zero dbałości o bezpieczeństwo i wygodę. -
~Tomek / 2019-02-12 12:41
Zamiast opinii zgodnie z informacją przekazaną do firmy Neobus przedstawiam korespondencję mailową dotyczącą",rezerwacji" biletów i deklarowanej zniżki dla dzieci:
Jestem bardzo rozczarowany sposobem załatwienia sprawy. W dniu 13 stycznia br zarezerwowałem bilety na przejazd dla mnie i dla mojego dziecka na trasie Warszawa Zachodnia- Sanok- Warszawa Zachodnia z uwagi na brak możliwości zakupu biletu ze zniżką poprzez stronę internetową Waszej firmy. Niestety w dniu wyjazdu spotkała mnie bardzo niemiła sytuacja. Okazało się , że ta pesudo"rezerwacja" jest zwykłym naciąganiem ( raczej wypadało by tu użyć mocniejszych słów). Zamiast spodziewanej przeze mnie opłaty w kwocie około 60 złotych (39 złotych bilet normalny +20 złotych bilet z 50% ulgą) kierowca zażądał ode mnie kwotę 105 złotych( 70 złotych bilet normalny+ 35 złotych bilet z 50% ulgą). W czasie rozmowy stwierdziłem, że jest to nieuczciwe załatwienie sprawy na, co pan kierowca odpowiedział mi "to weź pan im to napisz", co też niniejszym czynię. Gdybym wiedział, że rezerwacja wygląda właśnie w ten sposób, to najzwyczajniej kupiłbym dwa normalne bilety za kwotę 80 złotych. Nie wiem dlaczego brak możliwości zakupu przez stronę internetową biletu z ulgą powoduje konieczność zakupu biletów po maksymalnej cenie. Wielokrotnie korzystałem z usług Waszej firmy i uważam, że takie postępowanie niezbyt korzystnie wpływa na Wasz wizerunek. Taka pseudo "oszczędność" dotycząca naprawdę małej ilości dzieci uprawnionych do tej zniżki jest w mojej ocenie na żenującym poziomie. Z uwagi na to przykre doświadczenie niezwłocznie zapłaciłem za swój bilet powrotny przez internet, a za dziecko znowu u kierowcy musiałem zapłacić połowę najwyższej ceny biletu. Myślę, że dla takiej firmy jak Neobus dodanie możliwości zakupu biletów zniżkowych w "cywilizowanej" formie nie powinno stanowić zbytniego problemu i traktuję to jako zwykłe niedopatrzenie, a nie celowe działanie. Przynajmniej taką mam taką nadzieję.ZaletyCzęste połączeniaWadyTragiczna obsługa -
-
~Adastec / 2019-02-09 16:59
Jestem bardzo zadowolona Kraków Wrocław dużo miejsca na nogi , a co najważniejsze czynna toaleta przy -15 stopniach gdzie inni już dawno mają pozamykane ! Brawo dla Neobusa
Polecam na 100%ZaletyWC czynne nawet przy -15 stopniach SZACUN!WadyZa mało kursów i linii -
~Xxxxxxxxxxjjjj / 2019-02-09 12:58
W autobusie jest ciasno i niesamowicie gorąco - blisko 30 stopni w lutym... tragedia. Nie polecam... -
~Katarzyna / 2019-02-01 15:06
Kurs z Wrocławia do Krakowa o 3.50 w sobotę 26 stycznia br. Autobus nie podjeżdża. Jedna z oczekujących osób dodzwoniła się na infolinię. Autobus uszkodzony, nie wiadomo, o której podstawią. Brak awaryjnego, brak informacji sms - podajemy numery telefonu. Może się zdarzyć awaria każdej firmie przewozowej ale brak zupełnie odpowiedzialności za pasażerów i próby zminimalizowania strat. Za bilet zwrócono ale nie za prywatny przejazd, który zorganizowałam - nawet za koszt opłat na bramkach. Nawet nie usłyszałam ani nie otrzymałam słowa przepraszam. -
~Pasażer / 2019-01-24 18:02
24-01-2019 kurs Warszawa Iwonicz Zdrój kierowca przed skrzyżowaniem na Iwonicz Zdrój zatrzymuje auto i zamiast jechać zgodnie z rozkładem urządza głosowanie,czy najpierw do Iwonicza czy do Rymanowa.Demokratyczna większość hanysow radzi że Rymanów.Kierowca wbrew rozkładów doprowadza do ponad godzinnego opóźnienia,kradzieży bagażu i ogólnego burdelu.Mam w dupiee przeprosiny pani z infolinii neobus.Szacunek do klienta to podstawa ZaletyBrakWadyChamstwo kierowców -
~Tomek / 2019-01-16 21:02
Wszystko super. Często jeżdżę na lotnisko Chopina i najbardziej wnerwiają mnie ci co kombinują z bardzo tanimi biletami chcąc wysiąść na lotnisku , a jak kierowca im grzecznie zwróci uwagę to od razu z pyskiem. Przez takich kombinatorów reszta czeka.
