strona 20 z 22
- « poprzednia
- 1 ...
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- nastepna »
-
~Mikojan29 / 2018-12-21 01:59
Też z nimi miałem do czynienia przez kilka lat i to był koszmar. Internet awaryjny, raz był raz go nie było, bardzo rzadko osiągał max łącze. Technik jak przyjeżdżał do domu w sprawie awarii, to udawał głupiego, że niby internet działa prawidłowo, tak prawidłowo, że potem sami stwierdzili, że nic z tego nie będzie i zerwali umowę. Wolę płacić 60 zł za internet radiowy 8 Mb/s (bezawaryjny), niż droczyć się z tą firmą. -
-
~cindy / 2018-12-14 11:28
Maja bałagan w papierach, naciagaja na płatnosci: ceny za usługi rosna szybciej, niż stopy procentowe -
~JEBAC SO MUCH MULTIMEDIA / 2018-12-10 17:46
NIE KUPOWAĆ OFERTY OD MULTIMEDII!!!! BO ICH OFERTA SSIE PAŁE. JAK ZWYKLE MUSI SIE W SZYTKO CIAC I ZRYWAC SYGNAŁ. NIE POLECAM WOGOLE. WSZYSTKO JEST LEPSZE NAWET BYM SZTBCIEJ NP INTERNET W WIADRACH PRZYNIUSŁ NIZ BY TEN SYGNAŁ PRZYLECIAŁ OD MULTIMEDII ZaletyZADNYCHWadyISTNIENIE MULTIMEDIIMiejscowośćGdynia -
~Johnny / 2018-12-09 16:06
Najgorszy gówniany dostawca Internetu jaki istnieje w Polsce, nigdy w życiu nie korzystajcie z ich usług, nawet jak Wam zaproponują nie wiadomo jakie niskie ceny. Usługa jest MASAKRYCZNA, najlepsze jest to, że wynajmując różne mieszkania zmuszony byłem do korzystania z ich usług dla niezależnych klientów i za każdym razem internet jest fatalnej jakości i awaryjny. Nie potrafią sobie poradzić z problemami technicznymi, mam baaardzo częste zerwania internetu na kilkadziesiąt sekund. Poza tym długotrwałe (kilkugodzinne) awarie są bardzo częste i zdarzają się kilka razy w kwartale. Jako, że pracuję przez internet i wymagane w mojej pracy jest stabilne i niezawodne łącze, nie jestem w stanie przez nich pracować. Poza tym tracę dane, bo ciągle mi zrywa połączenie i ciągle trafia mnie przez to szlag. A ceny za dostawę też nie są zbyt konkurencyjne.Nie znam bardziej gównianego i awaryjnego i zawodnego operatora niż Mulitimedia. UNIKAĆ JAK OGNIA! ZaletyNie znalazłem, choć na prawdę się starałem.WadyFATALNY, awaryjny internet od wielu lat i nic z tym nie robią, sprawdzony w niezależnych mieszkaniach i dla niezależnych klientów.MiejscowośćGdańsk -
~obZen / 2018-11-24 12:04
Nowy klient otrzymuje internet 120 Mb/s za 60zł miesięcznie, ja, jako stały klient chciałem zwiększyć swoją prędkość internetu z 60 Mb/s do 120Mb/s otrzymuję cenę 89zł miesięcznie! STAŁY KLIENT TRAKTOWANY JEST GORZEJ NIŻ NOWY, PLUJĄ MI W TWARZ I TRAKTUJĄ JAK MASZYNKĘ DO ROBIENIA PIENIĘDZY, NIE POLECAM ZaletybrakWadywciskanie bzdetnych płatnychi zbędnych usług typu emil...Miejscowośćstrzegom -
~Łukasz / 2018-11-11 19:46
Najgorszy dostawca usług internetowo -Telewizyjnych ..omijajcie szerokim łukiem ..Pozostawili mnie na weekend bez TV z 3 ma programami TV pomimo ,że wziąłem wolne i 3 h czekałem na technika odwołując wcześniej kontakty biznesowe ...Wysyłali przez 3 dni SMS bym siedział w domu w umówionych godzinach ...Pies z kulawą nogą się nie pojawił.... ZaletyżadneWadysame wadyMiejscowośćŁódź -
~Paulina / 2018-10-29 12:30
Oszuści. Oplaty naliczaja jak chcą. Nie informują o żadnych zmianach. Umowa skonstruowana niejasno. Internet bardzo marny. Bardzo nie polecam ZaletyZero zaletWadySame wadyMiejscowośćLublin -
~Homar / 2018-10-28 23:08
Najgorszy internet jaki można sobie wyobrazić. Na umówię wyraźnie napisana prędkość 50mb/s, a w praktyce nie więcej niż 2mb/s. Częste braki połączenia z internetem, jakość totalnie, że tak powiem „do dupy”. Gdybym miał oceniać profesjonalizm, z cała pewnością wystawiłbym ocenę -10/10. O obsłudze klienta aż szkoda gadać. Zdecydowanie nie polecam, wręcz odradzam. ZaletyBrakWadyInternet, obsługa klientaMiejscowośćŚwiebodzice -
-
~dj / 2018-10-25 18:28
Jestem klientem Mulimedia 2 lata w Lublinie.Posiadam telewizyjny Pakiet SuperBox 129 kanałów i internet 60mb/s pobieranie i 5mb/s wysyłanie.
