ZaletyWoda za free
strona 18 z 36
- « poprzednia
- 1 ...
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- nastepna »
-
~Tom / 2018-09-15 00:40
Spóźnienie 2 godziny na balice, telefonicznie była mowa o 20 minutach . Telefon do biura obsługi płatny A cena biletu wysoka. Informacja po kolejnym telefonie( platnym) że był wypadek i kierowca stoi w korku.Wypadku nie było tylko nowy kierowca się przyuczał do jazdy (przejazd rekreacyjny, gdzie mam jechać i tak dalej) Z ubikacji nie przyjemny zapach , palone fajki w WC i dziobiący słonecznik całą drogę "Janusz" -
-
~Alina / 2019-08-11 13:07
Autobus relacji Warszawa Brzozów wyjazd z Warszawy godz 9.00, upał 30 stopni brak klimatyzacji, zachęcam właściciela do podróży w takich warunkach i w takim upale WadyBrak klimatyzacji brak przystanków -
~Anna / 2017-08-28 13:17
Poziom chamstwa pana kierowcy i jego brawura w prowadzeniu autobusu w drodze z Kielc do Łodzi przekracza nie tylko granice przyzwoitości, ale też podstawowych zasad bezpieczeństwa. Ciekawi mnie, czy jak stanie się tragedia to dyrektorzy tej firmy będą wówczas mówili, że o niczym nie wiedzieli i nie słyszeli? Wyprzedzanie kolumny 6 samochodów, to jest głupota do kwadratu. Jak się panu kierowce praca przestała podobać, to niech idzie na zwolnienie i poszuka sobie czegoś dogodniejszego dla sobie. Inaczej wszyscy skończymy w rowie (on, my i właściciele tej firmy). Płacenie kartą w autokarze od 21 lipiec 2017 to nie kolejny etap rozwoju, tylko kolejny stres dla pasażerów, którzy w to uwierzyli. Oprócz tego, że się trzeba nasłuchać od pana kierowcy rożnych takich, to jeszcze człowiek usłyszy, że nigdzie nie pojedzie. Dziękuję, więcej z usług nie skorzystam. ZaletyWygodne foteleWadyDramat!Kielce -
~Daniel / 2019-03-11 19:07
Dobry Wieczor. Dziękuję za przekazanie sprawy.
Opiszę jeszcze raz sytuację naraziliscie mnie na straty.
Już piszę o co chodzi.
1.Juz w sobotę chciałem zarezerwować bilet powrotny próbowałem zamówić bilet Opatów-Warszawa, bez skutku, system poprostu bardzo źle działa, laguje wyrzuca na inną stronę przy wpłacie, ktoś od was to sprawdzał jak to działa.
Próbowałem w Niedziele tez się nie dalo
Na Dworcu w Opatowie byłem na bus do Warszawy 17.48.Kierowca nie zabieram bez rezerwacji.Musialem być w pracy na rano więc wysiadłem w NEOBUSA do Rzeszowa z Opatowa do Tarnobrzega dojechałem. Wogole co za test kierowcy nie mam wydać że 100 zł i naliczyl za jazdę do Rzeszowa wysiadłem w Tarnobrzegu. 40 zł z Opatowa do Tarnobrzega skandal i rozbuj w biały dzień kierowca złodziej.
2.W Tarnobrzegu chciałem kupić nieszczęsny bilet do Warszawy a system zakupił w odwrotnym kierunku z Dw Zachodniego do Tarnobrzegu.
Zostałem na Dw w Tarnobrzegu potem przez Sandomierz dostałem się do Warszawy o dodzinie 2.00 w nocy busem, w Warszawie byłem o godzinie 6.00.Do pracy na 8.00
Przez wasz system i niekompetentnych złodziei kierowców.
Teraz proszę o rozpatrzenie zwrotu i zadośćuczynienie inaczej złożę skargę do odpowiedniego urzędu i Rzecznika Praw Konsumenta o niewłaściwe traktowanie pasażera.
Jesteście bardzo zła firma o słabej reputacji.
Naraziliscie mnie na stres szlajanie się po dworcu bezcelowe.
To groziło mi niebezpieczeństwem była noc.
I ten wasz system niech diabli wezmą.
Szczegóły biletu
Numer biletu 535661443039
Ilość miejsc 1
Linia N2 733 (5)
Data odjazdu 2019-03-10 19:00:00
Wyjazd z WARSZAWA Dw. Zach. st.7
Przyjazd do TARNOBRZEG D.A.
Dzień Dobry
Chciałbym złożyć reklamację źle zakupionego biletu.
Wczoraj 11.03.2019 chciałem zakupić bilet z Tarnobrzegu do Warszawy.
System rezerwacyjny zabukowal bilet w odwrotnym kierunku czyli z Warszawy do Tarnobrzegu. Opłata została pobrana automatycznie z mojego konta. Bilety dostałem na skrzynkę mailową.
Wogóle system ten nowy źle działa nie można często zakupić biletu.
Intuicyjnie automatycznie dobiera dane.
