WadyChamstwo i buta drobkiewiczów.
strona 25 z 36
- « poprzednia
- 1 ...
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- nastepna »
-
~Sławek / 2016-09-09 22:21
Kupując bilet droższy bo z przystanku kilka kilometrów dalej wydrukowuje owszem droższy ale z miasta wojewódzkiego czyli trasa krótsza. Jakichkolwiek prób wyjaśnienia nie przyjmują do wiadomości. Każą jeszcze dopłacać. Mam bilet droższy ale krótszy. Cieszą się , bo narżnęli kolejną osobę. Wieśniacka buta i pokazanie, że im nie zależy. Zdecydowanie odradzam. Naciągacze. -
-
~stoktorkaa / 2018-04-05 01:51
Autokar mały, niewygodne siedzenia, mało miejsca między siedzeniami, jak inny pasażer obniży krzesło leży na nogach drugiego. Kierowca bardzo nie miły. Nie potrzebnie tracony czas jazdy, zamiast bezpośrednio na Kraków to niepotrzebne przesiedanie przed Rzeszowem i wjeżdżanie w miasto, zamiast bezpośrednio na autostradę...Nie polecam, nigdy więcej nie skorzystam. Dodatkowo zbyt mało połączeń np. do Krakowa -
~Studentka / 2020-12-23 05:30
Korzystałam już kilkukrotnie z przejazdów neobusem i wcześniej nie było żadnych problemów. Zdarzało mi sie kupować bilet z dnia na dzień i cena była całkiem ok ale tym razem na bilet kupiony z ponad tygodniowym wyprzedzeniem wykosztowałam się dwa razy tyle co wcześniej. Podobno cena wzrosła przez wymóg zmniejszenia liczby pasażerów o połowę. Jednak ciekawostka - po przesiadce do mniejszego autobusu już nikt o to nie dba. Autobus jedzie wypełniony praktycznie w całości, prawie połowa pasażerów ma w głębokim poważaniu stosowanie sie do zalaceń noszenia maski, na co nie reagują również przewoźnicy. Jest to prawdopodobnie ostatni raz kiedy skorzystałam z usług tego przewoźnika. :)) -
~SZKODA CZASU / 2018-11-13 12:41
Opoznienia plus wxrost cen oraz chamstwo kierowcow ZaletyNOTORYCZNE OPOZNIEMIA CHAMSCY KIEROWCYWadyCEMY W GORE
JAKOSC W DOL -
~Tomek / 2018-07-23 19:13
Nie da rad kupic biletu przez stronę. Próbowałem 40 minut przed odjazdem dokonać zakupu i nie dało sie kupic!! 10 minut przed odjazdem w miejscu ceny pokazała sie słuchaweczka aby zadzwonić na informacje (1.29zł/min) po 8 minutach oczekiwania Pani poinformowała mnie ze nie wie dlaczego strona nie działa i moge kupic bilet u kierowcy za IWAGA 60 zł a na stronie cena 29zl
Promocja jak cholera, żenada!!!!!WadyMimo posiadania strony internetowej brak mozliwosci zakulpu biletu przez internet. Strona złe działa. -
~Xaboc / 2021-03-07 13:38
Moim zdaniem powinno się w tych czasach pilnować jakichkolwiek reżimów sanitarnych, ponieważ mamy czasy pandemii. Autobus dwupiętrowy - cały dół pusty, a na górze ludzie się ściskają i każde miejsce zajęte.
Trasa z Zakopanego do Krakowa - docelowo do Warszawy.
