Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Multimedia Polska opinie

Ocena na podstawie 432 opinii

1.55 / 5

  • Parametry
    1.57
  • Cena
    1.64
  • Obsługa klienta
    1.48
  • Niezawodność
    1.42
  • Cena/Jakość
    1.95
  • Oferta
    2.24

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Tomasz / 2023-07-14 15:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Moje doświadczenie z usługami internetowymi firmy Multimedia było bardzo rozczarowujące i pełne frustracji. Od samego początku napotkałem wiele problemów, które w znacznym stopniu wpłynęły na moje zadowolenie jako klienta.

    Przede wszystkim, częste przerwy w dostawie internetu były nie do zniesienia. Nierzadko zdarzało się, że na długie godziny traciłem połączenie, co uniemożliwiało mi prowadzenie podstawowych czynności online. Współpraca z Multimedia nie przyniosła żadnych konkretnych rozwiązań w celu naprawy tych problemów, co sugeruje ich niewystarczające zaangażowanie w zapewnienie stabilnej usługi.

    Ponadto, prędkość internetu była daleka od deklarowanej. Mimo wykupienia planu o dużej przepustowości, często doświadczałem znacznego spowolnienia, szczególnie w godzinach szczytu. Obejście tego problemu wymagałoby oczywiście zwiększenia kosztów i ulepszenia infrastruktury, jednak firma Multimedia wyraźnie zaniedbuje te aspekty, co prowadzi do niezadowalającej jakości usług.

    Kiedy próbowałem skontaktować się z obsługą klienta, doświadczyłem długich czasów oczekiwania i nieefektywnej komunikacji. Przedstawiciele firmy wydawali się niekompetentni i niezdolni do rozwiązania moich problemów. Niejednokrotnie byłem przekierowywany z jednego działu do drugiego, co tylko zwiększało moją frustrację.

    Dodatkowo, brak odpowiedniej rekompensaty za te powtarzające się problemy był nie do przyjęcia. Mimo zgłaszania wielokrotnych skarg, Multimedia nie wykazała żadnego zainteresowania zadośćuczynieniem za niedogodności, które mi przysparzała. To nie tylko dowodzi ich braku szacunku dla klienta, ale także braku odpowiedzialności za dostarczanie usług zgodnych z oczekiwaniami.

