Firma jest nie rzetelna i nie profesjonalna. Odradzam!
ZaletyBrak
WadyDuże opóźnienia i częsty brak postoju
~Ben / 2019-05-06 12:11
Ocena: 1.00 / 5
Oszuści i złodzieje , tak w dużym skrócie.
Sytuacja z wczoraj: próbuję wejść z rodziną do autobusu , kierowca mówi ze nie ma mnie na wydrukowanej liście , pokazuję mu bilet który kupiłem przez internet parę dni wcześniej , kierowca stwierdza ze nic go to nie interesuje , bo jego lista jest ważniejsza od mojego biletu (nota bene wysłanego ze strony NEOBUS) , żadne argumenty , pokazanie biletu, wpłaty nic go nie interesują .
Zresztą twierdzi ze nie ma już miejsc wiec jak widać firma NEOBUS sprzedaje kilka biletów na jedno miejsce . Próbuję dzwonić na infolinię - wyłączona. Z powodu majówki i tłumów wyjeżdżam z Wrocławia parę godzin później , powoduje to że moja żona spóźnia się na samolot . Będziemy z tego powodu mieli kłopoty finansowe. Dziś rano infolinia nadal wyłączona , w administracji nic nie wiedzą, polecono mi kontakt tylko mailowy. Prawdopodobnie ze względu na straty finansowe sprawa znajdzie dalszy ciąg w sądzie.
Zaletybrak
WadyWulgarna i chamska obsługa , infolinia nie działa , sprzedaż kilku biletów na jedno miejsce.
~Turysta / 2019-05-06 11:42
Ocena: 1.00 / 5
To już nie ten Neobus co kiedyś!!!! Brak postoju na BP w Kunowie chociaż na 10 min to już przesada, jeździ po wszystkich małych dworcach więc pewnie dlatego Bilety coraz droższe i brak informacji od kierowców
ZaletyKiedyś były
WadyBrak postoju Jeździ wszędzie po małych dworcach
~Episteme87 / 2019-05-05 17:41
Ocena: 3.00 / 5
Szukałam połączenia bezpośredniego do miejscowości docelowej. Na stronie NeoBusa nie było wzmianki o przesiadkach. Zakupiliśmy ze znajomymi bilety (każdy we własnym zakresie w różnych miastach). Jadąc mieliśmy kilka przesiadek, których mieliśmy uniknąć. Gdybyśmy o nich wiedzieli, nie zdecydowalibyśmy się na taką formę komunikacji. Sporo podróżujemy, rozmawiamy z kierowcami. Niestety ci, którzy trafili nam się na tej trasie w trakcie tych kilku nieszczęsnych przesiadek byli nieuprzejmi i niesympatyczni. Więcej nie skorzystamy z usług NeoBusa.
ZaletyCena biletu, wygodny autokar
WadyBrak uprzejmości kierowców, wprowadzanie zamieszania w trakcie przesiadek, brak rzetelności w trakcie przesiadek i sporo niewiadomych pomimo naszych pytań, z uprzejmością także bardzo średnio
~LB / 2019-05-01 22:34
Ocena: 2.50 / 5
Pozmieniali na gorsze nie można kupić biletu mobilnie nie wiem co się stało jestem zniesmaczony i zły.
ZaletyWygodne autobusy
WadyMało biletów w atrakcyjnych cenach
~Darek / 2019-05-01 21:50
Ocena: 5.00 / 5
Wyrazy podziękowania dla Pana kierowcy Krzysztofa Wiśniowskiego firmy Neobus,za poinformowanie i przekazanie zagubionych dokumentów tożsamości.Dodam , że nie byłem pasażerem autobusu.Pan Krzysztof dołożył wielkich starań aby skontaktować się ze mną.Jeszcze raz dziękuję Panu Krzysztofowi i gratuluję firmie Neobus wspaniałego pracownika.
Wdzięczny Darek.
~Podróżująca / 2019-04-23 07:36
Ocena: 2.50 / 5
Nie jeżdżę neobusem zbyt często, ale z każdym kolejnym razem podróż wydaje się być coraz gorszej jakości.
Nie mówię tu o kierowcach, bo zawsze są uprzejmi i pomocni, ale wygoda w autobusach jest na fatalnym poziomie. Człowiek, który ma odbyć szesciogodzinna podróż chcialby mieć przynajmniej trochę miejsca na nogi, ale niestety jest to niemożliwe,do tego torebka i kurtka na kolanach, koszmar...
Zauważyłam, że firma chwali się nowymi autobusami, kupujcie je z głową i zadbajcie o minimalny komfort dla pasażerów.
