MiejscowośćTarnów
strona 9 z 22
-
~Piotr / 2022-11-05 21:07
TRAGEDIA TRAGEDIA I JESZCZE RAZ TRAGEDIA!!!!!!! Internet który miał działać z prędkością 300mb/ s ledwo daje 70. Jak miałem stary miało być 100 i było minimum 100. Wszystko działało. Od miesiąca dzwonie non stop na infolinię i oczywiście u nich wszystko OK!! I mają gdzieś bo umowa podpisana. Podłączyłem swój router bo z routerem z modemem multimediów nie działało wcale. Jeśli ktoś ma internet który mu działa i się zastanawia może sobie poprawić to na pewno nie poprawi kupując w multimediach!!! Mam już jeden miesiąc z 24 za sobą ale już szukam nowego dostawcy i na 100% nikt mnie nie namówi na pozostanie w multimediach!!! Jeszcze raz TRAGEDIA TRAGEDIA TRAGEDIA!!!!! -
-
~MM-Polska_SSIE / 2022-11-04 22:13
Złodzieje. Inaczej się nazwać tych partaczy i krętaczy nie da. Usług to oni nie świadczą, tylko rzekome awarie. UNIKAĆ a rząd powinien zamknąć ten syf a wszystkich u władzy posadzić na długie lata! Za komuny były świadczone lepsze usługi i pewniejsze. ZaletybraklWadyawarie non stop, parametry to śmiech, infrastruktura żenada, pomocy zero. -
~adsasd / 2022-11-04 15:30
Najgorszy dostawca w calej Polsce. Nie da sie z tego korzystac! ZaletyNiemaWadySzybkosc okolo 3 mbpsMiejscowośćGdynia -
~Beata / 2022-10-18 12:37
Dzień dobry przyszedł czas aby podzielić się wrażeniami jakie przez ostatnie 2 tygodnie miałam na lini klient -konsultant . Wystawiam ocenę na 6 w skali od 1-5 Dla Pani Aleksandry Sieradzkiej .Osoba kompetentna, miła. Życzę multimediom takich pracowników jak Pani Ola ktora sprawę wazną dla klienta doprowadza do końca. Pozdrawiam -
~Agnieszka / 2022-10-03 10:43
W końcu po latach zmieniliśmy miltimedię na Orange i jesteśmy w głębokim szoku, jaka różnica jest w ofercie programowej i internetu. Multimedia jest bardzo daleko za murzynami. Możemy jedynie żałować z mężem, że nie zmieniliśmy dostawcy telewizji i internetu wcześniej. MiejscowośćInowrocław -
~Anna / 2022-09-22 18:19
Ostrzegam przed korzystaniem z usług Multimedia ,awarie , kiepska jakoś obrazu mie mówiąc o obsłudze .Rezygnacja to droga przez mękę .Oddałam sprzęt którego nie przyjęli bo nie maja rezygnacji jeszcze w systemie .Nie rozumieją ,ze ktoś już nie chce korzystać z usług i wszystko zwraca .Brak w systemie masz korzystać .Skandal Działania firmy bezprawne ,tragedia . ZaletyBrakWadyFirmaMiejscowośćWarszawa -
~Czarek / 2022-09-10 16:27
Gdynia Redłowo. Co drugi dzień internet padał, prędkość zerowa. Dzieciaki w stresie. Na infolini automat. Zmieniłem na playa i jestem zadowolony, internet chodzi jak należy. Prędkość zgodnie z deklaracją ok. 150 mbit/s. Odradzam multimedie. ZaletybrakWadyPrędkość, stabilnosć połączenia, automat na infolini.MiejscowośćGdynia -
~Tomasz / 2022-09-07 21:51
Brak tv i internetu po 25 min pan z infolinii nie może mi pomóc ale kasę brać to potrafią masakra odradzam MiejscowośćOlsztyn -
-
~Konrad / 2022-09-07 17:50