Fizycznie nie było mnie w autobusie z Warszawy do Tarnobrzega ponieważ w tamtej chwili byłem na Dworcu PKS Tarnobrzeg.
Proszę o zwrot należności za bilet. -
~kris 72 / 2020-07-09 14:23
Wracaliśmy też kursem Rzeszów Kołobrzeg...porażka. Jak można puścić w tak daleką trasę dwóch niedoświadczonych kierowców,nie znających topografii Polski, nie ma usprawiedliwienia na takie zachowanie,oni wiozą ludzi,nie snopki siana.Wywiezli nas poza granice PL,nie orientowali się wogóle gdzie są i gdzie mają jechać.Nawet nie raczyli nic wyjaśnić zdezorientowanym pasażerom. Jedyne przepraszam usłyszeli pasażerowie którzy czekali na mocno spózniony autokar w Wrocławiu i Krakowie. Zaletyczysty autokarWadynieprofesjonalna obsługa,brak wifi,brak prądu w gniazdkach -
~Poul / 2023-09-19 13:26
Notoryczne spóźnienia , jeżdżąc z wami od kilku lat nie miałem szczęścia odjechać punktualnie, reklamacja to jąkać farsa, a o zwrocie pieniędzy za bilet, można pomarzyć -
~Ada / 2022-08-02 07:43
Jestem pasażerka Neobusa już od dobrycj kilku lat, stałym problemem jest zbyt niska temperatura w autobusie (17 st) podczas jazdy oraz brak reakcji kierowcy na prośbę o wyłączenie nawiewu. Ostatnim razem podczas przesiadki autobus był nie przygotowany i po całonocnej podróży wsiedliśmy do busa w którym było 10 stopni, po czym kierowca walczył z parującymi szybami obniżając temperaturę do 8. Koszmar. Skandaliczna też była kontrola biletów w busie nocnym z Warszawy do Krosna o 3 w nocy. Można było zapomnieć o ponownym zaśnięciu po takim wytrąceniu ze snu. Nie polecam. ZaletyPolaczeniaWadyZimno podczas kursów, kontrola biletów na trasach nocnych, nie przygotowanie pojazdu do jazdy przed kursem -
~Ania / 2019-11-13 14:14
W dniu 12.11.2019 godz.9.45 trasa Gliwice Iwonicz Zdrój opóźnienie ponad godzinę. ZaletyBrak.WadyBrak rzetelnej informacji przy zakupie biletu o ewentualnych przesiadkach. Zupełny brak kultury kierowców w obu autobusach wręcz zachowanie chamskie. O przesiadce zostaliśmy poinformowani w ostatnim momencie. Kierowca w drugim autobusie prawie przez całą drogę prowadził konwersację przez komórkę. Na przednich siedzeniach znajdowała się woda mineralna ale brak informacji że to dla pasażerów. -
-
~Antek / 2018-04-09 16:10
Skupię się na wadach:
-ciasno, mało miejsca na nogi, szczególnie gdy ktoś przed tobą rozlozy oparcie.
-niepotrzebna muzyka w głośnikach, jak chcę posłuchać to słucham to co lubię a nie wszystkie przeboje radiowe.
-brak postoju na trasie na kawę, wc, rozprostowanie się.
Dlatego nie mam już ochoty na taką jazdę i będę szukać czegoś innego. -
~Asia / 2018-11-19 12:02
Neobusem podróżowałam przez całe studia między Ustrzykami a Warszawą. Zwykle punktualny przyjazd, ciasteczka i woda w cenie. Niestety, po tych 5 latach muszę stwierdzić, że jakość usług świadczonych przez tą firmę spada. I nie chodzi tylko o zniknięcie ciasteczek. Przesiadki w Niebylcu - choć na logikę potrzebne - źle wypadają na tle reklam opisujących Neobusa jako jedynego bezpośredniego przewoźnika z Wawy w Bieszczady. Tym samym spada komfort podróży, zarówno fizyczny jak i psychiczny. W pośpiechu łatwo coś zgubić. W ten sposób straciłam ulubioną bluzę o dużej wartości. Choć zgłosiłam fakt kierowcy pojazdu po przesiadce, bluzy nie odnaleziono. W drodze powrotnej poprosiłam kierowców o telefon, w celu zdobycia informacji, czy bluza jest w bazie - odmówili, polecając mi infolinię. Oczywiście okazało się później, że bluzy nie ma. Funkcjonująca dawniej bez zarzutu infolinia obecnie obsługiwana jest przez zewnętrzną firmę, przez co połączenie kosztuje naprawdę dużo, zwłaszcza że przez 10 min nikt nie podnosi słuchawki. Przecież infolinia dla takiego przewoźnika to podstawa!
Wczoraj podczas podróży z Podkarpacia do Warszawy nastąpiła tradycyjna przerwa na stacji w Kunowie. Po 10 minutach kierowca odjechał, nie zważając na reakcję pasażerów, że nie wszyscy wrócili. W efekcie jakaś osoba została sama na stacji, a jej rzeczy pojechały z nami...
