strona 25 z 36
- « poprzednia
- 1 ...
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- nastepna »
-
~Studentka / 2020-12-23 05:30
Korzystałam już kilkukrotnie z przejazdów neobusem i wcześniej nie było żadnych problemów. Zdarzało mi sie kupować bilet z dnia na dzień i cena była całkiem ok ale tym razem na bilet kupiony z ponad tygodniowym wyprzedzeniem wykosztowałam się dwa razy tyle co wcześniej. Podobno cena wzrosła przez wymóg zmniejszenia liczby pasażerów o połowę. Jednak ciekawostka - po przesiadce do mniejszego autobusu już nikt o to nie dba. Autobus jedzie wypełniony praktycznie w całości, prawie połowa pasażerów ma w głębokim poważaniu stosowanie sie do zalaceń noszenia maski, na co nie reagują również przewoźnicy. Jest to prawdopodobnie ostatni raz kiedy skorzystałam z usług tego przewoźnika. :)) -
-
~SZKODA CZASU / 2018-11-13 12:41
Opoznienia plus wxrost cen oraz chamstwo kierowcow ZaletyNOTORYCZNE OPOZNIEMIA CHAMSCY KIEROWCYWadyCEMY W GORE
JAKOSC W DOL -
~Tomek / 2018-07-23 19:13
Nie da rad kupic biletu przez stronę. Próbowałem 40 minut przed odjazdem dokonać zakupu i nie dało sie kupic!! 10 minut przed odjazdem w miejscu ceny pokazała sie słuchaweczka aby zadzwonić na informacje (1.29zł/min) po 8 minutach oczekiwania Pani poinformowała mnie ze nie wie dlaczego strona nie działa i moge kupic bilet u kierowcy za IWAGA 60 zł a na stronie cena 29zl
Promocja jak cholera, żenada!!!!!WadyMimo posiadania strony internetowej brak mozliwosci zakulpu biletu przez internet. Strona złe działa. -
~Xaboc / 2021-03-07 13:38
Moim zdaniem powinno się w tych czasach pilnować jakichkolwiek reżimów sanitarnych, ponieważ mamy czasy pandemii. Autobus dwupiętrowy - cały dół pusty, a na górze ludzie się ściskają i każde miejsce zajęte.
Trasa z Zakopanego do Krakowa - docelowo do Warszawy.
Miejsca nie wygodne mało miejsca.ZaletySchludnośćWadyMało miejsca, upychanie ludzi -
~Xyz / 2017-12-15 20:32
Podróż droga, niewielkie zniżki dla studentów, zamiast trwać 5,5 h jak w rozkładzie jazdy trwa 8 h z powodu nieuzasadnionych, długich postojów. Zdecydowanie odradzam. -
~morpho13 / 2019-07-19 10:19
Autokar z Warszawy wyjechał z uszkodzoną klimatyzacją o czym kierowca był łaskawy poinformować 30 km za Warszawą i oznajmił że jeśli ktoś nie chce kontynuować podróży może wysiąść a firma zwróci za bilet jest 19.07 2019 godzin 10.12 w autokarze jest 28 stopni Celsjusza przede mną podróż do Rzeszowa jakość usług neobusu dramatycznie słaba ZaletyBrakWadyBrak klimatyzacji -
~Pasażer / 2024-12-22 12:28
Oferta odbiega od tej na Internecie nie ma gniazdek czy WiFi ale jest problem od kierowcy o cokolwiek nie milły brak szacunku do pasażera
Jednemu panu przeszkadza drugi nie siedzi problemu dla mnie porażka takie zachowanieZaletyBrakWadyJeden z kierowców -
~Sabina / 2025-03-16 11:45
Coraz gorsi i coraz bardziej chamscy kierowcy.Nie chcę nikogo obrażać ale czy Pan z silnym zezem może prowadzić autobus? Wydaje mi się po technice jazdy raczej nie. Ostatni raz Neobusem jade wole jechać zielonym bo przynajmniej autobusy wygodniejsze i kierowcy dużo lepsi ZaletyBrakWadySame -
-
~Wacław / 2022-07-24 09:26
Zgłaszałem sprawę chamskiego zachowania kierowcy na kursie do Krakowa. Bez rezultatu. Jeśli takie typy są kierowcami, to współczuję firmie, choć myślę, że to bez znaczenia, bo w końcu liczy się zysk, prawda ?
Poza tym zagadką jest dla ludzi zajmowanie dwóch rzędów po obu stronach przez kierowcę, skoro i tak tam nikt nie siedzi, poza kolesiami. -
~Ada / 2021-11-08 15:27
Nieodpowiedzialny kierowca przewoził ludzi mając COVID-19, przez co zostałam zmuszona do kwarantanny. Mimo, że autobus był dwupiętrowy, miałam bilet zakupiony online, podczas przejazdu miałam maseczkę i nie miałam z kierowcą kontaktu.
Jest to nienormalne zachowanie firmy, żeby nie zwracać uwagi na stan zdrowia swoich kierowców i narażać licznie jeżdżących zazwyczaj pasażerów. Jeśli już narazili to może powinni chociaż sprawdzić kto faktycznie miał bliski kontakt z kierowcą, który nie założył nawet maseczki, a nie zamykać wszystkich, którzy nawet szczerze nie widzieli kto prowadzi ten autobus. Mój kontakt wyglądał tak: stojąc przed autobusem w maseczce - kierowca był w środku- pokazałam na ekranie telefonu bilet i powiedziałam nazwisko oraz miejscowość, do której jadę, następnie tylnym wejściem usiadłam na górnym piętrze autokaru. Dookoła mnie były wolne miejsca, nie miałam nawet kontaktu z innymi pasażerami.