    Podsumowując, moje doświadczenie z usługami internetowymi firmy Multimedia było niezadowalające na wielu poziomach. Problemy z nieprzerwanym dostępem do internetu, spowolnienia w prędkości i niekompetentna obsługa klienta to tylko kilka z wielu problemów, z którymi spotkałem się jako klient. Zdecydowanie nie polecam tej firmy i z pewnością będę szukać lepszych alternatyw na rynku usług internetowych.
    Zaletybrak
    MiejscowośćSzczytno
  • ~Toto / 2021-09-29 13:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Moja opinia jest taka że po pierwsze 30 lat rodzice mają telefon stacjonarny w waszych usługach i tak się nie działo jak dotej pory telefon milczy od dwóch tygodni czyli sygnał jest ale się nie da połączyć nikt się do rodziców nie dodzwoni tylko kur... a za przeproszeniem z reklamami to już taak!!! Internet to wywala po 8 razy dziennie ledwo samochód przejedzie to sygnał zanika po 30 latach rodzice rozważają wyłączyć stacjonarny telefon bo zaco mają płacić skoro i tak się nie da używają komurek by się gdziekolwiek dodzwonić żenada jesteście okropni
    ZaletyŻadnych zalet
    WadyTelefon stacjonarny nie działa p
    MiejscowośćMokrzyska
  • ~Tragedia / 2021-03-11 16:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Wyrzucanie internetu w losowych momentach, brak szans na komunikowanie się, podawanie fałszywego numeru telefonu,
    WadyWyrzucanie internetu w losowych momentach, brak szans na komunikowanie się, podawanie fałszywego numeru telefonu,
    MiejscowośćNie ma znaczenia gdzie, wszędzie tragedia
  • ~Twoja stara / 2021-12-17 17:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Płacić za coś co nie działa? Brawo. Już tydzień nie działa to chujostwo.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
    MiejscowośćStrzyżów
  • ~Ula / 2019-09-29 22:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza usługa internetowa jaka kiedykolwiek była mi świadoczna.
    Bardzo drogo, bardzo awaryjnie, ciągłe wymówki i przerzucanie winy na klienta. W umowie same kruczki i ciągłe próby naciągnięcia na drogie i niepotrzebne usługi dodatkowe. Infolinia to automat a jak już się dodzwoni człowiek do kogoś żywego, to jest to tak niekompetentna osoba, która nie potrafi udzielić wyczerpującej odpowiedzi.
    Kończenie z nimi współpracy to kolejna mordęga. Szereg płotków do przeskoczenia, wszystko w nadzei, że klienta się natnie na kolejne 500zł kary tu, 500zł kary tam. Żałosne.
    Żerują na studentach i emerytach, czyli ludziach, którzy z racji swojej sytuacji życiowej są raczej podatni na przekręty dużych korpo. Diabeł jak zwykle tkwi w szczegółach i jak ktoś przeczyta umowę podsuniętą pod nos a nie zasugeruje się uśmiechem konsultanta, to włos się na głowie jeży.
    W USA firmy żyjące z naciągania konsumentów na kruczkach prawnych i umowach z "dolnej części ciała" to norma - w Polsce tak popularne to nie jest. Mimo to, Multimedia przoduje i wyznacza nowe trendy, sięgając po najgorsze zagrywki jakie widziałam w Ameryce.
    Słowem - odradzam.
    ZaletyAbsolutnie brak
    WadyZasadniczo usługi świadczone przez tę pożal się Boże firmę są pretekstem do wyłudzania kasy z "frajerów"
    MiejscowośćWrocław
  • ~Unknow_er / 2019-04-02 18:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Naprawdę nie polecam. Jestem z nimi związano z powodu braku innych możliwości np.: Vectra, Netia, itp.
    Zaletybrak
    Wadywolny internet
    słabe karty i dekodery to telewizji
    wysoka cena za oferowaną jakość
    MiejscowośćOstróda
  • ~Urszula / 2021-10-28 14:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Nie potrafili poradzić sobie z usterką mojego kabla internetowego. Zwalili winę na zarząd wspólnoty, który rzekomo nie pozwolił na wymianę owego kabla (zarząd o niczym nie wiedział). Jedynym wyjściem było rozwiązanie umowy. Po połączeniu z Vectrą nie poinformowali rzetelnie o zmianie numeru rachunku, tylko informację tą ukryli gdzieś w załącznikach, przez co - pomimo złożonych przeze mnie pism o przeksięgowanie - próbują wyłudzić ode mnie spłatę rzekomej zaległości, teraz już przez firmę windykacyjną, choć sami potwierdzili, że taka nadpłata istnieje na starym numerze rachunku. Nigdy więcej nie zamierzam korzystać z ich usług..
    MiejscowośćPruszcz Gdański
  • ~Viero / 2024-02-17 21:48
    Ocena: 1.00 / 5
    masakra internet oszustwo 600mb przy testach tylko 20mb co to ma byc zwykle oszustwo
    MiejscowośćOlsztyn
  • ~walex / 2022-02-18 10:57
    Ocena: 1.00 / 5
    ZŁODZIEJE jednym słowem, posiadałem nadpłatę w eboku, po kilkunastu mcach chciałem ją wypłacić, ponieważ wróciłem w rodzinne strony, jak się okazuje, nadpłata w magiczny sposób zniknęła...nikt nie wie gdzie xD kradną w biały dzień. Wynajmujący wypowiedział mi umowę mieszkania, chciałem przenieść usługę w kilka miejsc, niestety firma nie pozwoliła mi na to, ponieważ ważniejszym od uczciwej obsługi klienta było nałożenie na mnie kary w wysokości 700zł. Jak ognia unikać!!
