Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Multimedia Polska opinie

Ocena na podstawie 432 opinii

1.55 / 5

  • Parametry
    1.57
  • Cena
    1.64
  • Obsługa klienta
    1.48
  • Niezawodność
    1.42
  • Cena/Jakość
    1.95
  • Oferta
    2.24

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~beaker73 / 2018-06-09 22:49
    Ocena: 1.50 / 5
    Z DALEKA!!! Infolinia to drwina z użytkownika, kilkunastominutowe wybieranie kolejnych opcji w menu żeby ostatecznie połączenie zostało zerwane. Rewelacyjne urządzenia dostępowe zwane szumnie routerami firmy ARRIS, które pozwalają jako tako korzystać z internetu w promieniu może pięciu metrów (przez ścianę dwa metry, max. dwa i pół). I te rozczulające tłumaczenia serwisantów pod tytułem "Inne routery zakłócają wasz sygnał". Pingi po 300-600 ms, o korzystaniu z takich usług jak HBO GO czy PS Network zapomnij od razu. W ciągu trzech lat po raz trzeci wymieniony dekoder, oczywiście zawartość nagrywarki za każdym razem szlag trafił. Wyczekuję końca umowy i żegnam się na zawsze.
    Wadydenna jakość łącza internetowego, brak kontaktu z infolinią, mało kompetentni serwisanci,
    MiejscowośćGdynia
  • ~Denim / 2018-05-26 11:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Ogólnie odradzam! Multimedia, jako dostawca Internetu poza większymi miejscowościami oferuję bardzo niską prędkość przesyłu danych przy czym ceny za te usługi są horendalnie wysokie (Ok 70-80zł za 2mb/s). Trzeba uważać na korzystanie z "pseudo" promocji, których podpisanie zobowiązuje abonenta do płacenia bardzo wysokich kar, za rozwiązanie umowy. "Promocja" w usługach Multimedia, oznacza jedynie zbliżenie do cen konkurencyjnych (Ok 50zl za 2mb/s), przy czym klient związany jest karami umownymi. Dział wsparcia technicznego to wyłącznie labirynt opcji na infolinii które sprowadzają się do sprawdzenia czy urządzenia są właściwie podłączone. 30 minut połączenia z automatem skutkuje powrotem do początku opcji wyboru.. I nie ma opcji połączenia z żywym konsultantem, który pomogłby rozwiązać problem. Multimedia nie mogąc konkurować z innymi dostawcami przywiązuje klientów "promocjami" obwarowanymi karami, o których nikt nie wspomina przy podpisaniu umowy. Stanowczo odradzam tego dostawcę. Najbardziej narażone są starsze osoby nieświadome tego że korzystają z niekonkurencyjnych usług i korzystają z nich tylko z niechęci do zmian.
    WadyDrogo. Fałszywe "promocje" przywiązujące klienta na czas tzw. promocji. Dział utrzymania kienta nie funkcjonuje.
    MiejscowośćMałkinia Górna
  • ~Rob / 2018-05-08 13:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Mógłbym pisać ile złożyłem reklamacji i ile nerwów mnie to kosztowało, ale za półtora miesiąca kończy się umowa i jestem szczęśliwy, że będę miał święty spokój.
    Dobrze, że Uokik dobrał się do nich :)
    ZaletyBrak
    WadySame wady
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Marianna13 / 2018-05-02 14:48
    Ocena: 1.25 / 5
    Obsługa klienta ma wieczną przerwę. Niech nikt nie liczy na profesjonalne i szybkie rozwiązanie problemu. Każda cena jest za wysoka dla tak powolnego i wiecznie zacinającego się Internetu i kablówki. W naprawie trzeba zdać się na własną rękę. Nie polecam nikomu :)
    ZaletyBrak zalet
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Mimi / 2018-04-27 11:50
    Ocena: 1.25 / 5
    Słaby internet, częsty jego brak, wymówki typu, że to wina mojego rutera i inne. Zero pomocy ze strony firmy. Nikomu nie polecam. Płaci się nie mało za nic.. Miała być lepsza oferta, a jest jeszcze gorzej
    ZaletyZalety???
    Wady- brak internetu co chwile
    - słaby przesył
    - ping szkoda gadać
    - zero pomocy ze strony firmy
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Troll multimedii / 2018-02-06 10:50
    Ocena: 4.75 / 5
    Dodatek do opinii.

    Z obsługi klienta do tego czasu nie korzystam bo jeszcze awarii internetu nie było ale TV już były
    MiejscowośćGdynia
  • ~Troll multimedii / 2018-01-25 22:52
    Ocena: 4.75 / 5
    Czyżby Multimedia była taka słaba? Nie 20/1mb i niewiem o co chodzi ale na 2 urządzeniach jednocześnie można oglądać 2 filmy na YT w 720p. A obsługa klienta nie korzystam
    Zalety-szybkie łącze
    -mała cena bo 60zł za miesiąc z telewizją
    -9 miejsce w rankingu wi-fi
    WadyMonter nie powiedział jakie jest hasło ale z laptopem i moim smartfonem połączyłem się WPS
    MiejscowośćGdynia
  • ~rad / 2017-09-22 08:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra, internet wyłącza się kilka razy w tygodniu. Biuro obsługi - automat zrobiony tak, że jak nie wstukasz odpowiedniej kombinacji to po przedarciu się przez kilkanaście etapów sam kończy połączenie i nie łączy z konsultantem. Omijać, jak macie inne wyjście to z niego korzystajcie.
  • ~Gosia / 2017-04-25 19:07
    Ocena: 1.50 / 5
    Cena wzrosła i to dość sporo :/ I BRAK internetu minimum kilka razy dziennie po 30-60 minut.
    Zaletybrak
    Wadyinternetu non stop nie ma
    Gdynia, kilka lat na pewno, ale jetem w trakcie szukania nowego operatora
  • ~naczelnik / 2017-01-03 20:57
    Ocena: 3.50 / 5
    Przerwy w dostawie internetu zdarzają się bardzo sporadycznie. Upload mógłby być wyższy.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4447
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3500
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2239
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4589
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3922
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2972
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2573
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016