Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Multimedia Polska opinie

Ocena na podstawie 433 opinii

1.55 / 5

  • Parametry
    1.57
  • Cena
    1.64
  • Obsługa klienta
    1.47
  • Niezawodność
    1.42
  • Cena/Jakość
    1.95
  • Oferta
    2.24

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Piotr / 2022-11-05 21:07
    Ocena: 1.50 / 5
    TRAGEDIA TRAGEDIA I JESZCZE RAZ TRAGEDIA!!!!!!! Internet który miał działać z prędkością 300mb/ s ledwo daje 70. Jak miałem stary miało być 100 i było minimum 100. Wszystko działało. Od miesiąca dzwonie non stop na infolinię i oczywiście u nich wszystko OK!! I mają gdzieś bo umowa podpisana. Podłączyłem swój router bo z routerem z modemem multimediów nie działało wcale. Jeśli ktoś ma internet który mu działa i się zastanawia może sobie poprawić to na pewno nie poprawi kupując w multimediach!!! Mam już jeden miesiąc z 24 za sobą ale już szukam nowego dostawcy i na 100% nikt mnie nie namówi na pozostanie w multimediach!!! Jeszcze raz TRAGEDIA TRAGEDIA TRAGEDIA!!!!!
    MiejscowośćTarnów
  • ~MM-Polska_SSIE / 2022-11-04 22:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje. Inaczej się nazwać tych partaczy i krętaczy nie da. Usług to oni nie świadczą, tylko rzekome awarie. UNIKAĆ a rząd powinien zamknąć ten syf a wszystkich u władzy posadzić na długie lata! Za komuny były świadczone lepsze usługi i pewniejsze.
    Zaletybrakl
    Wadyawarie non stop, parametry to śmiech, infrastruktura żenada, pomocy zero.
  • ~adsasd / 2022-11-04 15:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy dostawca w calej Polsce. Nie da sie z tego korzystac!
    ZaletyNiema
    WadySzybkosc okolo 3 mbps
    MiejscowośćGdynia
  • ~Beata / 2022-10-18 12:37
    Ocena: 5.00 / 5
    Dzień dobry przyszedł czas aby podzielić się wrażeniami jakie przez ostatnie 2 tygodnie miałam na lini klient -konsultant . Wystawiam ocenę na 6 w skali od 1-5 Dla Pani Aleksandry Sieradzkiej .Osoba kompetentna, miła. Życzę multimediom takich pracowników jak Pani Ola ktora sprawę wazną dla klienta doprowadza do końca. Pozdrawiam
  • ~Agnieszka / 2022-10-03 10:43
    Ocena: 1.00 / 5
    W końcu po latach zmieniliśmy miltimedię na Orange i jesteśmy w głębokim szoku, jaka różnica jest w ofercie programowej i internetu. Multimedia jest bardzo daleko za murzynami. Możemy jedynie żałować z mężem, że nie zmieniliśmy dostawcy telewizji i internetu wcześniej.
    MiejscowośćInowrocław
  • ~Anna / 2022-09-22 18:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Ostrzegam przed korzystaniem z usług Multimedia ,awarie , kiepska jakoś obrazu mie mówiąc o obsłudze .Rezygnacja to droga przez mękę .Oddałam sprzęt którego nie przyjęli bo nie maja rezygnacji jeszcze w systemie .Nie rozumieją ,ze ktoś już nie chce korzystać z usług i wszystko zwraca .Brak w systemie masz korzystać .Skandal Działania firmy bezprawne ,tragedia .
    ZaletyBrak
    WadyFirma
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Czarek / 2022-09-10 16:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Gdynia Redłowo. Co drugi dzień internet padał, prędkość zerowa. Dzieciaki w stresie. Na infolini automat. Zmieniłem na playa i jestem zadowolony, internet chodzi jak należy. Prędkość zgodnie z deklaracją ok. 150 mbit/s. Odradzam multimedie.
    Zaletybrak
    WadyPrędkość, stabilnosć połączenia, automat na infolini.
    MiejscowośćGdynia
  • ~Tomasz / 2022-09-07 21:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak tv i internetu po 25 min pan z infolinii nie może mi pomóc ale kasę brać to potrafią masakra odradzam
    MiejscowośćOlsztyn
