strona 27 z 37
- « poprzednia
- 1 ...
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- nastepna »
-
~Kalsey / 2021-11-10 17:10
Bus nie przyjechał. Zadzwoniłam na infolinię widoczną na stronie - jest zablokowana -
-
~Leyla / 2018-07-05 22:29
W ofercie na stronie kawa poczastunek i jakies ciastko. Oczywiscie realia to co innego i zadnego poczestunki nie bylo wiec uczciwie by bylo to usunac ze strony. Czytam dalej : wygodne rozkladane siedzenia i rozsuwane na boki. Faktycznie rozkladaly sie na boki przy kazdym zakrecie samoistnie i nawet podrzemac nie mozna bylo bo czlowiek sie budzil w poplochu bo znowu siedzebie sie rozlozylo. Rozkladane siedzenia i owszem ale co z tego ? I tak siedza ludzie za Toba i tego nie zrobisz. Wygoda siedzen? Zart. Zwykle siedzenia, nie spodziewajcie sie skorzanych z masazerem, bo co najmniej takie mozna miec odczucie czytajac opis na stronie. Kierowca byl mily ot tyle mozna powiesziec o plusach i dobrze prowadzi. Wczesniej z Rzeszowa kierowca byla kobieta i wszystkim chyba podnosilo sie w zoladkach bo taka ciezka noge miala do jazdy. -
~liv / 2018-12-22 09:49
Nie polecam. Planowy wyjazd z Gliwic 16.55. O 17.15 autokaru nie było. Pierwszy telefon na infolinię. Pani informuje, że bus ma ok. 20 minut opóźnienia i powinien niedługo się pojawić. O 17.45 autokaru nadal brak. Drugi telefon na infolinię. Pani informuje, że autokar dopiero wyjechał z Krakowa i dotrze do Gliwic za ok.1,5h. Po coś chyba podaję numer telefonu przy rezerwacji biletów. Wystarczyło zadzwonić, albo chociaż po pierwszym moim telefonie dać znać o takim opóźnieniu, a wszyscy mieliby wtedy mniej problemów. Neobus ma w głebokim poważaniu swoich klientów, dlatego to była moja pierwsza i ostatnia przygoda z tym przewoźnikiem. ZaletyBrakWadyDramatyczne podejście do klienta, brak profesjonalizmu, zero jakiejkolwiek informacji o dużym opóźnieniu autokaru. -
~Maciek / 2019-08-02 21:31
Beznadziejna firma nie szanująca klientów w trakcie podróży z Warszawy do Rzeszowa w dniu 02.08.2019 wyjazd o godz. 17 A planowany dojazd o 22:30 zero przerwy na pytanie pasażerski o przerwę kierowca odburknął jej " nie ma ", nie podając żadnego powodu. Gdy zadzwoniłem o 21 na infolinię to pani która odebrała telefon arogancko oświadczyła mi że przerwa jest dla kierowcy jak jej potrzebuje a nie dla pasażerów. A co ze starszymi ludźmi którzy nie są w stanie przesiedzieć tyle bez postoju i rozprostowania się, A co z pasażerami którzy potrzebowali by sobie kupić coś do zjedzenia. A co w końcu z wizytą chociażby w toalecie bo w tej autobusowej to się ciężko zmieścić A efekty czuć w całym autobusie przez kilka lub kilkanaście minut. Zero poszanowania i dbałości o klienta A tym bardziej zero jakiegokolwiek szacunku, nie lepiej zaplanować 10 min więcej na podróż aby i kierowca mógł złapać oddech i klienci odetchnąć w czasie prawie 6 godzinnej podróży. -
~MadMan / 2019-11-14 08:34
W dniu dzisiejszym zakupiłem bilet na przejazd. Niestety z przyczyn niezależnych 2h przed odjazdem musiałem zrezygnować.
Ze zdziwieniem przyjąłem FAKT, iż nie otrzymałem FV za przejazd, a w chwili zwrotu przed odjazdem biletu - otrzymałem informacje o potrąceniu 20% jego wartości!
Na pytanie o FV otrzymałem informacje o jej braku w momencie zakupu biletu przez Internet.
