Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

NeoBus opinie

Ocena na podstawie 715 opinii

2.64 / 5

  • Poziom cen
    2.83
  • Oferta
    2.78
  • Jakość obsługi
    2.27
  • Wygoda
    2.76

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Pasażer / 2018-12-21 11:06
    Ocena: 3.25 / 5
    Od lat korzystam z usług Neobusa,ale jakość świadczonych usług wyraźnie spadla.W momencie budowania wizerunku firmy podejście do klienta było na zdecydowanie wyższym poziomie.Hasła,reklamy i nowe autokary niestety nie zastąpią tego...
    Wielka szkoda..
    ZaletyNowe autokary
    WadyKrok wstecz z jakością obsługi.
  • ~Pasażer / 2019-11-30 03:55
    Ocena: 3.25 / 5
    Kierowca na linii Krosno Niebylec,zero kultury,chyba jeszcze się nie przesiadł z PKSu,ma swoje jakieś wizję,odnoszenie się do ludzi,szkoda mowic,prymityw 29.11
    00.20
  • ~Pasażer / 2023-06-10 15:02
    Ocena: 3.25 / 5
    Kierowca wraca po pasażerów z Boguchwały do Babicy, tym sposobem w Rzeszowie już ma opóźnienie mimo że z Niebylca wyjechał punktualnie i pusto na drodze. Opóźnienie w Krakowie już godzina. Profesjonalne to nie jest Często jeżdżę autobusami ale takich numerów Jeszcze nie widziałem
  • ~Pasażerka / 2019-09-26 13:09
    Ocena: 3.25 / 5
    Miałam "przyjemność" jechać dzisiaj z Rzeszowa do Brzozowa. Na rozkładzie jazdy odjazd z Rzeszowa 10:01 a autokar podjechał 10:26 (sic)-opóźnienie bez słowa wyjaśnienia i bez słowa "przepraszam" za to z niegrzecznie się odzywającym Panem w rudych spodniach (nie pozdrawiam!). Potem przesiadka w Niebylcu na kierunki-sprawnie i na pewno potrzebna ale zabiera trochę czasu, który był dla mnie bezcenny. Nie lubię spóźnialstwa bo to brak szacunku dla drugiego człowieka, a jeśli był powód należało to pasażerom wyjaśnić. Żałuję bo straciłam dużo czasu, na dodatek nie mogąc wysiąść na tym przystanku skąd było mi najbliżej do pracy:(
  • ~Pasażerka / 2020-09-02 16:53
    Ocena: 3.25 / 5
    Zdecydowanie nie polecam!!! Miałam okazję jechać 3 dni pod rząd Neobusem i za każdym razem na trasie 7 godzinnej toaleta nieczynna. Ponadto! Kompletny brak wody!!! Papier toaletowy karzą wyrzucać do śmietnika, nie ma gdzie umyć rąk, a toaleta w tragicznym stanie. Nie wyobrażam sobie jechać przez kolejne 7 godzin bez toalety. Jeszcze żeby kierowca robił postój.. Nie, nie ma możliwości zatrzymania. Za tą cenę, transport tragiczny. Dodatkowo, kierowcy hamują i zmieniają pas gwałtownie, nie zachowując odpowiedniej odległości między autami. Ostatnia moja podróż tym autokarem.
    ZaletyBrak
    WadyNieczynna toaleta, brak zachowania higieny, nieodpowiedzialni kierowcy
  • ~Rita / 2018-04-21 03:29
    Ocena: 3.25 / 5