    Zaletybrak
    Wadywszystko
    Miejscowośćskwierzyna
  • ~Wioletta / 2021-09-07 18:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Awaria dalej nie usunięta, minęła 18 i jest nowy komunikat ( już czwarty termin) że będzie usunięta o godz 21. Pan konsultant udziela bardzo wyczerpującej informacji-.. nie jestem w Olsztynie i nie wiem co robią monterzy". Fachowe podejście do klienta, skandal.
    ZaletyŻadnych
    WadyTylko wady
    MiejscowośćOlsztyn
  • ~Wioletta Majchrzak / 2021-09-06 20:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Po trzeciej zmianie terminu awarii, dowiedziałam się o nowym terminie jej usunięcia tym razem- 7 wrzesień godz- 18. Pani Natalia konsultant , poinformowała mnie że awaria jest bardzo poważna chyba wręcz odwrotnie do traktowania Multimedia swoich klientów które jest mało poważne, wręcz skandaliczne.
    ZaletyŻadnych.
    WadyNieterminowość, lekceważenie klientów.
    MiejscowośćOlsztyn
  • ~Wiolmaj / 2022-03-09 20:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Awaria przynajmniej dwa razy w miesiącu, tragedia.
    ZaletyBrak
    WadyTylko wady
    MiejscowośćOlsztyn
  • ~Wizz / 2019-09-06 16:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Miałem do czynienia z wieloma usługami internetowymi i różnymi dostawcami. Bywało lepiej, bywało gorzej ale nigdy nie było niczego choćby porównywalnie tragicznego jak Multimedia Pl.
    Gdy podpisywałem umowę to był jedyny dostępny dostawca w moim rejonie miasta (od tego czasu sytuacja się bardzo zmieniła) - niestety.
    Wtedy rozpocząłem 2 lata ciągłych awarii, internetu "działającego" znacznie wolniej niż w umowie, nieustannego obarczania winą klienta ("to musi być coś z pana strony u nas sygnał jest w porządku" - to słyszałem za każdym razem dzwoniąc na infolinię, a 5 minut później internet magicznie zaczynał działać bez jakiegokolwiek mojego działania) i resetowania modemu co 2-3 dni (odmówiono mi wymiany na inny egzemplarz albo model, bo ten "działa poprawnie"). Oczywiście, największa awaryjność usługi trafiała się w weekendy, święta i dni wolne od pracy, kiedy jedyne co można, to pogadać z automatem, zostawić zgłoszenie na automatycznej sekretarce i przypomnieć się o techników w pierwszy dzień roboczy, do którego dotrwamy.
    Do tego cała masa zbędnych i kosztownych produktów (jak anty-haha-wirus Emil), których wyłączenie nie jest ani proste ani natychmiastowe (wbrew zapewnieniom firmy).
    Co prawda w tym wszystkim obsługa była - póki była (o tym zaraz) bardzo miła ale nieprzydatna. Wszystko co "udało się załatwić" (i ocenić pozytywnie w ich systemie), miesiąc później trzeba było przedzwaniać raz jeszcze, bo "coś się nie zapisało" (i ocenić ponownie - tym razem już mniej pozytywnie). Skutkiem tego, kilka miesięcy płacenia za dodatki do usługi, które nigdy i w żaden sposób nie były potrzebne, a z których nie można było zrezygnować podpisując umowę.
    Potem obsługa na infolinii przestała w ogóle istnieć. Teraz praktycznie wszystko załatwia automat i trzeba sporo czasu spędzić (i kliknąć odpowiednie opcje) by usłyszeć kogoś na żywo... a później i tak przełączają między działami, żeby trafić na kogoś "kompetentnego" w temacie... co też do końca prawdą nie jest.
    Na 2 miesiące przed końcem 2letniej umowy zawitała do mnie konkurencja. Za pół ceny oferty z multimedii pl, światłowód 2+ razy szybszy (a upload to 10 razy szybszy), żadnych kruczków w umowie, żadnych dodatkowych opłat, żadnych specjalnych terminów (tylko 1 miesiąc wypowiedzenia umowy - norma), więc przez ostatnie 2 miesiące mam porównanie obu usług. Multimedia co chwilę leży, konkurencja od 2 miesięcy nie miała ani 1 dnia, w którym prędkości byłyby poniżej 99% sugerowanych w umowie. Żadnych resetów, żadnych przerw w dostawach (pomimo ostrzeżenia w SMSie, że z powodu burzy i wichury mogą wystąpić przerwy w dostępie do internetu), ani jednego najmniejszego problemu. W tym samym czasie internet od Multimedii odstawiał totalne disco na pasku zadań, rozłączając się i łącząc częściej niż przeciętna osoba mruga.
    Wszelkie próby zgłaszania niezgodności usługi z ofertą barykadowane były za kruczkami w umowie (na swoją obronę mam tylko to, że w momencie jej podpisania to był jedyny dostawca w moim rejonie), a koszt zerwania umowy jest oczywiście znacznie wyższy niż te 2 miesiące, które zostały mi niby do opłacenia... i tu też kolejne schody się zaczęły.
    Na 2 miesiące przed końcem umowy (gdy już miałem pewnego i zaklepanego zastępcę usług, który śmigał aż miło) zacząłem się przygotowywać do permanentnego zakończenia współpracy z firmą Multimedia Pl. Skontaktowałem się z infolinią by dowiedzieć się jak wygląda procedura zakończenia współpracy, oddanie sprzętu itd. W międzyczasie byłem bombardowany telefonami z ofertą przedłużenia umowy... pomimo kontaktu z szeregiem konsultantów od samego przedłużania i infolinią (w celu konkretnie zakończenia współpracy) przez 2 miesiące nie uzyskałem konkretnych i klarownych informacji jak wygląda ten proces - co by nie powiedzieć, że wręcz zostałem wprowadzony w błąd (odwołanie w toku ^_^).