Neobusem bez wątpienia przydałaby się konkurencja. Dobrze, że skończyłam już studia i kupiłam samochód.ZaletyPunktualnośćWadyZbyt wysokie ceny, niski komfort jazdy, złe funkcjonowanie infolinii, niemiła obsługa, -
~Barbara / 2020-02-15 17:07
Przez całą drogę Kraków - Wrocław musiałam słuchać radia puszczanego przez kierowcę, z głośnika tuż nad głową. Męcząca podróż. I to już kolejny raz w Neobusie. -
~benio / 2022-01-30 13:28
Obsługa strasznie niemiła - było 10 minut do odjazdu autobusu, żegnałem się ze swoją dziewczyną, a kierowca na to „długo jeszcze?”. Gdyby było Panu zimno z tego powodu, to nie stałby chyba przy drzwiach. To niejedna taka sytuacja. ZaletywygodaWadyniemiła obsługa -
~Dawid / 2019-08-21 11:23
Pan kierowca wredny, ogłoszenie że jest przesiadka dopiero po zapytaniu kierowcy ogłosił że jest przesiadka z Rzeszowa do Jarosławia. ZaletyCena, klimatyzacja,wi-fiWadyWredny kierowca -
~Dzidka / 2022-01-04 08:22
Obsługa beznadziejna.Kierowca arogancki.Trasa Rymanow Zdrój Wrocław.Nie polecam. ZaletyPrzystępna cenaWadyBeznadziejna obsługa. -
~Eliza / 2019-08-12 11:25
Autobus relacji Warszawa Zachodnia - Ustrzyki Górne wyjazd z Wwy godz. 9.00 Kierowca ok, był pracownik który pomagał z bagażami. Brak informacji o przesiadce w Niebylcu. Opóźnienie przeszło godzinne w Ustrzykach. Bardzo mało miejsca na nogi. ZaletyKlimatyzacja
Pomoc pracownika przy bagażachWadyOpóźnienie
Brak informacji o przesiadce
Mało miejsca na nogi.
Cena -
~Ena / 2017-09-26 00:18
Obsługa antypatyczna,nie uprzejma ,brak ofert internet nie działa -
-
~Hannah / 2022-08-01 13:13
Kurs Kraków -Sanok, prawie godzinne opóźnienie (notorycznie autobusy przyjeżdżają opóźnione; warto byłoby uaktualnić rozkład jazdy lub przemyśleć system powiadomień o opóźnieniach lub np. dać możliwość sprawdzenia na stronie internetowej jakie jest przewidywane opóźnienie). Toaleta brudna, śmierdząca, brak papieru toaletowego, wody, mydła i ręczników bądź suszarki. Cena biletu nieadekwatna do jakości. ZaletyWygodne foteleWadyOpóźnienia i brak informacji o czasie opóźnienia
Brudna toaleta
Brak papieru toaletowego, wody, mydła i ręczników bądź suszarki -
~Ilona / 2022-09-25 11:47
Witam,
Kontakt z infolinią żaden.. po godzinie 22.00 nie można się dodzwonić, gdzie niby jest czynna przez 24h. Zero informacji skąd odjeżdża autobus...kierunek Łódź Fabryczna-Polańczyk.
5 min przed odjazdem dowiaduje się,że jest przesiadka ok.5.00 rano zamiana autobusu i kierowców w cenrali...ok rozumiem,ale dlaczego nie ma żadnej informacji. I najbardziej irytujące...wiedzą,że większość osób jadących wczorajszym kursem...to seniorzy...ludzie czasami schorowani i nie najmłodsi.. jeżeli kierowca przejeżdża obok hotelu gdzie większość wysiada I naprawdę jest możliwość zatrzymania się w bezpiecznym miejscu...i proszą o to zatrzymanie się...to znieczulenia kierowcy ogromna..chamstwo I nic więcej..oczywiscie pojechał dalej I wszysycy pod tą górę z walizkami o 7.00 rano musieli iść...ja wszystko rozumiem...ale bądźmy dla siebie bardziej pomocni...karma wraca Panie kierowco!!!ZaletyPunktualność,komfort jazdy...duży autobus.WadyChamstwo Kierowcy! -
~Iro123 / 2021-05-04 07:22
Brak prądu w kontaktach wifi nie działa obsługa nie pomocna. -
~K / 2023-06-27 08:25
Nie zbyt często podróżuje autobusem lecz dzisiaj musiałam skorzystać aby dojechać do Krakowa. Niestety kierowcy są niemili, chciałam się zapytać o cel podróży jeden z nich odwrócił się plecami zaś drugi odpowiedział czy nie umiem czytać. Rozumiem ze w Polsce zarobki nie są na wysokim poziomie ale jeżeli praca nie odpowiada to powinni ją zmienić. Bycie niemiłym i aroganckim w niczym im nie pomoże a wręcz odwrotnie. Jeżeli będę zmuszona wybrać kolejny raz podróż autobusem to nie będzie to neobus. ZaletyBrakWadyNie miła i arogancka obsługa
strona 18 z 36
- « poprzednia
- 1 ...
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- nastepna »