    Jeżdżę od dłuższego czasu Neobusami. Obsługa bardzo często trafiała mi się miła- oprócz jednego incydentu, kiedy to drugi kierowca potrzebował 4 siedzeń i musiałyśmy z koleżanką iść na sam tym, choć zglaszalyśmy, że źle się czujemy i wolałybyśmy siedzieć z przodu. Kolejna sytuacja, w której poczułam się źle jako pasażer firmy Neobus, w której doświadczyłam chamstwa ze strony pani kierującej już z Niebylca. Zawsze korzystając z usług panowie zatrzymywali mi się na przystanku wcześniejszym niż docelowy (stąd też dodatkowa gwiazdka w opinii). I tym razem podeszlam do pani i zapytalam czy mogłaby mi się zatrzymać na tym przystanku. Zapytała czy jest tam przystanek, odpowiedziałam, że owszem jest i wszyscy kierowcy się tam zatrzymują, nawet jeszcze biorą stamtąd swoich klientów. Pani zapytała czy jest ten ptrzystanek w rozkładzie. Powiedziałam, że nie, ale nigdy to nie był problem by tam wysiąść. Po czym usłyszałam dosłownie "a do mnie to problem" i to był koniec rozmowy. Kiedy jakiś pasażer poszedł zapytać o inny przystanej "po drodze" usłyszał również niemiłą odpowiedź. Rozumiem, że zatrzymywanie się na dodatkowych przystankach jest to tylko dobroć samego kierowcy. Tutaj pani brakowało i dobroci, i wychowania, bo mogła powiedzieć to w bardziej kulturalny sposób. Ten kurs był nocny, więc nieprzyjemnie wracało się godzine drogi na nogach... Jest mi przykro, że tak się zawiodłam.
    ZaletyJeśli się uda można pojechać za na prawdę okazyjną cenę. Jeśli autobus nie jest przepełniony to potrafi być bardzo wygodnie i nawet droga kilkugodzinna tak nie męczy.
    WadyStanie i czekanie az reszta autobusów, często spóźnionych nawet godzinę i więcej, dojedzie. Przez co nawet jak wyjeżdżam specjalnie wczesniejszym kursem nie ma różnicy w godzinie przyjazdu z późniejszym. Zwłaszcza, że w Niebylcu jest pełno autobusów i wątpie, żeby wszystkie były używane, że nie znalazłby się jeden czy dwa dodatkowe.
    W ofercie jest posiłek dla pasażerów. Mam rozumieć, że jest nim wodna?
  • ~Sandokan / 2021-06-13 12:33
    Ocena: 3.25 / 5
    Brak reakcji obsługi na pasażerów bez.maseczek. Zupełny brak reakcji na osoby wsiadające do pojazdu bez maseczkę i podróżujących bez nich. 80% osób bez maseczek. Zbieranina Ukraińców, oczywiście bez maseczek. Ostatni raz jadę Neobusem.
    WadyRażące pogwałcenie zasad bezpieczeństwa.
  • ~Suvillan / 2017-08-15 11:59
    Ocena: 3.25 / 5
    Niestety, ale autobusy się spóźniają, brakuje miejsc, a obsługa klienta praktycznie nie istnieje.
  • ~Szeryf / 2021-08-03 19:39
    Ocena: 3.25 / 5
    Kierowcy sa chamscy I sflustrowani bo maja 13 zl/h I swoja zlosc wylewaja na pasazerach :-(
    ZaletyKomfort
    WadyKierowcy
  • ~Tom / 2017-07-11 01:42
    Ocena: 3.25 / 5
    Fatalny, nieakcetowalny poziom kultury obsługi. Obserwuję kierowców i sposób w jaki odnoszą się do pasażerów zaskakuje. Zupełny brak profesjonalizmu. Rozumiem, że na rynku pracy brakuje kierowców, ale może warto zainwestować w szkolenia, bo wizerunkowo wypada to fatalnie.
    ZaletyWygodne autobusy
    Wady- bardzo niski poziom kultury osobistej obsługi;
    - niepunktualność;
    - oszczędności polegające na skracaniu odcinków jazdy autostradą na rzecz dróg krajowych i to nawet tam, gdzie nie ma po drodze żadnych przystanków.
  • ~Tomek / 2019-02-12 12:41
    Ocena: 3.25 / 5
    Zamiast opinii zgodnie z informacją przekazaną do firmy Neobus przedstawiam korespondencję mailową dotyczącą",rezerwacji" biletów i deklarowanej zniżki dla dzieci:

