Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

NeoBus opinie

Ocena na podstawie 738 opinii

2.66 / 5

  • Poziom cen
    2.84
  • Oferta
    2.80
  • Jakość obsługi
    2.28
  • Wygoda
    2.77

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Pasażer / 2022-01-17 13:48
    Ocena: 2.00 / 5
    Na trasie z Warszawy do Rzeszowa kierowcy nie przestrzegają obostrzeń. Nie wymagają od pasażerów maseczek i większość ich nie używa, a jest tłok Na prośbę pasażerów, by poprosił pasażerów o ubranie maseczek odmawia. Czułem się niekomfortowo i obawiam o swoje zdrowie, a wracam ze szpitala. Odradzam podróż neobusem, jak chcecie być zdrowi
    Gdzie jest szef tej firmy, dlaczego mnie wymaga od swoich pracowników przestrzegania przepisów, by pasażer czuł się bezpiecznie
    WadyNiebezpiecznie
  • ~pasażerka / 2019-08-13 17:57
    Ocena: 2.00 / 5
    Trasa Busko -Zdrój / Piotrków Trybunalski już na starcie 15 minut opóźnienia, na trasie jeszcze gorzej. W konsekwencji nie zdążyłam na pociąg, nastepny za 3 godziny. Na pytanie do kierowcy o powód otrzymalam tylko niegrzeczne burknięcie, o słowie "przepraszam "to już całkiem chyba pan nie słyszał. Nie polecam
  • ~Pasażerr / 2018-12-12 19:16
    Ocena: 2.00 / 5
    Zero komunikacji ze strony kierowcy do pasażerów odnośnie przystanków do jakiego się zbliżamy... FLIXBUS informuje o każdym. Brak gniazd zasilających oraz WIFI, brak tzw. poczęstunku, którym się reklamują. BRAK MOZLIWOSCI REZERWACJI KONKRETNYCH MIEJSC!!! FLIXBUS ma taką możliwość. Następnym razem żeby się dostać z Rzeszowa do Gliwic wybiore konkurencję FLIXBUS. Co prawda dojadę do Katowic Ale przynajmniej wiem za co płacę.. NEOBUS dużo oferuje Ale tylko na reklamie! NIE POLECAM.
    ZaletyBrak.
    WadyOpisane wyżej.
  • ~podróżnik / 2017-10-01 18:31
    Ocena: 2.00 / 5
    Postój w bazie - KARYGODNE OPÓŹNIENIE!!! I nikt w firmie nie poczuwa się do odpowiedzialności. Bo czekają na dojazd innego autobusu.
    Po co oszukują z informacją o której będą na miejscu docelowym??? Nie polecam - ani szybciej ani taniej!!!
    Myślałam, że drożej będzie znaczyć profesjonalniej.
    szkoda kasy i czasu.
    Wadyopóźnienia...opóźnienia...opóźnienia.
  • ~Podróżny / 2019-08-18 22:05
    Ocena: 2.00 / 5
    NIGDY WIECEJ NEOBUSA !!!!!!!!!

    Witam

    W dniu 16 sierpnia 2019, zakupiłem bilet w firmie transportowej neobus, na trasie Rzeszów - Wrocław, start na bilecie 8:30, przyjechał spóźniony 40 min. Ale to jeszcze nic... nie miałbym absolutnie żadnych pretensji... Dopiero jak wracałem z Wrocławia do Rzeszowa, a było to dwa dni później czyli 18 sierpnia, (bardzo parny i duszny dzień) na samym dworcu we Wrocławiu, tuż po wejściu do busa, nagle okazało się, że zepsuła się klimatyzacja... (podejrzewam że była niesprawna od samego początku, bo czynnik jest drogi, tylko tak kłamał ten kierowca...) 4 osoby musiało chodzić do kierowcy i prosić go żeby włączył chociaż sam nawiew, żeby była jakakolwiek wymiana powietrza, bo zwyczajnie brakowało tlenu do oddychania. Zawsze byłem odporny na takie warunki, ale tam, to była tak drastyczna sytuacja, że w pewnym momencie miałem zawroty głowy z niedotlenia. Ludzie tam nie wiedzieli co mają zrobić ze sobą, chodzili pytać o postój bo zwyczajnie nie wytrzymywali takiego piekarnika. Osobiście dałem radę tak przez 3 godziny do Katowic, bo tam się zatrzymują na tej trasie, i po prostu stwierdziłem po samopoczuciu, że jak teraz nie wyjdę to za chwilę tam zemdleję... Dlatego wysiadłem zabrałem bagaż i Zmieniłem transportera na Flix busa, którego polecam, mają trochę drożej ale warto dołozyć i jechać komfortowo i przy sprawnej klimatyzacji.

