Niczego nie spodziewający się ja, chciałem pojechać neobusem z radomia na lotnisko Chopina w Warszawie, dając sobie ~30 minut zakładu. Zagadnijcie kto nie zdąży na samolot... Jeśli chcesz dostać się dokądś o danej godzinie to wybierz innego przewoźnika. Oczywiście jakiejkolwiek informacji o opóźnieniach nie ma. Na infolinię nie mogłem się dodzwonić przez ~20 minut po czym zrezygnowalem. Zobaczymy jak będzie ze zwrotem pieniędzy. Pierwszy i ostatni kontakt z firmą.
ZaletyZ mojej perspektywy brak
WadyKontakt, punktualność
~Tola / 2024-08-15 08:10
Ocena: 1.50 / 5
Dużo jeżdżę po Polsce, szczególnie po górskich miejscowosciach transportem zbiorowym w tym autobusami. I stwierdzam że Neobusem nie chce już nigdy jechac! Musialam skorzystać z tej firmy na trasie z Polanczyka do Krakowa. Na miejscu było opóźnienie jakieś 40 minut. Ale to nic, zdarza sie. Autobus przyjechał i drugi pan otworzył luk bagażowy z tyłu, bardzo wysoko, Zawsze sama sobie układam bagaż ale jestem niewysoka i ten luk był na wysokości powyżej mojej klatki piersiowej. Grzecznie poprosiłam o pomoc to pan tak rzucił walizką ze kółko odpadlo i coś jeszcze. Słyszałam też jakieś brzydkie komentarze w stosunku do innego pasażera, chyba starszego pana. Polańczyk jest miejscem uzdrowiskowym, sanatoria, ludzie starsi tam jeżdżą i tez potrzebują pomocy przy właśnie załadunku bagaży...Do punktu przesiadkowego kierowca jechał bardzo agresywnie, chciał pewnie nadrobić opóźnienie, ale z ludźmi taka jazda nie powinna mieć miejsca. Dopiero od przesiadki było w miarę kulturalnie, inny kierowca był. Nie wiem skąd firma bierze pracowników, ale przynajmniej część nadaje się tylko do wymiany. Rozumiem że opóźnienie, może ciężki dzień ale pewne zachowania nie powinny mieć miejsca. Pasażerowie płacą za przejazd i to nie mało, a sa traktowani po prostu źle.
ZaletyBo wogole jedzie
WadyCała reszta
~Xnaa / 2019-05-23 18:24
Ocena: 1.50 / 5
Dramat. Autobus potrafi spóźnić sie nawet godzinę, obsługa nieuprzejma, ceny wysokie. Jedno podstawowe pytanie, za co tak wysokie ceny, kiedy za każdym razem autobus spóźnia się przynajmniej 30 minut, a nawet godzinę ?
ZaletyWoda
WadyDramat. Autobus potrafi spóźnić sie nawet godzinę, obsługa nieuprzejma, ceny wysokie. Jedno podstawowe pytanie, za co tak wysokie ceny, kiedy za każdym razem autobus spóźnia się przynajmniej 30 minut, a nawet godzinę ?
~Xxxxxxxxxxjjjj / 2019-02-09 12:58
Ocena: 1.50 / 5
W autobusie jest ciasno i niesamowicie gorąco - blisko 30 stopni w lutym... tragedia. Nie polecam...
~Zoska / 2019-08-20 17:03
Ocena: 1.50 / 5
Na trasie Rzeszów - Ustrzyki Górne spóźniony o 2 godz godziny i niestety nie jest to pierwszy raz, spóźniaja się notorycznie, to już mam wrażenie tradycja tej firmy. Poza tym jakieś dziwne przesiadki... Jak trasa to trasa... Od punktu A do punktu B. Jakby się chciała przesiadac to bym PKSem pojechała... Przynajmniej taniej by było bo Komfort autobusu bardzo podobny... Dwa siedzenia na których usiadłam złamane... Dopiero trzecie było ok... Miejsca na nogi tyle co nic... To niestety moja ostatnia podróż tym przewoźnikiem
ZaletyNa dzisiaj brak
WadyStraszne Spóźnienie, nie wygodny.
