Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Multimedia Polska opinie

Ocena na podstawie 448 opinii

1.54 / 5

  • Parametry
    1.56
  • Cena
    1.63
  • Obsługa klienta
    1.46
  • Niezawodność
    1.41
  • Cena/Jakość
    1.95
  • Oferta
    2.24

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Urszula / 2021-10-28 14:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Nie potrafili poradzić sobie z usterką mojego kabla internetowego. Zwalili winę na zarząd wspólnoty, który rzekomo nie pozwolił na wymianę owego kabla (zarząd o niczym nie wiedział). Jedynym wyjściem było rozwiązanie umowy. Po połączeniu z Vectrą nie poinformowali rzetelnie o zmianie numeru rachunku, tylko informację tą ukryli gdzieś w załącznikach, przez co - pomimo złożonych przeze mnie pism o przeksięgowanie - próbują wyłudzić ode mnie spłatę rzekomej zaległości, teraz już przez firmę windykacyjną, choć sami potwierdzili, że taka nadpłata istnieje na starym numerze rachunku. Nigdy więcej nie zamierzam korzystać z ich usług..
    MiejscowośćPruszcz Gdański
  • ~Viero / 2024-02-17 21:48
    Ocena: 1.00 / 5
    masakra internet oszustwo 600mb przy testach tylko 20mb co to ma byc zwykle oszustwo
    MiejscowośćOlsztyn
  • ~walex / 2022-02-18 10:57
    Ocena: 1.00 / 5
    ZŁODZIEJE jednym słowem, posiadałem nadpłatę w eboku, po kilkunastu mcach chciałem ją wypłacić, ponieważ wróciłem w rodzinne strony, jak się okazuje, nadpłata w magiczny sposób zniknęła...nikt nie wie gdzie xD kradną w biały dzień. Wynajmujący wypowiedział mi umowę mieszkania, chciałem przenieść usługę w kilka miejsc, niestety firma nie pozwoliła mi na to, ponieważ ważniejszym od uczciwej obsługi klienta było nałożenie na mnie kary w wysokości 700zł. Jak ognia unikać!!
    Zaletybrak
    Wadywszystko
    Miejscowośćskwierzyna
  • ~Wioletta / 2021-09-07 18:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Awaria dalej nie usunięta, minęła 18 i jest nowy komunikat ( już czwarty termin) że będzie usunięta o godz 21. Pan konsultant udziela bardzo wyczerpującej informacji-.. nie jestem w Olsztynie i nie wiem co robią monterzy". Fachowe podejście do klienta, skandal.
    ZaletyŻadnych
    WadyTylko wady
    MiejscowośćOlsztyn
  • ~Wioletta Majchrzak / 2021-09-06 20:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Po trzeciej zmianie terminu awarii, dowiedziałam się o nowym terminie jej usunięcia tym razem- 7 wrzesień godz- 18. Pani Natalia konsultant , poinformowała mnie że awaria jest bardzo poważna chyba wręcz odwrotnie do traktowania Multimedia swoich klientów które jest mało poważne, wręcz skandaliczne.
    ZaletyŻadnych.
    WadyNieterminowość, lekceważenie klientów.
    MiejscowośćOlsztyn
  • ~Wiolmaj / 2022-03-09 20:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Awaria przynajmniej dwa razy w miesiącu, tragedia.
    ZaletyBrak
    WadyTylko wady
    MiejscowośćOlsztyn
  • ~Wizz / 2019-09-06 16:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Miałem do czynienia z wieloma usługami internetowymi i różnymi dostawcami. Bywało lepiej, bywało gorzej ale nigdy nie było niczego choćby porównywalnie tragicznego jak Multimedia Pl.
    Gdy podpisywałem umowę to był jedyny dostępny dostawca w moim rejonie miasta (od tego czasu sytuacja się bardzo zmieniła) - niestety.
