Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

NeoBus opinie

Ocena na podstawie 715 opinii

2.64 / 5

  • Poziom cen
    2.83
  • Oferta
    2.78
  • Jakość obsługi
    2.27
  • Wygoda
    2.76

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Studentka / 2020-12-23 05:30
    Ocena: 1.75 / 5
    Korzystałam już kilkukrotnie z przejazdów neobusem i wcześniej nie było żadnych problemów. Zdarzało mi sie kupować bilet z dnia na dzień i cena była całkiem ok ale tym razem na bilet kupiony z ponad tygodniowym wyprzedzeniem wykosztowałam się dwa razy tyle co wcześniej. Podobno cena wzrosła przez wymóg zmniejszenia liczby pasażerów o połowę. Jednak ciekawostka - po przesiadce do mniejszego autobusu już nikt o to nie dba. Autobus jedzie wypełniony praktycznie w całości, prawie połowa pasażerów ma w głębokim poważaniu stosowanie sie do zalaceń noszenia maski, na co nie reagują również przewoźnicy. Jest to prawdopodobnie ostatni raz kiedy skorzystałam z usług tego przewoźnika. :))
  • ~SZKODA CZASU / 2018-11-13 12:41
    Ocena: 1.75 / 5
    Opoznienia plus wxrost cen oraz chamstwo kierowcow
    ZaletyNOTORYCZNE OPOZNIEMIA CHAMSCY KIEROWCY
    WadyCEMY W GORE
    JAKOSC W DOL
  • ~Tomek / 2018-07-23 19:13
    Ocena: 1.75 / 5
    Nie da rad kupic biletu przez stronę. Próbowałem 40 minut przed odjazdem dokonać zakupu i nie dało sie kupic!! 10 minut przed odjazdem w miejscu ceny pokazała sie słuchaweczka aby zadzwonić na informacje (1.29zł/min) po 8 minutach oczekiwania Pani poinformowała mnie ze nie wie dlaczego strona nie działa i moge kupic bilet u kierowcy za IWAGA 60 zł a na stronie cena 29zl
    Promocja jak cholera, żenada!!!!!
    WadyMimo posiadania strony internetowej brak mozliwosci zakulpu biletu przez internet. Strona złe działa.
  • ~Xaboc / 2021-03-07 13:38
    Ocena: 1.75 / 5
    Moim zdaniem powinno się w tych czasach pilnować jakichkolwiek reżimów sanitarnych, ponieważ mamy czasy pandemii. Autobus dwupiętrowy - cały dół pusty, a na górze ludzie się ściskają i każde miejsce zajęte.
    Trasa z Zakopanego do Krakowa - docelowo do Warszawy.
    Miejsca nie wygodne mało miejsca.
    ZaletySchludność
    WadyMało miejsca, upychanie ludzi
  • ~Xyz / 2017-12-15 20:32
    Ocena: 1.75 / 5
    Podróż droga, niewielkie zniżki dla studentów, zamiast trwać 5,5 h jak w rozkładzie jazdy trwa 8 h z powodu nieuzasadnionych, długich postojów. Zdecydowanie odradzam.
  • ~morpho13 / 2019-07-19 10:19
    Ocena: 1.67 / 5
    Autokar z Warszawy wyjechał z uszkodzoną klimatyzacją o czym kierowca był łaskawy poinformować 30 km za Warszawą i oznajmił że jeśli ktoś nie chce kontynuować podróży może wysiąść a firma zwróci za bilet jest 19.07 2019 godzin 10.12 w autokarze jest 28 stopni Celsjusza przede mną podróż do Rzeszowa jakość usług neobusu dramatycznie słaba
    ZaletyBrak
    WadyBrak klimatyzacji
  • ~Pasażer / 2024-12-22 12:28
    Ocena: 1.67 / 5
    Oferta odbiega od tej na Internecie nie ma gniazdek czy WiFi ale jest problem od kierowcy o cokolwiek nie milły brak szacunku do pasażera
    Jednemu panu przeszkadza drugi nie siedzi problemu dla mnie porażka takie zachowanie
    ZaletyBrak
    WadyJeden z kierowców
  • ~Sabina / 2025-03-16 11:45
    Ocena: 1.67 / 5
    Coraz gorsi i coraz bardziej chamscy kierowcy.Nie chcę nikogo obrażać ale czy Pan z silnym zezem może prowadzić autobus? Wydaje mi się po technice jazdy raczej nie. Ostatni raz Neobusem jade wole jechać zielonym bo przynajmniej autobusy wygodniejsze i kierowcy dużo lepsi