    WNIOSEK? NIGDY WIECEJ NEOBUSA!!!!!!!!!

    Dane relacji:

    Data: 18.08.2019
    Linia: N3711
    Trasa: z Wrocławia do Rzeszowa
    Godzin odjazdu 12:20

    Szczerze nie polecam tego transportera!
    Zaletyczerwony autobus
    WadyNiedziałająca klimatyzacja w upalny i parny dzień (piekarnik z termoobiegiem), wmawianie że zepsuła się nagle tuż przed odjazdem, spóźnienia, kierwca nie reaguje i ignoruje na prośby paseżerów.
  • ~Rozczarowana / 2019-01-14 11:57
    Ocena: 2.00 / 5
    Autobus Warszawa - Krosno jedzie ponad 6 godzin bez żadnego przystanku. Kierowca zrobił sobie 5 min przerwy na papierosa (!) Ale o pasażerów nikt nie dba. Chamstwo kierowców poraża. Odradzam. Jak tylko macie inny sposób dojazdu od Nelbusa lepiej trzymać się z daleka.
  • ~S / 2020-03-01 11:45
    Ocena: 2.00 / 5
    Korzystam z linii Neobus od 10 lat ale od około 1 roku jakość usług zaczyna spadać w przerażajæcym tempie. Wina leży po stronie kierowców. Jeżdżę na linii Rzeszów/Warszawa/Rzeszów. Podczas kursów w porze nocnej robią sobie postoje na różnych stacjach benzynowych tam gdzie im się podoba. Ponadto te postoje robią tylko dla siebie bez informowania pasażerów. Bagażniki są tylko częściowo otwierane tzn jedne komory ponieważ. kierowcy nie chce się otwierać. Bagaże przy komplecie podróżnych sæ upychane jak worki. Niektórzy kierowcy autobusy Neobus uważają za swoje prywatne. W dniu 29.02.2020 jechałem kursem z Warszawy do Rzeszowa godzin 11.00 i byłem świadkiem lekceważącego podejścia kierowcy do pasażerów a mianowicie. Jeden z Pasażerów jechał do Ostrowca Świętokrzyskiego i tak się stało że zaspał dworzec. Obudził się zaraz za dworcem jeszcze w mieście . Pasażer podszedł do kierowcy z prośbą o zatrzymanie się ponieważ zaspał. Kierowca złośliwe stwierdził że trzeba było nie spać i że nie może się zatrzymać . Finał pasażera wywiózł do Opatowa bo miał tam następny przystanek. Jest to przykład typowej złośliwości że strony kierowcy. Przykładów można by było podać więcej ale po co. Rynek autobusowy zweryfikuje w nie długim czasie tą firmę. Równia pochyła
    ZaletyZadne
    WadyRosnące ceny spadek jakości
  • ~sam / 2019-08-01 23:08
    Ocena: 2.00 / 5
    Pijani ukraińcy na trasie Niebylec Warszawa, awantury, przeszkadzanie innym podróżnym a kierowcy nie reagują... skandal
  • ~Stalewpodrozy / 2019-04-12 17:19
    Ocena: 2.00 / 5
    neobus prezentuje coraz gorszą jakość usług w zamian za coraz wyższą cenę- stałe opóźnienia na trasie Warszawa-Rzeszów, brak przerw, nie uwzględnianie robót drogowych w szacowanych godzinach przejazdu. A parę lat temu tak przyjemnie się korzystało z ich usług...
  • ~Tomasz / 2017-06-19 17:47
    Ocena: 2.00 / 5
    Na pytanie czy fotel jest popsuty kierowca odpowiada, że nie wie. Pełen "profesjonalizm". Dodam, że autobus spóźnił się o 25 minut. Nie interesowało szanownego kierowczyny czy mi pomóc czy może zapewnić inne miejsce (autobus był pełny) klient musi dbać sam o siebie :(
  • ~Tosia / 2021-08-22 13:43
    Ocena: 2.00 / 5
    Poziom kultury kierowców nigdy nie był na najwyższym poziomie ale ostatnio już jeden konkretnie przesadził. Najpierw chciał wyłudzić od niepełnosprawnego aby kupił cały bilet pomimo tego że przysługiwał mu ulgowy, później oszukał go pobierając zawyżona kwotę, której mu nie oddał. To że byli chamscy dało się już przez tyle lat przyzwyczaić ale do złodziejstwa?
  • ~Vincent / 2020-05-04 11:42
    Ocena: 2.00 / 5
    So ein Mist habe ich selten erlebt. Der Fahrer ist einfach weggefahren obwohl er mich gesehen hat. Anrufen ist auch mit kosten verbunden. Ganz ganz schwach. Nicht zu empfehlen
  • ~XYZ / 2023-11-30 21:55
    Ocena: 2.00 / 5
    Aroganckie zachowanie kierowcy w stosunku do pasażerów...jak widać niekiedy stawienie się 10 minut przed odjazdem wprawia panów w złość XD nie polecam
  • ~Xyz / 2025-06-23 07:56
    Ocena: 2.00 / 5
    Brak szacunku do klienta
    Rezerwowałam przejazd telefonicznie
    Pani pomyliła miasto i w nocy okazało się że nie ma dla mnie miejsca
    Kierowca zadzwonił i mówi że nie zabierze
    Organizacja poniżej zera

