Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Multimedia Polska opinie

Ocena na podstawie 430 opinii

1.55 / 5

  • Parametry
    1.56
  • Cena
    1.64
  • Obsługa klienta
    1.47
  • Niezawodność
    1.41
  • Cena/Jakość
    1.95
  • Oferta
    2.24

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Beata / 2022-10-18 12:37
    Ocena: 5.00 / 5
    Dzień dobry przyszedł czas aby podzielić się wrażeniami jakie przez ostatnie 2 tygodnie miałam na lini klient -konsultant . Wystawiam ocenę na 6 w skali od 1-5 Dla Pani Aleksandry Sieradzkiej .Osoba kompetentna, miła. Życzę multimediom takich pracowników jak Pani Ola ktora sprawę wazną dla klienta doprowadza do końca. Pozdrawiam
  • ~Agnieszka / 2022-10-03 10:43
    Ocena: 1.00 / 5
    W końcu po latach zmieniliśmy miltimedię na Orange i jesteśmy w głębokim szoku, jaka różnica jest w ofercie programowej i internetu. Multimedia jest bardzo daleko za murzynami. Możemy jedynie żałować z mężem, że nie zmieniliśmy dostawcy telewizji i internetu wcześniej.
    MiejscowośćInowrocław
  • ~Anna / 2022-09-22 18:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Ostrzegam przed korzystaniem z usług Multimedia ,awarie , kiepska jakoś obrazu mie mówiąc o obsłudze .Rezygnacja to droga przez mękę .Oddałam sprzęt którego nie przyjęli bo nie maja rezygnacji jeszcze w systemie .Nie rozumieją ,ze ktoś już nie chce korzystać z usług i wszystko zwraca .Brak w systemie masz korzystać .Skandal Działania firmy bezprawne ,tragedia .
    ZaletyBrak
    WadyFirma
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Czarek / 2022-09-10 16:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Gdynia Redłowo. Co drugi dzień internet padał, prędkość zerowa. Dzieciaki w stresie. Na infolini automat. Zmieniłem na playa i jestem zadowolony, internet chodzi jak należy. Prędkość zgodnie z deklaracją ok. 150 mbit/s. Odradzam multimedie.
    Zaletybrak
    WadyPrędkość, stabilnosć połączenia, automat na infolini.
    MiejscowośćGdynia
  • ~Tomasz / 2022-09-07 21:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak tv i internetu po 25 min pan z infolinii nie może mi pomóc ale kasę brać to potrafią masakra odradzam
    MiejscowośćOlsztyn
  • ~Konrad / 2022-09-07 17:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Reklama ładna, ale obsługa posprzedażowa u Was to jakaś katastrofa. Dzisiaj przestał działać mi internet, a termin naprawy wyznaczono mi dokładnie za miesiąc. W dobie internetu i pracy zdalnej ... mam cierpliwie czekac na technika 30 dni... Nie polecam, a wręcz odradzam wszystkim, gdyż działanie tej firmy to jakaś kpina. Na szczęście nie jesteście jedyni na rynku, a jeżeli tylko będę miał taką możliwość będę ostrzegał ludzi aby nie popełnili takiego błędu jak ja...
    MiejscowośćWrocław
  • ~Irena / 2022-09-05 15:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy internet w Świecie!!! Nie polecam!!! Internet bardzo często sięwyłącza, znika, internet na telefonie po wifi w całe nie działa. po rozmowach z technikiem zawsze 1 odpowiedz, po naszej stronie wszystko ok, Pani może dokupić dodatkowy rooter silniejszy
