Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

NeoBus opinie

Ocena na podstawie 715 opinii

2.64 / 5

  • Poziom cen
    2.83
  • Oferta
    2.78
  • Jakość obsługi
    2.27
  • Wygoda
    2.76

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~amelia / 2022-01-30 13:45
    Ocena: 1.75 / 5
    Strasznie niemiła obsługa, komentarze od kierowcy zupełnie nie na miejscu. Bardzo wysokie ceny biletów i za każdym razem opóźnienie conajmniej godzinę. Nie polecam
  • ~Andrzej / 2019-06-18 19:47
    Ocena: 1.75 / 5
    Firma schodzi na psy. Kiedyś można było przebukowywać bilety bez problemu, teraz tylko zwrot i zakup nowych z czego za zwrot biletów żądają 20%. Przy tanich biletach nie ma problemu przy drogich straciłem sporo. Ostatni raz korzystałem z usług tej firmy.
  • ~Barbara / 2025-01-18 11:41
    Ocena: 1.75 / 5
    Co raz bardziej niższy poziom usług!!! Kierowca głośno rozmawia w czasie jazdy z innym kierowcom, nierzadko wulgarnym językiem, głośno, na cały autobus. Upomina jak należy układać bagaż, kierowca nie pomocny wręcz wulgarny, jakby w firmie pracował za karę. Na prośbę pasażerów o zmniejszenie ogrzewania nie reaguje, wręcz przeciwnie! Często korzystam z usług i nie tylko, w mojej opinii jest coraz gorzej. Czekamy na konkurencję. Może czas na zmianę i kierowców nauczyć grzeczności i kultury osobistej.
    ZaletyPunktualnie
    WadyChamstwo, wulgaryzmy, barak kultury osobistej,
  • ~Bart21 / 2020-02-23 19:08
    Ocena: 1.75 / 5
    Punktualnie czekam sobie w Boguchwale. Podjeżdża jeden po chwili i mowi że za nim jedzie jeszcze jeden. Nastepny mowi że on nie zatrzymuje sie w Krk ale zaraz podjedzie pietrowy. Pietrowy jak i dwa inne nawet sie nie zatrzymał. Godzina rozstrzalu miedzy nimi
    Zaletydaje nadzieje na ucieczke z Podkarpacia
    Wadynie jestem pewien czy służy do przewozu osób prywatnych
  • ~BRtek / 2018-10-11 20:25
    Ocena: 1.75 / 5
    Notoryczne spóźnienia, bez poinformowania klienta.
  • ~elibed / 2023-06-14 02:43
    Ocena: 1.75 / 5
    kierowCy to zazwyczaj cHamskie bUraki, z kulturą maJą tyle wspólnEgo co Dydnia z fjordem, ku*wa nic. naprawdę, jeżdżę trOchę Po świecie, ale takiego zażenOwania poziomem kulTury tych imbecyli jeszcze nie doznałem. po prostu wstyd, jeśli ktoś nie rozumie zbyt dobrze polskiego języka to wyśmiewają siĘ w twarz tej osobie, czy oGólnej aprobacIe pozostałych pasażerów. WTF.
    ZaletyDowożą z punktu A do punktu B
    WadyPersonel
    Mało miejsca
  • ~Ewa / 2018-12-01 21:32
    Ocena: 1.75 / 5
    Niestety jakość usług oferowanych przez tę firmę pozostawia wiele do życzenia:
    - brak informacji o przesiadce do innych autokarów ( jest to klopotliwe, gdy w środku nocy na szybko trzeba zbierać bagaże i przesiadać się do innych autobusów). Na pewno ma to uzasadnienie logistyczne, ale znacznie obniża komfort podróżowania
    - kierowcy - niemili, mało sympatyczni
    - wielki minus za brak informacji na jakim aktualnie przystanku w mniejszych miastach/miejscowościach autobus się zatrzymuje ( przecież Neobusem jeżdżą ludzie z całej Polski, którzy nie znają okolic Sanoka czy Krosna, więc skąd taka osoba ma wiedzieć czy teraz jest Brzozów czy Zagórz). Przypomina mi się sytuacja, gdy starszy Pan jadący z Katowic do Miejsca Piastowego (kurs nocny) za bardzo nie wiedział, gdzie dokładnie ma wysiąść. Poprosił kierowce, czy mógłby poinformować go jak już będziemy w okolicach Miejsca Piastowego. Oczywiście starszy Pan został potraktowany bardzo niekulturalnie, a z pomocą przyszli pozostali pasażerowie, którzy wyjaśnili kiedy będzie właściwy przystanek...
    - brak postojów na toaletę
    - może warto byłoby pomyslec nad numerowaniem miejsc
    - brak informacji o opóźnieniach
    - ceny zdecydowanie za wysokie do jakości oferowanych usług

