Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Multimedia Polska opinie

Ocena na podstawie 448 opinii

1.54 / 5

  • Parametry
    1.56
  • Cena
    1.63
  • Obsługa klienta
    1.46
  • Niezawodność
    1.41
  • Cena/Jakość
    1.95
  • Oferta
    2.24

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Paw40 / 2021-08-21 17:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna porażka internet nie da się nic obejrzeć ciągle zanika internet szkoda się rospisywac totalne dno nie polecam
    ZaletyŚmiechu warte jakie zalety
    WadyInternet dno
    MiejscowośćLublin
  • ~Pawel / 2022-12-27 20:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Od godziny 19 do 24 od dwóch tygodni nie da się używać internetu. nie polecam
    MiejscowośćDębica
  • ~Paweł / 2019-06-17 16:13
    Ocena: 1.00 / 5
    W placówce ul. Santocka, Szczecin czas się zatrzymał, a obsługa chyba zapadła w letarg, dajcie im jakąś kawę na pobudzenie
  • ~Paweł / 2019-09-30 11:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy internet nikomu nie polecam. MONTER NAJWIĘKSZY CH*J
    ZaletyBrak
  • ~Paweł / 2023-10-13 19:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Telewizja działa w kratkę, najczęściej czarny ekran i problem techniczny sygnału nie ma nawet przez kilka dni. Oczywiście o rekompensacie należy zapomnieć. Internet też działa w kratkę. Porażka. W trakcie trwania umowy podwyżki opłat.
    ZaletyZalet nie ma żadnych
    WadyDługo by wymieniać. Same wady.
    MiejscowośćŁódź
  • ~Paweł / 2024-01-30 21:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzień Dobry
    Fatalna sprawa. Multimedia Vectra pozmieniała zasady w umowach i podczas rozmów telefonicznych z klientami nawet o tym nie wspomniała. Dzisiaj dostałem tzw. waloryzacje. Podniesienie ceny o inflacje ponad 11%. Myślę, że ta praktyka zemści się na operatorze jak się z niej nie wycofa. Potraci klientów. Ja tak zrobię i już nie przedłużę umowy za stosowanie takich zapisów. Mimo, że klientem jest od ponad 10 lat.
  • ~Pola / 2019-10-17 12:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma ever !
    Zmieniają pakiety bez Twojej wiedzy. Na koniec umowy zostałam obdarowana faktura na 137 zł ponieważ skończył mi się okres promocyjny, gdzie płaciłam 48 zł miesięcznie bez żadnych opóźnień. Gdy zadzwoniłam na infolinie konsultant odpowiedział ,że cenniki mogą zmieniać się z dnia na dzień !
    Nie polecam z całego serca!
    a internet to dno !
    Zaletyżadnych
    Wadyoszukują ludzi
  • ~Posejdon2 / 2020-10-03 21:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy usługodawca na rynku . Non stop tnie i zawiesza się. No i rzecz jasna cała reszta czyli cena itp. do luftu.
    ZaletyBRAK
    WadySame wady
    MiejscowośćPłock
  • ~prawdzimgamer / 2019-03-26 15:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Gdy gram w gry to mam ping zero.Bardzo słaby internet nie polecam
    MiejscowośćPUSTKÓW
  • ~r420 / 2024-09-10 09:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Brak tv I internetu już od 3 tygodni. Technik który ma to naprawić chyba idzie na piechotę. Arogancją i kłamstwo. Unikajcie ich jak ognia.
    ZaletyBRAK
    WadyWszystko co proponują
    MiejscowośćChojnów
  • ~rad / 2017-09-22 08:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra, internet wyłącza się kilka razy w tygodniu. Biuro obsługi - automat zrobiony tak, że jak nie wstukasz odpowiedniej kombinacji to po przedarciu się przez kilkanaście etapów sam kończy połączenie i nie łączy z konsultantem. Omijać, jak macie inne wyjście to z niego korzystajcie.
  • ~Radosław / 2024-05-11 22:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Banda masakra oszuści. Poziom obsługi klienta to dramat. Najgorsza telewizja, maja w dup.... Klienta MASAKRA!
  • ~Radosław / 2024-05-11 23:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Maja klienta gdzieś nie polecam! Najgorsza telewizja z jaka miałem styczność!