    WadyWSZYSTKO źle
    MiejscowośćŁódź
  • ~Jacek / 2022-08-31 15:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Ogólnie tragedia jeżeli chodzi o internet. Wiecznie jakieś problemy. Telefon w domu przeważnie działa na transmisji danych. Już nie przedłużę umowy napewno...
    WadyOgólnie wszystko
    MiejscowośćDzikowiec
  • ~Antymultimedia / 2022-08-23 16:27
    Ocena: 1.75 / 5
    Beznadziejna karykatura pojęcia firmy. Trzy umówione wizyty- nikt się nie stawił. Trzy dni Urlopu przepadły. Obsługa telefoniczna wzywa do biura. W biurze polecają zadzwonić, następnie znowu przyjechać(do biura mam kilkadziesiąt kilometrów). Zero współpracy między sobą, każdy przerzuca winę na inne osoby z obsługi. Internet potrafi stracić całe miasteczko, raz jest, raz nie ma. Tv mam od 2005, internet od 2010. Miarka się przebrała, koniec dymania klientów.
    ZaletyCeny pakietów(po dogadaniu w ramach rekompensaty za ciagle usterki i niekompetencje)
    WadyWłaściwie wszystko
    MiejscowośćŁubiana
  • ~Anonim / 2022-08-07 13:01
    Ocena: 2.00 / 5
    No powiem tak.
    Internet tani i widać dlaczego. Po wymianie rutera i modemu internet śmigał a po 3 miesiącach z dupy przestał działać. Zadzwoniliśmy na infolinię to zaproponowali nam zmianę modemu. Przyszedł facet z modemem pod pachą, bez pudełka idk skad go wzial, ledwo wymienił ten sprzęt i sobie poszedł. Internet działał znów 3 miesiące z jakimiś zaciskami od czasu do czasu i znów padł. Znów dzwonimi na infolinię i proponują to samo co wcześniej. Kur*a i co? Będziemy tak co chwilę wymieniać modem?! Dajcie jakiegoś ogarniętego specjalistę i powiedzcie co jest źle a nie taki cyrk odwalacie!
    ZaletyDobra cena
    WadyDupny internet
    MiejscowośćTomaszów Mazowiecki
  • ~Kiei / 2022-07-28 09:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma, tragedia, standardy białoruskie. Co chwila awarie światłowodu, czas usuwania awarii co najmniej 3 dni, a niekiedy ponad tydzień. Szybkość nijak się ma do deklarowanej. Zamawiajcie internet w T-Mobile, tam przynajmniej to działa i nie ma tylu awarii.
    ZaletySzybkość kontaktu z konsultantem
    WadyCała reszta
    MiejscowośćTrzebinia
  • ~Kiei / 2022-07-28 09:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma, tragedia, standardy białoruskie. Co chwila awarie światłowodu, czas usuwania awarii co najmniej 3 dni, a niekiedy ponad tydzień. Szybkość nijak się ma do deklarowanej. Zamawiajcie internet w T-Mobile, tam przynajmniej to działa i nie ma tylu awarii.
    ZaletySzybkość kontaktu z konsultantem
    WadyCała reszta
    MiejscowośćTrzebinia
  • ~OszukanyMultimediaVectra / 2022-07-25 13:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Łącze internetowe 160 Mbps dostarczają tylko 20Mbps po interwencji technika który kłamał w żywe oczy i wymyślał co chwila nowe powody dlaczego to może nie działać (po 5 dniach nie działania) przeprowadziłem test szybkości 20Mbps !!!! Oszuści !!!! multimedia/vectra !!!!