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~Wacław / 2022-07-24 09:26
    Ocena: 1.67 / 5
    Zgłaszałem sprawę chamskiego zachowania kierowcy na kursie do Krakowa. Bez rezultatu. Jeśli takie typy są kierowcami, to współczuję firmie, choć myślę, że to bez znaczenia, bo w końcu liczy się zysk, prawda ?
    Poza tym zagadką jest dla ludzi zajmowanie dwóch rzędów po obu stronach przez kierowcę, skoro i tak tam nikt nie siedzi, poza kolesiami.
  • ~Ada / 2021-11-08 15:27
    Ocena: 1.50 / 5
    Nieodpowiedzialny kierowca przewoził ludzi mając COVID-19, przez co zostałam zmuszona do kwarantanny. Mimo, że autobus był dwupiętrowy, miałam bilet zakupiony online, podczas przejazdu miałam maseczkę i nie miałam z kierowcą kontaktu.
    Jest to nienormalne zachowanie firmy, żeby nie zwracać uwagi na stan zdrowia swoich kierowców i narażać licznie jeżdżących zazwyczaj pasażerów. Jeśli już narazili to może powinni chociaż sprawdzić kto faktycznie miał bliski kontakt z kierowcą, który nie założył nawet maseczki, a nie zamykać wszystkich, którzy nawet szczerze nie widzieli kto prowadzi ten autobus. Mój kontakt wyglądał tak: stojąc przed autobusem w maseczce - kierowca był w środku- pokazałam na ekranie telefonu bilet i powiedziałam nazwisko oraz miejscowość, do której jadę, następnie tylnym wejściem usiadłam na górnym piętrze autokaru. Dookoła mnie były wolne miejsca, nie miałam nawet kontaktu z innymi pasażerami.
    Często jeżdżę NeoBusem i było już kilka różnych niefajnych sytuacji, aczkolwiek mało istotnych i nadal z nimi jeździłam. Teraz to już przesada, żeby prowadził zarażony kierowca i przez takie lekceważące podejście firmy do pandemii, ludzie byli kierowani na kwarantannę.
  • ~Adam / 2023-07-12 16:41
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie polecam,bardzo drogo ,obsługa nieprzyjemna,kierowca w autobusie mówi że to nie jego problem,że mam same grube pieniądze ,nie ma wydać
    ZaletyW miarę czysto
    WadyFatalny serwis i obsługa,ceny bardzo wygórowane
  • ~Ania / 2023-11-13 02:53
    Ocena: 1.50 / 5
    13/11/2023 kurs 01:50 Kraków Balice.
    Bardzo niezadowalające doświadczenia związane z firmą przewozową NeoBus. Kierowcy wykazują brak uprzejmości i profesjonalizmu. Pomimo zgłoszenia problemu związanego z podróżą, kierowca lekceważąco odrzucił moje zmartwienia, stwierdzając, że nie ma to związku z nim ponieważ to nie jest jego firma. Przypomniałam mu, że jako pracownik firmy, w pewnym sensie reprezentuje ją. Brak szacunku dla klientów, zwłaszcza kobiet. Strony internetowe są często niedostępne, co uniemożliwia zakup biletu online. W autobusie niemożność zapłaty kary, ponieważ terminale zawsze są uszkodzone. Obsługa klienta, począwszy od kierowców po infolinię, jest nieakceptowalna. Zdecydowanie nie skorzystam ponownie z usług tej firmy i będę ostrzegać innych przed jej użyciem. Moją negatywną opinię zamieszczę na różnych portalach społecznościowych.
    ZaletyZero zalet
    WadyArogancja, wykorzystywanie klientów, brak szacunku dla klienta , bardzo nie profesjonalni kierowcy , non stop nie działające Stronki internetowe, brak możliwości zapłaty kartą gdyż terminale zawsze zepsute
  • ~Anna / 2020-10-01 15:03
    Ocena: 1.50 / 5