    Wtedy rozpocząłem 2 lata ciągłych awarii, internetu "działającego" znacznie wolniej niż w umowie, nieustannego obarczania winą klienta ("to musi być coś z pana strony u nas sygnał jest w porządku" - to słyszałem za każdym razem dzwoniąc na infolinię, a 5 minut później internet magicznie zaczynał działać bez jakiegokolwiek mojego działania) i resetowania modemu co 2-3 dni (odmówiono mi wymiany na inny egzemplarz albo model, bo ten "działa poprawnie"). Oczywiście, największa awaryjność usługi trafiała się w weekendy, święta i dni wolne od pracy, kiedy jedyne co można, to pogadać z automatem, zostawić zgłoszenie na automatycznej sekretarce i przypomnieć się o techników w pierwszy dzień roboczy, do którego dotrwamy.
    Do tego cała masa zbędnych i kosztownych produktów (jak anty-haha-wirus Emil), których wyłączenie nie jest ani proste ani natychmiastowe (wbrew zapewnieniom firmy).
    Co prawda w tym wszystkim obsługa była - póki była (o tym zaraz) bardzo miła ale nieprzydatna. Wszystko co "udało się załatwić" (i ocenić pozytywnie w ich systemie), miesiąc później trzeba było przedzwaniać raz jeszcze, bo "coś się nie zapisało" (i ocenić ponownie - tym razem już mniej pozytywnie). Skutkiem tego, kilka miesięcy płacenia za dodatki do usługi, które nigdy i w żaden sposób nie były potrzebne, a z których nie można było zrezygnować podpisując umowę.
    Potem obsługa na infolinii przestała w ogóle istnieć. Teraz praktycznie wszystko załatwia automat i trzeba sporo czasu spędzić (i kliknąć odpowiednie opcje) by usłyszeć kogoś na żywo... a później i tak przełączają między działami, żeby trafić na kogoś "kompetentnego" w temacie... co też do końca prawdą nie jest.
    Na 2 miesiące przed końcem 2letniej umowy zawitała do mnie konkurencja. Za pół ceny oferty z multimedii pl, światłowód 2+ razy szybszy (a upload to 10 razy szybszy), żadnych kruczków w umowie, żadnych dodatkowych opłat, żadnych specjalnych terminów (tylko 1 miesiąc wypowiedzenia umowy - norma), więc przez ostatnie 2 miesiące mam porównanie obu usług. Multimedia co chwilę leży, konkurencja od 2 miesięcy nie miała ani 1 dnia, w którym prędkości byłyby poniżej 99% sugerowanych w umowie. Żadnych resetów, żadnych przerw w dostawach (pomimo ostrzeżenia w SMSie, że z powodu burzy i wichury mogą wystąpić przerwy w dostępie do internetu), ani jednego najmniejszego problemu. W tym samym czasie internet od Multimedii odstawiał totalne disco na pasku zadań, rozłączając się i łącząc częściej niż przeciętna osoba mruga.
    Wszelkie próby zgłaszania niezgodności usługi z ofertą barykadowane były za kruczkami w umowie (na swoją obronę mam tylko to, że w momencie jej podpisania to był jedyny dostawca w moim rejonie), a koszt zerwania umowy jest oczywiście znacznie wyższy niż te 2 miesiące, które zostały mi niby do opłacenia... i tu też kolejne schody się zaczęły.
    Na 2 miesiące przed końcem umowy (gdy już miałem pewnego i zaklepanego zastępcę usług, który śmigał aż miło) zacząłem się przygotowywać do permanentnego zakończenia współpracy z firmą Multimedia Pl. Skontaktowałem się z infolinią by dowiedzieć się jak wygląda procedura zakończenia współpracy, oddanie sprzętu itd. W międzyczasie byłem bombardowany telefonami z ofertą przedłużenia umowy... pomimo kontaktu z szeregiem konsultantów od samego przedłużania i infolinią (w celu konkretnie zakończenia współpracy) przez 2 miesiące nie uzyskałem konkretnych i klarownych informacji jak wygląda ten proces - co by nie powiedzieć, że wręcz zostałem wprowadzony w błąd (odwołanie w toku ^_^).