Miejsca nie wygodne mało miejsca.ZaletySchludnośćWadyMało miejsca, upychanie ludzi -
~Xyz / 2017-12-15 20:32
Podróż droga, niewielkie zniżki dla studentów, zamiast trwać 5,5 h jak w rozkładzie jazdy trwa 8 h z powodu nieuzasadnionych, długich postojów. Zdecydowanie odradzam. -
~morpho13 / 2019-07-19 10:19
Autokar z Warszawy wyjechał z uszkodzoną klimatyzacją o czym kierowca był łaskawy poinformować 30 km za Warszawą i oznajmił że jeśli ktoś nie chce kontynuować podróży może wysiąść a firma zwróci za bilet jest 19.07 2019 godzin 10.12 w autokarze jest 28 stopni Celsjusza przede mną podróż do Rzeszowa jakość usług neobusu dramatycznie słaba ZaletyBrakWadyBrak klimatyzacji -
-
~Pasażer / 2024-12-22 12:28
Oferta odbiega od tej na Internecie nie ma gniazdek czy WiFi ale jest problem od kierowcy o cokolwiek nie milły brak szacunku do pasażera
Jednemu panu przeszkadza drugi nie siedzi problemu dla mnie porażka takie zachowanieZaletyBrakWadyJeden z kierowców -
~Sabina / 2025-03-16 11:45
Coraz gorsi i coraz bardziej chamscy kierowcy.Nie chcę nikogo obrażać ale czy Pan z silnym zezem może prowadzić autobus? Wydaje mi się po technice jazdy raczej nie. Ostatni raz Neobusem jade wole jechać zielonym bo przynajmniej autobusy wygodniejsze i kierowcy dużo lepsi ZaletyBrakWadySame -
~Wacław / 2022-07-24 09:26
Zgłaszałem sprawę chamskiego zachowania kierowcy na kursie do Krakowa. Bez rezultatu. Jeśli takie typy są kierowcami, to współczuję firmie, choć myślę, że to bez znaczenia, bo w końcu liczy się zysk, prawda ?
Poza tym zagadką jest dla ludzi zajmowanie dwóch rzędów po obu stronach przez kierowcę, skoro i tak tam nikt nie siedzi, poza kolesiami. -
~Ada / 2021-11-08 15:27
Nieodpowiedzialny kierowca przewoził ludzi mając COVID-19, przez co zostałam zmuszona do kwarantanny. Mimo, że autobus był dwupiętrowy, miałam bilet zakupiony online, podczas przejazdu miałam maseczkę i nie miałam z kierowcą kontaktu.
Jest to nienormalne zachowanie firmy, żeby nie zwracać uwagi na stan zdrowia swoich kierowców i narażać licznie jeżdżących zazwyczaj pasażerów. Jeśli już narazili to może powinni chociaż sprawdzić kto faktycznie miał bliski kontakt z kierowcą, który nie założył nawet maseczki, a nie zamykać wszystkich, którzy nawet szczerze nie widzieli kto prowadzi ten autobus. Mój kontakt wyglądał tak: stojąc przed autobusem w maseczce - kierowca był w środku- pokazałam na ekranie telefonu bilet i powiedziałam nazwisko oraz miejscowość, do której jadę, następnie tylnym wejściem usiadłam na górnym piętrze autokaru. Dookoła mnie były wolne miejsca, nie miałam nawet kontaktu z innymi pasażerami.
Często jeżdżę NeoBusem i było już kilka różnych niefajnych sytuacji, aczkolwiek mało istotnych i nadal z nimi jeździłam. Teraz to już przesada, żeby prowadził zarażony kierowca i przez takie lekceważące podejście firmy do pandemii, ludzie byli kierowani na kwarantannę. -
~Adam / 2023-07-12 16:41
Nie polecam,bardzo drogo ,obsługa nieprzyjemna,kierowca w autobusie mówi że to nie jego problem,że mam same grube pieniądze ,nie ma wydać ZaletyW miarę czystoWadyFatalny serwis i obsługa,ceny bardzo wygórowane -
~Ania / 2023-11-13 02:53
13/11/2023 kurs 01:50 Kraków Balice.
