Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

NeoBus opinie

Ocena na podstawie 715 opinii

2.64 / 5

  • Poziom cen
    2.83
  • Oferta
    2.78
  • Jakość obsługi
    2.27
  • Wygoda
    2.76

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Martst / 2019-08-14 21:02
    Ocena: 1.25 / 5
    Godzinne spóźnienie, brak informacji, wyłączona klimatyzacja, włączone grzanie i sauna w autobusie - nie polecam
  • ~Zosia / 2019-08-14 11:41
    Ocena: 4.00 / 5
    Jeżdżąc kilkukrotnie tym przewodnikiem zawsze byłam zadowolona, ale podczas ostatniego wyjazdu do Warszawy spotkałam się z bardzo chamskim zachowaniem kierowcy dowożacego z Rymanowa do Niebyleca,pan był bardzoo nieuprzejmy i mam nadzieję go więcej nie spotkać.
  • ~pasażerka / 2019-08-13 17:57
    Ocena: 2.00 / 5
    Trasa Busko -Zdrój / Piotrków Trybunalski już na starcie 15 minut opóźnienia, na trasie jeszcze gorzej. W konsekwencji nie zdążyłam na pociąg, nastepny za 3 godziny. Na pytanie do kierowcy o powód otrzymalam tylko niegrzeczne burknięcie, o słowie "przepraszam "to już całkiem chyba pan nie słyszał. Nie polecam
  • ~aaaaa / 2019-08-13 16:27
    Ocena: 1.00 / 5
    co za dziadostwo, wczoraj sanok - krakow, przyjezdza spóźniony 40 minut, dzisiaj krakow - brzozow opozniony 45 minut. nie polecam nikomu!
  • ~Pati / 2019-08-12 21:28
    Ocena: 4.50 / 5
    Trasa Katowice-Sanok bardzo przyjemna podróż. Kierowca uprzejmy. Dobra organizacja przy przesiadce. Polecam
    ZaletyMiły kierowca, wygodny autobus, klimatyzacja,punktualnie
  • ~Eliza / 2019-08-12 11:25
    Ocena: 2.25 / 5
    Autobus relacji Warszawa Zachodnia - Ustrzyki Górne wyjazd z Wwy godz. 9.00 Kierowca ok, był pracownik który pomagał z bagażami. Brak informacji o przesiadce w Niebylcu. Opóźnienie przeszło godzinne w Ustrzykach. Bardzo mało miejsca na nogi.
    ZaletyKlimatyzacja
    Pomoc pracownika przy bagażach
    WadyOpóźnienie
    Brak informacji o przesiadce
    Mało miejsca na nogi.
    Cena
  • ~Magda / 2019-08-12 10:46
    Ocena: 5.00 / 5
    trasa Wrocław Kraków - jestem bardzo zadowolona z podróży, uprzejmy kierowca, podróż przebiegła pomyslnie i nie mam żadnych zastrzeżęń :)
  • ~Anonek / 2019-08-12 09:01
    Ocena: 3.00 / 5
    Witam powinna zostać wymiana kierowców a zwłaszcza dziś godzina 8.30 do Warszawy Pan kierowca nie miły brak szacunku do innych pasażerów. Tacy ludzie nie powinni w ogóle pracować
    WadyWymiana kierownicy
  • ~P / 2019-08-11 15:10
    Ocena: 1.25 / 5
    Warszawa-Niebylec wyjazd z Wwy o 9.00: sześć godzin w upale ponad 30 stopni bez klimatyzacji- Koszmar! żadnego przystanku żeby wyjść na chwilę, kierowca mega nieuprzejmy, nawet nie przeprosił że w takich warunkach jędziemy
    Wadybrak klimatyzacji, przerwy w czasie jazdy, nieuprzejmy kierowca
  • ~Alina / 2019-08-11 13:07
    Ocena: 2.33 / 5
    Autobus relacji Warszawa Brzozów wyjazd z Warszawy godz 9.00, upał 30 stopni brak klimatyzacji, zachęcam właściciela do podróży w takich warunkach i w takim upale
    WadyBrak klimatyzacji brak przystanków
  • ~- / 2019-08-10 23:06
    Ocena: 1.00 / 5
    straciłem 30 złotych,zeby zarezerwować miejsce,chore,koszmar
    Zaletynie ma
    Wadyopieszałośc
  • ~Paulina / 2019-08-10 15:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Pierwszy raz jechałam z Neobusem i ostatni raz. Tragedia. Przesiadka w Niebylcu ludzie masakrują się walizkami, kierowcy pośpieszają żeby szybciej wyciągać walizki. Po pośpiechu w szukaniu walizki i zaliczeniu kilku siniaków zmieniamy autobus gdzie czekamy 40 min na kierowcę. Autobus z Warszawy do Krosna opóźniony o ponad godzinę.
    Nie polecam nikomu ja napewno już nie skorzystam.
  • ~Episteme / 2019-08-10 13:58
    Ocena: 2.00 / 5
    Jesteśmy kolejny raz rozczarowani. Autobus spóźniony godzinę. Nikt nie raczył zadzwonić I poinformować. Trzeba oczywiście dzwonić na płatną infolinię aby uzyskać informację, z resztą zdawkową. Kierowcy bardzo nieuprzejmi, niegrzeczni I wręcz niekulturalni. Firma kolejny raz pokazuje, że nie zależy jej na kliencie. Tracicie kolejnych klientów. Niby XXI wiek a obsługa z innych czasów.