Jak na razie wszystko ok.Internet nawet ma więcej o kilka mb/s przesyłu więcej,tak samo z wysyłaniem-nieraz dochodzi do ponad 6mb/s.
Na dwie awarie z łączami technik przyjechał za kilka godzin i wszystko doprowadził do ładu podając swój numer komórkowy jakby coś.
Jestem zadowolony.
Najtańsza oferta na rynku jak na ten czas.ZaletyStabilny internet
Szybkość działania technika po zgłoszeniu awariiWadyNie znalazłemMiejscowośćLublin -
~anonymus / 2018-10-03 20:04
tak fajnie nie mozna pograć w zadna gre bo tracisz 50% pakietu nie polecam Wadyinternet -
~JakcodzienZLY / 2018-09-19 12:06
Jestem zawiedziony. Lecą lata a zamiast coraz lepiej jest gorzej. Dostałem sms o nowej promocji a okazało się że ta promocja to że mam wszystko tak samo a płacę więcej. Dodatkowo płaciłem za ruter WiFi przez rok po roku powiedziano mi że już nie płacę a teraz znów pobierana opłata! To śmieszne płacąc za coś co i tak nie działa. Zgłaszałem osobiście przez rok nikt się nie pojawił bo jak Pani twierdzi nagle się cały sprzęt w domu zepsuł dlatego internet nie chodzi ha.
No przecież wszystko drożeje...ZaletyUśmiech Pani "bezcenne"WadyWszystkie pomijając zaletęMiejscowośćKalisz -
~Pioter / 2018-09-16 16:47
Wprowadzanie w błąd klientow nie wlasciwymi jednostkami.Wyolbrzymiaja ze maja oferte 60 ,120 lub 250 ale mb/s a nie MB/s co oznacza analogicznie 7.5MB ,15MB i 31.25 MB/sek.Natomiast oferta programowa ma kilkanasie kanalow gwarantowanych a reszta jest bez gwarancji.czyli podpisujesz umowe dla kan. Np ID i kanal znika za 2 miesiace bo nadawca tak chce a Ty placisz nadal zgodnie z umową.Tak naprawde nikt tu nie oszukuje tylko my sie na wszystkim nie musimy znac by dac nabic w balona ZaletyStale laczeWadyCenyMiejscowośćKętrzyn -
~Alicja / 2018-08-30 17:37
Szczerze odradzam. Po latach wspolpracy postanowilam zrezygnowac z uslug ten firmy. Internet dno, wifi nie dziala nawet w drugim pokoju, a pan z infolinii (bardzo niemily) informuje mnie, ze jakosc wifi nie zalezy od operatora. Jakies kpiny. Dodam, ze aby dodzwonic sie trzeba posiadac anielska cierpliwosc. Obsluga koszmarna, zarowno telefoniczna jak i w stacjonarnym biurze. Naprawde nje wiem jak mozna tak traktowac ludzi. Duzy negatyw. ZaletyBrakWadyJak w opisieMiejscowośćToruń -
~miner / 2018-08-27 21:58
Fajna firma!!! Po niemal dziesięciu latach nie potrafi zaakceptować zerwania. Najpierw, po wypełnieniu formularza rezygnacji, czeka dziesięć dni (bo to nowy miesiąc) by odpowiedzieć, że elektronicznie to zrezygnować nie można :) Potem na infolinii informuje, że jak skan z podpisem przyjdzie - to zaakceptują. Nieprawda - odrzucają! Tylko osobiście albo poleconym, jak przystało na firmę z XXI wieku. Wszystko to po to by WYŁUDZIĆ 60 zł!!! Szmaciarze, nic innego. Szkoda gadać! -
~gondo / 2018-08-14 11:30
Zdecydowanie nie polecam. Bardzo nieprofesjonalna firma. Przy podpisaniu umową wciskają jakąś dodatkową usługę, którą można anulować tylko dzwoniąc osobiście na infolinię. Internet awaryjny, co jakiś czas pada (nawet na godzinę!). Stały klient nie ma co liczyć na jakiekolwiek zniżki. ZaletyLepszy taki internet niż żaden...WadyWciskanie dodatkowych płatnych usług, kiepska obsługa klienta, awaryjny internetMiejscowośćWrocław -
~Tom / 2018-08-05 16:36
OSTRZEGAM PRZED FIRMĄ MULTIMEDIA. Jestem ich klientem, więc mają moje dane. Podczas rozmowy z rzekomym konsultant posiadał dane typu imię, nazwisko i miejsce świadczenia usług (internetu). Podałem dane potrzebne do zawarcia umowy i w 2 dni miały przyjść na maila (którego podałem) warunki umowy do akceptacji. Warunki nie dotarły. Skontaktowałem się z firmą Multimedia by zapytać się co z ofertą dla mnie. Poprosiłem także by w trybie szybkim odpowiedzieli czy numer telefonu z którego dzwonił do mnie rzekomy ich konsultant należy do firmy Multimedia czy czasami nie doszło do wyłudzenia ode mnie danych wrażliwych, co mogłoby grozić wykorzystania ich np do zaciągnięcia pożyczki przez telefon na moje konto. Podałem ten numer telefoniczny (oraz z dokładności co do minuty kiedy była rozmowa) lecz przez tydzień nie potrafili mi odpowiedzieć czy ten numer należy do nich! OSTRZEGAM - NIC NIE ZAŁATWICIE, A JESZCE NARAŻACIE SIĘ, ŻE WASZE DANE WYPŁYNĄ! -
