Wadyinternet
strona 21 z 23
- « poprzednia
- 1 ...
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- nastepna »
-
~anonymus / 2018-10-03 20:04
tak fajnie nie mozna pograć w zadna gre bo tracisz 50% pakietu nie polecam -
-
~JakcodzienZLY / 2018-09-19 12:06
Jestem zawiedziony. Lecą lata a zamiast coraz lepiej jest gorzej. Dostałem sms o nowej promocji a okazało się że ta promocja to że mam wszystko tak samo a płacę więcej. Dodatkowo płaciłem za ruter WiFi przez rok po roku powiedziano mi że już nie płacę a teraz znów pobierana opłata! To śmieszne płacąc za coś co i tak nie działa. Zgłaszałem osobiście przez rok nikt się nie pojawił bo jak Pani twierdzi nagle się cały sprzęt w domu zepsuł dlatego internet nie chodzi ha.
No przecież wszystko drożeje...ZaletyUśmiech Pani "bezcenne"WadyWszystkie pomijając zaletęMiejscowośćKalisz -
~Pioter / 2018-09-16 16:47
Wprowadzanie w błąd klientow nie wlasciwymi jednostkami.Wyolbrzymiaja ze maja oferte 60 ,120 lub 250 ale mb/s a nie MB/s co oznacza analogicznie 7.5MB ,15MB i 31.25 MB/sek.Natomiast oferta programowa ma kilkanasie kanalow gwarantowanych a reszta jest bez gwarancji.czyli podpisujesz umowe dla kan. Np ID i kanal znika za 2 miesiace bo nadawca tak chce a Ty placisz nadal zgodnie z umową.Tak naprawde nikt tu nie oszukuje tylko my sie na wszystkim nie musimy znac by dac nabic w balona ZaletyStale laczeWadyCenyMiejscowośćKętrzyn -
~Alicja / 2018-08-30 17:37
Szczerze odradzam. Po latach wspolpracy postanowilam zrezygnowac z uslug ten firmy. Internet dno, wifi nie dziala nawet w drugim pokoju, a pan z infolinii (bardzo niemily) informuje mnie, ze jakosc wifi nie zalezy od operatora. Jakies kpiny. Dodam, ze aby dodzwonic sie trzeba posiadac anielska cierpliwosc. Obsluga koszmarna, zarowno telefoniczna jak i w stacjonarnym biurze. Naprawde nje wiem jak mozna tak traktowac ludzi. Duzy negatyw. ZaletyBrakWadyJak w opisieMiejscowośćToruń -
~miner / 2018-08-27 21:58
Fajna firma!!! Po niemal dziesięciu latach nie potrafi zaakceptować zerwania. Najpierw, po wypełnieniu formularza rezygnacji, czeka dziesięć dni (bo to nowy miesiąc) by odpowiedzieć, że elektronicznie to zrezygnować nie można :) Potem na infolinii informuje, że jak skan z podpisem przyjdzie - to zaakceptują. Nieprawda - odrzucają! Tylko osobiście albo poleconym, jak przystało na firmę z XXI wieku. Wszystko to po to by WYŁUDZIĆ 60 zł!!! Szmaciarze, nic innego. Szkoda gadać! -
~gondo / 2018-08-14 11:30
Zdecydowanie nie polecam. Bardzo nieprofesjonalna firma. Przy podpisaniu umową wciskają jakąś dodatkową usługę, którą można anulować tylko dzwoniąc osobiście na infolinię. Internet awaryjny, co jakiś czas pada (nawet na godzinę!). Stały klient nie ma co liczyć na jakiekolwiek zniżki. ZaletyLepszy taki internet niż żaden...WadyWciskanie dodatkowych płatnych usług, kiepska obsługa klienta, awaryjny internetMiejscowośćWrocław -
~Tom / 2018-08-05 16:36