Bardzo niezadowalające doświadczenia związane z firmą przewozową NeoBus. Kierowcy wykazują brak uprzejmości i profesjonalizmu. Pomimo zgłoszenia problemu związanego z podróżą, kierowca lekceważąco odrzucił moje zmartwienia, stwierdzając, że nie ma to związku z nim ponieważ to nie jest jego firma. Przypomniałam mu, że jako pracownik firmy, w pewnym sensie reprezentuje ją. Brak szacunku dla klientów, zwłaszcza kobiet. Strony internetowe są często niedostępne, co uniemożliwia zakup biletu online. W autobusie niemożność zapłaty kary, ponieważ terminale zawsze są uszkodzone. Obsługa klienta, począwszy od kierowców po infolinię, jest nieakceptowalna. Zdecydowanie nie skorzystam ponownie z usług tej firmy i będę ostrzegać innych przed jej użyciem. Moją negatywną opinię zamieszczę na różnych portalach społecznościowych.ZaletyZero zaletWadyArogancja, wykorzystywanie klientów, brak szacunku dla klienta , bardzo nie profesjonalni kierowcy , non stop nie działające Stronki internetowe, brak możliwości zapłaty kartą gdyż terminale zawsze zepsute -
~Anna / 2020-10-01 15:03
Dwa wolne rzędy miejsc z przodu a kierowca kazał się przesiać żeby trzymać od niego dystans. Zero jakich kolwiek obostrzeń w związku z odostępem między pasażerami. Wyłącznie dbałość o dystans od kierowcy. Żart -
~Beata / 2017-06-09 16:45
Przez 30 min czekam aby laskawie odebrala pani z obslugi klienta- nieskutecznie. Brak informacji na przystanku,ze stad jezdzi autobus. -
-
~BYLY PASAZER / 2021-08-27 10:49
Chamska Podkarpacka firma szvxegolnie Panousoa podcza przesiadki w Niebylcu plus gratis spozmiemia od 40 do pinad 1.5 godziny....NIGDY WIECEJ.... ZaletyBrak -
~Daki / 2018-12-04 05:46
Czytając wszystkie opinie poniżej całkowicie się zgadzam, w dniu 29.11 jechalam z Rzeszowa do Warszawy o 3:15 jak wsiadalam do autobusu zapytałam kierowcę o której będziemy w Warszawie po czym on mi odpowiedział że nie wie jeszcze nie wyjechaliśmy i gdzieś do okolic Tarnow jechał że swoją koleżanką pracownikiem Neobusa i obgadywal pasażerów że to on rządzi w autobusie - i jak ktoś chce to niech jedzie a jak się komuś nie podoba to niech wysiada takiego chamstwa nie widziałam dawno kierowca powinien się skupić na prowadzeniu autobusu a nie na rozmowach oczywiście nikt na to nie reaguje traktuje się ludzi jak zwierzęta do przewozu, wszyscy chcieliby być dobrze traktowani a sami nie potfia zachować min.kultury -
~Dariusz / 2019-02-24 22:09
Chciałem wsiasc na drugim przystanku w Warszawie przy zakupionym bilecie z pierwszego przystanku, okazało się, ze mam dopłacić dwukrotnosć zapłaconego biletu!
Skandal!
Złoze skarge do rzecznika Praw Konsumentów
Nie polecam przewoznika!!!!! -
~Emilia / 2019-07-20 22:33
Bardzo duży negatyw. Kierowcy nieuprzejmi, zero pomocy przy załadunku bagażu, drzwi do toalety zacinały się A po poinformowaniu kierowcy zero reakcji. Sposób jazdy pozostawia dużo do życzenia. Gwałtowne hamowanie co chwilę. Trasa Łódź Krosno, trzy przesiadki o czym pasażerowie nie byli informowani. Trasa 7 godzin gdzie można spać to co rusz przesiadki. Kolejny minus za palenie kierowcow na dworcu Łódź fabryczna gdzie jest wyrazny zakaz. Dramat ZaletyBrakWadyNieuprzejmi kierowcy, nieplanowane przesiadki
strona 25 z 36
- « poprzednia
- 1 ...
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- nastepna »