Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

NeoBus opinie

Ocena na podstawie 741 opinii

2.66 / 5

  • Poziom cen
    2.84
  • Oferta
    2.81
  • Jakość obsługi
    2.29
  • Wygoda
    2.77

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Marcin / 2022-08-24 00:17
    Ocena: 2.50 / 5
    Jeżdżę z nimi prawie od początku istnienia firmy, było super. Wraz z rozrostem firmy autobusy coraz lepiej, kierowcy różnie, natomiast obsługa reklamacji, różnych nieprzewidzianych sytuacji coraz gorzej. Kiedyś polecałem ich usługi, teraz mocno się zastanawiam zanim komuś powiem jedź do nas neobusem... Smutna prawda.
  • ~Mateusz / 2017-07-21 20:45
    Ocena: 2.50 / 5
    Ogólnie było by ok, gdyby nie opóźnienia. Jeżeli nie potraficie dojechać do danego miasta na daną godzinę to zmiencie czas kursu na stronce, bo to jest zmyłka dla pasażera
    ZaletyWygodny w miarę
    WadyCzas
    Korzystam od roku i prawie zawsze nie dojeżdża na czas
  • ~Mateusz / 2019-10-09 15:23
    Ocena: 2.50 / 5
    Pani dzisiaj wyszedła z autobusu i nie zdążyła na drugi. Choć nie miała bagażu i wyszedła nie ociągając się. Drugi autobus był dwa stanowiska dalej. Kierowca nie zaczekał minute. Nie upewnił się czy nie brakuje pasażerów. A przewieźć z przystanku miał tylko trzy osoby, miał podany numer telefonu. Pani rozwścieczona wstrzymała mój autobus 10 minut a kierowca nie potrafił sobie z nią poradzić i był niemiły dla niej.
  • ~Milosz / 2021-08-21 16:25
    Ocena: 2.50 / 5
    Chamowaci i gburowaci kierowcy praktycznie za kazdym razem gdy korzystalem z tego przewoznika, na kazde pytanie opryskliwe nic nie wnoszace odpowiedzi i odgorne traktowanie pasazerow, odradzam jesli mozecie uniknac
  • ~Monia / 2021-08-07 13:58
    Ocena: 2.50 / 5
    Kierowca nieuprzejmy, przeklinał nonstop rozmawiając z drugim kierowcą. Według własnej myśli wydziela siedzenia w autobusie.
  • ~Nie polecam / 2018-12-27 19:57
    Ocena: 2.50 / 5
    To co się działo dnia 27.12.2018 w neobusie to istna tragedia. Zero odpowiedzialności kierowców, jeden z nich zagadywal drugiego, robili sobie zdjęcia, widać że świąteczna atmosfera ich nie opuszczała. Autobus jechał z predkoscia światła, będąc w Krakowie kierowca chyba nadal czuł się jak na autostradzie... Koszmarna podróż, ciągły stres, buczenie.. Nie polecam nikomu, chyba że ktoś chce sobie porobić zdjęcia z kierowcami :)
  • ~Ola / 2019-11-06 13:37
    Ocena: 2.50 / 5
    Neobusem zaczęłam jeździć już 2005r.Warszawa Bieszczady jak ktoś powiedział coś złego na jego temat,broniłam go jak lwica.Do ostatnich Wszystkich Świętych.Powrót miał być 3 list. Tydzień wcześniej chciałam zarezerwować powrót no i się zawiodłam,brak wolnych miejsc! Wygryźli PKS .Skoro to zrobili,to niech zapewnią ludziom powrót!! Nie mówię dwa dni,ale tydzień przed wyjazdem brak miejsc.To chore i po co się chwalą,że mają tyle autobusów.

  • ~Oriana / 2024-04-15 20:07
    Ocena: 2.50 / 5
    Trasa Kraków-Gliwice ,brak kultury osobistej i szacunku dla pasażerów, kierowca robi łaskę aby sprawdzić dokładnie listę pasażerów, jak mu się praca nie podoba to niech ja zmieni.!
  • ~Pasażerka / 2023-02-19 20:22
    Ocena: 2.50 / 5
    Kierowca dosłownie nakrzyczał na mnie za to, że wsiadłam do autobusu trzy minuty przed odjazdem. Na przystanku byłam już od godziny, żegnałam się z partnerem przed drzwiami i na wezwanie kierowcy weszłam do środka. Cała ta sytuacja spotkała się z wielkim niezadowoleniem. Przez następne kilkanaście minut słuchałam tego, jak okropna jest dzisiejsza młodzież.
  • ~Pekaes / 2019-06-23 02:26
    Ocena: 2.50 / 5
    Chamowaci kierowcy , zero kultury. Trasa Sanok - Warszawa , jazda jak z ziemniakami w workach , przekraczanie dozwolonej prędkości i wiele innych wykroczeń. Autobus załadowany jak stary PKS. Nie pierwszy ale ostatni raz korzystałem z usług tej firmy
    ZaletyBilet w dobrej cenie
    WadyChamstwo kierowców, brawura ,nadmierna prędkość
  • ~Piotr / 2019-01-01 23:35
    Ocena: 2.50 / 5
    Jestem stałym klientem Neobus. Jakość usług drastycznie spadła. Kurs z Krakowa 31.12.18 , godz 16.15- bagażowy ma problem z wykonywaniem swojej pracy - po umieszczeniu przeze mnie bagażu stwierdza ze drzwi się nie domykają i że mam problemy z myśleniem. Uważam, że on jest odpowiedzialny za rozmieszczenie bagażu. Z resztą kończąc w tym wieku jako pakowacz bagażu, nie wykazał się zbyt dużym myśleniem…
    Po dojeździe do Niebylca okazuje się ze są 2 autobusy (na Sanok i Krosno) ale jeden kierowca. Po 15 min czekania na pojawienie się drugiego kierowcy, jedyna ogarnięta osoba-kierowca decyduje, że przesiadamy sie do autokaru na Krosno i jedzie najpierw do Krosna a później do Sanoka…

