WadyCiężko dodzwonić się na infolinię, z ich strony także nie można liczyć chociażby na potwierdzenie rezerwacji
strona 24 z 36
- « poprzednia
- 1 ...
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- nastepna »
-
~Kszcz / 2019-03-19 04:58
Dzisiejsza sytuacja. Przyjeżdżam 2min przed odjazdem autobusu, bo niestety warunki pogodowe nie pozwalały na szybszy dojazd.. Ale zawsze to 2min! Po czym czekamy kilka minut, autobusu nie widać. Stwierdziliśmy, że może przez pogodę. Po 5min dzwonimy do siedziby.. niestety po około 10 próbach do dzwonienia się stwierdziliśmy, że pojedziemy do Niebylca, może zdążymy. W końcu w trakcie drogi dodzwonilismy się, usłyszeliśmy, że autobus jest już w domaradzu (jak to możliwe?) W takich warunkach pogodowych, gdzie było widać co najwyżej 5m do przodu.. masakra.. zdążyliśmy! Bo łaskawy pan, który odebrał telefon po kilkudziesięciu próbach, stwierdził a zaczęłam te 2min.. Po przyjeździe oczywiście ochrzan, czemu wygadujemy głupoty, że byliśmy itd. Ja wszystko rozumiem, każdy ma swój czas, ale swego czasu przy rezerwacji trzeba było podać nr telefonu, przed odjazdem dzwoniono, żeby potwierdzić wyjazd. Przejechaliśmy już tysiące km z neobusem, czasami był strach, ale z reguły nie narzekalismy na wygodę i obsługę. Ale po tej akcji raczej nie skorzystamy z tej oferty. -
-
~Lara / 2022-10-06 07:25
Standard jazdy pozostaje do życzenia ale to nic w porównaniu z obsługą w Neobus. Oczywiste jest to że na nocnym kursie ludzie chcą spać. Autobus był zajęty mniej więcej w 30% więc skorzystałam z okazji pustego obok mnie miejsca i położyłam torbę, na której oparłam głowę. Nikomu swoim zachowaniem nie przeszkadzałam. Kierowca natomiast podszedł i szturchnął mnie za ramię z tekstem "Chyba nie wykupiła Pani miejsca do spania. Tutaj się siedzi a nie śpi". Ani "proszę" ani "przepraszam" - brak elementarnej kultury.
Część osób nadal będzie jeździć Neobusami bo czasami nie ma wyjścia ale takie zachowanie obsługi to idealny moment by na rynek weszła nowa firma przewozowa - klientów brakować nie będzie -
~Łucja / 2017-07-12 03:49
Trasa Kraków Wrocław. Jadę pierwszy i ostatni raz. Brak numerowanych miejsc powoduje totalny chaos. 4 miejsca z przodu wolne ale kierowcy nie pozwalają korzystać bo nie. Śpiący pasażerowie rozwaleni na dwa miejsca a kierowca ze śmiechem żeby budzić kazać się przesuwać. Żenada. ZaletyCena i bezpłatna zmiana daty lub godziny rezerwacji.WadyDługi czas przejazdu i zwykły brak uprzejmości kierowcy. -
~Magda / 2017-04-24 18:25
Kierowca odjeżdża widząc nadchodzącego pasażera. Nie polecam dla mnie to byl ostatni raz!!! -
~Marxzy / 2018-10-21 14:40
Kierowcy kierowcy Neobusa to chyba jakiś żart... Jechalem pierwszy raz nie dali mi biletu kase schowali do kieszeni. Za drugim razem spotkalo mnie chamstwo z ich strony o ktorym szkoda pisac. Przy ograniczeniu predkosci jadą jak szaleni doslownie siedzac na tyle samochodu z przeciwka. Dziekuje ale nigdy wiecej... -
~Mika / 2024-08-13 10:44
Dzień dobry, kurs 12 sierpnia z Wwy do Rymanowa Zdrój, nikt nie uprzedził, że koło Rzeszowa będzie przesiadka do innego autobusu .Z ciężkimi bagażami w przeciagu 5 minut trzeba było przemieścić się z jednego pojazdu do drugiego.7 h jazdy bez możliwości skorzystania z toalety, czy ewentualnego dłuższego postoju.Masakra .Jeszcze w takich warunkach nie podróżowałam, nie polecam i odradzam wszystkim planującym zakup biletu na tej trasie ZaletyŻadnychWadyMasakra, omijać szerokim łukiem -
~Mikołaj / 2019-04-14 11:30
W sobotę wieczorem przez stronę kupiłem dwa bilety z Krakowa do Przemyśla na niedziele rano o 7:50. Dziwne, ale w bilecie jest brak stanowiska na które musiałby podjechać bus, oraz brak bądz jakiego kontaktu do kierowcy, co jakby w nasze czasy jest sprawą normalną. Dalej na dzworcu ani na jednej z tablic informacyjnych kurs się nie pojawił. Pani na informacji powiedziała "Jeszczę go nie ma", tyle. Wiec czekam. Stałem bliżej wjazdu około stanowiska G1, na którym w ten moment stał bus do Oświęcima. O 7:50 widzę jak na płytę górną podjeżdża biały autobus z ogromnym napisem na bokach - "Neobus", z tabliczką "Przemyśl". Wjeżdża, robi kółko wokół wszystkich stanowisk, i odrazu naprawia się do wyjazdu. No i pojechał sobie. W mailu był numer infolinii wiec odrazu zadzwoniłem (niżej pod numerem było napisane że "opłata za minutę polączenia 1,29 zł brutto. Usługę świadczy Progress Plus s.c."). Po pięcu minutach słuchania głosu elektronicznego pani powiedziała że "bus stał chwilę na stanowisku G1 więc przepraszam ale Pan chyba poprostu się spóznił", no i o zwrocie kasy już nie może być mowy.