    Jeśli tylko mogę, wybieram konkurencję.

  • ~Ewelina / 2018-10-11 18:32
    Ocena: 1.75 / 5
    Najgorsze możliwie połączenie z Katowic i Krakowa do Rzeszowa.Nieustanne opóźnienia powyżej 30 min, na dodatek niemiła obsługa.
    ZaletyDarmowa woda
    WadyOpóźnienia
  • ~Gosik / 2021-09-02 22:01
    Ocena: 1.75 / 5
    Tragedia! Niepunktualność to drugie imię tej firmy. Przez nich skomplikowała mi się dalsza podróż przez co zostałam narażona na dodatkowe koszty i stres. Wystąpię o zwrot kosztów.
    ZaletyW miarę wygodnie
    WadyMasakryczne opóźnienia, jeśli chcesz podróżować z przesiadkami godzinny zapas może nie wystarczyć
  • ~Itorjw / 2021-02-27 16:28
    Ocena: 1.75 / 5
    Kompletny brak odpowiedzialności. Zero wygody jest albo za zimno albo za gorąco kompletna duchota. Autokar juz 2 razy zepsuł mi sie na mojej trasie
  • ~jack / 2024-09-07 00:36
    Ocena: 1.75 / 5
    slabo kierowca wyprosil chlopaka, ktory mial bilet, bo podobno byl pijany, a to kierowca sobie wymysli. wodac xhlopak moze wypil 2 piwa, ale normalnie rozmawial i prosil o dowoz na miejsce bo ma byc w pracy. zenada kierowca tepy jak beton, po za tym autobus pelny i ludzie jada jak sardynki. ostatni raz jade ta linia, podejscie do klienta podle, kierowca powinien pracowac jako klawisz za kratami
    Zaletypelny autobus
    Wadykierowca firmy
  • ~Jan Pecio / 2023-07-13 16:19
    Ocena: 1.75 / 5
    Kierowca powinien znać zasady traktowania klienta, niestety nie w przypadku NEOBUS, gdzie płaci się za przejazd a kierowca zachowuje się wyzywająco, popędza podczas kiedy to on się spóźnił. W osłupienie wprawia kierowcy, zwrot 'Nie owijaj w bawełnę’ do osoby starszej, klienta, wstyd.
    Z wracam też uwagę że autobus ruszył, zanim 77-latek zdążył zająć miejsce.