    1. Najpierw ściemniał że się kabel poluzował
    2. Następnie że mój modem wi-fi może być za wolny
    3. Ze mają skrzynkę z południowej strony i się może nagrzewać
    4. Nie testować na Windows prędkości bo źle pokazuje (to mu powiedziałem że linux używam)
    5. Że na swoim komputerze może przetestować to mi pokaże
    6. I gówno z tej interwencji jest gdyż speedtest-y w przeglądarkach pokazuje 18Mbps max
    7. Do tego pokazywał pasma na swoim urządzeniu jacy to są wspaniali i jaki sygnał jest doskonały

    Nie pozdrawiam Kłamców i Oszustów z multimedia polska lub vectra jak kto woli !!!!

    P.S.
    Dodam że co któryś dzień nagminnie wyłączają internet na 2-3 godziny zwłaszcza w piątki i niedziele !!!!
    ZaletyBrak zalet
    MiejscowośćPrzasnysz
  • ~rehjdfdsknkl / 2022-07-21 18:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Speedtest pokazuje 600MB ale momentami strony nie chcą się wczytywać. Brak możliwości wejścia do panelu administracyjnego routera!
    MiejscowośćPłock
  • ~Hanna / 2022-07-21 17:47
    Ocena: 5.00 / 5
    Pani konsultant. Edyta Kurek objeśniła mnie jasno . rzeczowo i bardzo cierpliwie wszystko zrozumiałam dziękuję bardzo Pani Edycie
    ZaletyPerfekcja w wypoewiedziach
    MiejscowośćGdynia
  • ~Jacek / 2022-06-25 21:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Stanowczo odradzam podpisywanie umowy z tą firmą. Nie dotrzymują warunków umowy. Serwis!??? Jaki serwis żenada. Od kilku miesięcy domagam się wizyty techników oczywiście bez rezultatów. Przy sprawdzaniu w miejscu zamontowania modemu parametry nie osiągają nawet połowy zapisanej w umowie prędkości.
    WadyBrak prędkości zgodnej z umową. Zbywanie klienta
    MiejscowośćKartuzy
  • ~MOna / 2022-06-12 19:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Firmy kompletnie nie polecam. Kontakt z obsługą pozostawia dużo do życzenia, od przejścia przez infolinię, do kontaktu z człowiekiem, a potem ... serwis...
    ja kilka razy wzywałam serwisantów, i raz usłyszałam ze albo sciana przeszkadza (a wcześniej nie przeszkadzała), albo pandemia i wszyscy na komputerach itd.
    złożyłam rezygnację w odpowiednim czasie i sprzęt zdałam, ale tam jest zero komunikacji i od lutego dostaje maile "windykacyjne" najpierw miałam zapłacić za sprzęt i jakieś przerwanie umowy ok 1300 zł, potem znowu wysyłałam im po raz 3 dowody na zdanie sprzętu, uznali, ale dalej mam do zapłacenia ponad 600 zł, bo ponoć zerwałam warunki promocyjne umowy... w której notabene mam zapis 24 miesiące , więc dokładnie wg tego zrezygnowałam z ich usług, ale w zeszłym roku jak zgłaszałam kolejną usterkę, to jedna pani wcisnęła mi żebym płaciła jakieś 20 zł dodatkowo - to internet będzie lepszy, oczywiście nie była to prawda. Mam tylko jedna umowe z 2020, a oni kazą mi płacić za cos co ponoc powinno trwac do 2023. masakra. poza tym instalator kolejnej firmy jak rozmontowywał ruter, to pokazał mi ciekawostkę, niekompatybilne kabel i wejście w ruterze - dla laika i blondynki - różne kolory niebieski i zielony, a po bliższym spojrzeniu - kolory mają znaczenie bo jedna końcówka zakończona płasko, a druga stożkowo... no i jutro ląduje juz ponoc w BIG-u, mimo tego ze dalej odnoszę sie do odpowiedzi na reklamację.
    Zaletyjesli jakiekolwiek były, to wady totalnie to wyparły
    Wady- INTERNET - BEZNADZIEJNIE SŁABY, zanikający, nie umożliwiający pracy w domu online.
    - obsługa - słaby kontakt, brak profesjonalistów
    - serwis- w moim przypadku -zostawiam bez komentarza
    -
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Michoł / 2022-04-25 18:26
    Ocena: 1.50 / 5
    Wlasnie kończy mi sie umowa. Przez jej okres mialem wiele problemow. Padające zasilacze modemu, braki neta przy każdej burzy, kilka miesiecy płacenie za jakis smieszny program emil bo nikt nie raczyl mnie poinformowac ze moge go wyłączyć i automat na infolinii jest nie do przejścia, na koniec gdy pytalem konsultantke czy obowiazuje mnie jakiś okres wypowiedzenia odpisala ze nie co bylo nieprawdą. Na plus jest to ze od poczatku tego roku nie bylo jak narazie zadnego problemu.
    ZaletyOstatnie 4 miesiace bez awarii
    WadyOblsuga klienta, przerwy w dostawie
    MiejscowośćŁańcut
  • ~Jacek / 2022-04-20 22:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Generalnie ocena taka jaka większości a może nawet wszystkich. Usługi i obsługa klienta to porażka. Telewizja cokolwiek choć też urywa. Internet tragedia do 20-30mb/s zamiast 120. Oferty promocyjne tylko dla nowych klientów, starszy dostają tylko podwyżki i gorsze warunki jednocześnie. Nie polecam
  • ~Magda / 2022-04-18 20:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia!!!
    Przyjeżdża technik od internetu po 45 minutach czekania na infolinii, klika dwa razy mówi że działa i odjeżdża...
    Połączenie z modemem jest, Wi-fi jest - internetu nie ma.
    I tak w kółko!
    Zaletybrak
    WadyWieczne problemy techniczne, brak pojęcia o obsłudze klienta, niezgodność usługi z umową.
    MiejscowośćDębica
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4398
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2549
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2231
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2071
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4411
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2903
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2523
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1999
Mobile Vikings
Ocena: 4.58, ilość opinii: 1227