    ZaletyWygodne autokary
    WadyKierowcy "do wymiany"...
  • ~Marta / 2019-08-09 18:11
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie polecam! Mimo opóźnienia relacji Warszawa-Rzeszów o 20 minut, kierowca robi 15 minutową przerwę w Kunowie, gdzie PKS w Ostrowcu Św. jest 5 minut stąd. Ludzie, którzy wysiadają w Ostrowcu mają przez to około 40 minut opóźnienia, jakby nie można było zatrzymać się na dworcu w Ostrowcu. Nie wspomnę o cenach z kosmosu.
  • ~pasażerka / 2019-08-05 20:12
    Ocena: 2.75 / 5
    Witam, mam bardzo negatywne wrażenia zwiazane ze stylem jazdy kierowców. Kierowcy niejednokrotnie energicznie przyspieszają po czym hamują i stwarzają niebezpieczne sytuacje w ruchu drogowym.
    Poprzednim razem nie działała klimatyzacja, nie było żadnej przerwy (trasa trwała prawie 7 godzin), autobus na trasie Warszawa Rzeszów był opóźniony o 1.30h. Brak właściwej komunikacji że strony kierowca pasażer.
    ZaletyCzęstotliwość kursów
  • ~Ketsalp / 2019-08-04 17:02
    Ocena: 2.25 / 5
    Firma nie poinformowała swoich pasażerów o zmianie miejsca odjazdu z uwagi na Tour De Pologne. Autobus opóźniony 40 min, a na płatnej infolini po 5 minutach oczekiwania słychać jak ktoś odbiera i zaraz się rozłączył! Żenada.
    WadyInfolinia, organizacja, informacja.
  • ~Maciek / 2019-08-02 21:31
    Ocena: 1.50 / 5
    Beznadziejna firma nie szanująca klientów w trakcie podróży z Warszawy do Rzeszowa w dniu 02.08.2019 wyjazd o godz. 17 A planowany dojazd o 22:30 zero przerwy na pytanie pasażerski o przerwę kierowca odburknął jej " nie ma ", nie podając żadnego powodu. Gdy zadzwoniłem o 21 na infolinię to pani która odebrała telefon arogancko oświadczyła mi że przerwa jest dla kierowcy jak jej potrzebuje a nie dla pasażerów. A co ze starszymi ludźmi którzy nie są w stanie przesiedzieć tyle bez postoju i rozprostowania się, A co z pasażerami którzy potrzebowali by sobie kupić coś do zjedzenia. A co w końcu z wizytą chociażby w toalecie bo w tej autobusowej to się ciężko zmieścić A efekty czuć w całym autobusie przez kilka lub kilkanaście minut. Zero poszanowania i dbałości o klienta A tym bardziej zero jakiegokolwiek szacunku, nie lepiej zaplanować 10 min więcej na podróż aby i kierowca mógł złapać oddech i klienci odetchnąć w czasie prawie 6 godzinnej podróży.
  • ~Marzena / 2019-08-02 08:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Jechałam z Warszawy do Polańczyka 1 lipca byłam w szoku kto temu kierowcy dał prawo jazdy jechał jak do pożaru ciągle przejeżdżał na czerwonym świetle Kierowca był bardzo nie miły Walizki bez numerku każda była kładziona bagażnika bez kontroli Kierowca jeszcze chyba nie miał przypadku pomylenia bagażu Pozdrawiam
  • ~sam / 2019-08-01 23:08
    Ocena: 2.00 / 5
    Pijani ukraińcy na trasie Niebylec Warszawa, awantury, przeszkadzanie innym podróżnym a kierowcy nie reagują... skandal
  • ~Szyms80 / 2019-08-01 18:53
    Ocena: 4.00 / 5
    Kupiłem bilet Wrocław - Katowice, taniej niż FlixBus. Ale tez z uwagi na to ze krótszy czas podróży. Czekając na busa przeczytałem te wszystkie negatywne oponie, trochę się wystarszylem, ale bus przyjechał 15min przed odjazdem, obsługa OK, bus nowy.
    ZaletyNiskie ceny, krótszy czas podróży niż konkurencja.
    WadyBrak aplikacji na której widać aktualne dane przejazdu jak FlixBus
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.81, ilość opinii: 5038
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3116
Sindbad
Ocena: 2.39, ilość opinii: 859
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 715
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 356
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.93, ilość opinii: 331
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960