    Pomimo przedstawienia mi następującej sytuacji - "umowa kończy się X.Y'19, ostatni rachunek zostanie przesłany X.Y'19, modem i okablowanie należy zwrócić do X.Y'19" każdy pracownik Multimedii "zapomniał" wspomnieć, że nieprzedłużona przeze mnie umowa nie wygasa (jak zostało to zasugerowane), tylko jednak "przechodzi w tryb nieokreślony i trzeba ją wypowiedzieć z miesięcznym wyprzedzeniem" - czyli coś o co dokładnie pytałem i jasnej odpowiedzi nie otrzymałem. Dopiero zwracając elektronikę, dowiedziałem się, że wciąż mam aktywną umowę, którą mogę wypowiedzieć... ze skutkiem "za miesiąc" i wtedy też będę mógł faktycznie oddać Multimedii ich własność (nie wcześniej ale mam tylko na to 3 dni robocze po zakończeniu współpracy, inaczej kolejne super specjalne, super wysokie opłaty).
    Po kolejnym (dość nieprzyjemnym) kontakcie z infolinią, rozpoczęto procedurę odwołania od przekształcenia umowy, którego cóż... 2 miesiące wcześniej próbowałem uniknąć. Do 30 dni czekania na to jak ich dział finansów zinterpretuje 1 wybraną a nagraną rozmowę z konsultantem, choć prosiłem o uwzględnienie wszystkich.
    Reasumując - jeśli macie jakiś wybór, jakikolwiek wybór, to szanse, że jest on gorszy od Multimedii Pl jest tak bliski zeru, że możecie brać w ciemno.
    ZaletyKiedyś byli dostępni jako jedyni w mniejszych dzielnicach.
    WadyWysoka awaryjność, ciągłe przerwy w dostawie internetu, cena, jakość usług, ciągłe gadanie z automatem na infolinii, doczepianie całej masy kosztownych "bonusów" do usługi, problemy z zakończeniem współpracy.
    MiejscowośćWrocław
  • ~Wkorwiony / 2020-02-26 22:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam ciągle przerwy pomimo że mam światłowód
  • ~Wkur***** / 2020-06-20 18:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsi dostawcy internetu...Debile odłączają go kiedy tylko chcą i jedyne za co płacicie to za brak internetu...Totalne gówno , nie da się z tymi idiomami nawiązać kontaktu telefonicznego
    Zaletyzero
    Wadyich firma to wada
  • ~Wojciech / 2023-12-07 16:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Multi media to oszuści i złodzieje nie przestrzegają zasad podpisanej umowy kwota umowy podpisana na 79 zl miesięcznie mam nadpłatę spora na koncie i okradają mnie z pieniędzy pobierając 93.08 zl bez mojej zgody bo pieniądze sa na ich koncie po prostu nadpłata spora sami sobie podpisali umowę na wyższa kwotę ja nie wyraziłem zgody nie podpisałbym na tak wysoka kwotę umowy sami nie przestrzegają umowy i okradaj klienta to oszukiwanie klienta bez jego zgody kwota podpisała ma byc 79 zl miesięcznie oa oszuści z MULTIMEDI GO OKRADAJA Z PIOENIEDZY
    ZaletyOSZUKUJA W PERFIDNY SPOSOB nie przestrzegają umowy sami podnoszą kwotę bez zgody abonenta
    Wadynie przestrzegają zasad podpisanej umowy okradaja kklienta samio pobieraja sobie pieniadze bez zgody abonenta
    MiejscowośćRzeszow
  • ~Wujek Władek / 2022-02-03 13:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam nie kupujcie odradzam
    Jakby sobie ktoś chomikami zasilał internet to by na jedno wyszło
    ZaletyBrak
    WadyInternet chodzi jak na wojnie w 1939
    MiejscowośćBrzesko
  • ~X / 2021-04-13 19:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Wsadzcie sobie tam gdzie swiatlo nie dochodzi ten wasz "szybki internet" i te wasza "telewizje". Dno zenada i 87272 metrow mulu. Oby jak najszybciej uciec z tego bagna.