-
~Jolanta / 2018-07-18 08:07
To jedna wielka porażka.Obsługa klienta to jakaś drwina.Jakiś czas twmu nie przedłużyłam umowy ze względu na jakość usługi.Technik nie raczył się pojawić(to standard).Został mi tylko internet za który płacę 63 pln/mies.Parametry od paru dni wyglądają mniej więcej tak:ping 42 ms,pobieranie 2,49 Mbps(!),przesyłanie 0,93 Mbps.Jeśli do tej pory wahałam się czy nie podpisać z nimi nowej umowy, to teraz jestem pewnw że nigdy więcej Multi Media!!! ZaletyBRAKWadyWyłącznieMiejscowośćChrzanów -
~Janusz XXDD / 2018-06-10 16:23
UWAGA NA BEZNADZIEJNĄ JAKOSC!!! Internet to jakis nie smieszny zart a obsuga klieta jeszcze gorsza.. mam oddalony pokoj od rutera o 3 metry a i tak internet nie łapie przez jedną sciane.. Pewnie zaraz jak to opublikuje to ktos "bardzo inteligętny z obsługi klięta" podpisze pod tym ze to wina mojego rutera a nie ich sprzetu. Nie to nie jest wina mojego sprzetu tylko ich syfu który dają.
Czekam na koniec umowy i nie polecam NIKOMU tego syfu.WadyBEZNADZIEJNE ŁĄCZE Z INTERNETEMMiejscowośćGdynia -
~beaker73 / 2018-06-09 22:49
Z DALEKA!!! Infolinia to drwina z użytkownika, kilkunastominutowe wybieranie kolejnych opcji w menu żeby ostatecznie połączenie zostało zerwane. Rewelacyjne urządzenia dostępowe zwane szumnie routerami firmy ARRIS, które pozwalają jako tako korzystać z internetu w promieniu może pięciu metrów (przez ścianę dwa metry, max. dwa i pół). I te rozczulające tłumaczenia serwisantów pod tytułem "Inne routery zakłócają wasz sygnał". Pingi po 300-600 ms, o korzystaniu z takich usług jak HBO GO czy PS Network zapomnij od razu. W ciągu trzech lat po raz trzeci wymieniony dekoder, oczywiście zawartość nagrywarki za każdym razem szlag trafił. Wyczekuję końca umowy i żegnam się na zawsze. Wadydenna jakość łącza internetowego, brak kontaktu z infolinią, mało kompetentni serwisanci,MiejscowośćGdynia -
~Denim / 2018-05-26 11:31
Ogólnie odradzam! Multimedia, jako dostawca Internetu poza większymi miejscowościami oferuję bardzo niską prędkość przesyłu danych przy czym ceny za te usługi są horendalnie wysokie (Ok 70-80zł za 2mb/s). Trzeba uważać na korzystanie z "pseudo" promocji, których podpisanie zobowiązuje abonenta do płacenia bardzo wysokich kar, za rozwiązanie umowy. "Promocja" w usługach Multimedia, oznacza jedynie zbliżenie do cen konkurencyjnych (Ok 50zl za 2mb/s), przy czym klient związany jest karami umownymi. Dział wsparcia technicznego to wyłącznie labirynt opcji na infolinii które sprowadzają się do sprawdzenia czy urządzenia są właściwie podłączone. 30 minut połączenia z automatem skutkuje powrotem do początku opcji wyboru.. I nie ma opcji połączenia z żywym konsultantem, który pomogłby rozwiązać problem. Multimedia nie mogąc konkurować z innymi dostawcami przywiązuje klientów "promocjami" obwarowanymi karami, o których nikt nie wspomina przy podpisaniu umowy. Stanowczo odradzam tego dostawcę. Najbardziej narażone są starsze osoby nieświadome tego że korzystają z niekonkurencyjnych usług i korzystają z nich tylko z niechęci do zmian. WadyDrogo. Fałszywe "promocje" przywiązujące klienta na czas tzw. promocji. Dział utrzymania kienta nie funkcjonuje.MiejscowośćMałkinia Górna
strona 20 z 22
- « poprzednia
- 1 ...
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- nastepna »