Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

NeoBus opinie

Ocena na podstawie 715 opinii

2.64 / 5

  • Poziom cen
    2.83
  • Oferta
    2.78
  • Jakość obsługi
    2.27
  • Wygoda
    2.76

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Skryta / 2021-06-14 15:49
    Ocena: 2.67 / 5
    Czekać na autobus połtorej godziny po czasie to już naprawde przesada, rozumiem korki na drodze ale tez inni ludzie czekaja tyle samo każdemu sie spieszy.. ????
    WadyOpóźnienie
  • ~666 / 2019-06-25 00:32
    Ocena: 2.50 / 5
    TERAZ. Wypiłem jednego drinka na spotkaniu służbowym , mały zasraniec mieniący się kierowcą prawie wyrzucił mnie z autokaru, twierdząc że jestem pijany .....
  • ~Ala / 2018-08-09 15:16
    Ocena: 2.50 / 5
    Właśnie jechałam na trasie Wrocław- Rzeszów/ 8.08- 9.08 /. Brak dłuższej przerwy, w całym autobusie zapach nieczyszczonej toalety. Kierowcy bardzo niemili.
  • ~Amba / 2022-09-07 20:21
    Ocena: 2.50 / 5
    Trasa Rzeszów do lotnisko Balice. Koszmar, autobus "załadowany" na maxa, ludzie ściśnięci jak sardynki, komfort rodem z PRL-U czyli nie ważne jak byle jechać. Moim zdaniem powinni zrobić więcej miejsca czyli zmniejszyć ilość rzędów krzeseł lub po prostu wysłać dwa autobusy na tak obleganej trasie. Jak autobus ruszał wydawał dźwięki rodem z tonącego Titanica. Tragifarsa jednym słowem. Jechałam w nocy 6 września. Długo będę tę podróż pamiętać.
    WadyCiasnota
  • ~Ania / 2019-08-30 17:15
    Ocena: 2.50 / 5
    Kurs Kraków - Rzeszów z godziny 16:15. Odjazd 17:07 (prawie godzinne opóźnienie). Ciasno, fotele się nie rozkładają (sam kierowca sprawdzał i przy moim siedzeniu i siedzenie przede mną mechanizm do rozłożenia siedzenia zepsuty).
    ZaletyDają wodę, działa klima
    WadyBardzo duże spóźnienie, niewygodnie: zepsuty mechanizm do rozkładania siedzenia, ciasno.
  • ~Anka / 2023-10-23 14:04
    Ocena: 2.50 / 5
    Jedna przerwa przez 7 godzin to stanowczo za mało 500km bez możliwości ruchu szok
    WadyOkropni niewychowani bez szacunku do pasażerów kierowcy
  • ~Barbara / 2019-08-01 11:20
    Ocena: 2.50 / 5
    Opóźnienie ostatnie na Lini Warszawa Zachodnia-Nibylec -Ustrzyki wyjazd 9.00 rano a wyjechaliśmy o 10.30 brak jakiejkolwiek informacji. A jak chcesz informacje czy autobus będzie to masz linie płatną. Zachodni został poinformowany o opóźnienie, ale głośniki na zewnątrz nie działały więc stojąc i czekając na autobus na zewnątrz nie było nic słychać. Strona to żart ostatnio. Jeździłam tą firmą jak zaczynali podchodząc i pytając się czy podiweść do Sanoka busem. Potem już rozdawali wizytówki nawet jedna mam. Wtedy liczył się klient. Teraz zapłaciłeś za bilet na stronie a chcesz informacji na temat tego przejazdu plac jeszcze. Chcesz wiedzieć czy będziemy na czas to płać za te informacje. Patrząc przenpryzmat tych wszystkich lat co jeździłam z tą firmą to pierwszy raz otwarcie nie polecam. Nawet jak chcesz zmienić bilet na inny dzień i płacieś 5 zł taniej niż normalnie byś kupił u kierowcy to i tak ci zwracają 80 procent biletu i na dodatek musisz zadzwonić na infolinię a tam cię znowu trzymają i przedłużający czas rozmowy.
    WadyWady spóźnienia i brak normalnej komunikacji z firmą. Brak infolinii. Infolinia to jakiś żart.
  • ~Bartek / 2022-10-13 21:11
    Ocena: 2.50 / 5
    Autobus Warszawa Rzeszow zawsze opozniony, kierowcy prowadza glosna rozmowe z przeklenstwami slyszana przez pasazerow.
    WadyNiepuntualnosc.
  • ~Beata / 2018-10-28 17:50
    Ocena: 2.50 / 5
    Z Wrocławia do Katowic w autobusie panowała sauna. Nie dało się wytrzymac, grzejniki na ful, a jak się poprosiło Pana kierowcę o zmniejszenie temperatury lub wyłączenie grzejników to włączal Klime która nic nie dawała a grzejniki dalej grzaly bardzo mocno. Gdzie tu sens?? Proszę popracować nad jakością warunków w autobusach. Logiczniej jest wyłączyć grzejniki i zostawić nawiewy tak aby każdy sobie dostosowal temperaturę.
    ZaletyJak wyżej
  • ~Dzoana / 2023-05-21 20:54
    Ocena: 2.50 / 5
    Kierowca potrącił sarnę w miejscowości Baryczka i odjechał z miejsca wypadku... Nie pomijając faktu że kierowcy są bardzo chamscy i wulgarni , wyzywają klientów . Totalna porażka i zero kompetencji.
  • ~Elżbieta / 2019-11-21 20:04
    Ocena: 2.50 / 5