ZaletyMili kierowcy
Woda dla każdego pasażera
WadyNiewygodne siedzenia
Brak miejsca na nogi
~izkaa89 / 2019-04-19 00:29
Ocena: 1.00 / 5
Nie wiem jak opisać jakość przewozu nie używając agresywnego języka. Poważnie. Trasa Warszawa Krosno miała trwać nieco ponad 6 godzin, i zawsze mniej wiecej w jej połowie organizowany był postój, na którym można było skorzystać z toalety lub coś zjeść. Dziś jak zawsze kierowca zajechał na ten parking, ale nie zatrzymując się nawet, szybko z niego wyjechał. Nie ukrywam, bardzo mi na nim zależało. Oczywiście nie ma tym konkretnym miejscu, bo jeszcze wtedy myślałam, ze każde miejsce będzie dobre, byle by móc skorzystać z toalety. Gdy jednak pół godziny później zatrzymalismy sie na stacji paliw zmieniłam zdanie. Jedna toaleta (nie, nie jedna damska i jedna meska, tylko jedna wspólna) i kolejka na 20 osob. Postój trwa 10 minut. Oczywiście większość nie zdążyła. Gdy zrezygnowani wszyscy wracali do autobusu, poprosiłam stojącego obok kierowcę o dodatkowe trzy minuty, gdyz bardzo pilnie tego potrzebuje. Usłyszałam chamskim tonem 'Nie'. Później burknal coś, ze toaleta jest w autobusie. Owszem jest, mała i choć była nawet czysta, są dni w życiu kobiety kiedy potrzebuje ona toalety z prawdziwego zdarzenia. Niestety. Ale ok, jakoś dam rade, prawda? Jeszcze tylko trzy godziny. Mniej więcej. Tutaj jak sie domyślacie-wiecej. Dojeżdżając na dworzec w Rzeszowie mieliśmy już 35 minut opóźnienia. Jeszcze sie łudziłam, to tylko pol godziny. Jednak z każda kolejna minuta przestawalam.. Aż minęło 40. Tak. Staliśmy opóźnionym o pół godziny autobusem przez 40minut na dworcu. Tak po prostu. Nie był to ogloszony postój, więc nie mogliśmy sobie po prostu wyjsc na chwilę. Nie chcialam nawet pytać kierowcy, bo słyszałam jego chamskie odzywki do pytajacych o co innego pasażerów. Wywnioskowałam, ze czekaliśmy na autokar z Kielc. Jak się później dowiedziałam od starszej Pani, która się do mnie dosiadla, odjechał stamtąd z godzinnym opóźnieniem i nikt nie zapowiadał przesiadki. Co więcej, wybrała Neobusa bo zależało jej na braku przesiadek. I naprawdę było mi przykro mówić jej, ze w Niebylcu czeka ją kolejna. Gdy już udało nam się ruszyć z Rzeszowa (a wg rozkładu już od 15minut powinnam być na miejscu, w Krośnie), utknelismy w gigantycznym korku. Ostatecznie dojechałam na miejsce z prawie 2 godzinnym opóźnieniem. I o ile zupełnie rozumiem, ze z powodu wypadku na wyjeździe z Rzeszowa spoznilismy się o pół godziny, to zupełnie nie rozumiem ani pół godzinnego opóźnienia przed Rzeszowem (nie staliśmy w zadnym korku), ani tym bardziej tego 'postoju'ktory nie był postojem na tamtejszym dworcu. Mogłabym wiadomo, patrzeć na to otwarcie, tłumaczyć sobie, ze może jakieś problemy. Ale wtedy, uważam, ze cały autokar ludzi zasługuje na choć krótkie wyjaśnienie. Musimy poczekać tu pół godziny, przepraszamy za utrudnienia. Ale nie. To zbyt wiele.
No i moze jeszcze dodam, ze 'wysoki' standard autokaru jest wysoki tylko z nazwy, miejsca bardzo ciasne, niedziłajace kontakty pod fotelami (już drugi raz mi sie to zdazyło, więc to nie przypadek jak sądzę). Ale naprawdę, jestem w stanie przejechać tą trasę w niewygodnym fotelu, życzyłabym sobie tylko odrobinę zrozumienia, empatii i szacunku ze strony kierowców. Chyba za coś my-pasażerowie-placimy?
Zaletybrak
Wadychamscy kierowcy
niby nowy autokar, a jaki niewygodny
opóźnienia niewynikajace z korków ani trudnej sytuacji na drodze
~Grzegorz / 2019-04-18 22:12
Ocena: 1.00 / 5
To już nie ten Neobus co dawniej. Kierowcy nie mili do tego ukrainiec, nie można się dogadać (jedzie tragicznie). Autobus nie wygodny, ciasnota i duchota. No i do tego jak zwykle opóżniony ;/
Zaletybrak
Wadyjakość usług, obsługa, nieplanowość
~_doza5 / 2019-04-18 16:27
Ocena: 2.75 / 5
Ceny biletów poszły w górę.. Za to jakość świadczonych usług znacznie się obniżyła..