    Dwa wolne rzędy miejsc z przodu a kierowca kazał się przesiać żeby trzymać od niego dystans. Zero jakich kolwiek obostrzeń w związku z odostępem między pasażerami. Wyłącznie dbałość o dystans od kierowcy. Żart
  • ~Beata / 2017-06-09 16:45
    Ocena: 1.50 / 5
    Przez 30 min czekam aby laskawie odebrala pani z obslugi klienta- nieskutecznie. Brak informacji na przystanku,ze stad jezdzi autobus.
  • ~BYLY PASAZER / 2021-08-27 10:49
    Ocena: 1.50 / 5
    Chamska Podkarpacka firma szvxegolnie Panousoa podcza przesiadki w Niebylcu plus gratis spozmiemia od 40 do pinad 1.5 godziny....NIGDY WIECEJ....
    ZaletyBrak
  • ~Daki / 2018-12-04 05:46
    Ocena: 1.50 / 5
    Czytając wszystkie opinie poniżej całkowicie się zgadzam, w dniu 29.11 jechalam z Rzeszowa do Warszawy o 3:15 jak wsiadalam do autobusu zapytałam kierowcę o której będziemy w Warszawie po czym on mi odpowiedział że nie wie jeszcze nie wyjechaliśmy i gdzieś do okolic Tarnow jechał że swoją koleżanką pracownikiem Neobusa i obgadywal pasażerów że to on rządzi w autobusie - i jak ktoś chce to niech jedzie a jak się komuś nie podoba to niech wysiada takiego chamstwa nie widziałam dawno kierowca powinien się skupić na prowadzeniu autobusu a nie na rozmowach oczywiście nikt na to nie reaguje traktuje się ludzi jak zwierzęta do przewozu, wszyscy chcieliby być dobrze traktowani a sami nie potfia zachować min.kultury
  • ~Dariusz / 2019-02-24 22:09
    Ocena: 1.50 / 5
    Chciałem wsiasc na drugim przystanku w Warszawie przy zakupionym bilecie z pierwszego przystanku, okazało się, ze mam dopłacić dwukrotnosć zapłaconego biletu!
    Skandal!
    Złoze skarge do rzecznika Praw Konsumentów
    Nie polecam przewoznika!!!!!
  • ~Emilia / 2019-07-20 22:33
    Ocena: 1.50 / 5
    Bardzo duży negatyw. Kierowcy nieuprzejmi, zero pomocy przy załadunku bagażu, drzwi do toalety zacinały się A po poinformowaniu kierowcy zero reakcji. Sposób jazdy pozostawia dużo do życzenia. Gwałtowne hamowanie co chwilę. Trasa Łódź Krosno, trzy przesiadki o czym pasażerowie nie byli informowani. Trasa 7 godzin gdzie można spać to co rusz przesiadki. Kolejny minus za palenie kierowcow na dworcu Łódź fabryczna gdzie jest wyrazny zakaz. Dramat
    ZaletyBrak
    WadyNieuprzejmi kierowcy, nieplanowane przesiadki
  • ~Enzo / 2024-10-11 17:10
    Ocena: 1.50 / 5
    NeoBus śmieszny przewoźnik właśnie czekam na połączenie do Warszawy przyszedł esemesik opóźnienie z powodu korków koło 50 min hehehe i tak jest za każdym razem ! To jest moja ostatnia podróż tym pseudo busem
    WadyPorażka po całości !!!
  • ~Irena / 2018-01-12 15:55
    Ocena: 1.50 / 5
    Cena za wysoka, niema gniazdek ani Wi-Fi. O przesiadce na stronie internetowej nic niejest wspomniane.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.82, ilość opinii: 5083
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3141
Sindbad
Ocena: 2.40, ilość opinii: 867
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 715
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 356
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.95, ilość opinii: 337
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4612
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4459
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3932
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3502
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2990