Polecam! Jest porządek , a i pijany też nie pojedzie. Tak ma być bo za to płacę i wymagam.ZaletyCwaniactwo i pijactwo nie jest tolerowaneWadyCzasem nie działa wifi -
~Pani D / 2019-01-16 17:29
Bardzo często wyruszam w trase z Firmą Neobus Nigdy nie trafiła się jakaś przykra sytuacja że strony kierowców. Czego nie mogę powiedzieć o osobach które podróżują Neobusem. Społeczniacy: jednemu przeszkadzało że miałam wyłożone nogi na siedzenie pomimo iż byłam bez botów drugi był nieuprzejmy ponieważ zwróciłam mu uwagę na alkohol. Ale dzisiaj pewna starsza Pani przeszła samą siebie. Wsiada w Ostrowcu przystanek mamy w Kunowie- ruszamy zadaje pytanie kierowcy jak długo jeszcze będziemy jechać i drugie odbiegające od tematu podróży trzymając paczkę paluszków w ręce z kultury czestuje kierowcę nagle wstaje Pani Starsza Wredna Baba i wydziera na mnie swoją znieszmaczona" morde" że mam nie przeszkadzać kierowcy że niej A jestem kierowcą i mam się zwyczajnie zamknąć. Odpowiadam jej że aż tak jej przeszakadza że zamieniła słowo do kierowcy? I czy może być bardziej kulturalną jak na swój wiek oczywiście odpowiedziała swoje i zamknęła tą wyszczekaną mordke. Jasno mówię to nie kierowcy tylko Wy ludzie jesteście okropni i sami sobie robicie problemy. ZaletySzybko, czysto i miło.WadyBilety rozchodzą się jak świeże bułeczki -
~BYŁY KLIENY / 2019-01-14 21:33
PODCZAS KURSU SANOK-KATOWICE ODMÓWIONO MI USŁUGI PRAWA PRZEWOZU POMIMO ZAKUPIONEGO I OPŁACONEGO ON-LINE BILETU !!!! WEZWANA POLICJA NIC NIE MOGŁA ZROBIĆ , POJECHAŁEM DO NIEBYLCA TAM PONOWNIE WYWABIONO ,MNIE Z AUTOKARU KTÓRY ODJECHAŁ - SPRAWA W SĄDZIE !!! ZaletyBRAK - WYBIERZCIE KONKURENCJĘ !!!!WadyCHAMSTWO KIEROWCÓW
OPÓZNIENIA
ODMOWA PRZEJAZDU POMIMO POSIADANIA ZAKUPIONEGO BILETU -
~Rozczarowana / 2019-01-14 11:57
Autobus Warszawa - Krosno jedzie ponad 6 godzin bez żadnego przystanku. Kierowca zrobił sobie 5 min przerwy na papierosa (!) Ale o pasażerów nikt nie dba. Chamstwo kierowców poraża. Odradzam. Jak tylko macie inny sposób dojazdu od Nelbusa lepiej trzymać się z daleka. -
-
~Dymek / 2019-01-09 00:59
Dzisiaj tj. 09.01.2019 o godzinie 00.10 na trasie Warszawa-Rzeszów mimo rezerwacji biletu kierowca mnie nie wpuścił do autokaru bo ponoć nie było miejsc juz.... ZaletyBrakWadyPod kazdym wzgledem -
~Paulina K. / 2019-01-08 01:35
Super przewozy...Jeżdżę około 2 lat bardziej często i nigdy nie było kłopotu. ..Nawet dodam..że zostawiłam telefon w autobusie jadąc z Lotniska do Ostrowca..po czym zadzwoniłam z innego tel do firmy Neobus i Pan Kierowca znalazł go....Za co Bardzo dziękuję...i telefon wrócił nastepnym kursem..Bardzo Polecam !!! ZaletyUczciwość Punktualnosc -
~Krzysiek / 2019-01-03 22:07
Nie raz korzystałem i widziałem różne sytuacje ale firma zawsze staje po stronie klienta nie tylko w sytuacjach podczas podróży ale i w rozpatrywaniu reklamacji. Kierowca to człowiek i tak samo jak pasażer też ma słabsze dni.
Poszanowanie dla pracowników też bo nie wszystkie firmy odpuszczają jazdę w takie dni jak Boże Narodzenie , Wielkanoc czy sylwester.
Polecam ,a tak duża liczba opini pokazuje jak często wszyscy korzystają z usług pomimo czasami słabszych ocen;)ZaletyInfolinia całą dobę , woda gratisWadyCzasami ciężko zająć samemu podwójny fotel -
~Piotr / 2019-01-01 23:35
Jestem stałym klientem Neobus. Jakość usług drastycznie spadła. Kurs z Krakowa 31.12.18 , godz 16.15- bagażowy ma problem z wykonywaniem swojej pracy - po umieszczeniu przeze mnie bagażu stwierdza ze drzwi się nie domykają i że mam problemy z myśleniem. Uważam, że on jest odpowiedzialny za rozmieszczenie bagażu. Z resztą kończąc w tym wieku jako pakowacz bagażu, nie wykazał się zbyt dużym myśleniem…
Po dojeździe do Niebylca okazuje się ze są 2 autobusy (na Sanok i Krosno) ale jeden kierowca. Po 15 min czekania na pojawienie się drugiego kierowcy, jedyna ogarnięta osoba-kierowca decyduje, że przesiadamy sie do autokaru na Krosno i jedzie najpierw do Krosna a później do Sanoka…
Kurs z Sanoka do Krk godz 21 01.01.19 Chamskie odzywki bagażowego. Autobus po wyjeździe z bazy w Niebylca po 10 minutach wraca do Niebylca. Żadnej informacji ze strony kierowców. W sumie tez byłoby mi głupio - wrócili się żeby zatankować…
Jeżeli nie zmienicie poziomu obsługi zrezygnuję z waszych usług.ZaletyKomfortowe autokaryWadyChamstwo obsługi, brak profesjonalizmu.
strona 28 z 36
- « poprzednia
- 1 ...
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- nastepna »