    ZaletyNic
    WadyWszystko
    MiejscowośćLublin
  • ~xdf / 2019-05-11 12:15
    Ocena: 1.00 / 5
    wciskanie abonentowi przez telefon tego czego nikt niech ce .bez żadnego porozumienia poza plecami abonenta jest robione w ciskanie zapchaj dziur i wbrew temu że abonent nie wyraża zgody to i tak ma i misi płacić choć nie ma ochoty bo zakodują .
    Zaletybrak
    Wadybrak kompetencji pracowników punktu abonenta i serwisu
    MiejscowośćKalisz
  • ~Xxx222 / 2024-02-18 21:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Multimedia to najgorsza firma, złożyłam wypowiedzenie tej firmie, kazali mi zapłacić 1 bo niby taka nieodpłatna a jeszcze przysłali fakturę na kwotę 221. Sprzęty oddałam w terminie. Złodziejska firma
  • ~Yeb4c / 2021-08-30 13:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra, internet stacjonarny miał być super szybki a ciagle tylko się rozłączał a jego zasięg kończył się na jednym pociągu. Infolinia masakryczna, dostałam informacje o czasie oczekiwania 6 minut, po pół godzinie w końcu odebrała konsultantka która po 15 sekundach rozmowy przekierowala mnie dalej i właśnie minęło 1,5h oczekiwania na połączenie i nadal nic :)
    ZaletyNic
    WadyWszystko
    MiejscowośćŁódź
  • ~Yoshi1975 / 2020-12-05 20:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Dałem się namówić. Konsultant w czerwcu 2019 roku poinformował mnie, że umowę podpisuję na 18 miesięcy, co się okazało umową na 24 miesiące (w umowie ta informacją ukryta), od samego początku problemy z internetem i tv. Prędkość zadeklarowana to 120MB/s. Rzeczywista 2-15MB/s. Ciągłe przerwy w sygnale. Silne skoki prędkości. Średnio co tydzień próba kontaktu z bok i maile reklamacyjne. Zażadałem rekompensaty, za 1,5 roku wizyt techników, nie działającego internetu otrzymałem......... 70 zł rekompensaty i stwierdzenie, że mogą uwzględnić jedynie październik, gdzie mieli awarie w Gdańsku. STWIERDZAM , ŻE MULTIMEDIA POLSKA JEST FIRMĄ , KTORA NACIAGA KLIENTÓW.
    ZaletyBrak zalet
    WadySame wady. Nie działający od 1,5 roku internet
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Zabus / 2020-08-16 21:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Szczerze mówiąc multimedia ma bardzo słaby internet codziennie są problemy a jak chcesz się dodzwonić często nie odbierają przez 1 tydzień jest dobrze a później jakość internetu się pogarsza i Np Facebook ładuje się 3 minuty w grach są mega odczuwalne opóźnienia. NIE polecam internetu z stad czuje się okradany z tego co mi wciskano przy wyborze internetu. Pozdrawiam
    ZaletyBrak
    WadyOpóźnienia, fatalna obsługa,
    MiejscowośćGiżycko
  • ~Zażenowany / 2024-07-23 22:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Awarie codziennie , lecz oni nie widzą problemu. Chyba najgorszy dostawca usług internetowych w Polsce
    ZaletyBrak
    WadyWszystko co oferują
    MiejscowośćMielec
  • ~Zbigniew / 2023-11-11 20:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to totalna porażka, brak kanałów 4 K.Płacę teraz ponad 180 zł i myślę o wycofaniu się z tego bagna.
    ZaletyBrak
    WadyCała ta firma jest WADĄ.
    MiejscowośćBielsko-Biała
  • ~Zbigniew / 2024-03-22 07:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Drugi dzień nie ma telewizji i żadnej ifo6 jesteście poniżej krytyki
    ZaletyBrak ,alet
    WadySetki
    MiejscowośćPogórze
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4619
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2255
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2100
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4928
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4091
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3164
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2704
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2066
Mobile Vikings
Ocena: 4.53, ilość opinii: 1347