  • ~Zuzanna / 2025-06-09 19:24
    Ocena: 2.00 / 5
    Wpuszczono pijane osoby do busa. Mężczyźni pili przez większość podróży alkohol, a jeden z nich prawdopodobnie popuścił w spodnie. Brak rekcji ze strony personelu
  • ~amelia / 2022-01-30 13:45
    Ocena: 1.75 / 5
    Strasznie niemiła obsługa, komentarze od kierowcy zupełnie nie na miejscu. Bardzo wysokie ceny biletów i za każdym razem opóźnienie conajmniej godzinę. Nie polecam
  • ~Andrzej / 2019-06-18 19:47
    Ocena: 1.75 / 5
    Firma schodzi na psy. Kiedyś można było przebukowywać bilety bez problemu, teraz tylko zwrot i zakup nowych z czego za zwrot biletów żądają 20%. Przy tanich biletach nie ma problemu przy drogich straciłem sporo. Ostatni raz korzystałem z usług tej firmy.
  • ~Barbara / 2025-01-18 11:41
    Ocena: 1.75 / 5
    Co raz bardziej niższy poziom usług!!! Kierowca głośno rozmawia w czasie jazdy z innym kierowcom, nierzadko wulgarnym językiem, głośno, na cały autobus. Upomina jak należy układać bagaż, kierowca nie pomocny wręcz wulgarny, jakby w firmie pracował za karę. Na prośbę pasażerów o zmniejszenie ogrzewania nie reaguje, wręcz przeciwnie! Często korzystam z usług i nie tylko, w mojej opinii jest coraz gorzej. Czekamy na konkurencję. Może czas na zmianę i kierowców nauczyć grzeczności i kultury osobistej.
    ZaletyPunktualnie
    WadyChamstwo, wulgaryzmy, barak kultury osobistej,
  • ~Bart21 / 2020-02-23 19:08
    Ocena: 1.75 / 5
    Punktualnie czekam sobie w Boguchwale. Podjeżdża jeden po chwili i mowi że za nim jedzie jeszcze jeden. Nastepny mowi że on nie zatrzymuje sie w Krk ale zaraz podjedzie pietrowy. Pietrowy jak i dwa inne nawet sie nie zatrzymał. Godzina rozstrzalu miedzy nimi
    Zaletydaje nadzieje na ucieczke z Podkarpacia
    Wadynie jestem pewien czy służy do przewozu osób prywatnych
  • ~BRtek / 2018-10-11 20:25
    Ocena: 1.75 / 5
    Notoryczne spóźnienia, bez poinformowania klienta.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.84, ilość opinii: 5447
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3329
Sindbad
Ocena: 2.42, ilość opinii: 913
NeoBus
Ocena: 2.66, ilość opinii: 738
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 2.04, ilość opinii: 373
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 359
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4792
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4567
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4009
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3510
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3211
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3101