~Patol / 2019-04-17 16:39
Ocena: 3.50 / 5
Już 30 minut opóźniony autobus i tak jest za każdym razem. Dno i wodorosty
~Mikołaj / 2019-04-14 11:30
Ocena: 1.75 / 5
W sobotę wieczorem przez stronę kupiłem dwa bilety z Krakowa do Przemyśla na niedziele rano o 7:50. Dziwne, ale w bilecie jest brak stanowiska na które musiałby podjechać bus, oraz brak bądz jakiego kontaktu do kierowcy, co jakby w nasze czasy jest sprawą normalną. Dalej na dzworcu ani na jednej z tablic informacyjnych kurs się nie pojawił. Pani na informacji powiedziała "Jeszczę go nie ma", tyle. Wiec czekam. Stałem bliżej wjazdu około stanowiska G1, na którym w ten moment stał bus do Oświęcima. O 7:50 widzę jak na płytę górną podjeżdża biały autobus z ogromnym napisem na bokach - "Neobus", z tabliczką "Przemyśl". Wjeżdża, robi kółko wokół wszystkich stanowisk, i odrazu naprawia się do wyjazdu. No i pojechał sobie. W mailu był numer infolinii wiec odrazu zadzwoniłem (niżej pod numerem było napisane że "opłata za minutę polączenia 1,29 zł brutto. Usługę świadczy Progress Plus s.c."). Po pięcu minutach słuchania głosu elektronicznego pani powiedziała że "bus stał chwilę na stanowisku G1 więc przepraszam ale Pan chyba poprostu się spóznił", no i o zwrocie kasy już nie może być mowy.
Zaletypunktualność odjazdów
Wadybrak kontaktu z kierowcą
brak w ogóle bądż jakiego sensownego szybkiego kontaktu z organizacją
brak możliwości reklamacji na stronie firmy
omijanie pasażerów
~Podróżujący / 2019-04-14 08:27
Ocena: 1.00 / 5
Brak jakiego kol wiek kontaktu z klientem!!!
Jak przyjedzie wcześniej nie ma szans ze wam ktoś zadzwonie i coś powie, info linia odbiera po 5 minutach oczekiwania, a później pani jak by kontaktuje się z kierowcom kolejne 10 min, a my za to płacimy po 1.40 zł za minutę!!!
Totalni oszuści nie polecam! Kurde po co w takim razie podajemy swój nomer komurki?
Neobus f*ck off!!!
ZaletyEeeeeeee nie ma takich
WadyWada to synonim nazwy Neobus
~Stalewpodrozy / 2019-04-12 17:19
Ocena: 2.00 / 5
neobus prezentuje coraz gorszą jakość usług w zamian za coraz wyższą cenę- stałe opóźnienia na trasie Warszawa-Rzeszów, brak przerw, nie uwzględnianie robót drogowych w szacowanych godzinach przejazdu. A parę lat temu tak przyjemnie się korzystało z ich usług...
~Karolina / 2019-04-10 04:31
Ocena: 4.50 / 5
Zawsze czysto, profesjonalnie i wygodnie.
Bardzo pomocna infolinia i bezpieczni, grzeczni kierowcy. Dla mnie numer 1 w Polsce.
Możliwość zakupów tańszych biletów przewozu internet. Jest podanw hasło do internetu ale nigdy nie korzystam. W większości pojazdów wygodne fotele (około 200 przejazdów). Butelka bardzo dobrej jakościowo wody dla pasażerów, lokalny producent. Świetne rozwiązanie logistyczne obniżające cenę biletów i ograniczające zanieczyszczanie środowiska.
ZaletyZawsze mili kierowcy. Profesjonalizm.
WadyCzasem brudna toaleta i brak wody. To wina pasażerów bardziej
~Jo / 2019-03-27 19:52
Ocena: 5.00 / 5
Autobus na trasie Gliwice-Przemyśl punktualny, komfortowy, czysty. Kierowcy uprzejmi. Jazda bezpieczna i bezproblemowa. Polecam przewoźnika!!
~Gabriela / 2019-03-22 23:13
Ocena: 1.00 / 5
Spóźniając się na wyjazd z Wrocławia do Sanoka dotarłam do Krakowa na wlasna rękę i tam chciałam wsiąść na kolejny odcinek mojej wykupionej trasy, do tego samego autokaru, ktorym miałam jechać. Niestety musiałam płacić kolejny bilet, bez sensu.