Zatem ciekawym jest rozliczenie takiej transakcji w księgowości o pełnych księgach. Ciekawe co powie Urząd Skarbowy.ZaletyBrakWadyNiespójny i niezgodny z prawem regulamin... -
~Magda / 2017-12-26 21:46
Fatalny przewoźnik, niemiłe kierowcy,rezerwacje on-line zablokowane. DROGO!!! -
~Marta / 2019-08-09 18:11
Nie polecam! Mimo opóźnienia relacji Warszawa-Rzeszów o 20 minut, kierowca robi 15 minutową przerwę w Kunowie, gdzie PKS w Ostrowcu Św. jest 5 minut stąd. Ludzie, którzy wysiadają w Ostrowcu mają przez to około 40 minut opóźnienia, jakby nie można było zatrzymać się na dworcu w Ostrowcu. Nie wspomnę o cenach z kosmosu. -
~Maryna / 2024-01-07 21:24
Jechałam 07.12 w nocy z Przemyśla do Warszawy. Kierowca nie zachował się prawidłowo, poczułam się zlekceważona. Nie zajmował się kontrolem załadunku i rozładunku walizek. Pasażerowie przez przypadek rzucili jedną z walizek na peron (walizka była plastikowa i łatwo się ślizgała po śniegu), która po prostu odleciała metr od autobusu i tam leżała. W Rzeszowie nikt nie uprzedzał o przesiadce (przy zakupie biletu nba stronie jest napisane, że trasa bezpośrednia), a dla śpiących pasażerów była to nieoczekiwana wiadomość. Powiedział po prostu, na jakich peronach będą kursować autobusy, ale nikt nie wiedział, o której godzinie. Autobus od Przemyśla do Rzeszowa (na tą nieoczekiwaną przesiadkę) jechał zbyt szybko, wyprzedzając ciężarówki i samochody osobowe. Nie zawsze chce się zapinać pasy, ale tutaj było to konieczne, bo bałam się, że w śnieg na prędkości kierowca nie będzie w stanie utrzymać samochód. -
-
~monio / 2020-05-07 15:04
szkoda ze wrocil neobus tylko ze jedzie lodz - rzeszow a nie do przemysla a czym ludzie maja sie dostac dalej sory ale ktos niemysli ? -
~Nowik / 2025-08-05 14:56
Takiego chamstwa kierowców to nigdzie nie doświadczyłem. Kierowca kazał mi się przenieść na inne miejsce mówiąc per "ty". Rozmowy o imprezie alkoholowej z poprzedniego dnia. Siedzenia tak ciasne że po 5 godzinach czułem jakbym 100 km na piechotę przeszedł. Nigdy więcej neobisa. WadyBractwo kierowców -
~On / 2021-09-07 09:32
Nie dość że kierowca się spóźnił, to jeszcze ryja drze ,że z dzieckiem na rękach za wolno idziemy w kierunku busa, nie polecam WadyFatalna obsługa, brak szacunku do klienta -
~Pasazer / 2019-11-29 16:22
Podróżuję Neobusem od roku z Bieszczad do Warszawy. Powiem tak, jestem w szoku, że mimo iż autobusy wyjeżdżają z bazy (do którego się przesiadamy) toalety są w opłakanym stanie. Człowiek brzydzi się skorzystać, nie ma wody, mydła ani papieru do rąk. Coś okropnego. Dodatkowo często jest jakieś opóźnienie wcale nie wynikające z sytuacji na drodze i nie ma ani jednego postoju! Masakra, jak Wy traktujecie ludzi? Totalne dno... mój ostatni przejazd. ZaletyBeakWady- za zmianę cen w internecie w ostatniej chwili na wyższa
- śmierdzące i obleśne wc
- brak internetu (bardzo często) -
~Pasazer / 2019-11-29 16:23
Podróżuję Neobusem od roku z Bieszczad do Warszawy. Powiem tak, jestem w szoku, że mimo iż autobusy wyjeżdżają z bazy (do którego się przesiadamy) toalety są w opłakanym stanie. Człowiek brzydzi się skorzystać, nie ma wody, mydła ani papieru do rąk. Coś okropnego. Dodatkowo często jest jakieś opóźnienie wcale nie wynikające z sytuacji na drodze i nie ma ani jednego postoju! Masakra, jak Wy traktujecie ludzi? Totalne dno... mój ostatni przejazd. ZaletyBeakWady- za zmianę cen w internecie w ostatniej chwili na wyższa
- śmierdzące i obleśne wc
- brak internetu (bardzo często) -
~Pasażer / 2019-01-24 18:02
24-01-2019 kurs Warszawa Iwonicz Zdrój kierowca przed skrzyżowaniem na Iwonicz Zdrój zatrzymuje auto i zamiast jechać zgodnie z rozkładem urządza głosowanie,czy najpierw do Iwonicza czy do Rymanowa.Demokratyczna większość hanysow radzi że Rymanów.Kierowca wbrew rozkładów doprowadza do ponad godzinnego opóźnienia,kradzieży bagażu i ogólnego burdelu.Mam w dupiee przeprosiny pani z infolinii neobus.Szacunek do klienta to podstawa ZaletyBrakWadyChamstwo kierowców -
~passenger / 2019-07-29 11:45
Nie polecam!!!