  • ~Konrad / 2022-09-07 17:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Reklama ładna, ale obsługa posprzedażowa u Was to jakaś katastrofa. Dzisiaj przestał działać mi internet, a termin naprawy wyznaczono mi dokładnie za miesiąc. W dobie internetu i pracy zdalnej ... mam cierpliwie czekac na technika 30 dni... Nie polecam, a wręcz odradzam wszystkim, gdyż działanie tej firmy to jakaś kpina. Na szczęście nie jesteście jedyni na rynku, a jeżeli tylko będę miał taką możliwość będę ostrzegał ludzi aby nie popełnili takiego błędu jak ja...
    MiejscowośćWrocław
  • ~Irena / 2022-09-05 15:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy internet w Świecie!!! Nie polecam!!! Internet bardzo często sięwyłącza, znika, internet na telefonie po wifi w całe nie działa. po rozmowach z technikiem zawsze 1 odpowiedz, po naszej stronie wszystko ok, Pani może dokupić dodatkowy rooter silniejszy
    WadyWSZYSTKO źle
    MiejscowośćŁódź
  • ~Jacek / 2022-08-31 15:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Ogólnie tragedia jeżeli chodzi o internet. Wiecznie jakieś problemy. Telefon w domu przeważnie działa na transmisji danych. Już nie przedłużę umowy napewno...
    WadyOgólnie wszystko
    MiejscowośćDzikowiec
  • ~Antymultimedia / 2022-08-23 16:27
    Ocena: 1.75 / 5
    Beznadziejna karykatura pojęcia firmy. Trzy umówione wizyty- nikt się nie stawił. Trzy dni Urlopu przepadły. Obsługa telefoniczna wzywa do biura. W biurze polecają zadzwonić, następnie znowu przyjechać(do biura mam kilkadziesiąt kilometrów). Zero współpracy między sobą, każdy przerzuca winę na inne osoby z obsługi. Internet potrafi stracić całe miasteczko, raz jest, raz nie ma. Tv mam od 2005, internet od 2010. Miarka się przebrała, koniec dymania klientów.
    ZaletyCeny pakietów(po dogadaniu w ramach rekompensaty za ciagle usterki i niekompetencje)
    WadyWłaściwie wszystko
    MiejscowośćŁubiana
  • ~Anonim / 2022-08-07 13:01
    Ocena: 2.00 / 5
    No powiem tak.
    Internet tani i widać dlaczego. Po wymianie rutera i modemu internet śmigał a po 3 miesiącach z dupy przestał działać. Zadzwoniliśmy na infolinię to zaproponowali nam zmianę modemu. Przyszedł facet z modemem pod pachą, bez pudełka idk skad go wzial, ledwo wymienił ten sprzęt i sobie poszedł. Internet działał znów 3 miesiące z jakimiś zaciskami od czasu do czasu i znów padł. Znów dzwonimi na infolinię i proponują to samo co wcześniej. Kur*a i co? Będziemy tak co chwilę wymieniać modem?! Dajcie jakiegoś ogarniętego specjalistę i powiedzcie co jest źle a nie taki cyrk odwalacie!
    ZaletyDobra cena
    WadyDupny internet
    MiejscowośćTomaszów Mazowiecki
  • ~Kiei / 2022-07-28 09:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma, tragedia, standardy białoruskie. Co chwila awarie światłowodu, czas usuwania awarii co najmniej 3 dni, a niekiedy ponad tydzień. Szybkość nijak się ma do deklarowanej. Zamawiajcie internet w T-Mobile, tam przynajmniej to działa i nie ma tylu awarii.
    ZaletySzybkość kontaktu z konsultantem
    WadyCała reszta
    MiejscowośćTrzebinia
  • ~Kiei / 2022-07-28 09:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma, tragedia, standardy białoruskie. Co chwila awarie światłowodu, czas usuwania awarii co najmniej 3 dni, a niekiedy ponad tydzień. Szybkość nijak się ma do deklarowanej. Zamawiajcie internet w T-Mobile, tam przynajmniej to działa i nie ma tylu awarii.
    ZaletySzybkość kontaktu z konsultantem
    WadyCała reszta
    MiejscowośćTrzebinia
  • ~OszukanyMultimediaVectra / 2022-07-25 13:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Łącze internetowe 160 Mbps dostarczają tylko 20Mbps po interwencji technika który kłamał w żywe oczy i wymyślał co chwila nowe powody dlaczego to może nie działać (po 5 dniach nie działania) przeprowadziłem test szybkości 20Mbps !!!! Oszuści !!!! multimedia/vectra !!!!