    Ostrzegam osoby niepełnosprawne i starsze, mające trudności w dźwiganiu, przed tym żeby nie wybierały autobusu kursującego na trasie Rzeszów - Łódź. Wyjątkowo niegrzeczna załoga, dwoje kierowców, którzy odmawiają pomocy przy wstawianiu bagażu do luku. Na zwróconą uwagę pasażerów odpowiadają "to wasze bagaże - radźcie sobie; my nie jesteśmy od tego". Taki standard zachowań często spotykany w poprzedniej epoce, prawie już nie jest obserwowany obecnie. Często podróżuję autobusami i dobry zwyczaj pomocy przy umieszczaniu bagażu w łuku jest powszechny.
  • ~Ena / 2017-05-15 10:39
    Ocena: 2.50 / 5
    Powiem tak jadę neobusem juz któryś raz i znów jedzie opóźniony jeśli ktoś na samolot musi zdążyć to niech nie liczy na punktualność ????
    WadyNie punktualny
  • ~Eva 7533 / 2019-07-22 23:09
    Ocena: 2.50 / 5
    Większość kierowców nie miłych .Urzadzajacych sobie zawody na drodze .MASAKRA
  • ~Ewa / 2023-02-15 09:37
    Ocena: 2.50 / 5
    Właśnie jadę z Polańczyka do Warszawy,koszmar bagaże między siedzeniami ,ciasno .Luk bagażowy wysoko ,walizkę trzeba dźwigać ,To co naprawili przez 3 tygodnie w sanatorium ,podróż Neo busem to zepsuje .
    ZaletyMili kierowcy
    WadyCiasnota ,brak komfortu jazdy
  • ~Flower26 / 2020-03-04 15:22
    Ocena: 2.50 / 5
    Niestety korzystałam z przejazdu w dniu 26 lutego br. na trasie Warszawa - Ostrowiec Świętokrzyski, bilet zakupiłam online. Kierowca w bardzo niekulturalny sposób odmówił mi wniesienia na pokład bagażu podręcznego, a gdy zgodziłam się na zniesienie do łuku bagażowego odmówił wydania kwitu bagażowego. W związku z tym byłam zmuszona przepakować część rzeczy do reklamówki, a bagaż oddać do luku bez otrzymania potwierdzenia nadania, o które poprosiłam ponownie. Z przejazdów autokarami, busami lub pociągami korzystam dość często, lecz po raz pierwszy doświadczyłam ze strony kierowcy tak niestosownych komentarzy, a wręcz chamstwa, arogancji i lekceważącego podejścia do mnie jako pasażerki. Kierowca w dodatku w trakcie jazdy rozmawiał przez telefon i obgadywał pasażerów, oczywiście w nieelegancki sposób.
    Mając na względzie powyższe nie skorzystam ponownie z usług Państwa Firmy.
    Zaletyczysty autobus, poza tym niestety zalet brak
    WadyJak opisałam powyżej, prawie same wady
  • ~Grzegorz / 2023-04-01 08:26
    Ocena: 2.50 / 5
    Pierwszy raz spotkałem się z sytuacją, aby kierowca po przejechaniu ze 20 km od ostatniego przystanku, zawrócił do niego bo zapomniał wziąć pasażera. Ledwo zdążyłem na lotnisko. Brak profesjonalizmu.
  • ~Izabela / 2018-07-12 13:51
    Ocena: 2.50 / 5
    Kierowca nieuprzejmy.zero życzliwości i empatii.Brak możliwości chwilowego chocby opuszczenia autonusu.
    ZaletyBrak
    WadyBrak ptzerw w podrozy
  • ~ja / 2021-08-20 11:22
    Ocena: 2.50 / 5
    2 godziny opóźnienia na trasie Warszawa-Krosno to lekka przesada. Jak można tak traktować pasażerow, że pomimo opóźnienia i jeszcze mają czekać dodatkowe 45 min w Niebylcu na kolejny autobus i dopiero jednym busem jadą dalej?? To nawet kpiną nie można nazwać. Dyrekcja udaje że o tym nie wie, przecież to wy z oszczędności łączycie kursy . KPINA i tyle, ale są instytucje, które się tym zajmą.
    Wadyopóźnienia
  • ~Jan / 2021-07-16 11:00
    Ocena: 2.50 / 5
    Trzeci raz z rzędu na trasie Wrocław-Rzeszów opóźnienia 30-70 minut. Przewoźnik chwali się wifi i prądem w każdym z autobusów, co niestety nie zostaje zapewnione.
    ZaletyNiska cena przejazdów
    WadyBrak wifi
    Brak prądu
    Spore opóźnienia
  • ~k / 2019-06-23 15:58
    Ocena: 2.50 / 5
    Kurs dnia 22.06.2019 Rzeszów Krosno o 22.03. Kierowca odjechał przed czasem mimo wcześniejszego telefonu i gorącej prośby aby tego nie robił gdyż od tego uzależnione było zdążenie na busa. Po wykonaniu telefonu na infolinię o 22.01 Pani oświadczyła kłamiąc, że kierowca odjechał o czasie. Samo prowadzenie rozmowy przez Panią z infolinii bardzo agresywne, niegrzeczne i niekulturalne. Z pewnością będę unikać tego przewoźnika.
    ZaletyNie doszukałam się.
    WadyKierowcy jeżdżą według swojego "widzi mi się"
    Infolinia - jej pracownica - KATASTROFA!!!
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.82, ilość opinii: 5082
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3141
Sindbad
Ocena: 2.40, ilość opinii: 867
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 715
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 356
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.95, ilość opinii: 337
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4609
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4458
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3931
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3502
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2988