    Jestem bardzo rozczarowany sposobem załatwienia sprawy. W dniu 13 stycznia br zarezerwowałem bilety na przejazd dla mnie i dla mojego dziecka na trasie Warszawa Zachodnia- Sanok- Warszawa Zachodnia z uwagi na brak możliwości zakupu biletu ze zniżką poprzez stronę internetową Waszej firmy. Niestety w dniu wyjazdu spotkała mnie bardzo niemiła sytuacja. Okazało się , że ta pesudo"rezerwacja" jest zwykłym naciąganiem ( raczej wypadało by tu użyć mocniejszych słów). Zamiast spodziewanej przeze mnie opłaty w kwocie około 60 złotych (39 złotych bilet normalny +20 złotych bilet z 50% ulgą) kierowca zażądał ode mnie kwotę 105 złotych( 70 złotych bilet normalny+ 35 złotych bilet z 50% ulgą). W czasie rozmowy stwierdziłem, że jest to nieuczciwe załatwienie sprawy na, co pan kierowca odpowiedział mi "to weź pan im to napisz", co też niniejszym czynię. Gdybym wiedział, że rezerwacja wygląda właśnie w ten sposób, to najzwyczajniej kupiłbym dwa normalne bilety za kwotę 80 złotych. Nie wiem dlaczego brak możliwości zakupu przez stronę internetową biletu z ulgą powoduje konieczność zakupu biletów po maksymalnej cenie. Wielokrotnie korzystałem z usług Waszej firmy i uważam, że takie postępowanie niezbyt korzystnie wpływa na Wasz wizerunek. Taka pseudo "oszczędność" dotycząca naprawdę małej ilości dzieci uprawnionych do tej zniżki jest w mojej ocenie na żenującym poziomie. Z uwagi na to przykre doświadczenie niezwłocznie zapłaciłem za swój bilet powrotny przez internet, a za dziecko znowu u kierowcy musiałem zapłacić połowę najwyższej ceny biletu. Myślę, że dla takiej firmy jak Neobus dodanie możliwości zakupu biletów zniżkowych w "cywilizowanej" formie nie powinno stanowić zbytniego problemu i traktuję to jako zwykłe niedopatrzenie, a nie celowe działanie. Przynajmniej taką mam taką nadzieję.
    ZaletyCzęste połączenia
    WadyTragiczna obsługa
  • ~Urszula123 / 2021-07-25 19:31
    Ocena: 3.25 / 5
    Epidemia trwa a noszenie maseczek jest obowiązkowe, taki jest przepis. Słuszny przepis. Szkoda że nie obowiązuje w autobusie.W pociągu konduktor zwraca na to uwagę w autobusie kierowcy to zupełnie nie obchodzi.
  • ~Ada / 2018-04-09 15:39
    Ocena: 3.00 / 5
    Brakuje postojów. Jedzie się jak do obozu. .
    Resztę wymieniam w ocenach.
    Postój 15 min na wyprostowanie kości i WC. !!!!!
    ZaletyPoza uwagą to ujdzie.
    WadyBrak postoju na trasie krosno-warszawa !!!! Jak tak można. To powinno być ustalone konkretnie. Jeden się zatrzyma a drugi nie.
  • ~Aga / 2019-09-30 18:07
    Ocena: 3.00 / 5
    Duży wybór kursów i dobry komfort jazdy, ale co z tego jak jeszcze nigdy nie dojechał do Warszawy w zaplanowanym czasie. Ceny biletów coraz droższe a kurs coraz dłuższy. Zastanawiam się czy nie zmienić przewoźnika. Proponuję zaktualizować informacje o czasie przejazdu skoro nie wyrabiają się kierowcy w zaplanowanym czasie. Nie dla wszystkich pasażerów Warszawa jest miejscem docelowym ale o tym nikt nie myśli.
  • ~Ananke / 2018-11-10 23:14
    Ocena: 3.00 / 5
    Nie jestem zadowolona z tej firmy .
    Ludzie są nie mili... Duszno ( brak klimatyzacji ) Zapach papierosów . Wybieram więc San Busa . Szybko sprawnie bez konfliktowo .
  • ~Anna / 2022-02-01 08:10
    Ocena: 3.00 / 5
    Byłam świadkiem jak na trasie Tarnobrzeg-Warszawa kierowcy potraktowali niepełnosprawnego pasażera. W głowie się nie mieści że tak można robić. Popychanie i szarpanie tego człowieka w obecności pozostałych pasażerów jest co najmniej karygodne. Jeżdżę często na tej trasie i ten chłopak też,ale z tego co zauważyłam wszystko zależy od tego jacy kierowcy jadą. Większość potrafi zrozumieć że ten chłopak jest chory i potrafi z szacunkiem się odnosić do niego i poprostu go zabrać,rezta to jest porażka. Czy właściciel firmy wie co się dzieje??Pozdrawiam życzliwych kierowców a tych ch...w nie.
    WadyBrak zrozumienia kierowców
  • ~Anonek / 2019-08-12 09:01
    Ocena: 3.00 / 5
    Witam powinna zostać wymiana kierowców a zwłaszcza dziś godzina 8.30 do Warszawy Pan kierowca nie miły brak szacunku do innych pasażerów. Tacy ludzie nie powinni w ogóle pracować
    WadyWymiana kierownicy
  • ~Art3mis / 2019-09-21 18:21
    Ocena: 3.00 / 5
    Pierwsze, co było dość irytujące to spóźnienie się Neobusu o 15 minut, o którym nikt nie poinformował na stronie internetowej ani w SMS-sie, co uważam za minus, ze względu na przejazd nocny i w obcym mieście, gdzie nie mam pojęcia, czy to ja się spóźniłam i czy w ogóle dojdzie do tego przejazdu w środku nocy.
    Drugi negatywny punkt to nieprawdopodobna duchota w busie zmieszana ze smrodem wydobywającym się z toalety na cały bus. Mimo, że siedziałam z przodu, zapach moczu był bardzo nachalny.
    Po trzecie, brak internetu. W busie nie było nigdzie hasła do wifi, a gdy zarejestrowałam się na Neobus, hasła nadal nie było.
    Zaletyzniżki na bilet
    Wadyopóźnienia, brak przepływu powietrza w busie, brak dostępu do internetu.
  • ~Ben / 2024-07-06 12:43
    Ocena: 3.00 / 5
    06.07 Niebykec Warszawka godzina wyjazdu około 2 w nocy kierowca bardzo nie miły Nie polecam współpracy z tym człowiekiem szkoda ze dopuszczony do pracy z ludźmi...Żenada
  • ~Beti / 2019-09-22 15:35
    Ocena: 3.00 / 5
    Witam często jeżdżę z Krosna do Wrocławia i jest coraz gorzej Neobusie nie ma prądu w gniazdkach,wody w toalecie a o wi-fi to nie wspomnę nie działa i worki na śmieci też znikły. Nie za dużo tych wad?
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.82, ilość opinii: 5082
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3141
Sindbad
Ocena: 2.40, ilość opinii: 867
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 715
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 356
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.95, ilość opinii: 337
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4609
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4458
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3931
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3502
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2987