Reklama ładna, ale obsługa posprzedażowa u Was to jakaś katastrofa. Dzisiaj przestał działać mi internet, a termin naprawy wyznaczono mi dokładnie za miesiąc. W dobie internetu i pracy zdalnej ... mam cierpliwie czekac na technika 30 dni... Nie polecam, a wręcz odradzam wszystkim, gdyż działanie tej firmy to jakaś kpina. Na szczęście nie jesteście jedyni na rynku, a jeżeli tylko będę miał taką możliwość będę ostrzegał ludzi aby nie popełnili takiego błędu jak ja... MiejscowośćWrocław -
~Irena / 2022-09-05 15:42
Najgorszy internet w Świecie!!! Nie polecam!!! Internet bardzo często sięwyłącza, znika, internet na telefonie po wifi w całe nie działa. po rozmowach z technikiem zawsze 1 odpowiedz, po naszej stronie wszystko ok, Pani może dokupić dodatkowy rooter silniejszy WadyWSZYSTKO źleMiejscowośćŁódź -
~Jacek / 2022-08-31 15:41
Ogólnie tragedia jeżeli chodzi o internet. Wiecznie jakieś problemy. Telefon w domu przeważnie działa na transmisji danych. Już nie przedłużę umowy napewno... WadyOgólnie wszystkoMiejscowośćDzikowiec -
~Antymultimedia / 2022-08-23 16:27
Beznadziejna karykatura pojęcia firmy. Trzy umówione wizyty- nikt się nie stawił. Trzy dni Urlopu przepadły. Obsługa telefoniczna wzywa do biura. W biurze polecają zadzwonić, następnie znowu przyjechać(do biura mam kilkadziesiąt kilometrów). Zero współpracy między sobą, każdy przerzuca winę na inne osoby z obsługi. Internet potrafi stracić całe miasteczko, raz jest, raz nie ma. Tv mam od 2005, internet od 2010. Miarka się przebrała, koniec dymania klientów. ZaletyCeny pakietów(po dogadaniu w ramach rekompensaty za ciagle usterki i niekompetencje)WadyWłaściwie wszystkoMiejscowośćŁubiana -
~Anonim / 2022-08-07 13:01
No powiem tak.
Internet tani i widać dlaczego. Po wymianie rutera i modemu internet śmigał a po 3 miesiącach z dupy przestał działać. Zadzwoniliśmy na infolinię to zaproponowali nam zmianę modemu. Przyszedł facet z modemem pod pachą, bez pudełka idk skad go wzial, ledwo wymienił ten sprzęt i sobie poszedł. Internet działał znów 3 miesiące z jakimiś zaciskami od czasu do czasu i znów padł. Znów dzwonimi na infolinię i proponują to samo co wcześniej. Kur*a i co? Będziemy tak co chwilę wymieniać modem?! Dajcie jakiegoś ogarniętego specjalistę i powiedzcie co jest źle a nie taki cyrk odwalacie!ZaletyDobra cenaWadyDupny internetMiejscowośćTomaszów Mazowiecki -
~Kiei / 2022-07-28 09:13
Firma, tragedia, standardy białoruskie. Co chwila awarie światłowodu, czas usuwania awarii co najmniej 3 dni, a niekiedy ponad tydzień. Szybkość nijak się ma do deklarowanej. Zamawiajcie internet w T-Mobile, tam przynajmniej to działa i nie ma tylu awarii. ZaletySzybkość kontaktu z konsultantemWadyCała resztaMiejscowośćTrzebinia -
~Kiei / 2022-07-28 09:13
Firma, tragedia, standardy białoruskie. Co chwila awarie światłowodu, czas usuwania awarii co najmniej 3 dni, a niekiedy ponad tydzień. Szybkość nijak się ma do deklarowanej. Zamawiajcie internet w T-Mobile, tam przynajmniej to działa i nie ma tylu awarii. ZaletySzybkość kontaktu z konsultantemWadyCała resztaMiejscowośćTrzebinia -
~OszukanyMultimediaVectra / 2022-07-25 13:24
Łącze internetowe 160 Mbps dostarczają tylko 20Mbps po interwencji technika który kłamał w żywe oczy i wymyślał co chwila nowe powody dlaczego to może nie działać (po 5 dniach nie działania) przeprowadziłem test szybkości 20Mbps !!!! Oszuści !!!! multimedia/vectra !!!!