    Z pewnością ostatni przyjazd z NEOBUS Brak elastyczności oraz brak profesjonalizmu i przyjaznego serwisu. Protekcjonalne zachowanie kierowcy który nie proponuje rozwiązania tylko popędza.
    ZaletyW miarę nowy autobus. Wygodne godziny odjazdu z Katowic do Rymanowa.
    WadyWysoka cena. Brak wtyczki usb w autobusie. Brak punktualności, nie polecam kiedy się śpieszy na lotnisko. Kontakt form nie działa z telefonu. Linki na stronie kontakt nie działają. Telefon rzadko jest odbierany.
    Brak elastyczności, brak profesjonalnej obsługa, krytycznie niska obsługa klienta. Komunizm w pełni
  • ~Justa / 2024-11-03 22:34
    Ocena: 1.75 / 5
    Brak punktualności. Fatalna jakość obsługi klienta. Brak informacji o sposobie i zasadach funkcjonowania linii zarówno na biletach, na stronie internetowej firmy, jak i ze strony kierowców. Powiedzieć, że kierowcy są nieuprzejmi, to jak nic nie powiedzieć. Nie polecam.
    Zalety—-
    WadyJak wyżej
  • ~Kasia / 2021-08-08 09:53
    Ocena: 1.75 / 5
    Mam wrażenie że kilka lat temu poziom usług był lepszy (nawet samo kupowanie biletu było zdecydowanie sprawniejsze). Właśnie czeka mnie 6h podróży. Autobus jest pełny na full, obcy ludzie siedzą obok siebie, maseczki ostatni raz widzieli w marcu 2020, kierowca nikomu nie zwraca uwagi - pewnie zwrócić nie może. W kinach są odstępy, w kawiarniach są odstępy, do sklepu wchodzimy w maseczkach, w neobusie pandemii nie ma. Jedyny plus to że działa prąd w gniazdku. Wszystkim którzy mają wątpliwości polecam jednak pożyczyć samochód albo wybrać PKP jeśli tylko mają taką możliwość.
    ZaletyPrąd w gniazdku
    WadyCzystość, bezpieczeństwo
  • ~Kat222 / 2020-09-24 20:00
    Ocena: 1.75 / 5
    Kupilam bilet na lotnisko w Krakowie i autobus nie pojawil o omowionej godzine wiec musialam wziasc taksowke z Gliwic i zaplacilam ponad 200zl!Spotkalam kierowce juz na lotnisku i zostalam poinformowana ze sie spoznil pol godziny i mi radzi na przyszlosc ze autobusy sie zawsze spozniaja!Mie radze brac tego autobusy jezeli siecjedzie na lotnisko bo to podwojny stres.
  • ~kk / 2021-03-08 20:49
    Ocena: 1.75 / 5
    trasa Warszawa-Rzeszow. Polowa pasazerow nie ma maseczek, kierowca zero reakcji. Duzo wiecej niz polowa miejsc jest zajeta. Neobus ma gdzies bezpieczenstwo pasazerow i pracownikow. Masakra.
  • ~Klaudia / 2022-03-22 15:33
    Ocena: 1.75 / 5
    Banda złodziejska
    Robię przelew bkickiem twierdzą że transakcja nie przeszła, pobiera mi z konta środki, bilet nie przychodzi po czym trzeba kupić 15 zł droższy u kierowcy. Nie polecam korzystać z ich oferty stałych klientów traktują fatalnie.
  • ~Klient / 2017-09-08 13:37
    Ocena: 1.75 / 5
    Trasa Nowa Dęba - Warszawa z dnia 06.09.2017 godz. 9.15. Nigdy jeszcze nie spotkało mnie większe chamstwo. Nie dało się dogadać z kierowcą, każde pytanie zbywał machnięciem ręki. Temu panu proponuje zmianę zawodu, bo firma straci klientów.
    ZaletyWygodny autobus
    WadyPracownicy
    Baranów Sandomierski
  • ~KLIENT podróżnik / 2019-09-09 18:37
    Ocena: 1.75 / 5
    Jadę teraz kursem z Warszawy kurs z godz:17.00.
    Kierowca niewiadomo czemu pojechał sobie przez Lotnisko Okecie. Minimum mamy w tej chwilu opoźnienie 45minut.Chyba zapomnial ze ten kurs nie ma przystanku na lotnisku. Jakiś żarcik.Pod wieloma negatywnymi opiniami sie podpisuje.
    ZaletyJak nowy autokar -to wygodnie i wszystko działa.
    WadyBrak profesjonalizmu.Ceny ,kierowcy,obsługa do bani.
  • ~Krystyna / 2023-08-14 04:11
    Ocena: 1.75 / 5
    Jestem po prostu w szoku, że istnieją takie niemili kierowcy.Spóźnili się.Chciałam kupić bilet za gotówkę., zabrakło mi 20 groszy.Pan na mnie spójrzał i agresywnie powiedział, że niech Pani płaci kartą.Kto ma zapłacić resztę?Czy można traktować pasażyra jako człowieka?
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.82, ilość opinii: 5083
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3141
Sindbad
Ocena: 2.40, ilość opinii: 867
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 715
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 356
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.95, ilość opinii: 337
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4610
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4459
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3932
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3502
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2990