Zaletypunktualność odjazdówWadybrak kontaktu z kierowcą
brak w ogóle bądż jakiego sensownego szybkiego kontaktu z organizacją
brak możliwości reklamacji na stronie firmy
omijanie pasażerów -
~Nel / 2023-12-09 13:59
Notoryczne opóźnienia na trasie. Opóźnione przyjazdy bez wcześniejśzych ifnromacji do klienta. Zrzucanie odpowiedzialności na obsługę dworca w komnikowaniu opónienia. Mało miejsca na nogi dla wyższych osób. Odgrodzone miejsca za kierowcą bez powodu. Firma powinna zainwestować w aplikację mobilną umożiwiającą monitoring kursu, by pasażer mógł sprawdzić czy ma się już fatygować na kurs czy może poczekać. Odowłane kursy bez poinformowania klienta o sytuacji. Niejawne ceny kursów, strona pokazuje jedną nieoznaczoną jako promocyjną, a okazuje się, że u kierowcy płaci się więcej. Firma chwali się że na pokładzie jest wifi - nie zawsze zostaje ono włączone. Kierowcy dostosowują ogrzewania na swoje potrzeby, a nie klietnów. Zaletybrak -
-
~Nerravar / 2022-07-30 01:27
Ciasno, potrzeba zmiany autobusu o czym nikt nie informowal. Bardzo dziwna strona internetowa w jezuku angielskim (duzo bledow ortograficznych). Biora ludzi do autobusu bez gwarancji miesca do siedzenia. -
~Normalny / 2018-08-30 03:56
Jadę właśnie Neobusem na trasie Wetlina - Warszawa. Obrzydliwie śmierdzi z kibla, chyba myją raz na tydzień, plusem pozostaje internet i prąd, ale co!! to też nie działa. Nigdy więcej. To jest oszustwo które powinno być karane! Masakra nie polecam. -
~Pasażer / 2018-10-27 17:06
Szanowni Państwo! Moja mama podróżowała dzisiaj Państwa liniami z Warszawy do Sanoka wyjazd godz. 9.00. W autobusie panowała okropna atmosfera spowodowana przez kilku pasażerów, którzy na całej trasie z lotniska Chopina do Sanoka zachowywali się bardzo niekulturalnie, wulgarnie oraz spożywali alkohol. Pijaństwo było do tego stopnia, że jeden z pasażerów zwymiotował nawet na siebie! Kierowca nie zrobił nic w tej sprawie, ponadto również był nieuprzejmy do innych pasażerów (starszej kobiety). Na końcu w sposób wulgarny kierowca zwrócił uwagę innemu kierowcy, który przypadkowo zaparkował na Państwa miejscu (nieoznakowanym) pod dworcem w Sanoku. Uważałem Państwa linie za naprawdę bardziej profesjonalną, ale to co przytrafiło się dzisiaj mojej mamie (również starszej kobiecie) to jest jakaś kpina i kompletny brak obsługi klienta! W dzisiejszych czasach takie sytuacje się mszczą niestety, a reputację dobrej firmy można bardzo szybko stracić. WadyObsługa klienta przez kierowców! -
~Pasażer neobus / 2019-09-03 02:07
Kierowca spóźnił się pół godziny! To był mocny kurs na lptnisko,całe szczęście że była rezerwa czasowa inaczej nie byłoby szans żeby zdążyć na lot! Kierowca bardzo niemiły, zabronił siadać na pierwszych ośmiu miejscach mówiąc że butelki z wodą są ważniejsze niż człowiek który zapłacił niemałą sumę za bilet. Kierowca czuł się jak pan świata bo powiedział że on tutaj rządzi. Żałosne i karygodn zachowanie i zniewaga. Mało tego, pan kapitan tego statku rozmawiał sobie przez telefon w czasie prowadzenia autokaru o 1:48 w nocy gdzie wszystko może się zdarzyć. ZaletyBrakWadySpóźnienie,, kierowca rozmawiał przez telefon podczas jazdy, ubliżanie pasażerowi, że powinien nauczyć się kultury kiedy ten poprosił grzecznie czy może usiąść na drugim siedzeniu za lierowca. -
~Patrycja / 2020-02-18 10:36
Zakupiłam bilety z Katowic do Krakowa Balic. Jak można się domyślić, jechałam na lotnisko, ponieważ miałam tego samego dnia lot. Neobus spóźnił się 1h i 20 minut. Wjeżdżając na pl. Skargi skasował znak, kolejne 20 minut próbował wyjechać, mimo, że 4 innym autobusom to się udało. Koniec końców wyjechał z Katowic z opóźnieniem 1h i 40 minut. Miałam spory zapas czasu, a mimo to, gdy dojechałam na lotnisko zostało mi 16 minut do zamknięcia bramek. O mały włos, a nie zdążyłabym na lot.