    1. Najpierw ściemniał że się kabel poluzował
    2. Następnie że mój modem wi-fi może być za wolny
    3. Ze mają skrzynkę z południowej strony i się może nagrzewać
    4. Nie testować na Windows prędkości bo źle pokazuje (to mu powiedziałem że linux używam)
    5. Że na swoim komputerze może przetestować to mi pokaże
    6. I gówno z tej interwencji jest gdyż speedtest-y w przeglądarkach pokazuje 18Mbps max
    7. Do tego pokazywał pasma na swoim urządzeniu jacy to są wspaniali i jaki sygnał jest doskonały

    Nie pozdrawiam Kłamców i Oszustów z multimedia polska lub vectra jak kto woli !!!!

    P.S.
    Dodam że co któryś dzień nagminnie wyłączają internet na 2-3 godziny zwłaszcza w piątki i niedziele !!!!
    ZaletyBrak zalet
    MiejscowośćPrzasnysz
  • ~rehjdfdsknkl / 2022-07-21 18:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Speedtest pokazuje 600MB ale momentami strony nie chcą się wczytywać. Brak możliwości wejścia do panelu administracyjnego routera!
    MiejscowośćPłock
  • ~Hanna / 2022-07-21 17:47
    Ocena: 5.00 / 5
    Pani konsultant. Edyta Kurek objeśniła mnie jasno . rzeczowo i bardzo cierpliwie wszystko zrozumiałam dziękuję bardzo Pani Edycie
    ZaletyPerfekcja w wypoewiedziach
    MiejscowośćGdynia
  • ~Jacek / 2022-06-25 21:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Stanowczo odradzam podpisywanie umowy z tą firmą. Nie dotrzymują warunków umowy. Serwis!??? Jaki serwis żenada. Od kilku miesięcy domagam się wizyty techników oczywiście bez rezultatów. Przy sprawdzaniu w miejscu zamontowania modemu parametry nie osiągają nawet połowy zapisanej w umowie prędkości.
    WadyBrak prędkości zgodnej z umową. Zbywanie klienta
    MiejscowośćKartuzy
  • ~MOna / 2022-06-12 19:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Firmy kompletnie nie polecam. Kontakt z obsługą pozostawia dużo do życzenia, od przejścia przez infolinię, do kontaktu z człowiekiem, a potem ... serwis...
    ja kilka razy wzywałam serwisantów, i raz usłyszałam ze albo sciana przeszkadza (a wcześniej nie przeszkadzała), albo pandemia i wszyscy na komputerach itd.
    złożyłam rezygnację w odpowiednim czasie i sprzęt zdałam, ale tam jest zero komunikacji i od lutego dostaje maile "windykacyjne" najpierw miałam zapłacić za sprzęt i jakieś przerwanie umowy ok 1300 zł, potem znowu wysyłałam im po raz 3 dowody na zdanie sprzętu, uznali, ale dalej mam do zapłacenia ponad 600 zł, bo ponoć zerwałam warunki promocyjne umowy... w której notabene mam zapis 24 miesiące , więc dokładnie wg tego zrezygnowałam z ich usług, ale w zeszłym roku jak zgłaszałam kolejną usterkę, to jedna pani wcisnęła mi żebym płaciła jakieś 20 zł dodatkowo - to internet będzie lepszy, oczywiście nie była to prawda. Mam tylko jedna umowe z 2020, a oni kazą mi płacić za cos co ponoc powinno trwac do 2023. masakra. poza tym instalator kolejnej firmy jak rozmontowywał ruter, to pokazał mi ciekawostkę, niekompatybilne kabel i wejście w ruterze - dla laika i blondynki - różne kolory niebieski i zielony, a po bliższym spojrzeniu - kolory mają znaczenie bo jedna końcówka zakończona płasko, a druga stożkowo... no i jutro ląduje juz ponoc w BIG-u, mimo tego ze dalej odnoszę sie do odpowiedzi na reklamację.
    Zaletyjesli jakiekolwiek były, to wady totalnie to wyparły
    Wady- INTERNET - BEZNADZIEJNIE SŁABY, zanikający, nie umożliwiający pracy w domu online.
    - obsługa - słaby kontakt, brak profesjonalistów
    - serwis- w moim przypadku -zostawiam bez komentarza
    -
    MiejscowośćGdańsk
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4472
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2241
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.64, ilość opinii: 1918
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4635
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3937
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2997
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2592
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2019