OSTRZEGAM PRZED FIRMĄ MULTIMEDIA. Jestem ich klientem, więc mają moje dane. Podczas rozmowy z rzekomym konsultant posiadał dane typu imię, nazwisko i miejsce świadczenia usług (internetu). Podałem dane potrzebne do zawarcia umowy i w 2 dni miały przyjść na maila (którego podałem) warunki umowy do akceptacji. Warunki nie dotarły. Skontaktowałem się z firmą Multimedia by zapytać się co z ofertą dla mnie. Poprosiłem także by w trybie szybkim odpowiedzieli czy numer telefonu z którego dzwonił do mnie rzekomy ich konsultant należy do firmy Multimedia czy czasami nie doszło do wyłudzenia ode mnie danych wrażliwych, co mogłoby grozić wykorzystania ich np do zaciągnięcia pożyczki przez telefon na moje konto. Podałem ten numer telefoniczny (oraz z dokładności co do minuty kiedy była rozmowa) lecz przez tydzień nie potrafili mi odpowiedzieć czy ten numer należy do nich! OSTRZEGAM - NIC NIE ZAŁATWICIE, A JESZCE NARAŻACIE SIĘ, ŻE WASZE DANE WYPŁYNĄ! -
~Jolanta / 2018-07-18 08:07
To jedna wielka porażka.Obsługa klienta to jakaś drwina.Jakiś czas twmu nie przedłużyłam umowy ze względu na jakość usługi.Technik nie raczył się pojawić(to standard).Został mi tylko internet za który płacę 63 pln/mies.Parametry od paru dni wyglądają mniej więcej tak:ping 42 ms,pobieranie 2,49 Mbps(!),przesyłanie 0,93 Mbps.Jeśli do tej pory wahałam się czy nie podpisać z nimi nowej umowy, to teraz jestem pewnw że nigdy więcej Multi Media!!! ZaletyBRAKWadyWyłącznieMiejscowośćChrzanów -
-
~Janusz XXDD / 2018-06-10 16:23
UWAGA NA BEZNADZIEJNĄ JAKOSC!!! Internet to jakis nie smieszny zart a obsuga klieta jeszcze gorsza.. mam oddalony pokoj od rutera o 3 metry a i tak internet nie łapie przez jedną sciane.. Pewnie zaraz jak to opublikuje to ktos "bardzo inteligętny z obsługi klięta" podpisze pod tym ze to wina mojego rutera a nie ich sprzetu. Nie to nie jest wina mojego sprzetu tylko ich syfu który dają.
Czekam na koniec umowy i nie polecam NIKOMU tego syfu.WadyBEZNADZIEJNE ŁĄCZE Z INTERNETEMMiejscowośćGdynia -
~beaker73 / 2018-06-09 22:49
Z DALEKA!!! Infolinia to drwina z użytkownika, kilkunastominutowe wybieranie kolejnych opcji w menu żeby ostatecznie połączenie zostało zerwane. Rewelacyjne urządzenia dostępowe zwane szumnie routerami firmy ARRIS, które pozwalają jako tako korzystać z internetu w promieniu może pięciu metrów (przez ścianę dwa metry, max. dwa i pół). I te rozczulające tłumaczenia serwisantów pod tytułem "Inne routery zakłócają wasz sygnał". Pingi po 300-600 ms, o korzystaniu z takich usług jak HBO GO czy PS Network zapomnij od razu. W ciągu trzech lat po raz trzeci wymieniony dekoder, oczywiście zawartość nagrywarki za każdym razem szlag trafił. Wyczekuję końca umowy i żegnam się na zawsze. Wadydenna jakość łącza internetowego, brak kontaktu z infolinią, mało kompetentni serwisanci,MiejscowośćGdynia -
~Denim / 2018-05-26 11:31
Ogólnie odradzam! Multimedia, jako dostawca Internetu poza większymi miejscowościami oferuję bardzo niską prędkość przesyłu danych przy czym ceny za te usługi są horendalnie wysokie (Ok 70-80zł za 2mb/s). Trzeba uważać na korzystanie z "pseudo" promocji, których podpisanie zobowiązuje abonenta do płacenia bardzo wysokich kar, za rozwiązanie umowy. "Promocja" w usługach Multimedia, oznacza jedynie zbliżenie do cen konkurencyjnych (Ok 50zl za 2mb/s), przy czym klient związany jest karami umownymi. Dział wsparcia technicznego to wyłącznie labirynt opcji na infolinii które sprowadzają się do sprawdzenia czy urządzenia są właściwie podłączone. 