~Kszcz / 2019-03-19 04:58
Ocena: 1.75 / 5
Dzisiejsza sytuacja. Przyjeżdżam 2min przed odjazdem autobusu, bo niestety warunki pogodowe nie pozwalały na szybszy dojazd.. Ale zawsze to 2min! Po czym czekamy kilka minut, autobusu nie widać. Stwierdziliśmy, że może przez pogodę. Po 5min dzwonimy do siedziby.. niestety po około 10 próbach do dzwonienia się stwierdziliśmy, że pojedziemy do Niebylca, może zdążymy. W końcu w trakcie drogi dodzwonilismy się, usłyszeliśmy, że autobus jest już w domaradzu (jak to możliwe?) W takich warunkach pogodowych, gdzie było widać co najwyżej 5m do przodu.. masakra.. zdążyliśmy! Bo łaskawy pan, który odebrał telefon po kilkudziesięciu próbach, stwierdził a zaczęłam te 2min.. Po przyjeździe oczywiście ochrzan, czemu wygadujemy głupoty, że byliśmy itd. Ja wszystko rozumiem, każdy ma swój czas, ale swego czasu przy rezerwacji trzeba było podać nr telefonu, przed odjazdem dzwoniono, żeby potwierdzić wyjazd. Przejechaliśmy już tysiące km z neobusem, czasami był strach, ale z reguły nie narzekalismy na wygodę i obsługę. Ale po tej akcji raczej nie skorzystamy z tej oferty.
WadyCiężko dodzwonić się na infolinię, z ich strony także nie można liczyć chociażby na potwierdzenie rezerwacji
~Daniel / 2019-03-11 19:07
Ocena: 2.33 / 5
Dobry Wieczor. Dziękuję za przekazanie sprawy.
Opiszę jeszcze raz sytuację naraziliscie mnie na straty.
Już piszę o co chodzi.
1.Juz w sobotę chciałem zarezerwować bilet powrotny próbowałem zamówić bilet Opatów-Warszawa, bez skutku, system poprostu bardzo źle działa, laguje wyrzuca na inną stronę przy wpłacie, ktoś od was to sprawdzał jak to działa.
Próbowałem w Niedziele tez się nie dalo
Na Dworcu w Opatowie byłem na bus do Warszawy 17.48.Kierowca nie zabieram bez rezerwacji.Musialem być w pracy na rano więc wysiadłem w NEOBUSA do Rzeszowa z Opatowa do Tarnobrzega dojechałem. Wogole co za test kierowcy nie mam wydać że 100 zł i naliczyl za jazdę do Rzeszowa wysiadłem w Tarnobrzegu. 40 zł z Opatowa do Tarnobrzega skandal i rozbuj w biały dzień kierowca złodziej.
2.W Tarnobrzegu chciałem kupić nieszczęsny bilet do Warszawy a system zakupił w odwrotnym kierunku z Dw Zachodniego do Tarnobrzegu.
Zostałem na Dw w Tarnobrzegu potem przez Sandomierz dostałem się do Warszawy o dodzinie 2.00 w nocy busem, w Warszawie byłem o godzinie 6.00.Do pracy na 8.00
Przez wasz system i niekompetentnych złodziei kierowców.
Teraz proszę o rozpatrzenie zwrotu i zadośćuczynienie inaczej złożę skargę do odpowiedniego urzędu i Rzecznika Praw Konsumenta o niewłaściwe traktowanie pasażera.
Jesteście bardzo zła firma o słabej reputacji.
Naraziliscie mnie na stres szlajanie się po dworcu bezcelowe.
To groziło mi niebezpieczeństwem była noc.
I ten wasz system niech diabli wezmą.
Szczegóły biletu
Numer biletu 535661443039
Ilość miejsc 1
Linia N2 733 (5)
Data odjazdu 2019-03-10 19:00:00
Wyjazd z WARSZAWA Dw. Zach. st.7
Przyjazd do TARNOBRZEG D.A.
Dzień Dobry
Chciałbym złożyć reklamację źle zakupionego biletu.
Wczoraj 11.03.2019 chciałem zakupić bilet z Tarnobrzegu do Warszawy.
System rezerwacyjny zabukowal bilet w odwrotnym kierunku czyli z Warszawy do Tarnobrzegu. Opłata została pobrana automatycznie z mojego konta. Bilety dostałem na skrzynkę mailową.
Wogóle system ten nowy źle działa nie można często zakupić biletu.
Intuicyjnie automatycznie dobiera dane.
Fizycznie nie było mnie w autobusie z Warszawy do Tarnobrzega ponieważ w tamtej chwili byłem na Dworcu PKS Tarnobrzeg.
Proszę o zwrot należności za bilet.