    ZaletyBrak
    WadyMaja klienta gdzieś
  • ~Rafał / 2023-04-21 16:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Serwis totalne dno zatrudniają samych debili nie polecam firma kogucik
    ZaletyMaja wszystko w dupie
    WadyWalić klientów w kakao
    MiejscowośćGliwice
  • ~Rafał / 2023-10-08 20:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy internet jaki mam od 15 lat to właśnie z Multimedia. Przerywa połączenie, słabe wifi Maks do 3 M, brak możliwości podłączenia do innego sprzętu bo nie nadaje IP. Chciałem podłączyć Router żeby był lepszy zasięg Wifi, a tu zonk. Na infolinię w dupie cie mają mówią że ich modem działa więc wina leży po mojej stronie.
    ZaletyBrak
    WadyZawieszanie, słaby zasięg Wifi, brak możliwości podłączenia innych urządzeń do modemu.
    MiejscowośćOlsztyn
  • ~rehjdfdsknkl / 2022-07-21 18:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Speedtest pokazuje 600MB ale momentami strony nie chcą się wczytywać. Brak możliwości wejścia do panelu administracyjnego routera!
    MiejscowośćPłock
  • ~Rob / 2018-05-08 13:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Mógłbym pisać ile złożyłem reklamacji i ile nerwów mnie to kosztowało, ale za półtora miesiąca kończy się umowa i jestem szczęśliwy, że będę miał święty spokój.
    Dobrze, że Uokik dobrał się do nich :)
    ZaletyBrak
    WadySame wady
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Robert / 2019-08-29 20:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Zrezygnowalem z uslug. Predkosc do 100 MB/S - kpina. Jak jest jest 10 MB/s to jest dobrze (Gdansk). O wiele lepiej przez siec komorkowa (kilkanascie, do 20 MB/s; LTE). Przestali przysylac mi rachunki i zaczeli nękać smsami o zaleglosciach wraz z odsetkami. Interwencje nie pomogly. W związku z brakiem rachunkow (stare wyrzucilem), nie moglem nic zalatwic na infolinii, bo nie znalem nru klienta, a w systemie nie byli w stanie mnie odszukac po innych danych, jak adres swiadczenia uslugi czy nr pesel. Podobno blad systemu. KPINA, SLABA JAKOSC, WYSOKA CENA, ODRADZAM KAZDEMU KTO CENI SOBIE SPOKOJ I BRAK NERWOW!!!
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Romek / 2023-11-13 11:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety - odnoszę wrażenie, że stabilność łącza jak również prędkość, nie spełniają nawet najniższych standardów, bynajmniej nie mówię tutaj o streamach, oglądaniu filmów online. Mam na myśli dostęp do stron internetowych, poczty oraz codziennej pracy z domu. Przez większość czasu jestem zmuszony używać internetu mobilnego przez hotspot'a, mimo iż regularnie płacę za usługi (a raczej brak usług) Multimedii Polska.
    W testach prędkości najczęściej widzę parametry 0,86 MBs - pobieranie i wysyłanie.
    MiejscowośćTarnów
  • ~Rr / 2024-06-18 07:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Unikajcie tej firmy jak ognia. Bardzo słaby i trener, cały czas awarie i brak sygnału. Święta i weekendy to już niema że coś nie działa. Podnoszą kwoty faktur podczas trwania umowy co jest niezgodne z prawem. Oszukują i kłamią że informacje wysyłali mailem. Ogólnie porażka. Ostrzegam bo szkoda później nerwów.
    ZaletyBrak
    WadyPodejście do klienta, ciągle awarie, zawyżenie faktury
    MiejscowośćSosnowiec
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4619
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2255
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2100
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4925
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4091
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3164
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2704
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2066
Mobile Vikings
Ocena: 4.53, ilość opinii: 1347