~Betrix / 2022-12-22 16:08
Ocena: 1.33 / 5
Poza faktem , ze jest w miarę czysto - to za każdym razem każdym przyjedzaja busy ponad godzinę opóźnienia , bez kompletnie informowania pasażerów w jakikolwiek sposób .!!! Zima min w śniegu i zimnie .
~Ania / 2019-09-21 13:12
Ocena: 1.25 / 5
Często nie ma wody w toalecie,internetu w autobusie, kierowcy mało pomocni,wręcz opryskliwi, Na mejle nie odpowiadają. Byleby naklejki były.
ZaletyWiele kursów do wyboru.
WadyZabrali ciasteczka serwowane kiedyś,woreczki na śmieci.. Kierowcy nie informują o czasie postoju,często nieuprzejmi.
~Anusiak / 2022-05-14 05:05
Ocena: 1.25 / 5
Kierowcy to banda chamów: bus do Krakowa o 23:53 13/05/22 podjechał z 10 min opóźnieniem, co nie przeszkodziło kierowcy w ucięciu sobie pogawędki z kierowca sąsiedniego autobusu.
Toaleta obrzydliwie brudna, obsikana podłoga , brak wody i papieru toaletowego.
W siedzibie firmy kolejny pokaz buractwa: pozagradzane siedzenia , ludzie przepychający sie,żeby zająć miejsca i panowie kierowcy palący, gdzie bus był juz poważnie opóźniony
Cena zdecydowanie zawyżona w porównaniu do świadczonych usług.
Unikać w miare możliwości !!!
ZaletyBrak
WadyZaniedbana toaleta
Złe maniery kierowców
Przelodowany autobus
Brak przestrzeni
Wysokie ceny
Opóźnienia spowodowane opieszaloscia koerowcow
~Autostopowicz / 2019-10-31 15:59
Ocena: 1.25 / 5
Kierowcy nie znający tras alternatywnych, więc stoją w korkach po kilka godzin, zamiast przejechać odcinkiem alternatywnym którym jeżdżą inni przewoźnicy w krótszym czasie. Obsługa autobusu średnio miła. Strasznie ciasne autobusy, gdzie ludzie o wzroście 180cm mocno wbijają kolana w siedzenie poprzedzające, nie działa wifi, gniazdka również nie działają, ponieważ kierowca stwierdził lakonicznie, że "I tak przetwornica nie działa", czyli jest to dla nich oczywista usterka i są świadomi że jeżdżą autobusem z usterkami.
Wybierać przewoźnika tylko w razie sytuacji awaryjne ;)
WadyBrak wifi, popsute gniazdka, bardzo ciasne fotele
~Broda / 2019-12-23 15:30
Ocena: 1.25 / 5
Po jeździe do Krosna z Wrocławia do Krosna po przesiadce fatalna obsługa po otwarciu bagażnika w Krośnie bagaże wypadały same więc prezesie nie wystarczy ludzi wcisnąć w autokar i brać kasę ale to trzeba jakoś to rozwiązać a te przesiadki to sobie do życia wsadź.
ZaletyZadne
Wady100
~BYŁY KLIENT / 2019-07-01 17:24
Ocena: 1.25 / 5
Kurs Katowice-Wrocław 25.06.2019 autobus przyjeżdza spózniony 26 minut / zero informacji ze strony infolinii / pasżerowie wysiedli i nowi wsiedli potem pierwszy kierowca wychodzi na papierosa ......pali na peronie gdzie jest ZAKAZ !!!
Po czy wychodzi drugi .......na papierosa - skutek opoznienie na trasie ponad 40 minut !!!!
W drodze powrotnej kierowca zamiast stanąc na bramce Via Toll pcha się na osobówki stoimy ponad 10 minut Trasa Wrocław-Katowice / czas jazdy 2 godziny 20 minut - skutek opoznienie ponad 25 minut !!!
ZaletyBYŁ TO OSTATNI KURS Z TYMI CHAMSKIMI KIEROWCAMI
WadySZKODA CZASU NA ZLICZANIE TAK ICH WIELE
~BYŁY KLIENT / 2022-05-25 16:59
Ocena: 1.25 / 5
JEŻEL SIĘ CHCESZ SPÓZNIĆ jadąc via Niebylec TO MASZ TO PEWNE Z NEOBUSEM !!!
BARDZO NIEPRZYJEMNI KIEROWCY żądający PODANIA NAZWISKA a nie BILETU / ŁAMIĄ RODO !!!