30 minut połączenia z automatem skutkuje powrotem do początku opcji wyboru.. I nie ma opcji połączenia z żywym konsultantem, który pomogłby rozwiązać problem. Multimedia nie mogąc konkurować z innymi dostawcami przywiązuje klientów "promocjami" obwarowanymi karami, o których nikt nie wspomina przy podpisaniu umowy. Stanowczo odradzam tego dostawcę. Najbardziej narażone są starsze osoby nieświadome tego że korzystają z niekonkurencyjnych usług i korzystają z nich tylko z niechęci do zmian. WadyDrogo. Fałszywe "promocje" przywiązujące klienta na czas tzw. promocji. Dział utrzymania kienta nie funkcjonuje.MiejscowośćMałkinia Górna -
~Rob / 2018-05-08 13:21
Mógłbym pisać ile złożyłem reklamacji i ile nerwów mnie to kosztowało, ale za półtora miesiąca kończy się umowa i jestem szczęśliwy, że będę miał święty spokój.
Dobrze, że Uokik dobrał się do nich :)ZaletyBrakWadySame wadyMiejscowośćSzczecin -
~Marianna13 / 2018-05-02 14:48
Obsługa klienta ma wieczną przerwę. Niech nikt nie liczy na profesjonalne i szybkie rozwiązanie problemu. Każda cena jest za wysoka dla tak powolnego i wiecznie zacinającego się Internetu i kablówki. W naprawie trzeba zdać się na własną rękę. Nie polecam nikomu :) ZaletyBrak zaletMiejscowośćGdańsk -
~Mimi / 2018-04-27 11:50
Słaby internet, częsty jego brak, wymówki typu, że to wina mojego rutera i inne. Zero pomocy ze strony firmy. Nikomu nie polecam. Płaci się nie mało za nic.. Miała być lepsza oferta, a jest jeszcze gorzej ZaletyZalety???Wady- brak internetu co chwile
- słaby przesył
- ping szkoda gadać
- zero pomocy ze strony firmyMiejscowośćSzczecin -
~Troll multimedii / 2018-02-06 10:50
Dodatek do opinii.
Z obsługi klienta do tego czasu nie korzystam bo jeszcze awarii internetu nie było ale TV już byłyMiejscowośćGdynia -
~Troll multimedii / 2018-01-25 22:52
Czyżby Multimedia była taka słaba? Nie 20/1mb i niewiem o co chodzi ale na 2 urządzeniach jednocześnie można oglądać 2 filmy na YT w 720p. A obsługa klienta nie korzystam Zalety-szybkie łącze
-mała cena bo 60zł za miesiąc z telewizją
-9 miejsce w rankingu wi-fiWadyMonter nie powiedział jakie jest hasło ale z laptopem i moim smartfonem połączyłem się WPSMiejscowośćGdynia -
-
~rad / 2017-09-22 08:54
Masakra, internet wyłącza się kilka razy w tygodniu. Biuro obsługi - automat zrobiony tak, że jak nie wstukasz odpowiedniej kombinacji to po przedarciu się przez kilkanaście etapów sam kończy połączenie i nie łączy z konsultantem. Omijać, jak macie inne wyjście to z niego korzystajcie. -
~Gosia / 2017-04-25 19:07
Cena wzrosła i to dość sporo :/ I BRAK internetu minimum kilka razy dziennie po 30-60 minut. ZaletybrakWadyinternetu non stop nie maGdynia, kilka lat na pewno, ale jetem w trakcie szukania nowego operatora -
~naczelnik / 2017-01-03 20:57
Przerwy w dostawie internetu zdarzają się bardzo sporadycznie. Upload mógłby być wyższy.
strona 21 z 23
- « poprzednia
- 1 ...
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- nastepna »