Kolejny raz neobus się spóźnia godziny na stronie są zupełnie inne rozumiem żeby to był pierwszy raz ale to kolejny i to nie minuta spóźnienia tylko 40!
Poziom zaangażowania kierowców dramat. Zero zainteresowania ze ludzie się spiesza do pracy on ma czas na wszystko
Serdecznie nie polecam tej firmy i odradzam korzystania z jej usług
ZaletyBrak
WadySpóźnienia, chamska obsługa
~Anna / 2022-02-01 08:10
Ocena: 3.00 / 5
Byłam świadkiem jak na trasie Tarnobrzeg-Warszawa kierowcy potraktowali niepełnosprawnego pasażera. W głowie się nie mieści że tak można robić. Popychanie i szarpanie tego człowieka w obecności pozostałych pasażerów jest co najmniej karygodne. Jeżdżę często na tej trasie i ten chłopak też,ale z tego co zauważyłam wszystko zależy od tego jacy kierowcy jadą. Większość potrafi zrozumieć że ten chłopak jest chory i potrafi z szacunkiem się odnosić do niego i poprostu go zabrać,rezta to jest porażka. Czy właściciel firmy wie co się dzieje??Pozdrawiam życzliwych kierowców a tych ch...w nie.
WadyBrak zrozumienia kierowców
~Podkarpackie / 2022-01-31 21:59
Ocena: 4.25 / 5
Jestem zadowolony z usług. Na trasie Nowa Dęba-Warszawa nie znajdę lepszej alternatywy.
Obsługa bez zastrzeżeń, punktualnie zawsze odjeżdżał z Warszawy. W drugą stronę miał co prawda spóźnienia, ale w końcu to jest droga na której wszystko może się zdarzyć.
Co do wygody przejazdu zależy czy jedzie się zwykłym czy piętrowym. Ten pierwszy według mnie jest za ciasny. I siedzenia bywają nie wygodne. Piętrowy zaś bez zastrzeżeń.
I co najważniejsze dla mnie nikt tutaj nie zawraca głowy z zakładaniem masek. Covidki niech jadą sobie w nicy cała drogę. Ale normalni ludzie chcą bez przeszkód oddychać podczas podróży. Dlatego ogromny plus
ZaletyCena
Brak wymogu masek
WadyLekko średnia wygoda jazdy w mniejszych autokarach
~amelia / 2022-01-30 13:45
Ocena: 1.75 / 5
Strasznie niemiła obsługa, komentarze od kierowcy zupełnie nie na miejscu. Bardzo wysokie ceny biletów i za każdym razem opóźnienie conajmniej godzinę. Nie polecam
~benio / 2022-01-30 13:28
Ocena: 2.25 / 5
Obsługa strasznie niemiła - było 10 minut do odjazdu autobusu, żegnałem się ze swoją dziewczyną, a kierowca na to „długo jeszcze?”. Gdyby było Panu zimno z tego powodu, to nie stałby chyba przy drzwiach. To niejedna taka sytuacja.
Zaletywygoda
Wadyniemiła obsługa
~Ksiegowa / 2022-01-26 02:46
Ocena: 3.50 / 5
Strasznie gorąco nie ma czym oddychać Nie wiem kierowca nie czuję temperatury ??????
~Pasażerka / 2022-01-24 09:34
Ocena: 2.25 / 5
Trasa Warszawa-Rzeszów, na początku pandemii pokasowane kursy m.in. ten o 19, do tej pory nie przywrócone. Tłok - cały autobus na kursie w dniu 21.01 godz. 20.40 wypełniony. Nie zachowane odstępy, ludzie bez maseczek, duszno. Autobus stary, fotele niewygodne i popsute, brak nawiewu. Dlaczego nie dają na zatłoczone kursy większych, piętrowych? Dlaczego nie zwiększą częstotliwości kursów? Kiedy napisałam do nich w sprawie maseczek, odpisali, że kierowca nie jest w stanie podczas jazdy sprawdzać pasażerów, ale dlaczego wpuszcza do autobusu bez maseczek? Dlaczego większość kierowców jest nie miła? Ceny biletów za wysokie jak na taką jakość, pewnie dlatego, że nie ma znaczącej konkurencji, flixbus nie zatrzymuje się po drodze na trasie Warszawa-Rzesów, więc jego konkurencyjność jest niska. Neobus boi się krytyki, wszystkie posty nie po ich myśli kasowane.
ZaletyTrudno znaleźć
WadyDużo, wymienione w komentażu
~Pasażer / 2022-01-17 13:48
Ocena: 2.00 / 5
Na trasie z Warszawy do Rzeszowa kierowcy nie przestrzegają obostrzeń. Nie wymagają od pasażerów maseczek i większość ich nie używa, a jest tłok Na prośbę pasażerów, by poprosił pasażerów o ubranie maseczek odmawia. Czułem się niekomfortowo i obawiam o swoje zdrowie, a wracam ze szpitala. Odradzam podróż neobusem, jak chcecie być zdrowi
Gdzie jest szef tej firmy, dlaczego mnie wymaga od swoich pracowników przestrzegania przepisów, by pasażer czuł się bezpiecznie
WadyNiebezpiecznie
~Paula / 2022-01-14 18:30
Ocena: 1.00 / 5
Autobus opóźniony godzinę, przewoźnik nie odbiera telefonów. :)
ZaletyŻadne
WadyOpóźnienie (godzinne !!!!!) I brak kontsktu
~Wolf / 2022-01-13 18:10
Ocena: 5.00 / 5
Kraków Gliwice 2 razy pomyślnie. Bez problemu bilet zakupiony u kierowcy. Miła obsługa. Dziękuję.