WYLECZYLI MNIE SKUTECZNIE - teraz FLIXBUS luba TAM GDZIE MOŻNA TO LOKALNI PRZEWOŻNICY lub PKP !!! PEWN IEJSI I ZDECYDOWANIE BARDZIEJ KOMFORTOWI !!!
Zaletybrak
WadyPODWYŻSZONE CENY BILETÓW
SPÓZNIENIA
CHAMSCY KIERWOCY
BRAK WODY BRAK WIFI
BRAK PRĄDU W GNIAZDKACH
MAŁO MIEJSCA w autobusie VDL
~Cukiereczek / 2020-01-08 03:30
Ocena: 1.25 / 5
Kierowca nie dosc, ze sie spoznil i nie wyjasnil przyczyny spoznienia, to jeszcze byl niemily. Nie polecam
ZaletyDogodne pory odjazdow
WadyNiemila obsluga
~Czołgista / 2023-12-03 19:13
Ocena: 1.25 / 5
Kierowcy urwali sie z choinki . Brak jakiegokolwiek profesionalizmu w zakresie zarządzania klientami. Zdarza się, że trzeba stać pół drogi obok kibla w autobusie płacąc 50zł za normalne miejsca.
ZaletyMiejsce do podłączenia telefonu
WadyZa dużo by opisać
~Izalella / 2021-09-02 11:01
Ocena: 1.25 / 5
Wszystko co pisali poprzednicy to prawda. Jeszcze dodam, że niedosc że pani na infolini niemiła to jeszcze infolinia jest płatna
~Joanna / 2018-09-11 10:42
Ocena: 1.25 / 5
Bardzo niemiła obsługa, nieuprzejmi kierowcy. Dodzwonienie się na infolinie jest niemożliwe bo numer jest dla wielu sieci zablokowany. Ponadto jest dodatkowo płatne.
Niestety jest to jedyna możliwość transportu z Warszawy do Bieszczad ale cena biletu jest tak wysoka, że jadąc w dwie osoby bardziej opłaca się wziąć samochód. Zdecydowanie odradzam korzystanie z usług Neobusa.
~Katarzyna / 2018-10-03 21:08
Ocena: 1.25 / 5
Autobusy spóźnione, brak należytego powiadomienia! Brak informacji ze strony kierowcy o zmianie trasy lub opóźnieniach (pasażerowie mają się domyślać). Przy istniejącej konkurencji bardzo przeciętnie.
WadyBrak informacji w autobusie o opóźnieniach. Autobusy nie na czas!
~Lukadz / 2019-07-04 11:19
Ocena: 1.25 / 5
01 lipca kupiony bilet na 3 osoby na trasie Warszawa- Rzeszów na 3 lipca
3 lipca przez duże korki wypadek na s8 nie docieramy na czas odjazdu na 11 godzinę na dworzec zachodni.
Dzwonimy na infolinię 1,20zl za minutę
Informujemy o fakcie i pytamy gdzie jeszcze w okolicach Warszawa zatrzymuje się autobus aby dojechać na inny przystanek.
Słyszymy info terminal na Okęciu i ostatni przystanek Sękocin za światłami
Wybieramy Sękocin
Przy tym Pani mówi że poinformuje kierowcę że tam będziemy czekać.
Zjawiamy się w Sękocinie czekamy autobus przyjeżdża, kierowca pyta ile osób informujemy że jadą dwie osoby tylko bo jedna zrezygnowała nimi i iż bilet był opłacony na trzy osoby.
Kierowca rząda opłaty w wysokości 40 zł za dwie osoby dla tego że wsiadamy na innym przystanku.
To jest chore nie dość że mają zapłacone za dodatkowo osobę która nie jedzie.
To jeszcze rządaja dopłaty za to że wsiadamy na innym przystanku.
Drugi i ostatni raz korzystamy z usług neobusa
ZaletyBrak
WadyDopłaty nie wiadomo za co
~Luz / 2019-09-10 21:33
Ocena: 1.25 / 5
Sorry to miał być trawel. Taka wkurzona jestem że nie popatrzyła dobrze.
~Martst / 2019-08-14 21:02
Ocena: 1.25 / 5
Godzinne spóźnienie, brak informacji, wyłączona klimatyzacja, włączone grzanie i sauna w autobusie - nie polecam