Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Multimedia Polska opinie

Ocena na podstawie 434 opinii

1.55 / 5

  • Parametry
    1.57
  • Cena
    1.64
  • Obsługa klienta
    1.47
  • Niezawodność
    1.42
  • Cena/Jakość
    1.95
  • Oferta
    2.24

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~xdf / 2019-05-11 12:15
    Ocena: 1.00 / 5
    wciskanie abonentowi przez telefon tego czego nikt niech ce .bez żadnego porozumienia poza plecami abonenta jest robione w ciskanie zapchaj dziur i wbrew temu że abonent nie wyraża zgody to i tak ma i misi płacić choć nie ma ochoty bo zakodują .
    Zaletybrak
    Wadybrak kompetencji pracowników punktu abonenta i serwisu
    MiejscowośćKalisz
  • ~Xxx222 / 2024-02-18 21:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Multimedia to najgorsza firma, złożyłam wypowiedzenie tej firmie, kazali mi zapłacić 1 bo niby taka nieodpłatna a jeszcze przysłali fakturę na kwotę 221. Sprzęty oddałam w terminie. Złodziejska firma
  • ~Yeb4c / 2021-08-30 13:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra, internet stacjonarny miał być super szybki a ciagle tylko się rozłączał a jego zasięg kończył się na jednym pociągu. Infolinia masakryczna, dostałam informacje o czasie oczekiwania 6 minut, po pół godzinie w końcu odebrała konsultantka która po 15 sekundach rozmowy przekierowala mnie dalej i właśnie minęło 1,5h oczekiwania na połączenie i nadal nic :)
    ZaletyNic
    WadyWszystko
    MiejscowośćŁódź
  • ~Yoshi1975 / 2020-12-05 20:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Dałem się namówić. Konsultant w czerwcu 2019 roku poinformował mnie, że umowę podpisuję na 18 miesięcy, co się okazało umową na 24 miesiące (w umowie ta informacją ukryta), od samego początku problemy z internetem i tv. Prędkość zadeklarowana to 120MB/s. Rzeczywista 2-15MB/s. Ciągłe przerwy w sygnale. Silne skoki prędkości. Średnio co tydzień próba kontaktu z bok i maile reklamacyjne. Zażadałem rekompensaty, za 1,5 roku wizyt techników, nie działającego internetu otrzymałem......... 70 zł rekompensaty i stwierdzenie, że mogą uwzględnić jedynie październik, gdzie mieli awarie w Gdańsku. STWIERDZAM , ŻE MULTIMEDIA POLSKA JEST FIRMĄ , KTORA NACIAGA KLIENTÓW.
    ZaletyBrak zalet
    WadySame wady. Nie działający od 1,5 roku internet
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Zabus / 2020-08-16 21:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Szczerze mówiąc multimedia ma bardzo słaby internet codziennie są problemy a jak chcesz się dodzwonić często nie odbierają przez 1 tydzień jest dobrze a później jakość internetu się pogarsza i Np Facebook ładuje się 3 minuty w grach są mega odczuwalne opóźnienia. NIE polecam internetu z stad czuje się okradany z tego co mi wciskano przy wyborze internetu. Pozdrawiam
    ZaletyBrak
    WadyOpóźnienia, fatalna obsługa,
    MiejscowośćGiżycko
  • ~Zażenowany / 2024-07-23 22:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Awarie codziennie , lecz oni nie widzą problemu. Chyba najgorszy dostawca usług internetowych w Polsce
    ZaletyBrak
    WadyWszystko co oferują
    MiejscowośćMielec
  • ~Zbigniew / 2023-11-11 20:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to totalna porażka, brak kanałów 4 K.Płacę teraz ponad 180 zł i myślę o wycofaniu się z tego bagna.
    ZaletyBrak
    WadyCała ta firma jest WADĄ.
    MiejscowośćBielsko-Biała
  • ~Zbigniew / 2024-03-22 07:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Drugi dzień nie ma telewizji i żadnej ifo6 jesteście poniżej krytyki
    ZaletyBrak ,alet
    WadySetki
    MiejscowośćPogórze
  • ~Zbyszek Kucharski / 2023-11-22 23:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Krótko i na temat syf kiła i mogiła nie polecam ( proszę posłuchajcie się bo będziecie żałować <3)
    ZaletyNiestety firma nie posiada żadnej zalety (chyba ze nazwa spoko)
    WadyJednym słowem ∞
    MiejscowośćŁódzkie
  • ~Zióła / 2023-01-01 19:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Codziennie problemy z netem.Obsługa dno.Zrezygnowalam z ich usług a teraz namawiam na to rodzicow.Neta nie da sie używać wieczorami.NIE POLECAM.
  • ~zkxo / 2020-04-18 20:13
    Ocena: 1.00 / 5
    ten interent to zart odradzam bardzo czesto sa problemy natomiast jak dzwonisz do obslugi prawie codziennie bo takie dni sie zdarzaly sa bezradni i jednyne co uslyszysz to prosze zrestartowac ruter . mialem teez sytuacje ponad rok temu gdzie zglosilem sprawe i pani na infolini powiedziala ze centrala oddzwoni no i niesety tak jak pisalem ponad rok czekam takze zastanowcie sie jak staracie sie o klienta
    Zaletyzadnych
    Wadywszystko
    MiejscowośćSzczecin
  • ~zrobiony na szaro / 2019-07-29 09:05
    Ocena: 1.00 / 5
    drogo, byle jaka obsługa, internet nie spełnia wymagań z umowy, długie procedury reklamacji, problemy z rozwiązaniem umowy
    WadyDrogo, obsługa słaba, ukryte dodatkowe opłaty, problemy z rozwiązaniem umowy,obiecywany internet nie spełnia wymagań umowy, mam dość składania reklamacji
    MiejscowośćBytom
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4474
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2241
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.64, ilość opinii: 1918
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4642
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3940
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3000
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2596
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2020