Często jeżdżę NeoBusem i było już kilka różnych niefajnych sytuacji, aczkolwiek mało istotnych i nadal z nimi jeździłam. Teraz to już przesada, żeby prowadził zarażony kierowca i przez takie lekceważące podejście firmy do pandemii, ludzie byli kierowani na kwarantannę. -
~Adam / 2023-07-12 16:41
Nie polecam,bardzo drogo ,obsługa nieprzyjemna,kierowca w autobusie mówi że to nie jego problem,że mam same grube pieniądze ,nie ma wydać ZaletyW miarę czystoWadyFatalny serwis i obsługa,ceny bardzo wygórowane -
~Ania / 2023-11-13 02:53
13/11/2023 kurs 01:50 Kraków Balice.
Bardzo niezadowalające doświadczenia związane z firmą przewozową NeoBus. Kierowcy wykazują brak uprzejmości i profesjonalizmu. Pomimo zgłoszenia problemu związanego z podróżą, kierowca lekceważąco odrzucił moje zmartwienia, stwierdzając, że nie ma to związku z nim ponieważ to nie jest jego firma. Przypomniałam mu, że jako pracownik firmy, w pewnym sensie reprezentuje ją. Brak szacunku dla klientów, zwłaszcza kobiet. Strony internetowe są często niedostępne, co uniemożliwia zakup biletu online. W autobusie niemożność zapłaty kary, ponieważ terminale zawsze są uszkodzone. Obsługa klienta, począwszy od kierowców po infolinię, jest nieakceptowalna. Zdecydowanie nie skorzystam ponownie z usług tej firmy i będę ostrzegać innych przed jej użyciem. Moją negatywną opinię zamieszczę na różnych portalach społecznościowych.ZaletyZero zaletWadyArogancja, wykorzystywanie klientów, brak szacunku dla klienta , bardzo nie profesjonalni kierowcy , non stop nie działające Stronki internetowe, brak możliwości zapłaty kartą gdyż terminale zawsze zepsute -
~Anna / 2020-10-01 15:03
Dwa wolne rzędy miejsc z przodu a kierowca kazał się przesiać żeby trzymać od niego dystans. Zero jakich kolwiek obostrzeń w związku z odostępem między pasażerami. Wyłącznie dbałość o dystans od kierowcy. Żart -
~Beata / 2017-06-09 16:45
Przez 30 min czekam aby laskawie odebrala pani z obslugi klienta- nieskutecznie. Brak informacji na przystanku,ze stad jezdzi autobus. -
~BYLY PASAZER / 2021-08-27 10:49
Chamska Podkarpacka firma szvxegolnie Panousoa podcza przesiadki w Niebylcu plus gratis spozmiemia od 40 do pinad 1.5 godziny....NIGDY WIECEJ.... ZaletyBrak -
~Daki / 2018-12-04 05:46
Czytając wszystkie opinie poniżej całkowicie się zgadzam, w dniu 29.11 jechalam z Rzeszowa do Warszawy o 3:15 jak wsiadalam do autobusu zapytałam kierowcę o której będziemy w Warszawie po czym on mi odpowiedział że nie wie jeszcze nie wyjechaliśmy i gdzieś do okolic Tarnow jechał że swoją koleżanką pracownikiem Neobusa i obgadywal pasażerów że to on rządzi w autobusie - i jak ktoś chce to niech jedzie a jak się komuś nie podoba to niech wysiada takiego chamstwa nie widziałam dawno kierowca powinien się skupić na prowadzeniu autobusu a nie na rozmowach oczywiście nikt na to nie reaguje traktuje się ludzi jak zwierzęta do przewozu, wszyscy chcieliby być dobrze traktowani a sami nie potfia zachować min.kultury -
-
~Dariusz / 2019-02-24 22:09
Chciałem wsiasc na drugim przystanku w Warszawie przy zakupionym bilecie z pierwszego przystanku, okazało się, ze mam dopłacić dwukrotnosć zapłaconego biletu!
Skandal!
Złoze skarge do rzecznika Praw Konsumentów
Nie polecam przewoznika!!!!! -
~Emilia / 2019-07-20 22:33
Bardzo duży negatyw. Kierowcy nieuprzejmi, zero pomocy przy załadunku bagażu, drzwi do toalety zacinały się A po poinformowaniu kierowcy zero reakcji. Sposób jazdy pozostawia dużo do życzenia. Gwałtowne hamowanie co chwilę. Trasa Łódź Krosno, trzy przesiadki o czym pasażerowie nie byli informowani. Trasa 7 godzin gdzie można spać to co rusz przesiadki. Kolejny minus za palenie kierowcow na dworcu Łódź fabryczna gdzie jest wyrazny zakaz. Dramat ZaletyBrakWadyNieuprzejmi kierowcy, nieplanowane przesiadki -
~Enzo / 2024-10-11 17:10
NeoBus śmieszny przewoźnik właśnie czekam na połączenie do Warszawy przyszedł esemesik opóźnienie z powodu korków koło 50 min hehehe i tak jest za każdym razem ! To jest moja ostatnia podróż tym pseudo busem WadyPorażka po całości !!! -
~Irena / 2018-01-12 15:55
Cena za wysoka, niema gniazdek ani Wi-Fi. O przesiadce na stronie internetowej nic niejest wspomniane.
strona 25 z 36
- « poprzednia
- 1 ...
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- nastepna »