Najgorsza firma!
Dziś wyjechaliśmy z Warszawy o 5.00 i mieliśmy wyjechać z Rzeszowa o 10.00 do Przemyśla. Teraz już 11.30 i jesteśmy jeszcze w Rzeszowie i już nie zdążymy na pociąg.
-
~PiotrJanuszJr / 2019-07-02 16:27
Autobus spóźnił się 26 minut o czym psażerowie nie zostali w żaden sposób poinformowani. Bardzo słaby stosunek jakości usługi do jej ceny. Nie polecam.
Pozdrawiam,
Piotr Janusz jr.ZaletyBrakWadyBrak punktualności i entuzjazmu ze strony obsługi. -
-
~Podro,na / 2018-06-28 11:32
Czy pierwsze 4 siedzenia w autobusie, w sumie 8 miejsc musi zajmować woda mineralna w trznsporteracb podczas gdy z tyłu ludzie się gniotą?
Trasa Rzeszów - Warszawa -
~Podróżnik / 2025-06-02 21:52
Nie polecam. Na infolini padło pytanie czy dojeżdżają na lotnisko we Wrocławiu, potwierdzono informacje ze na godz 7:30, zapytano kierowcy w pod siedzibą firmy, również potwierdził ze 7:30.
Na miejscu godz 7:40 dworzec glowny Wrocław kierowca wyprosił pasażerów mówiąc my tam nie jeździmy....po ponownym kontakcie z biurem Pani powiedziała " może się ktoś pomylił, nic nie poradzę" bez słowa przepraszam nic.ZaletyBrakWadyWprowadzanie klienta w błąd. -
~raf / 2019-09-10 10:25
Wracałem wczoraj neobusem z Warszawy i jestem bardzo niezadowolony. Pop pierwsze momentami tak duszno i gorąco,że nie da się oddychać, natomiast momentami taki mocny nawiew, że zimno i człowiek się boi żeby nie rozchorować się. Biorąc pod uwagę cenę biletu - 100 zł + opłata rezerwacyjna oraz brak działających gniazdek w autobusie - jedna wielka porażka. Zaletyjedyna zaleta, to fakt, że było punktualnieWadytemperatura w autobusie, siedzenia, mało miejsca, drogie bilety. -
~Rafal / 2021-08-23 05:31
Niczego nie spodziewający się ja, chciałem pojechać neobusem z radomia na lotnisko Chopina w Warszawie, dając sobie ~30 minut zakładu. Zagadnijcie kto nie zdąży na samolot... Jeśli chcesz dostać się dokądś o danej godzinie to wybierz innego przewoźnika. Oczywiście jakiejkolwiek informacji o opóźnieniach nie ma. Na infolinię nie mogłem się dodzwonić przez ~20 minut po czym zrezygnowalem. Zobaczymy jak będzie ze zwrotem pieniędzy. Pierwszy i ostatni kontakt z firmą. ZaletyZ mojej perspektywy brakWadyKontakt, punktualność
strona 27 z 37
- « poprzednia
- 1 ...
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- nastepna »