    Pomimo przedstawienia mi następującej sytuacji - "umowa kończy się X.Y'19, ostatni rachunek zostanie przesłany X.Y'19, modem i okablowanie należy zwrócić do X.Y'19" każdy pracownik Multimedii "zapomniał" wspomnieć, że nieprzedłużona przeze mnie umowa nie wygasa (jak zostało to zasugerowane), tylko jednak "przechodzi w tryb nieokreślony i trzeba ją wypowiedzieć z miesięcznym wyprzedzeniem" - czyli coś o co dokładnie pytałem i jasnej odpowiedzi nie otrzymałem. Dopiero zwracając elektronikę, dowiedziałem się, że wciąż mam aktywną umowę, którą mogę wypowiedzieć... ze skutkiem "za miesiąc" i wtedy też będę mógł faktycznie oddać Multimedii ich własność (nie wcześniej ale mam tylko na to 3 dni robocze po zakończeniu współpracy, inaczej kolejne super specjalne, super wysokie opłaty).
    Po kolejnym (dość nieprzyjemnym) kontakcie z infolinią, rozpoczęto procedurę odwołania od przekształcenia umowy, którego cóż... 2 miesiące wcześniej próbowałem uniknąć. Do 30 dni czekania na to jak ich dział finansów zinterpretuje 1 wybraną a nagraną rozmowę z konsultantem, choć prosiłem o uwzględnienie wszystkich.
    Reasumując - jeśli macie jakiś wybór, jakikolwiek wybór, to szanse, że jest on gorszy od Multimedii Pl jest tak bliski zeru, że możecie brać w ciemno.
    ZaletyKiedyś byli dostępni jako jedyni w mniejszych dzielnicach.
    WadyWysoka awaryjność, ciągłe przerwy w dostawie internetu, cena, jakość usług, ciągłe gadanie z automatem na infolinii, doczepianie całej masy kosztownych "bonusów" do usługi, problemy z zakończeniem współpracy.
    MiejscowośćWrocław
  • ~Wkorwiony / 2020-02-26 22:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam ciągle przerwy pomimo że mam światłowód
  • ~Wkur***** / 2020-06-20 18:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsi dostawcy internetu...Debile odłączają go kiedy tylko chcą i jedyne za co płacicie to za brak internetu...Totalne gówno , nie da się z tymi idiomami nawiązać kontaktu telefonicznego
    Zaletyzero
    Wadyich firma to wada
  • ~Wojciech / 2023-12-07 16:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Multi media to oszuści i złodzieje nie przestrzegają zasad podpisanej umowy kwota umowy podpisana na 79 zl miesięcznie mam nadpłatę spora na koncie i okradają mnie z pieniędzy pobierając 93.08 zl bez mojej zgody bo pieniądze sa na ich koncie po prostu nadpłata spora sami sobie podpisali umowę na wyższa kwotę ja nie wyraziłem zgody nie podpisałbym na tak wysoka kwotę umowy sami nie przestrzegają umowy i okradaj klienta to oszukiwanie klienta bez jego zgody kwota podpisała ma byc 79 zl miesięcznie oa oszuści z MULTIMEDI GO OKRADAJA Z PIOENIEDZY
    ZaletyOSZUKUJA W PERFIDNY SPOSOB nie przestrzegają umowy sami podnoszą kwotę bez zgody abonenta
    Wadynie przestrzegają zasad podpisanej umowy okradaja kklienta samio pobieraja sobie pieniadze bez zgody abonenta
    MiejscowośćRzeszow
  • ~Wujek Władek / 2022-02-03 13:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam nie kupujcie odradzam
    Jakby sobie ktoś chomikami zasilał internet to by na jedno wyszło
    ZaletyBrak
    WadyInternet chodzi jak na wojnie w 1939
    MiejscowośćBrzesko
  • ~X / 2021-04-13 19:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Wsadzcie sobie tam gdzie swiatlo nie dochodzi ten wasz "szybki internet" i te wasza "telewizje". Dno zenada i 87272 metrow mulu. Oby jak najszybciej uciec z tego bagna.
    ZaletyNic
    WadyWszystko
    MiejscowośćLublin
  • ~xdf / 2019-05-11 12:15
    Ocena: 1.00 / 5
    wciskanie abonentowi przez telefon tego czego nikt niech ce .bez żadnego porozumienia poza plecami abonenta jest robione w ciskanie zapchaj dziur i wbrew temu że abonent nie wyraża zgody to i tak ma i misi płacić choć nie ma ochoty bo zakodują .
    Zaletybrak
    Wadybrak kompetencji pracowników punktu abonenta i serwisu
    MiejscowośćKalisz
  • ~Xxx222 / 2024-02-18 21:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Multimedia to najgorsza firma, złożyłam wypowiedzenie tej firmie, kazali mi zapłacić 1 bo niby taka nieodpłatna a jeszcze przysłali fakturę na kwotę 221. Sprzęty oddałam w terminie. Złodziejska firma
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4447
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3500
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2239
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1915
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4585
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3921
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2971
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2572
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016