Ah dodam, że dzwoniąc na infolinię otrzymywaliśmy informację, że autobus będzie za 10 minut (z owych 10 minut zrobiło się 40)ZaletybrakWadyniebezpieczna jazda
niepunktualny -
~Podróżnik / 2020-09-13 17:33
Parę raz jechałam na trasie Łódź - Kielce. I za te pieniądze nie polecam jechać tym busem, ponieważ toaleta albo w tragicznym stanie,albo nieczynna. Również mają nie działającą stronę internetową. ZaletyBrakWadyToaleta nieczynna -
~puszek / 2023-11-19 19:46
Kurs 16.11.2023 16:40 Ostrowiec -Warszawa
Kurs opóźniony o około 40 minut, kierowca za wszelka cenę próbował nadrobić tą stratę wyprzedzając na siłę ,wymuszać pierwszeństwo a dojeżdżając do świateł przyspieszał a później raptownie hamował przez co bagaże i ludzie lecieli na siedzenia poprzedzające , stwarzając niebezpieczeństwo dla podróżujących ,brak komfortu jazdy przez zepsute fotele których nie da się ustawić a niektóre prawie leżą na płasko, kierowca niesamowicie chamski w momencie gdy pasażerka chciała wysiąść na Okęciu nie mając biletu na lotnisku lecz przez znaczne opóźnienie chciała wysiąść tam, kierowca zaczął krzyczeć i wyzywać pasażerów że są głupi i niepoważni i że każdy oszukuje , na to drugi kierowca(zmiennik) szyderczo się śmiał do kolegi żeby ten zahamował to może ktoś głowę rozbije . Brak jakiegokolwiek szacunku i kultury do osób za które odpowiada wiązać ich autobusem. Powtórka z rozrywki była 19.11 również na tej samej trasie z tym samym kierowca ,gdy kobieta z dzieckiem chciała wyjść na lotnisku kierowca zarządał 90zl dopłaty za wyjście, każdy rozumie że bilet na Okęcie jest droższy niż na dworzec ale jest to różnica 10-15zl a nie taka suma. Zgadując kierowca wziął sobie to do kieszeni i nic więcej. Wykorzystują ludzi jak mogą i mieszają z błotem. W przypadku opóźnienia nie ma opcji skontaktować się z infolinią , brak jakiegokolwiek informacji na maila czy sms. -
~qbus / 2019-03-01 13:31
Trasa Przemyśl - Warszawa. Nie ma ŻADNEJ informacji o przesiadce w Rzeszowie. Po czym autokar przepełniony, w porównaniu do innych ciasny i niewygodny - kolanami obijałem fotel.
Nie po to wsiadam na pierwszej stacji, żeby później zająć miejsce byle gdzie. W przewozach nocnych musi być informacja o przesiadce. Gdybym wiedział to bym pojechał godzinę wcześniej PKS.Wadybrak informacji o przesiadce -
-
~Rusin / 2023-11-01 21:09
Słabe podejście do klienta nie polecam
Reklamacja nie została uznana
Kierowca był bardzo nie miły i chamski -
~Sim37 / 2019-11-08 23:45
Masakra! Neobus strasznie się pogorszył, pracują same chamy a o opóźnieniach to już nie wspomnę -
~Sławek / 2016-09-09 22:21
Kupując bilet droższy bo z przystanku kilka kilometrów dalej wydrukowuje owszem droższy ale z miasta wojewódzkiego czyli trasa krótsza. Jakichkolwiek prób wyjaśnienia nie przyjmują do wiadomości. Każą jeszcze dopłacać. Mam bilet droższy ale krótszy. Cieszą się , bo narżnęli kolejną osobę. Wieśniacka buta i pokazanie, że im nie zależy. Zdecydowanie odradzam. Naciągacze. WadyChamstwo i buta drobkiewiczów. -
~stoktorkaa / 2018-04-05 01:51
Autokar mały, niewygodne siedzenia, mało miejsca między siedzeniami, jak inny pasażer obniży krzesło leży na nogach drugiego. Kierowca bardzo nie miły. Nie potrzebnie tracony czas jazdy, zamiast bezpośrednio na Kraków to niepotrzebne przesiedanie przed Rzeszowem i wjeżdżanie w miasto, zamiast bezpośrednio na autostradę...Nie polecam, nigdy więcej nie skorzystam. Dodatkowo zbyt mało połączeń np. do Krakowa
strona 24 z 36
- « poprzednia
- 1 ...
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- nastepna »