Z DALEKA!!! Infolinia to drwina z użytkownika, kilkunastominutowe wybieranie kolejnych opcji w menu żeby ostatecznie połączenie zostało zerwane. Rewelacyjne urządzenia dostępowe zwane szumnie routerami firmy ARRIS, które pozwalają jako tako korzystać z internetu w promieniu może pięciu metrów (przez ścianę dwa metry, max. dwa i pół). I te rozczulające tłumaczenia serwisantów pod tytułem "Inne routery zakłócają wasz sygnał". Pingi po 300-600 ms, o korzystaniu z takich usług jak HBO GO czy PS Network zapomnij od razu. W ciągu trzech lat po raz trzeci wymieniony dekoder, oczywiście zawartość nagrywarki za każdym razem szlag trafił. Wyczekuję końca umowy i żegnam się na zawsze.
Wadydenna jakość łącza internetowego, brak kontaktu z infolinią, mało kompetentni serwisanci,
MiejscowośćGdynia
~Denim / 2018-05-26 11:31
Ocena: 1.00 / 5
Ogólnie odradzam! Multimedia, jako dostawca Internetu poza większymi miejscowościami oferuję bardzo niską prędkość przesyłu danych przy czym ceny za te usługi są horendalnie wysokie (Ok 70-80zł za 2mb/s). Trzeba uważać na korzystanie z "pseudo" promocji, których podpisanie zobowiązuje abonenta do płacenia bardzo wysokich kar, za rozwiązanie umowy. "Promocja" w usługach Multimedia, oznacza jedynie zbliżenie do cen konkurencyjnych (Ok 50zl za 2mb/s), przy czym klient związany jest karami umownymi. Dział wsparcia technicznego to wyłącznie labirynt opcji na infolinii które sprowadzają się do sprawdzenia czy urządzenia są właściwie podłączone. 30 minut połączenia z automatem skutkuje powrotem do początku opcji wyboru.. I nie ma opcji połączenia z żywym konsultantem, który pomogłby rozwiązać problem. Multimedia nie mogąc konkurować z innymi dostawcami przywiązuje klientów "promocjami" obwarowanymi karami, o których nikt nie wspomina przy podpisaniu umowy. Stanowczo odradzam tego dostawcę. Najbardziej narażone są starsze osoby nieświadome tego że korzystają z niekonkurencyjnych usług i korzystają z nich tylko z niechęci do zmian.
WadyDrogo. Fałszywe "promocje" przywiązujące klienta na czas tzw. promocji. Dział utrzymania kienta nie funkcjonuje.
MiejscowośćMałkinia Górna
~Rob / 2018-05-08 13:21
Ocena: 1.00 / 5
Mógłbym pisać ile złożyłem reklamacji i ile nerwów mnie to kosztowało, ale za półtora miesiąca kończy się umowa i jestem szczęśliwy, że będę miał święty spokój.
Dobrze, że Uokik dobrał się do nich :)
ZaletyBrak
WadySame wady
MiejscowośćSzczecin
~Marianna13 / 2018-05-02 14:48
Ocena: 1.25 / 5
Obsługa klienta ma wieczną przerwę. Niech nikt nie liczy na profesjonalne i szybkie rozwiązanie problemu. Każda cena jest za wysoka dla tak powolnego i wiecznie zacinającego się Internetu i kablówki. W naprawie trzeba zdać się na własną rękę. Nie polecam nikomu :)
ZaletyBrak zalet
MiejscowośćGdańsk
~Mimi / 2018-04-27 11:50
Ocena: 1.25 / 5
Słaby internet, częsty jego brak, wymówki typu, że to wina mojego rutera i inne. Zero pomocy ze strony firmy. Nikomu nie polecam. Płaci się nie mało za nic.. Miała być lepsza oferta, a jest jeszcze gorzej
ZaletyZalety???
Wady- brak internetu co chwile
- słaby przesył
- ping szkoda gadać
- zero pomocy ze strony firmy
MiejscowośćSzczecin
~Troll multimedii / 2018-02-06 10:50
Ocena: 4.75 / 5
Dodatek do opinii.
Z obsługi klienta do tego czasu nie korzystam bo jeszcze awarii internetu nie było ale TV już były
MiejscowośćGdynia
~Troll multimedii / 2018-01-25 22:52
Ocena: 4.75 / 5
Czyżby Multimedia była taka słaba? Nie 20/1mb i niewiem o co chodzi ale na 2 urządzeniach jednocześnie można oglądać 2 filmy na YT w 720p. A obsługa klienta nie korzystam
Zalety-szybkie łącze
-mała cena bo 60zł za miesiąc z telewizją
-9 miejsce w rankingu wi-fi
WadyMonter nie powiedział jakie jest hasło ale z laptopem i moim smartfonem połączyłem się WPS
MiejscowośćGdynia
~rad / 2017-09-22 08:54
Ocena: 1.00 / 5
Masakra, internet wyłącza się kilka razy w tygodniu. Biuro obsługi - automat zrobiony tak, że jak nie wstukasz odpowiedniej kombinacji to po przedarciu się przez kilkanaście etapów sam kończy połączenie i nie łączy z konsultantem. Omijać, jak macie inne wyjście to z niego korzystajcie.
~Gosia / 2017-04-25 19:07
Ocena: 1.50 / 5
Cena wzrosła i to dość sporo :/ I BRAK internetu minimum kilka razy dziennie po 30-60 minut.
Zaletybrak
Wadyinternetu non stop nie ma
Gdynia, kilka lat na pewno, ale jetem w trakcie szukania nowego operatora
~naczelnik / 2017-01-03 20:57
Ocena: 3.50 / 5
Przerwy w dostawie internetu zdarzają się bardzo sporadycznie. Upload mógłby być wyższy.