    Kurs z Sanoka do Krk godz 21 01.01.19 Chamskie odzywki bagażowego. Autobus po wyjeździe z bazy w Niebylca po 10 minutach wraca do Niebylca. Żadnej informacji ze strony kierowców. W sumie tez byłoby mi głupio - wrócili się żeby zatankować…

    Jeżeli nie zmienicie poziomu obsługi zrezygnuję z waszych usług.
    ZaletyKomfortowe autokary
    WadyChamstwo obsługi, brak profesjonalizmu.
  • ~podróżniczka / 2018-10-03 14:16
    Ocena: 2.50 / 5
    Autobus był na czas, jednak kierowca dopiero po 20 minutach jazdy poinformował o zmianie trasy przejazdu, nie informując o tym jak wpłynie to na godzinę przyjazdu, który zmienił się o 2h (przy przejeździe, który początkowo tyle miał trwać. Toaleta poniżej wszelkiego standardu, brudno i zapewne nie czyszczona od dłuższego czasu.
  • ~Podróżująca / 2019-04-23 07:36
    Ocena: 2.50 / 5
    Nie jeżdżę neobusem zbyt często, ale z każdym kolejnym razem podróż wydaje się być coraz gorszej jakości.
    Nie mówię tu o kierowcach, bo zawsze są uprzejmi i pomocni, ale wygoda w autobusach jest na fatalnym poziomie. Człowiek, który ma odbyć szesciogodzinna podróż chcialby mieć przynajmniej trochę miejsca na nogi, ale niestety jest to niemożliwe,do tego torebka i kurtka na kolanach, koszmar...
    Zauważyłam, że firma chwali się nowymi autobusami, kupujcie je z głową i zadbajcie o minimalny komfort dla pasażerów.
    ZaletyMili kierowcy
    Woda dla każdego pasażera
    WadyNiewygodne siedzenia
    Brak miejsca na nogi
  • ~Spóźniona / 2021-10-30 06:25
    Ocena: 2.50 / 5
    Warszawa-Krosno, autokar spóźniony ponad godzinę, przesiadka w Niebylcu ok. 0,5 h. Brak organizacji, zero bezpieczeństwa jeżeli chodzi o Covid. NIE POLECAM!!!
  • ~Sylwia / 2019-11-01 23:09
    Ocena: 2.50 / 5
    Bardzo niemiły kierowca! Jechałam z synkiem 1 listopada z Radomia na Okęcie, kierowca nawet się nie przywitał, nie pomógł ani nam ani starszej kobiecie która miała problem z kręgosłupem z bagażem a następnie stwierdził ze mój bilet jest nieważny bo nie wsiadłam na poprzednim przystanku w Radomiu. Autobus był spóźniony 15 minut.
  • ~Sylwia / 2023-06-11 20:46
    Ocena: 2.50 / 5
    Autobus na trasie Warszawa Lotnisko Chopina - Ostrowiec Świętokrzyski. Na stronie podana cena wynosiła około 50 zł, a u kierowcy na kasie cena 69 zł. Ponadto różnica cenowa pomiędzy dworcem zachodnim a lotniskiem Chopina to aż 25 zł …. Tylko dlatego ze to lotnisko ?
    Te ceny są z kosmosu! 70 zł za bilet w jedna stronę za 165 km!
  • ~Tom / 2018-09-15 00:40
    Ocena: 2.50 / 5
    Spóźnienie 2 godziny na balice, telefonicznie była mowa o 20 minutach . Telefon do biura obsługi płatny A cena biletu wysoka. Informacja po kolejnym telefonie( platnym) że był wypadek i kierowca stoi w korku.Wypadku nie było tylko nowy kierowca się przyuczał do jazdy (przejazd rekreacyjny, gdzie mam jechać i tak dalej) Z ubikacji nie przyjemny zapach , palone fajki w WC i dziobiący słonecznik całą drogę "Janusz"
    ZaletyWoda za free
  • ~Alina / 2019-08-11 13:07
    Ocena: 2.33 / 5
    Autobus relacji Warszawa Brzozów wyjazd z Warszawy godz 9.00, upał 30 stopni brak klimatyzacji, zachęcam właściciela do podróży w takich warunkach i w takim upale
    WadyBrak klimatyzacji brak przystanków
  • ~Anna / 2017-08-28 13:17
    Ocena: 2.33 / 5