1. Najpierw ściemniał że się kabel poluzował
2. Następnie że mój modem wi-fi może być za wolny
3. Ze mają skrzynkę z południowej strony i się może nagrzewać
4. Nie testować na Windows prędkości bo źle pokazuje (to mu powiedziałem że linux używam)
5. Że na swoim komputerze może przetestować to mi pokaże
6. I gówno z tej interwencji jest gdyż speedtest-y w przeglądarkach pokazuje 18Mbps max
7. Do tego pokazywał pasma na swoim urządzeniu jacy to są wspaniali i jaki sygnał jest doskonały
Nie pozdrawiam Kłamców i Oszustów z multimedia polska lub vectra jak kto woli !!!!
P.S.
Dodam że co któryś dzień nagminnie wyłączają internet na 2-3 godziny zwłaszcza w piątki i niedziele !!!!ZaletyBrak zaletMiejscowośćPrzasnysz -
-
~rehjdfdsknkl / 2022-07-21 18:57
Speedtest pokazuje 600MB ale momentami strony nie chcą się wczytywać. Brak możliwości wejścia do panelu administracyjnego routera! MiejscowośćPłock -
~Hanna / 2022-07-21 17:47
Pani konsultant. Edyta Kurek objeśniła mnie jasno . rzeczowo i bardzo cierpliwie wszystko zrozumiałam dziękuję bardzo Pani Edycie ZaletyPerfekcja w wypoewiedziachMiejscowośćGdynia -
~Jacek / 2022-06-25 21:05
Stanowczo odradzam podpisywanie umowy z tą firmą. Nie dotrzymują warunków umowy. Serwis!??? Jaki serwis żenada. Od kilku miesięcy domagam się wizyty techników oczywiście bez rezultatów. Przy sprawdzaniu w miejscu zamontowania modemu parametry nie osiągają nawet połowy zapisanej w umowie prędkości. WadyBrak prędkości zgodnej z umową. Zbywanie klientaMiejscowośćKartuzy -
~MOna / 2022-06-12 19:41
Firmy kompletnie nie polecam. Kontakt z obsługą pozostawia dużo do życzenia, od przejścia przez infolinię, do kontaktu z człowiekiem, a potem ... serwis...
ja kilka razy wzywałam serwisantów, i raz usłyszałam ze albo sciana przeszkadza (a wcześniej nie przeszkadzała), albo pandemia i wszyscy na komputerach itd.
złożyłam rezygnację w odpowiednim czasie i sprzęt zdałam, ale tam jest zero komunikacji i od lutego dostaje maile "windykacyjne" najpierw miałam zapłacić za sprzęt i jakieś przerwanie umowy ok 1300 zł, potem znowu wysyłałam im po raz 3 dowody na zdanie sprzętu, uznali, ale dalej mam do zapłacenia ponad 600 zł, bo ponoć zerwałam warunki promocyjne umowy... w której notabene mam zapis 24 miesiące , więc dokładnie wg tego zrezygnowałam z ich usług, ale w zeszłym roku jak zgłaszałam kolejną usterkę, to jedna pani wcisnęła mi żebym płaciła jakieś 20 zł dodatkowo - to internet będzie lepszy, oczywiście nie była to prawda. Mam tylko jedna umowe z 2020, a oni kazą mi płacić za cos co ponoc powinno trwac do 2023. masakra. poza tym instalator kolejnej firmy jak rozmontowywał ruter, to pokazał mi ciekawostkę, niekompatybilne kabel i wejście w ruterze - dla laika i blondynki - różne kolory niebieski i zielony, a po bliższym spojrzeniu - kolory mają znaczenie bo jedna końcówka zakończona płasko, a druga stożkowo... no i jutro ląduje juz ponoc w BIG-u, mimo tego ze dalej odnoszę sie do odpowiedzi na reklamację.Zaletyjesli jakiekolwiek były, to wady totalnie to wyparłyWady- INTERNET - BEZNADZIEJNIE SŁABY, zanikający, nie umożliwiający pracy w domu online.
- obsługa - słaby kontakt, brak profesjonalistów
- serwis- w moim przypadku -zostawiam bez komentarza
-MiejscowośćGdańsk
strona 9 z 22