WadyCzësto brak internetu!!! Bardzo często!!! To po się tak reklamują??? I ta płatna linia telefoniczna!!!
~... / 2021-12-21 11:14
Ocena: 1.00 / 5
Dnia 21 grudnia wsiadłam w spóźniony autokar do Warszawy z polanczyka.Autokar zapełniony ludźmi, każde miejsce zajęte, kierowca bez maseczki!!! Jest czas covidu a tu takie coś! W dodatku bilety coraz droższe...jeśli wiadomo że autokar ma być zapełniony po przegi to wypadałoby zadzwonić i poinformować. Bo z tego co słyszałam jest wymóg odstępu jednego metra...
WadyBrak bezpieczeństwa!!!
~Kalsey / 2021-11-10 17:10
Ocena: 1.50 / 5
Bus nie przyjechał. Zadzwoniłam na infolinię widoczną na stronie - jest zablokowana
~Ada / 2021-11-08 15:27
Ocena: 1.50 / 5
Nieodpowiedzialny kierowca przewoził ludzi mając COVID-19, przez co zostałam zmuszona do kwarantanny. Mimo, że autobus był dwupiętrowy, miałam bilet zakupiony online, podczas przejazdu miałam maseczkę i nie miałam z kierowcą kontaktu.
Jest to nienormalne zachowanie firmy, żeby nie zwracać uwagi na stan zdrowia swoich kierowców i narażać licznie jeżdżących zazwyczaj pasażerów. Jeśli już narazili to może powinni chociaż sprawdzić kto faktycznie miał bliski kontakt z kierowcą, który nie założył nawet maseczki, a nie zamykać wszystkich, którzy nawet szczerze nie widzieli kto prowadzi ten autobus. Mój kontakt wyglądał tak: stojąc przed autobusem w maseczce - kierowca był w środku- pokazałam na ekranie telefonu bilet i powiedziałam nazwisko oraz miejscowość, do której jadę, następnie tylnym wejściem usiadłam na górnym piętrze autokaru. Dookoła mnie były wolne miejsca, nie miałam nawet kontaktu z innymi pasażerami.
Często jeżdżę NeoBusem i było już kilka różnych niefajnych sytuacji, aczkolwiek mało istotnych i nadal z nimi jeździłam. Teraz to już przesada, żeby prowadził zarażony kierowca i przez takie lekceważące podejście firmy do pandemii, ludzie byli kierowani na kwarantannę.
~Krzy100f / 2021-11-07 14:38
Ocena: 4.75 / 5
Kupiłem bilet przed przeczytaniem opinii. Przygotowałem się na duże spóźnienia, ale okazało się że autobus przyjechał wcześniej, obsługa była bardzo miła wbrew temu co pisali w komentarzach.
Wygoda w autobusie była ok, ale też nie można wymagać luksusu po dość niskiej cenie ;). Całokształt na plus będę korzystał z tej linii w przyszłości.
ZaletyCena
~Ewelina / 2021-11-01 10:50
Ocena: 1.00 / 5
Dnia 29.10 wykupiłam bilet na kurs z Katowic do Kraków Lotnisko. Planowy odjazd autobus był na 10:15, co oznaczało, że dotrę na lotnisko o godzinie 11:05. Godzina dotarcia umożliwiała mi wykonanie wszystkich obowiązków na lotnisku, dlatego zdecydowałam się podróżować z Waszą firmą. Gdy dotarłam na przystanek w Katowicach zauważyłam grupkę czekających ludzi pod wyznaczonym rozkładem. O godzinie 10:15 nie pojawił się żaden autobus z logiem NEOBUS co spowodowało, że postanowiłam się z Wami skontaktować. Używając jednak numeru norweskiego było to niemożliwe, dlatego poprosiłam o pomoc moją mamę. Po rozmowie z kierowcą otrzymała informacje, że autobus będzie opóźniony o 20 min. Taka informacja również pojawiła się na rozkładzie, dlatego zdecydowałam się poczekać ponieważ nie miałam możliwości wybrać innej drogi transportu na lotnisko. Po kilku minutach ponownie poprosiłam mamę o kontakt z kierowcą aby upewnić się czy opóźnienie wynosi nie uległo zmianie i o 10:26 otrzymałam informacje, że spóźnienie wynosi znów do ok. 20 min. Po około 30 min spóźnieniu podjechał autobus, podróżujący zdecydowali się spakować swoje bagaże, rozpoczęła się sprzedaż biletów. Po chwili oczekiwania, stając w długiej kolejce byłam przekonana, że nie zdążę na samolot. Zmuszona byłam zamówić taksówkę o 10:47. Żadnej z dwóch kierowców nie wykazał ani odrobiny zrozumienia sytuacji w której się znalazłam. 350zł wyniosła taksówka i na lotnisko dotarłam 10 min przed zamknięciem bramek do nadawania bagażu, a jedyny powód był tego że kierowca niestety ale jechał maksymalnie dozwoloną prędkością. Następnie poprosiłam moją siostrę aby dowiedzieć się o której autobus dotarł na lotnisko w Krakowie, jednak została ona wyśmiana i usłyszała, że takich informacji nie można udzielać co jest szczytem absurdu.
Jestem zażenowana postawą kierowców, podeściem do klienta i brakiem profesjonalizmu. Decydują się Państwo świadczyć usługi transportowe umożliwiające dotarcie na lotnisko, więc powinniście brać odpowiedzialność za to, że w przypadku opóźnień ludzie mogą nie zdążyć na lot.