    Poziom chamstwa pana kierowcy i jego brawura w prowadzeniu autobusu w drodze z Kielc do Łodzi przekracza nie tylko granice przyzwoitości, ale też podstawowych zasad bezpieczeństwa. Ciekawi mnie, czy jak stanie się tragedia to dyrektorzy tej firmy będą wówczas mówili, że o niczym nie wiedzieli i nie słyszeli? Wyprzedzanie kolumny 6 samochodów, to jest głupota do kwadratu. Jak się panu kierowce praca przestała podobać, to niech idzie na zwolnienie i poszuka sobie czegoś dogodniejszego dla sobie. Inaczej wszyscy skończymy w rowie (on, my i właściciele tej firmy). Płacenie kartą w autokarze od 21 lipiec 2017 to nie kolejny etap rozwoju, tylko kolejny stres dla pasażerów, którzy w to uwierzyli. Oprócz tego, że się trzeba nasłuchać od pana kierowcy rożnych takich, to jeszcze człowiek usłyszy, że nigdzie nie pojedzie. Dziękuję, więcej z usług nie skorzystam.
    ZaletyWygodne fotele
    WadyDramat!
    Kielce
  • ~Daniel / 2019-03-11 19:07
    Ocena: 2.33 / 5
    Dobry Wieczor. Dziękuję za przekazanie sprawy.
    Opiszę jeszcze raz sytuację naraziliscie mnie na straty.
    Już piszę o co chodzi.
    1.Juz w sobotę chciałem zarezerwować bilet powrotny próbowałem zamówić bilet Opatów-Warszawa, bez skutku, system poprostu bardzo źle działa, laguje wyrzuca na inną stronę przy wpłacie, ktoś od was to sprawdzał jak to działa.
    Próbowałem w Niedziele tez się nie dalo
    Na Dworcu w Opatowie byłem na bus do Warszawy 17.48.Kierowca nie zabieram bez rezerwacji.Musialem być w pracy na rano więc wysiadłem w NEOBUSA do Rzeszowa z Opatowa do Tarnobrzega dojechałem. Wogole co za test kierowcy nie mam wydać że 100 zł i naliczyl za jazdę do Rzeszowa wysiadłem w Tarnobrzegu. 40 zł z Opatowa do Tarnobrzega skandal i rozbuj w biały dzień kierowca złodziej.
    2.W Tarnobrzegu chciałem kupić nieszczęsny bilet do Warszawy a system zakupił w odwrotnym kierunku z Dw Zachodniego do Tarnobrzegu.
    Zostałem na Dw w Tarnobrzegu potem przez Sandomierz dostałem się do Warszawy o dodzinie 2.00 w nocy busem, w Warszawie byłem o godzinie 6.00.Do pracy na 8.00
    Przez wasz system i niekompetentnych złodziei kierowców.
    Teraz proszę o rozpatrzenie zwrotu i zadośćuczynienie inaczej złożę skargę do odpowiedniego urzędu i Rzecznika Praw Konsumenta o niewłaściwe traktowanie pasażera.
    Jesteście bardzo zła firma o słabej reputacji.
    Naraziliscie mnie na stres szlajanie się po dworcu bezcelowe.
    To groziło mi niebezpieczeństwem była noc.
    I ten wasz system niech diabli wezmą.
    Szczegóły biletu
    Numer biletu 535661443039
    Ilość miejsc 1
    Linia N2 733 (5)
    Data odjazdu 2019-03-10 19:00:00
    Wyjazd z WARSZAWA Dw. Zach. st.7
    Przyjazd do TARNOBRZEG D.A.
    Dzień Dobry

    Chciałbym złożyć reklamację źle zakupionego biletu.
    Wczoraj 11.03.2019 chciałem zakupić bilet z Tarnobrzegu do Warszawy.
    System rezerwacyjny zabukowal bilet w odwrotnym kierunku czyli z Warszawy do Tarnobrzegu. Opłata została pobrana automatycznie z mojego konta. Bilety dostałem na skrzynkę mailową.
    Wogóle system ten nowy źle działa nie można często zakupić biletu.
    Intuicyjnie automatycznie dobiera dane.
    Fizycznie nie było mnie w autobusie z Warszawy do Tarnobrzega ponieważ w tamtej chwili byłem na Dworcu PKS Tarnobrzeg.
    Proszę o zwrot należności za bilet.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.85, ilość opinii: 5556
Flixbus
Ocena: 2.17, ilość opinii: 3403
Sindbad
Ocena: 2.43, ilość opinii: 936
NeoBus
Ocena: 2.66, ilość opinii: 741
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 2.03, ilość opinii: 404
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 362
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4908
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4612
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4082
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3158